Toff schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:22:
[...]
Deze reactie was nog geen 2,5 uur oud, toen jij erover schreef, met slechts 2x -1 als moderatie.
Ik ben het met je eens dat het geen -1 is, maar ik vind dat je wel erg vroeg aan de bel trekt (zie ook de "Let op" in het roze kader bij een nieuwe reactie).
Ik ga ervanuit dat de meest views bij een nieuwsbericht op Tweakers gedaan worden als het nieuws nog vers is. Dus juist in die eerste paar uren dat het nieuwsbericht er staat.
-1 moderaties zijn echter standaard niet zichtbaar en worden in die periode dus vaak gemist
Het is dus juist van belang dat foute -1 moderaties wel heel snel gecorrigeerd worden.
Zeker als het opvallend slechte moderaties zijn om berichten opzettelijk onzichtbaar te maken.
Voor mismoderaties waarbij de reactie wel voor de standaard gebruikers zichtbaar blijven vind ik je argument wel valide maar voor hele foute -1 moderaties is in mijn ogen juist wel urgentie geboden.
Anders beloon je de mismodders die met zo'n mismod een reactie voor de gemiddelde gebruiker onzichtbaar proberen te maken.