Bij mij gaan er morgen ook weer wat dingen worden overgevlogen vanuit de US hier naar toe, dus heb ik over een paar weken ook weer wat nieuwe "goodies"Lampuhkap schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:44:
[...]
Ja er zullen in de aankomende SOTDs weer leuke nieuwe zepen en kwasten aankomen
Ik vind het af en toe leuk om het internet af te struinen naar goedkope vintage krabbers. Vandaag heb ik een Gillette slim twist ontvangen in super goede staat.
Ik kan alleen niet begrijpen dat mensen zulke dingen niet even schoonmaken voordat ze het versturen. Het mesje steekt flink uit aan de zijkant en ze hadden niet eens de moeite genomen om deze te verwijderen. Daarnaast zaten er ook nog zeepresten aan de krabber. Deze heeft dus even een flinke schoonmaakbeurt nodig
Ik kan alleen niet begrijpen dat mensen zulke dingen niet even schoonmaken voordat ze het versturen. Het mesje steekt flink uit aan de zijkant en ze hadden niet eens de moeite genomen om deze te verwijderen. Daarnaast zaten er ook nog zeepresten aan de krabber. Deze heeft dus even een flinke schoonmaakbeurt nodig
Hoe is die zeep? Was nu in de aanbieding zag ik(2 voor de prijs van 1) dus wou deze misschien halen.
Moest van het weekend toevallig naar Amersfoort, dus wou bij man and shaving even langsgaan. Helemaal daarheen gelopen, blijkt dat je een afspraak moet maken. Had ik even gemist op de website -.-
Jammer want had graag eens binnen gekeken, leek me een mooie zaak
Gewoon korting vragen 🤣yesjohn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:50:
Ik vind het af en toe leuk om het internet af te struinen naar goedkope vintage krabbers. Vandaag heb ik een Gillette slim twist ontvangen in super goede staat.
Turdie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:40:
[...]
Hoe bevalt de zeep van Saponifico Bignoli?
Het is heel zacht, bijna één cream. Verwacht niet de kwaliteit van zijn neefje Saponificio Varesino 🤣 maar bevalt mijn heel goed. Heerlijk zomer geurtje, mandarijn, sinaasappel, citrus….. Niets mis mee, zeker voor de prijsnegerdesheils schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:54:
[...]
Hoe is die zeep? Was nu in de aanbieding zag ik(2 voor de prijs van 1) dus wou deze misschien halen.
Moest van het weekend toevallig naar Amersfoort, dus wou bij man and shaving even langsgaan. Helemaal daarheen gelopen, blijkt dat je een afspraak moet maken. Had ik even gemist op de website -.-
Jammer want had graag eens binnen gekeken, leek me een mooie zaak
Mijn eerste echte japanse kamisori vandaag gekocht. Heel benieuwd naar hoe dat scheert.
[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 24-11-2021 20:06 ]
Voor de koopjesjagers onder ons, ik zie dat Noble Otter ook blackfriday deals heeft, alles 30% korting.
Weten jullie nog meer shops waar je nu met wat korting kunt inslaan?
Edit: Zo te zien heeft rasoigoodfellas.eu morgen op alles 35% korting
[ Voor 17% gewijzigd door Tholuz op 25-11-2021 09:49 ]
The AlphamenTholuz schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:21:
Voor de koopjesjagers onder ons, ik zie dat Noble Otter ook blackfriday deals heeft, alles 30% korting.
Shavingtime.co.uk
Slickboys.co.uk (vanaf vanavond)
Ja sowieso de Amerikaanse retailers:Tholuz schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:21:
Maggard Razors (heeft meestal de meeste deals)
West Coast Shaving
The Shave Supply (mijn favoriet nu geworden)
PAA en Ariana&Evans ook, en de meeste artisans.
Trythatsoap.com houdt ook een overzicht bij ieder jaar
[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 25-11-2021 13:37 ]
Zojuist Barrister And Mann Soft Heart Roam scheerzeep en aftershave balsem bij Slickboys.co.uk besteld voor omgerekend €17,87 (£15,03).
Geen idee of het wat is, maar voor deze prijs kon ik het niet laten. Ik heb verder ook nog nooit een product van Barrister And Mann gehad.
Geen idee of het wat is, maar voor deze prijs kon ik het niet laten. Ik heb verder ook nog nooit een product van Barrister And Mann gehad.
https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection
Roam, wat ik daarvan gehoord heb is niet best
Wat ik begrepen heb ruikt een beetje naar paardenbalzak op een warme zomer

HahaLampuhkap schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:28:
Roam, wat ik daarvan gehoord heb is niet best![]()
Ik heb ook al verschillende reviews gelezen en die zijn gemixt. De een vindt het een geweldige geur en de ander vindt hem verschrikkelijk.
Het lijkt er wel op dat latere versies van Roam beter zijn dan originele versie waarmee B&M ooit was begonnen.
Maarja ik zie wel of ik het een lekkere geur vindt.

Gaat in de verkoop. De geur bevalt toch echt niet
De zeep is verder dik in orde, maar de geur... nope!
Mocht je interesse hebben: dm mij maar
Verschillende zepen net gekocht via raisosgoodfellas, na meerdere uren in de wacht te hebben gestaan. Gelukkig kon dat prima onder werktijd, maar wat een drukte zeg. Tijdens het bestellen verdwenen er ook weer dingen uit mijn mandje, waren dan niet meer op voorraad. . Maargoed toch voor een leuke prijs een paar zepen gekocht, om eens te proberen.
Naar Creed Silver Mountain Water (zie foto)Arjantje72 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ik ben een fan van Stirling
Hoe is en ruikt deze zeep?
Jammer….Magic666 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:19:
[Afbeelding]
Gaat in de verkoop. De geur bevalt toch echt niet
De zeep is verder dik in orde, maar de geur... nope!
Mocht je interesse hebben: dm mij maar
Helaas kan ik jou ook niet helpen, ik hou ook niet van gekke geuren 🥴
Ben benieuwd welke zepen hebt je gekozen 😉negerdesheils schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:43:
Verschillende zepen net gekocht via raisosgoodfellas, na meerdere uren in de wacht te hebben gestaan. Gelukkig kon dat prima onder werktijd, maar wat een drukte zeg. Tijdens het bestellen verdwenen er ook weer dingen uit mijn mandje, waren dan niet meer op voorraad. . Maargoed toch voor een leuke prijs een paar zepen gekocht, om eens te proberen.
Creed Silver Mountain Water , ik kom daar nooitLampuhkap schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:08:
[...]
Naar Creed Silver Mountain Water (zie foto)Super fris en clean.
Ik ga deze zeker eens aanschaffen.
Bij sommige inclusief de aftershavechulin schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:14:
[...]
Ben benieuwd welke zepen hebt je gekozen 😉
A&E peach & cognac
TOBS Jeremyn street
SV opuntia
TGS Pino Alpestre
Stirling executive men
En TFS barba rossa, die was een euro nogwat voor een potje
Heb niet echt rustig kunnen kijken, werd continu gebeld op mijn werk en sommige dingen raakte tijdens het bestellen weer uitverkocht.
Heb beetje een mix besteld van geuren/merken die me wel wat leken. Voor veel merken is het mijn eerste ervaring, dus maar even kijken hoe t bevalt.
De prijzen waren wel een stuk lager dan hier in NL.
Nu hopen dat het met de bezorging goed gaat
Wauw 😱😱😱😱negerdesheils schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:17:
[...]
Bij sommige inclusief de aftershave
A&E peach & cognac
TOBS Jeremyn street
SV opuntia
TGS Pino Alpestre
Stirling executive men
En TFS barba rossa, die was een euro nogwat voor een potje
Heb niet echt rustig kunnen kijken, werd continu gebeld op mijn werk en sommige dingen raakte tijdens het bestellen weer uitverkocht.
Heb beetje een mix besteld van geuren/merken die me wel wat leken. Voor veel merken is het mijn eerste ervaring, dus maar even kijken hoe t bevalt.
De prijzen waren wel een stuk lager dan hier in NL.
Nu hopen dat het met de bezorging goed gaat
Imo zeer goede keuzes, zelf heb ik opuntia, zeker weten een winnaar, verder goede dingen/reviews gelezen over Peach & cognac, Jeremyn street en executive man….
Top 👏👏
Hoelang blijft zo'n zeep eigenlijk goed? de geur zal na een tijdje wel achteruit gaan lijkt me.
Nu scheer ik me meestal 2x per week, soms 1x. Maar heb het idee dat ik in dit tempo de komende zes jaar nog niet door mn zepen heen ben
Nu scheer ik me meestal 2x per week, soms 1x. Maar heb het idee dat ik in dit tempo de komende zes jaar nog niet door mn zepen heen ben
Jaren,negerdesheils schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:41:
Hoelang blijft zo'n zeep eigenlijk goed? de geur zal na een tijdje wel achteruit gaan lijkt me.
Vooral als je je zo doet:
YouTube: Precision Loading for a Perfect Lather
Ik heb een zeep die is al wel 20 jaar oudnegerdesheils schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:41:
1 van de oudste zepen die ik hier heb, zijn WW2 tijdperk en die is nog steeds bruikbaar, als is het meeste van de geur er wel af.negerdesheils schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:41:
De next up van leeftijd zit ergens mid jaren 80, die ruikt nog goed en presteert ook nog prima
Ik heb een aantal zepen van B&M en die zijn echt top, de base is erg goed. Ik heb gisteren een backup set bestelt van Vespers, dat is echt een hele lekkere kerst/winter geur.TheBlackestCrow schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:53:
Zojuist Barrister And Mann Soft Heart Roam scheerzeep en aftershave balsem bij Slickboys.co.uk besteld voor omgerekend €17,87 (£15,03).
[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 27-11-2021 19:48 ]
Ik had redelijk wat reviews doorgelezen en daarin werd B&M ook geprezen. Laat ik het dan ook maar eens uitproberen.Turdie schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:26:
[...]
Ik heb een aantal zepen van B&M en die zijn echt top, de base is erg goed. Ik heb gisteren een backup set bestelt van Vespers, dat is echt een hele lekkere kerst/winter geur.
Heb alleen van @Lampuhkap vernomen dat Roam niet de beste geur is en "naar paardenbalzak ruikt". Vraag mij nu alleen af hoe het kan dat hij weet hoe de zak van een paard ruikt
Daarnaast heb ik ook bij maggardrazors.com Southern Witchcraft Samhain (zeep en aftershave) besteld. Wilde eigenlijk Gravefruit ll hebben alleen was hier de aftershave van uitverkocht.
Daarnaast wel fijn dat sommige aftershave wel vanuit de VS verzonden kan worden omdat er witch hazel in zit in plaats van alcohol.
Theshavesupply.com heeft nog alles van gravefruit 2, ook de aftershaveTheBlackestCrow schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:58:
[...]
Ik had redelijk wat reviews doorgelezen en daarin werd B&M ook geprezen. Laat ik het dan ook maar eens uitproberen.
Heb alleen van @Lampuhkap vernomen dat Roam niet de beste geur is en "naar paardenbalzak ruikt". Vraag mij nu alleen af hoe het kan dat hij weet hoe de zak van een paard ruikt
Daarnaast heb ik ook bij maggardrazors.com Southern Witchcraft Samhain (zeep en aftershave) besteld. Wilde eigenlijk Gravefruit ll hebben alleen was hier de aftershave van uitverkocht.
Daarnaast wel fijn dat sommige aftershave wel vanuit de VS verzonden kan worden omdat er witch hazel in zit in plaats van alcohol.
https://theshavesupply.co...os=1&_sid=7b75319b7&_ss=r
Bedankt.Turdie schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:03:
[...]
Theshavesupply.com heeft nog alles van gravefruit 2, ook de aftershave
https://theshavesupply.co...os=1&_sid=7b75319b7&_ss=r
Nu ben ik wel weer aan het twijfelen omdat ik mijn Black Friday budget al ruim heb overschreden
Ik heb een scheercreme op basis van buffelo melk gehad. Die rook binnen een jaar naar bedorven riool lucht.negerdesheils schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:41:
Ook heb ik harde scheerzepen op basis van buffelo melk die nog steeds goed zijn en heerlijk ruiken en scheren.
Daarnaast een natuurlijk zeepje van een markt in Frankrijk gekocht. Heerlijke geur, dus die lag op een schaaltje ter decoratie en geur in de badkamer. Na vijf jaar zat er een extra jas omheen gegroeid, toch maar weggegooid
Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft of er voldoende anti bacteriën en schimmels stofjes zijn toegevoegd.
Ik ben wel gecharmeerd van het Rockwell Razor principe met 6 verschillende bladgaps door die 3 verschillende omdraaibare baseplates.
Maar dan, de 6C of de 6S? Ik weet dat de 6S duurder is door het gebruik van rvs. Maar welke scheert fijner?
Maar dan, de 6C of de 6S? Ik weet dat de 6S duurder is door het gebruik van rvs. Maar welke scheert fijner?
Ik heb zelf de 6s en ik ben er erg blij mee. Ze zouden hetzelfde moeten scheren. De 6c heeft alleen een gladde afwerking en de 6s een matte. Hierdoor glijdt de 6c makkelijker. De een vindt dit een voordeel, de andere niet.Jelte schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:14:
Ik ben wel gecharmeerd van het Rockwell Razor principe met 6 verschillende bladgaps door die 3 verschillende omdraaibare baseplates.
Het komt neer op je eigen voorkeur op het gebied van materiaal, kleur en prijs. Beide zijn prima
ik heb de 6C besteld. Vind het de meerprijs niet waard. En denk zelf dat ik liever voor de gladde coating ga.yesjohn schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:57:
[...]
Ik heb zelf de 6s en ik ben er erg blij mee. Ze zouden hetzelfde moeten scheren. De 6c heeft alleen een gladde afwerking en de 6s een matte. Hierdoor glijdt de 6c makkelijker. De een vindt dit een voordeel, de andere niet.
Het komt neer op je eigen voorkeur op het gebied van materiaal, kleur en prijs. Beide zijn prima
We gaan het merken. Mooi Sinterklaas kado voor mijzelf.
Lijkt mij een erg lekkere geur!Turdie schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:26:
SOTD 29 November 2021
Prep :Cold water
Razor: Dubl Duck Goldedge
Brush: SawDust Creations Studio The Ritz
Soap: PAA Pineapple Bay Rum
After-shave: PAA Pineapple Bay Rum
[Afbeelding]

Vandaag geschoren met nieuwe sample uit het TGS sample pakketje.
TGS Tallow No. 1
Beetje bloemige geur, niet heel bijzonder vond ik het. Niet verkeerd.
Scheerzeep vond ik wel qua verdere eigenschappen erg goed. Lekker verzorgend. Beter dan dan mijn vorige sample.
Opzich wel handig, zo'n buisje met 18 kleine sampletjes. Kan je alles is uitproberen en je favoriete kiezen. 5 tot zes keer scheren per sample lukt me meestal wel met de hoeveelheid zeep die er in zit.
Jammer dat niet weer websites het aanbieden, die buitenlandse sites vind ik dan weer een beetje gedoe
TGS Tallow No. 1
Beetje bloemige geur, niet heel bijzonder vond ik het. Niet verkeerd.
Scheerzeep vond ik wel qua verdere eigenschappen erg goed. Lekker verzorgend. Beter dan dan mijn vorige sample.
Opzich wel handig, zo'n buisje met 18 kleine sampletjes. Kan je alles is uitproberen en je favoriete kiezen. 5 tot zes keer scheren per sample lukt me meestal wel met de hoeveelheid zeep die er in zit.
Jammer dat niet weer websites het aanbieden, die buitenlandse sites vind ik dan weer een beetje gedoe
Dat is het zeker ook lekkere sterk qua geur zelf, niet zo'n lichte geur.
Voorlopig denk ik niet, Peter is met een hele grote samenwerking bezig met een ander bedrijf.chulin schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:02:
Een vraagje naar de A&E deskundigen…….
Is er bekend wanneer de Kaizen 2 zepen in Nederland beschikbaar kunnen zijn?
Hij is nu bezig met K2e, en dat zal het voorlopig zijn. Ik denk dat K2 en K2e een VIP Member exclusive blijft de komende tijd geen K2 in Europa, wellicht via de nieuwe club van rasoigoodfellas.
Daarom ben ik VIP Club Member en haal ik het rechtstreeks bij hem, heb ik niet dat gezeur of het wel/niet beschikbaar is in Europa maar regel ik het zelf
Peter Charkalis even gevraagd, en dit zijn officiële antwoord:
K2 is for Club branded soaps and available at Goodfellas via their Club. We will start selling some (but not all) via our distributor to be sold to eu retailers with their next order.
[ Voor 53% gewijzigd door Turdie op 30-11-2021 19:38 ]
Niet in Nederland maar via de Gold club van Rasoigoodfellas wel. Het is wel een heel klein deel.chulin schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:02:
Een vraagje naar de A&E deskundigen…….
Is er bekend wanneer de Kaizen 2 zepen in Nederland beschikbaar kunnen zijn?
SOTD
:strip_exif()/f/image/wRy8sX6irRKjton4Bwfflihg.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moet zeggen dat ik Roam ondanks de gemixte reviews best een lekkere geur vind hebben. De geur is voor mij het beste te omschrijven als een combinatie van leer, tabak, vers gemaaid gras en aarde.
:strip_exif()/f/image/wRy8sX6irRKjton4Bwfflihg.jpg?f=fotoalbum_large)
- Gillette Slim K2
- Yaqi Lucky Dice Two Band Badger
- Fine Accoutrements Porcelain Lather Bowl (niet op foto)
- Proraso Cypress & Vetiver pre shave cream
- B&M Roam Scheerzeep
- B&M Roam AS Balm
Ik moet zeggen dat ik Roam ondanks de gemixte reviews best een lekkere geur vind hebben. De geur is voor mij het beste te omschrijven als een combinatie van leer, tabak, vers gemaaid gras en aarde.
Nice, klinkt als een lekkere donkere geur! Ik zag deze geur als best lang door B&M gemaakt wordt, omdat iemand op Facebook een SOTD postte met een heel oud label van B&M. Ik heb eerder deze week wat zepen naar Nederland laten sturen, waar onder Gravefruit 2, en daar kijk ik erg naar uit om die te proberen. Ook zit daar PAA Clown Fruit, met een cube pre shave die glow in de dark doetTheBlackestCrow schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:02:
SOTD
[Afbeelding]Mijn eerste Black Friday aankoop is bezorgd.
- Gillette Slim K2
- Yaqi Lucky Dice Two Band Badger
- Fine Accoutrements Porcelain Lather Bowl (niet op foto)
- Proraso Cypress & Vetiver pre shave cream
- B&M Roam Scheerzeep
- B&M Roam AS Balm
https://phoenixartisanacc...weet-almond-oil-aloe-more
Ik kan mensen trouwens ook aanraden om de solid cologne van PAA te proberen, dat is een soort aftershave in wax vorm, en mijn ervaring is dat met solid cologne de geur wat langer blijft hangen rond je lichaam tov van een aftershave
[ Voor 27% gewijzigd door Turdie op 01-12-2021 13:22 ]
Maar goed, K2 is niet de enige, er zijn genoeg andere zepen. En als ik K2e ga bestellen wil ik gerust wat meebestellen voor je, laat maar wetenchulin schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:34:
@Turdie en @yesjohn
Bedankt heren, ik was benieuwd naar, een beetje jammer vind ik 😕
Dank u 👏👏Turdie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:04:
[...]
Maar goed, K2 is niet de enige, er zijn genoeg andere zepen. En als ik K2e ga bestellen wil ik gerust wat meebestellen voor je, laat maar weten
Ik begreep gisteren trouwens dat Peter Little Frictions( Joey Nieves of Grey Matter Parfums) opnieuw gaat uitbrengen, dat is een geur gemaakt in samenwerking met een perfumer.
[ Voor 11% gewijzigd door Turdie op 01-12-2021 16:07 ]
Kan ik bij the club kijken welke zepen zijn beschikbaar in Kaizen 2 en 2e?Turdie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:04:
[...]
Maar goed, K2 is niet de enige, er zijn genoeg andere zepen. En als ik K2e ga bestellen wil ik gerust wat meebestellen voor je, laat maar weten
Nee dat moet je weten en een VIP membership betaalt hebben. Misschien kan ik wel een pdfje printen oidchulin schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:08:
[...]
Kan ik bij the club kijken welke zepen zijn beschikbaar in Kaizen 2 en 2e?
[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 01-12-2021 16:36 ]
Ja, graag 😉Turdie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:36:
[...]
Nee dat moet je weten en een VIP membership betaalt hebben. Misschien kan ik wel een pdfje printen oid
Ik pm je wel even. Je zou wellicht ook vip member kunnen worden bij rasoigoodfellas.com daar komen ook wat K2/K2e zepen beschikbaar.
[ Voor 27% gewijzigd door Turdie op 01-12-2021 18:48 ]
Ik heb vandaag ook wat contact gehad met @chulin over dit. Ik heb het toen even uitgerekend maar ik vind het de prijs niet waard.Turdie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:18:
[...]
Ik pm je wel even. Je zou wellicht ook vip member kunnen worden bij rasoigoodfellas.com daar komen ook wat K2/K2e zepen beschikbaar.
Als je twee zepen besteld bij the Club zelf ben je goedkoper uit. Inclusief verzendkosten. En je hebt daar meer keuze
Ja daarom ben ik ook vip club member bij peter zijn eigen club. Maar @chulin wil volgens mij niet in de us bestellen vandaar dat ik rasoi good fellas aanradde, alhoewel die in italie zitten. De tijd die het onderweg is zal vanuit Italie ietsje sneller zijn, maar zal weinig uitmaken denk ik.yesjohn schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:02:
[...]
Ik heb vandaag ook wat contact gehad met @chulin over dit. Ik heb het toen even uitgerekend maar ik vind het de prijs niet waard.
Als je twee zepen besteld bij the Club zelf ben je goedkoper uit. Inclusief verzendkosten. En je hebt daar meer keuze
Maar zending is inmiddels in europa gearriveerd via DHL Express (leipzig - internationaal sorteercentrum van dhl express). Als ik mazzel heb, heb ik het vrijdag binnen.
[ Voor 19% gewijzigd door Turdie op 01-12-2021 21:31 ]
Ik ben dus van beide lid. Ik had echt begrepen dat Rasiogoodfellas gold de eu versie van de club zou zijn.Turdie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:29:
[...]
Ja daarom ben ik ook vip club member bij peter zijn eigen club. Maar @chulin wil volgens mij niet in de us bestellen vandaar dat ik rasoi good fellas aanradde, alhoewel die in italie zitten. De tijd die het onderweg is zal vanuit Italie ietsje sneller zijn, maar zal weinig uitmaken denk ik.
Maar zending is inmiddels in europa gearriveerd via DHL Express (leipzig - internationaal sorteercentrum van dhl express). Als ik mazzel heb, heb ik het vrijdag binnen.
Maar het is duur en het heeft weinig aanbod. Daardoor kan ik het in het algemeen niet aanbevelen.
Sowieso ben ik niet blij van paywalls voor dit soort dingen
Ja dat is nou eenmaal Peter zijn business model, daar kom je niet onderuit. in de USA is dat wel wat normaler.yesjohn schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:03:
[...]
Ik ben dus van beide lid. Ik had echt begrepen dat Rasiogoodfellas gold de eu versie van de club zou zijn.
Maar het is duur en het heeft weinig aanbod. Daardoor kan ik het in het algemeen niet aanbevelen.
Sowieso ben ik niet blij van paywalls voor dit soort dingen
Buiten de kortingen die je krijgt kan hij nog wel wat meer gaan doen met dat vip membership, maar hij is nu bezig wat andere dingen (een enorme grote samenwerking begreep ik). En hij doet het slim door K2/K2e exclusief te maken voor vip members. Daarin merk je echt dat hij een enorme sales achtergrond heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Turdie op 01-12-2021 23:39 ]
Ohh een complete set van één van mijn favoriete geuren! Nice
Klein beetje offtopic misschien, maar weet iemand nog een goede parfum i.c.m. Noble Otter Two Kings?
De geur van Two Kings wordt als volgt beschreven:
:strip_exif()/f/image/zzRLvVIcw3owjbNdPXxxoGue.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind de geur van Two Kings namelijk geweldig.
:strip_exif()/f/image/zzRLvVIcw3owjbNdPXxxoGue.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door TheBlackestCrow op 02-12-2021 17:39 ]
Alles met rozengeur werkt prima.TheBlackestCrow schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:39:
Klein beetje offtopic misschien, maar weet iemand nog een goede parfum i.c.m. Noble Otter Two Kings?
[Afbeelding]
Optie: https://www.bol.com/nl/nl...tionType=featured_product
[ Voor 8% gewijzigd door RoosW op 02-12-2021 21:49 . Reden: Toevoeging informatie ]
Mss een stomme vraag maar is er ook aftershave zonder geur? Als ik m'n kop geschoren heb en m'n baard gedaan heb dan clashen die geuren altijd en ik wil eigk dat meer zelf bepalen door bijv. parfum.
[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-12-2021 20:37 ]
This is the Way.
NIVEA MEN Sensitive Aftershave Balsem bvNoTimeRemains schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:37:
Mss een stomme vraag maar is er ook aftershave zonder geur? Als ik m'n kop geschoren heb en m'n baard gedaan heb dan clashen die geuren altijd en ik wil eigk dat meer zelf bepalen door bijv. parfum.
Ik moet eerlijk zeggen dat jouw vele lovende woorden over deze geur mij mede hebben doen besluiten om hem een keer aan te schaffen.RoosW schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:57:
[...]
Ohh een complete set van één van mijn favoriete geuren! Nice
Sindsdien is dit een nagenoeg constante factor geworden bij het scheren.
Af en toe afgewisseld met Stirling Executive Man, Tabac en TOBS Jermyn Street/Eton College.
Penhaligon's Halfeti ?TheBlackestCrow schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:39:
[Afbeelding]
Mail call!!!!!
- Phoenix Shaving(PAA) Clown Fruit's Glo CUBE 2.0
- Phoenix Shaving(PAA) Clown Fruit Solid Cologne
- Phoenix Shaving(PAA) Clown Fruit Artisan Shaving Soap & Aftershave
- Southern Witchcrafts- Gravefruit II Aftershave Splash
- Southern Witchcrafts- Gravefruit II Shave Soap
- Southern Witchcrafts- Gravefruit II Eau de Parfum (EDP)
- Southern Witchcrafts- Fougére Nemeta Shave Soap
- Southern Witchcrafts- Fougére Nemeta Aftershave Splash
- Southern Witchcrafts- Fougére Nemeta Eau de Parfum
- House of Mammoth- Mood Indigo Shave Soap
- House of Mammoth- Mood Indigo Aftershave Balm
- Noble Otter- Neon Sun Shave Soap
:strip_exif()/f/image/O10992nw9GvTdUHJVdP7JATh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 03-12-2021 09:29 ]
Wauw….. 😱😱😱😱😱Turdie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:26:
Mail call!!!!![Afbeelding]
Ben benieuwd naar je bevindingen van Neón Sun, sommige mensen vind het heerlijk, maar ook gelezen als een geur van een goedkope citroen afwasmiddel
Ik ben heel benieuwd naar Neon Sun en Grave FruitTurdie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:26:
Mail call!!!!![Afbeelding]
yesjohn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:56:
[...]
Ik ben heel benieuwd naar Neon Sun en Grave Fruit
Allebei hele lekkere geurenchulin schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:52:
[...]
Wauw….. 😱😱😱😱😱
Ben benieuwd naar je bevindingen van Neón Sun, sommige mensen vind het heerlijk, maar ook gelezen als een geur van een goedkope citroen afwasmiddel
[ Voor 48% gewijzigd door Turdie op 03-12-2021 13:06 ]
Op papier lijkt mij Neón sun heerlijk, maar toch geschrokken, sommige reviews waren heel slecht
Een bay rum geurtje voor de bay rum fanaat!