Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste
Acties:
  • 197.817 views

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Het is weer zo ver

arjandijk162 in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Niks informatiefs aan, gewoon 0 of +1.

Xeneonic in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Kijkend naar de inhoud is dit totaal geen samenvatting en meer een rant tegen Brein, gewoon een 0

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Kapotlood in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Net opgestelde reactie met een leuke analyse (hoewel niet per se de spijker op z'n kop) mag imho best op +2 :)
Strikt genomen niet een mismod, staat nu zelfs krap op +2, maar wilde hem toch even melden zodat we dergelijke reacties belonen - sorry voor de 'foute' melding :p

[ Voor 22% gewijzigd door Migrator op 17-10-2016 09:35 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:40
Sky Lynx in 'nieuws: KPN claimt miljoen klanten te hebben met combinatie vast...
Verwijderd in 'nieuws: KPN claimt miljoen klanten te hebben met combinatie vast...
BaZnGaNL in 'nieuws: KPN claimt miljoen klanten te hebben met combinatie vas...
Tjolk in 'nieuws: KPN claimt miljoen klanten te hebben met combinatie vast en m...

Wij (ikzelf inclusief) hebben daar allemaal een +3 gekregen. Nou ben ik altijd blij met een positieve beoordeling van mijn posts, maar ik zie de "essentiële toevoeging op de discussie of het artikel" toch niet echt? Volgens mij zijn dit standaard +1 posts, niets bijzonders.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Ger schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:38:
Sky Lynx in 'nieuws: KPN claimt miljoen klanten te hebben met combinatie vast...
Verwijderd in 'nieuws: KPN claimt miljoen klanten te hebben met combinatie vast...
BaZnGaNL in 'nieuws: KPN claimt miljoen klanten te hebben met combinatie vas...
Tjolk in 'nieuws: KPN claimt miljoen klanten te hebben met combinatie vast en m...

Wij (ikzelf inclusief) hebben daar allemaal een +3 gekregen. Nou ben ik altijd blij met een positieve beoordeling van mijn posts, maar ik zie de "essentiële toevoeging op de discussie of het artikel" toch niet echt? Volgens mij zijn dit standaard +1 posts, niets bijzonders.
Was dezelfde persoon en die heeft wel meer vreemde moderaties en nu dus ook een mail... 8)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

David Mulder in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Net lijstje met interessante punten. Mag op +2 imho :)

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
nieuws: Proximus biedt onbeperkt 4g bij app naar keuze met mobiele aanbod

Beetje flauw om over mijn eigen reactie te beginnen, maar hier zijn er weer een paar op basis van hun mening (of slecht lezen) aan het modereren. Op geen enkele manier verdient deze post van mij een -1.

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Hoppa! schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:53:
nieuws: Proximus biedt onbeperkt 4g bij app naar keuze met mobiele aanbod

Beetje flauw om over mijn eigen reactie te beginnen, maar hier zijn er weer een paar op basis van hun mening (of slecht lezen) aan het modereren. Op geen enkele manier verdient deze post van mij een -1.
Haal wel even die opmerking over het modereren weg, dat kan ook negatieve moderaties opleveren!

• Hoppa!
TheCapK schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:13:
[...]

Haal wel even die opmerking over het modereren weg, dat kan ook negatieve moderaties opleveren!
Check!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
En link de volgende keer direct naar jouw reactie: dat maakt het een stuk makkelijker. Dit doe je door op de datum van posten te klikken en die link te kopiëren.

• Hoppa!
TheCapK schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

En link de volgende keer direct naar jouw reactie: dat maakt het een stuk makkelijker. Dit doe je door op de datum van posten te klikken en die link te kopiëren.
Check 2!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Dit stuk generalisatie hoort imho niet op +3 te staan. Wellicht dat mensen de "security" badge zien en op basis hiervan onterecht een hoge score toekennen maar inhoudelijk kom ik echt niet hoger dan een 0 of +1.

CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Shadowbrokers stoppen met veiling van NSA-hacktools'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Zijn binnen het draadje wel on-topic dus die +1 is niet verkeerd wat dat betreft.

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-12 10:49

• Greymane
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-08 11:29
Gents, het zou geapprecieerd worden als mijn post van -1 naar 0 of +1 gemodereerd word.
Jammer dat er bepaalde mensen zijn die misbruik maken van hun modstatus, zou wat mij betreft beter (Lees, harder) tegen opgetreden mogen worden.

Anyway, bij deze de link :) : Greymane in 'nieuws: Proximus biedt onbeperkt 4g bij app naar keuze met mobi...

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12 22:34

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

supersnathan94 in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Geen +2
Redneckerz in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Geen +3, +2 lijkt mij meer gepast.

Ho, dat was als edit bedoeld...

stin00 in 'nieuws: Onderzoek: twee derde Nederlandse jongeren zegt niets te v...
Puur linkje dump is geen +2

True in 'nieuws: Onderzoek: twee derde Nederlandse jongeren zegt niets te ver...
justerik in 'nieuws: Onderzoek: twee derde Nederlandse jongeren zegt niets te...
Crp in 'nieuws: Onderzoek: twee derde Nederlandse jongeren zegt niets te verb...
MadEgg in 'nieuws: Onderzoek: twee derde Nederlandse jongeren zegt niets te v...
MadEgg in 'nieuws: Onderzoek: twee derde Nederlandse jongeren zegt niets te v...
Ricmaniac in 'nieuws: Bèta Call of Duty: Infinite Warfare blijft tot dinsdag ...
TweakOverflow in 'nieuws: Duitsland wil dat Tesla Autopilot-aanduiding niet gebru...
Blokker_1999 in 'nieuws: Duitsland wil dat Tesla Autopilot-aanduiding niet ge...
Verwijderd in 'nieuws: Proximus biedt onbeperkt 4g bij app naar keuze met mob...
T0mBa in 'nieuws: Proximus biedt onbeperkt 4g bij app naar keuze met mobiele ...
supersnathan94 in 'nieuws: Facebook stelt systeemeisen voor recensies van zij...
Hoppa! in 'nieuws: Facebook stelt systeemeisen voor recensies van zijn Window...
Annihlator in 'nieuws: Facebook stelt systeemeisen voor recensies van zijn Wi...
cyclone in 'nieuws: Facebook stelt systeemeisen voor recensies van zijn Windo...
Dannisi in 'nieuws: Facebook stelt systeemeisen voor recensies van zijn Windo...
Fietsenboer in 'nieuws: Gerucht: CIA bereidt hack op Rusland voor'
robvanwijk in 'nieuws: Gerucht: CIA bereidt hack op Rusland voor'
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: CIA bereidt hack op Rusland voor'

Geen +2

[ Voor 118% gewijzigd door _David_ op 17-10-2016 18:17 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-12 13:44

Redneckerz

A place to be.

Ik vond het al raar dat daar +3 op kwam, al vermoed ik dat door diens lengte veel mensen wel iets kunnen vinden waar ze van denken ''ja, dat klopt wel''.

Echter ben ik dan wel van mening dat Whatsapphack's post (Welke eenzelfde soort reactie gang volgt) ook geen +3 is. Die staat echter wel nog daarop, met 316!!!x +3.

Dat zijn dus allemaal mismods voor +3 geven omdat het goed verwoordt wat veel mensen denken. En, niet om pedant te zijn, wat mijn post ook een beetje doet imo.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die van WhatsappHack was ook allang gemeld, zie _David_ in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII", maar je hebt gelijk. Toch valt het me mee hoeveel reacties in dat artikel verkeerd gemodereerd zijn :)

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Redneckerz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:05:
[...]

Ik vond het al raar dat daar +3 op kwam, al vermoed ik dat door diens lengte veel mensen wel iets kunnen vinden waar ze van denken ''ja, dat klopt wel''.

Echter ben ik dan wel van mening dat Whatsapphack's post (Welke eenzelfde soort reactie gang volgt) ook geen +3 is. Die staat echter wel nog daarop, met 316!!!x +3.

Dat zijn dus allemaal mismods voor +3 geven omdat het goed verwoordt wat veel mensen denken. En, niet om pedant te zijn, wat mijn post ook een beetje doet imo.
Imo horen jouw reactie en die van whatsapphack op +2, beide reacties met goeie vragen.

Al heb ik niet de illusie dat die van whatsapphack nog van de +3 komt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door _David_ op 17-10-2016 18:09 ]

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Migrator schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:06:
Die van WhatsappHack was ook allang gemeld, zie _David_ in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII", maar je hebt gelijk. Toch valt het me mee hoeveel reacties in dat artikel verkeerd gemodereerd zijn :)
Ik las die reactie van David als een oproep om +3 te geven? 8)7 Een +1 zou niet voor de hand liggen en op +2 wil je hem eigenlijk hebben.

Onbewuste typo misschien?
_David_ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:08:
[...]

Imo horen jouw reactie en die van whatsapphack op +2, beide zijn reacties met goeie vraag.

Al heb ik niet de illusie dat die van whatsapphack nog van de +3 komt ;)
Dat staat toch haaks op je eerdere vermelding, vandaar dat ik denk dat je onbewust die +3tjes mede hebt geholpen door te zeggen dat het geen +2 is :)

Die van Whatsapphack zou eigenlijk gefixeerd moeten worden, we zeggen beide op verschillende manieren eenzelfde verhaal.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Redneckerz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:13:
[...]

Dat staat toch haaks op je eerdere vermelding, vandaar dat ik denk dat je onbewust die +3tjes mede hebt geholpen door te zeggen dat het geen +2 is :)
Zit wat in, heb het geedit ;)

Edit:
Oh dom, dat is gewoon een dikke typefout 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door _David_ op 17-10-2016 18:19 ]

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

d:)b d:)b d:)b

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik kom zelf ook niet veel verder dan hoogstens een krappe +2 voor die post van mij, hoe ik het ook bekijk. Blijkbaar goede vragen gesteld op het topic die veel mensen graag gesteld/verwoord wilden zien, aan de massa moderaties te zien. Op basis van die "rechtvaardiging" zijn er denk ik +3's toegekend... Leuk om te zien natuurlijk, maar zelfs met die beredenering blijft t dan een grijze grens tussen meningmodden en iets willen uitlichten vanwege het topic en de vragen beantwoorden - en dus of t dan wel klopt/volgens de modfaq is. :P En als iets eenmaal bovenaan op +3 staat en de content bevalt, dan krijg je heel snel papegaai mods.
Maar nee, dat krijg je echt nooit meer met moderaties van +3 af :P

Daarnaast weet ik ook niet wat deze post van mij op +3 doet:
WhatsappHack in 'nieuws: Onderzoek: twee derde Nederlandse jongeren zegt niet...

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• mpkossen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11-2022
Dit lijkt me zeker geen +2, maar zelfs geen +1: Verwijderd in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'

Het is ofwel irrelevant, maar gezien de persoon die het heeft geplaatst lijkt het mij vooral flamebait. Elke vorm van onderbouwing ontbreekt en het bericht komt op mij over alsof het bedoelt is de OP te prikkelen. Ik heb het een -1 gegeven.

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Indifstublatia in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Met een sneer als deze niet echt een +2 reactie.
Ben jij wel de echte TK ? Mijns inziens ben je niets anders dan een klungel eerste klas :')
tabashi in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Kan denk ik wel op -1 (zie tweede alinea).

b2vjfvj75gjx7 in 'nieuws: Microsoft maakt Update Catalog beschikbaar voor 'alle'...
Hoppa! in 'nieuws: Facebook stelt systeemeisen voor recensies van zijn Window...
Geen +2.

Aaargh! in 'nieuws: Facebook stelt systeemeisen voor recensies van zijn Windo...
+3 voor deze reactie lijkt mij ook wat aan de hoge kant.

[ Voor 79% gewijzigd door Zeehond op 17-10-2016 20:57 ]

200 fish found!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

mpkossen schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:06:
Dit lijkt me zeker geen +2, maar zelfs geen +1: Verwijderd in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'

Het is ofwel irrelevant, maar gezien de persoon die het heeft geplaatst lijkt het mij vooral flamebait. Elke vorm van onderbouwing ontbreekt en het bericht komt op mij over alsof het bedoelt is de OP te prikkelen. Ik heb het een -1 gegeven.
Hoezo maakt het uit dat deze reactie van Tim Kuik komt? Imo gewoon een 0, ongeacht de afzender.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
De parent van die reactie ( Indifstublatia in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen' ) staat nu op +3, maar vind ik zeker niet meer dan een +1. Het is een onverifieerbaar verhaal, en daarnaast een persoonlijk verhaal. Voegt weinig toe.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
RoD schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:17:
De parent van die reactie ( Indifstublatia in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen' ) staat nu op +3, maar vind ik zeker niet meer dan een +1. Het is een onverifieerbaar verhaal, en daarnaast een persoonlijk verhaal. Voegt weinig toe.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik kan er niet meer dan +1 van maken. Een persoonlijk verhaal is wellicht interessant maar dit is volledig onverifieerbaar en het voegt weinig toe. Een +1 lijkt mij een prima score.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Echter heeft de reactie 156x +3 dus dat gaat lastig worden om die zonder fixatie op een andere score te krijgen.

200 fish found!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

En daarnaast wordt het ook nog compleet tegengesproken door Tim Kuik zelf: Verwijderd in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'
Zeehond schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:26:
[...]

Echter heeft de reactie 156x +3 dus dat gaat lastig worden om die zonder fixatie op een andere score te krijgen.
Helaas gaat dat idd niet meer lukken zonder fix.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

VNA9216 in 'nieuws: Eigen content draagt bij aan sterke groei in Netflix-abon...

Geen idee wat deze op +2 doet, het is imo offtopic, ergo 0, ondanks de goede bedoelingen.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 18-10-2016 10:06 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik vind een +1 prima in dit geval. De reactie gaat immers over Netflix en heeft geen kwaad in de zin. De relatie met door Netflix zelf geproduceerde content is wellicht niet duidelijk aanwezig maar voor de rest is het netjes. Voordeel van de twijfel maakt voor mij in dit geval +1 :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bor schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:08:
[...]

Ik vind een +1 prima in dit geval. De reactie gaat immers over Netflix en heeft geen kwaad in de zin. De relatie met door Netflix zelf geproduceerde content is wellicht niet duidelijk aanwezig maar voor de rest is het netjes. Voordeel van de twijfel maakt voor mij in dit geval +1 :)
De reactie in kwestie gaat voor het grootste deel over Steam's Big Picture mode, daar geeft de user een uitleg over, met in een kleine alinea welgeteld 1 zinnetje over Netflix op de PS3. Ik kan dat echt niet als +1 zien, sorry.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 18-10-2016 10:15 ]

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Inflatable in 'reviews: Battlefield 1 - Prachtig eerbetoon aan helden van WO I'
Geen +3, +2 kan omdat hij/zij een interessant punt aansnijdt.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Het is het bekende verhaal wat we vaker lezen. Een +3 is in mijn ogen inderdaad behoorlijk te hoog.

Tweakjur in 'reviews: Battlefield 1 - Prachtig eerbetoon aan helden van WO I' is imho een nette +1.

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 18-10-2016 12:09 ]

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Het begint stilaan irritant te worden hoe steeds dezelfde "aanbidders" van Microsoft, comments met kritiek op wat dat bedrijf doet als ongewenst modereren:

Ge0force in 'nieuws: Amazon haalt Kindle-app uit Windows Store'

Indien mijn reactie volgens jullie toch ongewenst is, graag enige duiding hierover zodat ik dit in de toekomst kan voorkomen.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ge0force schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:05:
Het begint stilaan irritant te worden hoe steeds dezelfde "aanbidders" van Microsoft, comments met kritiek op wat dat bedrijf doet als ongewenst modereren:

Ge0force in 'nieuws: Amazon haalt Kindle-app uit Windows Store'

Indien mijn reactie volgens jullie toch ongewenst is, graag enige duiding hierover zodat ik dit in de toekomst kan voorkomen.
Jouw reactie staat gewoon op +1 en is nog geen uur geleden geplaatst. Je bent echt veel te vroeg met het melden. Geef het systeem even tijd om tot een goede netto score te komen. De -1 moderatie was in dit geval slechts 1 persoon. Bij de 2e moderatie stond de score al op een goede waarde.

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Bor schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:35:
[...]
Jouw reactie staat gewoon op +1 en is nog geen uur geleden geplaatst. Je bent echt veel te vroeg met het melden. Geef het systeem even tijd om tot een goede netto score te komen. De -1 moderatie was in dit geval slechts 1 persoon. Bij de 2e moderatie stond de score al op een goede waarde.
Akkoord, mijn excuses voor het vroege melden. Mijn klacht blijft wel dat loller wel vaak mensen met kritiek op iets wat met Microsoft te maken heeft als ongewenst modereert. Een -1 moderatie voor een comment waarmee je niet akkoord bent is misbruik maken van het moderatiesysteem imo. Maar die beoordeling laat ik aan jullie over, ik wou het maar melden.

• Freaky_Angelus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09-2024
Bor schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:35:

Met alle respect, het is exact het hele probleem van het systeem... Mensen die de moderatie omwille van voorkeur misbruiken t.o.v. inhoudelijke waarde. Mensen met informatie, argumentatie en bovenal beleefdheid worden -1 gemodereerd omdat het verhaal niet is wat de fanboys willen horen of willen accepteren.

Genoeg topics hierover te vinden en genoeg personen die niet eens enige vorm van beleefdheid kunnen tonen maar door hun volgelingen op +2~3 gehouden worden.

Of zijn waardering uiteindelijk gecorrigeerd raakt is i.m.o. niet het puntje ter discussie. Het wijzen op dat de persoon in kwestie die de -1 geeft dit verkeerd doet is de vermelding. Zeer juist om die persoon te vermelden voor mismoderatie, waar dit topic toch ook voor is?

-edit-
En het beste voorbeeld van mijn verhaal: kiang

Die reactie is geen +3... Het is amper meer dan een +1 (geen informatie, geen toegevoegde waarde en zeker geen diepgaand verhaal), maar het is populistisch en zijn standaard vrij onbeleefde schreeuw-techniek van een bekend argument. Ik mag die kerel absoluut niet, omwille van zijn wijze van reageren en gebrek aan onderzoek uitvoeren (hij beweert alles te kennen, maar kent het dan puntje bij paaltje niet), maar ondanks dat heeft hij voor de verandering wel gelijk. Gelijk is echter geen waardering waard...

[ Voor 23% gewijzigd door Freaky_Angelus op 18-10-2016 15:02 ]

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Freaky_Angelus schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Of zijn waardering uiteindelijk gecorrigeerd raakt is i.m.o. niet het puntje ter discussie. Het wijzen op dat de persoon in kwestie die de -1 geeft dit verkeerd doet is de vermelding. Zeer juist om die persoon te vermelden voor mismoderatie, waar dit topic toch ook voor is?
Nee, dit topic is voor het melden van reacties op de verkeerde score staan. Zie ook de topicwarning.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Freaky_Angelus schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Met alle respect, het is exact het hele probleem van het systeem... Mensen die de moderatie omwille van voorkeur misbruiken t.o.v. inhoudelijke waarde. Mensen met informatie, argumentatie en bovenal beleefdheid worden -1 gemodereerd omdat het verhaal niet is wat de fanboys willen horen of willen accepteren.

Genoeg topics hierover te vinden en genoeg personen die niet eens enige vorm van beleefdheid kunnen tonen maar door hun volgelingen op +2~3 gehouden worden.

Dit is een discussie die wat mij betreft niet in dit topic thuishoort. Er zijn andere topics waar meer ruimte is om over het moderatiesysteem in zijn geheel te discussiëren. Het mismoderatie topic is bedoelt om reacties die na verloop van tijd (lees ook de "let op" bovenaan dit topic) op een verkeerde score staan aan te dragen zodat er gekeken kan worden of de score aangepast moet en kan worden.

Mensen die steevast slechte reacties van anderen op +2 of +3 modereren ontvangen een minder prettige e-mail met een waarschuwing. Bij herhaling volgt deactivatie van de moderatierechten. Er wordt dus wel degelijk tegen opgetreden.

• Freaky_Angelus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09-2024
_David_ schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:00:
Nee, dit topic is voor het melden van reacties op de verkeerde score staan. Zie ook de topicwarning.
...Hierdoor is het ook mogelijk dat sommige posts verkeerd worden gemodereerd, omdat .... en door personen die het systeem misbruiken.

Dit topic is een verzamelplaats van zogenaamde mis-moderaties, zodat we met meerdere reguliere modders kunnen ingrijpen indien de moderatie verkeerd gemodereerd is.....

Joh prima, ik las dat stukje gewoon beduidend anders en vanuit dat perspectief was de melding niet verkeerd (imo).

-edit-
Bor
Mensen die steevast slechte reacties van anderen op +2 of +3 modereren....
Bekijk anders mijn voorbeeldje van kiang nog even... of mijn standaarden zijn vanuit mijn werk gewoon te hoog om dit als 'goed' te erkennen.

[ Voor 25% gewijzigd door Freaky_Angelus op 18-10-2016 15:14 ]

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Waarom staat Whatsapphack's reactie nog steeds op +3 (430x!!! inmiddels) terwijl hijzelf deze ook liever op +2 wilt hebben? - WhatsappHack in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'

Duidelijk is dat deze alleen met een modfix naar beneden is te krijgen. Waarom is dat nog niet gebeurd?

EDIT: En waarom kan Larkinzzz's post die Wildhagen aanhaalt wel snel naar de -2 worden geholpen?

[ Voor 10% gewijzigd door Redneckerz op 18-10-2016 17:42 . Reden: Toevoeging. ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Larkinzzz in 'reviews: Brein beantwoordt tweakersvragen'

Die mag imho wel naar -2, is weer de belende trollen-link.

Virussen? Scan ze hier!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

sweebee in 'nieuws: Gerucht: Apple verruilt usb-a en MagSafe op MacBook Pro e...
Dit kan prima op +1, die +2's zijn weer meningmods.

• mpkossen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11-2022
_David_ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:14:
[...]

Hoezo maakt het uit dat deze reactie van Tim Kuik komt? Imo gewoon een 0, ongeacht de afzender.
Dat geeft de post een andere lading dan wanneer iemand anders had gezegd.

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Klaarblijkelijk is het verwijderen Larkinzz's post makkelijker te doen dan die post van Whatsapphack naar +2 te zetten :? :? Ik krijg deja vu momenten hier.

Niet netjes, ik weet het, maar is mijn post, die voorheen op +2 stond, echt alleen maar +1 waard?

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Redneckerz schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:51:
Klaarblijkelijk is het verwijderen Larkinzz's post makkelijker te doen dan die post van Whatsapphack naar +2 te zetten :? :? Ik krijg deja vu momenten hier.

Niet netjes, ik weet het, maar is mijn post, die voorheen op +2 stond, echt alleen maar +1 waard?
De consensus over jouw post is 16x +1 en 11x +3 en maar 2x +2. Dus een aantal mensen heeft er sowieso eigenlijk al een te hoge score aan vergeven. Wat de uiteindelijke score moet zijn: dat zou zowel op +1 als +2 kunnen zijn. 1 punt verschil is niet zodanig om nou echt drukte over te gaan maken, niet als het positieve scores betreft, als ze daarop eindigen. Dat is de bandbreedte zullen we maar zeggen. Daar gaan we geen verdergaande actie op ondernemen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
SomerenV in 'nieuws: Regering Ecuador sloot internet Assange af wegens inmeng...
Veel roepen zonder onderbouwing. Ik vind het een 0. Hoe dan ook is het geen +2.

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Gaat sowieso lekker in dat topic...

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-12 16:12

PDZ

📍Damwâld

PDZ in 'nieuws: Ecuador limiteert internettoegang Assange wegens inmenging ve...

Meningmodden tot de max. Niets is hieraan -1.

k995 in 'nieuws: Ecuador limiteert internettoegang Assange wegens inmenging v...

Behoort op -1. Veel geblaat maar weinig serieus praat.

[ Voor 34% gewijzigd door PDZ op 19-10-2016 12:03 ]

De tiid hâldt gjin skoft.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een beschuldiging van corruptie is toch echt wel ongewenst zonder enige onderbouwing en bewijs.

En die kinderachtige hashtag op het eind helpt ook niet mee. Het is hier twitter niet.
k995 in 'nieuws: Ecuador limiteert internettoegang Assange wegens inmenging v...

Behoort op -1. Veel geblaat maar weinig serieus praat.
Ik zie er geen -1 in? Gewoon een 0. Irrelevant? Ja, maar dat is een 0, geen -1.

Dat jij het er niet mee eens bent, maakt het nog geen -1. Moderaties doe je niet op basis van meningen.

Virussen? Scan ze hier!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Waarom zou dit een -1 moeten zijn in jouw ogen? Ik zie offtopic reacties en mis onderbouwing maar echt ongewenste zaken zie ik momenteel niet. Voor de offtopic hebben we de 0.

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

TheCapK schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:51:
[...]

De consensus over jouw post is 16x +1 en 11x +3 en maar 2x +2. Dus een aantal mensen heeft er sowieso eigenlijk al een te hoge score aan vergeven. Wat de uiteindelijke score moet zijn: dat zou zowel op +1 als +2 kunnen zijn. 1 punt verschil is niet zodanig om nou echt drukte over te gaan maken, niet als het positieve scores betreft, als ze daarop eindigen. Dat is de bandbreedte zullen we maar zeggen. Daar gaan we geen verdergaande actie op ondernemen.
Nee, ik maak mij eerlijk gezegd meer druk om de post van Whatsapphack welke, surprise surprise, nu meer dan 48 uur oud is en waar niet meer gemodereerd op kan worden, sans mensen die een modfix kunnen toepassen.

DAAR had verdergaande actie op moeten worden ondernomen. David heeft hem al eerder gerapporteerd:
_David_ in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII"

En Whatsapphack zelf vind het ook een +2:
WhatsappHack in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII"

Er stond dus niets in de weg om deze naar +2 te zetten, want het was al een tijdje duidelijk dat met 448!!! x +3 deze nooit meer juist gemod kon worden en dat er weer een hele batterij mismods te melden zijn wegens ''mee eens'' of ''hij durft te benoemen'' (Parafrases zijn geen directe citaten van anderen, is een gevoel dat ik illustreer)

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
MrFax in 'nieuws: Ubisoft belooft uitgebreide optimalisaties pc-versie Watc...
Vexxon in 'nieuws: Ubisoft belooft uitgebreide optimalisaties pc-versie Watch...
Piet_Piraat7 in 'nieuws: Ubisoft belooft uitgebreide optimalisaties pc-versie...
Jurrian120 in 'nieuws: Ubisoft belooft uitgebreide optimalisaties pc-versie W...

Allemaal geen +3 waard. Begint hier langzamerhand GeenStijl te worden, waar de domste en meest populistische reacties de meeste upvotes krijgen. En wat is er +3 waard aan een post waarin alleen staat "Eerst zien dan geloven". Deze reacties zijn allemaal op z'n hoogst +1 waard.

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:40
Waar ik gisteren een onterechte +3 had gekregen van een fanboy, (inmiddels gecorrigeerd) krijg ik nu volgens mij een onterechte -1 van een andere fanboy:
Tjolk in 'nieuws: Gerucht: Apple verruilt usb-a en MagSafe op MacBook Pro en Ai...

Volgens mij ga ik gewoon inhoudelijk in op de voorgaande reactie, weerleg ik op een nette manier zijn argumenten en beledig ik niemand.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

dusty-2011 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:33:
MrFax in 'nieuws: Ubisoft belooft uitgebreide optimalisaties pc-versie Watc...
Vexxon in 'nieuws: Ubisoft belooft uitgebreide optimalisaties pc-versie Watch...
Piet_Piraat7 in 'nieuws: Ubisoft belooft uitgebreide optimalisaties pc-versie...
Jurrian120 in 'nieuws: Ubisoft belooft uitgebreide optimalisaties pc-versie W...

Allemaal geen +3 waard. Begint hier langzamerhand GeenStijl te worden, waar de domste en meest populistische reacties de meeste upvotes krijgen. En wat is er +3 waard aan een post waarin alleen staat "Eerst zien dan geloven". Deze reacties zijn allemaal op z'n hoogst +1 waard.
Alleen de eerste moet nog wat zetjes hebben, de rest is nu goed.

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
_David_ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Alleen de eerste moet nog wat zetjes hebben, de rest is nu goed.
Thanks!

Verwijderd

Dit hele artikel is 1 grote bak politiek modden.
als ik de richtlijnen naast de -1's leg is nagenoeg de helft daarvan ZEER discutabel.

Ook de corruptie klachten horen geen -1 te zijn, dat is gewoon normaal onderdeel van het publiek debat... In Nederland niet gebruikelijk, maar in de VS volkomen legaal. Dat moet men wel meenemen, nu volgt men het nieuws, vormt daaruit een mening en mag die mening niet uiten op straffe van een -1.

nieuws: Ecuador limiteert internettoegang Assange wegens inmenging verkiezing...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 15:37 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Redneckerz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

DAAR had verdergaande actie op moeten worden ondernomen. David heeft hem al eerder gerapporteerd:
_David_ in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII"
Maatregelen of sancties zijn altijd aan de crew. In dit geval is er niet gefixeerd. Dat kun je jammer vinden of niet maar daar hoeven we niet verder over te discussiëren.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

m-buurman in 'nieuws: Netgear introduceert Nighthawk X10-router met 802.11ad'

Lijkt me op deze manier geen +2?
Redneckerz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:52:
Nee, ik maak mij eerlijk gezegd meer druk om de post van Whatsapphack welke, surprise surprise, nu meer dan 48 uur oud is en waar niet meer gemodereerd op kan worden, sans mensen die een modfix kunnen toepassen.
Ik snap je punt, maar het gebeurd echter vaker dat dergelijke mismods (komen vaak voor bij onderwerpen als deze) vrolijk op +3 blijven staan, ondanks dat er mensen het eens zijn dat +3 een onjuiste moderatie is, ook hier in dit topic. Soms vind de crew het een te zwaar middel, om een reactie te fixeren. Echter is het dan weer geen te zwaar middel, als een reactie meermaals (die een lagere score en minder moderaties krijgt!) is geplaatst verspreid over meerdere artikelen. ;) Ik maak me er niet meer druk om, om eerlijk te zijn, ik zie het als gebreken aan het moderatiesysteem. :)

Ook al is een reactie meer dan 48 uur oud, hij kan altijd nog gefixeerd worden, overigens.

[ Voor 78% gewijzigd door CH4OS op 19-10-2016 17:02 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze 2 vind ik wel degelijk pure -1's. De eerste iseen beschuldiging van corruptie, zonder enig bewijs of onderbouwing.

De tweede maakt iemand uit voor debiel. Sorry, maar dat is gewoon een flamebait. Dat kan ook op een normale manier.

De rest van je voorstellen kan ik inkomen.

Virussen? Scan ze hier!

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-12 16:12

PDZ

📍Damwâld

wildhagen schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Een beschuldiging van corruptie is toch echt wel ongewenst zonder enige onderbouwing en bewijs.

En die kinderachtige hashtag op het eind helpt ook niet mee. Het is hier twitter niet.

[...]

Ik zie er geen -1 in? Gewoon een 0. Irrelevant? Ja, maar dat is een 0, geen -1.

Dat jij het er niet mee eens bent, maakt het nog geen -1. Moderaties doe je niet op basis van meningen.
Als je louter naar belangen vermening wil kijken :
trump heeft bijvoorbeeld banden gehad met de maffia, heeft banden gehad met veroordeeld criminelen. Is zelf vele malen aangeklaagd en veroordeeld? Heeft een bedrijf waarvan je niks weet en wereldwijd vertakt zit en hij nog geen geloofwaardig uitleg gegeven heeft wat ermee te doen moest hij president worden. rare fetish van poetin?
Beschuldigingen van banden met de maffia en criminelen zijn toch echt wel ongewenst zonder enige onderbouwing en bewijs.

PDZ in 'nieuws: Ecuador limiteert internettoegang Assange wegens inmenging ve...

Ik zie er geen -1 in? Minstens een 0. Het is een kwestie van simpel die mails doorlezen en dan vund je letterlijk het bewijs voor wat ik gezegd heb. Ik heb het zelf niet onderbouwd, maar dat is een 0, geen -1.

*knip* inhoudelijk reageren en niet op de man spelen aub.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 19-10-2016 19:28 ]

De tiid hâldt gjin skoft.

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-12 10:49
wildhagen schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:54:
[...]

Deze 2 vind ik wel degelijk pure -1's. De eerste iseen beschuldiging van corruptie, zonder enig bewijs of onderbouwing.
Het is niet zozeer een beschuldiging van corruptie als een melding dat de emailas bewijs zouden bevatten van corruptie. Jij kunt vinden dat dat feitelijk niet correct is maar het is niet echt een beschuldiging van de poster en het legt de onderbouwing is de gelekte emails.

Dat de emails bewijs van corruptie zouden bevatten is ook een mening van een presidentskandidaat van de VS. Dat mag je volgens mij ook wel op tweakers ook al zijn veel mensen waaronder ikzelf het er niet mee eens.
De tweede maakt iemand uit voor debiel. Sorry, maar dat is gewoon een flamebait. Dat kan ook op een normale manier.
Nee de tweede post beweert dat Trump zichzelf een narcistische egocentrische debiel noemt.
Ik weet niet of dat zo is maar ik weet wel dat er tientallen psygologen van kranten Trump als zodanig geanalyseerd hebben en die eigenschappen aan hem toekennen en "Trump is a moron" was volgens mij zelf een tijdje trending op Twitter toen een tienjarig meisje op TV hem zo noemde in de voorverkiezingen.
Het zijn termen die dus in deze campagne sterk aan zijn naam zijn verbonden

[ Voor 34% gewijzigd door TWyk op 20-10-2016 09:57 ]

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:38

SomerenV

It's something!

Nintendo presenteert NX-console donderdagmiddag

Nintendo fanboys en fatsoenlijke moderatie... twee zaken die niet samen gaan. De mismoderatie bij dat bericht is echt schrijnend. +2's voor reacties die dat absoluut niet verdienen en 0'etjes voor reacties die op z'n minst ontopic zijn. Komt allemaal een beetje kinderachtig over zo :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-12 21:51

Benjamin-

CrazyGunner#2385

nelizmastr in 'video: Bethesda voegt Arcade Mode toe aan Doom'

Geen +2, en ik heb het zelfs een -1 gegeven. Ik ben best goed in EA bashen, maar ongenuanceerd 1 bedrijf uit inmiddels vele halen, om die aan te vallen, dat vind ik toch echt wel ongewenst.
TWyk schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:48:
[...]Nee de tweede post beweert dat Trump zichzelf een narcistische egocentrische debiel noemt.
Ik weet niet of dat zo is maar ik weet wel dat er tientallen psygologen van kranten Trump als zodanig geanalyseerd hebben en die eigenschappen aan hem toekennen en "Trump is a moron" was volgens mij zelf een tijdje trending op Twitter toen een tienjarig meisje op TV hem zo noemde in de voorverkiezingen.
Het zijn termen die dus in deze campagne sterk aan zijn naam zijn verbonden
Ik heb net mijn buurman gefilmd waarbij hij zegt dat volstrekt achterlijk reactie is die door een debiel is geschreven, ik upload hem straks even naar Youtube en dan is het toch oke om dit over jou te zeggen?

Voor de duidelijkheid, ik zeg dit niet en denk dit ook niet, echter wil ik wel duidelijk maken dat omdat een meisje dit op TV heeft gezegd, of omdat de media vergelijkbare dingen over hem heeft gezegd, dat dit daarom nog niet gewenst is op Tweakers.

In de VS gaan ze extreem ver om verkiezingen te winnen, en de media doet daar volop mee, in Nederland doen we dat ook wel gedeeltelijk (de Volkskrant zal over het algemeen positiever over links zijn dan de Telegraaf en andersom), maar in de VS gaat het gewoon keihard tegen keihard.
Wij als tweakers moeten daar gewoon boven staan. Laten we het inhoudelijk houden, observaties, analyses en geen goedkope aanvallen die daar populair zijn.
Wat mij betreft dan ook een keiharde -1, ook al ben ik nog zo eens met de gebruikte woorden (voor beide trouwens :P)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12 16:59

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Benjamin- schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:15:
nelizmastr in 'video: Bethesda voegt Arcade Mode toe aan Doom'

Geen +2, en ik heb het zelfs een -1 gegeven. Ik ben best goed in EA bashen, maar ongenuanceerd 1 bedrijf uit inmiddels vele halen, om die aan te vallen, dat vind ik toch echt wel ongewenst.
Het is zeker geen +2 inderdaad maar het is wel een reactie op een video en een valide mening om te presenteren. Ik vind portemonneevampier dan nog een redelijk nette term.

Ik heb de reactie zelf op +1 staan :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-12 21:51

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Cloud schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:49:
[...]

Het is zeker geen +2 inderdaad maar het is wel een reactie op een video en een valide mening om te presenteren. Ik vind portemonneevampier dan nog een redelijk nette term.

Ik heb de reactie zelf op +1 staan :)
Het achterliggende gevoel kan wel valide zijn, maar nu is het EA bashen ipv "Fijn dat er nog steeds developers zijn die nieuwe gratis content aanbieden", want zou EA de enige zijn dan begrijp ik de reactie wel, maar EA is 1 van vele, waardoor dit echt specifiek EA bashen is.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd in 'nieuws: 'Rechter moet Europese Intel-boete van 1,06 miljard...

blijft maar +2 en +3 krijgen maar is dit zeker niet.
Zeker door de laatste zin.

Zou imho zelfs als -1 flamebait gezien kunnen worden.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Dirk
  • Laatst online: 14:53

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-12 16:06

Saffie_time

Why use this? 42!

Die heeft nog een heleboel zetjes nodig om naar +1 te gaan.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Jeroen73
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben niet heel erg sociaal onaangepast noch beledigend, toch? Er zijn al wel wat strategische +1'tjes bij mijn post geplaatst, maar een behulpzame doch offtopic 0 zou gepaster zijn.

Jeroen73 in 'nieuws: 'FBI vindt uitgelekte hacktools in documenten van ...

[edit]Ik heb nu zelfs +2 binnen om 3x een -1 te compenseren. Aan wie er wat mee te maken heeft: danku.

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen73 op 20-10-2016 15:39 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij staat nu op het juiste niveau (een 0).

In het vervolg mag je overigens wel iets langer wachten met hier melden, de post was nog geen 15 minuten oud toen je het hier meldde. Geef het modsysteem ff de kans om te werken.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

NullCrayfish in 'nieuws: Caiway verwacht nog week problemen met e-maildienst ...

Geen +1, en al helemaal niet +2 of zelfs +3, die modereters mogen misschien wel ff nagekeken worden.

Maximaal een 0. Totaal irrelevante post.

Virussen? Scan ze hier!

• lars_jj
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12 07:10
emagdnim in 'nieuws: Rockstar Games geeft glimp van westernwereld Red Dead Re...

Is veel -1 gemod (ik denk op mening), terwijl hij on-topic is en een nette post heeft gemaakt.

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Namens alle PowerMods wil ik iedereen bedanken voor de goede moderaties (over het algemeen) in het Brein Topic van afgelopen maandag.
Ook de reacties daar waren over het algemeen heel goed met maar 39 ongewenste reacties van de 567 reacties.

Dat er een enkele reactie niet op de juiste score staat is iets wat altijd zal gebeuren maar zolang dit niet inhoudt dat een ongewenste reactie op +3 staat of andersom zal dat geen groot probleem zijn. We werken met mensen en 100% overeenstemming zal er nooit zijn!

Nogmaals heel erg bedankt voor alle moeite die de meeesten van jullie iedere keer weer nemen.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deze reactie heeft een +3 score ontvangen, terwijl dit onjuiste informatie is die mijn tip onterecht ontkracht.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Er zijn in dat nieuwsbericht wel 25 reacties die op +3 staan. Dat lijkt me een beetje te veel van het goede. Ik zal er eens doorheen lopen :)

Overigens staan er nog wel een paar te hoog ondanks mijn zetjes - als er nog iemand helpt moet het goed komen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Migrator op 21-10-2016 17:43 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb er nog een paar naar beneden kunnen timmeren :)

Virussen? Scan ze hier!

• WhatsappHack
  • Niet online
All fixed behalve die twee. Maar die van Teejow heeft ook heel veel +3's, wordt nog een uitdaging. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• WhatsappHack
  • Niet online
Alert - er wordt, enigszins in lijn der verwachting, extreem ge-meningmod onder dit topic:
nieuws: Adviesonderzoek: cookiewet is ergerlijk en beschermt privacy niet

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• WhatsappHack
  • Niet online

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Meeste heb ik nu recht kunnen zetten, alleen die 1e heeft nog wat zetjes nodig. Is idd +1.

Virussen? Scan ze hier!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:47:
Meeste heb ik nu recht kunnen zetten, alleen die 1e heeft nog wat zetjes nodig. Is idd +1.
idd. 62 x +3, hoe kom je erop. Ik heb 'm +1 gegeven.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:25

MadEgg

Tux is lievvv

Het ligt vast aan mij ;) De vorige vertyping was ook al bij een comment van mij. Getuige het mening-modderij: wordt het niet eens tijd om naast de inhoudelijke +1/+2/+3 ook een mening+1+2+3 toe te voegen? Kunnen de meningmodders hun ei ook kwijt!

Tja

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

@$#%@$ }:|
MadEgg schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:04:
Het ligt vast aan mij ;) De vorige vertyping was ook al bij een comment van mij. Getuige het mening-modderij: wordt het niet eens tijd om naast de inhoudelijke +1/+2/+3 ook een mening+1+2+3 toe te voegen? Kunnen de meningmodders hun ei ook kwijt!
En zodra je die mening knoppen indrukt gaan de echte mod knoppen uit, goed idee ja! :+

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-12 21:41
MadEgg schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:04:
Leuk idee maar naar mijn mening kunnen meningmodders niet zo goed het verschil zien tussen modden met je mening en modereren met kennis. :)

• guanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik kom hier niet vaak, maar mod af en toe wat. Ik vraag me af waarom deze comment op -1 staat (met enkel 5 -1 mods) AmigaWolf in 'reviews: PlayStation VR - Veel vr voor weinig geld'.

Lijkt me inhoudelijk genoeg en totaal niet flame/troll/ongewenst (ondanks de verschrikkelijke typo van kwaliteit).

edit: nevermind, sinds het plaatsen van de post en nu heeft de post opeens 7+'en (excl die van mij) gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door guanche op 22-10-2016 21:23 ]

Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem