Toon posts:

Het Scheer- en verzorgingstopic deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 71 72 73 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 16:17

ST10©DE

Dus.............

Kleine vraagje over het opschuimen van de scheerzeep. Vanochtend droogde de schuim als het ware op mijn nek op en leek het alsof het een beetje ging sneeuwen. Heb ik dan te weinig water gebruikt? Het schuim leek goed tijdens het aanbrengen op het gezicht.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:49

Kraz

Saving the world

ST10©DE schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:54:
Kleine vraagje over het opschuimen van de scheerzeep. Vanochtend droogde de schuim als het ware op mijn nek op en leek het alsof het een beetje ging sneeuwen. Heb ik dan te weinig water gebruikt? Het schuim leek goed tijdens het aanbrengen op het gezicht.
Klinkt idd als te weinig water.
Zeep heeft redelijk wat water nodig om goed te schuimen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zeg, ik ben op zoek naar een apparaatje om mijn wenkbrauwen een beetje in toom te houden. Om de lengte nu bij te houden gebruik ik een schaartje, maar vroeg of laat eindigt dat ding in m'n oog. Niet ideaal dus.

Is er hier iemand met goede ervaringen danwel tips om geen wenkbrauwen als Ruud Lubbers meets Bert te krijgen? ;) (Het ont-Berten danwel epileren gaat prima, echt puur op zoek naar iets voor de lengte.)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:57
@sOid Hier gaat de Moser (tondeuse) eroverheen met opzetstukje.
Iemand met meer kennis over groomen zal dat wel spotten en je verdoemen want klaarblijkelijk dien je je wenkbrauwen enkel te modelleren.

Als het schaartje verder prima gaat dan zou je een neusschaartje kunnen overwegen, die hebben een bolle kop. Dat zal ongetwijfeld meer pijn doen maar minder schade aanrichten mocht dat in je oog belanden.

- knip -

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:56
sOid schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:52:
Zeg, ik ben op zoek naar een apparaatje om mijn wenkbrauwen een beetje in toom te houden. Om de lengte nu bij te houden gebruik ik een schaartje, maar vroeg of laat eindigt dat ding in m'n oog. Niet ideaal dus.

Is er hier iemand met goede ervaringen danwel tips om geen wenkbrauwen als Ruud Lubbers meets Bert te krijgen? ;) (Het ont-Berten danwel epileren gaat prima, echt puur op zoek naar iets voor de lengte.)
Zelf gebruik ik een neustrimmer met opzetstukje hiervoor.
Werkt net iets handiger dan mijn tondeuze met opzetstuk.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
wiemelen schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:12:
[...]

Zelf gebruik ik een neustrimmer met opzetstukje hiervoor.
Werkt net iets handiger dan mijn tondeuze met opzetstuk.
Heb ook zo’n ding. Werkt prima tegen neushaar, maar heb het nooit aangedurfd om (met opzetstuk) te gebruiken voor wenkbrauwen. Maar dat werkt goed dus?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:56
sOid schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 18:11:
[...]

Heb ook zo’n ding. Werkt prima tegen neushaar, maar heb het nooit aangedurfd om (met opzetstuk) te gebruiken voor wenkbrauwen. Maar dat werkt goed dus?
Ik gebruik het opzetstuk van 5mm.
Dat van 3mm is toch erg kort :)
Werkt erg goed en snel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-05 06:06
Dat is nog eens een mooi scheerkwastje zeg!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lampuhkap
Kapotlood schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:21:
[...]

Dat is nog eens een mooi scheerkwastje zeg!
Ja een oud model Mojo Handcrafts die ik heb laten restaureren voor een goed zakcentje.
Zit nu zijn Mojo Maker in.
Heerlijk ding!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap
Pagina: 1 ... 71 72 73 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee