negerdesheils schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:41:
Ter ere van max vandaag geschoren met proraso rood + proraso geel ASB. Proraso oranje dus. Die gele heeft ook wel een lekkere geur, maar rood bevalt me toch beter.
Helaas zat ik tijdens het scheren op m'n telefoon te kijken en drukte het mesje in m'n lip, dus heb nu wel een grote snee haha.
Daarnaast zijn m'n black friday zeepjes nu allemaal binnen, volgens mij kan ik me nu de komende tien jaar scheren. De opuntia vind ik wel echt heerlijk ruiken, Ariana & Evans ben ik ook benieuwd naar. Van Stirling had ik de geur iets sterker verwacht, maar is ook lekker. Lijkt me wel fijn als je alle geuren eerst in een winkel kan ruiken ofzo. Volgende keer maar samples halen.
Tja, helemaal met je eens, ik zou wensen dat er winkels waren waar je vele scheerzepen in ieder geval kon ruiken (ala de Douglas bv) voor het aanschaffen.
Heb er al een aantal gekocht die ik daarna doorgeschoven heb naar een ander.
Overigens heb ik het idee (van commentaren her en der) dat alle nieuwere zepen van Stirling wat minder ehh 'uitbundig' in hun geur zijn, zal wel een kosten dingetje zijn.
Een zeep die mij persoonlijk bv teleurstelde, Gin&Tonic van Stirling, mijn favoriete drankje (voor ik geen co2 houdende drankjes meer mocht) dus wat kan er mis gaan?
Nou, dat je hem dus gewoon onaangenaam vind ruiken dus.
Wintergreen van Stirling deed mij in afgrijzen weg deinsen, Satsuma (Glacial) vond ik te scherp, en in deze uitvoering begonnen mijn wangen en kaaklijn hun koffers te pakken om naar warmere oorden te vluchten.
Maar veel van hun geuren zijn echt bizar goed, Sharp Dressed Man, Varen (moet wel je ding zijn Fougere Bomb), Margarita's on the Arctic, en vele vele anderen (heb er meer als 10).
Nu zag ik wel dat de Alpha Man er mee adverteert, maar dat is geloof ik enkel een webshop, maar dan wel één die ook de Splashes voert! Jay, zodra m'n geldkoffer weer gevuld is...
Je kunt wel de (heerlijk grote) samples bij een Engelse webshop bestellen, maar de import/export ellende en de mogelijke naheffing is ook zo een dingetje, en vooral de verzendduur is volslagen ongewis met alle Brexit ellende.
Ach meestal kun je vrij makkelijk met een klein verlies (de kosten van een goed sample aftrekken zeg maar, met mogelijk de verzendkosten) aan de andere liefhebbers alhier of in één van de andere Nederlandse of Duitse scheerfora doorverkopen.