Live youre Life and Enjoy every Day
...zie Edgar's reply in het draadje!
Edit : ADB is niet (juist) geinstallerd op je pc/laptop, of er kan geen verbinding worden gemaakt met je telefoon (probeer een andere usb poort en/of kabel).
[ Voor 29% gewijzigd door dafmay op 29-06-2015 12:15 ]
Ja kan er ook toevallig 2x overheen kijken natuurlijk xD (was ook niet een aanval op edgarf, die gast is serieus goed bezig) De post zal misschien ook niet echt serieus worden genomen omdat het de zoveelste is die moeite heeft met de cruciale timing door niet te lezen of ander commentaar op te volgendafmay schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:07:
[...]
Okidoki...rustig anOntwijken lijkt mij overigens niet als ik zie hoeveel vragen er zijn en aandacht van Edgar in het draadje
Net originele 5.1.1 geflashed, die is nu aan het booten, dus volgens mij kan ik dan zo mooi de TWPR er bij knallen, en daarna de custom rom daaroverheen...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik ga zo ff testen of ik na het installeren van de orginele firmware TWRP nog kan installeren, als dat zo is, kan je natuurlijk ff 5.1.1 (orgineel) flashen, en dan kan je vervolgens vanuit android je bestanden op je telefoon knallen.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ja petje-af aan Edgar...zoveel vragen (en ook veel die eigenlijk niets met de rom te maken hebben) en supersnelle aandacht.
Weer wat geleerd vandaag en dat op mijn oude *ughe* *ughe* leeftijddafmay schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:13:
[...]
...zie Edgar's reply in het draadje!
Edit : ADB is niet (juist) geinstallerd op je pc/laptop, of er kan geen verbinding worden gemaakt met je telefoon (probeer een andere usb poort en/of kabel).
Klopt helemaal! Althans als je de juiste TWRP versie voor Android 5.1.1 pakt natuurlijk!watercoolertje schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:18:
[...]
Ik ga zo ff testen of ik na het installeren van de orginele firmware TWRP nog kan installeren, als dat zo is, kan je natuurlijk ff 5.1.1 (orgineel) flashen, en dan kan je vervolgens vanuit android je bestanden op je telefoon knallen.
Top! Thanks voor de rom, en de moeite die je er steeds in steekt!edgarf28 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:19:
[...]
Klopt helemaal! Althans als je de juiste TWRP versie voor Android 5.1.1 pakt natuurlijk!
Hij is aant installeren Topedgarf28 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:19:
[...]
Klopt helemaal! Althans als je de juiste TWRP versie voor Android 5.1.1 pakt natuurlijk!
en twrp is nogsteeds **** te bereiken
Klopt het dat de Alliance Framework nog niet in de Addon Rom zit ingebakken?
[ Voor 21% gewijzigd door jdwrist op 29-06-2015 13:19 ]
Die melding wordt sowieso altijd getoond wanneer er gebruik wordt gemaakt van een kernel anders dan stock...en ook voor deze rom is dit het geval (Uni-kernel).jokapo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:10:
alleen nog wel met opstarten dat kernel is not seandroid enforcing bovenaan het startscherm verschijnt.
Bedankt voor de heldere uitlegdafmay schreef:
Root-en hoeft inderdaad niet per se, maar wil je bijvoorbeeld een custom kernel gebruiken, of ad aware draaien, dan is root wel vereist. Het is dus slechts voor specifieke doeleiden vereist.
Wil je slechts een custom rom draaien dan is root niet vereist. De meeste (zo niet alle) custom roms zijn al ge-root.
Knox wordt niet getript als je bijvoorbeeld de telefoon root mbv PingPongRoot.
Maar wil je daarnaast ook een custom recovery gebruiken (zoals TWRP) dan wordt Knox wel getript!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 3% gewijzigd door pappaleone op 29-06-2015 13:59 ]
De melding van Not SEAndroid enforcing is normaal, Samsung heeft dit met de nieuwe Bootloader weer toegevoegd aan het boot screen. Deze melding krijg je door dat mijn rom een permissive custom kernel bevat.jokapo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:10:
alleen nog wel met opstarten dat kernel is not seandroid enforcing bovenaan het startscherm verschijnt.
en twrp is nogsteeds **** te bereiken
Klopt het dat de Alliance Framework nog niet in de Addon Rom zit ingebakken?
Dus in principe waarschuwt deze melding je alleen dat je niet de originele kernel draait.
Recovery is te bereiken met Vol up - Home - Power keys, druk deze knoppen in direct bij het opstarten van je device (dus eerst je S6 rebooten voor dat je deze knoppen in drukt)
De 2.0 rom is de Odexed versie van mijn rom en bevat geen mods, zoals het Alliance Framework.
Deze zit in de deodexed versie van mijn rom, die later geüpdatet wordt naar 5.1.1.
Dankje Edgarf
PS: Werkt de Ktoonz kernel ook met deze versie?
[ Voor 13% gewijzigd door Tammesp op 29-06-2015 14:51 ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Mooi dat het in 1x goed ging!Tammesp schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:49:
Boem versie 2,0 van Edgarf staat erop! Ging in 1x goed, nu telefoon even instellen en kijken hoe die loopt. Jullie horen nog van me
Dankje Edgarf
PS: Werkt de Ktoonz kernel ook met deze versie?
Nee, de Ktoonsez kernel werkt nog niet op 5.1.1, Het wachten is nog op een eerste 5.1.1 versie van de Ktoonsez kernel.
Eerst bootloader en Modempappaleone schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:00:
Kan ik eerst de rom flashen en dan de bootloader en het modem? Ik moet namelijk eerst weten of de laatste versie franse 5,1,1 rom wel naar mijn telefoon kan worden via download. Vorige keer lukte het met de Nederlandse versie al niet.Als ik dan de bootloader en modem al geflashed heb kan ik niet meer terug.
Dan pas de Rom.
Hier sprong de rom na flashen automatisch op Nederlandse taal.
Ik heb alles op deze volgorde gedaan maar eindig nu in bootloop Grrrrjokapo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:57:
[...]
Eerst bootloader en Modem
Dan pas de Rom.
Hier sprong de rom na flashen automatisch op Nederlandse taal.
Wel TWRP geflashed?pappaleone schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:02:
[...]
Ik heb alles op deze volgorde gedaan maar eindig nu in bootloop Grrrr
Yes i ga de officiele rom nog een keer flashen
Do exactly step-by-step the following things:
- Unplug your Phone (IMPORTANT!)
- Turn your Phone completely off (This is IMPORTANT)
- Start your Phone in download mode on this way: Press Vol down + Home + Power buttons till the screen turns on, press Vol Up to continue (Only enter download mode on this way, otherwise it won't work!!)[/B]
- Open Odin 3.10.6 on your PC (Make sure you're using this version of Odin, other versions won't work correctly maybe!)
- Click on the 'BL' button, and load in your BOOTLOADER tar.md5 file for your model
- Click on the 'CP' button, and load in your MODEM tar.md5 file for your model
- DON'T TOUCH ANYTHING ELSE (you can brick your phone if you choose other settings in Odin)
- Now Connect your phone to your computer (DO NOT connect your phone before this step, otherwise it won't work!)
- Click on the Start button
- Wait till it finish flashing.
- Your phone reboots automatically after flashing.
- Always check after flashing: Settings -> About device -> Baseband; that should show the same modem build number noted as here.
And also check if the bootloader got flashed correctly by downloading an AndroidTerminal app, and enter this command: getprop ro.boot.bootloader
NOTE: Sometimes the modem/baseband needs to be flashed 2 or even 3 times till it will get flashed correctly.
Dan heb ik toch de juiste wijze, even kijken wat hij doet.jokapo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:05:
Ik heb het via deze stappen gedaan zoals edgarf beschreven
Do exactly step-by-step the following things:
- Unplug your Phone (IMPORTANT!)
- Turn your Phone completely off (This is IMPORTANT)
- Start your Phone in download mode on this way: Press Vol down + Home + Power buttons till the screen turns on, press Vol Up to continue (Only enter download mode on this way, otherwise it won't work!!)[/B]
- Open Odin 3.10.6 on your PC (Make sure you're using this version of Odin, other versions won't work correctly maybe!)
- Click on the 'BL' button, and load in your BOOTLOADER tar.md5 file for your model
- Click on the 'CP' button, and load in your MODEM tar.md5 file for your model
- DON'T TOUCH ANYTHING ELSE (you can brick your phone if you choose other settings in Odin)
- Now Connect your phone to your computer (DO NOT connect your phone before this step, otherwise it won't work!)
- Click on the Start button
- Wait till it finish flashing.
- Your phone reboots automatically after flashing.
- Always check after flashing: Settings -> About device -> Baseband; that should show the same modem build number noted as here.
And also check if the bootloader got flashed correctly by downloading an AndroidTerminal app, and enter this command: getprop ro.boot.bootloader
NOTE: Sometimes the modem/baseband needs to be flashed 2 or even 3 times till it will get flashed correctly.
Wel de rom er van te voren op gegooid hoop ik? Die "fout" had ik gemaakt namelijk.pappaleone schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:06:
[...]
Dan heb ik toch de juiste wijze, even kijken wat hij doet.
Ben inmiddels ook over, vanavond eens even kijken wat ik uit de aroma instl wil hebben .Telefoon is nu de apps aan het terugzetten. Tot zover alles goed.jokapo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:14:
[...]
Wel de rom er van te voren op gegooid hoop ik? Die "fout" had ik gemaakt namelijk.
Welkom bij de club je komt meteen met een urgente vraag die nog al wat mensen op het forum wakker houdt. Samsung heeft het met zijn geheugen niet zo goed voor elkaar, zoals bij jou ook zichtbaar is. Een antal mensen op dit forum draaien nu de rom van Edgarf. Dit is een rom waar vrijwel alle crap van samsung uit is gelaten. Dit houdt in dat je met de aroma isnstaller die je los kunt downloaden op zijn site zelf kunt toevoeggen wat jou belangrijk is. Verder zit je nu even in tussen de reguliere versie van het toestel 5.02 en de laatste nieuwe firmware 5,1,1 die officieel nog niet uit is voor Nederland, maar via odin al wel te flashen is. Waarnaar je hem ook op je telefoon kunt zetten. Ik zou zeggen lees het draadje rooten eens even goed dorr,daarna kun je altijd hulp vragen mocht je die nodig hebben succes.Pasteis schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:05:
Had besloten bij aanschaf van de S6 geen Custom Rom er op te gooien dit keer, alleen het vollopen van het geheugen tot 99%, en de snelle haperingen, ben ik toch om! Hebben de custom roms dit probleem minder? Zoja welke ligt het dichts bij de normale touchwiz van Samsung?
[ Voor 7% gewijzigd door pappaleone op 29-06-2015 19:26 ]
Bedankt voor een warm welkompappaleone schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:25:
[...]
Welkom bij de club je komt meteen met een urgente vraag die nog al wat mensen op het forum wakker houdt. Samsung heeft het met zijn geheugen niet zo goed voor elkaar, zoals bij jou ook zichtbaar is. Een antal mensen op dit forum draaien nu de rom van Edgarf. Dit is een rom waar vrijwel alle crap van samsung uit is gelaten. Dit houdt in dat je met de aroma isnstaller die je los kunt downloaden op zijn site zelf kunt toevoeggen wat jou belangrijk is. Verder zit je nu even in tussen de reguliere versie van het toestel 5.02 en de laatste nieuwe firmware 5,1,1 die officieel nog niet uit is voor Nederland, maar via odin al wel te flashen is. Waarnaar je hem ook op je telefoon kunt zetten. Ik zou zeggen lees het draadje rooten eens even goed dorr,daarna kun je altijd hulp vragen mocht je die nodig hebben succes.O ja over je vraag over het ram geheugen zullen we op de laatste rom die uit moeten kijken of het inderdaad beter is geworden. Ook hier zijn weer tweaks voor, laten we even afwachten.
Ja zo nu en dan zit er weer eens wat bocht bij, maar het mooie is dan wel weer dat het makkelijk te verwijderen is. Ik draai nu de laatste versie van Edgarf 5,1,1. Eens een paar dagen aanzien wat her ram geheugen doet. In ieder geval een DIKKE PLUIM voor Edgarf die het toch weer heel snel voor elkaar heeft dat wij een mooie rom draaienPasteis schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:09:
[...]
Bedankt voor een warm welkom, gelukkig heb ik al de nodig root ervaring bij Samsung (Galaxy1, Galaxy 2, Note 2, Note 3). Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de beperkte rommel die ze hebben meegegeven, sterker nog alleen de app van de afstandbediening heeft mij weten te storen door zijn slechte overzicht.
kort gezegd het uiterlijk aanpassen aan jou wensenLonus! schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 07:15:
Iemand iets gedaan met Alliance Framework in de 1.5 versie, wat kun je er precies mee?
Kijk anders es hier
Yes i'am happy, alles werkt uitstekend hier . Smart manager ram geheugen komt tot nu toe niet boven de 85 ook prima zonder enige verandering. Ik den k dat de instellingen via de build prop niet zullen werken voor de 5.1.1 versie? In ieder geval tot nu toe niet nodig. Enige wat ik momenteel niet werkend krijg is Light manager verschillende kleuren voor meerdere instellingen. Verder toppie en een big thanks to Edgarf.dafmay schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:48:
Goed nieuws Pappa...op 5.1.1 komt max geheugengebruik niet boven de 80-82% uit
Duidelijk, bedankt!jokapo schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:37:
[...]
kort gezegd het uiterlijk aanpassen aan jou wensen
Kijk anders es hier
Heb je hier zelf ervaring mee?
Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Alleen wel is wat ingelezen zeg maar. Genoeg jongens op xda die zich met theming bezig houden.Lonus! schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:35:
[...]
Duidelijk, bedankt!
Heb je hier zelf ervaring mee?
Zal me er eens in gaan verdiepen.jokapo schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:54:
[...]
Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Alleen wel is wat ingelezen zeg maar. Genoeg jongens op xda die zich met theming bezig houden.
nogmaals bedankt!
Wat zijn jullie ervaringen met titanium backup op Lollipop?
Ben een backup aan het maken ter voorbereiding van het flashen van 2.0. Bij mijn pogingen om onder 1.3 en 1.5 mijn back-ups te restoren ging het helemaal mis. Apps stonden er wel weer op, maar draaiden geheel niet. Uninstall via de play store en vervolgens weer opnieuw downloaden en installeren was hier de oplossing. Dit is vooral vervelend met Apps die al persoonlijke data herbergen of weer geactiveerd moeten worden.
Vandaar...
Ha ha u bent ook weer present?dafmay schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:58:
Bij mij is het terugzetten van Ti backup perfect verlopen (1.5 > 2.0).
Jazeker, al lig ik alweer lekker languit op de bank met m'n boek
Moet kunnen, ik ben helemaal tevreden, op mijn lightmanager na die werkt niet in de nieuwe versie, maar voor de rest superrrrr.dafmay schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:51:
[...]
Jazeker, al lig ik alweer lekker languit op de bank met m'n boekEn ahum ik was gisteren uitermate (wellicht zelfs enigzins overmatig) present, dus vandaag even iets rustiger aan...ps 2.0 draait als een zonnetje.
Ik zag in het Ervaringen topic dat het geheugen op jouw S6 ook niet meer boven de 85% uitkomt...mooi!pappaleone schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:53:
[...]
Moet kunnen, ik ben helemaal tevreden, op mijn lightmanager na die werkt niet in de nieuwe versie, maar voor de rest superrrrr.
Ik mis alleen nu nog een custom kernel, want moet wel eerlijk zeggen dat op 1.5 met Ktoonsez kernel alles een stuk soepeler en sneller liep (en met prima baterijverbruik...toch Tammesp?
Dat zal niet heel lang meer duren zou ik verwachten....
In de tussentijd...sterkte allemaal met de tropische temps vandaag (en tm zat.)
Ik had deze keer maar een update zip gemaakt, na de eerste boot van 2.0 met Aroma deze geflashed. Wonder boven wonder werkte het flashen van de update zip wel.dafmay schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:58:
Bij mij is het terugzetten van Ti backup perfect verlopen (1.5 > 2.0).
Raboreader en ICS app toch weer opnieuw moeten registreren, maar dat verliep gelukkig snel
Na jaren van Nova launcher gebruik te hebben gemaakt tot ze naar een nieuwe base zijn overgestapt heb ik de laatste maand oid Apex launcher gebruikt. Deze krijg ik niet goed meer aan het draaien. De app icoontjes in een folder in de app drawer zijn blank, en mijn homescreen ziet eruit alsof er een waas overheen ligt. Dus maar weer terug naar Nova die gelukkig wat beter draait dan een maand of wat geleden.
De reden dat ik, ondank dat deze rom niet de-odexed is, toch geflashed heb ligt aan de wireless charging. Ik heb een wireless charging stand gekocht. Nu springt mijn scherm aan als ik de telefoon plaats om na 2 minuten (mijn screen-off tijd) op donker te gaan... en een paar seconden later springt het scherm weer aan onder het mom van "wireless charging paused". Ik had gehoopt dat met de 5.1.1 rom dit probleem verholpen zou zijn. Nu maar even spelen met verschillende laders om ook die oorzaak uit te sluiten.
Ik had trouwens wel even een hickup bij het flashen. Na de bootloader, modem en de laatste TWRP geflashed te hebben kwam ik niet meer in de recovery.. na veel 3 finger salutes uiteindelijk toch gelukt en de rom vervolgens zonder probleem kunnen flashen. Volgens de beschrijving zou er een 5-way reboot inzitten, net nog even beide zips in TWRP bekeken en ik zie geen optie om die enabled te krijgen. Iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Koriel op 01-07-2015 10:26 ]
Ik heb hetzelfde ervaren van automatisch aanspringen scherm en melding 'charging paused' bij gebruik van een powerbank. Ben er niet achtergekomen wat dit veroorzaakt en hoe het op te lossen. Ik heb het overigens nooit gehad met de 3 verschillende wireless chargers die ik heb gehad.
5-way boot zit dacht ik niet in de rom...ik heb 'm in ieder geval ook niet (slechts opties herstarten, vliegtuigstand, enz)
Volgens mij zit de 5 way reboot er niet in, kan hem ook niet ontdekken.Koriel schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:19:
[...]
Ik had deze keer maar een update zip gemaakt, na de eerste boot van 2.0 met Aroma deze geflashed. Wonder boven wonder werkte het flashen van de update zip wel.
Raboreader en ICS app toch weer opnieuw moeten registreren, maar dat verliep gelukkig snel
Na jaren van Nova launcher gebruik te hebben gemaakt tot ze naar een nieuwe base zijn overgestapt heb ik de laatste maand oid Apex launcher gebruikt. Deze krijg ik niet goed meer aan het draaien. De app icoontjes in een folder in de app drawer zijn blank, en mijn homescreen ziet eruit alsof er een waas overheen ligt. Dus maar weer terug naar Nova die gelukkig wat beter draait dan een maand of wat geleden.
De reden dat ik, ondank dat deze rom niet de-odexed is, toch geflashed heb ligt aan de wireless charging. Ik heb een wireless charging stand gekocht. Nu springt mijn scherm aan als ik de telefoon plaats om na 2 minuten (mijn screen-off tijd) op donker te gaan... en een paar seconden later springt het scherm weer aan onder het mom van "wireless charging paused". Ik had gehoopt dat met de 5.1.1 rom dit probleem verholpen zou zijn. Nu maar even spelen met verschillende laders om ook die oorzaak uit te sluiten.
Ik had trouwens wel even een hickup bij het flashen. Na de bootloader, modem en de laatste TWRP geflashed te hebben kwam ik niet meer in de recovery.. na veel 3 finger salutes uiteindelijk toch gelukt en de rom vervolgens zonder probleem kunnen flashen. Volgens de beschrijving zou er een 5-way reboot inzitten, net nog even beide zips in TWRP bekeken en ik zie geen optie om die enabled te krijgen. Iemand?
Ja ik ben tot nu blij met de nieuwe rom. I denk dat custom kernel er snel zal zijn,dat is inderdaad een verschil met de vorige. Maar geduld is een schone zaak.dafmay schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:24:
[...]
Ik zag in het Ervaringen topic dat het geheugen op jouw S6 ook niet meer boven de 85% uitkomt...mooi!![]()
Ik mis alleen nu nog een custom kernel, want moet wel eerlijk zeggen dat op 1.5 met Ktoonsez kernel alles een stuk soepeler en sneller liep (en met prima baterijverbruik...toch Tammesp?)
Dat zal niet heel lang meer duren zou ik verwachten....
In de tussentijd...sterkte allemaal met de tropische temps vandaag (en tm zat.)![]()
![]()
Ik zie dat het weer tijd is om te flashen ;-)
Ik heb deze en op de S5 geen probleem, laden gaat met 700mAh en geen aanspringende schermen.Koriel schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:19:
[...]
Op de S6 echter wel dezelfde symptomen ( scherm aan / uit, en trillen dat de charge weer begonnen is.
Beide toestellen hebben de rom van Edgar draaien,
Je bent er weer zoet mee, en het werkt lekker.Zygivt schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:03:
Ik ga me ook maar eens inlezen over de nieuwe rom.
Ik zie dat het weer tijd is om te flashen ;-)
...en dat laatste zou heel goed de verklaring kunnen zijn, aangezien ik tot nu op mijn S6 slechts custom roms van Edgar heb gebruikt...FreshMaker schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:10:
Op de S6 echter wel dezelfde symptomen ( scherm aan / uit, en trillen dat de charge weer begonnen is.
Beide toestellen hebben de rom van Edgar draaien,
Ik moet anders weer gaan klooien met odin (los van het feit dat ik 2.8.7.1 nog niet gevonden heb op de site van twrp
Ergens moet er een link zijn via hun site, je moet echt deze versie hebben. De vorige gaf veel problemenZygivt schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:39:
Is twrp 2.8.7.1 vereist of is 2.8.7.0 voldoende?
Ik moet anders weer gaan klooien met odin (los van het feit dat ik 2.8.7.1 nog niet gevonden heb op de site van twrp)
http://build.twrp.me/twrp/twrp-2.8.7.1-zeroflte.img.tarZygivt schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:39:
Is twrp 2.8.7.1 vereist of is 2.8.7.0 voldoende?
Ik moet anders weer gaan klooien met odin (los van het feit dat ik 2.8.7.1 nog niet gevonden heb op de site van twrp)
Je moet toch klooien met Odin om de bootloader en modem te flashen... die doe je eerst, dan deze TWRP.. en NIET vergeten om eerst 2.0 en Aroma op je S6 te kopieren...
dafmay schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:35:
Mooi dat de Ti restore is gelukt.
Ik heb hetzelfde ervaren van automatisch aanspringen scherm en melding 'charging paused' bij gebruik van een powerbank. Ben er niet achtergekomen wat dit veroorzaakt en hoe het op te lossen. Ik heb het overigens nooit gehad met de 3 verschillende wireless chargers die ik heb gehad.
5-way boot zit dacht ik niet in de rom...ik heb 'm in ieder geval ook niet (slechts opties herstarten, vliegtuigstand, enz)
Verkeerd gelezen, Staat er, voor mij iig, niet geheel duidelijk bij het stukje over de verschillen tussen Odex en De-Odex.. Dus niet,pappaleone schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:45:
[...]
Volgens mij zit de 5 way reboot er niet in, kan hem ook niet ontdekken.
Ik heb nu twee andere Samsung 2.0A laders geprobeerd, en het draadloos laden gaat nu wel zonder problemen. Beetje trial and error.. Mooie stand, dus blij mee.
Dat zag ik achteraf ja. Toen ik de tar-bestanden van de bootloader aan het downloaden was, begreep ik al wel dat ik me odin moet gaan zoeken.Koriel schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:54:
[...]
http://build.twrp.me/twrp/twrp-2.8.7.1-zeroflte.img.tar
Je moet toch klooien met Odin om de bootloader en modem te flashen... die doe je eerst, dan deze TWRP.. en NIET vergeten om eerst 2.0 en Aroma op je S6 te kopieren...
Bedankt voor de reminder btw.
Be smart en pak de versie waarnaar word verwezen in de uitleg van EdgarfZygivt schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:50:
[...]
Dat zag ik achteraf ja. Toen ik de tar-bestanden van de bootloader aan het downloaden was, begreep ik al wel dat ik me odin moet gaan zoeken.
Bedankt voor de reminder btw.
Ps als ik nu berichten of wat dan ook binnenkrijg, kleurt de led donkerblauw maar dit is heel slecht te zien. Overdag helemaal niet.
Ik heb zelf een aantal weken een S6, maar draai de laatste stock 5.0.2 ROM, geroot met PingPongRoot. Zou graag naar 5.1.1 overstappen en zoals op mijn vorige toestellen (allemaal HTC's) in de weer gaan met bootloaders, recovery en kernels. Maar als ik daarmee compleet m'n garantie verlies... mijn ervaring is dat je na 1,5 jaar toch hardwaredefecten begint te krijgen en die wil ik wel kostenloos gerepareerd hebben.
Hoe doen jullie dat met garantie?
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat knox verhaal is zo achterhaald en heeft niets met je garantie te makenjelbo schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:46:
Jullie zijn lekker bezig met flashen en tweaken zegAls ik het goed heb, hebben jullie allemaal de Knox warranty bit op 1 staan en daarmee totaal geen recht meer op garantie?
Ik heb zelf een aantal weken een S6, maar draai de laatste stock 5.0.2 ROM, geroot met PingPongRoot. Zou graag naar 5.1.1 overstappen en zoals op mijn vorige toestellen (allemaal HTC's) in de weer gaan met bootloaders, recovery en kernels. Maar als ik daarmee compleet m'n garantie verlies... mijn ervaring is dat je na 1,5 jaar toch hardwaredefecten begint te krijgen en die wil ik wel kostenloos gerepareerd hebben.
pappaleone schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:23:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat knox verhaal is zo achterhaald en heeft niets met je garantie te makenStaat heel veel over op google.
Kort en krachtig Klikjelbo schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:46:
Jullie zijn lekker bezig met flashen en tweaken zegAls ik het goed heb, hebben jullie allemaal de Knox warranty bit op 1 staan en daarmee totaal geen recht meer op garantie?
I(k heb dit probleem ook gehad met een Galaxy S4 en totaal geen problemen.
Als je het toestel zelf verkloot dmv verkeerd flashen, dit is zichtbaar dan wordt het een ander verhaal.
I know was ook voor die andere meneer die het vroegpappaleone schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:42:
[...]
I(k heb dit probleem ook gehad met een Galaxy S4 en totaal geen problemen.
Als je het toestel zelf verkloot dmv verkeerd flashen, dit is zichtbaar dan wordt het een ander verhaal.
Sorryjokapo schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:43:
[...]
I know was ook voor die andere meneer die het vroeg
Ben begonnen met het s6 ervaringen topic door te lezen, ben geschrokken van de software van Samsung, vandaar dat ik dit hele topic in 1,5 dag door gelezen heb! Ik ben dus van plan om te de rom van dwarf te gaan gebruiken.
Nu duizeld mijn hoofd van alle termen: pingpong root, Odin, twrp, titanium Back-up etc! Nu een hele domme vraag: waar moet ik in hemelsnaam beginnen ?
Hoi eerst even wat rechtzetten, de samsung galaxy S6 is zeker niet traag, maar een tweakershart gaat altijd verder. Ja er zijn een hoop termen en een aantal manieren. Als je het root forum een beetje doorgelezen hebt zul je zien dat er meerdere mogelijkheden zijn om je telefoon te rooten en te voorzien van een custom rom. Dafmay zal je aanraden om het met pingpong root te doen. Ik zelf heb het met odin gedaan. Benodigdheden met odin zijn: download odin versie nr kun je hier vinden op het forum. Ik ga er vanuit dat je de laatste Edgarf rom wil installeren. Dit is de 5.1.1 rom te vinden op zijn site. Download deze op je computer. Verder heb je nodig de laaste bootloader en kernel voor de nieuwe rom. En niet te vegeten TWRP laatste versie wordt ook in het forum van Edgarf aangegeven. Let wel op als je de 5.1.1 rom op je telefoon zet kun je NIET meer terug naar de gangbare 5.02 rom dus eerst goed lezen. Dit is eigenlijk alles wat je nodig hebt. Voor informatie hoe te werk te gaan zie....http://forum.xda-developers.com/galaxy-s6/development/rom-xtrestolite-pure-edition-1-0-beta-1-t3082467/page83 Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd op zijn forum Edgarf je vraag stellen of hier natuurlijk. Het lijkt heel veel werk maar dat is het niet. Alleen heel goed lezen voorkomt ellende en fouten. Veel succes.Arno90 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:16:
Wow! Ik zit eraan te denken om een Samsung s6 te kopen, en tweaker als ik ben om hier dus een custom rom op te zetten! Dit om de trage software van Samsung te ontwijken. Ik ben ooit begonnen met een htc desire (niet getweaked) hierna een iPhone 4s + 5. En ja dan ben ik dus gewend om er geen meuk op te hebben ☺️!
Ben begonnen met het s6 ervaringen topic door te lezen, ben geschrokken van de software van Samsung, vandaar dat ik dit hele topic in 1,5 dag door gelezen heb! Ik ben dus van plan om te de rom van dwarf te gaan gebruiken.
Nu duizeld mijn hoofd van alle termen: pingpong root, Odin, twrp, titanium Back-up etc! Nu een hele domme vraag: waar moet ik in hemelsnaam beginnen ?
Bedankt voor de snelle reactie! Ben alvast begonnen met het topic van Dwarf door te lezen. waar maken jullie backups van, voor jullie er überhaupt aan denken om te gaan 'klooien'. Ik denk dat ik het via Odin ga doen. De reden dat ik aan een custom denk is voornamelijk om alle bloatware van Samsung te verwijderen, dit ben ik niet gewend op de iPhone.pappaleone schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:57:
[...]
Hoi eerst even wat rechtzetten, de samsung galaxy S6 is zeker niet traag, maar een tweakershart gaat altijd verder. Ja er zijn een hoop termen en een aantal manieren. Als je het root forum een beetje doorgelezen hebt zul je zien dat er meerdere mogelijkheden zijn om je telefoon te rooten en te voorzien van een custom rom. Dafmay zal je aanraden om het met pingpong root te doen. Ik zelf heb het met odin gedaan. Benodigdheden met odin zijn: download odin versie nr kun je hier vinden op het forum. Ik ga er vanuit dat je de laatste Edgarf rom wil installeren. Dit is de 5.1.1 rom te vinden op zijn site. Download deze op je computer. Verder heb je nodig de laaste bootloader en kernel voor de nieuwe rom. En niet te vegeten TWRP laatste versie wordt ook in het forum van Edgarf aangegeven. Let wel op als je de 5.1.1 rom op je telefoon zet kun je NIET meer terug naar de gangbare 5.02 rom dus eerst goed lezen. Dit is eigenlijk alles wat je nodig hebt. Voor informatie hoe te werk te gaan zie....http://forum.xda-developers.com/galaxy-s6/development/rom-xtrestolite-pure-edition-1-0-beta-1-t3082467/page83 Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd op zijn forum Edgarf je vraag stellen of hier natuurlijk. Het lijkt heel veel werk maar dat is het niet. Alleen heel goed lezen voorkomt ellende en fouten. Veel succes.
( moet eerst de s6 nog aanschaffen, en wachten tot de laptop terug is van reparatie. Dan gaan we los)
[ Voor 4% gewijzigd door Arno90 op 02-07-2015 21:24 ]
Om alle samsung troep eraf te gooien hoef je natuurlijk geen custom rom te flashen.Arno90 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:19:
[...]
Bedankt voor de snelle reactie! Ben alvast begonnen met het topic van Dwarf door te lezen. waar maken jullie backups van, voor jullie er überhaupt aan denken om te gaan 'klooien'. Ik denk dat ik het via Odin ga doen. De reden dat ik aan een custom denk is voornamelijk om alle bloatware van Samsung te verwijderen, dit ben ik niet gewend op de iPhone.
( moet eerst de s6 nog aanschaffen, en wachten tot de laptop terug is van reparatie. Dan gaan we los)
Je kunt je telefoon ook alleen rooten, ( duurt 30 seconden) daarna ttanium backup dowloaden uit de playstore. Betaalde versie kost paar euro, dan kun je alles wat je kwijt wil eraf gooien.
Dat is ook een mogelijkheid.
Het hangt er ook vanaf wat je wilt bereiken met "het rooten"Arno90 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:16:
Je hebt nl twee keuzes,
- Je kunt een officiele rom draaien en jezelf daarop root rechten geven, het "rooten". Met die root rechten kun je meer, meuk die je niet wilt kun je verwijderen, je kunt een adblocker draaien die je host file dagelijks aanpast, backups maken etc. Dit doe ik bijvoorbeeld op mijn Galaxy tab S 10.5. Op die tablet is dat voor mij voldoende.
- Je kunt ook een complete nieuwe rom flashen. Dat kan een (zwaar) gemodificeerde samsung rom zijn met vele tweaks e.d., Het zou ook een AOSP rom kunnen zijn van rombakkers zoals CyanogenMod. (_Nog_ niet voor de S6 geloof ik)
Ga je voor optie 2 dan moet je ervoor zorgen dat je een nieuwe recovery flasht op je telefoon. Als je dan je telefoon in die nieuwe recovery (TWRP) opstart, dan heb je oa de mogelijkheid om een complete backup te maken van je telefoon, of zelfs een compleet andere rom te flashen. Die roms moeten dan wel geschikt zijn voor jouw model, en vaak (bij samsung bijna altijd) moet je dan ook de juiste bootloader en modem erbij flashen. Roms die je op deze manier flashed zijn bijna altijd al van rootrechten voorzien. Apart rooten is dan niet meer nodig.
Dus aan jou de keuze. Mijn persoonlijke mening ( Dit is mijn 8e android phone ) is dat zeker bij Samsung je het beste een gemodde samsung rom kunt gebruiken. Ja Samsung gooit er veel onzinnige apps bij, maar de basis apps van Samsung die je toch gebruikt zoals de camera zijn wel toppie.
Kijk eens aan, weer wat geleerd! Met het rooten kan ik dus al de adds blokkeren en de hele rits aan apps die ik nooit zal gebruiken verwijderen. Laat ik daar T.z.t maar mee beginnen + dat knox ook niet geactiveerd wordt met pingpong root
Voor ik ooit ga rooten / custom rom zal ik voor mezelf een stappenplan maken en ook delen met jullie!
Zelf gebruik al jaren AdFree naar grote tevredenheid. Er zijn ook anderen, maar deze is imo mij de beste.Arno90 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:02:
@koriel en pappa thnx!
Kijk eens aan, weer wat geleerd! Met het rooten kan ik dus al de adds blokkeren en de hele rits aan apps die ik nooit zal gebruiken verwijderen. Laat ik daar T.z.t maar mee beginnen + dat knox ook niet geactiveerd wordt met pingpong rootals ik dat alle,aal uitgevogeld heb dan maar eens de rom van Dwarf proberen. Waarbij ik zelf alle apps kan selecteren. Inmiddels op pagina 57 van Dwarf op xda.
Voor ik ooit ga rooten / custom rom zal ik voor mezelf een stappenplan maken en ook delen met jullie!
pappaleone schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:23:
Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat knox verhaal is zo achterhaald en heeft niets met je garantie te makenStaat heel veel over op google.
Goed om te horen. Ik kwam wat ervaringen tegen van mensen (Amerikanen denk ik) die gedoe hadden met hardwarereparaties vanwege Knox op 0x1. Nou is de wetgeving in Europa gelukkig anders, maar las dat je dat als consument aan moet vechten omdat de eerste reactie gaat zijn, 'geen garantie meer'. Goed om te horen dan Samsung Nederland hier niet moeilijk over doet. Terecht ook.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Dwarf?Arno90 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:02:
@koriel en pappa thnx!
Kijk eens aan, weer wat geleerd! Met het rooten kan ik dus al de adds blokkeren en de hele rits aan apps die ik nooit zal gebruiken verwijderen. Laat ik daar T.z.t maar mee beginnen + dat knox ook niet geactiveerd wordt met pingpong rootals ik dat alle,aal uitgevogeld heb dan maar eens de rom van Dwarf proberen. Waarbij ik zelf alle apps kan selecteren. Inmiddels op pagina 57 van Dwarf op xda.

Ja, je weet wel, die andere romkleier... euhm....

Zet hier eens een link naar zijn Rom, ben benieuwd.Koriel schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:37:
[...]
Ja, je weet wel, die andere romkleier... euhm....
Ik heb dus exact hetzelfde probleem; heeft iemand hier al iets op gevonden? Heb jij inmiddels zelf al gevonden? Ik bedoel stock is tegenwoordig wel ok, maar ik heb liever een iets meer kale en geoptimaliseerde versie van Android tov die van Samsung.DogEatsDog schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:25:
Ik was bezig met het flashen van de XtreStoLite ROM, echter begint m'n S6 te mekkeren dat de Reactivation Lock aanstaat. Amai, denk ik, dan zet ik hem uit. Het probleem is alleen als ik de toggle uitzet, deze zich automatisch weer naar enabled toggled. Iemand die dit kent en heeft opgelost?
Top! Zeer benieuwd wanneer we inderdaad van Edgar iets nieuws kunnen verwachten (deodexed rom).pappaleone schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:19:
Zo de nederlandse software is nu te downloaden via sammobile hopelijk gaat Edgarf er iets moois mee doen.
Was er niet een issue met het deodexen an sich van 5.1.1 (samsung) roms? Volgens mij werkt de standaard tool (de standaard tools) hier niet goed mee en is het meer daar op wachten...dafmay schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:28:
[...]
Top! Zeer benieuwd wanneer we inderdaad van Edgar iets nieuws kunnen verwachten (deodexed rom).
Heb zelf idd ook 5.1.1. proberen te deodexen, maar er zijn een 2tal files die uberhaupt failen (waarvan services.jar wel een belangrijke is), maar ik kan de rest ook niet echt testen omdat ik nog niet echt durf te upgraden naar 5.1.1 nog...
Ah weer wat duidelijker. Ik zit nog te twijfelen of ik de odexed version van edgarf er op ga zetten. Mis dan wel een hoop functies.m0ridin schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:01:
[...]
Was er niet een issue met het deodexen an sich van 5.1.1 (samsung) roms? Volgens mij werkt de standaard tool (de standaard tools) hier niet goed mee en is het meer daar op wachten...
Heb zelf idd ook 5.1.1. proberen te deodexen, maar er zijn een 2tal files die uberhaupt failen (waarvan services.jar wel een belangrijke is), maar ik kan de rest ook niet echt testen omdat ik nog niet echt durf te upgraden naar 5.1.1 nog...
Qua problemen met deodexen, hopelijk is dit binnekort opgelost
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Valt wel mee hoor...ik mis eigenlijk alleen zo nu en dan de 5-way Boot menu...maar dat is niet vaak. Voor de rest loopt en werkt alles op de odex versie prima.Kapitein187 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:23:
[...]
Ah weer wat duidelijker. Ik zit nog te twijfelen of ik de odexed version van edgarf er op ga zetten. Mis dan wel een hoop functies.
Qua problemen met deodexen, hopelijk is dit binnekort opgelost
Ik lees zojuist iets op xda over een mogelijke manier om toch terug te kunnen keren naar 5.0.2 roms na de overstap te hebben gemaakt naar 5.1.1 (incl 5.1.1 bootloader). Dat zou toch wel een leuke zijn...even afwachten nog wat daar verder uit komt.
Ik heb graag de klok centered in de notifcatiebalk. En de hele alliance framework werkt niet. Maar misschien dat ik dit nog voor lief neem.dafmay schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:28:
[...]
Valt wel mee hoor...ik mis eigenlijk alleen zo nu en dan de 5-way Boot menu...maar dat is niet vaak. Voor de rest loopt en werkt alles op de odex versie prima.
Ik lees zojuist iets op xda over een mogelijke manier om toch terug te kunnen keren naar 5.0.2 roms na de overstap te hebben gemaakt naar 5.1.1 (incl 5.1.1 bootloader). Dat zou toch wel een leuke zijn...even afwachten nog wat daar verder uit komt.
En ik ben benieuwd dan naar die mogelijkheid die jij benoiemt. Zou mooi zijn!
Njah, de 5-way boot menu is inderdaad 1 van de dingen. Daarnaast heb ik een gemodde Camera apk (ivm multi-dpi) waarbij ik nou niet zeker weet of deze nou werkt of niet op 5.1.1.dafmay schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:28:
[...]
Valt wel mee hoor...ik mis eigenlijk alleen zo nu en dan de 5-way Boot menu...maar dat is niet vaak. Voor de rest loopt en werkt alles op de odex versie prima.
Dat zijn de enige dingen die ik echt zou missen, maar verder maakt het me ook niet heel veel uit eigenlijk. Benieuwd naar de manier om evt toch terug te gaan naar 5.0.2 van 5.1.1... Zou me meteen een reden geven om toch even 5.1.1. te proberen
*Edit* Zag trouwens een comment op xda dat de gemodde camera apk ook op 5.1.1 werkt... In dat geval al 1 vd issues weg. En die 5 way boot, njah... Handig maar niet onoverkomelijk.
Hel, wie weet vanavond toch maar proberen
[ Voor 10% gewijzigd door m0ridin op 07-07-2015 12:25 ]
Kapitein187 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:31:
[...]
En ik ben benieuwd dan naar die mogelijkheid die jij benoiemt. Zou mooi zijn!
Sorry, maar helaas...blijkt slechts wellicht mogelijk te zijn op sommige G92xT modellenm0ridin schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:22:
[...]
Benieuwd naar de manier om evt toch terug te gaan naar 5.0.2 van 5.1.1... Zou me meteen een reden geven om toch even 5.1.1. te proberen
(note de 'wellicht' en 'sommige'
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 07-07-2015 13:17 ]
Haha, dat is me net iets teveel onzekerheiddafmay schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:06:
[...]
[...]
Sorry, maar helaas...blijkt slechts wellicht mogelijk te zijn op sommige G92xT modellen
(note de 'wellicht' en 'sommige')
Kan je ook niet met een officele samsung rom terug naar 5.02 als je naar 5.1.1 bent gegaan?dafmay schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:06:
[...]
[...]
Sorry, maar helaas...blijkt slechts wellicht mogelijk te zijn op sommige G92xT modellen
(note de 'wellicht' en 'sommige')
Nopejokapo schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:39:
[...]
Kan je ook niet met een officele samsung rom terug naar 5.02 als je naar 5.1.1 bent gegaan?
That s*c*s...... Maar ja aan de andere het is niet alleen samsung bij wie dit soort upgrades in software geen weg terug geven naar de oude.dafmay schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:43:
[...]
NopeHeeft met de bootloader te maken...als die is ge-upgrade naar 5.1.1 bootloader dan kun je op geen enkele manier meer terug (voor zover momenteel bekend is).
Hoe krijg je dit voor elkaar? is bij mij een veelvoud.dafmay schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:28:
[...]
[...]
Ik draai 'm sinds gisteravond en so far so good. Batterij vannacht in 10 uur slechts 2% gezakt, dus ook dat is uitstekend.
Let me Know :-)
Wifi aan, BT uit, NFC uit, Google Sync aan, Geen Google Search app geinstalleerd, Google geschiedenis disabled (zie onder Locatie instellingen). Dat is het zo'n beetje...niet erg veel speciaals dusLonus! schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:50:
[...]
Hoe krijg je dit voor elkaar? is bij mij een veelvoud.
Let me Know :-)
Als je met "google search app" de zoekbalk op je homescherm bedoeld, is dat het enige verschil tussen onze instellingen.dafmay schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:57:
[...]
Wifi aan, BT uit, NFC uit, Google Sync aan, Geen Google Search app geinstalleerd, Google geschiedenis disabled (zie onder Locatie instellingen). Dat is het zo'n beetje...niet erg veel speciaals dus
Zijn er misschien nog wat apps die batterijvreters zijn?
http://forum.xda-develope...hp?p=60407832&postcount=1
Ik ga 'm eens flashen...zie hoe deze bevalt
ja dat kan natuurlijk, maar geen idee natuurlijk precies wat en hoe. Ik maak zelf geen gebruik van exotische appsLonus! schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:35:
[...]
Als je met "google search app" de zoekbalk op je homescherm bedoeld, is dat het enige verschil tussen onze instellingen.
Zijn er misschien nog wat apps die batterijvreters zijn?
Je bent me net voor!dafmay schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:03:
Wanam heeft de 1e deodexed 5.1.1 rom uitgebracht...
http://forum.xda-develope...hp?p=60407832&postcount=1
Ik ga 'm eens flashen...zie hoe deze bevalt
Hee!
Even een klein vraagje; wat is het verschil tussen Deo-Dex en Deo-Mod?
PS:Mijn Rom 2.0 van Edgarf draait nog steeds prachtig
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15