Toon posts:

Meldingen 'onreine' productreviews

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste
Acties:

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik kijk nog altijd scheel of zie geen topic om vage / foute productreviews te melden. Veel zijn er niet, maar af en toe...

productreview: iDroid Tango A5 5" Dual-sim Blauw review door albertneal786
Anoniem: 661819

Juistem...

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:04

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Dat ziet eruit als spam. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-06 07:24

TheFruitNerd

iets met fruit

Dit geldt trouwens voor alle "reviews" en bijbehorende "users".
pricewatch: iDroid Tango A5 5" Dual-sim Blauw
Anoniem: 659380
Anoniem: 659455
Anoniem: 659478

- B.L.A.A.T. -

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:26
Ah, er is al een topic voor. Wou net een nieuwe topic plaatsen, maar dat is dus niet nodig. Berichtje hieronder, mocht dat nog nuttig zijn:
Ik zag deze productreview net voorbij komen in mijn tracker:
productreview: iDroid Tango A5 5" Dual-sim Blauw review door albertneal786

Even verder gegraven, en de plaatsende account heeft ook al eerder deze 'review' online gezet:
productreview: iDroid Royal V7 review door albertneal786

Beide in het Engels, beide met een mooi marketingverhaaltje wat niet zou misstaan bij een willekeurige Chinese webshop en beide over een product van het zelfde merk. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling van het gedeelte voor reviews, vandaar de melding!

Gebruiker is albertneal786, linkje hier:
Anoniem: 661819

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 06-06 07:24

TheFruitNerd

iets met fruit

Beetje zeuren, maar review staat er gewoon weer op ;)
productreview: iDroid Tango A5 5" Dual-sim Blauw review door carlosshane

- B.L.A.A.T. -

• Foritain
  • Niet online
pricewatch: iDroid Tango A5 5" Dual-sim Blauw

Al die reviews zijn inderdaad wel.. twijfelachtig. Zoals hierboven al vermeld.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:23
It is one of the most handiest devices I have ever had.
Nee, gewoon nee.

Lijkt inderdaad aardig wat spam.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dirk

Dirk

Weer opgeruimd. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evest
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Die drie reviews die er nu nog staan vind ik ook nog steeds verdacht trouwens (nog maar drie keer genoemd hier :P). Reviews zijn binnen twee dagen geplaatst en allemaal door users die niets anders hier hebben gedaan dan die review plaatsen (of een reactie plaatsen met dezelfde inhoud als de review). Ook de userIDs liggen nogal dicht bij elkaar (659xxx, binnen 100 van elkaar).

Je komt de laatste tijd wel meer rare reviews tegen inderdaad. Dedicated topic daarvoor zou handig zijn, scheelt toch weer een paar klikken (en meldingen op drie plekken zoals ook gebeurt) ;)

[Voor 5% gewijzigd door Evest op 20-03-2015 13:15]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het was even spitten, maar ik heb nu een verband gevonden tussen die 3 accounts en nog meer, dus dat is ook spam (van een ander). Ik ga dat dus ook opruimen.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:13
Hi Dirk,

Als je toch rare dingen aan het checken bent :)

Heb iets vaags gevonden bei 2 Seasonic voedingen :

pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W

pricewatch: Seasonic M12II Evo 620W

Zie User : John Cheese
beide producten 1 ster...

Zou wel heel Apart zijn dat je 2 voedingen treft die zo slecht zijn terwijl Seasonic juist staat voor qualiteit.

• Foritain
  • Niet online
Interessant punt dat oer die Seasonics. Dat zijn toch goed aangeschreven modellen ;)

Nu kan je altijd wel wat discussieren over een sterretje hier of daar, maar hoe gaat Tweakers om met inhoudelijk twijfelachtige 'reviews'?

• Dirk

Dirk

Mja, zonder onderbouwing heb ik geen idee waarom die sterren gegeven zijn, ik kan dan ook niets met die reviews.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:13
Lijkt meer op een '' ik mag jullie merk niet '' Click 2 x bad review actie.

Wellicht moeten jullie zulke users vragen of ze dat kunnen toelichten :).

Zo kun je heel makkelijk een negatief licht op iets zetten terwijl dat niet zo hoeft te zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:52

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Deze is al wat ouder: productreview: Eaton 5PX 1500VA Rack/Tower UPS review maar zie eerste reactie onderaan: review is gewoon 1:1 gekopieerd vanaf een of andere website.

Jammer dat deze nog steeds online staat en de user er op deze manier nog karma mee 'verdient'.

[Voor 3% gewijzigd door crisp op 09-11-2021 09:28. Reden: Anonimisatieverzoek]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online
productreview: Apple Magic Mouse review door technosnufsx

gloednieuwe account, ook verdacht spammy. Heb mar een mooie tip gegeven mbt embed, maar ik vermoed dat de intentie is om naar hun youtube page te sturen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Foritain schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:48:
productreview: Apple Magic Mouse review door technosnufsx

gloednieuwe account, ook verdacht spammy. Heb mar een mooie tip gegeven mbt embed, maar ik vermoed dat de intentie is om naar hun youtube page te sturen.
Klopt helemaal wat Foritain zegt en het is ook nog eens een triple account (oude account was technosnuf en z'n andere is maxschollen)
Beide gebruikers spammen hun youtube kanaal meerder malen in de afgelopen periode.

Voor de mods, zie ook:

Youtube kanaal
topic 1632921

[Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 26-04-2015 15:55]

39

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:42

Floppus

Customer Experience matters

Trashed en flink gewaarschuwd met verwijzing naar boeteclausule.

@onder: verwijderd met vraag te laten weten of hij de originele auteur is.

[Voor 37% gewijzigd door Floppus op 26-04-2015 16:21]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• ThinkPad

ThinkPad

En die ik noemde?

• Dirk

Dirk

Weg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:52
Hoort het melden van deze review hier? Excuus als dat niet het geval is:

productreview: HTC One (M9) Zilver review door oleg nazarko

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Weg. Engels, en zeker zulk slecht Engels, accepteren we niet voor reviews.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Al die mooie reviews zeggen, 404 Not Found. En dat terwijl ik juist al die kwaliteitreviews net wil gaan lezen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 07:42

_David_

FP ProMod

llama llama duck

productreview: Lansweeper review door Anoniem: 671889

Spam review.

offtopic:
Misschien handig om een algemeen topic aan te maken voor het melden van dit soort reviews?

[Voor 4% gewijzigd door _David_ op 07-05-2015 00:55]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Dirk

Dirk

Dit topic is toch algemeen? :P

Hij is weg.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dirk schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 01:02:
Dit topic is toch algemeen? :P

Hij is weg.
Ik bedoel een officiële ofzo, of maak deze officieel :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit lijkt me ook weer erg vreemd: productreview: HTC One (M9) Zilver review door Anoniem: 671977 Is de zoveelste One M9 review die 'overdreven' positief is van een user die net geregistreerd.

Mogelijk deze ook: productreview: HTC One (M9) Zilver review door fonstein, net geregistreerd en alleen een reviews geplaatst.

En op deze pagina: pricewatch: HTC One (M9) Zilver de korte review van kylemichiels, net geregistreerd en verder alleen review geplaatst.

Ook aan de hand van het volgende topic: HTC One M9 reviews

ps: Heb natuurlijk niks tegen positieve reviews, maar dit valt erg op.

[Voor 16% gewijzigd door rens-br op 13-05-2015 10:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:52

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 22:43
http://tweakers.net/shopreview/permalink/135622/
http://tweakers.net/shopreview/permalink/130057/

Beiden geregistreerd om een 5 sterren review achter te laten. Verhaal is ook erg vreemd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat zijn shopreviews, geen productreviews. Kijk eens in [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5. :)

• rens-br

rens-br

pricewatch: The Division, PlayStation 4

Onderaan deze pagina staat een review van chun1, maar het spel is nog niet eens uitgekomen. Dus een review erover schrijven is dan wel bijzonder natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-05 15:56

Vickiieee

Kritische lezer.

pricewatch: Microsoft Windows 10

Hoe gaat Tweakers om met de 3 'reviews' van de Technical Preview van Windows 10? Ik neem aan dat deze verwijdert worden aangezien deze dus niet de 'echte' Windows 10 betreffen die de 29e juni uit komt?

Er komen ook punten voorbij waarvan ik niet snap dat die meegenomen worden in een dergelijke 'review' (letterlijk gekopieerd):
- buggy;
- start soms niet goed op (dat heb je met alle windowsen);
- Start menu reageert soms traag.;
- Beeldformaat paste eerst niet 1024p. Later opgelost door Nvidia drivers te instaleren;
- Bepaalde programma's nog niet geoptimaliseerd voor Windows 10.;
- Alleen nog in het Engels beschikbaar.

Er worden hier dus nogal wat open deuren ingetrapt: natuurlijk werkt het OS nog niet naar behoren omdat het een 'Technical Preview' is! :F :')

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• Foritain
  • Niet online

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 16:32
pricewatch: Panasonic Lumix DMC-FT5 Oranje

4x dezelfde review met 1 ster achtelaten, terwijl het eigenlijk niet eens een review genoemd mag worden :(

[Voor 0% gewijzigd door marti-n op 26-06-2015 17:34. Reden: Zoals onderstaande tweaker correct opmerkte, 4x ipv 3x :)]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
marti-n schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:57:
pricewatch: Panasonic Lumix DMC-FT5 Oranje

4x dezelfde review met 1 ster achtelaten, terwijl het eigenlijk niet eens een review genoemd mag worden :(
FTFY

• Dirk

Dirk

Weg.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dezelfde review bij 3 verschillende producten:
productreview: Oki C610dtn review door rboerdijk
productreview: Oki C610DN review door rboerdijk
productreview: Oki C610n review door rboerdijk
Waardoor de schrijver ook 3 keer in http://tweakers.net/revie...Field=time&orderSort=desc en dus ook 3 keer in de tracker verschijnt. Lijkt mij niet de bedoeling, of wel?

edit: En een 4e: productreview: Oki C610dn review door rboerdijk (melding van dubbel product is al ingestuurd)

[Voor 13% gewijzigd door Raven op 22-07-2015 18:42]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Dirk

Dirk

De dubbele reviews zijn weg. :)

[Voor 3% gewijzigd door Dirk op 22-07-2015 19:23]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Foritain
  • Niet online
Ik heb wat twijfels bij een aantal reviews. Alle zes betreffen MSI producten en hoewel ze wel 'echt' lijken geschreven zitten er duidelijk herkenbare elementen tussen al deze reviews (o.a opbouw / plaatje onder etc) en komen ze van 6 accounts van de afgelopen paar weken en wisten ze allemaal precies op de dag van registratie de weg naar een productreview te vinden. Verder zie ik geen activiteit op die accounts.

Misschien betreft het een MSI actie via een bepaalde (web)shop om een review te schrijven? Desondanks voelt het ietwat vreemd.

productreview: MSI X99S SLI PLUS review door PhiMae
productreview: MSI 970 Gaming review door Anoniem: 687050
productreview: MSI Z97S SLI Krait Edition review door Anoniem: 686434
productreview: MSI 970 Gaming review door Anoniem: 686010
productreview: MSI Z97S SLI Krait Edition review door Anoniem: 684625
productreview: MSI Z97 GAMING 5 review door Anoniem: 681016

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

@Foritain
Er loopt een actie van MSI waarbij je Farcry 4 kan 'verdienen' als je een 'goede' review schrijft uit geselecteerde MSI moederborden. Vandaar de tsunami aan MSI moederbord reviews. Gewoon belonen met een "niet nuttig" bij de buren.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-05 18:04
Deze lijkt mij ook niet juist geplaatst maar meer uit frustratie: productreview: Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10 review door Bokskabouter

• Dirk

Dirk

Die had ik naar aanleiding van jouw 1e melding direct al verwijderd, alhoewel ik dat achteraf misschien beter niet had kunnen doen, een dubbele review uit 2012 is niet echt storend en een user lastig vallen met zulke oude meuk is ook niet alles... :P
Deze heb ik opgeruimd. :)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Anoniem: 678211 heeft @ productreview: Samsung Galaxy S6 32GB Zwart review door telsim een review geplaatst, wat waarschijnlijk een shopreview moet zijn.

[Voor 12% gewijzigd door Glaanie op 07-08-2015 09:03]

• Dirk

Dirk

Opgeruimd. :)

• g1real
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-04-2018
https://tweakers.net/product/330888/valueline-cat5e-utp/

Allemaal 4 reviews van dezelfde gebruiker, zelfde tijd, met 5 sterren ;(

• Dirk

Dirk

Dat is inderdaad een beetje overdreven. :)

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 10:20
Foritain heeft gewoon altijd de beste review van de maand omdat hij alle concurrerende reviews hier meldt en laat weghalen.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Deze reviews gaan ook nergens over

pricewatch: HP Intel Xeon E5-2699 v3

specs

• Dirk

Dirk

Opgeruimd.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
pricewatch: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, Xbox One

Een user met viermaal dezelfde score voor dezelfde game, maar op verschillende platformen. Niet helemaal zuiver.

• Dirk

Dirk

Ik heb alle dubbele reviews opgeruimd. :)

• ThinkPad

ThinkPad

pricewatch: Dell Poweredge R210 II

Die review is meer een soort terugvindpost lijkt het wel, voegt iig niks toe.

• Evest
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Naar aanleiding van Review bij nog niet uitgekomen game;

maikel-09 lijkt me niet helemaal zuiver bezig met deze drie reviews:
productreview: Grand Theft Auto V (UK versie), PC (Windows) review door maikel-09
productreview: Star Wars: Battlefront (2015), PC (Windows) review door maikel-09
productreview: Microsoft Xbox Live Gold 12 maanden review door maikel-09

Die nou niet echt bepaald reviews zijn maar allemaal naar dezelfde site linken. Geen referrals verder dus vraag me af waarom.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:07

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Hallo Tweakers,

Battlefront Startwars 2015 is niet uit, maar er is wel een review met geen diepgang en waar je niks mee kan doen.
Misschien een troller?
pricewatch: Star Wars: Battlefront (2015), PC (Windows)

Hij sponsort zijn G2A accountje

(Dit was topic, maar nu naar deze topic migreert)

[Voor 11% gewijzigd door Dutchredgaming op 13-09-2015 22:55]

Review QNAP TS-230 NAS

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47
Is dit een algemeen topic? Ik gok van wel :)

Hierbij een nogal onzinnige productreview van user majez t (profiel):
HP 775672-B21 5,2TB

ja 5 van gekocht, ik zat te twijfewlen tussen dat of een nieuw huis of een lambo. uiteindelijk hiervoor gegaan maar viel een beetje tegen als iemand ergens wil ruilen ofzo kan dat tegen 4 rollen wc papier of een kratje bier.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Anoniem: 202103

Het is niet vanwege de lage waardering, maar vanwege het feit dat deze gebruiker slechts 1 keer inlogde en maar 1 (wraak?)review achterliet: productreview: Apple Time Capsule 1TB review door Anoniem: 394704. Daarmee is deze review m.i. van generlei waarde.

• Dirk

Dirk

Tja, met alleen maar sterren kun je zo'n review niet op waarde schatten. Dat is ook de reden dat zulke korte reviews nu niet meer kunnen. Deze ga ik in ieder geval niet verwijderen.

• Epsilon
  • Laatst online: 23:23

Epsilon

pricewatch: Samsung WW70J3473KW

Op aanraden dan maar even hier :).
1 Engelse review met 100% positieve score.

• Dirk

Dirk

Weg. :)

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Twijfelachtig:

productreview: Tado Smart Thermostat review door Anoniem: 705895

en deze:

productreview: Tado Smart Thermostat review door Ilonaa1

Beiden de afgelopen dagen geregistreerd, een goede review en verder geen aktiviteit? :X

Mooie Plaatjes   

Anoniem: 202103

Grote overeenkomsten met hetgeen in Verdachte reviews Tado Thermostaat is aangekaart.

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 202103 op 03-11-2015 21:22. Reden: Spelfout.]

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-05 18:04
Volgens mij werkt de zone verdeling welke Ilonaa1 meldt nog niet... 8)7
Ik vind het ook mooi dat die in zones werkt en dat je dus niet onnodig verbruikt.

• RaymondD
  • Laatst online: 07-06 08:28
Ilonaa1 op bol.com: "Ik vind het erg handig dat deze per zones mijn huis opwarmt."

Ik heb zelf een Tado (en gereviewed) maar dit is dus echt gewoon een onzin review. De Tado kan dit nog niet. Tado heeft wel radiatorkranen aangekondigd voor 2016 die zoneverwarming kan doen. Dus weg met die review lijkt me!

• Dirk

Dirk

Ik zal jullie maar op je woord geloven, ik heb de review verwijderd. :)

• ProAce
  • Laatst online: 23:36
Deze hoort hier ook wel thuis lijkt me, reviewer heeft exact dezelfde naam als van de gelinkte verkoper:
productreview: OpenWrt review door wifiadvies

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2021
Een behoorlijk hoog trollgehalte heeft deze review:
pricewatch: PNY NVIDIA Quadro K5000 door haroldstruik

• Dirk

Dirk

Weg & weg. :)

• sypie
  • Niet online
Anoniem: 617923 gebruiker heeft voor MAX ICT 2 keer een erg negatieve review gegeven. 1 keer lijkt mij genoeg?

• sypie
  • Niet online
~ Deze moest niet hier. ~

[Voor 93% gewijzigd door sypie op 16-11-2015 21:51]

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 16:32
N.a.v deze review die net in de linkerbalk opdook:
productreview: Raspberry Pi Zero review door Jointswa

Ook eens naar de overige reviews van deze user gekeken, lijkt me dat deze geen van allen veel toevoegen. Enkel de review van het scherm zou misschien nog wat kunnen worden, mits hij deze wat serieuzer zou verwoorden.

• Dirk

Dirk

Opgeruimd.

• Socket 1337
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-06 18:31
Ik vind de reviews van de Sony HX-90 op één na allemaal nogal twijfelachtig.
Met name omdat de punten die genoemd worden makkelijk geschreven kunnen worden zonder de camera daadwerkelijk te bezitten en omdat het bijna allemaal nieuwe gebruikers zijn die verder niet actief zijn.

pricewatch: Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06 18:52
Een aantal:
pricewatch: Acer Docking Station voor Iconia Tab A500/A501
pricewatch: Samsung S-View Cover Galaxy S6 - EF-CG920PW - White
productreview: Samsung BD-E8500 review door patrick191280
De laatste is meer een klantenserviceverhaal dan een review.
Edit: productreview: Razer Taipan review door bondue
Engels lijkt mij niet de bedoeling, anders ga ik ook reviews in het Spaans en Chinees maken :P

[Voor 16% gewijzigd door Jochemd13 op 21-01-2016 18:56]

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-05 14:40
Twee flauwe reviews van samtoxie & Mano Almelo bij de pricewatch: AMD FX-9590 Black Edition hebben ook geen toegevoegde waarden neem ik aan.

[Voor 9% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 21-01-2016 10:27]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jochemd13 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:21:
Een aantal:

productreview: Samsung BD-E8500 review door patrick191280
De laatste is meer een klantenserviceverhaal dan een review.
Maar blijkbaar heeft die laatste wel geholpen gezien de reacties.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Foritain
  • Niet online
pricewatch: Vogel's SoundMount® (NEXT 8365) - Draaibare TV-muurbeugel met geï...

Drie reviews in enkele uren, twee van accounts die vandaag zijn gemaakt, één iets oudere account zonder verdere activiteit. Het zal wel in orde zijn, maar het viel wel op dus wilde ze toch even aankaarten.
Het is toch zo dat reviews in het Nederlands moeten? Gezien deze al even online staat krijg ik spontaan neigingen ;)

• Foritain
  • Niet online
Foritain schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 21:51:
pricewatch: Vogel's SoundMount® (NEXT 8365) - Draaibare TV-muurbeugel met geï...

Drie reviews in enkele uren, twee van accounts die vandaag zijn gemaakt, één iets oudere account zonder verdere activiteit. Het zal wel in orde zijn, maar het viel wel op dus wilde ze toch even aankaarten.

[...]

Het is toch zo dat reviews in het Nederlands moeten? Gezien deze al even online staat krijg ik spontaan neigingen ;)
Dat product heeft weer een opvallend aantal newbie reviews met verder weinig activiteit. Apart.

Andere 'onreine' review:
productreview: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart review door traffic

Frustratie mbt S3 botvieren op de S7. Niet echt gepast.

• Dirk

Dirk

Oh ja, ik had nog naar de meldingen hier willen kijken... Uitgesteld en vergeten... 8)7
oerbrood schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:10:
Ik vind de reviews van de Sony HX-90 op één na allemaal nogal twijfelachtig.
Met name omdat de punten die genoemd worden makkelijk geschreven kunnen worden zonder de camera daadwerkelijk te bezitten en omdat het bijna allemaal nieuwe gebruikers zijn die verder niet actief zijn.

pricewatch: Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart
Het is inderdaad opvallend, maar in ieder geval zijn het allemaal unieke gebruikers.
De Engelstalige reviews heb ik opgeruimd, de rest zijn daadwerkelijke ervaringen met het product en laat ik staan.
TunefulDJ_Mike schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:26:
Twee flauwe reviews van samtoxie & Mano Almelo bij de pricewatch: AMD FX-9590 Black Edition hebben ook geen toegevoegde waarden neem ik aan.
Opgeruimd.
Foritain schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 21:51:

Ook dit zijn allemaal unieke accounts.
Jup, het moet in het Nederlands. :)
Foritain schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:04:
[...]

Dat product heeft weer een opvallend aantal newbie reviews met verder weinig activiteit. Apart.

Andere 'onreine' review:
productreview: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart review door traffic

Frustratie mbt S3 botvieren op de S7. Niet echt gepast.
Weg. :)

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-05 03:52
dit is eerder een klaag review dan iets serieus productreview: Samsung Galaxy S4 Mini Zwart review door spook68

• Jochemd13
pricewatch: AMD FX-9590 Black Edition
De onderste, 0 toegevoegde waarde...

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 13:32
NO_Excuses schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:47:
Een behoorlijk hoog trollgehalte heeft deze review:
pricewatch: PNY NVIDIA Quadro K5000 door haroldstruik
Alle reviews voor deze kaart zijn complete onzin. Minpunten zoals "Aantrekkingskracht voor vrouwen" en "betaald de huur niet". Lijkt me dat ze allemaal weg kunnen.

• rens-br

rens-br

Ik denk dat de rest van de reviews, waarbij alleen sterren zijn gegeven, ook niks te voegen.

[Voor 4% gewijzigd door rens-br op 19-04-2016 16:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jochemd13
Warlock schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:46:
[...]

Alle reviews voor deze kaart zijn complete onzin. Minpunten zoals "Aantrekkingskracht voor vrouwen" en "betaald de huur niet". Lijkt me dat ze allemaal weg kunnen.
Mooie kaard

_/-\o_
In ieder geval deze figuren controleren :)
gallery: Sam ijdens
gallery: yannickscholman
rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:03:
[...]

Ik denk dat de rest van de reviews, waarbij alleen sterren zijn gegeven, ook niks te voegen.
Ja maar dat is de oude review layout. Misschien een idee voor Tweakers om die langzaam aan te laten verdwijnen?

[Voor 49% gewijzigd door Jochemd13 op 19-04-2016 17:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is wel een daadwerkelijke ervaring met het product, dus ik laat hem staan. Je kunt zelf prima beoordelen hoeveel waarde je aan deze ervaring wil hechten. :)
Warlock schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:46:
[...]

8)7

Ik heb de rotzooi maar weer opgeruimd...
rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:03:
[...]

Jochemd13 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:36:

Ja maar dat is de oude review layout. Misschien een idee voor Tweakers om die langzaam aan te laten verdwijnen?
Ze verdwijnen al vanzelf: ze staan alleen bij oude producten die vanzelf niet meer relevant zijn. :)

• Jochemd13

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mykene
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:12
Deze review bevat 0 inhoud, lijkt meer op fanboy achtig gedrag. productreview: Apple iPhone SE 64GB Grijs review door Riefjuuw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jochemd13
Het is weer zo ver
pricewatch: PNY NVIDIA Quadro K5000

productreview: AMD FX-9590 Black Edition review door onderzone
productreview: Enermax MaxRevo 1350W review door onderzone

productreview: Alcatel One Touch 10.16 Zwart review door Riefjuuw
Pluspunten
Slecht geluid is wel fijn zodat je je vrouw niet steeds hoeft aan te horen
Mijn schoonmoeder heeft mijn nummer nog steeds niet.
Snake heeft goeie graphics.

Minpunten
Slecht geluid
Daar komt ze helaas vroeg of laat toch wel achter
helaas maar 20 fps bij snake.

[Voor 84% gewijzigd door Jochemd13 op 03-05-2016 12:18]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Weg.
Zo'n dure kaart trekt toch de aandacht... Maar weer opgeruimd.
Die laat ik staan, zij het met wat aarzeling. Het is waarschijnlijk dat hij de producten daadwerkelijk heeft en je ziet dat hij er blij mee is. Voor wat serieuzere informatie zul je toch een 2- of 3-sterrenreview nodig hebben. :)
productreview: Alcatel One Touch 10.16 Zwart review door Riefjuuw
Pluspunten
Slecht geluid is wel fijn zodat je je vrouw niet steeds hoeft aan te horen
Mijn schoonmoeder heeft mijn nummer nog steeds niet.
Snake heeft goeie graphics.

Minpunten
Slecht geluid
Daar komt ze helaas vroeg of laat toch wel achter
helaas maar 20 fps bij snake.
Ook weg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:59
Mijn bijdrage
productreview: WD Elements Portable Storage 1TB Zwart Review door proxipiet
Alleen een klacht over Bol.com niks m.b.t. het product zelf. Tevens ook een recent account met geen andere activiteit dan deze review.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Weg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-05 21:24
Review die qua taalgebruik en schrijwijze verdacht lijkt (productreview: Olympus PEN F + M.ZUIKO Digital 17mm f/1.8 Zilver review door Anoniem: 702059) maar gebruiker lijkt wel al een poosje te bestaan en andere activiteit te hebben. Legit dus..

Vervolgens een paar dagen later een review van exact hetzelfde product (productreview: Olympus PEN F + M.ZUIKO Digital 17mm f/1.8 Zwart review door GijsOmt) met een account wat ook die dag is aangemaakt en niks anders gedaan heeft op Tweakers zoals het lijkt.
Taalgebruik / schrijfwijze lijkt erg op de 1e.

Wou het maar gemeld hebben.

Of is er ergens (op Tweakers of somewhere else) een wedstrijd dat je een Olympus camera kan winnen mits je een review op Tweakers achterlaat en dan krijgen wij hier weer dit soort juweeltjes :S.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op het eerste gezicht zijn het gewoon eerlijke reviews van onafhankelijke accounts, maar als je zo'n winactie tegenkomt, meldt het even!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 20:44

Hakker

a.k.a The Dude

Ondertussen nu al 5-6 van zulk soort reviews van de Olympus PEN F gezien. Sorry maar zulke vormen van sponsoring vind ik niet bevoordelijk voor de betrouwbaarheid van Tweakers. Er mag dan wel newbie bij staan maar uiteindelijk wordt de telling wel mee genomen terwijl hier meer aan de hand is dan half degelijk testen.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee