nelizmastr in 'video: Bethesda voegt Arcade Mode toe aan Doom'
Geen +2, en ik heb het zelfs een -1 gegeven. Ik ben best goed in EA bashen, maar ongenuanceerd 1 bedrijf uit inmiddels vele halen, om die aan te vallen, dat vind ik toch echt wel ongewenst.
TWyk schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:48:
[...]Nee de tweede post beweert dat Trump zichzelf een narcistische egocentrische debiel noemt.
Ik weet niet of dat zo is maar ik weet wel dat er tientallen psygologen van kranten Trump als zodanig geanalyseerd hebben en die eigenschappen aan hem toekennen en "Trump is a moron" was volgens mij zelf een tijdje trending op Twitter toen een tienjarig meisje op TV hem zo noemde in de voorverkiezingen.
Het zijn termen die dus in deze campagne sterk aan zijn naam zijn verbonden
Ik heb net mijn buurman gefilmd waarbij hij zegt dat volstrekt achterlijk reactie is die door een debiel is geschreven, ik upload hem straks even naar Youtube en dan is het toch oke om dit over jou te zeggen?
Voor de duidelijkheid, ik zeg dit niet en denk dit ook niet, echter wil ik wel duidelijk maken dat omdat een meisje dit op TV heeft gezegd, of omdat de media vergelijkbare dingen over hem heeft gezegd, dat dit daarom nog niet gewenst is op Tweakers.
In de VS gaan ze extreem ver om verkiezingen te winnen, en de media doet daar volop mee, in Nederland doen we dat ook wel gedeeltelijk (de Volkskrant zal over het algemeen positiever over links zijn dan de Telegraaf en andersom), maar in de VS gaat het gewoon keihard tegen keihard.
Wij als tweakers moeten daar gewoon boven staan. Laten we het inhoudelijk houden, observaties, analyses en geen goedkope aanvallen die daar populair zijn.
Wat mij betreft dan ook een keiharde -1, ook al ben ik nog zo eens met de gebruikte woorden (voor beide trouwens

)
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900