Toon posts:

Meldingen 'onreine' productreviews

Pagina: 1 2 3 ... 7
Acties:

• Foritain
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online
Ik kijk nog altijd scheel of zie geen topic om vage / foute productreviews te melden. Veel zijn er niet, maar af en toe...

productreview: iDroid Tango A5 5" Dual-sim Blauw review door albertneal786
gallery: albertneal786

Juistem...

• TheFruitNerd
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21-01 12:38

TheFruitNerd

iets met fruit

Dit geldt trouwens voor alle "reviews" en bijbehorende "users".
pricewatch: iDroid Tango A5 5" Dual-sim Blauw
gallery: Jessie87
gallery: MrSorter
gallery: hamzak

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest ūüŹĒ

Die drie reviews die er nu nog staan vind ik ook nog steeds verdacht trouwens (nog maar drie keer genoemd hier :P). Reviews zijn binnen twee dagen geplaatst en allemaal door users die niets anders hier hebben gedaan dan die review plaatsen (of een reactie plaatsen met dezelfde inhoud als de review). Ook de userIDs liggen nogal dicht bij elkaar (659xxx, binnen 100 van elkaar).

Je komt de laatste tijd wel meer rare reviews tegen inderdaad. Dedicated topic daarvoor zou handig zijn, scheelt toch weer een paar klikken (en meldingen op drie plekken zoals ook gebeurt) ;)

[Voor 5% gewijzigd door Evest op 20-03-2015 13:15]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:44

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Het was even spitten, maar ik heb nu een verband gevonden tussen die 3 accounts en nog meer, dus dat is ook spam (van een ander). Ik ga dat dus ook opruimen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Dirk

Dirk

Mja, zonder onderbouwing heb ik geen idee waarom die sterren gegeven zijn, ik kan dan ook niets met die reviews.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:05

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Deze is al wat ouder: productreview: Eaton 5PX 1500VA Rack/Tower UPS review maar zie eerste reactie onderaan: review is gewoon 1:1 gekopieerd vanaf een of andere website.

Jammer dat deze nog steeds online staat en de user er op deze manier nog karma mee 'verdient'.

[Voor 3% gewijzigd door crisp op 09-11-2021 09:28. Reden: Anonimisatieverzoek]

‚ėÖ Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen ‚ėÖ
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online
productreview: Apple Magic Mouse review door technosnufsx

gloednieuwe account, ook verdacht spammy. Heb mar een mooie tip gegeven mbt embed, maar ik vermoed dat de intentie is om naar hun youtube page te sturen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¬Į\_(„ÉĄ)_/¬Į

Foritain schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:48:
productreview: Apple Magic Mouse review door technosnufsx

gloednieuwe account, ook verdacht spammy. Heb mar een mooie tip gegeven mbt embed, maar ik vermoed dat de intentie is om naar hun youtube page te sturen.
Klopt helemaal wat Foritain zegt en het is ook nog eens een triple account (oude account was technosnuf en z'n andere is maxschollen)
Beide gebruikers spammen hun youtube kanaal meerder malen in de afgelopen periode.

Voor de mods, zie ook:

Youtube kanaal
topic 1632921

[Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 26-04-2015 15:55]

39

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-01 21:34

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Trashed en flink gewaarschuwd met verwijzing naar boeteclausule.

@onder: verwijderd met vraag te laten weten of hij de originele auteur is.

[Voor 37% gewijzigd door Floppus op 26-04-2015 16:21]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Al die mooie reviews zeggen, 404 Not Found. En dat terwijl ik juist al die kwaliteitreviews net wil gaan lezen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat zijn shopreviews, geen productreviews. Kijk eens in [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

@Foritain
Er loopt een actie van MSI waarbij je Farcry 4 kan 'verdienen' als je een 'goede' review schrijft uit geselecteerde MSI moederborden. Vandaar de tsunami aan MSI moederbord reviews. Gewoon belonen met een "niet nuttig" bij de buren.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• RaymondD
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:26
Ilonaa1 op bol.com: "Ik vind het erg handig dat deze per zones mijn huis opwarmt."

Ik heb zelf een Tado (en gereviewed) maar dit is dus echt gewoon een onzin review. De Tado kan dit nog niet. Tado heeft wel radiatorkranen aangekondigd voor 2016 die zoneverwarming kan doen. Dus weg met die review lijkt me!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-01 16:39
Twee flauwe reviews van samtoxie & Mano Almelo bij de pricewatch: AMD FX-9590 Black Edition hebben ook geen toegevoegde waarden neem ik aan.

[Voor 9% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 21-01-2016 10:27]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

• Dirk

Dirk

Oh ja, ik had nog naar de meldingen hier willen kijken... Uitgesteld en vergeten... 8)7
oerbrood schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:10:
Ik vind de reviews van de Sony HX-90 op één na allemaal nogal twijfelachtig.
Met name omdat de punten die genoemd worden makkelijk geschreven kunnen worden zonder de camera daadwerkelijk te bezitten en omdat het bijna allemaal nieuwe gebruikers zijn die verder niet actief zijn.

pricewatch: Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart
Het is inderdaad opvallend, maar in ieder geval zijn het allemaal unieke gebruikers.
De Engelstalige reviews heb ik opgeruimd, de rest zijn daadwerkelijke ervaringen met het product en laat ik staan.
TunefulDJ_Mike schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:26:
Twee flauwe reviews van samtoxie & Mano Almelo bij de pricewatch: AMD FX-9590 Black Edition hebben ook geen toegevoegde waarden neem ik aan.
Opgeruimd.
Foritain schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 21:51:
pricewatch: Vogel's SoundMount¬ģ (NEXT 8365) - Draaibare TV-muurbeugel met ge√Į...

Drie reviews in enkele uren, twee van accounts die vandaag zijn gemaakt, één iets oudere account zonder verdere activiteit. Het zal wel in orde zijn, maar het viel wel op dus wilde ze toch even aankaarten.
Ook dit zijn allemaal unieke accounts.
Het is toch zo dat reviews in het Nederlands moeten? Gezien deze al even online staat krijg ik spontaan neigingen ;)
Jup, het moet in het Nederlands. :)
Foritain schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:04:
[...]

Dat product heeft weer een opvallend aantal newbie reviews met verder weinig activiteit. Apart.

Andere 'onreine' review:
productreview: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart review door traffic

Frustratie mbt S3 botvieren op de S7. Niet echt gepast.
Weg. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21-01 11:30
Warlock schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:46:
[...]

Alle reviews voor deze kaart zijn complete onzin. Minpunten zoals "Aantrekkingskracht voor vrouwen" en "betaald de huur niet". Lijkt me dat ze allemaal weg kunnen.
Mooie kaard

_/-\o_
In ieder geval deze figuren controleren :)
gallery: Sam ijdens
gallery: yannickscholman
rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:03:
[...]

Ik denk dat de rest van de reviews, waarbij alleen sterren zijn gegeven, ook niks te voegen.
Ja maar dat is de oude review layout. Misschien een idee voor Tweakers om die langzaam aan te laten verdwijnen?

[Voor 49% gewijzigd door Jochemd13 op 19-04-2016 17:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is wel een daadwerkelijke ervaring met het product, dus ik laat hem staan. Je kunt zelf prima beoordelen hoeveel waarde je aan deze ervaring wil hechten. :)
Warlock schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:46:
[...]

Alle reviews voor deze kaart zijn complete onzin. Minpunten zoals "Aantrekkingskracht voor vrouwen" en "betaald de huur niet". Lijkt me dat ze allemaal weg kunnen.
8)7

Ik heb de rotzooi maar weer opgeruimd...
rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:03:
[...]

Ik denk dat de rest van de reviews, waarbij alleen sterren zijn gegeven, ook niks te voegen.
Jochemd13 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:36:

Ja maar dat is de oude review layout. Misschien een idee voor Tweakers om die langzaam aan te laten verdwijnen?
Ze verdwijnen al vanzelf: ze staan alleen bij oude producten die vanzelf niet meer relevant zijn. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mykene
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 11:02
Deze review bevat 0 inhoud, lijkt meer op fanboy achtig gedrag. productreview: Apple iPhone SE 64GB Grijs review door Riefjuuw

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Weg.
Zo'n dure kaart trekt toch de aandacht... Maar weer opgeruimd.
Die laat ik staan, zij het met wat aarzeling. Het is waarschijnlijk dat hij de producten daadwerkelijk heeft en je ziet dat hij er blij mee is. Voor wat serieuzere informatie zul je toch een 2- of 3-sterrenreview nodig hebben. :)
productreview: Alcatel One Touch 10.16 Zwart review door Riefjuuw
Pluspunten
Slecht geluid is wel fijn zodat je je vrouw niet steeds hoeft aan te horen
Mijn schoonmoeder heeft mijn nummer nog steeds niet.
Snake heeft goeie graphics.

Minpunten
Slecht geluid
Daar komt ze helaas vroeg of laat toch wel achter
helaas maar 20 fps bij snake.
Ook weg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik zal er eens induiken. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

• Foritain
  • Niet online
productreview: Dell XPS 15 (9530-4621) review door Erendiz

In eerste instantie dacht ik 'een beetje rant-y', maar wel één die ik goed kan voorstellen als je ervaring zo loopt. Echter dat laatste stukje vind ik wel wat apart in een review. Ik heb totaal niets met Dell, maar in reviews gaan suggereren dat bedrijven je profiel checken en je zelfs blokkeren omdat je niet-blank-niet-westers bent? Say what now.

Oftewel de vraag: is dat de bedoeling? mag dat? Hoe gaan we daar mee om? De basis blijkt m.i. een ervaring en een mogelijk terechte klacht over de service, maar dit zijn nogal beschuldigingen.

edit:
nu dubbel:
productreview: Dell XPS 15 9550 (CNX5503) review door Erendiz

[Voor 15% gewijzigd door Foritain op 23-06-2016 16:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ook weg. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:49

kevin33

Welkom in Utopia.

Foritain schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:56:
productreview: Dell XPS 15 (9530-4621) review door Erendiz

In eerste instantie dacht ik 'een beetje rant-y', maar wel één die ik goed kan voorstellen als je ervaring zo loopt. Echter dat laatste stukje vind ik wel wat apart in een review. Ik heb totaal niets met Dell, maar in reviews gaan suggereren dat bedrijven je profiel checken en je zelfs blokkeren omdat je niet-blank-niet-westers bent? Say what now.

Oftewel de vraag: is dat de bedoeling? mag dat? Hoe gaan we daar mee om? De basis blijkt m.i. een ervaring en een mogelijk terechte klacht over de service, maar dit zijn nogal beschuldigingen.
ff deze quoten, er gebeurt niets aan die Dell review? Meer dan de helft gaat over "racisme" of "hackpogingen" .

Dell licht je niet alleen op, maar ze zijn ook niet vies van discriminatie op basis van afkomst, ras etc…! (De oderstaande foto van een twitter account dient slechts ter illustratie))

Dit soort reviews zijn geen toegevoegde waarde.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Dirk

Dirk

Ik heb eens een grote schoonmaak gehouden. :)

• Jochemd13

• Dirk

Dirk

Opgeruimd. :)

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
https://tweakers.net/product/539421/apple-iphone-7/reviews/

Die van bjorn lijkt me een beetje onzinnig.
Overigens staan er ook reviews van vóór de releasedatum, dat lijkt me apart?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Dirk

Dirk

Oh, dank voor de melding. Ik was van plan om ze op te ruimen naar aanleiding van Troeprecensies Apple iPhone 7, maar dat was ik alweer vergeten. :)

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 02:05

PcDealer

HP ftw \o/

Werkelijk prachtig: https://tweakers.net/shopreview/permalink/177045/
Fantastische site en geweldige mensen die er achter zitten.
Ik wilde graag een game pc,zelf samen gesteld alleen ik kwam er niet helemaal uit.
De chat op de site werkt als een malle.
Binnen 2min iemand aan de lijn die je graag en snel helpt.
Ze denken ook mee,en ze denken eerst aan jou en niet aan hun eigen portomonee.
Ik had een foutje gemaakt bij de bestelling.
Domme schuld van mij,maar ze kwamen al met een oplossing.
Geen punt,we gaan t regelen werd er gezegd.
De computer wordt op dit moment gebouwd,en je krijgt tussentijds info hoe of wat.
Geweldig!
Ook kwam ik achter dat alles wat ik in mn winkelmandje deed (wat ik nodig had)
Het goedkoopst was bij 3launch,en dat maakt mn vrouw ook weer blij.
Goede service,snelle service,laagdrempelig,goedkoop en professioneel!
Ik zeg: puik werk,ik raad t iedereen aan.
Grtz
Remco
Edit: Crap verkeerde topic...

LinkedIn WoT Cash Converter

• Dirk

Dirk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Foritain schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:15:
[...]

Dirk in "Meldingen 'onreine' productreviews"

Gok dat meerdere fanatieke reviewers daar dan wel in zullen volgen. Is daar overigens ooit een discussie over gevoerd? Uit interesse, lijkt mij dat her nml ook wel wat voordelen aan zitten.
Die is weleens gevoerd.
https://gathering.tweaker...d%5B%5D=70&keyword=engels

TLDR: liever niet, maar geen halszaak.

[Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 09-10-2016 21:29]

• rens-br
  • Laatst online: 02:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
https://tweakers.net/productreview/user/796009/.

Deze user heeft in 14 dagen tijd 104 reviews geschreven. Als je in de lijst kijkt zie je veel dezelfde reviews van ongeveer hetzelfde producten. Bijv:

productreview: Advanced Cable Technology 5.0m Cat6 UTP review door kolsters (6x)
productreview: Advanced Cable Technology 7.0m Cat6 UTP review door kolsters (6x)
productreview: Advanced Cable Technology 1.0m Cat5e UTP review door kolsters (6x)
productreview: AC Ryan KXNG.acryl review door kolsters (4x)
productreview: Asus ENGT220/DI/1GD3(LP) review door kolsters (4x)

Wellicht een opschoonactie; één review voor één producttype of ze gewoon allemaal verwijderen. Voegen in mijn ogen weinig toe.

[Voor 4% gewijzigd door rens-br op 17-10-2016 11:46]

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat kan je toch niet eens reviews noemen? Duur, goed, kwaliteit, makkelijk, enige wat ik langs zie komen in gros van die 'reviews', noem ik gewoon vervuiling.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kiswum
  • Laatst online: 08:16

Kiswum

Gadget reviewer

Het is bijzonder dat hij/zij al deze kaarten heeft getest:

16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD3(LP)
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD2(LP)/V2
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD2(LP)
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/512MD3

Er zit een luchtje aan wat mij betreft.

Oprichter van de grootste NL realme en Xiaomi Facebook groepen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• rens-br

rens-br

Kiswum schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:44:
Het is bijzonder dat hij/zij al deze kaarten heeft getest:

16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD3(LP)
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD2(LP)/V2
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD2(LP)
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/512MD3
Zo zijn er inderdaad wel meer producten waarvan alle types 'getest' zijn.

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 01:34
Deze gast is ook een beetje koekoek volgens mij qua reviews. gallery: JohnnyDeKrom
Bijvoorbeeld productreview: Transcend StoreJet 500 Portable SSD 1TB Wit review door Johnny...

Nog zo'n achterlijke: productreview: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 review door jonny9420

[Voor 40% gewijzigd door OB1 op 21-10-2016 10:15]

• rens-br

rens-br

Volgens mij zijn die inmiddels ook verwijderd.

• Dirk

Dirk

Ik had hem een mailtje gestuurd over al de dubbele reviews, zo te zien heeft hij dat (gedeeltelijk) opgepikt. Ik hoop er morgen om te denken, dan zal ik kijken of er nog meer weg moet.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Bij Samsung zijn de Galaxy Gear Fit 2 reviews in trek. Vandaag zijn er 5 reviews geplaatst door Newbies, is dit een actie of onreine reviews (dat is bijna 1 per uur)?

product: Samsung Galaxy Gear Fit 2

• Foritain
  • Niet online
Kiswum schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:05:
Bij Samsung zijn de Galaxy Gear Fit 2 reviews in trek. Vandaag zijn er 5 reviews geplaatst door Newbies, is dit een actie of onreine reviews (dat is bijna 1 per uur)?

product: Samsung Galaxy Gear Fit 2
Is al een tijdje bezig. Moet ergens een actie lopen. Op zich valt er voor een aantal van de reviews wel wat te zeggen, maar het is wel veel prul.

• The_Ownman
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-01 16:24
pricewatch: Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G. De twee-sterren review van 3 oktober 2016 betreft geen persoonlijke ervaring en verwijst naar een (nogal ontbetrouwbare) externe partij.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

The_Ownman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:34:
pricewatch: Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G. De twee-sterren review van 3 oktober 2016 betreft geen persoonlijke ervaring en verwijst naar een (nogal ontbetrouwbare) externe partij.
Deze? productreview: Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G review door youridv1
Niets te zien, of het was een andere reeds verwijderde.

• The_Ownman
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-01 16:24
Die inderdaad! Het is geen gebruiksreview want er wordt geen eigen ervaring gedeeld. In plaats daarvan wordt er verwezen naar een AMD-basher die tevens een conclusie trekt die 180 graden tegenover de conclusie van de Tweakers.net review staat! (Tweakers.net heeft deze uitvoering van de RX480 en dezelfde uitvoering van de GTX1060 tot beste uitvoeringen alom bestempeld) Het lijkt me geen goed beleid dat we op Tweakers in de gebruikersreviews de (slecht onderbouwde) meningen van anderen de hele gebruikersreview zijn. Natuurlijk had het gekund dat deze gebruiker een bevinding heeft die anders is dan die van de Tweakers.net review; dat is het mooie van deze site/community. Maar dit bevat geen eigen ervaringen en moet daarom bestempeld worden als een 'onreine' "gebruikers"review.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Het is een basisreview die niet serieus genomen zal worden. Maar ik ben het met je eens over geen eigen ervaring en alleen een verwijzing.

• kanem0chi
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21-01 10:22
productreview: Raidsonic Icy Box 10-bay Extern SINGLE Systeem Zwart review do...

Lijkt me vrij duidelijk, niks uitgebreid, alleen een reclame linkje

[Voor 10% gewijzigd door kanem0chi op 22-12-2016 22:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 31-08-2021
Een aantal reviews van de Alcatel Shine Lite (Wit,Zwart of Goud) zien er verdacht uit.
Geplaatst door nieuwe accounts met als enige acitiveit de review.

Zie:
pricewatch: Alcatel Shine Lite Wit

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

PcDealer schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:42:
[...]

Daarom:

[...]

Ik ben het met je eens dat men dat bij alle reviews moet schrijven als dat van toepassing is. Maar welke bedoel je precies?
Bij je 2e voorbeeld gaat het om een testpanel (zie bovenin de review naast de naam).

De overige reviews zijn zo snel na elkaar geplaatst, waardoor het erop lijkt dat de fabrikant mensen aanspoort om reviews op Tweakers te plaatsen. Op zich niets mis mee, maar ik mag hopen dat het niet voor geld is gedaan.
pricewatch: Alcatel Shine Lite Zwart

• Dirk

Dirk

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Nog niet verkrijgbaar, maar wel alvast een review klaar staan:
productreview: Samsung Galaxy S8+ Zwart review door magnat505

Dit lijkt me slechts een clickbait voor views en de review komt de komende weken misschien nog wel...

Edit: inmiddels is het geen "uitgebreide review" meer, waardoor de waarde van de review minder interessant is geworden. Hier hoeft wat mij betreft geen aandacht aan besteedt te worden.

[Voor 22% gewijzigd door Kiswum op 18-04-2017 10:06]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hoe gaat de redactie om met reviews die worden gemaakt op basis van producten die men nimmer in huis/op het werk hebben gehad?
productreview: Samsung Galaxy S8+ Zwart review door michelsoe12

Dit is een review op basis van de ervaringen tijdens de demo avond van Samsung en Tweakers. Op deze manier kan men reviews schrijven op basis van een ervaring uit bijvoorbeeld de Mediamarkt. Het lijkt mij gewenst dat een product op z'n minst in eigen bezit is (geweest) of langdurig (minimaal 1 dag) op het werk is getest/gebruikt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is inderdaad een hele beperkte preview, maar met zijn lage score zal hij direct naar de onderkant van de lijst verdwijnen op het moment dat er meer serieuze reviews uitkomen. :)

• Tribits
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 30-10-2021

Tribits

Onkruid vergaat niet

gallery: wolfiowww - MSI Radeon RX 580 8GB Gaming X
pricewatch: MSI Radeon RX 580 8GB Gaming X

Vrijwel zeker dat deze gebruiker die kaart nog nooit van dichtbij heeft gezien, en de prijzen van die kaart zijn daarnaast nog volop in ontwikkeling.

• Dirk

Dirk

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-01 17:42
pricewatch: MSI Radeon RX 580 8GB Gaming X. Review van gallery: DuckInSuit

Idem met bovenstaande van Tribits. Review gaat over de prijs, niet het product. Prijs is nog volop in ontwikkeling dus er is nog niets over te zeggen.

[Voor 12% gewijzigd door Nat-Water op 19-04-2017 09:06]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Dirk

Dirk

Die heeft hij zelf blijkbaar alweer weggegooid. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Give away in een review, waarom is er geen rapporteer knop in review secties, dat zou het rapporteren wel makkelijker maken :)
Of moet het toch via dit topic :|

Maar goed het gaat hier over:
productreview: Chipolo Plus Zwart review door kanem0chi

Chipolo had mijn overige reviews gelezen, alsook mijn review over de Classic en contacteerde mij of ik de nieuwe 'plus' variant wilde testen, zonder financi√ęle compensatie en mijn bevindingen daarover wilde opschrijven, omdat ik een goed referentie kader heb ten opzichte van de Chipolo Classic, aslook de vraag of ik op mijn YouTube kanaal er 3 weg wil geven.

Tevens staat het filmpje in de review met de titel: [3* INT. GIVE AWAY] The Chipolo Plus evolved big from the Chipolo Classic?

De give away wordt wat mij betreft via de review kenbaar gemaakt.

Give away via je eigen YT kanaal: prima, maar volgens mij mag je er niet naar verwijzen/kenbaar maken via je blog/review op Tweakers.

Zie: Prijsvragen in reviews, topics en/of tweakblogs

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kanem0chi
Hee Herman! Was gezellig samen in Spanje voor iBuyGou hea? Veel gechat via FB daarna etc, maar dan niet mij een berichtje hierover kunnen sturen? De review staat nu een maand online, met openheid, transparantie, duidelijke en volledige achtergrond informatie hoe ik aan mijn review-product ben gekomen, waar andere nog veel van kunnen leren.Nu probeer ik zo volledig mogelijk te beschrijven hoe ik er aan gekomen ben aangezien de community hier naar vraagt. Ik kan het ook allemaal weglaten en de andere discussie starten welke al meerdere malen op het forum is gevoerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21-01 19:48
PcDealer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:55:
[...]

Hoi Martijn,

Hoe lang de review online staat, doet er niet toe. Waar ik wel benieuwd naar ben of de weggeefactie inderdaad in de video staat. Als dat zo is was, dan heeft Kiswum gelijk dat het niet strookt met het vorig jaar afgekondigde beleid m.b.t. reclame/sponsoring.

De video heb je zelf verwijderd?

[...]
Kiswum had natuurlijk ook gewoon even een berichtje kunnen sturen naar Martijn en hem erop wijzen (heeft Foritain ook wel eens bij mij gedaan?) in plaats van op zo'n manier een beetje schijnheilig te doen. Verder no offense, maar Kiswum en Martijn kennen elkaar wel redelijk goed en zelfs persoonlijk dus het is wel wat jammer om dat op zo'n manier te doen. :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• oezie
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23:04
In dit topic staat het volgende:
Beste tweakers

De laatste tijd zien we steeds vaker dat mensen een review of blog maken over een bepaald artikel om er vervolgens een of meer van te verloten. Ook zien we meer reviews of tweakblogs met kortingscodes of referalcodes (buiten het Aanbiedingen en Kortingscodes-forum om). Dat is niet de bedoeling.

We bemerkten steeds vaker dat dit soort blogs met weggeefacties achteraf toch gesponsord bleken. Daarom zien we dit als reclame/marketing en dat is volgens de algemene voorwaarden niet toegestaan.

Ja, er zijn mensen die volkomen ter goeder trouw handelen en niet worden gesponsord door shop of fabrikant bij de verloting. Helaas is dat voor ons niet te verifi√ęren, vandaar dat we √©√©n lijn hebben moeten trekken.

Ja, via Tweakers doen we ook wel eens weggeefactie maar daarbij is volkomen transparant wie iets weggeeft en wat de verwachtingen zijn voordat je inschrijft. Bovendien garanderen wij altijd de onafhankelijkheid van de reviewer, je mag schrijven in je review wat je wil zonder dat dit gevaar oplevert voor je beloning.

Kortom: je review, topic, post of blog is en blijft van harte welkom. Maar dan zonder verloting, korting, links met referral etc. etc.
Met andere woorden er mogen geen weggeef acties gedaan worden via tweakers. Echter verloopt de weggeef actie in dit geval via youtube en staat het geheel los van de user review op tweakers. Ook kan er niet op de weggeef actie via tweakers gereageerd worden, alleen via youtube. De enige link die er op staat is de standaard link naar de youtube site die in de balk van de youtube video controls staat.

Daarnaast is Kanem0chi geheel transparant over hoe deze review tot stand is gekomen, lijkt mij juist alleen maar een goede zaak. Zouden andere reviewers nog een voorbeeld aan kunnen nemen.

Dan nog even off-topic: beetje vreemde gang van zaken dit Kiswum...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kanem0chi
^ Dit.

Dit is ook mijn gedachte achter de review en als deze al een maand online staat en erg geen feedback op is gekomen van geen enkele mod of andere persoon, dan is dit meer 'zoeken' en proberen te backstabben naar mijn idee. Bedankt voor je bericht Oezie.

Naar mijn idee speel ik hier volledig open kaar, hoe het product is verkregen, onder welke omstandigheden etc, wat voor de lezer de mogelijkheid geeft om een goed beeld te vormen hoe zij tegen de review aan kunnen kijken. Er zijn zat andere reviewers die geen enkele achtergrond informatie geven, waarbij ik dat bij mijn laatste 5 a 6 reviews al juist wel probeer te doen.
PcDealer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Inderdaad een weggeefactie in de video waarnaar wordt gelinkt.

[Voor 36% gewijzigd door kanem0chi op 07-05-2017 13:23]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk

Dirk

oezie schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:17:
[...]

In dit topic staat het volgende:

[...]

Met andere woorden er mogen geen weggeef acties gedaan worden via tweakers. Echter verloopt de weggeef actie in dit geval via youtube en staat het geheel los van de user review op tweakers. Ook kan er niet op de weggeef actie via tweakers gereageerd worden, alleen via youtube. De enige link die er op staat is de standaard link naar de youtube site die in de balk van de youtube video controls staat.

Daarnaast is Kanem0chi geheel transparant over hoe deze review tot stand is gekomen, lijkt mij juist alleen maar een goede zaak. Zouden andere reviewers nog een voorbeeld aan kunnen nemen.

Dan nog even off-topic: beetje vreemde gang van zaken dit Kiswum...
En toch maakt hij door het plaatsen van deze video en de verwijzing naar de actie reclame voor de weggeefactie. Dat mag niet en moet dus weg. De actie mag niet op Tweakers, de verwijzingen ook niet. Dat er geen eerdere meldingen zijn geweest zegt niets: lang niet iedereen is bekend met de regels rondom reclame in reviews en lang niet iedereen weet de juiste kanalen te vinden.

En laten we ophouden elkaar de koppen in te slaan over de manier van melden, dat is hier niet relevant.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luca
PcDealer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:44:
[...]

Ik zeg dat het niet zo is. Niet mijn feit omdraaien naar jouw mening.
Haha wat, meen je dit nou? Jouw feit? Je verdraait je eigen mening om naar een feit. Het is dat ik toevallig het een en ander weet maar dat weet jij dus kennelijk niet dus dan moet je er ook niet mee bezig zijn.. ;)

Danny is out.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kanem0chi
productreview: Chipolo Plus Zwart review door kanem0chi zinnetje is aangepast voor alle lovers ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Review achtergrond info: is niet belangrijk genoeg om te vermelden hoe ik er aan ben gekomen (gekocht, gekregen, betaalde review) en onder welke voorwaarden aan de hand van feedback op het forum. Transparantie 2.0
en
Naar mijn idee speel ik hier volledig open kaar, hoe het product is verkregen, onder welke omstandigheden etc, wat voor de lezer de mogelijkheid geeft om een goed beeld te vormen hoe zij tegen de review aan kunnen kijken.
volgens mij stroken die twee niet helemaal met elkaar.
Of je geeft openheid over wat je doet (zie ook je eigen website) of niet. Ga dan niet zo'n lullig zinnetje neer zetten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oezie
Dirk schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:45:
[...]

En toch maakt hij door het plaatsen van deze video en de verwijzing naar de actie reclame voor de weggeefactie. Dat mag niet en moet dus weg. De actie mag niet op Tweakers, de verwijzingen ook niet. Dat er geen eerdere meldingen zijn geweest zegt niets: lang niet iedereen is bekend met de regels rondom reclame in reviews en lang niet iedereen weet de juiste kanalen te vinden.

En laten we ophouden elkaar de koppen in te slaan over de manier van melden, dat is hier niet relevant.
Reclame is een vorm van communicatie met het doel potenti√ęle klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten. Dat is duidelijk niet het doel van deze video en is het dus duidelijk geen reclame voor een weggeef actie. De video is een uitbreiding op de review zoals tweakers dat zelf ook doet.

Misschien moet Tweakers eens de regels aanpassen waardoor het minder vrij voor interpretatie is...
Kenzi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:16:

volgens mij stroken die twee niet helemaal met elkaar.
Of je geeft openheid over wat je doet (zie ook je eigen website) of niet. Ga dan niet zo'n lullig zinnetje neer zetten.
Er werd openheid van zaken gegeven, blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld. Dan mag er best een uitleg staan waarom de zin is aangepast. Dat jij dat een lullig zinnetje vind is jouw mening.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

oezie schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:21:
[...]

Reclame is een vorm van communicatie met het doel potenti√ęle klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten. Dat is duidelijk niet het doel van deze video en is het dus duidelijk geen reclame voor een weggeef actie. De video is een uitbreiding op de review zoals tweakers dat zelf ook doet.

Misschien moet Tweakers eens de regels aanpassen waardoor het minder vrij voor interpretatie is...
[...]

Er werd openheid van zaken gegeven, blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld. Dan mag er best een uitleg staan waarom de zin is aangepast. Dat jij dat een lullig zinnetje vind is jouw mening.
Er wordt helemaal geen openheid gegeven. Dat heeft hij juist weggehaald onder het mom van "het is ook nooit goed".

En giveaways zijn zo'n beetje de standaard marketing tool voor kleine / beginnende fabrikanten. Dus het is gewoon reclame.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Danny.G schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:26:
Opmerkelijk hoe het vaak dezelfden zijn die erover vallen en hoe het vaak dezelfden zijn die juist geen commentaar krijgen. :D

Natuurlijk ook hypocrisie ten top. Tweakers houdt wel lekker acties met Samsung en T-Mobile (allemaal producten winnen, uitjes en what not) wat logischerwijs puur commercieel bedoeld is en gewoon een vorm van marketing is en dan wordt er moeilijk gedaan over zoiets.

Iets met verschillende maten meten.
Bij Tweakers staat er heel duidelijk "in samenwerking met" of "Advertorial". Tweakers is daar nooit onduidelijk in. Sommige reviewers wel. Dat heeft helemaal niks te maken met hypocrisie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• oezie
Kenzi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:28:
[...]

Er wordt helemaal geen openheid gegeven. Dat heeft hij juist weggehaald onder het mom van "het is ook nooit goed".
Dat heb je goed gezien. Dat is inderdaad wat hij daar aangeeft want blijkbaar wordt het niet gewaardeerd.
Kenzi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:28:
[...]
En giveaways zijn zo'n beetje de standaard marketing tool voor kleine / beginnende fabrikanten. Dus het is gewoon reclame.
Daarom wordt de giveway niet georganiseerd via Tweakers maar via Youtube. Er wordt door Dirk ook gerept over de reclame voor de giveaway en dus niet de giveaway ansicht. Die video is simpelweg geen reclame.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

oezie schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:36:
[...]

Dat heb je goed gezien. Dat is inderdaad wat hij daar aangeeft want blijkbaar wordt het niet gewaardeerd.

[...]

Daarom wordt de giveway niet georganiseerd via Tweakers maar via Youtube. Er wordt door Dirk ook gerept over de reclame voor de giveaway en dus niet de giveaway ansicht. Die video is simpelweg geen reclame.
Een giveaway is een reclame tool. Een producent / winkel geeft geen dingen weg zonder daar iets voor terug te willen; naambekendheid, publiciteit, verkopen etc. Dus reclame.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• kanem0chi
Kenzi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:42:
[...]

Een giveaway is een reclame tool. Een producent / winkel geeft geen dingen weg zonder daar iets voor terug te willen; naambekendheid, publiciteit, verkopen etc. Dus reclame.
Als we dan eens door de 'user' review sectie van Tweakers heen gaan, dan kunnen van alle grote reviewers hier minimaal + 80% (ben ik van mening) eruit gefilterd worden, want gratis product, in ruil voor een review = dus reclame.. want producent / fabrikant zijn naam, webshop zijn naam, applicatie zijn naam etc komt in beeld. Maar daar word niks mee gedaan?

[Voor 12% gewijzigd door kanem0chi op 07-05-2017 15:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oezie
kanem0chi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:48:
[...]

Als we dan eens door de 'user' review sectie van Tweakers heen gaan, dan kunnen van alle grote reviewers hier minimaal 80% (ben ik van mening) eruit gefilterd worden, want gratis product, in ruil voor een review = dus reclame.. Maar daar word niks mee gedaan?
Precies dit! Zo een beetje alle grote user reviewers worden gesponserd en geven 0 openheid van zaken. Grappig dat daar dan niet mee gedaan wordt... Tot zover de 'user' reviews

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

oezie schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:50:
[...]

Precies dit! Zo een beetje alle grote user reviewers worden gesponserd en geven 0 openheid van zaken. Grappig dat daar dan niet mee gedaan wordt... Tot zover de 'user' reviews
Niks houd je tegen een report te maken in dit topic over die reviews. Dat kalimero gedrag van "maar andere doen het ook" 8)7

onder je eigen account reageren werkt makkelijker dan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oezie
Kenzi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:53:
onder je eigen account reageren werkt makkelijker dan
Wat suggereer jij hiermee? Stuur me anders even berichtje, dan kunnen we kennis maken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Luca
Kenzi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:33:
[...]

Bij Tweakers staat er heel duidelijk "in samenwerking met" of "Advertorial". Tweakers is daar nooit onduidelijk in. Sommige reviewers wel. Dat heeft helemaal niks te maken met hypocrisie.
Dat stond dan ook bij Martijn zijn review.... Wat niet gewaardeerd werd en daarom paste hij het aan.

Kortom: hypocrisie.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Okee, het is genoeg. Tweakers is geen democratie. Wij hebben gewoon regels en die gaan we niet veranderen omdat je toevallig een vriend / huisgenoot mee laat reageren. Oftewel, geen reclame bij productreviews, je mag niet gratis meeliften op de bekendheid van Tweakers. Natuurlijk is er een enorm grijs gebied van fabrikanten die gratis producten weggeven om te reviewen, maar weggeefacties zijn duidelijk over de grens, ongeacht of deze op Tweakers zelf zijn, of dat je verwijst naar een actie elders.

Modbreak:Dit is het einde van deze discussie én de onvriendelijkheid.

[Voor 5% gewijzigd door Dirk op 07-05-2017 18:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-01 20:14
Hier nog een review die nergens op slaat:

pricewatch: Arduino 101

De enige review is van user 'jannerd'.

Geen enkele inhoudelijke review. Hij schrijft een zin dat het waarschijnlijk om een clone gaat, dat deze te duur is en dat die wel ergens anders gehaald kan worden.

Complete onzin, nu het hier niet gaat om een Arduino Uno maar om een Arduino 101. Maar buiten dat heeft de "review" geen enkele inhoud.

Hier nog een onzin review van hem:

productreview: Acer K202HQLb Zwart review door jannerd

[Voor 15% gewijzigd door Lennyz op 08-05-2017 13:39]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jochemd13
pricewatch: PNY NVIDIA Quadro K5000

Vind eigenlijk geen enkele review een review, een grote grap ;)

Hier twijfel ik ook nog over: pricewatch: PNY NVIDIA Quadro M6000

Hier ook geen enkele toevoeging: pricewatch: HP Intel Xeon X7560, x4 Tray

[Voor 48% gewijzigd door Jochemd13 op 08-05-2017 17:45]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ah, de kleuters zijn weer bezig geweest... Het is weer weg. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:54
Modbreak:Hier alleen individuele meldingen van reviews. Daar de algemene discussie

[Voor 72% gewijzigd door zeef op 11-05-2017 12:27]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:39

Hupske

AFCA

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb de gebruiker er ook van op de hoogte gebracht. Achter de Google links, staan inderdaad 2 referrals. Het is een "newby", maar als de links bewust zijn aangebracht, dan is dit een goed moment om te weten dat ze niet zijn toegestaan. De rest van de review is verder prima.

Ik hoop dat hij iets met de informatie uit mijn DM doet :s

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dan zullen we eens zien wat hij met jouw reactie doet. :)

Overigens, dit een volgende keer aan mij of mijn collega's over laten, het is beter als zo'n bericht van de moderators komt. :)

[Voor 53% gewijzigd door Dirk op 18-05-2017 23:32]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Bedankt Dirk, ik zal het onthouden. Maar je weet toch wat er gebeurde toen ik de laatste keer geen DM stuurde, maar hier een bericht plaatste? 😂😇

Ontopic:
Hij heeft een gedeelte aangepast, maar ik verwacht dat de user de referrals nog wel weg zal halen.
Komt helemaal goed!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:39

Hupske

AFCA

De links zijn nog niet aangepast. En hij is zich er bewust van.

Edit: @PcDealer Klopt. Inmiddels is het aangepast :)

Die nieuwe is goed gespot. Tevens ook geen nieuwe tweaker, die zal inmiddels toch wel bekend moeten zijn met de regels :9

[Voor 59% gewijzigd door Hupske op 21-05-2017 13:07]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hupske schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:01:
De links zijn nog niet aangepast. En hij is zich er bewust van.
Ik zie ze niet (meer).

productreview: Xiaomi Mijia Car DVR Camera Zwart review door dfrenner
Voor ‚ā¨61 is het een prima camera.
Referral: ?lkid=10636208

Tevens een link naar een YT video met daarin ook die referrallink.

Hupske schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:01:

Die nieuwe is goed gespot. Tevens ook geen nieuwe tweaker, die zal inmiddels toch wel bekend moeten zijn met de regels :9
Nooit van gehoord.
productreview: Skyhigh Mini 0805P Zwart review door dfrenner
Gek genoeg twee referral id's:
&lkid=10569337
&lkid=10569342 die wel overeenkomt met die in de ge√ęmbedde YT video

productreview: Viofo A118C Zwart review door dfrenner
Voor hetzelfde product 2 referrals... :? http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html
?lkid=10271629
&lkid=10424151
&lkid=10414904

Kan iemand bevestigen dat de id's inderdaad referrals zijn van Gearbest? Begin nu aan mijzelf te twijfelen.

[Voor 60% gewijzigd door PcDealer op 21-05-2017 18:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

PcDealer schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:04:

Kan iemand bevestigen dat de id's inderdaad referrals zijn van Gearbest? Begin nu aan mijzelf te twijfelen.
Kun je de link openen als je alles na .html weghaalt? Zo ja, dan is het een referral of een traceerbare link. Die moet men dus gewoon weghalen.
De producten zijn gratis gekregen en daar is de gebruiker duidelijk en eerlijk over:
Deze dashcam heb ik van Gearbest.com ontvangen om te testen.
Het zijn wel allemaal links waar een luchtje aan zit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik heb de belofte dat het vanavond aangepast wordt, we hebben dus nog een uurtje of twee. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 01:34
pricewatch: Sapphire Radeon Pro Duo 8GB
Deze review mag wel weg...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Kiswum schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:05:
[...]
Kun je de link openen als je alles na .html weghaalt? Zo ja, dan is het een referral of een traceerbare link. Die moet men dus gewoon weghalen.
Het waren zoveel verschillende referrals... ;(
Dirk schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:15:
Ik heb de belofte dat het vanavond aangepast wordt, we hebben dus nog een uurtje of twee. :)
Keurig gedaan. Alleen deze mag wel wat korter: dfrenner in 'productreview: Viofo A118C Zwart review door dfrenner' naar https://www.conrad.nl/nl/...houd-1-rollen-806742.html

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Aangepast. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Snap alleen niet waarom er nou tweemaal dezelfde YT video in moet?

Het is trouwens meer een unboxing dan een review
[quote]Ik test de cams natuurlijk relatief kort, dus op de lange termijn kan ik er niets over roepen.[/quote]
[quote]De dashcam is inmiddels weer verwijderd om ruimte te maken voor de volgende[/quote]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Verdacht veel Samsung Tab S3 reviews, waarbij het voor een aantal de eerste activiteit is op Tweakers.

pricewatch: Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart

Verder valt het op dat ze allemaal 5 sterren geven.

Wellicht is deze info belangrijk die ik uit een van de reacties heb gehaald:
Ik mocht deze tablet testen via The Insiders tegen een gereduceerd tarief.
Meer info over deze campagne kun je hier lezen:
https://www.theinsiders.e...10/samsunggalaxytabs3.htm

Pagina: 1 2 3 ... 7

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee