Dank je. Zo leerzaam. Ik wist niet dat de R41 heel aggresseif was.Magic666 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 20:09:
De R41 staat bekend als agressieve krabber, zie b.v. hier:
R41 review of hier: nog een review
Ik zou best een andere krabber willen overwegen. Maar het houd mij tegen omdat ik niet helemaal tevreden ben. Ik weet niet of het wel de Mühle ligt of iets anders. Ik heb ook een Gilette mach3 krabber maar daarmee krijg ik ingegroeide haren. Niet leuk. Elektrisch is ook geen doen.aangezien Mühle je enige merk is kun je voor de gein ook eens kijken naar een mildere krabber.
Aardige text en uitleg
De R89 is niet afdoende na stoppels van een paar dagen. De R41 is véél effectiever en loopt niet vast. Alleen jammer dat er toch elke keer kleine wondjes ontstaan. En de kin en kaaklijn blijven meoilijk.Ik had in het begin ook een R89 (mild) en ben daarna voor een R41 gegaan (zijn niet de duurste op de markt dus dan kan dat). Puur om het verschil te voelen. Oh boy....
Dat was een avontuur zeg maar!
Hoe weet je of je een gevoelige huid hebt? Deo je de voorbereiding ook iets anders? Ik ben preshave gaan gebruiken.Ik heb een gevoelige huid dus een agressieve krabber met een scherp mesje (zeg Feathers) is voor mij echt een no-go!
Dank je. De Wilkinson Sword wordt een mild DE mes genoemd. Hij beviel mij beter dan Derby.
Dank je! Ik ga eens een andere krabber overwegen.Na veel probeersels ben ik terecht gekomen bij 2 krabbers die mild zijn: de Masamune van Tatara en de Twig van Leaf.
Op dit moment heeft de Twig de voorkeur! Beide krabbers gebruik ik met de mesjes van Tatara zelf. (voordeel van de Twig is dat je een half mesje gebruikt dus erg zuinig)
Ondanks dat ze mild zijn scheren die dingen prima glad in 2 passes!
Disclaimer: bovenstaande auteur lijdt aan dyslexie
/f/image/KXOijwR5cBp3lRGVEX6K4Hvf.png?f=fotoalbum_large)