mindcrash schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:06:
Nee dus. Als je vraagtekens zet bij MightyFool's reactie moet je je eens afvragen wat je mening is over een organisatie die het geen probleem vindt dat er bij protestmarsen dingen gescandeerd worden als "
Pigs in a blanket, fry them like bacon" en het niets aan de fantasie over latende: "What do we want? Dead cops! When do we want them? Now!". Bovendien vrij eenvoudig terug te vinden in nieuwsbronnen die nog wel enigzins kritisch zijn.
Dat is jouw mening. Waarom zou hij geen vraagtekens mogen zetten bij een post die zonder enige nuance roept dat het terroristen zijn. Je moet niet vergeten dat dat hele BLM eerst door de media de hemel in geprezen werd als geweldige organisatie.
Vraagtekens ergens bijzetten is GEEN reden voor een -1... Dat jij vindt dat er geen vraagtekens ergens bijgezet mogen worden omdat je het eens bent met de gene waarop gereageerd wordt, is niets meer dan meningmodden en dát is imho pas ongewenst.
... En het grappige is dus dat ik ook vind dat het een criminele organisatie is zoals ik elders in de reacties onder dat artikel uitgebreid heb vermeld.

Dus waar hebben we 't over.

Ircghost schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:03:
Kortom, het is een simplistische reactie die op zo'n manier alleen maar zorgt voor polarisatie en zelfs als flamend beschouwd kan worden. Zo'n opmerking zou voorzien moeten worden van meer nuance anders is het (express) vragen om problemen. Mijns inziens daarom -1 waardig.
Maar waarom is onsgeluk die dus vraagt om onderbouwing van die polarisatie/flame dan ongewenst?

Die stelt toch enkel de vraag omdat hij meer info wil?
Ik snap even niet waarom die een -1 zou moeten krijgen. Minstens een 0 lijkt me, maar ik zie niet zo in wat er ongewenst is aan het vragen van opheldering bij een ongenuanceerde post. Het enkel roepen van "Bron?" is bijvoorbeeld imho wel zwaar ongewenst en irritant, maar in dit geval kan je het hem moeilijk kwalijk nemen dat ie graag wat onderbouwing wil voor de gemaakte claims.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)