I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Kenzi in 'nieuws: Amerikaanse beurswaakhond SEC keurt voorstel gereguleerde b...
Hoezo zijn dit -1's ?
Sowieso loopt er iemand daar alle posts die tegen de algemene bitcoin mening in te gaan te minnen

[ Voor 6% gewijzigd door Kenzi op 11-03-2017 15:41 ]
Het zijn idd geen -1 reacties, echter kun je beter meteen melden in dit topic, in plaats van in de reactie zelf zoals je bij Kenzi in 'nieuws: Amerikaanse beurswaakhond SEC keurt voorstel gereguleerde b... gedaan hebt aangezien het het daar niet thuis hoort waar een punt voor in mindering word gebracht.Kenzi schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 15:40:
Kenzi in 'nieuws: Amerikaanse beurswaakhond SEC keurt voorstel gereguleerde b...
Hoezo zijn dit -1's ?
Sowieso loopt er iemand daar alle posts die tegen de algemene bitcoin mening in te gaan te minnen
mhogendoorn in 'nieuws: Gebruikers klagen over OneDrive-reclame in verkenner ...
Loller1 in 'nieuws: Gebruikers klagen over OneDrive-reclame in verkenner Wind...
Geen +1, max 0.
[ Voor 18% gewijzigd door Zeehond op 11-03-2017 16:40 ]
200 fish found!
Juist heel erg on-topic naar mijn mening. Hij praat de praktijken die in het artikel worden aangegeven namelijk goed en dit zorgt voor een dialoog tussen voor en tegenstanders. Bizar dat dit 38 minpunten heeft, of zie ik iets over het hoofd?
Dat lijkt een enkele user te zijn inderdaad. Ik zal er eens goed naar kijken.Kenzi schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 15:40:
Hoezo zijn dit -1's ?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat deze zeer kinderachtige reactie een +1 krijgt is mijns inziens onjuist. De uiterst beschaafde wijze waarop ik mijn ongenoegen uit, krijgt vervolgens een -1 score. Dit lijkt mij geen juiste uitwerking van het moderatiesysteem. Gaarne dit aanpassen naar correctheid: terradrone in 'nieuws: Everspin introduceert eerste mram-ssd's'
En dan link je naar de volgende reactie...terradrone schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 21:42:
Op een inhoudelijk juiste reactie, wordt ik vervolgens op zeer trieste wijze op onbelangrijke details afgevallen. Te weten: terradrone in 'nieuws: Everspin introduceert eerste mram-ssd's'
Dat deze zeer kinderachtige reactie een +1 krijgt is mijns inziens onjuist. De uiterst beschaafde wijze waarop ik mijn ongenoegen uit, krijgt vervolgens een -1 score. Dit lijkt mij geen juiste uitwerking van het moderatiesysteem. Gaarne dit aanpassen naar correctheid: terradrone in 'nieuws: Everspin introduceert eerste mram-ssd's'
Dus dit is die uiterst beschaafde wijze waarop jij je ongenoegen uit?Zegt toch wel weer iets over jou als persoon, dat je moet gaan zeiken over een detail waar de kern van mijn reactie fundamenteel weinig door geraakt wordt. Maargoed, heb je weer fijn een punt gescoord, en zelfs nog een +1 binnengeharkt. Goed bezig Paul! Grote jongen.
Naar mijn idee terecht ongewenst. Dit soort reacties voegen niets toe aan het onderwerp. Maar is enkel en alleen een reactie op een ander persoon. Waarbij bovendien zeker de laatste opmerking, "grote jongen", verre van beschaafd is maar uiterst denigrerend.
Maar misschien bedoelde je te zeggen dat je geen uiterst grof taalgebruik gehanteerd hebt, daarin zou ik je eventueel wel gelijk kunnen geven
Bijzonder om er zo'n eenzijdige kijk op na te houden; het zal je niet verbazen dat ik je mening niet deel. Wellicht dat het een idee is eerst eens te bekijken naar de reactie op mijn eerste bericht. Dit soort kleuterige "correcties" zijn in de basis volledig offtopic en hebben niets met het topic onderwerp te maken.psychodude schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:21:
[...]
En dan link je naar de volgende reactie...
[...]
Dus dit is die uiterst beschaafde wijze waarop jij je ongenoegen uit?
Naar mijn idee terecht ongewenst. Dit soort reacties voegen niets toe aan het onderwerp. Maar is enkel en alleen een reactie op een ander persoon. Waarbij bovendien zeker de laatste opmerking, "grote jongen", verre van beschaafd is maar uiterst denigrerend.
Maar misschien bedoelde je te zeggen dat je geen uiterst grof taalgebruik gehanteerd hebt, daarin zou ik je eventueel wel gelijk kunnen geven.
Daarmee zou het juist correct zijn als je was opgemerkt dat de 1e reactie, waarin gesteggeld wordt over een typering van een coprocessor-benaming van dertig jaar geleden, geheel offtopic is en niets met het onderwerp te maken heeft. Het zet me te denken dat mijn latere reactie, waarin ik mijn ongenoegen uit, je wel opvalt. Getuigd tenminste niet van een transparante kijk op zaken.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Wat is er ongewenst aan deze reactie? Ze leven hier gewoon niet op grote voet.
HaX0r in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
En bij deze hetzelfde verhaal:
[ Voor 24% gewijzigd door HaX0r op 13-03-2017 09:24 ]
Niet geschoten is altijd mis.
Lijkt me geen +3
Niet meer dan een paar quotes uit het artikel zelf en de simpele waarheid dat politici niet snel zijn met het beantwoorden van (kamer)vragen.
michielmestrom in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
matroosoft in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
+3 voor mee eens?
[ Voor 61% gewijzigd door JDVB op 13-03-2017 09:45 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
+1 ipv +3
+1 ipv +2
arnoudwokke in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Dit soort discussies horen in GR, en dat geldt ook voor de redactie zelf, geen +2 en +3.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Al is de kans vrijwel 0 dat ons dat gaat lukken._David_ schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:51:
Dit soort discussies horen in GR, en dat geldt ook voor de redactie zelf, geen +2 en +3.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Deze wilde ik ook net melden, hoe kan het in vredesnaam dat zoveel mensen een +3 geven terwijl het hooguit een +1 verdient (ik zou een 0 voor simpele fipo ook terecht vinden namelijk).
Kater? Eerst water, de rest komt later
Staat nu op een +1. Bedankt voor het melden!Haan schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Deze wilde ik ook net melden, hoe kan het in vredesnaam dat zoveel mensen een +3 geven terwijl het hooguit een +1 verdient (ik zou een 0 voor simpele fipo ook terecht vinden namelijk).
Mee eens, wilde deze reactie ook hier voorleggen. Scores liggen ver uiteen, deze reactie lijkt me +1 (gezien de scores van de andere reacties), of (meer objectief bezien) 0.HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:41:
Reactie is onderdeel van verder zeer hoog gemodde reacties en is naar mijn mening relevant voor die discussie en het artikel zelf. Zou denk ik een +1 moeten zijn.
En bij deze hetzelfde verhaal:
(goed overigens dat je probeert mensen de andere kant van het wetenschap=feit=onfeilbaar - verhaal te laten zien
Is nu wat lang op -1 zou hij naar 0 of +1 gezet kunnen worden? De reactie waar dit een reactie op is van arnoudwokke is wel aanzienlijk populair en het voelt daardoor eerder als censuur dan dat het echt een -1 reactie is naar mijn mening. Vooral als je kijkt naar de rare mod stats. En alle andere reacties en hun mod stats er omheen ja.
Ik heb ook niet de illusie dat deze nog op een goeie score komt zonder fixatie, maar we melden ook altijd GR reacties van andere users hier, dus ik vind het wel zo netjes om ook reacties te melden die van de redactie zelf komenJDVB schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:11:
[...]
Al is de kans vrijwel 0 dat ons dat gaat lukken.
Staan nu goed, behalve die 2e. Die kan er uit zichzelf nog wel komen._David_ schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:51:
michielmestrom in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
+1 ipv +3
+1 ipv +2
dehardstyler in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Chrotenise in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Hoppa! in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
andreetje in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
dehardstyler in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Junketsu in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Chrotenise in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
*Wel een slechte grap maar ach: Verwijderd in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Het is een artikel over de politiek en onze maatschappij. Dus het verbaasd mij dan ook helemaal niet dat mensen het daadwerkelijk over die onderwerpen gaan hebben in de reacties. Wij mensen vormen de maatschappij en de politiek dus is hoe mensen denken en de mens zelf ook zeker ontopic. En sommige mensen in de maatschappij zijn nou eenmaal religieus of maken zich hard voor wetenschap of voor wat dan ook.
Al die verschillende mensen gaan woensdag stemmen en delen in dezelfde politiek. Dan kan een wat verstrekkende discussie wellicht helemaal geen kwaad. Want in de politiek zelf zitten ook weer mensen die al die verschillende mensen gaan vertegenwoordigen.
Ik hoop dat dit jullie mijn mening delen en dat de mod stats gefixed kunnen worden voor deze en waarschijnlijk nog meer volgende reacties.
*Daarnaast houd iedereen het tot nu toe zeer beschaafd dus ik zie echt niet in waarom het reacties niet minstens gewoon op 0 komen te staan. Ik ben van mening dat modding hier als stem en censuur wordt toegepast en daarmee schiet het zijn doel voorbij. Die mensen zouden gewoon met reacties moeten deelnemen in de discussie als ze daar behoefte aan hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door HaX0r op 13-03-2017 12:00 ]
Een discussie over niet voldoende politieke partijen die meegenomen zijn (hoort in GR), T.net ongenuanceerd noemen en vervolgens een compleet off topic discussie over wat een feit is?HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:52:
Ik heb het idee dat er nu veel reacties onterecht op een -1 terecht komen. ... Die mensen zouden gewoon met reacties moeten deelnemen in de discussie als ze daar behoefte aan hebben.
Sommige dingen zijn in mijn ogen gewoon zo ver off-topic dat het ongewenst is.
Sommigen zullen zelfs Doornroosje erbij kunnen halen en dat ontopic noemen.
Een slechte grap over een al erg ver off-topic onderwerp, terechte -1.
En wat heeft wetenschap en koffie met politiek te maken?
Sorry, maar nee. Van mij niet meer dan een -1 voor een koffie / iedereen zijn eigen feiten / religie / of andere extreem ver off-topic gaande posts.
Daar is de frontpage niet de plek voor.
[ Voor 15% gewijzigd door JDVB op 13-03-2017 14:02 ]
Die hele discussie is compleet offtopic.
Hoppa! in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Geen +2
Deze heeft nog steeds wat zetten nodig om van de +2 te komen.
Pindakaaskroket in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Geen +2
[ Voor 98% gewijzigd door _David_ op 13-03-2017 15:09 ]
lars_jj in 'nieuws: EA brengt dinsdag eerste Battlefield 1-uitbreiding uit vo... is in dat opzicht ook geen +1, maar een 0. En als mijn bericht echt -1 is, dan is deze dat net zo goed.
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2017 15:35 ]
Staat er nog niet lang maar gaat heel erg rap met de +3tjes, dus wellicht beter om preventief al te melden hier. Een linkje en het bericht intrgraal citeren lijkt mij absoluut geen +3 waard.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Die eerste reactie mag van mij ook -1 beetje een partij lopen promoten vind ik niet netjes. Nog naast dat het inderdaad niet het juiste kanaal was. Ik heb echter niet op die reactie gereageerd maar op die van @arnoudwokke en vanaf daar is het, discutabel, maar goed offtopic gegaan om de redenen die ik net aangaf.JDVB schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:51:
[...]
Een discussie over niet voldoende politieke partijen die meegenomen zijn (hoort in GR), T.net ongenuanceerd noemen en vervolgens een compleet off topic discussie over wat een feit is?
Sommige dingen zijn in mijn ogen gewoon zo ver off-topic dat het ongewenst is.
Sommigen zullen zelfs Doornroosje erbij kunnen halen en dat ontopic noemen.
Een slechte grap over een al erg ver off-topic onderwerp, terechte -1.
En wat heeft wetenschap en koffie met politiek te maken?
Sorry, maar nee. Van mij niet meer dan een -1 voor een koffie / iedereen zijn eigen feiten / religie / of andere extreem ver off-topic gaande posts.
Daar is de frontpage niet de plek voor.
Maar offtopic is 0 en ongewenst is -1. Een beschaafde discussie waarvan niet iedereen zal begrijpen hoe ontopic het nog is maakt het naar mijn mening niet onwenselijk. Hard zeggen dat daar de frontpage niet de plek voor is vind ik erg jammer. Je ziet toch dat er blijkbaar genoeg animo en behoefte is anders zouden er geen reacties zijn om nu over te praten. Daarbij zijn de normale regels in achte genomen zoals, geen beledigingen of slecht taalgebruik. Er worden helaas vaak genoeg uitzonderingen gemaakt voor T.net crew of gebruikers met betrekking op die algemene regels. Daar vraag ik niet om maar ik vind dat die reacties, minus dan die stomme grap. Gewoon op 0 mogen en dat zo'n discussie gevoerd moet kunnen worden. Dat jij het persoonlijk niet kan inzien kan natuurlijk maar je kan denk ik niet zeggen dat het door de gehele community een ongewenste discussie was.
Er zijn helaas genoeg voorbeelden waar onwenselijke en nare offtopic discussies wel gewoon op 0 met zelfs wat +1 of reacties die nooit gemod zijn. Maar daar is deze discussie er geen van in mijn mening.
Iedereen interpreteert op zijn eigen manier maar als je goed de reacties leest zijn wetenschap, religie metaforen, koffie en dergelijke alleen maar erbij gehaald omdat mensen elkaar niet begrepen.
Ik denk dat je juist trots kan en moet zijn op je community, die ondertussen enorm groot en divers is, als dit soort gesprekken waarvan jij persoonlijk misschien niet de clue van meekrijgt gevoerd kunnen worden op een nette manier.
Het voldoet anders wel aan de criteria van een +3, (en +2), Voegt zeker iets toe aan de discussie, en die reactie was er eerder dan de update van het artikel zelfWhatsappHack schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:39:
DJSmiley in 'nieuws: Gebruikers melden defacement van websites door 'Turkse h...
Staat er nog niet lang maar gaat heel erg rap met de +3tjes, dus wellicht beter om preventief al te melden hier. Een linkje en het bericht intrgraal citeren lijkt mij absoluut geen +3 waard.
Of het een +2 of +3 is kan je nog over discussiëren..
https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem/
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
[ Voor 27% gewijzigd door _David_ op 13-03-2017 16:08 ]
Ik kan ook wel selectief gaan lopen quoten maar check de volledige omschrijving van 0 eens dan:_David_ schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:06:
[...]
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
[...]
Daar vallen die reacties dan toch onder en niet onder de -1 beschrijving. Of de volgende artikelen er uit waar helaas ook sprake van was hier:Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
Check het zelf nog maar eens allemaal rustig maar laten we niet zo nietszeggend met elkaar communiceren hierover. Kom dan alsjeblieft met echt argumentatie. En snap je mijn argumenten niet vraag dan om duidelijkheid.Meningsverschillen
Het is onder geen beding de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die conflicteert met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een lage waardering, enkel vanwege het meningsverschil. De kwaliteit van de argumentatie is leidend voor de waardering. Het omhoog modereren van reacties met een eensgezinde mening is eveneens ongewenst gedrag. Onvrede over een verkondigde mening kun je laten blijken door een reactie te plaatsen waarin je de mening weerlegt.
Strategisch stemmen
Strategisch stemmen door een beoordeling hoger of lager te geven dan de gewenste score van de reactie wordt beschouwd als misbruik van het moderatiesysteem. Een voorbeeld van een dergelijke situatie is een reactie die een gemiddelde score heeft van +1 en die jij op 0 waardeert. Als er reeds veel moderaties zijn gedaan, is het mogelijk dat een moderatie op 0 onvoldoende is om het gemiddelde te verlagen van +1 naar 0. Een beoordeling met -1 zou dat effect wel kunnen bereiken. Dit is echter ongewenst gedrag. Als sterke afwijkingen van het gemiddelde vaak voorkomen, kan worden overgegaan tot een downgrade van het moderatorniveau of tijdelijke deactivatie van de modrechten.
Modereren buiten nieuwsartikelen
Naast nieuwsberichten zijn er ook andere zaken waar reacties op geplaatst kunnen worden, bij .geeks, downloads, .plans en productreviews. Deze reacties kunnen ook gemodereerd worden, maar zal wat minder streng zijn in vergelijk met reacties op nieuwsberichten. Hieronder staat per categorie uitgelegd wat de verschillen zijn ten opzichte van de normale moderatierichtlijnen bij nieuwsartikelen.
Daar is vast wel een leuk plekje voor op het forum. Ik zeg dus niet dat daar op T.net geen plaats voor is, enkel dat het op de frontpage ongewenst is.HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:41:
[...]
Hard zeggen dat daar de frontpage niet de plek voor is vind ik erg jammer.
Linkdumpjes zijn imho geen +2 noch +3, en dat wordt hier vaker geopperd. Om consequent te blijven moet je ze dan wel altijd niet meer dan een +1 toekennen, imho._David_ schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:06:
[...]
Het voldoet anders wel aan de criteria van een +3, (en +2), Voegt zeker iets toe aan de discussie, en die reactie was er eerder dan de update van het artikel zelf
Of het een +2 of +3 is kan je nog over discussiëren...
Voegen wel vaker iets toe, maar meestal komen die niet hoger dan een 0.
Afijn, meningen kunnen verschillen uiteraard.
Ik hou 't op een +1.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dat begrijp ik. Wij posten net tegelijk maar check ook HaX0r in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII" die even. Volgens mijn interpretatie van de regels voor frontpage was hier geen sprake van een onwenselijke discussie. Daar kunnen onze meningen over verschillen maar laten we dan samen er achter komen waar het verschil hem in zit.JDVB schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:27:
[...]
Daar is vast wel een leuk plekje voor op het forum. Ik zeg dus niet dat daar op T.net geen plaats voor is, enkel dat het op de frontpage ongewenst is.
Om onduidelijkheid in de toekomst te voorkomen kunnen wellicht de algemene regels dan bijgeschaafd worden. Maar ik heb nu het idee dat hier sprake is van censuur en de algemene regels termen: 'Meningsverschillen' en 'Strategisch stemmen' en ook nog 'Modereren buiten nieuwsartikelen'. Kijk maar naar de stats van de reacties.
[ Voor 20% gewijzigd door HaX0r op 13-03-2017 16:37 ]
Wat David al quote. Verder off-topic dan dit kun je niet gaan. Koffie, wetenschap, de definitie van een feit en Doornroosje hebben niets, maar dan ook helemaal niets te maken met het bericht over de verkiezingen.HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:33:
[...]
Dat begrijp ik. Wij posten net tegelijk maar check ook HaX0r in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII" die even. Volgens mijn interpretatie van de regels voor frontpage was hier geen sprake van een onwenselijke discussie. Daar kunnen onze meningen over verschillen maar laten we dan samen er achter komen waar het verschil hem in zit.
Daarover hoeven we niet veel eens te zijn, enkel dat het verdedigbaar is als -1.
Jij mag er prima een 0 voor geven, al verwacht ik niet dat de gemiddelde score daardoor boven de -1 uit zal komen.
Maar om het verschil tussen off-topic en zwaar off-topic aan te duiden:
Het onderwerp gaat over de combinatie politieke partijen en hun zienswijze op IT gerelateerde zaken.
Off topic zou zijn iets aan IT gerelateerd kunnen zijn dat niets met die verkiezingen te maken heeft. (op het werk mag ik niet op facebook! Ik vind dat dit door de politiek verplicht gesteld moet worden dat dit mag)
Zwaar off-topic, Doornroosje, koffie, de definitie van een feit, ....
Wellicht kan 'Modereren buiten nieuwsartikelen' wat worden uitgebreid met 'Achtergrond' waar het desbetreffende artikel onder valt. Ik stel voor dat 'Achtergrond' net zoals voor de andere niet nieuwsartikelen ook anders beoordeeld wordt.JDVB schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:56:
[...]
Wat David al quote. Verder off-topic dan dit kun je niet gaan. Koffie, wetenschap, de definitie van een feit en Doornroosje hebben niets, maar dan ook helemaal niets te maken met het bericht over de verkiezingen.
Daarover hoeven we niet veel eens te zijn, enkel dat het verdedigbaar is als -1.
Jij mag er prima een 0 voor geven, al verwacht ik niet dat de gemiddelde score daardoor boven de -1 uit zal komen.
Maar om het verschil tussen off-topic en zwaar off-topic aan te duiden:
Het onderwerp gaat over de combinatie politieke partijen en hun zienswijze op IT gerelateerde zaken.
Off topic zou zijn iets aan IT gerelateerd kunnen zijn dat niets met die verkiezingen te maken heeft. (op het werk mag ik niet op facebook! Ik vind dat dit door de politiek verplicht gesteld moet worden dat dit mag)
Zwaar off-topic, Doornroosje, koffie, de definitie van een feit, ....
Een voorstel:
Achtergrond
Achtergrond artikelen kunnen diverse thema's raken en gaan meer de diepte in. Je kunt dus ook verwachten dat de reacties meer de diepte in gaan en verschillende vormen kunnen aannemen en ook meerdere thema's kunnen raken. Wees voorzichtig met het uitdelen van -1's als je niet direct de waarde of relevantie van een discussie kan inzien. Mod discussies binnen hun eigen domein en niet in direct zichtbare relevantie tot het artikel. Verder blijven de normale mod regels gelden het moet beschaafd blijven.
Dat schept dan misschien wat meer duidelijkheid omtrent dit soort praktijken. Ik ben het niet eens met jouw stelling van "Zwaar off-topic, Doornroosje, koffie, de definitie van een feit, ...." het ging in mijn beleving nooit over Doornroosje, koffie of de definitie van een feit. Maar ik begrijp dat jij dat wel zo ziet. Wat denk jij van mijn voorstel?
Ik zie niet helemaal waarom dit precies ontopic is.
Jij zegt dat offtopic = 0 is, en ik geef met die quote aan dat dat überhaupt niet klopt, dat is niet selectief.HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:27:
[...]
Ik kan ook wel selectief gaan lopen quoten maar check de volledige omschrijving van 0 eens dan:
Die hele reactie thread vanaf hier is compleet offtopic, en heeft helemaal niks meer te maken met de inhoud van het artikel.HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:27:
[...]
Daar vallen die reacties dan toch onder en niet onder de -1 beschrijving. Of de volgende artikelen er uit waar helaas ook sprake van was hier:
Daarnaast hebben de -1 moderaties op die thread niks te maken met strategisch stemmen en/of meningmodden.
De moderatie bij "niet nieuwsartikelen" mag dan wel soepeler zijn, als jij het gaat hebben over religie onder .geek die gaat over wat de laatste 3d printer heeft gemaakt, dan is het nog steeds -1.HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:02:
[...]
Wellicht kan 'Modereren buiten nieuwsartikelen' wat worden uitgebreid met 'Achtergrond' waar het desbetreffende artikel onder valt. Ik stel voor dat 'Achtergrond' net zoals voor de andere niet nieuwsartikelen ook anders beoordeeld wordt.
HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:02:
[...]
Een voorstel:
Achtergrond
Achtergrond artikelen kunnen diverse thema's raken en gaan meer de diepte in. Je kunt dus ook verwachten dat de reacties meer de diepte in gaan en verschillende vormen kunnen aannemen en ook meerdere thema's kunnen raken. Wees voorzichtig met het uitdelen van -1's als je niet direct de waarde of relevantie van een discussie kan inzien. Mod discussies binnen hun eigen domein en niet in direct zichtbare relevantie tot het artikel. Verder blijven de normale mod regels gelden het moet beschaafd blijven.

- Peilingen
- "Feiten"
- Beurskoersen
- Religie
- Wetenschap
- Persoonlijke overtuigingen
- de big bang- en de evolutietheorie
Nee, dat gaan we niet doen. Je kunt ook gewoon proberen een béétje bij het onderwerp te blijven...HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:02:
[...]
Wellicht kan 'Modereren buiten nieuwsartikelen' wat worden uitgebreid met 'Achtergrond' waar het desbetreffende artikel onder valt. Ik stel voor dat 'Achtergrond' net zoals voor de andere niet nieuwsartikelen ook anders beoordeeld wordt.
Een voorstel:
Achtergrond
Dat schept dan misschien wat meer duidelijkheid omtrent dit soort praktijken. Ik ben het niet eens met jouw stelling van "Zwaar off-topic, Doornroosje, koffie, de definitie van een feit, ...." het ging in mijn beleving nooit over Doornroosje, koffie of de definitie van een feit. Maar ik begrijp dat jij dat wel zo ziet. Wat denk jij van mijn voorstel?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Daar leg ik mij dan volledig bij neer. Al hoewel ik het wel jammer vind. Als je de discussie terug leest zie je dat ik nog best "ontopic" begon alleen omdat er discussie tussen verschillende gebruikers ontstond en nog steeds bestaat ging het de diepte in. Mensen zijn niet hetzelfde en interpreteren ook iets als "een béétje bij het onderwerp blijven" dus ook anders dan jij je misschien kan voorstellen. In mijn mening heb ik daar bijvoorbeeld juist uitermate veel moeite in geïnvesteerd.Dirk schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:34:
[...]
Nee, dat gaan we niet doen. Je kunt ook gewoon proberen een béétje bij het onderwerp te blijven...
Wel jammer dat hier een hele kleine groep mensen dit beleid nu met mij bespreekt en bepaald. Jullie zijn denk ik niet representatief voor een, wellicht klein deel van de community, maar ik voel mij persoonlijk enorm uitgesloten op deze manier. Ik en anderen komen hier ook maar voor hun plezier en wat ontspanning.
Niet iedereen is en kan hetzelfde zijn en op dezelfde manier communiceren, iedereen is anders. Maar deze community of in ieder geval diegene die hier nu mee praten hebben blijkbaar liever een wat meer homogene groep.
Beetje vreemd idee van diepte. De diepte ingaan zou kunnen betekenen dat je achterhaalt wat de motivatie is voor bepaalde standpunten van de politieke partijen. De diepte ingaan is daarmee wellicht (veel) meer dan +1.
De reacties die jij hier linkt hebben geen enkele relevantie tot het artikel, laat staan dat ze de kern raken.
Dat is niet nodig. Moderatie op de frontpage hoort subjectief te zijn. Iedereen hoort op dezelfde manier en volgens dezelfde maatstaven beoordeeld te worden.maar ik voel mij persoonlijk enorm uitgesloten op deze manier.
Mocht dat afwijken kan dat in dit topic gemeld worden.
Wil je over andere dingen praten dan kan dat prima, daarvoor is echt wel plek op het forum. Met genoeg gebruikers die dat ook leuk vinden.
De genoemde discussie zelf is dan ook niet ongewenst, hij is alleen op de frontpage ongewenst omdat deze niet het onderwerp van het bericht raakt. Hij zou mogelijk wel onder andere artikelen passen, of zoals eerder genoemd, op het forum.
Die ruimte om anders te zijn is er dus ook gewoon, ook voor jou en de discussie die je gelinkt hebt.Niet iedereen is en kan hetzelfde zijn en op dezelfde manier communiceren, iedereen is anders.
[ Voor 52% gewijzigd door JDVB op 13-03-2017 19:08 ]
De discussie ging niet de diepte in, het was een zijspoor van een zijspoor...HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:27:
[...]
Daar leg ik mij dan volledig bij neer. Al hoewel ik het wel jammer vind. Als je de discussie terug leest zie je dat ik nog best "ontopic" begon alleen omdat er discussie tussen verschillende gebruikers ontstond en nog steeds bestaat ging het de diepte in. Mensen zijn niet hetzelfde en interpreteren ook iets als "een béétje bij het onderwerp blijven" dus ook anders dan jij je misschien kan voorstellen. In mijn mening heb ik daar bijvoorbeeld juist uitermate veel moeite in geïnvesteerd.
Wel jammer dat hier een hele kleine groep mensen dit beleid nu met mij bespreekt en bepaald. Jullie zijn denk ik niet representatief voor een, wellicht klein deel van de community, maar ik voel mij persoonlijk enorm uitgesloten op deze manier. Ik en anderen komen hier ook maar voor hun plezier en wat ontspanning.
Niet iedereen is en kan hetzelfde zijn en op dezelfde manier communiceren, iedereen is anders. Maar deze community of in ieder geval diegene die hier nu mee praten hebben blijkbaar liever een wat meer homogene groep.
*Nette iteraties ik hoop dat je hem niet meer aanvult nu.JDVB schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:52:
[...]
De genoemde discussie zelf is dan ook niet ongewenst, hij is alleen op de frontpage ongewenst omdat deze niet het onderwerp van het bericht raakt. Hij zou mogelijk wel onder andere artikelen passen, of zoals eerder genoemd, op het forum.
[...]
Die ruimte om anders te zijn is er dus ook gewoon, ook voor jou en de discussie die je gelinkt hebt.
Die ruimte is er niet omdat ik persoonlijk niet wil communiceren in een apart stukje ergens weggeschoven, het voelt van: "Leuk en prima hoor die homo's maar ik wil ze niet zien zoenen in mijn stamkroeg. Laat ze alleen maar met wat meer gelijkgezinde of mensen die er nu al open voor staan en zelf homo's opzoeken praten op een aparte plek.". Dit uiteraard een metafoor maar hopelijk snap het vanuit mijn beleving. Op die manier cultiveer je vaste overtuigingen binnen groepen en daaropvolgend worden de verschillen met andere groepen groter, als je naar de geschiedenis kijkt, heeft dit tot gevolg dat er een dag komt dat er een revolutie plaats vind vanuit onvrede door een kleine groep die in korte tijd veel invloed vergaard waardoor jouw cultuur en groep grotendeels ophoudt met bestaan.
Dirk is in deze metafoor de eigenaar van de kroeg die met zijn stamgasten instemt zo van: "Doe maar lekker normaal mee niemand verplicht je hier te zijn.". Wat zijn goed recht is volgens de wet omdat hij de eigenaar is. Maar ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als er een dag komt dat niemand meer naar dat leuke café gaat omdat daar alleen maar die ouwe stamgasten zitten. Ik hoop dat dit meer tot de verbeelding spreekt.
Dirk schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:34:
[...]
Nee, dat gaan we niet doen. Je kunt ook gewoon proberen een béétje bij het onderwerp te blijven...
Jij laat in je taalgebruik geen enkele tegenspraak mogelijk en toont geen enkel respect voor de mening van een ander. Sorry maar ik weet niet goed hoe ik verder met je kan communiceren. Als jij het mij niet kan uitleggen dan ben ik helaas verleid de handdoek in de ring te gooien. Je zegt hier praktisch, jouw mening is incorrect en alleen mijn mening is waar voor mij en dus van belang.Dirk schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:31:
[...]
De discussie ging niet de diepte in, het was een zijspoor van een zijspoor...
Dan klopt jouw gevoel niet. Het forum is een essentieel onderdeel van T.net.HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:25:
[...]
*Nette iteraties ik hoop dat je hem niet meer aanvult nu.
Die ruimte is er niet omdat ik persoonlijk niet wil communiceren in een apart stukje ergens weggeschoven, het voelt van: "Leuk en prima hoor die homo's maar ik wil ze niet zien zoenen in mijn stamkroeg. Laat ze alleen maar met wat meer gelijkgezinde of mensen die er nu al open voor staan en zelf homo's opzoeken praten op een aparte plek.". Dit uiteraard een metafoor maar hopelijk snap het vanuit mijn beleving.
En jij mist veel als je daar niet rond wilt kijken, maar dat is jouw keuze. Het aantal reacties op het forum loopt in de vele miljoenen. Als ik het zo inschat vele malen meer berichten op het forum dan op de frontpage.
Geen +2
mphilipp in 'reviews: Technologie in de verkiezingsprogramma's 2017'
Geen +2
Ik heb het helemaal niet over mijn gevoel. Je mist denk ik compleet de strekking van mijn betoog. Ik heb een poging gedaan maar ik geef het op nu.JDVB schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:11:
[...]
Dan klopt jouw gevoel niet. Het forum is een essentieel onderdeel van T.net.
En jij mist veel als je daar niet rond wilt kijken, maar dat is jouw keuze. Het aantal reacties op het forum loopt in de vele miljoenen. Als ik het zo inschat vele malen meer berichten op het forum dan op de frontpage.
En voor the record, we zitten hier nu toch op het forum? Hoe haal je het echt in je hoofd dat ik niet rondkijk op de fora?

Voor jou misschien interessante linkjes: plan: Tweakers.net verwelkomt 400.000ste gebruiker en recenter plan: Tweakers passeert mijlpaal van 500.000 geregistreerde gebruikers
@Femme wanneer krijgen we weer eens nieuwe stats?
HaX0r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:42:
[...]
Je mist denk ik compleet de strekking van mijn betoog. Ik heb een poging gedaan maar ik geef het op nu.
Misschien wat wanneer ik deze discussie beëindig?Dirk schreef op maandag 13 maart 2017 @ 23:08:
Misschien wanneer je deze discussie beëindigd. Je hebt ons niet overtuigd, het is genoeg geweest.

Harm_H in 'nieuws: Sony laat gamers later dit jaar PS4-games naar Windows-pc'...
Superkanjo in 'nieuws: Sony laat gamers later dit jaar PS4-games naar Windows...
Edit: Ik weet dat (zoals hierboven gepost) er uitgebreide beschrijvingen te vinden zijn van de scores. Maar ik denk dat de meeste gebruikers de omschrijving gebruiken die in de scorelijst zelf genoemd wordt. Wellicht dat dit een verduidelijking kan gebruiken.
[ Voor 22% gewijzigd door floriz87 op 14-03-2017 10:34 ]
Geen +3, die moderatie opmerking op het einde is ook een beetje zonde.
rvt1 in 'nieuws: Google trof groot aantal verborgen adware-apps aan op Androi...
+3 is hier ook wat hoog.
200 fish found!
TWyk in 'nieuws: Brein stelt cassatie in tegen uitspraak die usenetprovider N...
en deze ook niet
TWyk in 'nieuws: Brein stelt cassatie in tegen uitspraak die usenetprovider N...
/Edit
Ik moet het blijkbaar nog eerder melden want anders lukt het niet meer.
Aanvullend:
Ik zie dat veel van mijn posts in dat nieuwgroepen topic een dubbele min 1 gekregen hebben.
Die persoon mag wel eens aangesproken worden op zijn moderaties
En nog drie met een dubbele -1 van iemand
[ Voor 106% gewijzigd door TWyk op 15-03-2017 08:06 ]
Bitmaster in 'nieuws: Gerucht: Google ontwikkelt nieuw product op gebied augm...
Het staat inmiddels dik in de -1. De typfout is gecorrigeerd, mijn bericht is nu misschien overkill, maar het is absoluut geen getroll, flamebait of belediging dus daarom klopt de -1 naar mijn inziens niet. Geef dan een 0...
Maar een -1 is inderdaad wel heel streng, staat nu op 0.
Tk55 in 'nieuws: Microsoft start verkoop Surface Book op 20 april in Nederlan...
+2 is voor beide wat hoog, +1 is een betere score mijn inziens.
200 fish found!
TNJ in 'nieuws: BitFenix brengt op Portal-games geïnspireerde itx-behuizing uit'
WhatsappHack in 'geek: Het is pi-dag, maar dat zou het niet moeten zijn'
WhatsappHack in 'geek: Het is pi-dag, maar dat zou het niet moeten zijn'
Ik zeg toch niets geks en mag toch best die mening er op na houden?
Maar goed, het zijn maar 6x -1; dus wellicht iemand die een boost heeft gebruikt.
-1?
Omdat ik niet met de kudde meeloop en gelijk Erdogan overal maar de schuld van geef? Het is gewoon netjes een on topic reactie.
@WhatsappHack allebei +1 met boost gegeven
[ Voor 8% gewijzigd door corset op 16-03-2017 07:37 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik kan het niet repareren.
hottestbrain in 'nieuws: Gerucht: iOS 11 zal niet compatibel zijn met honderd...
Copyright and left by SED...
Ik erger mij daar behoorlijk aan merk ik aan mijzelf en ik zie ook veel reacties van anderen die dat ook vinden.
No one knows what TheTeek is
Jep, zie mijn reacties, je merkt heel erg dat er een meningmod wordt gedaan ipv gewoon netjes volgens de voorwaarden.TheTeek schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:42:
Het valt mij op dat er veel gemodereerd wordt op basis van gevoel, als iemand het niet eens is met je reactie dan kan het nog steeds een on-topic reactie zijn, maar vaak zie je dat zo'n reactie ergens in de -1 of 0 eindigt. Ik zou graag zien dat tweakers nog een keer benadrukt op de frontpage waarvoor het moderatie systeem werkt en de discussie wellicht aangaat met de community. Er hangt steeds meer een "dumpert" sfeer. vaak ongefundeerd.
Ik erger mij daar behoorlijk aan merk ik aan mijzelf en ik zie ook veel reacties van anderen die dat ook vinden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wel grappig, maar lijkt me geen +3?
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Virussen? Scan ze hier!
Poef!wildhagen schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:56:
Ik denk niet dat we hem er nog af gaan krijgen, met 70 (!) +3's staat die redelijk hard op +3.
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
Dat lijkt me geen onschuldige vraag, maar een troll. Ik snap die -1 dus wel.Jantje2000 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 19:34:
mkools24 in 'nieuws: HTC verkoopt fabriek en steekt opbrengst in virtual real... vind ik niet echt -1 waardig. wellicht niet de beste vraag, maar een -1?
Behoort op -1, anti PVV gelul gebaseerd op onwaarheden.
En ook deze hoort niet op +1
Piekartz87 in 'poll: Stem!'
Ik heb geen PVV gestemd overigens.
De tiid hâldt gjin skoft.
Imo zou dit gewoon 'n +1 moeten zijn.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Lijkt me niet dat dit -1 is. Een 0 zou ik nog begrijpen, maar een -1? Idem voor MeltedForest in 'nieuws: YouTube vervangt aantekeningen in video's door 'card... en Gekke Dirkie in 'nieuws: YouTube vervangt aantekeningen in video's door 'card... echter krijgt laatstgenoemde weer wel +1?
Ben wellicht wat vroeg, I know, maar dit is gewoon keihard fout.
RVervuurt in 'nieuws: Nintendo wil de productie van de Switch verdubbelen naa...
Verwijderd in 'nieuws: Nintendo wil de productie van de Switch verdubbelen na...
Geen +2
Recon24 in 'nieuws: Nintendo wil de productie van de Switch verdubbelen naar ...
Kan naar +1 i.p.v. de -1 waar hij op stond.
edit
Blijkbaar is er al een collega langs geweest terwijl ik dit bericht schreef
[ Voor 12% gewijzigd door Zeehond op 17-03-2017 15:44 ]
200 fish found!
Zeker geen +3. IMO gewoon +1
Tjolk is lekker. overal en altijd.
200 fish found!
Loller1 in 'nieuws: Microsoft lijkt W7/W8.1-updates te blokkeren voor Kaby La...
Kunnen beide naar +1 i.pv. 0 of de -1 waar ze eerst op stonden.
Blokker_1999 in 'nieuws: Microsoft lijkt W7/W8.1-updates te blokkeren voor Ka...
Geen -1, minimaal 0.
Loller1 in 'nieuws: Microsoft lijkt W7/W8.1-updates te blokkeren voor Kaby La...
Kan ook naar +1 i.pv. 0 of -1.
[ Voor 43% gewijzigd door Zeehond op 17-03-2017 21:08 ]
200 fish found!
Daar kan ik geen +2 in zien, een +1 lijkt me wel voldoende?
Virussen? Scan ze hier!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Virussen? Scan ze hier!
Ik weet niet wie daar bezig zijn maar diverse meningen zijn zonder geldige reden door meerder op -1 gezet.
sebastienbo in 'nieuws: FBI arresteert persoon die met tweet epileptische aan...
Misschien gelijk een onderzoekje naar deze modmisbruiker...
lagefrequentie in 'nieuws: FBI arresteert persoon die met tweet epileptische ...
Onbegrijpelijke link, spam?
-2 ?
[ Voor 58% gewijzigd door SRich op 18-03-2017 18:38 ]
Geen +2 imho, gebaseerd op toon, inhoud en noodzaak van het bericht: 0 punten.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Stond op +3, na mijn moderatie gezakt naar +2, maar imo is het niet meer dan +1 waard.
Een leuke grap die al heel vaak is genoemd maar toch weer +2 inlevert. Ikzelf vind hem maximaal +1
strigi in 'nieuws: Politie heeft geen recht op terugbetaling 3 miljoen euro a...
Beide reacties zijn geen +3. Ik heb het idee dat op deze reacties meningmodders actief zijn geweest. Helaas kan ik ze zelf niet modereren naar +1.
Beide staan op +1 momenteel.CH40S schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:36:
strigi in 'nieuws: Politie heeft geen recht op terugbetaling 3 miljoen euro a...
Beide reacties zijn geen +3. Ik heb het idee dat op deze reacties meningmodders actief zijn geweest. Helaas kan ik ze zelf niet modereren naar +1.
I want to live forever, so far.. so good.

brabbelaar in 'reviews: Wat gebeurt er met de 3,5mm-jack?'
Die aan t begin van de thread waar staat dat t enkel om geld gaat vraag ik me ook vanaf wat daar nou zo "spotlight" aan is, maar dat zal wel opinie van mij zijn gezien die 407x +3 heeft.
Lijkt mij overigens geen +2 post, als de rest in de discussie +1 is.
Aanhakend op WhatsappHack; BarôBarôZZa in 'reviews: Wat gebeurt er met de 3,5mm-jack?' lijkt mij ook geen +3 reactie.
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2017 11:20 ]
De eerst post staat dik op -1, maar valt volgens mij niet onder de volgende noemer:
Deze reactie is een flamebait, troll of belediging van een andere gebruiker.
Zonder enige bron is dit absoluut geen +3.
acst in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
HarryDeCowboy in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
genosis in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
OverSoft in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
hesselcandea in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
bbob in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
Alcmaria in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
Geen +2
3x3 in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
Wat dit doet op +3....
Ik zou deze eigenlijk willen nomineren voor -2. De reactie was al -1, maar de opmerking over de moderatie en de insinuatie dat ze dan maar 'er ook van houden' vind ik wel te ver gaan.
Aanhakend hier op; wat is de +3 meerwaarde hier in: PuckStar in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'. Handig, die waarschuwing, maar dat is geen +3 waardig._David_ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:45:
Zonder enige bron is dit absoluut geen +3.
acst in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
genosis in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
OverSoft in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
hesselcandea in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
bbob in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
Alcmaria in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
Geen +2
3x3 in 'nieuws: Webwinkel Afuture is failliet - update'
Wat dit doet op +3....
EDIT: Na een boost zelf al op +1 gekregen.
[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2017 20:51 ]
Dat gaat inderdaad veel te ver. Ik heb de thread verwijderd en zal verdere actie ondernemen. Dank voor de melding.CH40S schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:47:
vinkjb in 'nieuws: 'Amerikaan blijft in cel totdat hij toegang verleent tot v...
Ik zou deze eigenlijk willen nomineren voor -2. De reactie was al -1, maar de opmerking over de moderatie en de insinuatie dat ze dan maar 'er ook van houden' vind ik wel te ver gaan.
Moderatie op mening, niet op inhoud. Dit is natuurlijk geen -1.
wel een leuke, maar geen +2
That's it, I'm done.
Eerder een -1. Althans: ik heb al die grappen een -1 gegeven. Na 500 keer dezelfde grap te lezen vind ik hem niet meer zo grappig en ook niet meer origineel. Buiten dat is het totaal off-topic

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Niet bepaald, dit is gewoon een -1.
Deze slappe troll is inmiddels zo extreem uitgekauwd dat het geen naam meer heeft.
Virussen? Scan ze hier!
Is gewoon een -1.... Zeker geen +1
Zie hier geen -1 in.
200 fish found!
Lijkt wel of iemand op hem het gemunt heeft, zijn volgende reactie krijgt ook ontrechte -1
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem