Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
If you choose not to decide, you still have made a choice.
@Nogne beweert dat de Moto G 3e generatie net 2 maanden op de markt is maar desondanks geen upgrade krijgt (dat zou inderdaad opmerkelijk zijn). Ik reageerde daarop dat hij zich licht vergist: niet de 3e maar de 4e generatie Moto G is net uit, en die krijgt wel gewoon een upgrade.
@Nogne edit zijn eigen post naar aanleiding van mijn commentaar, en dat waardeer ik. Minder fijn is dat mijn reactie nu -1 krijgt.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 05-10-2016 21:50 ]
Ik weet vanuit eerdere berichten uit dit topic dat je op het eerste gezicht objectief lijkt te zijn maar als je even verder kijkt dat precies andersom is. Zwaar biased gedoe is dit. Die die op 0 staat is gewoon een troll, overduidelijk. En linksom of rechtsom (hoe toepasselijk), die andere reactie is dat allesbehalve. Een 0 of misschien een +1 dus. Dit heeft geen ene fuck met mijn meningen te maken, wel met het meningmodden van andere Tweakers en ook jouw mening erover, maar dat terzijde, kijk nou eens neutraal naar die reacties. Het is gewoon het Overigens niks persoonlijks, is gewoon hoe ik het ervaar.wildhagen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:04:
Ik vind beide reacties respectievelijk een -1 en een 0, waar ze nu ook staan. Dat het niet waar is, is géén valide reden voor een -1 en dat jij het niet normaal vind is dat evenmin. We modereren hier nu eenmaal niet op meningen.
De tiid hâldt gjin skoft.
geen +1 maar -1.
Ik citeer:
"Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken."
Uit de reactie zelf:
"Hoop dat je dat kan inzien ook al spreekt je profiel foto dat misschien tegen."
Zonder deze zin was het imho een 0 waard geweest, aangezien er niets van zijn reactie onderbouwd is. Daarnaast slaat de helft nergens op, maar dat terzijde.
76x +3.....Anonymoussaurus schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:31:
Dit is gewoon een woordgrap en naar mijn mening niet informatief. Een aantal community leden zijn weer lekker realistisch bezig.. MsG in 'nieuws: Omgeruilde Galaxy Note 7 vat vlam in vliegtuig' (heeft +2).
Zelfde geldt voor: pieterdebie in 'nieuws: Omgeruilde Galaxy Note 7 vat vlam in vliegtuig'
Max +1 lijkt mij.Migrator schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:12:
Hoogstens een 0 inderdaad. Nieuwsbericht om in de gaten te houden qua moderaties.
Al is dat wel een heel subjectief iets.Het niveau +1 is bedoeld voor alle overgebleven reacties die een relevante on-topic bijdrage leveren aan de discussie en niet voldoen aan de strengere criteria voor een +2 of +3. +1-reacties bevatten kennis die bij het grote publiek aanwezig is. Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Dat lijkt me namelijk eigenlijk best wel het maximum dat een grap behoort te krijgen. Zeker met de default sortering van Tweakers
Laat maar, verkeerd gelezen; er staat inderdaad max. +1
[ Voor 13% gewijzigd door WhatsappHack op 05-10-2016 21:48 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Jammer goeie humor kan ik wel waarderen, gelukkig staat ie nog op +2.Migrator schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:12:
Hoogstens een +1 inderdaad, maar liever een 0. Nieuwsbericht om in de gaten te houden qua moderaties.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
'Goeie humor' is hartstikke subjectief, daarom staat ook in de Mod FAQ dat het max een +1 (en de reactie is inmiddels nu ook op +1 gezet)Laguna schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:52:
[...]
Jammer goeie humor kan ik wel waarderen, gelukkig staat ie nog op +2.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Dat bewijst maar weer dat het huidige systeem niet toereikend is, met een +1 had ik de reactie waarschijnlijk over het hoofd gezien (terwijl de reactie blijkbaar wel veel gewaardeerd werd getuige de vele +3 moderaties)._David_ schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:06:
[...]
'Goeie humor' is hartstikke subjectief, daarom staat ook in de Mod FAQ dat het max een +1 (en de reactie is inmiddels nu ook op +1 gezet)
Een +1 is in dit geval een prima score. De vele +3's die de reactie krijgt zijn imho niet te verdedigen. Een wellicht voor velen geslaagde woordgrap die in mijn ogen in de +1 zijn juiste score terug kan vinden.Laguna schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:36:
[...]
Dat bewijst maar weer dat het huidige systeem niet toereikend is, met een +1 had ik de reactie waarschijnlijk over het hoofd gezien (terwijl de reactie blijkbaar wel veel gewaardeerd werd getuige de vele +3 moderaties).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
+2 lijkt me een tikje overdreven, en die +3's al helemaal. Gewoon een +1.
Virussen? Scan ze hier!
Blijkbaar ben je aan een bril toe...
Beide -1
De productreview productreview: HP EliteBook Folio G1 V1C36EA review door Uzuhl verdient naar mijn idee beter.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Sommige mensen zijn het roerend met me eens, anderen totaal niet. 16 moderaties variërend van -1 tot +3 en geen 1 op +1
Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear
gallery: AnonymousWP
[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-10-2016 17:44 ]
Welke van je 3100 reacties bedoel je? Je linked nu naar je gallery, daar kunnen we niet zoveel mee. Heb je een link naar de reactie in kwestie?Anonymoussaurus schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:29:
Misschien geen +1, maar persoonlijk denk ik niet dat het een -1 is. Eerder een 0. Ik beledig of trol namelijk niemand:
gallery: AnonymousWP
Virussen? Scan ze hier!
Ik had gehoopt dat dat wel duidelijk was, aangezien er een aantal minnetjes stonden bij maar 1 artikel op m'n gallery die zichtbaar is/was.wildhagen schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:35:
Welke van je 3100 reacties bedoel je? Je linked nu naar je gallery, daar kunnen we niet zoveel mee. Heb je een link naar de reactie in kwestie?
In dit geval alleen nog maar deze: Anonymoussaurus in 'nieuws: FBI klaagt Nederlandse verdachte ddos-groep Lizard Sq...
Een -1 hoeft het inderdaad niet te zijn. Staat nu goed.Anonymoussaurus schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:36:
[...]
Ik had gehoopt dat dat wel duidelijk was, aangezien er een aantal minnetjes stonden bij maar 1 artikel op m'n gallery die zichtbaar is/was.
In dit geval alleen nog maar deze: Anonymoussaurus in 'nieuws: FBI klaagt Nederlandse verdachte ddos-groep Lizard Sq...
Eens. Die eerste reactie kan nog wel wat moderaties gebruiken.
Verwijderd in 'nieuws: FBI klaagt Nederlandse verdachte ddos-groep Lizard Squad aan'
De laatste zin is zelfs een nepfeitje en is gewoon bewezen niet waar.
Niet meer dan een 0
[ Voor 3% gewijzigd door TWyk op 06-10-2016 22:24 ]
ehtweak in 'reviews: Xiaomi Mi Notebook Air 12.5: puike Chinese primeur'
En zo is het ook bedoeld, extra technische relevante info die ter zake doet.
Wat ik dan niet snap is dat er, volgens de scorekaart toch nog 2 x 'ongewenst' is uitgedeeld. Moet ik dat dan zien als een soort van 'haat' dislikes oid?
Want volgens de regeltjes zou het dan een 'flamebait, troll of belediging' moeten zijn? Dat zie ik er toch echt niet in???
Ik weet niet wat er zojuist stond maar er staan nu geen -1 moderaties meer. In dit geval zijn dat duidelijke mismoderaties gedaan door mensen die het moderatiesysteem niet begrijpen of die expres lopen te stieren. In beide gevallen wordt na verloop van tijd actie ondernomen wanneer blijkt dat de betreffende mensen dit vaker doen dmv extra uitleg of het intrekken van de mogelijkheid om te modereren.ehtweak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:10:
Uiteraard ben ik blij dat mijn bijdrage positief gewaardeerd wordt:![]()
ehtweak in 'reviews: Xiaomi Mi Notebook Air 12.5: puike Chinese primeur'
En zo is het ook bedoeld, extra technische relevante info die ter zake doet.
Wat ik dan niet snap is dat er, volgens de scorekaart toch nog 2 x 'ongewenst' is uitgedeeld. Moet ik dat dan zien als een soort van 'haat' dislikes oid?
Want volgens de regeltjes zou het dan een 'flamebait, troll of belediging' moeten zijn? Dat zie ik er toch echt niet in???
Jouw reactie staat op dit moment vrij stevig op +3.
Ehhhh, nou... nu staat er zelfs 4x een -1. En vanochtend slechts 2x een -1.Bor schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
Ik weet niet wat er zojuist stond maar er staan nu geen -1 moderaties meer.
...
In dat geval zijn er -1's bij gekomen en geldt nog steeds mijn vorige opmerking. Jouw post staat stevig in de plus waardoor het geen materiaal is voor dit mismoderatietopic.ehtweak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:52:
[...]
Ehhhh, nou... nu staat er zelfs 4x een -1. En vanochtend slechts 2x een -1.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Virussen? Scan ze hier!
Staat oké, maar degenen die deze een Informatief en/of Spotlight hebben gegeven moeten de betekenis maar eens opzoeken
Ik zal eens even naar die mismoderaties kijken. Dank voor de melding. Die reactie hoort inderdaad absoluut niet hoger dan -1.ikt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:55:
ro8in in 'nieuws: Metro 2033-ontwikkelaar komt met shooter voor Oculus Rift e...
Staat oké, maar degenen die deze een Informatief en/of Spotlight hebben gegeven moeten de betekenis maar eens opzoeken
Ook die +1's zijn onverdedigbaar, en mogen ook wel bekeken worden lijkt me zo.
Virussen? Scan ze hier!
Dit is natuurlijk geen +3, de hele discussie over hoeveel aandacht tweakers geeft aan windows mobile is compleet offtopic
Maargoed, deze reactie gaat niet meer van die +3 af komen vrees ik, die staat al veel te vast.
Virussen? Scan ze hier!
Het schijnt dat er hier mensen rond hangen die daar een heel handig vinkje voor hebbenwildhagen schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:44:
Komt omdat het crew is, het is dan bijna gegarandeerd dat er shit-loads aan +2's en +3's op komen. Mensen willen graag een bruine arm halen blijkbaa
Maargoed, deze reactie gaat niet meer van die +3 af komen vrees ik, die staat al veel te vast.
Ik denk alleen niet dat ze die knopjes gaan gebruiken tegen en mede-crewlid, though
Virussen? Scan ze hier!
Heb dat laatst ook gedaan met een onnodige naar +3 gestemde reactie van een redacteur.RoD schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:24:
Ik vind dit wel zo'n duidelijke mismod dat ik de reactie op +1 heb gefixeerd. Lager hoeft wmb ook niet, maar een +3 gaat te ver.
En je eigen reacties op +3 zetten zekerzeef schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:29:
[...]
Heb dat laatst ook gedaan met een onnodige naar +3 gestemde reactie van een redacteur.
32x +3? WTF? Het heeft met het hele onderwerp van de newspost geen drol te maken. Een 0 is wel voldoende dus.
dakathefox in 'nieuws: Autoriteit Persoonsgegevens: er lopen tientallen onderzoe...
Geen +1, maar een -1. Alleen maar moderatiegezeik.
Virussen? Scan ze hier!
9x +3 spotlight: De reactie is een essentiële toevoeging op de discussie of het artikel.
Vind t meer een +1 On-topic
Virussen? Scan ze hier!
Ik had -1 verwacht, +1 verdient, en 0 gekregen, waar ik prima content mee ben.
Dat betekent wel dat er 145 mismoderaties gedaan zijn (72*+3, 47*+2, 26*-1), en slechts 85 (37*+1, 58*0, open voor interpretatie van de FAQ) correcte, tot een mod er een stop aan toe riep.
Dat in zichzelf biedt wel stof tot nadenken.
[ Voor 3% gewijzigd door zion op 08-10-2016 18:09 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
xoniq in 'nieuws: Drie nieuwe meldingen gedaan van omgeruilde Note 7-telefoon...
WCA in 'nieuws: Drie nieuwe meldingen gedaan van omgeruilde Note 7-telefo...
Geen van allen +2's of zelfs +3's (...) waard. Zijn allemaal -1's, wegen schoolmeesteren.
Virussen? Scan ze hier!
Dit is wellicht een 0 maar geen -1
Anonymoussaurus in 'nieuws: 'Samsung stopt tijdelijk productie Galaxy Note 7''
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-10-2016 16:30 ]
het laatste voorbeeld
Ik verwacht zelfs niet eens meer dat men het corrigeert, dat is het risico van op de frontpage iets zeggen wat tegen de tin-foil menigte in gaat
Overigens, je reacties waren geen -1 Anonymous en ook inmiddels waren ze al positief bijgewerkt zag ik.
Gezien de 1e zin mag die imho wel naar -1.
tinoz in 'nieuws: Turkije blokkeert Microsoft OneDrive, Dropbox en Github'
Geen +1waard.
[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 10-10-2016 19:21 ]
Virussen? Scan ze hier!
vali in 'nieuws: Tweede zaak tegen Apple aangespannen om touchscreenproblemen...
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik ben het slachtoffer van een grote mate aan onwetendheid bij. Ik deel mijn kennis (eenieder die zich erin heeft verdiept en de vele dossiers een beetje volgt, heeft deze basiskennis inzake 'dieselgate') en wordt 'beloond' met een -1. Degene die erop reageert, krijgt wel een +1. Hij heeft de klokken wel horen luiden, maar weet duidelijk niet waar de klepel hangt.
[ Voor 37% gewijzigd door Edddd op 10-10-2016 23:32 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Macboe in 'nieuws: 'iMessage lekt gevoelige informatie door linkpreviews sind...
Zijn comment is in ieder geval ontopic, alleen is niet iedereen het er mee eens...
Die reactie staat er nog maar kort en heeft nog maar een beperkt aantal moderaties ontvangen.oohh schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:40:
Ik weet niet of dit nog vanzelf rechtgetrokken wordt (ik denk het niet), dus ik meld het hier alvast.
Macboe in 'nieuws: 'iMessage lekt gevoelige informatie door linkpreviews sind...
Zijn comment is in ieder geval ontopic, alleen is niet iedereen het er mee eens...
Hier heeft een fanboy volgens mij een +3 boost gegeven ofzo, maar dat slaat nergens op. +1 kan ik nog begrijpen (heb ik gegeven) maar een 0 overwoog ik ook nog.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Dit is gewoon offtopic, kan naar 0 ipv +1.
Frozen in 'reviews: Gebruikersreview van de Maand - September 2016'
DaemonAngel in 'reviews: Gebruikersreview van de Maand - September 2016'
Aapje in 'reviews: Gebruikersreview van de Maand - September 2016'
Suli in 'reviews: Gebruikersreview van de Maand - September 2016'
Allemaal geen +3
Eerder +0 ofso, niet echt toevoegde waarde...
Graag naar 0, ik begrijp zijn punt, maar vind niet dat het nieuwsartikel de plek voor die discussie is.
Dat lijkt me geen +3
MeMoRy in 'nieuws: LG brengt draadloze lader met vermogen van 15 watt deze ma...
RoofTurkey in 'nieuws: Bedrijf verkocht feeds Facebook, Twitter en Instagram ...
Superkanjo in 'nieuws: Bedrijf verkocht feeds Facebook, Twitter en Instagram ...
Geen +2
kiang in 'nieuws: LG brengt draadloze lader met vermogen van 15 watt deze maa...
Moderatie geneuzel op +2 met wat quotes uit bovenliggende post?
kiang in 'nieuws: LG brengt draadloze lader met vermogen van 15 watt deze maa...
Dubbelpost van bovenstaande, denk niet een +2?
[ Voor 84% gewijzigd door JDVB op 12-10-2016 16:17 ]
Waarom is dit off-topic / irrelevant? Omdat ik 1 minuut later ben dan de persoon boven me? Toen ik de reactie schreef stond dat bericht er nog niet en het kost even om het juiste linkje erbij te zoeken.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Geen +2. Al is de informatie correct, moet je dit wel zelf opzoeken gezien er geen bron vermelding of citaat staat.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik sta hier op 0: Offtopic, mede door maar liefst 9 moderaties op -1: troll/flamebait. Lijkt me een beetje overdreven partijdig modereren omdat ik kritisch op AMD ben? Anyways, zou graag gewoon op +1 staan. Mijn post lijkt me gewoon On Topic, omdat het een beredenering is waarom AMD met het Gaming Evolved programma gestopt zou zijn. En over dat stoppen gaat het nieuwsartikel.
[ Voor 14% gewijzigd door -The_Mask- op 13-10-2016 13:22 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Is een +3 niet wat overdreven?
Virussen? Scan ze hier!
Geen +1, heeft totaal niks meer met het topic van de newspost te maken. Op zijn best een 0, of een -1.
De +2 en +3 gevers mogen nagekeken worden, op geen enkele manier verdedigbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 13-10-2016 18:14 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dit lijkt me geen +2 informatie, het is imo te specifiek.
Was dit een reactie op mij? Want dat kan ik niet uit je post opmaken. Mijn post is inderdaad geen reactie op iemand anders. Maar alleen een kortzichtig persoon zou schrijven dat het niks met het artikel te maken heeft. Mijn gehele post heeft als doel: het onderzoeken van de oorzaak waarom AMD met het programma Gaming Evolved stopt. Het is een betoog, met als onderwerp dat AMD met het programma Gaming Evolved stopt omdat er te weinig PC-gamers zijn die de recente GPU's van AMD gebruiken om te gamen. Als hoofdargument om dat betoog te ondersteunen gebruik ik de steam hardware survey. Hartstikke on topic dus, en verdiend gewoon een +1.-The_Mask- schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:21:
Dat is gewoon een 0, het heeft namelijk totaal niks te maken met het artikel en is ook geen reactie op iemand anders. De duidelijke mis mod lijkt mij de +3.
Mijn post staat overigens nog steeds op een 0. Hopelijk wordt het nog een +1
Van deze post word er zwaar gestrooid met -1, maar dat is echt niet nodig gewoon 0 is voldoende
Kan wat mij betreft naar -2, eigenlijk, maar laat ik aan jullie.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 14-10-2016 08:56 ]
Ah, oke, dan weet ik dat voor een volgende keer, bedankt!
Tja, dergelijke opmerkingen zul je altijd houden bij de reviews, eens in de zoveel tijd duikt de discussie weer op of laait hij weer aan.Migrator schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:00:
laibalion in 'reviews: Mafia III: een aanbod dat je best kunt weigeren' is geen +2, maar hoogstens off-topic. Hoort in GR immers.
Ik zou zelf voor moderaties er geen moeite meer in steken, aangezien de kans dat deze moeilijk terug te modereren valt, door de hoeveelheid meningmodders. Heb al vaker gezien dat het gewoon niet lukt om een comment goed te modereren omdat de meningmodders te zwaar bleven modereren.
EDIT:
davevleugel in 'reviews: Mafia III: een aanbod dat je best kunt weigeren'
Lijkt me ook geen +2, eerder +1.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 14-10-2016 10:35 ]
APClll in 'nieuws: Eneco verhelpt Toon-storing deels'
Beide geen +2 maar +1.
200 fish found!
Vexxon in 'nieuws: VS verbiedt vliegtuigpassagiers om Galaxy Note 7 mee aan b...
Beiden geen +1, eerder een 0.
Virussen? Scan ze hier!
Geen +3 imho; prima +2.
Houtenklaas in 'nieuws: Ruim elfduizend Nederlandse kinderen verbreken wereld...
slowdive in 'nieuws: Ruim elfduizend Nederlandse kinderen verbreken wereldrec...
Geen +2, prima +1.
oehoe in 'nieuws: Ruim elfduizend Nederlandse kinderen verbreken wereldrecord...
Geen +2, eerder een 0, dit heeft immers weinig meer met het onderwerp te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 15-10-2016 12:16 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Virussen? Scan ze hier!
Dit is geen +1, maar eerder -1. Hoort niet op de FP, maar in GR.
Virussen? Scan ze hier!
Meerdere keren 6 maal een +3 terwijl de reacties van anderen niet meer dan +1 krijgen?
johnkeates in 'geek: A>_: 43 jaar oud besturingssysteem CP/M draait op Raspbe...
Geen +2
edit bij nader inzien geen mismoderatie.
[ Voor 19% gewijzigd door Zeehond op 15-10-2016 20:12 ]
200 fish found!
Het signaal wat jij ze geeft is dat het okay is om op vroege leeftijd al die kwalen te krijgen die veroorzaakt worden door te lang achter een bureau zitten.
Wat jij en jouw school doen en toestaan is een indoctrinatie met een eenzijdige vorm van kennis.
Hebben we programmeurs nodig, mensen die lineair denken? Nee.
Vind ik allemaal vrij op de man af, en ook niet bepaald on-topic, eigenlijk.En toch blijft het onderwijs lineaire robots programmeren met dezelfde ingeprogrammeerde voorliefde voor logica, rationaliteit, wetenschap en techniek.
Dat is geen inspiratie, dat is indoctrinatie en zombificatie. Een school is dat dus niet.
Typische Vendar reactie en 120% offtopic. Kan gewoon op -1.Zeehond schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:32:
Verwijderd in 'nieuws: Ruim elfduizend Nederlandse kinderen verbreken wereldrecor...
Deze reactie is geen -1, geen troll, flame of scheldpartij maar gewoon on topic dus +1
Dorus schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:45:
[...]
Typische Vendar reactie en 120% offtopic. Kan gewoon op -1.
edit klopt jullie hebben gelijk kan op -1, bij deze dan ook mijn moderatie gecorrigeerdMigrator schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:39:
Vind ik allemaal vrij op de man af, en ook niet bepaald on-topic, eigenlijk.
edit2
Furious5 in 'nieuws: Yahoo werkt aan technologie voor gepersonaliseerde recla...
Geen +2, mee eens moderaties.
Hans C in 'reviews: LG V20: elegante bruut met onderscheidende functies'
Ook deze lijkt mij geen +2
[ Voor 96% gewijzigd door Zeehond op 15-10-2016 20:46 ]
200 fish found!
Geen +3, +2 lijkt mij meer gepast.
[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 17-10-2016 18:18 . Reden: Foutje ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem