Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Scheer- en verzorgingstopic deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 45 46 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:59
yesjohn schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:13:
[...]

Ja ik ben lid geworden van de club. Je krijgt wat korting en er zijn wat meer producten beschikbaar. Ik vond het de prijs waard.

Als je de prijs doorrekent valt het ook wel mee. Inclusief verzenden was ik per zeep ongeveer even veel kwijt als wat ik in Nederland kwijt zou zijn.
Nice 😉
Ben benieuwd naar je bevindingen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21:07

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23:45
Het heeft even geduurd (21 dagen) maar daar is mijn (laatste?) pakje van Maggart Razors uit de US, als ze overal invoerheffing en btw op gaan rekenen is de lol er voor mij wel van af.
Maar goed, nog net voor het doek valt, Summer Storm zeep & Oceana AS balm, half en half spijt dat ik niet ook metteen de summer Storm AS balm meebesteld heb, tja als hadden komt is hebben te laat.

Iemand een goede tip welke After Shave of OdT goed past bij deze 'Zee lucht' zoals Oceana, Reflections en dergelijke zepen?

[Voor 7% gewijzigd door RoosW op 12-05-2021 15:36. Reden: Toevoeging informatie]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lampuhkap
Oeh, Floid Blue natuurlijk :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 12-06 15:30
RoosW schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:09:
Het heeft even geduurd (21 dagen) maar daar is mijn (laatste?) pakje van Maggart Razors uit de US, als ze overal invoerheffing en btw op gaan rekenen is de lol er voor mij wel van af.
Maar goed, nog net voor het doek valt, Summer Storm zeep & Oceana AS balm, half en half spijt dat ik niet ook metteen de summer Storm AS balm meebesteld heb, tja als hadden komt is hebben te laat.
[Afbeelding]
Winkels kunnen zichzelf registeren zodat de btw direct kan worden betaald. Als de webshop dit doet is het niet meer nodig om inklaringskosten te betalen.

Ik heb net Maggards even gemaild of ze van plan zijn om dit te doen :)

• RoosW
Besteld, als aanbieding met floid shampoo.

• mutsje
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12-06 12:31

mutsje

Certified Prutser

Het scheren met open mes lukt me aardig nu maar onder neus en de kin gaat niet echt lekker. Zijn er goede online tutorials (aka youtube) voor hoe je dat het beste kunt doen. Of is het beste een cursus volgen bij een barbier? Just asking al veel tutorials gezien.

• yesjohn
yesjohn schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:25:
[...]

Winkels kunnen zichzelf registeren zodat de btw direct kan worden betaald. Als de webshop dit doet is het niet meer nodig om inklaringskosten te betalen.

Ik heb net Maggards even gemaild of ze van plan zijn om dit te doen :)
Ik heb een reactie van Maggards terug gehad. Deze zin vat het mooi samen:
It's going to be a HUGE pain in the butt and I'm not really sure if it's worth all the effort..

• RoosW
yesjohn schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:10:
[...]
It's going to be a HUGE pain in the butt and I'm not really sure if it's worth all the effort..

[...]
Dat is dus een nee, daar was ik al bang voor, zucht, jammer aan de ene kant, aan de andere, het gooit de prijsrange ook een stuk omhoog met of zonder medewerking, ik doe het wel met wat ik heb, en EU spul zonder deze hoepla..

• Lampuhkap
RoosW schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:39:
[...]

Besteld, als aanbieding met floid shampoo.
Waar heb jij de Floid Blue vandaan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lampuhkap
Dan zijn ze na JAREN weer Floid Blue aan het produceren! Straks gelijk ff meepakken

• chulin
Idd een mooie aanbieding, ik had net gekeken en een beetje geschrokken 😱😱

https://barbieredifigaro....oid-blue-400ml-superprijs

Ik dacht dat is nieuwe creed parfum 🤣🤣

[Voor 5% gewijzigd door chulin op 13-05-2021 11:21]

• Lampuhkap
chulin schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:20:
[...]

Idd een mooie aanbieding, ik had net gekeken en een beetje geschrokken 😱😱

https://barbieredifigaro....oid-blue-400ml-superprijs
Omdat de Floid Blue al jaren niet meer in productie is geweest, zijn die GROTE flessen enorm duur geworden en praktisch niet te krijgen. Deze zijn nog redelijk geprijst, heb ze in de US bijv voor veel meer geld vorobij zien gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chulin
Floid blue nooit gebruikt maar schijnt epsilon blue bijna identiek te zijn.

Mijn scheerbeurt is net klaar, heerlijk met het prachtige mooie weer

Trouwens zeer tevreden met de bic mesjes, volgens mij al 7 keer gebruikt, mijn record

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 12-06 10:59
Lampuhkap schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:21:
[...]

Omdat de Floid Blue al jaren niet meer in productie is geweest, zijn die GROTE flessen enorm duur geworden en praktisch niet te krijgen. Deze zijn nog redelijk geprijst, heb ze in de US bijv voor veel meer geld vorobij zien gaan.
Oeh, ik moet dus zuinig zijn met de mijne. :)

• chulin
Loei123 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:37:
[...]

Oeh, ik moet dus zuinig zijn met de mijne. :)
Haha, of verkopen 🤪

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:06
De VIP club van rasoi good fellas daar kan je binnenkort ook Kaizen 2 krijgen en Club branded soaps.
https://www.rasoigoodfell...asoigoodfellas-gold-club/

Scheelt een stuk qua verzendkosten zo te zien.

[Voor 36% gewijzigd door Turdie op 13-05-2021 13:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turdie
SOTD 12 May 2021
Prep :Cold water
Razor: Wade and Butcher
Brush: SV 2.0 Shaving Brush in Thuya Briar Root
Soap: Saponificio Varesino 70th Anniversary
After-shave: Saponificio Varesino 70th Anniversary
EdP: Saponificio Varesino 70th Anniversary

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik heb hier nog een setje van Gibbs, een nummer 15, met 2 blades en een stukje zeep.
Alles in originele kartonnen verpakking. De verpakking gaat niet héél lang meer leven vrees ik.

Zo een oude razor, is dat iets waar vraag naar is?

Ik gebruik zelf ook een safety razor, maar deze moderne mesjes passen niet in de oude Gibbs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turdie
hanzer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:01:
Ik heb hier nog een setje van Gibbs, een nummer 15, met 2 blades en een stukje zeep.
Alles in originele kartonnen verpakking. De verpakking gaat niet héél lang meer leven vrees ik.

Ik gebruik zelf ook een safety razor, maar deze moderne mesjes passen niet in de oude Gibbs.

[Afbeelding][Afbeelding]
Zeker op ebay gooien en je kunt er best wat voor krijgen, veel vintage fans tegenwoordig

edit:
Of er lekker zelf mee scheren:
YouTube: How to mod a modern DE blade to fit a Gibbs razor.

[Voor 6% gewijzigd door Turdie op 14-05-2021 20:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
hanzer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:01:

[Afbeelding][Afbeelding]
Vintage doet het altijd goed :D Zijn genoeg plekken om ze te verkopen. Ebay, Marktplaats, verschillende forums, Facebookgroepen, de sky is the limit :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turdie
SOTD 15 May 2021
Prep :Cold water
Razor: Koraat
Brush: Morris&Forndarn Style 3 26mm Finest Badger
Soap: Zingari Man The Explorer
EdP: Aqua di Parma Fico di Almafi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
Net een video gekeken van Anthony Esposito met een nieuwe concept, gebruik een unscented zeep, koop verschillende oil scents en maak je eigen geur.
Het lijkt mij top.....

YouTube: Hendrix Classics & Co Unscented with Bay Rum vial

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turdie
chulin schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:52:
Net een video gekeken van Anthony Esposito met een nieuwe concept, gebruik een unscented zeep, koop verschillende oil scents en maak je eigen geur.
Het lijkt mij top.....

YouTube: Hendrix Classics & Co Unscented with Bay Rum vial
Gaaf concept, Doug Bear doet iets vergelijkbaars die mixt twee zepen met elkaar die bij elkaar passen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
Kleine artisan in de VS, de oil scents kosten vanaf 2$ voor een paar ml maar je hebt een paar druppels nodig.
Ze hebben veel scents in het assortiment, sipping naar Europa is momenteel 14$.
Ik zat te denken aan MdC nature en een paar verschillende geuren, een van de beste zepen met geur naar je eigen smaak 😱😱

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turdie
chulin schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:09:
Kleine artisan in de VS, de oil scents kosten vanaf 2$ voor een paar ml maar je hebt een paar druppels nodig.
Ze hebben veel scents in het assortiment, sipping naar Europa is momenteel 14$.
Ik zat te denken aan MdC nature en een paar verschillende geuren, een van de beste zepen met geur naar je eigen smaak 😱😱
Dan kun je ook net zo goed bij ericas kruiderijen oid wat geuren kopen scheelt je enorm veel verzendkosten of je moet echt een geur willen hebben die ze in het assortiment hebben.

Ik vind MdC echt tegenvallen qua performance het heeft gewoon niet die slickness en post shave wat andere zepen tegenwoordig wel hebben.

[Voor 19% gewijzigd door Turdie op 16-05-2021 12:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 21:29

Mrjraider

De mannelijke zuster

Nu een aantal keer met en kwast en de A&E Spartacus scheerzeep geschoren en ik ben om.
Ik ben er wel achter dat ik door het Gilette mesje dus wondjes en bultjes krijg/trek ongeacht hoe glad ik mij eerst trim met de trimmer :/ Wat wel helpt is een hagel nieuw mesje erop maar die krengen zijn peperduur en ik ga niet elke scheerbeurt een nieuwe erop zetten dus daar moet ik even wat op bedenken :p

At the end of the line a survivor will be born

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
Turdie schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Dan kun je ook net zo goed bij ericas kruiderijen oid wat geuren kopen scheelt je enorm veel verzendkosten of je moet echt een geur willen hebben die ze in het assortiment hebben.

Ik vind MdC echt tegenvallen qua performance het heeft gewoon niet die slickness en post shave wat andere zepen tegenwoordig wel hebben.
Het is ook een idee 😉
Ik wist dat MDC een unscented zeep heeft, maar net gezien dat bijv. Zingari man en Stirling ook.
Mrjraider schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:23:
Nu een aantal keer met en kwast en de A&E Spartacus scheerzeep geschoren en ik ben om.
Ik ben er wel achter dat ik door het Gilette mesje dus wondjes en bultjes krijg/trek ongeacht hoe glad ik mij eerst trim met de trimmer :/ Wat wel helpt is een hagel nieuw mesje erop maar die krengen zijn peperduur en ik ga niet elke scheerbeurt een nieuwe erop zetten dus daar moet ik even wat op bedenken :p
Momenteel is bij de Kruidvat de king C Gillette met 50% korting, volgens mij niet zo gek om te beginnen en zeker niet duur.

[Voor 4% gewijzigd door chulin op 16-05-2021 12:30]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Turdie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:01:
[...]

Zeker op ebay gooien en je kunt er best wat voor krijgen, veel vintage fans tegenwoordig

edit:
Of er lekker zelf mee scheren:
YouTube: How to mod a modern DE blade to fit a Gibbs razor.
Thanks!
Maar modden ga ik niet doen met mesjes ;-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Turdie
Mrjraider schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:23:
DE scheren 0.25 voor een nagelnieuw mesje iedere keer. Of met een open mes scheren, voor 20 euro heb je een gold dollar die ik een paar keer per jaar voor je kan slijpen en daar kun je jaren mee doen.

[Voor 11% gewijzigd door Turdie op 16-05-2021 14:38]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Oyster

Perpetual

Nieuw zeepje besteld. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer overstap van klassieke geuren naar de wat meer designer georiënteerde geuren. Daarnaast bevalt de prestatie van TFS mij ook wel. Ook meteen een grote pot Reuzel blauw besteld, geweldig spul. Eindelijk een pommade gevonden die ik prettig vind. :)

Officially certified

Acties:
  • +6Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 07:18
Mijn nieuw stukje hardware is zojuist bezorgd. *O*

Een RazoRock Game Changer 0.84-p met een Bulldog handle. Het was even wachten, want deze is vaak uitverkocht, maar een week geleden was deze ineens op voorraad. Dus direct een besteld en zojuist is deze bezorgd. 7 dagen vanuit Canada is best netjes. Morgen ochtend ga ik hem direct proberen, eens kijken of deze zijn reputatie waar maakt.

Kan ik hier nog iemand blij maken met een paar scheerzeep samples en/of een WCS open comb mes met houte handvat? De samples zijn over van mijn ShaveDash bestelling en deze ga ik niet meer gebruiken. Ik heb altijd gebruik gemaakt van een lepeltje om stukjes van de samples te halen.

Het gaat om de volgende samples:

[list]
• Mike's Lime (USA)
• Goodfellas' Smile Pino Alpestre (Italy)
• SdM Donkey Milk (unscented) (France)
• Portus Cale Black Edition (Portugal)
• Declaration Grooming Dayman Milkstreak (USA)
• Boellis Panama fefe ASB (Italy)
[/list]

Het mes heb ik ooit gewonnen in de WetShaving sub op reddit (in een PIF), maar deze is na 1x gebruiken in de kast beland. Misschien dat iemand deze eens wil proberen.

[Voor 31% gewijzigd door CyberJack op 26-05-2021 14:12. Reden: Samples en mes zijn weggegeven.]

https://bottenberg.dev

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lampuhkap

Zo, mijn SOTD van vandaag

oeh P.160, zeker het origineel, magisch spul. De perfecte Almond zeep :D
De eerste release van Razorocks interpretatie (van de aftershaves) had een ingredientje zitten wat niet helemaal lekker viel bij iedeeen. Leek wel of je Napalm op je bakkes stond te smeren zo hard brandde dat. Gelukkig hebben ze dat met de latere versies gefixt. Top spul (Y)

• CyberJack
Lampuhkap schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:12:
oeh P.160, zeker het origineel, magisch spul. De perfecte Almond zeep :D
De eerste release van Razorocks interpretatie (van de aftershaves) had een ingredientje zitten wat niet helemaal lekker viel bij iedeeen. Leek wel of je Napalm op je bakkes stond te smeren zo hard brandde dat. Gelukkig hebben ze dat met de latere versies gefixt. Top spul (Y)
Hij ruikt inderdaad erg naar marsepein, maar goed dat wordt ook met amandelen gemaakt.
Ik moet hem nog proberen, dus ik heb geen idee of het een "Napalm experience" wordt. Dat ging niet over de zeep :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • +3Henk 'm!

• chulin

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Oyster

Perpetual

Als iemand een mesjes wil testen dan kan je altijd even een dm sturen met je wens en adres erbij. Ik kan niet garanderen dat ik ze heb, maar ik kom waarschijnlijk een heel eind. :)

Officially certified

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
Oyster schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:21:
Als iemand een mesjes wil testen dan kan je altijd even een dm sturen met je wens en adres erbij. Ik kan niet garanderen dat ik ze heb, maar ik kom waarschijnlijk een heel eind. :)

[Afbeelding]
Tegen BIG Bens zeg ik geen nee 😋

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoosW

[Afbeelding]
Wow, flinke collectie!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin

[Afbeelding]
Haha....... genoeg zie ik 😱
Lord classic is (vind ik) heerlijke mesje, helaas kan ik het niet vinden op NL webshops, als je het hebt neem ik van jou graag over

[Voor 10% gewijzigd door chulin op 23-05-2021 19:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoosW
chulin schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:39:
[...]

Haha....... genoeg zie ik 😱
Lord classic is (vind ik) heerlijke mesje, helaas kan ik het niet vinden op NL webshops, als je het hebt neem ik van jou graag over
https://www.amazon.de/-/e...sic&qid=1621793358&sr=8-1

Daar koop ik ze, heerlijke mesjes!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• yesjohn
De meeste mesjes zijn ook verkrijgbaar via https://www.razorbladesclub.com/ . De meeste hier zullen dat wel weten natuurlijk. Vooral handig voor mensen die net nieuw zijn dus

[Voor 16% gewijzigd door yesjohn op 23-05-2021 22:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
Mijn favoriete mesjes, nooit aan Amazon gedacht, ooit ergens gelezen dat bij Amazon sommige verkopers sturen namaak mesjes.
Bedankt 😉
Trouwens, iemand de king c guillete mesjes geprobeerd? Nog steeds 50% korting bij de Kruidvat

[Voor 9% gewijzigd door chulin op 24-05-2021 09:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11-06 13:08
chulin schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:07:
[...]

Mijn favoriete mesjes, nooit aan Amazon gedacht, ooit ergens gelezen dat bij Amazon sommige verkopers sturen namaak mesjes.
Bedankt 😉
Trouwens, iemand de king c guillete mesjes geprobeerd? Nog steeds 50% korting bij de Kruidvat
Woensdag komen ze hier binnen... 8)
Heb direct ook de shampoo, olie en het DE mes besteld..na jaren gebruik hebben gemaakt van cassette mesjes nu eens wat anders proberen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yesjohn
[...]

Bedankt 😉
Ik heb deze in combinatie met de King C Gillette safety razor geprobeerd. Prima mesjes maar ik vind ze de prijs niet waard.

Sommige mensen zeggen dat het gewoon een Gillette Platinum mesje is maar met een andere branding. Of dit waar is weet ik niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chulin
bvsteyn schreef op maandag 24 mei 2021 @ 11:04:
[...]

Woensdag komen ze hier binnen... 8)
Heb direct ook de shampoo, olie en het DE mes besteld..na jaren gebruik hebben gemaakt van cassette mesjes nu eens wat anders proberen.
Top, welcome to the club 👏
Kan gebeuren dat in het begin niet 100% lukt, techniek is erg belangrijk dus niet gelijk opgeven. The golden rulle... niet te hard drukken 😉
yesjohn schreef op maandag 24 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Ik heb deze in combinatie met de King C Gillette safety razor geprobeerd. Prima mesjes maar ik vind ze de prijs niet waard.

Sommige mensen zeggen dat het gewoon een Gillette Platinum mesje is maar met een andere branding. Of dit waar is weet ik niet.
Gillette platinum nog niet geprobeerd maar idd ze zijn iets te duur, nu €2,50 voor 10 mesjes, morgen ga ik een pakje halen denk ik

SOTD

Aftershave is heerlijk maar helaas is van korte duur, iemand een EDT suggestie?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoosW
chulin schreef op maandag 24 mei 2021 @ 11:55:
[...]

Aftershave is heerlijk maar helaas is van korte duur, iemand een EDT suggestie?
Myrsol Formula K

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyberJack
[...]
Mesjes vond ik minder t.o.v de blauwe astra's die ik normaal gebruik. Het mes zelf heb ik van gelezen dat deze erg mild is, maar deze heb ik zelf niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
Had al gezien in principe ben ik tevreden met proraso ik zat te denken aan een EDT als aanvulling

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FeronIT
  • Registratie: mei 2015
  • Nu online
Sotd

Krabber en mesje zijn de "King C Gillette", van de Kruidvat. Scheert echt wel fatsoenlijk zeker gezien de prijs, €7,49.
Wel apart is dat de grip van de krabber aan de verkeerde kant zit, kort bij het mesje, het andere einde is glad :?

[Voor 10% gewijzigd door FeronIT op 25-05-2021 13:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chulin
Net bij de Kruidvat geweest, was van plan om een paar mesjes te kopen, uiteindelijk uit nieuwsgierigheid heb ik de King C Gillette razor meegenomen.
Eerste indruk is goed, iets zwaarder dan de Muhle R89, handvat is ook langer maar de koop lijkt verschrikkelijk veel op de R89. Er zit ook een papier met Duits en Engelse tekst, volgens mij zat bij de R89 ook, misschien made in Germany????
Vanavond gaan we het testen met de bijgeleverde mes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yesjohn
chulin schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:47:
Net bij de Kruidvat geweest, was van plan om een paar mesjes te kopen, uiteindelijk uit nieuwsgierigheid heb ik de King C Gillette razor meegenomen.
Eerste indruk is goed, iets zwaarder dan de Muhle R89, handvat is ook langer maar de koop lijkt verschrikkelijk veel op de R89. Er zit ook een papier met Duits en Engelse tekst, volgens mij zat bij de R89 ook, misschien made in Germany????
Vanavond gaan we het testen met de bijgeleverde mes.

[Afbeelding]
Net zoals bij de mesjes heb ik van het krabbertje gehoord dat de kop inderdaad uit Duitsland komt en het handvat uit China. Volgens mij was dit in een filmpje maar ik zou echt niet meer weten welke. Of dit waar is weet ik natuurlijk niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
yesjohn schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:51:
[...]

Net zoals bij de mesjes heb ik van het krabbertje gehoord dat de kop inderdaad uit Duitsland komt en het handvat uit China. Volgens mij was dit in een filmpje maar ik zou echt niet meer weten welke. Of dit waar is weet ik natuurlijk niet
Net even gekeken en misschien niet 100% maar bijna hetzelfde als de R89.
Trouwens een vraag, als je niet erg vindt, hoe is het met de A&E kaizen 2? Ik ben heel erg benieuwd naar 😉

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turdie
chulin schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Trouwens een vraag, als je niet erg vindt, hoe is het met de A&E kaizen 2? Ik ben heel erg benieuwd naar 😉
K2 is top :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
Mooi, dan wacht ik geduldig tot ie beschikbaar is 😉

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yesjohn
chulin schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Ik mijn A&E zepen nu een aantal keer gebruikt. Van Kaizen 2 heb ik alleen Vanille Vendetta gebruikt tot nu toe. Ik vind deze echt geweldig. De geur is fantastisch. De beste geur die ik tot nu toe heb geprobeerd. Maar mijn huid wordt er vooral na het scheren heel erg blij van merk ik. Ik hoop echt dat dit een vaste geur wordt in het assortiment van A&E. Ik baal er een beetje van dat ik niet de bijpassende aftershave heb.

Dirty Ginger en Vacanza Romana vind ik ook geweldig. Deze zijn helaas niet beschikbaar in Kaizen 2. Van Vacanza Romana had ik al een sample dus ik wist wat ik hier van kon verwachten. Maar beide zijn dit geweldige geuren.

Chasing the Dragon heb ik nog niet geprobeerd. Zoals misschien al een beetje te merken is ben ik veel te enthousiast over Vanille Vendetta :9~ O+ . Maar deze ruikt zeker ook niet verkeerd.

Al met al ben ik echt zeer tevreden dat ik gok heb gewaagd om deze zepen te kopen. Ik had het plan om een SOTD te plaatsen maar ik moet toegeven dat ik dit vaak net te veel werk vind :+ . Vandaar dat ik er nog niks over had geplaatst

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turdie
chulin schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:50:
[...]

Mooi, dan wacht ik geduldig tot ie beschikbaar is 😉
Ik had je toch al een K2 sample gestuurd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
yesjohn schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:07:
[...]

Ik mijn A&E zepen nu een aantal keer gebruikt. Van Kaizen 2 heb ik alleen Vanille Vendetta gebruikt tot nu toe. Ik vind deze echt geweldig. De geur is fantastisch. De beste geur die ik tot nu toe heb geprobeerd. Maar mijn huid wordt er vooral na het scheren heel erg blij van merk ik. Ik hoop echt dat dit een vaste geur wordt in het assortiment van A&E. Ik baal er een beetje van dat ik niet de bijpassende aftershave heb.

Dirty Ginger en Vacanza Romana vind ik ook geweldig. Deze zijn helaas niet beschikbaar in Kaizen 2. Van Vacanza Romana had ik al een sample dus ik wist wat ik hier van kon verwachten. Maar beide zijn dit geweldige geuren.

Chasing the Dragon heb ik nog niet geprobeerd. Zoals misschien al een beetje te merken is ben ik veel te enthousiast over Vanille Vendetta :9~ O+ . Maar deze ruikt zeker ook niet verkeerd.

Al met al ben ik echt zeer tevreden dat ik gok heb gewaagd om deze zepen te kopen. Ik had het plan om een SOTD te plaatsen maar ik moet toegeven dat ik dit vaak net te veel werk vind :+ . Vandaar dat ik er nog niks over had geplaatst
Sinds vorige week socal hipster met passende aftershave hier in het huis, heerlijk vind ik en prestaties zijn ook erg goed.
Goed te horen dat tevreden bent 😃
Turdie schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:22:
[...]

Ik had je toch al een K2 sample gestuurd?
Waren paar samples van kaizen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bvsteyn
chulin schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:28:
[...]

Sinds vorige week socal hipster met passende aftershave hier in het huis, heerlijk vind ik en prestaties zijn ook erg goed.

[...]
Zijn er ook samples verkrijgbaar om een idee te krijgen van de geur? Vrouwlief is allergisch voor te zware geuren en het is wat kostbaar om een volledig doosje van 118 ml te kopen en er dan achter te komen dat het niet lekker ruikt bijvoorbeeld.

Hoe doen jullie dat over het algemeen met zeepjes die je wilt proberen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yesjohn
bvsteyn schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:45:
[...]

Zijn er ook samples verkrijgbaar om een idee te krijgen van de geur? Vrouwlief is allergisch voor te zware geuren en het is wat kostbaar om een volledig doosje van 118 ml te kopen en er dan achter te komen dat het niet lekker ruikt bijvoorbeeld.

Soms is het helaas gewoon gokken.

Maar verschillende samples zijn te krijgen via https://shavedash.com/ , https://www.maggardrazors.com/ of https://shavingtime.co.uk/ (Stirling).

Acties:
  • +6Henk 'm!

• chulin
SOTD

Mijn eerste shave met de King C Gillette....
Ik heb weinig ervaring en alleen 1 krabber om te vergelijken maar ik ben super tevreden 👏
Handvat is langer en zwaarder dus was even wennen in het begin maar had ik snel onder controle. Je hoeft bijna geen druk te zetten, voelt amper het mesje maar toch is efficiënt. Na 3 passes lekker glad, zonder irritaties.
Imo nog milder dan de Muhle R89, de R41 gaat sowieso de deur uit, ik kan nog steeds niet wennen aan de ding 🥵
Volgens mij is perfect voor beginners, zoals ik 😉
[...]

Sommige zepen zijn gebaseerd op bekende fragances, hier is een leuke site

https://www.thirstybadger.ca/shaving-fragrance-homage/

[Voor 23% gewijzigd door chulin op 25-05-2021 19:47]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chulin
Het is een tijdje geleden maar ik weet dat super scherp zijn, feather mesjes zijn onderweg, morgen gaan we ze koppelen met de King C Gillette, volgens mij een goede combo, ik ben benieuwd 🤔

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bvsteyn
Net binnen gekregen! Ben benieuwd! Qua gewicht is die DE razor al een heel verschil met het standaard cassette mesje..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chulin
bvsteyn schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:26:
Net binnen gekregen! Ben benieuwd! Qua gewicht is die DE razor al een heel verschil met het standaard cassette mesje..

[Afbeelding]
Is idd zwaar, dus niet te hard drukken, laat de razor het werk doen 😉

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yesjohn
Ik krijg zojuist een mailtje van the Alpha Man. Vandaag 10% korting met de code presummer

Acties:
  • +2Henk 'm!

• chulin
SOTD

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • +2Henk 'm!

• chulin
yesjohn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:23:
Ik krijg zojuist een mailtje van the Alpha Man. Vandaag 10% korting met de code presummer
Mijn schoonfamilie heeft wat geregeld voor mijn verjaardag, morgen krijg ik een pakketje van the alphaman...
Spannend 😱😱

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turdie
[...]

Nee helaas biedt A&E geen samples. Ik loop inmiddels lang genoeg mee om basis van de geurnoten die vaak in de beschrijving, voor mezelf een beeld te kunnen vormen van de geur. Maar blijft lastig al het hele complexe geuren worden met wel 20 of soms 30 geurnoten bij elkaar.

[Voor 19% gewijzigd door Turdie op 28-05-2021 20:23]

• Kapotlood
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 03-06 18:49
Ik zit er aan te denken om binnenkort eens een paar nieuwe Yaqi krabbertjes te kopen… zag toevallig van de week dat ze wel erg veel leuke krabbertjes hebben zeg. Heb nu een Yaqi Space Blue, en zit te denken aan de Yaqi Agamemnon Slant Razor. Wel minder keuze op Aliexpress dan ik gewend ben van ze, zijn ze langzaam aan het stoppen met mesjes verkopen of zoiets?

Weet iemand wat nog meer leuke krabbertjes op Aliexpress zijn? Ik ken eigenlijk alleen Yaqi als erg fijn Chinees-merk daar, maar heb de anderen nog niet geprobeerd :)

[Voor 9% gewijzigd door Kapotlood op 29-05-2021 09:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoosW
Kapotlood schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:19:

Weet iemand wat nog meer leuke krabbertjes op Aliexpress zijn? Ik ken eigenlijk alleen Yaqi als erg fijn Chinees-merk daar, maar heb de anderen nog niet geprobeerd :)
Je huid moet je dankbaar zijn, op her en der een uitzondering na, zijn de meeste ehhh niet echt aan te raden (heel mild geformuleerd) kwaliteitscontrole is best een chinees dingetje (als in niet) en speciaal bij krabbers is een tiende van een millimeter afwijking al het verschil tussen redelijk aangenaam, en wtf kaasschaaf.
Laat ik het zo stellen, behalve de verstelbare kloon van QShave, is het een crapshoot of je iets bruikbaars krijgt, reviews heb je geen bal aan, door de slechte kwaliteitscontrole varieert het allemaal behoorlijk.
Bij bv de Qshave hebben ze een lading geleverd waar de stel veer ondersteboven in zat, lijkt een klein dingetje, was het verschil tussen lekker scheren en een hand piranha's over je gezicht halen. Ze hadden het snel gecorrigeerd, en het was maar een klein dingetje (het veroorzaakte afstel problemen waardoor de afstand tussen scheerblad en scheerhoofd te groot werd, ofwel klapperende mesjes) en je kon het als je het wist zo omdraaien, maar zoiets zou er niet tussendoor mogen schieten.
QShave heeft daarna geen blunders als deze meer gemaakt, wel is de prijs een paar euro omhoog gegaan, mogelijk om de kwaliteit toch maar wel beter te controleren ;)

• Kapotlood
Dat had ik inderdaad al eerder gelezen (over Yaqi), maar ik heb voor de lol destijds eens 2 krabbertjes besteld, en later die Space Blue variant, en ze scheren alledrie lekkerder dan de Merkur die ik had. En even lekker als de Edwin Jagger.

Merkur krabbertjes hebben voor mij een te dikke kop waardoor ik 't niet fijn vindt scheren, en de Edwin Jagger krabber deed het altijd goed (maar je wil wel eens spelen hè). Moet je eerlijk zeggen dat ik alleen maar fijne ervaringen heb met Yaqi, en ik bedenk me net dat ik ook een Qshave mesje heb liggen hier die het uitstekend doet… wel allemaal zonder butterfly kop overigens, misschien dat dat scheelt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• chulin
Vanochtend vroeg pakketje binnengekomen dus gelijk uitgepakt en gebruikt 🤪

Zeep is ok, geur is lekker maar niet erg aanwezig en prestatie is niet slecht maar ook niets bijzonders.
Aftershave is een stuk beter, ruikt heerlijk en post shave gevoel is goed.
Al met al blij met het cadeautje 😃
Trouwens de king c Gillette na 4 keer still going strong 😱

• yesjohn
Kapotlood schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:41:
Dat had ik inderdaad al eerder gelezen (over Yaqi), maar ik heb voor de lol destijds eens 2 krabbertjes besteld, en later die Space Blue variant, en ze scheren alledrie lekkerder dan de Merkur die ik had. En even lekker als de Edwin Jagger.

Merkur krabbertjes hebben voor mij een te dikke kop waardoor ik 't niet fijn vindt scheren, en de Edwin Jagger krabber deed het altijd goed (maar je wil wel eens spelen hè). Moet je eerlijk zeggen dat ik alleen maar fijne ervaringen heb met Yaqi, en ik bedenk me net dat ik ook een Qshave mesje heb liggen hier die het uitstekend doet… wel allemaal zonder butterfly kop overigens, misschien dat dat scheelt.
Ik heb een tijd terug een erg agressieve kop van Yaqi gekocht. Open comb slant.

Ik heb hem nog niet gebruikt. Ook vanwege de blade exposure. Maar de afwerking vind ik ook niet top.

• Kapotlood
Ik heb net uit nieuwsgierigheid m'n Jagger en Yaqi even naast elkaar gehouden, maar kan er weinig slechts aan vinden. Misschien heb ik gewoon geluk natuurlijk, kan ook :) Maar ze scheren gelukkig even prettig hier, en nagenoeg altijd zonder kleerscheuren. En het blijft ook deels wel speelgoed om lekker mee te rommelen… dat doe ik sneller als het een klein bedrag is dan de 30-60 euro per krabber die je anders al snel kwijt ben ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Boetie
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Kapotlood schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:19:
Ik zit er aan te denken om binnenkort eens een paar nieuwe Yaqi krabbertjes te kopen… zag toevallig van de week dat ze wel erg veel leuke krabbertjes hebben zeg. Heb nu een Yaqi Space Blue, en zit te denken aan de Yaqi Agamemnon Slant Razor. Wel minder keuze op Aliexpress dan ik gewend ben van ze, zijn ze langzaam aan het stoppen met mesjes verkopen of zoiets?

DS Cosmetic verkoopt goede kwaliteit RVS CNC krabbers. Ik weet niet precies van welke soort krabbers je houdt, maar een DS T7 is een milde, goede krabber. Er is ook de S9 die op de Razorock Gamechanger lijkt. De Z0 is wel heeel erg aggresief, mocht je dat leuk lijken dan wil ik die van mij wel verkopen, hij is mij te aggressief, zou het niet aanraden. Let er op dat je een RVS krabber koopt, geen zink legering. Ja Zink legering kan ook, maar voor een beetje meer heb je RVS wat beter is.
https://nl.aliexpress.com....8148356.3.43057a8843GKEj

Met de KVT handle heb je zelfs een Titantium handvat (lichter) https://nl.aliexpress.com....8148356.3.43057a8843GKEj

Oumo heeft goede brushes, DScosmetic staat ook wel goed bekend, al vond ik mijn DS minder dan Yaqi.

[Voor 9% gewijzigd door Boetie op 29-05-2021 10:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kapotlood
Dank! Dat is leuk speelgoed om eens uit te proberen :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chulin
Gisteren mijn eerste kennismaking met Razorock, ik was niet echt ontevreden maar een beetje teleurgesteld, vanochtend een nieuwe kans gegeven.
Vandaag een bowl lather ipv face lather met een veel betere resultaat, misschien had ik gisteren mijn kwast te zuinig opgeladen....🤔
Geur is ietsje beter maar nog steeds niet super sterk, schuim mooie zacht en romig, wellicht niet zo goed als bijv A&E met zijn kaizen formule maar goed, echt tevreden.
Aftershave vind ik heel erg goed.
Zo te zien, heb ik nog veel te leren 😂😂

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:20

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Iemand nog interesse in gratis ( alleen verzendkosten) post shaving serum:

https://thewaxingshop.com...g-waxing-serum-90-ml.html

Ik gebruik deze niet en heb deze over. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hargileddy
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 08-06 10:15
Ik ben aan het twijfelen om over te schakelen naar een DE safety razor om mij te scheren. Lijkt mij veel beter en ecologischer dan de cartridge scheermessen zoals Gillete Mach 3 turbo en consoorten. Er zijn veel soorten messen en krabbers en toebehoren van alle prijzen. Heeft iemand tips voor een goede startersset die niet te zwaar op het budget weegt?

Bijkomend, af en toe wordt de jongeheer onderaan ook geschoren. Hoe veilig en doenbaar is het om daar te scheren met een DE safety razor? Hebben jullie daar veel ervaring mee?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• FeronIT
  • Registratie: mei 2015
  • Nu online
hargileddy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:47:
Ik ben aan het twijfelen om over te schakelen naar een DE safety razor om mij te scheren. Lijkt mij veel beter en ecologischer dan de cartridge scheermessen zoals Gillete Mach 3 turbo en consoorten. Er zijn veel soorten messen en krabbers en toebehoren van alle prijzen. Heeft iemand tips voor een goede startersset die niet te zwaar op het budget weegt?

Bijkomend, af en toe wordt de jongeheer onderaan ook geschoren. Hoe veilig en doenbaar is het om daar te scheren met een DE safety razor? Hebben jullie daar veel ervaring mee?
In de openingspost staan veel tips. Daarnaast heeft de kruidvat nu en actie waardoor je €7.50 betaald voor een krabber en een setje mesjes, kwaliteit is gewoon prima in orde. Dan koop je nog een potje scheerzeep en een kwast en je bent voor €15 klaar.
En je jonge man kun je ook gewoon scheren, misschien eerst je baard oefenen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yesjohn
hargileddy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:47:

Ik denk dat hierboven de King C Gillette bedoelt wordt. Prima ding om mee te beginnen, vooral in deze prijsklasse. De mesjes die daar bij geleverd worden vind ik prima maar erg duur. Onder andere via https://www.razorbladesclub.com/double-edge-sampler/ zijn samplespacks met mesjes te vinden.

Qua kwastje zou ik kijken naar een synthetische kwast. Via bijvoorbeeld Yaqi op AliExpress kan je verschillende kwastjes krijgen voor een relatief lage prijs. Ook prima om mee te beginnen. Kwastjes van bijvoorbeeld das zijn meestal duurder en ik heb dat persoonlijk liever niet vanwege het dierenleed (dit moet iedereen zelf weten natuurlijk). Als je liever niet via AliExpress koopt kan je ook een kwastje bij een Nederlandse webshop kopen. Deze zijn te vinden in de begin post.

Ik ben zelf ook geen fan van het beginnen met een zeep. Ik zou gewoon je huidige schuim of gel blijven gebruiken totdat je de techniek onder controle hebt. Daarna raad ik wel aan om een zeep te gebruiken want het is echt vele malen beter (en leuker). Maar ik denk dat hier de meningen erg over zijn verdeeld :+

Ik weet niet of ik in dit topic al heb verteld dat ik ooit een leaf twig heb gekocht. Heel geinig dingetje alleen ik vond het te mild en minder fijn aanvoelen. Deze krabber heeft een downgrade gekregen ;)

[Voor 5% gewijzigd door yesjohn op 01-06-2021 16:31]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• chulin
Helemaal mee eens, om te beginnen is de king c Gillette goed en mild, dus mooi om de techniek onder controle te krijgen.Voor €7,50 hebt je de razor en 5 mesjes.
Verder een yaqi kwast voor ongeveer €12 tot €15 inc verzendkosten en bijv een proraso zeep, die kosten rond de €5.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hargileddy
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 08-06 10:15
Thanks voor de tips. De Kin C Gillette wordt het dan. Ik had gisteren ook gekeken in de lokale Kruidvat winkel maar daar en nergens online meer te bespeuren voor €7,5. Zal vermoedelijk net afgelopen zijn. Wel gevonden op amazon.de voor €11,90. Voorlopig ga ik mijn eigen scheerschuim nog gebruiken (heb nog 3 spuitbussen staan) zoals geadviseerd, lijkt mij idd een goeie tip om de techniek eerst onder de knie te krijgen :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap
Vandaag verwacht ik een hele leuke 28mm knot binnen voor deze knaap

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Turdie
Heerlijke verkoelende scheerbeurt vanochtend met fantastische zeep en geur

SOTD 4 June 2021
Prep : Cold Water
Razor: Robeson
Brush : Chisel and Hound Topaz
Soap: Noble Otter Orbit
EdP: Aqua di Parma Fico di Almafi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoosW
Kan ik een klein sampletje van die orbit bij je bietsen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chulin
hargileddy schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:32:
Thanks voor de tips. De Kin C Gillette wordt het dan. Ik had gisteren ook gekeken in de lokale Kruidvat winkel maar daar en nergens online meer te bespeuren voor €7,5. Zal vermoedelijk net afgelopen zijn. Wel gevonden op amazon.de voor €11,90. Voorlopig ga ik mijn eigen scheerschuim nog gebruiken (heb nog 3 spuitbussen staan) zoals geadviseerd, lijkt mij idd een goeie tip om de techniek eerst onder de knie te krijgen :)
En.....
Hoe is gegaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turdie
RoosW schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:55:
Kan ik een klein sampletje van die orbit bij je bietsen?
Sorry liever niet, omdat ik rechtstreeks vanuit de tub laadt en het laden lastiger wordt als er stukjes uit zijn.
Maar hij is inmiddels gewoon bij Maggards weer beschikbaar ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap
Lampuhkap schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:20:
Vandaag verwacht ik een hele leuke 28mm knot binnen voor deze knaap

[Afbeelding]
Kleine update: binnengekomen knot was wat groter dan gedacht xD ipv 28 zaten we meer richting 29/30mm. Dus dik anderhalf uur schuren en passen verder, zit het beestje eindelijk in elkaar.

Morgen even wassen en conditioneren en dan gaan we eens kijken hoe dit monster scheert :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yesjohn
Lampuhkap schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:09:
[...]

Kleine update: binnengekomen knot was wat groter dan gedacht xD ipv 28 zaten we meer richting 29/30mm. Dus dik anderhalf uur schuren en passen verder, zit het beestje eindelijk in elkaar.

Morgen even wassen en conditioneren en dan gaan we eens kijken hoe dit monster scheert :D
Ziet er super vet uit allemaal. Maar probeer je bij verschillende energy drankjes een bijpassend kwastje te vinden / maken ?

• Lampuhkap
Jup, ik wil idd proberen een energy drink en soda series op te bouwen van enkel Mojo Handcrafts kwasten. Geen hele goedkope oplossing, wel leuk

Pagina: 1 ... 45 46 47 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True