nieuws: Voorzitter Amerikaanse telecomwaakhond: netneutraliteit is een vergis...
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Geen +3
SkiFan in 'nieuws: Voorzitter Amerikaanse telecomwaakhond: netneutraliteit...
Geen +2
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Echt onbegrijpelijk die, 68x +3
gewoon +1
Eens
ATS in 'nieuws: Voorzitter Amerikaanse telecomwaakhond: netneutraliteit is ee...
Ook geen +2
Is dit echt een -1, vragen om een bron of argumentatie? Een +1 of +2 zeker niet maar gewoon een nul leek me prima...
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd in 'nieuws: Cities: Skylines krijgt Mass Transit-uitbreiding'
Begint weer een android / iOS war en krijg nog +1 ook nog. kan echt niet
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
klopt, maar mijn inziens nog te hoogMarkimoo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:02:
Die laatste staat nu op +0.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
2 x +3 gemodereerdMarkimoo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:07:
Volgende moderatie zal hem op -1 moeten krijgen.

Die is gemaild!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
heel dat draadje gelijk maar -1 kado gedaanhoi3344 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:48:
spNk in 'nieuws: Vermoedelijk officiële afbeelding van Samsung Galaxy S8 vers...
Begint weer een android / iOS war en krijg nog +1 ook nog. kan echt niet
Ook deze reactie waar het ios/ android draadje begint komt mijn inziens in aanmerking voor een -1.
lokt het namelijk wel uit.Ik ga hem niet kopen hoor, ik blijf trouw bij mijn telefoon van het andere kamp
watercoolertje in 'nieuws: Vermoedelijk officiële afbeelding van Samsung Gala...
Heeft ook nog een zetje naar -1 nodig
200 fish found!
- Moogles in 'reviews: Nintendo Switch - Vooral geschikt voor partygames'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
https://tweakers.net/nieu...eaction=9692865#r_9692865
De meerderheid van de moderators is het schijnbaar niet eens met de reactie en gebruikt moderatie om dat te uiten.
Qinshi in 'nieuws: Microsoft laat iedereen 'universal Windows'-games ontwikke...
Geen +3 maar +2 voor maar paar linkjes.
Weg
Volledig mee eensNew Yorker schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:43:
stin00 in 'reviews: Ryzen 7-processors: AMD is terug in de race'
Geen +3 maar +2 voor maar paar linkjes.
Edit; oei, iemand was me voor. Typ dit vanaf mobiel, mea culpa!
EDIT:
De post van stin00 heeft 60x +3 gehad, overigens. Ook is er een reactie op zijn reactie, waarin naar een andere review gelinkt wordt, die stin00 niet gegeven had. Die reactie (Gipsy King in 'reviews: Ryzen 7-processors: AMD is terug in de race') wordt echter naar +1 gemod.
Lijkt me ook niet echt een duidelijke lijn te zijn dus.
[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 16:01 ]
De link die eronder wordt gezet door BioBlade is de site van Foritain zelf. Ik link naar dezelfde review van Foritain, maar dan de variant die hier op Tweakers staat.CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:55:
De post van stin00 heeft 60x +3 gehad, overigens. Ook is er een reactie op zijn reactie, waarin naar een andere review gelinkt wordt, die stin00 niet gegeven had.
Een loze beschuldiging aan het adres van de redactie lijkt me simpelweg een -1.
-1WoutF schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:25:
enchion in 'reviews: Ryzen 7-processors: AMD is terug in de race'
Een loze beschuldiging aan het adres van de redactie lijkt me simpelweg een -1.
Kan de humor er van in zien, echter kan hij prima op +1 i.p.v. +2.
200 fish found!
En in 2 minuten 2x +3 erbij...

Die is moeilijk van +2 af te krijgen, na ruim 100x +3, maar ja, crew kreeg dat ook voor een grapje, dus zo raar vind ik het niet (meer), ondanks dat ik het wel met je eens ben.Zeehond schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:36:
Verwijderd in 'geek: Nintendo Switch-games smaken intens vies'
Kan de humor er van in zien, echter kan hij prima op +1 i.p.v. +2.
[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 16:47 ]
Linkjes naar andere reviews is niet +3
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Voorspelbare +3.
Zeuren over Tnet review, "anderen doen het beter."
Alles wat aangehaald wordt staat ook in het artikel zelf.
Max +2. Ik heb het +1 gegeven.
Eat the bugs, live in a pod
Eens, heb 'm even op +1 gelockt._David_ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:37:
Linkjes naar andere reviews is niet +3
[ Voor 72% gewijzigd door zeef op 02-03-2017 18:07 ]
Heb 'em al ge-edit.
Edit:
@zeef Ik was een hele rant aan het tikken, over hoe het daar fout gaat, maar locken gebeurt vrij weinig, en toen kwam jij ineens met het locken van een reactie.
Meteen hele betoog gedelete en vervangen door die one liner van me, zonet.
Foutje van mijn kant.
Iedereen is zo blij. AMD doet het goed, maar +3's strooigoed is emotioneel, niet rationeel.
Kan je misschien wel waarderen.
[ Voor 55% gewijzigd door HMC op 02-03-2017 18:13 ]
Ik besef heel goed dat rationeel modereren en emotioneel modereren heel dicht bijelkaar ligt. Maar een bericht met alleen een paar links naar andere sites, dat is met de beste wil van de wereld geen +3. Eerder een -2 wegens spam.HMC schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:06:
[...]
Heb 'em al ge-edit.
Edit:
@zeef Ik was een hele rant aan het tikken, over hoe het daar fout gaat, maar locken gebeurt vrij weinig, en toen kwam jij ineens met het locken van een reactie.
Meteen hele betoog gedelete en vervangen door die one liner van me, zonet.
Foutje van mijn kant.
Iedereen is zo blij. AMD doet het goed, maar +3's strooigoed is emotioneel, niet rationeel.
Kan je misschien wel waarderen.

[ Voor 5% gewijzigd door HMC op 02-03-2017 18:20 ]
john_i7 in 'nieuws: Facebook begint in Nederland een project tegen verspreidi...
john_i7 in 'nieuws: Facebook begint in Nederland een project tegen verspreidi...
Bedankt voor het melden. Daar kijk ik gelijk naar. Dergelijke zaken kun je de volgende keer beter melden in Schop een ModjeAnonymoussaurus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:58:
Het lijkt me dat deze berichten op -2 mogen worden gezet..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kan wel naar +1 i.p.v. +2.
200 fish found!
Tikkeltje overgewaardeerd doordat mensen het er mee eens zijn inderdaad
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mening is mischien wat afwijkend, maar de reactie is niet ongewenst.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik was er blijkbaar snel bij, en wordt beloond met een -1..

Macchill in 'geek: Maak zelf een 'smartwatch' met Windows 98'
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ben ik met je eens, maar is het nutteloos? Nee denk van niet. Zie regelmatig reacties die op typ fouten wijzen, welke met een simpele 0 worden 'gemodereerd'.Dirk schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:53:
Jouw reactie is erg nutteloos nu het opgelost is, dit had je dan ook beter in Geachte Redactie kunnen melden.
Maar ik snap em: Laat maar. Tnxs.

Peetke in 'nieuws: Usb-c krijgt snelheidsverhoging naar 20Gbit/s'
Voor deze is +2 wellicht wat hoog.
200 fish found!
Gezien het asociale taalgebruik, en termen als 'bruinhemden' lijkt me dit meer een -1 dan de +1 waar hij nu staat.
Virussen? Scan ze hier!
Weg ermee, dit willen we niet zien.wildhagen schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:48:
Verwijderd in 'nieuws: 'Uber misleidde controles autoriteiten met verborgen tool''
Gezien het asociale taalgebruik, en termen als 'bruinhemden' lijkt me dit meer een -1 dan de +1 waar hij nu staat.
Alle andere 'bijdragen' van die user bij dat artikel zijn van hetzelfde niveau...wildhagen schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:48:
Verwijderd in 'nieuws: 'Uber misleidde controles autoriteiten met verborgen tool''
Gentox in 'nieuws: 'Uber misleidde controles autoriteiten met verborgen tool''
Deze kan naar de -1.
[ Voor 97% gewijzigd door Zeehond op 04-03-2017 14:42 ]
200 fish found!
Kan naar +1 i.p.v. 0, lijkt mij gewoon ontopic.
200 fish found!
Verwijderd in 'nieuws: München houdt deur voor gebruik Linux op een kier'
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Deze scheldpartij/rant lijkt mij verre van een +3 waard, misschien zelfs geen 0.
Krijgt vrij veel -1 voor een heldere, on-toppic antwoord:
Dat is de nieuwe manier van werken in agile/scrum. Iets snel op de markt zetten en in sprints functionaliteit toevoegen.
Het bericht is niet beledigend en nog waar ook.
Fijn dat meer tweakers het met me eens zijn, nu een grote bulk +1 en +2 vs 8 -1 ratings.
[ Voor 8% gewijzigd door MucGhuine op 06-03-2017 09:03 . Reden: Moderatie systeem heeft de melding overbodig gemaakt. ]
Is geen -1. Het is wellicht een reactie waar menig Tweaker niet op zit te wachten, maar dat maakt de reactie geen flame, troll of ongewenst.
Ik heb zelf ook een Switch en ben het wel met hem eens; de Switch is geen tablet.
EDIT: Dankzij een boost het zelf al weten op te lossen.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2017 10:10 ]
Die laatste regel in jouw bericht kun je beter weg latten. Moderatie commentaar op de FrontPage wordt een punt voor afgetrokken aangezien het daar niet thuis hoort en wat mogelijk een aantal 0 moderatie 's verklaart die je hebt gekregen. Je hebt de weg naar hier gevonden waar het wel thuis hoortMucGhuine schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:18:
Verwijderd in 'nieuws: Gebruikers Nintendo Switch kunnen voortgang in games nie...
Krijgt vrij veel -1 voor een heldere, on-toppic antwoord:
Dat is de nieuwe manier van werken in agile/scrum. Iets snel op de markt zetten en in sprints functionaliteit toevoegen.
Het bericht is niet beledigend en nog waar ook.
Fijn dat meer tweakers het met me eens zijn, nu een grote bulk +1 en +2 vs 8 -1 ratings.
200 fish found!
Het oorspronkelijke bericht was niet van mij (MucGhuine), maar van Thorgrem.Zeehond schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:34:
[...]
Die laatste regel in jouw bericht kun je beter weg latten. Moderatie commentaar op de FrontPage wordt een punt voor afgetrokken aangezien het daar niet thuis hoort en wat mogelijk een aantal 0 moderatie 's verklaart die je hebt gekregen. Je hebt de weg naar hier gevonden waar het wel thuis hoort
Ik moet zeggen dat z'n commentaar over de -1 in het bericht zelf me ook wat tegen viel....
Oeps, bij deze dan mijn excuses, ik heb niet goed gekeken.MucGhuine schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:46:
[...]
Het oorspronkelijke bericht was niet van mij (MucGhuine), maar van Thorgrem.
Ik moet zeggen dat z'n commentaar over de -1 in het bericht zelf me ook wat tegen viel....
200 fish found!
Geen +2, max een 0.
200 fish found!
xoniq in 'nieuws: Gebruikers Nintendo Switch kunnen voortgang in games niet b...
deze kan wel naar 0 ipv -1
Over die was ik aan het twijfelen, heb er in eerste instantie niet mee gedaan omdat vlak erboven Verwijderd in 'nieuws: Gebruikers Nintendo Switch kunnen voortgang in games n... staat met argumenten. Heb hem nu ook een 0 gegeven waardoor hij daar nu ook op staat._David_ schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:31:
in dezelfde thread:
xoniq in 'nieuws: Gebruikers Nintendo Switch kunnen voortgang in games niet b...
deze kan wel naar 0 ipv -1
200 fish found!
Anonymoussaurus in 'nieuws: Huawei-topman: 4GB werkgeheugen is genoeg voor smartp...
Anonymoussaurus in 'nieuws: Huawei-topman: 4GB werkgeheugen is genoeg voor smartp...
De eerste lijkt me juist meer informatief, omdat Tweakers er niet bij verteld waarom ze ineens van de 3T naar de 5 gaan. Los van m'n andere link in m'n eerste reactie..
Lijkt mij dus meer:
+2
+1
Maar ja, die +2 zal het wel niet zijn volgens de PowerMods en/of moderators.
[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-03-2017 20:16 ]
Deze gaat niet goed, hooguit +1 geen 76x +3 waar die nu op staat
Koekiemonsterr in 'nieuws: NASA komt met plan om atmosfeer van Mars te besche...
Duskwither in 'nieuws: NASA komt met plan om atmosfeer van Mars te beschermen...
Koekiemonsterr in 'nieuws: NASA komt met plan om atmosfeer van Mars te besche...
Fouten en reacties horen niet op de FP, gewoon derhalve allemaal een -1
bonus in 'nieuws: NASA komt met plan om atmosfeer van Mars te beschermen met ...
Zijn reactie kan ik me in vinden, maar tis zwaar offtopic en deels bedoeld als rant op nieuwsbericht ook gewoon -1
Shark.Bait in 'nieuws: NASA komt met plan om atmosfeer van Mars te beschermen...
Op de man spelen, -1
Gronaldo in 'nieuws: NASA komt met plan om atmosfeer van Mars te beschermen m...
EliteGhost in 'nieuws: NASA komt met plan om atmosfeer van Mars te beschermen...
Rant -1
Verwijderd in 'nieuws: NASA komt met plan om atmosfeer van Mars te bescherm...
Dit lijkt me gewoon eenormale vraag, zie er geen -1 in, +1
Misschien kan een mod die fixeren en de 122x +3 allemaal hun mod rechten subiet ontnemen?SRich schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:20:
SomerenV in 'nieuws: 'Russische hackers persen Amerikaanse liberale organisat...
[ Voor 35% gewijzigd door SRich op 06-03-2017 22:29 ]
Ik zal even reageren op die eerste en waarom het geen +2 is: Je doet een bewering en geeft er een link bij die dit zou moeten ondersteunen en meteen daarna zeg je dat het in die link niet terug te vinden is en verander je jouw stelling in een aanname.Anonymoussaurus schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:15:
Ze zijn alweer lekker bezig met die minnetjes uitdelen..
De eerste lijkt me juist meer informatief, omdat Tweakers er niet bij verteld waarom ze ineens van de 3T naar de 5 gaan. Los van m'n andere link in m'n eerste reactie..
Lijkt mij dus meer:
+2
+1
Maar ja, die +2 zal het wel niet zijn volgens de PowerMods en/of moderators.
Dan komt er onderaan nog een stuk waarvan je zelf al zegt dat het off-topic is en wat bijna even groot is als het stuk erboven.
Dat tesamen maakt dat het inderdaad geen +2 is.
https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8
Ik zie daar verbazingwekkend veel "ik ook" / "hier ook" reacties zonder enige verdere informatie. Dergelijke reacties zijn niet interessant voor wie dan ook. Een 0 is de max score in dergelijke gevallen. Bij alleen een "hier ook" kan ik een -1 persoonlijk ook wel voorstellen.Johannes77 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:59:
Volgens mij loopt iemand, met meerdere accounts, de boel in nieuws: Microsoft-diensten waaronder Xbox Live en Skype lijken offline te zijn te flessen. Nu wil ik niet zeggen dat elk item on topic is, maar de meesten vertellen hun ervaring, wat een deel van het nieuwsitem is, een poll over wie er wel of niet in welke mate last heeft van een storing. Die reacties over hun ervaring zijn sowieso on topic, en niet zoals mijn reactie (puur als voorbeeld) 12 keer off topic.
Dat gezegd te hebben staan een aantal reacties inderdaad te laag of onterecht op 0. Ik heb er een paar rechtgetrokken.
[ Voor 65% gewijzigd door Bor op 07-03-2017 18:13 ]
Je plaatst in dit geval niet echt een "ik ook" reactie maar zo te lezen is de post ook niet echt direct gerelateerd aan het euvel zoals besproken in het nieuwsitem (of ik begrijp je verkeerd). Een 0 tot +1 lijkt mij een goede score in deze.Johannes77 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:37:
Mag ik dan in mijn geval vragen waar ik dan op "ik ook" ingeschaald kan worden?
Ik beschrijf de problemen die ik ervaar met de online producten van Microsoft die ik afneem, en de verschillen met de verschillende manieren van benaderen (app of webinterface). Volgens mij kan ik dan alleen maar ontopic zijn, aangezien een gedeelte van het topic een poll is.Bor schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:43:
[...]
Je plaatst in dit geval niet echt een "ik ook" reactie maar zo te lezen is de post ook niet echt direct gerelateerd aan het euvel zoals besproken in het nieuwsitem (of ik begrijp je verkeerd). Een 0 tot +1 lijkt mij een goede score in deze.
Ik snap dat deze discussie vrij snel uit de hand loopt, maar mijn initiële reactie is gewoon niet -1. Gewoon +1 met een andere mening, die on topic is.
Verder zijn @Philip Ross s reacties totaal op de man, en zijn verder net zo off als mijn reacties, met z'n WC-eend spul.
Van mij mag alles in die draad op 0, behalve zijn eerste reactie, en mijn eerste reactie daarop.
Al die -1's voor mij, en +2's voor hem zijn SJW mening mods.
If you can see, look. If you can look, observe
Ontwikkelingssamenwerking erbij halen is op z'n minst off-topic, maar ik vind 'kansloos Afrika' weinig respectvol en daarom -1.
MLPN in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downloaden' wat is daar +3 aan?
Edgarz in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downlo... idem
SomerenV in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal down... idem
Superkanjo in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal do... idem
Onterechte +2's (naar mijn idee):
Finraziel in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal dow...
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal d...
Santee in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downlo...
Chevy454 in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal down...
Indoubt in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downl...
Staan de parameters voor mismoddetectie niet te laag? De meeste mensen zullen in technischere of wat meer neutrale berichten gewoon gemiddeld modereren, maar zodra het een wat meer uitgesproken onderwerp is sneller met +2's en +3's strooien vermoed ik.
[ Voor 22% gewijzigd door MsG op 08-03-2017 13:26 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Stond op +3, dankzij een mod van mij, met boost, nu op +2, maar bericht is gewoon ontopic en dus +1.
smiba in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downloa...
en
biglia in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downlo...
staan momenteel ook +2, maar zijn +1.
[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 08-03-2017 13:39 ]
dusty-2011 in 'productreview: AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler review do...
Deze post van mij staat op Offtopic/Irrelevant gemod terwijl hij On topic is. Verdient een +1 dus.
dusty-2011 in 'productreview: AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler review do...
Deze post van mij staat op Ongewenst gemod, terwijl de post was bedoeld als een On topic post om echt bij te dragen aan de discussie: zijn de Ryzen 7 CPU's een goede koop voor gamers? Ik kom misschien als erg kritisch op Foritain's review over, maar indien andere reviews gewoon beter zijn gedaan kan dat ook wel denk ik... Er wordt gewoon erg partijdig gemod. Deze post verdient naar mijn mening ook +1 On topic.
Deze zeer lange post van mij is ook gewoon als On Topic bedoeld. Ook bedoeld om kritiek te leveren op de review en reviewmethoden. Verdiend een +1 naar mijn mening en niet een -1 Ongewenst.
Hier een post van iemand die reageerde op mijn lange verhalen:
pino85 in 'productreview: AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler review door F...
De gehele post luidt: "Kunnen we vanuit jou ook uitgebreide reviews verwachten?"
Deze post is op +2 Informatief gemod. Dan is het natuurlijk heel erg overduidelijk hoe extreem partijdig er gemod wordt... De post verdiend een 0 of +1 naar mijn mening, maar geen +2.
Ik hoop dat deze fouten nog rechtgezet kunnen worden.
Edit: bedankt voor de aanpassingen.
Er is daar ook een beetje een, IK WIL MIJN GELIJK KRIJGEN discussie gaandedusty-2011 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:51:
Sorry hoor, maar ik wil hier even melden dat er bij een Foritain gebruikersreview héél erg partijdig gemod is. Totaal unfair. De posts zijn nu misschien iets meer dan 48 uur oud maar allemaal verkeerd en partijdig gemod. Hopelijk kan dit nog recht gezet worden.
Deze post van mij staat op Offtopic/Irrelevant gemod terwijl hij On topic is. Verdient een +1 dus.
Deze post van mij staat op Ongewenst gemod, terwijl de post was bedoeld als een On topic post om echt bij te dragen aan de discussie: zijn de Ryzen 7 CPU's een goede koop voor gamers? Ik kom misschien als erg kritisch op Foritain's review over, maar indien andere reviews gewoon beter zijn gedaan kan dat ook wel denk ik... Er wordt gewoon erg partijdig gemod. Deze post verdient naar mijn mening ook +1 On topic.
Deze zeer lange post van mij is ook gewoon als On Topic bedoeld. Ook bedoeld om kritiek te leveren op de review en reviewmethoden. Verdiend een +1 naar mijn mening en niet een -1 Ongewenst.
Hier een post van iemand die reageerde op mijn lange verhalen:
pino85 in 'productreview: AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler review door F...
De gehele post luidt: "Kunnen we vanuit jou ook uitgebreide reviews verwachten?"
Deze post is op +2 Informatief gemod. Dan is het natuurlijk heel erg overduidelijk hoe extreem partijdig er gemod wordt... De post verdiend een 0 of +1 naar mijn mening, maar geen +2.
Ik hoop dat deze fouten nog rechtgezet kunnen worden.
Je hebt wel gelijk dat jouw eerste post wel on-topic is.
Finraziel in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal dow...
darknessblade in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal...
dehardstyler in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal ...
power_user in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal do...
mcaran in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downlo...
Seal64 in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downlo...
etienno in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downl...
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downloa...
mcaran in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downlo...
smiba in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downloa...
SpadXIII in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal down...
bbob in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal down...
!mark in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downloa...
Edgarz in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downlo...
flabber in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downl...
Indoubt in 'nieuws: Nederlandse filmmakers dagvaarden staat om illegaal downl...
Allemaal geen +2, sommige horen zelfs eerder op 0 thuis.
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 08-03-2017 17:51 ]
haarbal in 'nieuws: Renault maakt sportieve elektrische conceptauto op basis ...
Mechwarrior Online: Flapdrol
Tjah, ik heb jou geen -1 gemod (helemaal niet gemod). Maar de reactie komt me wel als een beetje kortzichtig over. Gaat de accutechniek niet erg hard vooruit? En worden daardoor de afstanden die je kunt rijden op een volle accu niet steeds groter? En wordt het opladen van de accu niet steeds sneller door de introductie van betere snellaadpalen etc?
Verder, hè, eerlijk gezegd klinkt in 3,2 seconden naar 100km/u wel als érg heerlijk in m'n oren... Dit lijkt me nu net het soort elektrische auto dat zelfs iemand als Jeremy Clarkson over de streep zou kunnen trekken, mits je er lekker mee kunt scheuren. Zelf zie ik echt een glorieuze toekomst tegemoet voor elektrisch aangedreven sportauto's, die acceleratie die ze nu al behalen met de huidige techniek is toch niet niks...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Lijkt mij ook geen +3. Duidelijk geval meningmodden.
Waarom heeft deze reactie een score van 0? Lijkt me ontopic te zijn, gezien de reactie waar ik op reageer.
De reactie op mij krijgt immers ook een +1?
Bijna alle reacties die naar hardware.info verwijzen krijgen +2. Maar ze zijn max +1
Ik heb paar reacties met een boost op +1 rechtgezet.
[ Voor 9% gewijzigd door New Yorker op 09-03-2017 17:03 ]
Weg
Anonymoussaurus in 'reviews: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti: op eenzame hoogte met de...
Geen +2, linkjes zijn geen +2
Verwijderd
Kan net zo goed een uit de duim gezogen verhaal zijn. Heeft geen informatie waarde en ook geen bewijs (e.g. links etc.) om zijn verhaal kracht bij te zetten. Is de +2 niet waard IMO.
De modjes schijnt het ontglipt te zijnSRich schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:20:
SomerenV in 'nieuws: 'Russische hackers persen Amerikaanse liberale organisat...
SomerenV in 'nieuws: WikiLeaks belooft techbedrijven toegang te geven tot det...
On-topic kan je het misschien noemen, maar er zit verder nul diepgang in. Hij roept wat populaire dingen die verder nergens op slaan. Informatief of must-read is het daarmee zeker niet.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Beide zijn inderdaad niet meer waard dan een +1.fsfikke schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:22:
[...]
De modjes schijnt het ontglipt te zijnMaar meneer blijkt vaker een populaire mening te hebben:
SomerenV in 'nieuws: WikiLeaks belooft techbedrijven toegang te geven tot det...
On-topic kan je het misschien noemen, maar er zit verder nul diepgang in. Hij roept wat populaire dingen die verder nergens op slaan. Informatief of must-read is het daarmee zeker niet.
Eensfsfikke schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:22:
[...]
De modjes schijnt het ontglipt te zijnMaar meneer blijkt vaker een populaire mening te hebben:
Verwijderd in 'nieuws: WikiLeaks belooft techbedrijven toegang te geven tot...
In zelfde draadje idem. gewoon +1
Brummetje in 'nieuws: Plex maakt Media Server voor clouddiensten beschikbaar'
Verwijderd in 'nieuws: Plex maakt Media Server voor clouddiensten beschikbaar'
Lijkt mij niet dat het -1 en +3en reacties zijn. Dit zou in mijn ogen allemaal 0 zijn.
rolandos582 in 'reviews: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti: op eenzame hoogte met de...
Tasminos in 'reviews: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti: op eenzame hoogte met de Ti...
Alle drie nogal karig voor +2.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Die scheve moderaties lijken allemaal door een persoon te komen. Ik zal er eens even naar kijken.loki504 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:42:
loki504 in 'nieuws: Plex maakt Media Server voor clouddiensten beschikbaar'
Verwijderd in 'nieuws: Plex maakt Media Server voor clouddiensten beschikbaar'
Lijkt mij niet dat het -1 en +3en reacties zijn. Dit zou in mijn ogen allemaal 0 zijn.
@BStorm had gelijk hier en ik heb mijn reactie aangepast wegens een te botte beginzin. Daarna ging mijn post van 0 naar 2 en nu krijgt hij -1. Alhoewel de reactie zelf off-topic was heeft Bstorm ervoor gezorgd dat het niveau van de discussie omhoog gaat. een -1 is dan niet netjes
Heb even heel dat draadje rechtgezet, maar naar 1 reactie van iemand die -1 er aangeeft hoef je nog niet gelijk te melden. Hij is gecorrigeerdRaindeer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:16:
BStorm in 'nieuws: Politie ontsleutelt 3,6 miljoen BlackBerry PGP-berichten -...
@BStorm had gelijk hier en ik heb mijn reactie aangepast wegens een te botte beginzin. Daarna ging mijn post van 0 naar 2 en nu krijgt hij -1. Alhoewel de reactie zelf off-topic was heeft Bstorm ervoor gezorgd dat het niveau van de discussie omhoog gaat. een -1 is dan niet netjes
Het heef in mijn ogen zijdelings iets met het nieuws te maken, maar het lijkt me zwaar offtopic en om over zulke zaken op te scheppen lijkt me ook niet handig. Mijn eerste ingeving is 0 maar een -2 omdat zulke zaken op de FP niet thuis horen vind ik ook best.
Noxious in 'nieuws: Politie ontsleutelt 3,6 miljoen BlackBerry PGP-berichte...
Geen +3
Verwijderd in 'nieuws: Politie ontsleutelt 3,6 miljoen BlackBerry PGP-berichten...
Verwijderd in 'nieuws: Politie ontsleutelt 3,6 miljoen BlackBerry PGP-berichten...
Idem
[ Voor 58% gewijzigd door SRich op 10-03-2017 15:18 ]
24x -1 die zwaar afwijkend zijn van de rest en niets anders zijn dan mensen die op basis van een mening modden. Hopelijk kan dit misbruik aangepakt worden...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
gigi71 in 'geek: Funcom haalt schuif voor instellen penislengte uit consoleve...
Deze krijgt 3 x -1
En eigenlijk ben ik ook wel benieuwd of de 2 x -1 die sindsdien bij gigi71 in 'geek: Funcom haalt schuif voor instellen penislengte uit consoleve... zijn verschenen afkomstig zijn van mensen die -1 bij de bovenste gegeven hebben.
Er zijn wat mensen aangeschreven...MazeWing schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:06:
MazeWing in 'reviews: HTC U Ultra: glazen gigant met dubbele display'
24x -1 die zwaar afwijkend zijn van de rest en niets anders zijn dan mensen die op basis van een mening modden. Hopelijk kan dit misbruik aangepakt worden...
Denk echter wel aan het volgende:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
(De score 0 is op zich juist, ik vind het een -1 door de manier waarop)
_Pussycat_ in 'nieuws: Gebruikers klagen over OneDrive-reclame in verkenner W...
Deze reactie heeft echt niks met het onderwerp te maken er word op een taalfout gewezen (en naar mijn mening op een niet zo nette manier), maar er is gewoon 7 keer een +3 gegeven.
pieterboes in 'nieuws: Gebruikers klagen over OneDrive-reclame in verkenner W...
"Niet alleen raar. Ronduit onbeschoft." Gemiddeld op een +1 (welke -1, hooguit 0 zou moeten zijn), maar ook hierop is er 2 keer een +3 gegeven.
[ Voor 56% gewijzigd door zekerpixels op 11-03-2017 00:13 . Reden: verkeerd gelinkt ]
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem