Toon posts:

Meldingen 'onreine' productreviews

Pagina: 1
Acties:

• Foritain
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online
Eerder in dit topic staan er links naar de actie waar die reviews volgens mij vandaan komen. 'Geleend' lijkt dar niet echt in te passen iig.

Aangeven 'deels gesponsord' is echter gewoon correct en op zich is dat dan ook ok zo toch?

Of het echter wenselijk is dat we dit soort review-overzichten krijgen... tja, dat denk ik dan weer niet :D

• BioBlade
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:53
Niet echt onrein , maar dit artikel : pricewatch: Gigabyte B700H & pricewatch: Gigabyte Z390 Aorus Pro (zullen er vast nog meer zijn) hebben de laatste 2 weken veel reviews gekregen omdat Gigabyte dit runt met een promotie , schrijf een review en maak kans op Steam te goed. Gehoord van Megekko :)

Hoe word zoiets gemeld dan ? 1 user vermelde wel netjes ''De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van deze review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.'' maar de rest ? :)

** Edit **

Staat nu ook online : https://www.megekko.nl/pr...igabyte-PSU-GP-B700H-700W & https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

Gratis Steam tegoed bij dit Gigabyte product!

+STEAM TEGOED
Koop dit artikel en schrijf een review! Dan mag je namelijk gratis Steam tegoed claimen bij Gigabyte, wat je bijvoorbeeld kunt uitgeven aan een nieuwe game!

Deze actie is geldig t/m 31-01-2019

** Edit **

Inmiddels ook de pagina bij Gigabyte gevonden : https://nl.aorus.com/blog-detail.php?i=392

** Edit **

Hieronder zie je wat dit soort acties teweeg brengen.

Product link : pricewatch: Gigabyte G750H

Pricewatch : categorie: Voedingen

Voorheen kreeg dit product bijna geen hits , nu staat het op nummer 1 meest bekeken / hyped :

[Voor 57% gewijzigd door BioBlade op 06-02-2019 11:26]

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:06

Kiswum

Gadget reviewer

Heeft LG een blik marketeers uit de blik getrokken, heeft dit te maken met het LG event dat onlangs werd gehouden (alle producten zijn gekocht) of is er een actie gaande van een of andere webwinkel?

pricewatch: LG WK7

Edit, er staat zelfs een Franse review tussen.
productreview: LG WK7 review door davidgabay

Edit: Tevens gekocht voor zo'n 70-80 euro. Normale prijs ligt rond de €150,- Het zouden gesponsorde / deels gesponsorde reviews moeten zijn.

[Voor 25% gewijzigd door Kiswum op 10-04-2019 15:38]

Oprichter van de grootste NL realme en Xiaomi Facebook groepen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jb!
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
Frozen schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 22:57:

Heb ik een commerciëel oogmerk? Nope.
Is dit geen commercieel oogmerk (nadruk door mij)?
Indien je graag contact wilt zoeken met TechBeLike kan dat natuurlijk, wij zijn nooit vies van een goede babbel: zeker niet als er bitterballen aanwezig zijn! Lijkt een samenwerking je helemaal het einde, wil je graag adverteren op onze website of heb je andere vragen of opmerkingen? Hieronder kan je alles achterlaten, dat is wel zo eenvoudig namelijk. Als je dus het contactformulier invult komen wij zo snel mogelijk met antwoorden bij je terug!

https://www.techbelike.com/contact/
Daarnaast staat er ook een banner onder je contact formulier. Zijn dat merken waar je als bedrijf mee samenwerkt?
spoiler:

Valt dat niet onder het mom "sites van hemzelf of van derden plaatsen indien deze sites met een commercieel oogmerk worden geëxploiteerd"? Het is voor mij als lezer in ieder geval niet echt duidelijk. ;)

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:06

Kiswum

Gadget reviewer

QinX schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:58:
Volgens mij moet het hier.
pricewatch: LOQED Touch Smart Lock

Maar van de 14 reviews zijn er 13 vandaag geplaatst. Allemaal het product gekocht en bijna allemaal zijn het [newbies]
Dat is puur toeval en ze zijn allemaal netjes gekocht volgens de omschrijving :+

Oprichter van de grootste NL realme en Xiaomi Facebook groepen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Remag22
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 18-01 06:28

Remag22

tsilaer

Vorige week maandag kreeg ik hier een heleboel bewuste onwaarheden naar mijn hoofd van toro
Op datzelfde moment kreeg mijn onderstaande review een opmerkelijke en opvallende downgrade.
productreview: Sandisk Ultra Fit USB 3.0 128GB Zwart review door Remag22
Van 3 naar 2 dankzij een enkele opvallende "oppervlakkig" moderatie..

Die "oppervlakkig moderatie" springt dus nogal uit de toon en kwam precies op het moment dat hij hier nogal giftige en venijnige uitspraken deed over mij die bewust niet op waarheid berusten maar op suggestie.

Mocht het zo zijn dat dit een wraak moderatie betreft dan zou ik hem graag verwijderd zien..
Is dit toch puur toeval, wat statistisch gezien bijna onmogelijk is, dan heb ik niets gezegd. O-)
Ik heb dus geen moeite met downgrades maar wel met eventuele opzet. :)

SSTHVoy18NNCBL115SDIKNFCS

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee