Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste
Acties:
  • 198.155 views

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En waarom zou dit -1 zijn dan?
Ulysses in 'nieuws: Politie: makkelijke verkrijgbaarheid 'cybercrime as a ser...
Ik mention de hele thread hierboven, maar dat valt niet op.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 20:12

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is nog een understatement. Ik vind het een krappe 0, maximaal... die +2's en +3's verdienen imho zeker een onderzoekje ja.

Virussen? Scan ze hier!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Die staat nu goed.

200 fish found!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:30
rens-br in 'nieuws: Google hint op uitbreiding Android N-preview naar niet-Ne...
Nuttige toevoeging, maar +3 lijkt me erg overdreven.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ben ik het volkomen mee eens :P Stond me ook al te verbazen waarom dat +3 was. Inmiddels is het bijgetrokken naar +2.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 07-04-2016 08:50 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:03

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Zapcheeser in 'nieuws: ESET blokkeerde per ongeluk .co.uk-domeinen' mag wat mij betreft wel naar de 0. Totaal irrelevant wat mij betreft.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:15
+1 voor grappig, of mag dat niet meer?

Heb hem ook maar 0 gegeven, toch twijfel ik, want moest wel even grinniken.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
contrast in 'nieuws: Microsoft integreert Facebook in Outlook voor iOS en And...

Naar mijn mening geen -1, maar een +1. Ik blijf redelijk ontopic en benadruk dat Microsoft slecht bezig is door functies te introduceren waar niemand op zit te wachten.

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:41
boosterbosch in 'nieuws: Microsoft brengt Hub Keyboard-app voor iOS uit'

de 2x -1 vind ik eigenlijk best onterecht, ik meldt dat als je toetsenbord volledig wil gebruiken, je de developer toegang geeft tot alles wat je typt, dat is toch best belangrijk niet?

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02-2025

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
boosterbosch schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:08:
boosterbosch in 'nieuws: Microsoft brengt Hub Keyboard-app voor iOS uit'

de 2x -1 vind ik eigenlijk best onterecht, ik meldt dat als je toetsenbord volledig wil gebruiken, je de developer toegang geeft tot alles wat je typt, dat is toch best belangrijk niet?
Daar heb je gelijk in maar denk ook aan de topic warning hier:
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
En aangezien jouw post op zich al op een goede score stond plus die enkele -1 gever legt geen gewicht in de schaal was melden hier eigenlijk niet nodig.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
Terrestrial in 'nieuws: Microsoft brengt Desktop App Converter uit' wordt als -1 gemodereerd en ergens kan ik dit wel snappen aan de hand van de toon. Ik vind echter wel dat hij een punt heeft dat inhoudelijk enigszins aansluit bij het bericht. Je mag best hier en daar je vraagtekens bij zitten. Ik neig zelf zelfs eerder naar een +1 dan een 0, maar een -1 vind ik het niet.

Edit: ok misschien iets te snel gepost
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.

[ Voor 21% gewijzigd door Luuk1983 op 08-04-2016 11:38 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

^ Het grootste gedeelte van jouw reacties stond of staat nog op -1 (ongewenst) terwijl ze dit nu niet bepaald zijn. Ik heb er een aantal gecorrigeerd gekregen maar er is nog wat hulp nodig om alles goed te krijgen.

Echter kan ik weer niet zeggen dat het allemaal +1 reacties zijn, voor een groot aantal is mijn inziens een 0 (off-topic) de juiste scoren.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeehond op 08-04-2016 19:05 ]

200 fish found!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom hebben jip_86 in 'nieuws: SpaceX slaagt erin om Falcon 9-raket op zeeplatform te lat... en de reactie daarop turniphead in 'nieuws: SpaceX slaagt erin om Falcon 9-raket op zeeplatform te... +2?

Omdat ze linken naar een video van de landing? Hebben ze dan de tekst wel goed gelezen, want die linkt immers ook gewoon naar de video van de laatste reactie en wijst zelfs direct naar het moment van de landing zelf.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

kritischelezer in 'nieuws: '41 procent van Nederlandse jongeren zou piraterij...

Niets +3 aan.
Ik heb 'em met een +1 boost al naar +2 gekregen. Maar eigenlijk, heel stiekem is die reactie zelfs 0, offtopic.

LOL@world citizen discussie trouwens. Daar ben ik ook even doorheengewandeld.

[ Voor 7% gewijzigd door HMC op 09-04-2016 06:33 ]

Eat the bugs, live in a pod

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nog even over dat Apple artikel, er wordt daar flink gemeningmod.
Deze reactie bijvoorbeeld, is volgens mij toch niet ongewenst? Kan iemand hier naar kijken?
tweaker2010 in 'reviews: Apple iPhone SE: kleine telefoon met grootse accuduur'

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-12-2025
Apollo89 in 'nieuws: 'Nieuwe versie Duitse overheidsspyware werkt alleen op W...

Het is een mening en je kan het er mee oneens zijn maar het lijk mij gewoon zeker een 0 en geen -1

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
TWyk schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:33:
Apollo89 in 'nieuws: 'Nieuwe versie Duitse overheidsspyware werkt alleen op W...

Het is een mening en je kan het er mee oneens zijn maar het lijk mij gewoon zeker een 0 en geen -1
En deze reactie er op: Baris in 'nieuws: 'Nieuwe versie Duitse overheidsspyware werkt alleen op Wind... mag dus wel naar de -1

• TWyk
Er zijn vooral meer -1 stemmers gekomen ipv 0.
Hier iets melden lijkt voorlopig niet zo zinvol.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:28
TWyk schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:33:

Imo ook een 0 ipv een -1.

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01 23:15

Tribits

Onkruid vergaat niet

schumi2004 in 'nieuws: Campagne met kwaadaardige advertenties treft grote Ned...

Geen +2/+3, nog maar een half uur oud maar heb niet het idee dat het de goede kant op gaat. Nu al 123 belachelijke meningmods te pakken.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Tribits schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:46:
schumi2004 in 'nieuws: Campagne met kwaadaardige advertenties treft grote Ned...

Geen +2/+3, nog maar een half uur oud maar heb niet het idee dat het de goede kant op gaat. Nu al 123 belachelijke meningmods te pakken.
Nogal een loze kreet zelfs. Ten hoogste +1 maar een 0 lijkt me het beste.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Migrator schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:48:
[...]

Nogal een loze kreet zelfs. Ten hoogste +1 maar een 0 lijkt me het beste.
Ja, kwam ook om over die comment te klagen. Dit zijn echt van die comments waar ik zo iets heb van: Please stuur iedereen die daar een +2 op zette een waarschuwing (of als ze al een waarschuwing hebben gehad: ontneem hun gewoon hun modrechten).

En mijn reactie daarop scoort een -1 :? David Mulder in 'nieuws: Campagne met kwaadaardige advertenties treft grote N...

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

David Mulder schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:43:
[...]

Ja, kwam ook om over die comment te klagen. Dit zijn echt van die comments waar ik zo iets heb van: Please stuur iedereen die daar een +2 op zette een waarschuwing (of als ze al een waarschuwing hebben gehad: ontneem hun gewoon hun modrechten).

En mijn reactie daarop scoort een -1 :? David Mulder in 'nieuws: Campagne met kwaadaardige advertenties treft grote N...
En inmiddels niet meer.

Termin8r in 'nieuws: Campagne met kwaadaardige advertenties treft grote Neder... is een prima +2 maar mist in mijn ogen het stukje 'extra' voor de +3.

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:58
Ik denk dat 26 mensen de inhoud van het artikel niet snapte :?

toro in 'nieuws: Organisaties hekelen EU-regels die eigen software op route...

Dit is wel erg maf mijn scorekaart van mijn post 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door toro op 12-04-2016 10:22 ]

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 10:50

matthewk

Ubernoob

toro36 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:22:
Ik denk dat 26 mensen de inhoud van het artikel niet snapte :?

toro in 'nieuws: Organisaties hekelen EU-regels die eigen software op route...

Dit is wel erg maf mijn scorekaart van mijn post 8)7
Ik heb je +1 gegeven, maar ik zou even je commentaar op het modden verwijderen. Pas dan is je post echt +1 ;)

Consultant - Autogek

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die claim dat deze EU-regel suggereert dat elk device door de overheid te "hacken" zou moeten zijn is nergens op gebaseerd. Een +1 lijkt me dus eerlijk gezegd al te veel - met het modgezeur is het sowieso een -1.

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• TWyk
Ik vind het prima als een +3.
De post raakt een paar heel essentiele zaken in de discussie en heeft daar een prima mening/visie over.
Het hoeft niet altijd heel lang of voorzien te zijn van veel bronlinks om +3 te zijn.

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:15
Ik twijfel bij die, het is een dikke +2 en dat maakt +3 niet geheel onterecht, toch mis ik nog wat voor een echte +3, dus heb hem zelf wel +2 gegeven.

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:22

page404

Website says no

Ik weet bij dit nieuwsitem niet waar ik moet beginnen :
nieuws: Apple dwingt Reddit-apps om nsfw-schakelaar te verwijderen
De meeste reacties zijn behoorlijk gepolariseerd, en de moderatie lijkt vooral op mening en niet op inhoudelijkheid gemodereerd. Ik heb geprobeerd al een en ander recht te zetten maar mijn bijdrage valt in het niet ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

page404 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:29:
Ik weet bij dit nieuwsitem niet waar ik moet beginnen :
nieuws: Apple dwingt Reddit-apps om nsfw-schakelaar te verwijderen
De meeste reacties zijn behoorlijk gepolariseerd, en de moderatie lijkt vooral op mening en niet op inhoudelijkheid gemodereerd. Ik heb geprobeerd al een en ander recht te zetten maar mijn bijdrage valt in het niet ;)
Zou je misschien een aantal reacties kunnen geven? Of als het een helen thread betreft die slecht is gemodereerd de bovenste/ eerste reactie? (linkje kun je verkrijgen via de datum en tijd van de reactie). Er staan daar namelijk meer dan 260 reacties.

edit
nolihc in 'nieuws: KPN geeft deel livezenders Play-dienst door in hd-resoluti...
Geen +2

[ Voor 23% gewijzigd door Zeehond op 12-04-2016 18:15 ]

200 fish found!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:22

page404

Website says no

Zeehond schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:39:
[...]

Zou je misschien een aantal reacties kunnen geven? Of als het een helen thread betreft die slecht is gemodereerd de bovenste/ eerste reactie? (linkje kun je verkrijgen via de datum en tijd van de reactie). Er staan daar namelijk meer dan 260 reacties.
ja, tuurlijk (ik zie dat eea al wel genormaliseerd is):
AWitteveen in 'nieuws: Apple dwingt Reddit-apps om nsfw-schakelaar te verwijd... is al wat afgezwakt, maar stond op +2
World Citizen in 'nieuws: Apple dwingt Reddit-apps om nsfw-schakelaar te verw... -1? Hoogstens een 0, maar nog aardig ontopic dus gewoon 1
The Zep Man in 'nieuws: Apple dwingt Reddit-apps om nsfw-schakelaar te verwij... hier worden "voorstanders" 0 gemod en "tegenstanders" 1.
Luuk.vanRiel in 'nieuws: Apple dwingt Reddit-apps om nsfw-schakelaar te verwi... vanaf hier gaat het zwaar offtopic
Ruw ER in 'nieuws: Apple dwingt Reddit-apps om nsfw-schakelaar te verwijderen' gewoon een rant, maar staat op +1, gaat verder in de thread
Verwijderd in 'nieuws: Apple dwingt Reddit-apps om nsfw-schakelaar te verwijderen' vanaf hier gaat het helemaal offtopic, nog niet helemaal bijgewerkt

veel plezier ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

page404 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:14:
[...]

ja, tuurlijk (ik zie dat eea al wel genormaliseerd is):

[knip]

veel plezier ;)
Bedankt, ik ben er doorheen aan het lopen, maar er is hier inderdaad wel wat hulp nodig om alles op de goede score te krijgen ja.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeehond op 12-04-2016 18:36 ]

200 fish found!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:38
Vayra in 'nieuws: Omzet uit streaming in Nederland nadert die van cd en vinyl'
Dit is niets anders dan een -1

[ Voor 7% gewijzigd door !mark op 12-04-2016 19:59 ]

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:36

jdh009

FP ProMod
r2504 in 'nieuws: Usb-c krijgt authenticatieprotocol tegen malware en slechte...

Dit lijkt me gewoon +1, waar toch redelijk wat -1 en 0 aan gegeven is.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• TWyk
Dit is toch geen -1
watercoolertje in 'nieuws: Gerucht: hackers hielpen FBI met zero-day-lek om i...
Zeker niet als de post daarvoor een +2 krijgt

• matthewk

matthewk

Ubernoob

matthewk in 'nieuws: Google Agenda vult lege plekken op met 'doelen''

Als dit -1 is kunnen we beter inpakken en de hele comment sectie afsluiten. Zo on-topic als maar kan zijn en ik haal hier - voor de eerste keer in mijn tweakers tijd ooit - een terecht privacyconcern aan.

Mood-voting is echt zo'n gigantische pest aan het worden in de comment secties. Misschien is het beter om modstatus-warnings sneller uit te delen en modstatussen sneller af te nemen...

[ Voor 18% gewijzigd door matthewk op 13-04-2016 16:28 ]

Consultant - Autogek

Verwijderd

CoranOrange in 'nieuws: Total War: Warhammer krijgt eind dit jaar gratis nieu...

Ik heb respect voor iemands mening maar als ieder1 voor zo`n uitspraak +2 krijgt ,dan verliest +2 zijn waarde ,toch? (correct me if i`m wrong)

Quote > "inderdaad! Dat is gewoon melken en ik ben geen koe" <+2 ?

edit ; Gefixt d:)b

Pietervs in 'nieuws: Lek in gemeentewebsites maakte inzien en verwijderen van...
lijkt mij wel een +1 waard. Goede info,juiste reactie,ik zie er geen off topic /irrelevant in .

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 17:46 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:39
stigma in 'nieuws: Remedy: Quantum Break mist DirectX 12-multi-gpu-ondersteun...

Lijkt mij geen +2 (en al helemaal geen +3 waar hij voor mijn boost op stond)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:38

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Die heeft nog een paar pushes nodig.

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

.MaT schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:37:
Deze verdienen volgens mij zeker geen -1.
Deze reactie is meer dan 48 uur oud en kan niet meer gemodereerd worden.
Had je iets eerder mee moeten zijn.

• .MaT
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-01 11:48
Ik heb eigenlijk speciaal 48 uur gewacht om het hier te melden. Zeker omdat het mijn eigen reacties zijn.
Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

.MaT schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:00:
Ik heb eigenlijk speciaal 48 uur gewacht om het hier te melden. Zeker omdat het mijn eigen reacties zijn.

[...]
Netjes, maar 48 is wel te lang :P Reacties kunnen naar 48 uur niet meer gemodereerd worden (met uitzondering van pro en power mods)

Nu maakt het in het geval van jouw reacties niet veel uit aangezien het allemaal maar 2x -1 was, ik heb de scores weer goed gezet :)

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:39
sfc1971 in 'nieuws: Remedy: Quantum Break mist DirectX 12-multi-gpu-ondersteu... ik twijfel tussen een 0 en een -1, lijkt mij eerder een troll post dan on topic.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Imo niks meer dan een 0, compleet offtopic.

• Jolke
Balance in 'nieuws: Zeiss presenteert Batis 18mm f/2.8-objectief voor Sony A7...

Ik snap niet waarom deze reactie op 0 staat. Imo een nette informatieve post. :?

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-01 18:28

T.C

Er is iemand lekker gekleurd aan het modereren in dit topic:

http://tweakers.net/nieuw...vd-toetsen.html#r_8444861

-1 mods voor iedereen die ook maar enigzins kritisch is over het nut van het tappen en deze commissie.

Mr.Skippie krijgt voor de volgende kwaliteitsopmerking:

"End to end encryption, here we come. "

een +2 Informatief |:( en zelfs een +3 Spotlight 8)7
Zelf ben ik van mening dat het een 0 is, misschien kun je zelfs een +1 verantwoorden maar +2/+3 nee niet echt.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

• Bor

Bor

Topicstarter
Naar die +3's en +2's is gekeken. De reactie zelf staat inmiddels redelijk stevig op 0.

• thomasv
  • Laatst online: 21-01 15:05
Ik gaf antwoord op een vraag die er later niet meer stond, maar helaas staat mijn reactie wel gelijk op -1. Beetje jammer gemodereerd naar mijn eigen mening. Wat vinden jullie? thomasv in 'nieuws: Ubuntu introduceert 'snap' in komende lts-versie'

• Bor

Bor

Topicstarter
thomasv schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:04:
Ik gaf antwoord op een vraag die er later niet meer stond, maar helaas staat mijn reactie wel gelijk op -1. Beetje jammer gemodereerd naar mijn eigen mening. Wat vinden jullie? thomasv in 'nieuws: Ubuntu introduceert 'snap' in komende lts-versie'
Je hebt je hele reactie weg ge-edit waardoor het nu in ieder geval niet meer hoger komt dan de -1. Mensen beoordelen op wat er nu staat ipv wat ervoor stond.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 15-04-2016 15:08 ]

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
thomasv schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:04:
Misschien dat je de volgende keer beter een antwoord geeft waarbij je de vraag quote. Dan hoef je niets aan te passen omdat de gestelde vraag nog in jouw post staat.

• thomasv
  • Laatst online: 21-01 15:05
Misschien dat je de volgende keer beter een antwoord geeft waarbij je de vraag quote. Dan hoef je niets aan te passen omdat de gestelde vraag nog in jouw post staat.
:p eens

Die -1 stond er al voor ik het antwoord weg ge-edit had. Maar ik zal in het vervolg eens opletten om inderdaad de vraag mee te quoten, good point.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• rob12424
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
downloads: Wine 1.8.2

pherms
@sys64738 • 13 april 2016 17:04
Volgens mij omdat veel (oude) software gebruik maakt van componenten van IE8.
IE8 is gewoon makkelijk te installeren onder wine. Ik denk dat dat 1 van de redenen is.

Waarom heeft deze reactie een -1 als ongewenst?: hij denkt en het heeft met het onderwerp te maken. Het is een reactie op een vraag.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-01 18:33

Boost9898

Software developer

Ik snap niet wat hier ongewenst aan is, het is gewoon on-topic en gaat over de videokaart.
Boost9898 in 'nieuws: Gerucht: AMD Radeon Pro Duo is vanaf 26 april te koop v...

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Boost9898 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:42:
Ik snap niet wat hier ongewenst aan is, het is gewoon on-topic en gaat over de videokaart.
Boost9898 in 'nieuws: Gerucht: AMD Radeon Pro Duo is vanaf 26 april te koop v...
Mogelijk vanwege die eerste zin welke mij ook enigsinds laat tijfelen tussen 0 en +1.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeehond op 17-04-2016 01:08 ]

200 fish found!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Een stukje achtergrond waarom er 'opeens' een fork verschijnt, van mij mag het best op +2: pasarica in 'downloads: LibreELEC 7.0 bèta 1'

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'video: Inleiding op de Oculus Rift - Uitpakken, aansluiten, insta...

Zowel 0 als -1 zijn imo verdedigbaar. Ik ben zelf naar -1 gegaan, omdat het naar mijn idee een ongewenste post is.

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:38
Ik zie het nu pas (reactie is de 48uur al een tijdje voorbij), maar is mijn reactie nu werkelijkheid off-topic hier?
!mark in 'nieuws: Chrome stopt ondersteuning voor Windows XP, Vista, OS X 10....

• Jolke
S.Death in 'downloads: Kerio Connect 9.0.3'

Eigenlijk is dit geen -1. De reactie erboven en eronder wel.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Jolke schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:59:
S.Death in 'downloads: Kerio Connect 9.0.3'

Eigenlijk is dit geen -1. De reactie erboven en eronder wel.
Ik gooi dat hele stukje weg, ze zijn gezellig aan het discussiëren over hoe warez te gebruiken.

• Jolke
Ircghost schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:11:
[...]

Ik gooi dat hele stukje weg, ze zijn gezellig aan het discussiëren over hoe warez te gebruiken.
Dat kan je idd doen. De reactie die ik poste, was op zich niet verkeerd: op de kerio website vind je de installatiebestanden, die je 30 dagen kunt gebruiken. Maar het voegt verder niets toe idd.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik durfde eerst niet op de link te klikken via mijn werkpc, dacht dat het een nsfw plaatje was van de grap van Leno :P. Maar goed, er zijn inderdaad daar flinke mismods opgegeven. Ik ga er even naar kijken.

• Jolke
Die gaan we niet meer van +3 afkrijgen met 54x. :/

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Jolke schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:35:
[...]
Die gaan we niet meer van +3 afkrijgen met 54x. :/
kennelijk wel. nu staat ie op +2

• matthewk

matthewk

Ubernoob

matthewk in 'nieuws: World of Warcraft: Legion verschijnt op 30 augustus'

4 keer -1 op een hartstikke informatieve post... Ja ik heb nog steeds +2... maar die -4 steekt hard tegen en vind persoonlijk dat mensen die het lollig vinden om zo te stemmen gebanned mogen worden...

Ook de persoon boven mij krijgt minnetjes... het is echt erg met moderaties de laatste tijd. Misschien moderaties linken aan minimaal 5k karma?

[ Voor 15% gewijzigd door matthewk op 19-04-2016 10:55 ]

Consultant - Autogek

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
matthewk schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:52:

4 keer -1 op een hartstikke informatieve post... Ja ik heb nog steeds +2... maar die -4 steekt hard tegen en vind persoonlijk dat mensen die het lollig vinden om zo te stemmen gebanned mogen worden...

Ook de persoon boven mij krijgt minnetjes... het is echt erg met moderaties de laatste tijd. Misschien moderaties linken aan minimaal 5k karma?
Ik heb even gekeken naar de 2 mensen die verkeerd gemodereerd hebben. Ik snap dat het vervelend is, maar om mensen te gaan bannen bij een mismoderatie is niet erg leuk voor iedereen hier. Tweakers is een open plek, soms gaat dat wat beter dan andere dagen. Daarnaast zijn sancties altijd aan de crew, dus in de toekomst is het niet nodig om te vermelden wat jij als gepaste straf ziet. :)

Ten slotte is dit niet de juiste plek om het moderatiesysteem te bespreken. Dat kan hier: Frontpagemoderatie/more/1460022776

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Ircghost schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:16:
[...]

Ik heb even gekeken naar de 2 mensen die verkeerd gemodereerd hebben. Ik snap dat het vervelend is, maar om mensen te gaan bannen bij een mismoderatie is niet erg leuk voor iedereen hier. Tweakers is een open plek, soms gaat dat wat beter dan andere dagen. Daarnaast zijn sancties altijd aan de crew, dus in de toekomst is het niet nodig om te vermelden wat jij als gepaste straf ziet. :)

Ten slotte is dit niet de juiste plek om het moderatiesysteem te bespreken. Dat kan hier: Frontpagemoderatie/more/1460022776
Snap ik, heb het topic gepost! Het is de laatste tijd gewoon erger en erger aan het worden met meningstemmen. Elk apple en microsoft nieuwsbericht is het weer hetzelfde verhaaltje... Dat.. of ik word ouder :P

Consultant - Autogek

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
matthewk schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:24:
[...]

Snap ik, heb het topic gepost! Het is de laatste tijd gewoon erger en erger aan het worden met meningstemmen. Elk apple en microsoft nieuwsbericht is het weer hetzelfde verhaaltje... Dat.. of ik word ouder :P
Haha vast dat laatste :+ . Eerlijk gezegd is mijn ervaring dat het de laatste tijd juist weer een stuk minder erg is, dan zeg een half jaar geleden. Maar wees gerust, we zijn er dagelijks mee bezig om het leuk te houden voor iedereen :).

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-01 19:34
matthewk schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:52:

Ik wilde hiervoor ook al posten. Er wordt erg veel onredelijk gemodereerd hier. Spelers die zich aangevallen voelen door kritiek op hun heilige game?

Ik geef toe, ik heb een iemand -1 gegeven als reactie, vervolgens maar weggehaald omdat ik niet dezelfde methode wil hanteren :+

• redbullet
  • Laatst online: 26-12-2024
ik weet niet hoe ik slechte reviews moet melden maar dit is eerder een klacht/zeik verhaal ipv review
productreview: Samsung Galaxy S4 Mini Zwart review door spook68

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
redbullet schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:02:
ik weet niet hoe ik slechte reviews moet melden maar dit is eerder een klacht/zeik verhaal ipv review
productreview: Samsung Galaxy S4 Mini Zwart review door spook68
Het is al wat een ouder topic, maar user foute userreviews mogen hier geplaatst worden: Meldingen 'onreine' productreviews

• redbullet
  • Laatst online: 26-12-2024
rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:02:
[...]

Het is al wat een ouder topic, maar user foute userreviews mogen hier geplaatst worden: Meldingen 'onreine' productreviews
thanx :)

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10-2025

Toff

FP ProMod
Deze reactie was nog geen 2,5 uur oud, toen jij erover schreef, met slechts 2x -1 als moderatie.
Ik ben het met je eens dat het geen -1 is, maar ik vind dat je wel erg vroeg aan de bel trekt (zie ook de "Let op" in het roze kader bij een nieuwe reactie).

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb een beetje het idee, alsof er in deze thread wat mismoderaties zitten:

sdk1985 in 'nieuws: Intel kondigt reorganisatie aan en schrapt twaalfduizend ...

Het is dat ik de reacties van SDK niet kan modereren, maar ik kan het wel waarderen en hij wellicht die van mij ook. Ik snap alleen niet, waarom mijn reacties dan +1 krijgen, maar die van hem +2.

• TWyk
Toff schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:22:
[...]

Deze reactie was nog geen 2,5 uur oud, toen jij erover schreef, met slechts 2x -1 als moderatie.
Ik ben het met je eens dat het geen -1 is, maar ik vind dat je wel erg vroeg aan de bel trekt (zie ook de "Let op" in het roze kader bij een nieuwe reactie).
Ik ga ervanuit dat de meest views bij een nieuwsbericht op Tweakers gedaan worden als het nieuws nog vers is. Dus juist in die eerste paar uren dat het nieuwsbericht er staat.
-1 moderaties zijn echter standaard niet zichtbaar en worden in die periode dus vaak gemist
Het is dus juist van belang dat foute -1 moderaties wel heel snel gecorrigeerd worden.
Zeker als het opvallend slechte moderaties zijn om berichten opzettelijk onzichtbaar te maken.

Voor mismoderaties waarbij de reactie wel voor de standaard gebruikers zichtbaar blijven vind ik je argument wel valide maar voor hele foute -1 moderaties is in mijn ogen juist wel urgentie geboden.
Anders beloon je de mismodders die met zo'n mismod een reactie voor de gemiddelde gebruiker onzichtbaar proberen te maken.
Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem