Het Scheer- en verzorgingstopic deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 47 ... 79 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:21
SOTD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gc_jpStIoFpc1exMRMR0SjzT0rU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Vdply8A55zgzhvJkcge4NGo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-07 18:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9iz9zWqjSTBy9-VQqNYcsAbEWU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vvJVBbD9NDLve1Skf51P7GFa.png?f=fotoalbum_large

Poeh, lekker knotje hoor. lekker groot, lekker zacht en flowt heeerlijk!
DG B-Cubed is een fijn geurtje.
Wat rokerig vooraf, daarna een heerlijk bay rummetje met een zoetje helemaal op de achtergrond.
Bij de drydown word het bijna cola achtig voor mijn neus. Erg plezierig geurtje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Lampuhkap schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:58:
[Afbeelding]

Poeh, lekker knotje hoor. lekker groot, lekker zacht en flowt heeerlijk!
DG B-Cubed is een fijn geurtje.
Wat rokerig vooraf, daarna een heerlijk bay rummetje met een zoetje helemaal op de achtergrond.
Bij de drydown word het bijna cola achtig voor mijn neus. Erg plezierig geurtje!
Wauw..... wat een ding zeg 😱😱😱
Looking good 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampuhkap
chulin schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:06:
[...]

Wauw..... wat een ding zeg 😱😱😱
Looking good 👌
8) Danku, best trots op al zeg ik het zelf :P

Volgende word een Bitter Lemon/Fanta Lemon :D Gaat nog wel een maandje of 2 a 3 duren, maar dan heb je vast een idee wat er incoming is :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:09
Lampuhkap schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:08:
Jup, ik wil idd proberen een energy drink en soda series op te bouwen van enkel Mojo Handcrafts kwasten. Geen hele goedkope oplossing, wel leuk
Wat een belachelijk idee zeg….

I love it :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Lampuhkap schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:28:
[...]

8) Danku, best trots op al zeg ik het zelf :P

Volgende word een Bitter Lemon/Fanta Lemon :D Gaat nog wel een maandje of 2 a 3 duren, maar dan heb je vast een idee wat er incoming is :D
Daarna misschien dubbelfriss... ze hebben iets van 10 verschillende smaken.... haha 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
chulin schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:09:
[...]

Daarna misschien dubbelfriss... ze hebben iets van 10 verschillende smaken.... haha 😂😂
Eerst een lemon dingetje, daarna mogelijk een Coca Cola, daar heb ik ook al een ideetje voor liggen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
SOTD 5 June 2021
Prep : Cold Water
Razor: Max Sprecher
Brush : Mojo Handcrafts Classic Layered Swirl
Soap: Noble Otter Northern Elixir
After-shave: Noble Otter Northern Elixir

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4Yqp4NAafoPg5hsj_QvkwB_QNw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJpJNBpANu55d8X6WR82Y9bY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampuhkap
chulin schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:09:
[...]

Al lijkt me een flugel kleurtje, gewoon voor de fucks ook wel leuk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chulin
Lampuhkap schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:23:
[...]

Al lijkt me een flugel kleurtje, gewoon voor de fucks ook wel leuk :P
Nice.....
Ik neem aan dat een hele dure grapje is maar... ze zien er gruwelijk mooi uit 😱😱🥰🥰

SOTD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkiOUp3vGxDGR9ko9yi7uvNFkZM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kEQf1FNTMxy2XZqQRVqHFZFM.jpg?f=fotoalbum_large

Super scheerbeurt met de feather maar toch...... vind ik met de uitzondering van de lord classic, coated mesjes lekkerder dan stainless, weet ik niet hoe ik moet het uitleggen, voelt zachter en smoother tijdens het glijden.

[ Voor 50% gewijzigd door chulin op 06-06-2021 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hargileddy
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-06 13:15
chulin schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:12:
[...]

En.....
Hoe is gegaan?
Goed eigenlijk. Het is wel wennen aan de manier van scheren. Ik moet de juiste hoek nog zoeken en hoeveel druk er gezet moet worden. Ben wel voorzichtig geweest en voor de eerste keer niet te veel druk gezet, had hier gelezen dat dat belangrijk was. Ik had ook geen idee dat de mesjes zelf zo flexibel waren :)

Ga dit zeker verder blijven gebruiken, vooral om ecologische en econische reden. De techniek zal wel nog verbeteren. In een volgende fase dan kijken voor een kwast en zeep ipv de Gilette scheerschuim die ik nu gebruik. De zepen van Poraso zien er goed uit, ook voor de portemonnee. Aftershave ga ik nog wat moeten zoeken denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turdie
hargileddy schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:07:
[...]

Goed eigenlijk. Het is wel wennen aan de manier van scheren. Ik moet de juiste hoek nog zoeken en hoeveel druk er gezet moet worden. Ben wel voorzichtig geweest en voor de eerste keer niet te veel druk gezet, had hier gelezen dat dat belangrijk was. Ik had ook geen idee dat de mesjes zelf zo flexibel waren :)

Ga dit zeker verder blijven gebruiken, vooral om ecologische en econische reden. De techniek zal wel nog verbeteren. In een volgende fase dan kijken voor een kwast en zeep ipv de Gilette scheerschuim die ik nu gebruik. De zepen van Poraso zien er goed uit, ook voor de portemonnee. Aftershave ga ik nog wat moeten zoeken denk ik :)
Kijk ook is naar de zepen van Cella en Cremo. Cremo kost iets van 7/8 euro en is ook echt een top zeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
Turdie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:57:
[...]

Kijk ook is naar de zepen van Cella en Cremo. Cremo kost iets van 7/8 euro en is ook echt een top zeep.
Is Cremo verkrijgbaar in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
hargileddy schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:07:
[...]

Ok, top 👏👏
Idd geen druk zetten is super belangrijk, techniek wordt vanzelf beter, ik ben nu 6 maanden bezig maar af en toe heb ik een missertje 😱.
Welcome to the club
Turdie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:57:
[...]

Cremo nog nooit van gehoord 🤔

[ Voor 12% gewijzigd door chulin op 07-06-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Meerdere keer geprobeerd maar toch vind ik niet fijn dus mijn Muhle r41 (eigenlijk is een R101, hetzelfde kop maar met zwarte handvat) ga ik verkopen voor een mooie prijs 😉
Als iemand interesse heeft, hoor ik het graag.
Ev ook te ruilen voor andere scheer artikelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UG_pSVJtSR67TdZ1dSHOtPGgau4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7RshboraOkISUj4UkQsl3NK9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
29 mei de Yaqi Slant Razor besteld en gelijk maar even geprobeerd.
De kop ziet er intimiderend uit vanwege de hoeveelheid naakt mesje, hier vergeleken met een Muhle R41

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_HnFsWH0NborzZb9ZN46Zj7Gu6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jjpW8PV7E4LFQYuAjKLoRn8J.jpg?f=user_large

Afwerking lijkt prima maar je merkt wel dat b.v schroefdraad een stuk ruwer is, het schroeft niet soepel en het knarst.
Krabber is ook een stuk zwaarder dan de R41, heb even geen weegschaal bij de hand maar ergens tussen 1,5x en 2x.

Het scheren zelf, icm. Tabac zeep en een Lord classic mesje was prima. Resultaat zelf zeer goed, irriteert wel iets meer na het scheren dan mijn andere krabbers. (De R41 en een Edwin Jagger De86)
Ik heb ook het gevoel dat het mesje zelf meer kan bewegen/flexen tijdens het scheren.

Laatst per ongeluk de Lord classic mesjes besteld (L099), zijn in principe prima maar ik heb het idee dat ik ze wel na elke scheerbeurt moet vervangen. (3 passes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
Ik heb een tijd terug contact gehad met Maggards over de nieuwe regels mbt btw.

Zojuist krijg ik een mailtje binnen.

Dit is hun eigen samenvatting:
Starting July 1, all orders are subject to VAT, regardless of value (no more <EUR22 exemption)

If you order from Maggard Razors between July 1 and August 1 expect additional shipping delays, processing fees, and VAT charges in order to retrieve your parcels from your country's mail service. PLEASE ENSURE phone numbers are accurate on all orders so that you can be contacted, and we recommend larger order sizes to make the processing fees less impactful.

We are hoping to be registered with IOSS system by August 1, if things go well with our new site and we have time to figure it all out - but you're still going to be paying VAT (20%) on our website plus a small processing fee for our accounting systems and transaction fees we have to pay.
Vooral het laatste is interessant.

Oh, en shipping is nu 50% goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
yesjohn schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 19:03:
Ik heb een tijd terug contact gehad met Maggards over de nieuwe regels mbt btw.

Zojuist krijg ik een mailtje binnen.

Dit is hun eigen samenvatting:

[...]

Vooral het laatste is interessant.

Oh, en shipping is nu 50% goedkoper
Hopelijk blijven ze wel zo laag declareren, want 20% over 20 is nog altijd minder dan 20% over 50 of 100.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_xKHLn3urNPWd1187fOmN91sME=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Pu8UMxtcOOUAUR2u6fbkmIiR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeronIT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-07 13:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampuhkap
LOL die ben ik idd vergeten op de foto te zetten, Aluminum Razorock Lupo in Gold

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QBb1RWQdyZYzg-PTdSWWwk01qlI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FwV7JmdBPJONL2T4KQnLo104.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9xGG0zlFGLR0PdA6W7CBqA5FOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ByG9tHiuQNfK4gV70z4SN3pl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turdie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6qNW8nz5wO4j1ZYTEJLEem_IN8Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R6pidYGCIooPD7Hqyh9VotWw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xbwK83rEHloaJnlGCBnX20c9QFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mJzU44opJfsUOfF3e4aM1uWi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turdie
Heerlijke shave met de beste vegan zeep die er is (pannacrema nuavia)

SOTD 13 June 2021
Prep : PAA Cube 2.0
Razor: Karve Aluminum SB-F
Brush: Leonidam Krypto
Soap: Pannacrema Nuavia Blu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZd21DVIF8f7z8ry1vwFH37Gr74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/edQDsjadIO0Wp2eexegzuCBV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7VyAiOKNJ2N0c7Ac8x-wGHzb4TM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wFI6ustyiYU6V3jxjf1ZCz0q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07 19:32

LankHoar

Langharig tuig

Doe nu zo'n 2 jaar nat scheren, en bevalt best goed. Snijd mezelf nog wel regelmatig, meestal maar een paar plekjes maar soms best heftig. Ik ben aan het overwegen om IPL te doen op mijn nek en baardlijn, zodat ik enkel nog hoef te trimmen de rest van mijn leven en helemaal niet meer hoef te scheren. Zijn er hier mensen met ervaring met IPL?

@Turdie hoezo bestempel je deze als beste vegan zeep? Ben benieuwd, als vegan zijnde :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turdie
LankHoar schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:52:
Doe nu zo'n 2 jaar nat scheren, en bevalt best goed. Snijd mezelf nog wel regelmatig, meestal maar een paar plekjes maar soms best heftig. Ik ben aan het overwegen om IPL te doen op mijn nek en baardlijn, zodat ik enkel nog hoef te trimmen de rest van mijn leven en helemaal niet meer hoef te scheren. Zijn er hier mensen met ervaring met IPL?

@Turdie hoezo bestempel je deze als beste vegan zeep? Ben benieuwd, als vegan zijnde :)
De verhalen uit de community en de performance en slickness. Zelfs Peter Charkalis van A&E (zelf zeepmaker) noemt het de beste vegan zeep

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeronIT
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8HYbJ7Ps5Ez2bRmMJGmIwf1xQlg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Ng45bKEUVSmbZJjFdzZ1LvH.jpg?f=fotoalbum_large
SOTD voor mij vandaag. Beetje verfrissende zeep en aftershave gekozen gezien het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:24
Sinds kort dankzij dit topic van low budget Gillette scheermesjes overgestapt naar nog goedkoper krabber maar wat heerlijk scheren geen pijn meer.

Maar genoeg geslijm als je met vliegtuig op vakantie gaat, kan je mesjes en krabber gewoon in bagageruimte doen dus geen handbagage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turdie
Amdwarrior schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:13:
Sinds kort dankzij dit topic van low budget Gillette scheermesjes overgestapt naar nog goedkoper krabber maar wat heerlijk scheren geen pijn meer.

Maar genoeg geslijm als je met vliegtuig op vakantie gaat, kan je mesjes en krabber gewoon in bagageruimte doen dus geen handbagage?
Ja vziw wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeronIT
Heb ik al vaker gedaan, is geen probleem. In je handbagage zal het waarschijnlijk niet mogen, maar ja wie gaat dat ook doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
FeronIT schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:18:
Heb ik al vaker gedaan, is geen probleem. In je handbagage zal het waarschijnlijk niet mogen, maar ja wie gaat dat ook doen
Vliegtuig kappers?

Maar cartridges mag volgens mij ook niet in handbagage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yesjohn
https://www.schiphol.nl/nl/pagina/wat-mag-in-handbagage/

Dit is wellicht handig ;)

Niet verwijderbare mesjes mogen wel. Dus cartridges mag je gewoon meenemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amdwarrior
yesjohn schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:30:
https://www.schiphol.nl/nl/pagina/wat-mag-in-handbagage/

Dit is wellicht handig ;)

Niet verwijderbare mesjes mogen wel. Dus cartridges mag je gewoon meenemen.
Ja maar dankzij dit topic inmiddels zo haat tegen cartridges gekregen B-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IvrNwiVGO0-ZzN397nqlGa9YQG8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E3yz1lb7Ec70b5AIjAf7obDG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yesjohn
Amdwarrior schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:53:
[...]

Ja maar dankzij dit topic inmiddels zo haat tegen cartridges gekregen B-)
Ik heb door het gebruik van cartridges een hekel aan cartridges gekregen ;).

Maar ik heb mijn eerste vlucht geboekt sinds ik op deze wijze scheer. Ik denk dat ik er gewoon voor kies om wel een cartridge mee te nemen. Dan weet ik tenminste zeker dat ik geen gezeur krijg bij de douane

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_o5hkD7VYjgKx4gjyInrUSh8_6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uIj61Gq4kqyLz1FiFx9fY01N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Hoe doen jullie met het schoonmaken van mesjes na scheren?

Krabbetje elke keer open maken lijkt mij ook niet goed voor het schroefdraad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Amdwarrior schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:21:

Ik maak de krabber elke keer open en maak hem schoon. Mesje spoel ik af en schud ik droog. Krabber wordt drooggemaakt, en mesje gaat er terug in. Ik draai hem niet helemaal vast. Nog geen problemen met schoefdraad gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeronIT
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-Eg3-kSINVc9VpPmb4LlfYR7D4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gsxekyUsV3MEyxfmtcxYHI4Z.jpg?f=fotoalbum_large
SOTD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xtrW-L4cmA0QMC7-qvb0nc7muYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z7vq7WnLjiRkoZe9aQtrafdq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin

Ik maak ook elke keer open. Even afspoelen en daarna drogen.
1 keer in de week of als ik van mesje veranderd, doe ik alles in een kommetje met water en zeep, 10 minuutjes latten trekken en daarna goed drogen, na 7 maanden alles zo goed als nieuw 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

Ik maak hem na elk gebruik open, ik scheer onder de douche, dus gewoon afspoelen en klaar. Ik moet wel zeggen dat mijn eerste no-name mes na 1 jaar was overleden door kapotte schroefdraad. Maar mijn huidige (€10 duurder dan de no-name :+) Muhle gaat al ~5 jaar mee en ziet er nog niet versleten uit.

Tegen de tijd dat de zeepresten / huidvetresten blijven zitten gooi ik er een nieuw mesje in, elke 3 scheerbeurten ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door _eLMo_ op 18-06-2021 16:39 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
_eLMo_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:38:
[...]

Ik maak hem na elk gebruik open, ik scheer onder de douche, dus gewoon afspoelen en klaar. Ik moet wel zeggen dat mijn eerste no-name mes na 1 jaar was overleden door kapotte schroefdraad. Maar mijn huidige (€10 duurder dan de no-name :+) Muhle gaat al ~5 jaar mee en ziet er nog niet versleten uit.

Tegen de tijd dat de zeepresten / huidvetresten blijven zitten gooi ik er een nieuw mesje in, elke 3 scheerbeurten ofzo.
Welke versie heb je dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online

_eLMo_

Hij lijkt hier op: https://muhleshaving.com/...me-safety-razor-open-comb

Maar dan heeft mijn handvat een schroefdraad achtige bewerking voor lekker veel grip onder de douche.
Lag destijds in de winkel van Paul Kox (Dutch Shaving Shop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
_eLMo_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:31:
[...]

Hij lijkt hier op: https://muhleshaving.com/...me-safety-razor-open-comb

Maar dan heeft mijn handvat een schroefdraad achtige bewerking voor lekker veel grip onder de douche.
Lag destijds in de winkel van Paul Kox (Dutch Shaving Shop).
Prijs valt mee. Voor zelfde prijs heb je Gillette fusion met extra pak scheermesjes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online

_eLMo_

Ik kocht hem voor €36 geloof ik. Daarna nog een jaar pack (200 mesjes) Derby en Feather gekocht.

Die twee pakken zijn na 5 jaar nog niet op xD

Hiervoor had ik een noname, en daarvoor een dure vlinder variant van Merkur (Vision 2000). Maar de eerste val brak de vlinder door midden. Veel te zwaar mes ook, niet fijn in de hand (en ik ben 1’95 en niet ielletjes gebouwd). En hij verstopte erg snel (ik heb een grove haargroei).

Zo’n kleintje is top voor mij :Y)

[ Voor 54% gewijzigd door _eLMo_ op 18-06-2021 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yesjohn
Ik had laatst op AliExpress een Feather Artist Club clone gekocht. Vanochtend heb ik daar voor het eerst mee geschoren. Ik heb vrijwel geen ervaring met open scheermessen maar ik moet zeggen dat het verrassend goed ging!

Het is een beetje ongemakkelijk omdat ik met links niet heel handig ben. Daarom had ik ook m’n vertrouwden Rockwell 6s er bij. Maar de eerste pass vrijwel volledig met deze clone. En dat zonder bloed!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
@yesjohn

Ik ben langzaam op zoek naar een andere “milder” krabber.
De Razorock Rockwell 6 is een optie. Wat zijn je bevindingen ?

SOTD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FzKIl94QGDVEc4GPvgOQYMYpvGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p5cEVtUddOqJopx2nnjZvBBy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-07 15:46
chulin schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:48:
@yesjohn

De Razorock 6 is een optie. Wat zijn je bevindingen ?

SOTD

[Afbeelding]
Kijk eens naar de Game Changer 84p niet mild, niet heftig, gewoon heel prettig voor dagelijks gebruik, of zijn mildere broer de 63 (oid) die een kleinere bladegap heeft.
Maar ik prefereer de 84p, aangezien die mild/middel scheert maar effectief is (bv de R89 van Muhle MOET ik echt 3 gangen doen om in de buurt van glad te komen, twee is met de 84 genoeg voor mij, scheelt ook weer irritatie achteraf).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yesjohn
@yesjohn

De Razorock 6 is een optie. Wat zijn je bevindingen ?

SOTD

[Afbeelding]
Ik ga er vanuit dat je de Rockwell 6s of 6c bedoelt.

Ik vind het een geweldig ding. Ik heb meerdere krabbers en deze pak ik toch eigenlijk wel elke dag. Met meerdere platen kan je kiezen hoe mild of agressief je hem wilt hebben. Zelf heb ik hem op 5 van de 6 staan. Alles onder plaat 3 gebruik ik niet. Ik vind dit persoonlijk te mild.

Op Reddit heb ik veel goede verhalen over de Henson Aluminium razors gelezen. De medium variant schijnt nog steeds mild te zijn maar hij schijnt toch heel efficient te zijn. Zelf heb ik deze niet gebruikt want het zijn niet de goedkoopste apparaten :+ Maar misschien heb je er wat aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 54936

f

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 54936 op 18-12-2021 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yesjohn
Anoniem: 54936 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:18:
Ja, ben het met Roos W eens. Een gamechanger .84 of .68 is gewoon een goede presteerder. Ik heb nu ook een aantal veel duurdere krabbers in bezit (gehad). Maar de gamechanger is gewoon een zeer degelijke allrounder. En zeker voor die prijs. Ik heb ook een rockwell 6s gehad, maar in de praktijk gebruik je alleen de 4-6 plaat en is hij gewoon net niet zo goed als de gc. Als je mild wilt dan zou ik de .68 nemen. Als je goedkooper wilt dan is de DS cosmetics T7 ook een prima ding, maar voor mij zou het prijsverschil niet groot genoeg zijn om dan niet voor de gc te gaan.
Het klopt idd dat je die platen niet veel (of niet) wisselt. Dat heb je natuurlijk bij elke verstelbare krabber. Ik heb toen deze gekocht omdat ik niet helemaal wist wat ik fijn zou vinden. Als je dit al weet is dat misschien niet meer handig.

Ik blijf het wel een topding vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Voor mij het kan niet mild genoeg 😉
Zeer gevoelig huid, tegenwoordig tevreden met de King c Gillette maar als nog milder kan, graag.
Ik bedoelde idd de 6c of 6s, begin ik met plaat 1; als niet wekt kan ik nog steeds andere platen proberen, op papier ideaal.
Ik heb verder andere krabbers in gedachten, de feather AS-D2, prachtig apparaat maar een beetje te duur, de gamechanger .68, de henson mild en de ATT calypso met de M1 plaat.
Moeilijk zo veel keuzes 🥵

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54936

f

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 54936 op 18-12-2021 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
chulin schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:06:
Voor mij het kan niet mild genoeg 😉
Zeer gevoelig huid, tegenwoordig tevreden met de King c Gillette maar als nog milder kan, graag.
Ik bedoelde idd de 6c of 6s, begin ik met plaat 1; als niet wekt kan ik nog steeds andere platen proberen, op papier ideaal.
Ik heb verder andere krabbers in gedachten, de feather AS-D2, prachtig apparaat maar een beetje te duur, de gamechanger .68, de henson mild en de ATT calypso met de M1 plaat.
Moeilijk zo veel keuzes 🥵
Grappig, dat er zo veel verschil in zit. Ik vind de King Gillette bijvoorbeeld te mild

Heb je trouwens nagedacht over een Gillette Tech ? Deze zijn ook niet heel prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
@yesjohn

De Razorock Rockwell 6 is een optie. Wat zijn je bevindingen ?

SOTD

[Afbeelding]
Karve met A of B plate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
yesjohn schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:23:
[...]

Grappig, dat er zo veel verschil in zit. Ik vind de King Gillette bijvoorbeeld te mild

Heb je trouwens nagedacht over een Gillette Tech ? Deze zijn ook niet heel prijzig
Gillette Tech niet aan gedacht, mijn kennis is beperkt
Kerve ook naar gekeken maar met douane kosten en dergelijks wordt een dure grapje.

Ik ben nu bezig met een tweedehands Rockwell 6c, de henson mild is ook een goede optie en in Nederland verkrijgbaar, well iets duurder maar binnen budget.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cS1QXdk4WZ2Sba0V7g7uH7CgfI4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TEAIx2oKgmWexMG3G4IxCAc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunderfury
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:49
Ik heb vandaag weer een nieuwe lading scheerzeep binnen gekregen:
  • Stirling Waves of grain
  • Noble Otter Orbit
  • B&M Reserve Classic
  • B&M Reserve Fern
Zeer aangenaam verrast door de complexiteit van alle geuren, al ben ik persoonlijk iets minder fan van de Reserve classic. Die doet me iets te veel aan mijn opa denken, en daar voel ik me nog te jong voor ;)
Ik was op trythatsoap de nieuwe geuren aan het beoordelen, en merkte dat ik mijn vorige bestelling nog niet had ingegeven. Echter kan ik de Stirling Evergreen Forest (waar ik ook enorm tevreden over ben) niet terugvinden. Jammer genoeg ben ik zelf niet goed in het beschrijven van de geur, dus kan deze ook niet zelf toevoegen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze geur en die kunnen beschrijven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
Weer eens even back to basics!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDsTCMT6nUJUqEj4aMdHpI-BRkM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hEryPrQ3ktRNy0udC60I3vcL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
thunderfury schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:34:
Ik heb vandaag weer een nieuwe lading scheerzeep binnen gekregen:
  • Stirling Waves of grain
  • Noble Otter Orbit
  • B&M Reserve Classic
  • B&M Reserve Fern
Zeer aangenaam verrast door de complexiteit van alle geuren, al ben ik persoonlijk iets minder fan van de Reserve classic. Die doet me iets te veel aan mijn opa denken, en daar voel ik me nog te jong voor ;)
Ik was op trythatsoap de nieuwe geuren aan het beoordelen, en merkte dat ik mijn vorige bestelling nog niet had ingegeven. Echter kan ik de Stirling Evergreen Forest (waar ik ook enorm tevreden over ben) niet terugvinden. Jammer genoeg ben ik zelf niet goed in het beschrijven van de geur, dus kan deze ook niet zelf toevoegen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze geur en die kunnen beschrijven?
Ze klinken allen interessant, behalve dan de reserve ;) Maar eens kijken of ik een EU leverancier voor Stirling kan vinden die de nieuwe geuren ook voert. De Evergreen Forest zal een seizoensgeur zijn, die komt als ie populair genoeg was komende herfst/winter wel weer terug.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B85eL9joiiyTnTymtEj4F7daS2k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0bchG7osqzADwjxmq8pYnrL.jpg?f=fotoalbum_large

Deep blue sea net binnen, morgen gaan we proberen maar eerste indruk is heerlijk geur 🥰

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PEjL0WrTiILcnNC0pGkom5NYdA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eM4V6hRm3yx27xGg0u9JuD50.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijk shave vandaag, geur is echt lekker 🥰

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-KcfgR5hhPRywb3sBzXUblQUCHs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nugFdbawTTkqNIfQ1w4n0Zy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EURbmuF8QVcEXXHYBqePCsU9eoc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TtiSCSVDWJvffCgK6PbXdrdS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 16:17
Die plaatjes op de verpakkingen lijken wel een beetje op Grand Theft Auto… met geit :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQgPsIhW16L-YiSKf79fotRuIts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e5RyYSQHec0aYQCGQ7qaUR92.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DTGcBd7R2BjQ7WUMA5FdgDcH0Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ikxVEAi7xf5lJeyaB0T2Du00.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampuhkap
En ja, voor degene die zien staan, Mustard Interlude. Dat is een pomade die een maat van mij gemaakt heeft, met idd de geur van verse mosterd :D

Heel apart geurtje, maar wel leuk voor een keer :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_YQzz6KQzfGj4TBu38JriOyBLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M6dSjgJi0lWLwGCHRTyfOcPV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20:43
Gillette Skinguard Sensitive. Net gekocht maar echt een aanrader voor de gevoelige huid. Als je regelmatig last hebt van irritatie of wondejes zoals ik is dit echt een aanrader. Had er weinig van verwacht maar scheert echt heel fijn en zonder irritatie. glijd heel soepel over je huid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeronIT
@mark777 Goede tip, zelf heb ik gelukkig geen gevoelig huid, maar er zijn vast mensen die hiervan profijt kunnen hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3e9ouT8ZBspJGeZuUp01dP8v5o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vvKcGZ8lzd8paI1BifQLbuHi.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn tweede scheerbeurt met de Rockwell 6C, ik ben nog aan het experimenteren met de verschillende platen maar so far, so good... fijne krabber 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
chulin schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:37:
[Afbeelding]

Mijn tweede scheerbeurt met de Rockwell 6C, ik ben nog aan het experimenteren met de verschillende platen maar so far, so good... fijne krabber 👍
Op welke plaat heb je hem staan?

Volgens mij had ik in mijn vorige post gezegd dat ik nr. 5 gebruik. Laatst kreeg ik met plaat 5 alleen enorm last van irritatie in combinatie met een Voskhod mesje. Deze combo had ik in het verleden wel vaker gebruikt en dit ging altijd goed. Ik denk dat het komt doordat elke dag scheren toch een beetje te veel is op plaat 5. (En misschien zijn mijn mesjes niet helemaal echt)

Vanmorgen plaat 3 met een Feather gebruikt. Wat een top combinatie is dat toch. Ik denk dat ik daar de komende tijd op ga blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
yesjohn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:02:
[...]

Volgens mij had ik in mijn vorige post gezegd dat ik nr. 5 gebruik. Laatst kreeg ik met plaat 5 alleen enorm last van irritatie in combinatie met een Voskhod mesje. Deze combo had ik in het verleden wel vaker gebruikt en dit ging altijd goed. Ik denk dat het komt doordat elke dag scheren toch een beetje te veel is op plaat 5. (En misschien zijn mijn mesjes niet helemaal echt)

Vanmorgen plaat 3 met een Feather gebruikt. Wat een top combinatie is dat toch. Ik denk dat ik daar de komende tijd op ga blijven.
Ik heb 100 Voskhod mesjes in de kliko gemikt omdat ik er elke keer irritatie van kreeg, ik vond het heel nare mesjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeronIT
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Em0VOYM1POHhdNa2X4kjXoVBpao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ocznsbkWObhl8bdBy7qRlVmd.jpg?f=fotoalbum_large
Sotd

[ Voor 33% gewijzigd door FeronIT op 01-07-2021 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yesjohn
RoosW schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 21:34:
[...]

Ik heb 100 Voskhod mesjes in de kliko gemikt omdat ik er elke keer irritatie van kreeg, ik vond het heel nare mesjes.
Het grappige vind ik dat ik ze eerst heel erg prettig vond. Het mesje wat ik er laatst instopte deed het ook prima. Het lijkt echt heel erg aan het mesje te liggen. Ik heb ze ook wel erg goedkoop kunnen kopen moet ik eerlijk toegeven. Ik ga toch een keer een pakje bij een betrouwbare winkel bestellen en kijken hoe dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
yesjohn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:02:
[...]

Ik ben rustig begonnen, plaat 1 en 2 😄
Ik dacht dat de King C Gillette mild was maar met plaat 1 voelt het mesje geen eens.
Met nummer 2 voelt het mesje iets meer, maar ook mild.
Verrassend genoeg had ik met beide hetzelfde resultaat, niet een super close shave maar meer dan voldoende, goed zelfs.
Vandaag neem ik rust, morgen ga ik plaat 1 proberen met een feather mesje.
Voskhod heb ik ook, een keer geprobeerd, niet slecht maar ook niets bijzonders, maar was een tijd geleden, mijn techniek was ook niet heel goed, binnenkort probeer ik het nog een keer.
Trouwens, lees ik veel verhalen over Voskhod, soms super goed, soms gewoon slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeronIT
chulin schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:15:
[...]

Ik ben rustig begonnen, plaat 1 en 2 😄
Ik dacht dat de King C Gillette mild was maar met plaat 1 voelt het mesje geen eens.
Met nummer 2 voelt het mesje iets meer, maar ook mild.
Verrassend genoeg had ik met beide hetzelfde resultaat, niet een super close shave maar meer dan voldoende, goed zelfs.
Vandaag neem ik rust, morgen ga ik plaat 1 proberen met een feather mesje.
Voskhod heb ik ook, een keer geprobeerd, niet slecht maar ook niets bijzonders, maar was een tijd geleden, mijn techniek was ook niet heel goed, binnenkort probeer ik het nog een keer.
Trouwens, lees ik veel verhalen over Voskhod, soms super goed, soms gewoon slecht.
Zelf vind ik Voskhod een van mijn favo mesjes, samen met Personna. Ik heb verschillende batches gehad, ook van verschillende leveranciers (incl shady leverancier van ebay) en eigenlijk altijd tevreden. Blijft toch heel persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Ik vind tot het heden Astra green allerbeste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
[...]

Same here!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-07 20:23
[...]

Ik vind ze een beetje trekkerig als je begrijpt wat ik bedoel :)
Ik scheer mij al heel lang met Feather, 3 passes elke morgen. Heel fijne mesjes.
Zijn er eigenlijk meer mesjes die scheren als een Feather?
Ik dacht Voskhod dus, maar nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yesjohn
Arjantje72 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:29:
[...]

Ik scheer mij al heel lang met Feather, 3 passes elke morgen. Heel fijne mesjes.
Ik heb ooit een keer bic of Kai gehoord.

Maar voor bic vergelijk ik meer met de deksel van een conservenblikje of een stukje glas.

Niet helemaal eerlijk misschien…. Ik denk dat die laatste twee beter scheren :+

(Iedereen z’n eigen mening natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
yesjohn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:50:
[...]

Ik heb ooit een keer bic of Kai gehoord.

Maar voor bic vergelijk ik meer met de deksel van een conservenblikje of een stukje glas.

Niet helemaal eerlijk misschien…. Ik denk dat die laatste twee beter scheren :+

(Iedereen z’n eigen mening natuurlijk)
Nou...
Eerlijk gezegd, bic een paar keer gedaan en eigenlijk niets verkeerd hoor 😉
[...]

Ik vind feather nog steeds net niet.......

[ Voor 30% gewijzigd door chulin op 02-07-2021 17:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turdie
[...]

Gilette Nacet, Gillette Silver Blue, Bic Chrome Platinum

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 02-07-2021 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoosW
[...]

Ik heb het niet zo op de super scherpe, niet trekkerig en comfortabel is mijn streven.
Mijn persoonlijke favorieten:
Lord Classic (de groene verpakking, waak voor namaak!)
Rapira Platinum Lux
Gillette Nacet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yesjohn
chulin schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 17:11:
[...]

Nou...
Eerlijk gezegd, bic een paar keer gedaan en eigenlijk niets verkeerd hoor 😉
Dat maakt het ook zo leuk vind ik. Iedereen heeft zo’n andere ervaring. Bic zijn voor mij alleen echt de meest verschrikkelijke mesjes die ik ooit heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
yesjohn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:25:
[...]

Dat maakt het ook zo leuk vind ik. Iedereen heeft zo’n andere ervaring. Bic zijn voor mij alleen echt de meest verschrikkelijke mesjes die ik ooit heb geprobeerd.
Yep en naast Polsilver zijn de Bic mesje mijn favoriete mesjes :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
koesie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:37:
[...]

Yep en naast Polsilver zijn de Bic mesje mijn favoriete mesjes :Y
Haha...
Polsilver vind ik eigenlijk niets bijzonder 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
yesjohn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:25:
[...]

Daarom is het ook zo belangrijk om te beginnen met sample packs via razorbladesclub.com, dan kun je verschillende mesjes proberen en je eigen voorkeuren ontdekken. Ik heb zelf de mazzel gehad dat ik jaren geleden met Feather begon en nooit meer wat anders wilden, in de tijd wel wat andere mesjes geprobeerd maar ik kwam toch steeds weer terug bij Feathers.

[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 02-07-2021 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
Turdie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:14:
[...]

Daarom is het ook zo belangrijk om te beginnen met sample packs via razorbladesclub.com, dan kun je verschillende mesjes proberen en je eigen voorkeuren ontdekken. Ik heb zelf de mazzel gehad dat ik jaren geleden met Feather begon en nooit meer wat anders wilden, in de tijd wel wat andere mesjes geprobeerd maar ik kwam toch steeds weer terug bij Feathers.
Dat heb ik ook zeker gedaan. Ik heb ook nog wat mesjes liggen van heel veel verschillende merken. Genoeg om nog jaren mee te experimenteren.

Feathers zijn ook een van mijn favoriete mesjes. Voskhod waren dat ook maar ik denk echt dat ik een namaak pakje te pakken heb gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• devices
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik blijf het lastig vinden om überhaupt verschillen te merken tussen mesjes. Nou ben ik pas recent overgestapt en tot nu toe 5 verschillende gebruikt, maar de ervaring lijkt toch redelijk hetzelfde. Verder veel fijner dan de cartridges. Het gaat een stuk prettiger, het resultaat is beter en ik heb mij nog maar twee keer klein gesneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53M8flilkLmO4zQW2SF0mivFih0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SY0Yp0otlAEZwTJEt9V7LprD.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag plaat 3 met nieuwe feather mesje.
Heeel goed gegaan, 2 passes gedaan en de derde met plaat 2 icm king c Gillette mesje. Een beetje gedoe met het wisselen van platen en mesjes maar het resultaat 🥰🥰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turdie
Heerlijke scheerbeurt vanochtend

SOTD 3 July 2021
Prep :Cold water
Razor: Wade and Butcher
Brush: Dogwood Handcrafts Xen
Soap: PAA Mega Flora
After-shave: PAA Mega Flora
EdP: Jean Paul Gaultier Le Male

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G4O3ajM5KnX_lYMbFL7URH5gBmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fLcQi8EplgPMgJAEch9moXYH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/za54udut7rbnlbIgkRDJiNKok-Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jRDvKudGp149gjSZb659TH4m.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
@Turdie
Wordt tijd dat PAA zijn assortiment in NL beschikbaar maakt 🥰
Pagina: 1 ... 47 ... 79 Laatste