etix111 in 'nieuws: Onderwijsraad: duidelijke visie op relatie tussen ict en ...
Meningmodders much? Deze is geen +3 iig.
Meningmodders much? Deze is geen +3 iig.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door MrFax op 09-05-2017 15:41 ]
That's it, I'm done.
Is een behoorlijk fascistische troep-post idd, en een mooie kandidaat voor -2 idd.
[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 09-05-2017 16:06 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 10-05-2017 12:43 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 10-05-2017 13:01 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 4% gewijzigd door MrFax op 10-05-2017 20:21 ]
That's it, I'm done.
Weg
Niet eens een +2, de comic heeft totaal geen toegevoegde waarde en iedereen kent deze "meme" nu wel.
That's it, I'm done.
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Opgepaktwildhagen schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:49:
lucky18 in 'nieuws: Brein: uitspraak EU-Hof dwong 84 aanbieders streamingkast...
Domme, nergens op slaande, verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog lijken me niet nodig?
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2017 15:58 ]
Virussen? Scan ze hier!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 11-05-2017 20:11 ]
200 fish found!
En waarom dan precies? We persoonlijke vergelijking die niet voor iedereen geldt en het wegcijferen van de overstap bonus om vervolgens af te sluiten met een flame vind ik geen must read to be honest.
[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 11-05-2017 22:00 ]
Het aankaarten van de ontransparantie en gegoochel met cijfers door vergelijkers zoals deze, dmv een (persoonlijk) voorbeeld. Awareness creeren zodat mensen niet te vlug trappen in de verkooppraatjes. Lijkt me weldegelijk een must-read.Bor schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:59:
[...]
En waarom dan precies? We persoonlijke vergelijking die niet voor iedereen geldt en het wegcijferen van de overstap bonus om vervolgens af te sluiten met een flame vind ik geen must read to be honest.
NVM - mispostjaquesparblue schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:07:
[...]
Het aankaarten van de ontransparantie en gegoochel met cijfers door vergelijkers zoals deze, dmv een (persoonlijk) voorbeeld. Awareness creeren zodat mensen niet te vlug trappen in de verkooppraatjes. Lijkt me weldegelijk een must-read.
En geen idee waar je een flame ziet. Dit ís toch een affiliate implementatie van de pricewise vergelijker?
[ Voor 61% gewijzigd door MrAndy9797 op 12-05-2017 11:48 . Reden: Foutje geslopen in de reactie met quote :) ]
Ik stel een -1 voor, maar kan leven met een 0.Herman schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:13:
Wie stelt, bewijst. Nu wordt enkel op een insinuerende wijze een linkje gedropt zonder nadere onderbouwing.
[ Voor 28% gewijzigd door Dirk op 12-05-2017 12:06 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Virussen? Scan ze hier!
Eens,wildhagen schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:52:
tweaknico in 'nieuws: Google verwijdert vaak alsnog zoekresultaten na weigeri...
Dat is geen 0, maar een -1 natuurlijk, dit is overduidelijk GR-materiaal. Die +1 en zelfs +3 gevers mogen imho wel nagekeken worden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Die heb ik even opgepakt.Bron schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 08:57:
Verwijderd in 'nieuws: Alan Wake gaat op 15 mei uit de handel door verlopen mu...
Tweaknazis? Hoe staat dit hoger dan een -1?
Virussen? Scan ze hier!
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Wat verwacht je als score op een dergelijke reactie te krijgen en waarom?Daisai schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:20:
Daisai in 'geek: Russische game-filmmaker maakt Terminator 2 na in Grand Thef...
Mijn on-topic reactie word 11 keer als -1 gemod waar wederom niks aan word gedaan.
+1Bor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:05:
[...]
Wat verwacht je als score op een dergelijke reactie te krijgen en waarom?
[ Voor 27% gewijzigd door Daisai op 13-05-2017 19:11 ]
Wat ik bedoel met een "dergelijke reactie" is dat de reactie geen hoogvlieger is. Meer dan een 0 kan ik er niet van maken. Deze reactie is eigenlijk niet interessant voor iedereen behalve jezelf.Daisai schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:09:
[...]
+1
Dat mijn mening bepaalde mensen niet aan staat is niet een reden om iets als -1 te modden.
En wat bedoel je met "dergelijke reactie" ?
Het is ook wel belachelijk dat tweakers niks doet tegen mensen die alles wat niet hun mening is als -1 modden.
Misschien als ik had gepost dat ik het filmpje zo geweldig vind en iemand dan mij als -1 had gemod dat er dan wel wat aan gedaan werd.
Meningmodden, alleen voor de Elite.Bor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:13:
[...]
Wat ik bedoel met een "dergelijke reactie" is dat de reactie geen hoogvlieger is. Meer dan een 0 kan ik er niet van maken. Deze reactie is eigenlijk niet interessant voor iedereen behalve jezelf.
Verder: er wordt echt wel opgetreden tegen onterechte -1 stemmers. Meerdere mensen zien om die reden hun moderatierechten ingetrokken worden.
Alleen je mening geven is geen +1, hierbij wordt namelijk ook een redelijke onderbouwing verwacht. Denigrerende zaken kun je hierbij weg laten.jaquesparblue schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 22:59:
[...]
Meningmodden, alleen voor de Elite.
Jullie zetten een filmpje online, en de poster geeft er zijn mening over. Een mening die schijnbaar meerdere mensen delen. Veel meer on-topic kun je het niet maken. Dat jíj er niks mee kunt wil niet zeggen dat het per definitie irrelevant is.
200 fish found!
[ Voor 4% gewijzigd door MrFax op 14-05-2017 03:34 ]
That's it, I'm done.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik wilde niet reageren onder het nieuwsartikel, maar de poster heeft helemaal gelijk.CH40S schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:09:
xFeverr in 'nieuws: Ook Q-park krijgt te maken met aanval van ransomware'
Poster heeft een punt, maar doet een aanname en bouwt daarop voort in zijn post. Natuurlijk is investeren in ICT belangrijk, maar of het deze ransomware dan bad kunnen voorkomen bij een groot bedrijf als QPark valt te bezien. Deze post lijkt mij daarom ook een goed voorbeeld van meningmodden en met ruim 100x +3 is het lastig geworden om goed te krijgen, denk ik zo.
Verwijderd
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Het gaat er om dat het mogelijk illegaal en/of onveilig is. Of het illegaal is of niet gaat de rechter over. Tot die tijd is het grijs gebied en speelt Tweakers (logisch) op safe, omdat anders het hek van de dam is. Er geldt dus een 0-policy wat dat betreft.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:40:
Illegaal is het niet wat ze doen en ze hebben een no-piracy policy. Blijf het bijzonder vinden hoe het hier op Tweakers behandeld wordt. Maar dat zijn discussies die hier al vaak voorbij zijn gekomen en daarom laat ik het er maar bij.
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 14-05-2017 15:39 ]
Eigenlijk doet je eerste regel een beetje afbreuk aan de rest van je reactie door een hoop gebruikers als linux fanboy weg te zetten, voor de rest is het een nette reactie. Had je in eerste instantie een -1 gegeven maar dat is echter wellicht wel wat erg streng aangezien de rest idd wel netjes is jaMrAndy9797 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 19:21:
Ben het niet eens met een -1 op deze comment. Ik sta open voor discussie, ik troll / flamebait / whatever ... niet. Hier heb ik deze comment op gebasseerd en rond opgebouwd. Een -1 is dus zeker niet hier aan de orde naar mijn mening
200 fish found!
In mijn voorbeeld is term 'fanboy' ook gewoon van toepassing. Ik zet inderdaad een deel 'gebruikers' hiermee in een vakje, maar je kan niet ontkennen dat deze naam niet correct is. Iemand die op die manier reageert, kan niets slechts over Linux zien en alles buiten Linux is slecht. Dan is die naam die ik eraan geef ook gewoon van toepassing en doet het alle eer aan. Zij die zich aangesproken voelen aan de hand van mijn beschrijving (in de commentaar) moeten eerder naar zichzelf kijken en zien wat ze misdoen. Want vermits ze zich aangesproken voelen weten ze perfect waar ze mee bezig zijn: geen rekening houden met anderen en alleen maar aanprijzen wat in hun koppeke zit. En ik vind dat dat gezegd mag worden. Een tijdje geleden nog met zo iemand een 'gesprek' gehad. Er viel gewoon niet te praten met zo iemand, ze hebben geen respect voor een ander en zijn mening / visie. Dat vind ik jammer en maakt mijn punt. Vandaar dus die comment om dat aan te kaarten en open te stellen voor discussie.Zeehond schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:04:
[...]
Eigenlijk doet je eerste regel een beetje afbreuk aan de rest van je reactie door een hoop gebruikers als linux fanboy weg te zetten, voor de rest is het een nette reactie. Had je in eerste instantie een -1 gegeven maar dat is echter wellicht wel wat erg streng aangezien de rest idd wel netjes is ja. Je staat inmiddels op 0.
[ Voor 10% gewijzigd door MrAndy9797 op 14-05-2017 23:47 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Zeehond op 15-05-2017 00:51 ]
200 fish found!
Dit gewoon +1, het is on-topic, en hier wordt fanboy niet als belediging gebruikt(zoals de mod @-zeehond zelf ook toegaf). Maar je er zijn nu 28 0's dus die +1 ga je nooit meer halen.
[ Voor 14% gewijzigd door MrFax op 15-05-2017 01:24 ]
That's it, I'm done.
[ Voor 64% gewijzigd door Zeehond op 15-05-2017 05:05 ]
200 fish found!
[ Voor 7% gewijzigd door ocf81 op 15-05-2017 10:38 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
[ Voor 4% gewijzigd door AndreStarTrek op 15-05-2017 11:00 ]
Die mag wel naar +1 ja, ik geef het nog even. Als een paar mensen hier helpen komt het wel goed. Ik ga ook de mismodders bekijken.AndreStarTrek schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:58:
Geen idee waarom ik -1 heb gekregen. Misschien dat ik een paar autodealer en/of autogarages op de tenen heb getrapt. Heb gewoon inhoudelijk geregeerd, had op zijn minst +1 had moeten zijn. Dit is duidelijk er niet mee eens zijn wat ik zeg en om die reden min -1 zetten.
AndreStarTrek in 'nieuws: Fiat Chrysler roept miljoen auto's terug vanwege so...
200 fish found!
[ Voor 30% gewijzigd door JDVB op 15-05-2017 13:34 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Nee, daar ben te streng. Het gaat nog altijd over de ontwikkeling van deze website, dus een 0 kan prima.JDVB schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:30:
Anonymoussaurus in 'plan: Web Push Notifications en Community Pick - Development ...
rens-br in 'plan: Web Push Notifications en Community Pick - Development iter...
Anonymoussaurus in 'plan: Web Push Notifications en Community Pick - Development ...
Lijkt me dat die -1 moeten zijn. Want het heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met het onderwerp te maken.
Een -1 zou veel te zwaar zijn. in .plan artikelen mag je wat soepeler moddereren. Daarnaast is dit ook nog eens een development iteratie waar veranderingen en opgeloste bugs worden gemeld, en is het niet zo heel vreemd als iemand een bug meldt. De reactie is verder ook goed bedoelt. Echter hoort het wel thuis eigenlijk in stoute bugs waar het probleem eerder ook al eens gemeld is, dus meer dan een 0 is het ook niet, de +1 waar de reacties nu op staat is idd te hoog.JDVB schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:30:
rens-br in 'plan: Web Push Notifications en Community Pick - Development iter...
Lijkt me dat die -1 moeten zijn. Want het heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met het onderwerp te maken.
200 fish found!
[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2017 00:08 ]
Dit is totaal niet offtopic en zeker relevant aan het onderwerp of het +3 waard is dat denk ik ook weer niet maar helemaal zeker geen -1 of 0. Ondanks hij niet meteen een bron gemeld heeft vind ik het zeker +1 of misschien wel +2 waard.CH40S schreef op maandag 15 mei 2017 @ 23:22:
Wat doet deze reactie op +3? m4ikel in 'reviews: Wat maakt WannaCry anders dan andere ransomware?'
Het is ten eerste totaal offtopic en totaal niet onderbouwd, wat er 62x +3 aan is, geen idee. Naar mijn idee is zelfs -1 verdedigbaar ivm ongefundeerd bashen.
EDIT: De reactie blijft +3 scoren, staat nu op zo'n 75x +3, totaal onterecht, ik denk dat deze morgenochtend het beste gefixeerd kan worden.
Een relatie tot het artikel heeft het totaal niet (Fox IT wordt ook niet in het artikel genoemd); ergo 0 als score, de discussie die er op volgt is (imo) ook compleet zinloos, zeker reacties zoals waar de uitspraak dan gedaan is...AndreStarTrek schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 00:20:
Dit is totaal niet offtopic en zeker relevant aan het onderwerp of het +3 waard is dat denk ik ook weer niet maar helemaal zeker geen -1 of 0. Ondanks hij niet meteen een bron gemeld heeft vind ik het zeker +1 of misschien wel +2 waard.
[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2017 00:50 ]
Het mag wel wezen dat Fox IT niet genoemd is maar als je het nieuws artikel heb gekeken van de NOS dan weet je dat de reactie van Fox IT het antwoord is op de uitlating van Microsoft dat in de laatst alinea van dit artikel.CH40S schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 00:45:
[...]
Een relatie tot het artikel heeft het totaal niet (Fox IT wordt ook niet in het artikel genoemd); ergo 0 als score, de discussie die er op volgt is (imo) ook compleet zinloos, zeker reacties zoals waar de uitspraak dan gedaan is...
eltweako in 'reviews: Wat maakt WannaCry anders dan andere ransomware?'
Hoort in elk geval boven de reactie van m4ikel te staan, naar mijn idee, deze is namelijk wel +3, waar die ook op staat, maar nu onder sneeuwd door foute meningmods op een andere reactie.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dan nog, het statement komt out of the blue in een reactie, met als enige relevantie "beveiliging". Meer relevantie is er niet. Dat het voor de meeste lezers een meerwaarde biedt, omdat hij eea zegt wat precies naar hun straatje is, dat betekend niet direct dat de reactie een dergelijke meerwaarde heeft voor het artikel, dat het eigenlijk onmisbaar is. Informatief (+2) is de post dus ook niet, omdat het elk raakvlak met het artikel mist.AndreStarTrek schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 01:09:
Het mag wel wezen dat Fox IT niet genoemd is maar als je het nieuws artikel heb gekeken van de NOS dan weet je dat de reactie van Fox IT het antwoord is op de uitlating van Microsoft dat in de laatst alinea van dit artikel.
De enige 'relevantie' is de term "beveiliging", leuk, dat Fox-IT een dergelijke uitspraak doet elders ook nog, maar ik blijf echt niet inzien, waarom een dergelijke reactie, wat verder niets toevoegends is op de inhoud van het artikel bij Tweakers op +3 doet.Verder is zijn quote en reactie gewoon super relevant aan dit onderwerp. Ik heb een beetje gevoel dat je op een heksen jacht uit ben en ik snap eerlijk gezegd niet waarom. Hij schijf geen onwaarheden, trolled niemand en is on-topic.
[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2017 13:03 ]
[ Voor 163% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2017 13:02 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Zeehond op 16-05-2017 20:48 ]
200 fish found!
Dat lijkt mij gewoon een 0. Wie helpt om deze op een beter passende score te krijgen?lars_jj schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:23:
Zeer zeker geen +2. Van mij zou het zelfs een 0 mogen zijn, maar een +1 kan ik me nog voorstellen. Maar +2 zeer zeker niet. Weer een standaard "Als ik Ubisoft bash, krijg ik +2" post...
miknic in 'nieuws: Ubisoft kondigt Far Cry 5, The Crew 2 en nieuwe Assassin's...
Virussen? Scan ze hier!
Dat is zelfs gewoon on topic.Hoppa! schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:30:
Hoppa! in 'nieuws: WikiLeaks-klokkenluider Chelsea Manning is vrijgelaten'
-1 lijkt me niet op zijn plaats. Het is misschien op Tweakers geen populaire mening, maar het is wel gewoon een mening.
[ Voor 58% gewijzigd door HMC op 17-05-2017 18:28 ]
Eat the bugs, live in a pod
Virussen? Scan ze hier!
Wust um yn 'e moele ha? :p
Ik vind hem off topic.downcom schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:54:
Misschien is het een keer raadzaam mening modders harder aan te pakken? ik begin er nu wel onderhand een beetje kotsbeu van te worden het is gewoon trollen want dit is gewoon on-topic.
downcom in 'nieuws: Rabobank-app ondersteunt inloggen met vingerafdruk op And...
Tip voor Tweakers 3 strikes you're out! Want ik ben eerlijk ik zoek zo nergens meer op te reageren en dat kan niet de bedoeling zijn!
[ Voor 10% gewijzigd door JDVB op 18-05-2017 17:32 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Meer dan een 0 kan ik er eigenlijk niet van maken. Zaken als onderstaande zijn niet ontopic en niet relevant voor andere lezers.downcom schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:54:
Misschien is het een keer raadzaam mening modders harder aan te pakken? ik begin er nu wel onderhand een beetje kotsbeu van te worden het is gewoon trollen want dit is gewoon on-topic.
downcom in 'nieuws: Rabobank-app ondersteunt inloggen met vingerafdruk op And...
Tip voor Tweakers 3 strikes you're out! Want ik ben eerlijk ik zoek zo nergens meer op te reageren en dat kan niet de bedoeling zijn!
Binnenkort ga ik verhuizen en dus nieuwe hypotheek nou ik haal alles weg bij die bank, wordt toch eens van deze tijd jongens... Met rente verlagen zijn ze er er elk kwartaal stipt op tijd bij, zie je direct waar de prioriteit ligt.
[ Voor 32% gewijzigd door mpkossen op 18-05-2017 20:28 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Zeehond op 18-05-2017 22:20 ]
200 fish found!
[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2017 09:12 ]
Geen idee. Heb er een +1 voor gegeven, en daar staat ie nu ook op.
200 fish found!
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2017 13:21 . Reden: typo ]
Ik zou verwachten dat als je objectief naar je eigen bericht kijkt wel zou moeten kunnen snappen dat dit niet helemaal gewenst is.Ik vind het super lullig voor Qualcomm .... groepje egotrippers ... toekomst te verzieken ... gezever ... rot fruit & co
Als je met dergelijke beschuldigingen komt, doe er dan wat onderbouwing bij.Komt vervolgens bij dat Apple waarschijnlijk in de top3 export producten van Amerika staat, dus dan gaat de handelscommisie daar natuurlijk hun kant kiezen
Laat maar eens een bron zien waar Apple dat beweert. Dit is gewoon een flame.Apple vind zichzelf zo geweldig dat
[ Voor 101% gewijzigd door JDVB op 19-05-2017 13:58 ]
Verwijderd
Ja en nee, los van de dingen die je uitlicht is m'n reactie gewoon ontopic.JDVB schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:21:
Verwijderd in 'reviews: Google splitst Android in tweeën'
Dit lijkt mij een doelloze first post. Dus een -1. Niet een 0 waar deze nu op staat.
@Verwijderd Even een paar stukjes uit de eerste reactie die je linkt:
[...]
Ik zou verwachten dat als je objectief naar je eigen bericht kijkt wel zou moeten kunnen snappen dat dit niet helemaal gewenst is.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar die staat gewoon op de juiste score?
Nu wel ja
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq