Hartelijk dank voor de verjaardag wensen, ik ben blij dat de tips je geholpen hebben, er zijn natuurlijk veel betere mesjes als de Hema Persona DE mesjes, maar goed, je moet ergens mee beginnen. Het zal mij benieuwen wanneer je je eerste BBS&DFS ervaart, zo een moment dat je je geschoren hebt, geen prikje irritatie hebt, en je huid aanvoelt alsof je weer 1 jaar oud bentTetsuo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:24:
@RoosW Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ben inmiddels alweer wat weekjes aan het oefenen en het scheren gaat mij steeds beter af. Ik heb de tips van RoosW opgevolgd en ben naar de Hema gegaan om daar mesjes te kopen, dat scheelde al flink ten opzichte van de Q-Shave meegeleverde mesjes! Ik merk ook dat het vooral mijn techniek is wat al een groot verschil maakt qua scheer ervaring.
Inmiddels ook wat nieuwe spulletjes van Proraso besteld, scheercrème en de Groene aftershave, dat is heerlijk verkoelend tijdens de warme dagen de afgelopen week.
Aangezien je met maar één krabber scheert zou dat er toch spoedig van moeten komen, het moment dat je hem perfect onder controle hebt