No keyboard detected. Press F1 to continue.
die mensen van de olympus komen van http://reviewclub.nl/
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik gok dat hij de instabiliteit gewoon niet vindt passen bij een volledig vrijgegeven product.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Of het betreft een beta firmwareDirk schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:28:
Als zijn review in een beta-periode is gemaakt, dan is de jouwe dat ook, zijn review is veel nieuwer.
Ik gok dat hij de instabiliteit gewoon niet vindt passen bij een volledig vrijgegeven product.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
http://reviewclub.nl/projects/panasonic-viera-tvs/
http://tweakers.net/produ...ra-tx-50dx730-zilver.html
Zie ook:
Haas_nl schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:03:
Zoals ik in de blog ook melde: Optimel limoen: PEN F kado bij pakje boter?
die mensen van de olympus komen van http://reviewclub.nl/
Waarschijnlijk ook nog bij de sony headset?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2016 13:52 ]
Het is wel een echte ervaring, maar de review is echt
Weg
Wat was de huidige stance (hurr) op Engels in reviews? Overigens zou ik 100% voor zijn om dit te accepteren, maar ik meen dat het momenteel simpelweg niet mag?
productreview: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Blue (Qwerty) review door inf...
De eerste slaat eigenlijk nergens op...
[ Voor 9% gewijzigd door Dirk op 22-06-2016 12:50 ]
Excuus, verkeerd topic.Dirk schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:33:
Kijk eens een paar topics omhoog.
[ShR] Meldingen Shopreview - deel 5
[ Voor 172% gewijzigd door Fusioxan op 22-06-2016 22:48 . Reden: Verkeerd topic ]
In eerste instantie dacht ik 'een beetje rant-y', maar wel één die ik goed kan voorstellen als je ervaring zo loopt. Echter dat laatste stukje vind ik wel wat apart in een review. Ik heb totaal niets met Dell, maar in reviews gaan suggereren dat bedrijven je profiel checken en je zelfs blokkeren omdat je niet-blank-niet-westers bent? Say what now.
Oftewel de vraag: is dat de bedoeling? mag dat? Hoe gaan we daar mee om? De basis blijkt m.i. een ervaring en een mogelijk terechte klacht over de service, maar dit zijn nogal beschuldigingen.
edit:
nu dubbel:
productreview: Dell XPS 15 9550 (CNX5503) review door Erendiz
[ Voor 15% gewijzigd door Foritain op 23-06-2016 16:52 ]
We hebben er weer een..
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Printer is bijna 600 euro, en al 3,5 jaar op de markt. 0 reviews tot eind maart 2016. Sinds die tijd zijn er 14 reviews geschreven, vrijwel alleen maar door newbies, en met een minimale lengte. Er is vrijwel geen enkele printer met zoveel reviews en al zeker niet in die prijsklasse.
Tja: http://reviewclub.nl/projects/xerox-workcenter-6605/TheByteBoy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:47:
De reviews van de pricewatch: Xerox WorkCentre 6605V_DN zijn ook opvallend.
Printer is bijna 600 euro, en al 3,5 jaar op de markt. 0 reviews tot eind maart 2016. Sinds die tijd zijn er 14 reviews geschreven, vrijwel alleen maar door newbies, en met een minimale lengte. Er is vrijwel geen enkele printer met zoveel reviews en al zeker niet in die prijsklasse.
Dat de meningen over "wat een goede review is" verschillen mag duidelijk zijn
ff deze quoten, er gebeurt niets aan die Dell review? Meer dan de helft gaat over "racisme" of "hackpogingen" .Foritain schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:56:
productreview: Dell XPS 15 (9530-4621) review door Erendiz
In eerste instantie dacht ik 'een beetje rant-y', maar wel één die ik goed kan voorstellen als je ervaring zo loopt. Echter dat laatste stukje vind ik wel wat apart in een review. Ik heb totaal niets met Dell, maar in reviews gaan suggereren dat bedrijven je profiel checken en je zelfs blokkeren omdat je niet-blank-niet-westers bent? Say what now.
Oftewel de vraag: is dat de bedoeling? mag dat? Hoe gaan we daar mee om? De basis blijkt m.i. een ervaring en een mogelijk terechte klacht over de service, maar dit zijn nogal beschuldigingen.
Dell licht je niet alleen op, maar ze zijn ook niet vies van discriminatie op basis van afkomst, ras etc…! (De oderstaande foto van een twitter account dient slechts ter illustratie))
Dit soort reviews zijn geen toegevoegde waarde.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
TheByteBoy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:47:
De reviews van de pricewatch: Xerox WorkCentre 6605V_DN zijn ook opvallend.
Hier zie ik duidelijke bewijzen voor misbruik, dus dit ga ik opruimen. En dan ook maar direct de gevolgen van http://reviewclub.nl/projects/vlaanderen-testen-hp-x2-1012/. (De rest van hun huidige acties heb ik nog niet bekeken.)Foritain schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:43:
[...]
Tja: http://reviewclub.nl/projects/xerox-workcenter-6605/
Dat de meningen over "wat een goede review is" verschillen mag duidelijk zijnGeen enkele is ook maar ietwat onderbouwd en allemaal laten ze een nare smaak achter. Wat ik mij vooral afvraag is of er daadwerkelijk zo veel testsamples zijn verstuurd, of dat er stiekem een handje wordt geholpen door het PR bedrijf in kwestie. Zelfde met de eerder genoemde Olympus camera zijn het wel erg veel reviews die allemaal in een paar tellen geschreven lijken te zijn, maar ga dat maar eens bewijzen.
pricewatch: Panasonic Viera TX-50DX730 Zilver
Er lijkt ook een bijpassende reviewclub actie te zijn:
http://reviewclub.nl/projects/panasonic-viera-tvs/
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Review zonder Hollandaise sausje.
gallery: tynergyForitain schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:17:
productreview: Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB review door tynergy
Lijkt hij vaker te doen, maar hij zit hier al een tijdje
plus
Still learning dutch, so please stick with english or really really simple dutch
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb zelf geen problemen met Engelse reviews, heck als het zou kunnen zou ik dat zelf ook doen. Maar helaas mag het nietSinergyX schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:20:
[...]
gallery: tynergy
plus
[...]
Alle newbie reviews komen nogal nep over. Schrijfwijze is vaak hetzelfde. Accounts alleen aangemaakt om een review te plaatsen, etc. 2 reviews herhalen '10min', 2 anderen hebben het weer over 'moeilijke ip adressen'. Indien je een router gebruikt verwacht ik iets over bijvoorbeeld hoe sterk het signaal is.
Elke review van de 4 newbies zou je kunnen schrijven zonder ooit het product te hebben gezien.
Foritain schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:17:
productreview: Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB review door tynergy
SinergyX schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:20:
[...]
gallery: tynergy
plus
[...]
Juist om te voorkomen dat ervaren reviewers zoals jij uit gemakzucht overschakelen naar het Engels (want makkelijk te kopiëren naar andere sites), handhaaf ik hier vrij strikt. Anders zouden de Nederlandstalige reviews al snel ondersneeuwen...Foritain schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:30:
[...]
Ik heb zelf geen problemen met Engelse reviews, heck als het zou kunnen zou ik dat zelf ook doen. Maar helaas mag het niet
Het valt wat op, maar de reviews zijn redelijk ruim in de tijd gespreid, en ik zie zo geen verband tussen de accounts.bkor schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:35:
pricewatch: Sitecom WLR-5002
Alle newbie reviews komen nogal nep over. Schrijfwijze is vaak hetzelfde. Accounts alleen aangemaakt om een review te plaatsen, etc. 2 reviews herhalen '10min', 2 anderen hebben het weer over 'moeilijke ip adressen'. Indien je een router gebruikt verwacht ik iets over bijvoorbeeld hoe sterk het signaal is.
Elke review van de 4 newbies zou je kunnen schrijven zonder ooit het product te hebben gezien.
Plaats je review in een blog en kopppel beide reviews aan elkaar.Foritain schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:30:
[...]
Ik heb zelf geen problemen met Engelse reviews, heck als het zou kunnen zou ik dat zelf ook doen. Maar helaas mag het niet
Voorbeeldje van mij uit het verre verleden:
Kiswum - Your smartphone reviewer: UMi C1 review (UK version)
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Nou eigenlijk alles van deze site is zeker gereviewed
http://reviewclub.nl/projects/
Jammer dat er dan niet echt goede reviews uit komen...
[ Voor 4% gewijzigd door Jochemd13 op 28-08-2016 16:38 ]
En deze
productreview: Jaybird X2 review door smithics
[ Voor 34% gewijzigd door Jochemd13 op 11-09-2016 12:01 ]
Die van bjorn lijkt me een beetje onzinnig.
Overigens staan er ook reviews van vóór de releasedatum, dat lijkt me apart?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
pricewatch: Apple iPhone 7 32GB Zwart
Kan iemand deze reviews nalopen?Outerspace schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:17:
[...]
De aangehaalde wel, maar wordt er nog wat met de andere reviews gedaan?
gallery: NielsG
Beetje goedkoop karma scoren met nietszeggende reviews.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Moah, het valt wel mee, de reviews zijn over het algemeen kort en weinig informatief, maar ze voldoen aan het minimum: er is een persoonlijke, niet gesponsorde, ervaring.
Weg.
Edit: Crap verkeerde topic...Fantastische site en geweldige mensen die er achter zitten.
Ik wilde graag een game pc,zelf samen gesteld alleen ik kwam er niet helemaal uit.
De chat op de site werkt als een malle.
Binnen 2min iemand aan de lijn die je graag en snel helpt.
Ze denken ook mee,en ze denken eerst aan jou en niet aan hun eigen portomonee.
Ik had een foutje gemaakt bij de bestelling.
Domme schuld van mij,maar ze kwamen al met een oplossing.
Geen punt,we gaan t regelen werd er gezegd.
De computer wordt op dit moment gebouwd,en je krijgt tussentijds info hoe of wat.
Geweldig!
Ook kwam ik achter dat alles wat ik in mn winkelmandje deed (wat ik nodig had)
Het goedkoopst was bij 3launch,en dat maakt mn vrouw ook weer blij.
Goede service,snelle service,laagdrempelig,goedkoop en professioneel!
Ik zeg: puik werk,ik raad t iedereen aan.
Grtz
Remco
Er wordt al gevraagd om een aanpassing in Rips10 in "[Feature] Shopreviews".
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Engelse review op een Nederlandse site is niet echt helemaal handig. Er zijn genoeg Engelstalige sites.
Dirk in "Meldingen 'onreine' productreviews"
Iets met policy.
Wat mij betreft zou ik het ook liever in het Engels doen, maar dan is de kans idd groot dat Engelstalig snel een meerderheid zal worden. Gok dat meerdere fanatieke reviewers daar dan wel in zullen volgen. Is daar overigens ooit een discussie over gevoerd? Uit interesse, lijkt mij dat her nml ook wel wat voordelen aan zitten.
Die is weleens gevoerd.Foritain schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:15:
[...]
Dirk in "Meldingen 'onreine' productreviews"
Gok dat meerdere fanatieke reviewers daar dan wel in zullen volgen. Is daar overigens ooit een discussie over gevoerd? Uit interesse, lijkt mij dat her nml ook wel wat voordelen aan zitten.
https://gathering.tweaker...d%5B%5D=70&keyword=engels
TLDR: liever niet, maar geen halszaak.
[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 09-10-2016 21:29 ]
Product is net op de markt, maar nu heeft hij er schijnbaar al een week ervaring mee
Zou kunnen: http://blogs.sonymobile.c...ia-xz-in-store-now/?rl=nlRonald8 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:51:
Product is net op de markt, maar nu heeft hij er schijnbaar al een week ervaring mee
pricewatch: Intel ComputeStick STCK1A32WFCL
De opmerking van de ene reviewer over de ander kan m.i. echt niet door de beugel.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Deze user heeft in 14 dagen tijd 104 reviews geschreven. Als je in de lijst kijkt zie je veel dezelfde reviews van ongeveer hetzelfde producten. Bijv:
productreview: Advanced Cable Technology 5.0m Cat6 UTP review door kolsters (6x)
productreview: Advanced Cable Technology 7.0m Cat6 UTP review door kolsters (6x)
productreview: Advanced Cable Technology 1.0m Cat5e UTP review door kolsters (6x)
productreview: AC Ryan KXNG.acryl review door kolsters (4x)
productreview: Asus ENGT220/DI/1GD3(LP) review door kolsters (4x)
Wellicht een opschoonactie; één review voor één producttype of ze gewoon allemaal verwijderen. Voegen in mijn ogen weinig toe.
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 17-10-2016 11:46 ]
Het is bijzonder dat hij/zij al deze kaarten heeft getest:rens-br schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:38:
https://tweakers.net/productreview/user/796009/.
Deze user heeft in 14 dagen tijd 104 reviews geschreven. Als je in de lijst kijkt zie je veel dezelfde reviews van ongeveer hetzelfde producten. Bijv:
productreview: Advanced Cable Technology 5.0m Cat6 UTP review door kolsters (6x)
productreview: Advanced Cable Technology 7.0m Cat6 UTP review door kolsters (6x)
productreview: Advanced Cable Technology 1.0m Cat5e UTP review door kolsters (6x)
Wellicht een opschoonactie; één review voor één producttype.
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD3(LP)
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD2(LP)/V2
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/1GD2(LP)
16-10-2016 Asus ENGT220/DI/512MD3
Er zit een luchtje aan wat mij betreft.
Zo zijn er inderdaad wel meer producten waarvan alle types 'getest' zijn.Kiswum schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:44:
Het is bijzonder dat hij/zij al deze kaarten heeft getest:
Bijvoorbeeld productreview: Transcend StoreJet 500 Portable SSD 1TB Wit review door Johnny...
Nog zo'n achterlijke: productreview: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 review door jonny9420
[ Voor 40% gewijzigd door OB1 op 21-10-2016 10:15 ]
pricewatch: Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large (Grijs)
Allemaal verwijderd.rens-br schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:38:
https://tweakers.net/productreview/user/796009/.
Wellicht een opschoonactie; één review voor één producttype of ze gewoon allemaal verwijderen. Voegen in mijn ogen weinig toe.
Die staan er nog.Kiswum schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:44:
[...]
Het is bijzonder dat hij/zij al deze kaarten heeft getest:
Er zit een luchtje aan wat mij betreft.
Volgens mij zijn die inmiddels ook verwijderd.PcDealer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:05:
Die staan er nog.
product: Samsung Galaxy Gear Fit 2
Accu duurKiswum schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:05:
Bij Samsung zijn de Galaxy Gear Fit 2 reviews in trek. Vandaag zijn er 5 reviews geplaatst door Newbies, is dit een actie of onreine reviews (dat is bijna 1 per uur)?
Kiswum schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:05:
Bij Samsung zijn de Galaxy Gear Fit 2 reviews in trek. Vandaag zijn er 5 reviews geplaatst door Newbies, is dit een actie of onreine reviews (dat is bijna 1 per uur)?
Is al een tijdje bezig. Moet ergens een actie lopen. Op zich valt er voor een aantal van de reviews wel wat te zeggen, maar het is wel veel prul.Foritain schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:57:
Opmerkelijk veel newbie reviews in de laatste dagen van deze:
pricewatch: Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large (Grijs)
Deze? productreview: Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G review door youridv1The_Ownman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:34:
pricewatch: Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G. De twee-sterren review van 3 oktober 2016 betreft geen persoonlijke ervaring en verwijst naar een (nogal ontbetrouwbare) externe partij.
Niets te zien, of het was een andere reeds verwijderde.
Die inderdaad! Het is geen gebruiksreview want er wordt geen eigen ervaring gedeeld. In plaats daarvan wordt er verwezen naar een AMD-basher die tevens een conclusie trekt die 180 graden tegenover de conclusie van de Tweakers.net review staat! (Tweakers.net heeft deze uitvoering van de RX480 en dezelfde uitvoering van de GTX1060 tot beste uitvoeringen alom bestempeld) Het lijkt me geen goed beleid dat we op Tweakers in de gebruikersreviews de (slecht onderbouwde) meningen van anderen de hele gebruikersreview zijn. Natuurlijk had het gekund dat deze gebruiker een bevinding heeft die anders is dan die van de Tweakers.net review; dat is het mooie van deze site/community. Maar dit bevat geen eigen ervaringen en moet daarom bestempeld worden als een 'onreine' "gebruikers"review.PcDealer schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 00:14:
[...]
Deze? productreview: Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G review door youridv1
Niets te zien, of het was een andere reeds verwijderde.
Lijkt me vrij duidelijk, niks uitgebreid, alleen een reclame linkje
[ Voor 10% gewijzigd door kanem0chi op 22-12-2016 22:45 ]
klikos
pricewatch: Intel Xeon E5-2620 v2 Boxed
pricewatch: Intel Xeon E5-2620 v2 Tray
Duh, bij Tray geen koeler.
Geplaatst door nieuwe accounts met als enige acitiveit de review.
Zie:
pricewatch: Alcatel Shine Lite Wit
Daarom:UnderDogg1905 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:56:
Een aantal reviews van de Alcatel Shine Lite (Wit,Zwart of Goud) zien er verdacht uit.
Geplaatst door nieuwe accounts met als enige acitiveit de review.
Zie:
pricewatch: Alcatel Shine Lite Wit
Ik ben het met je eens dat men dat bij alle reviews moet schrijven als dat van toepassing is. Maar welke bedoel je precies?Door Tweakers.net gevraagd om deze nieuwe "Chocoladereep" smartphone te testen en een review hierover te schrijven.
productreview: Alcatel Shine Lite Goud review door Beatz
Bij je 2e voorbeeld gaat het om een testpanel (zie bovenin de review naast de naam).PcDealer schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Daarom:
[...]
Ik ben het met je eens dat men dat bij alle reviews moet schrijven als dat van toepassing is. Maar welke bedoel je precies?
De overige reviews zijn zo snel na elkaar geplaatst, waardoor het erop lijkt dat de fabrikant mensen aanspoort om reviews op Tweakers te plaatsen. Op zich niets mis mee, maar ik mag hopen dat het niet voor geld is gedaan.
pricewatch: Alcatel Shine Lite Zwart
Ik zie het!Kiswum schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:35:
[...]
Bij je 2e voorbeeld gaat het om een testpanel (zie bovenin de review naast de naam).
Het toestel is namelijk nog helemaal niet uitgekomen.
productreview: Huawei P10 Lite Zwart review door corvette64
Review van corvette64 is duidelijk niet serieus.
[ Voor 29% gewijzigd door JelleDJs op 28-03-2017 20:20 ]
Geen voor en nadelen.
En check prijs eens.
[ Voor 6% gewijzigd door New Yorker op 02-04-2017 19:07 ]
Weg
productreview: Samsung Galaxy S8+ Zwart review door magnat505
Dit lijkt me slechts een clickbait voor views en de review komt de komende weken misschien nog wel...
Edit: inmiddels is het geen "uitgebreide review" meer, waardoor de waarde van de review minder interessant is geworden. Hier hoeft wat mij betreft geen aandacht aan besteedt te worden.
[ Voor 22% gewijzigd door Kiswum op 18-04-2017 10:06 ]
productreview: Samsung Galaxy S8+ Zwart review door Luchtbakker
Dit is een review op basis van de ervaringen tijdens de demo avond van Samsung en Tweakers. Op deze manier kan men reviews schrijven op basis van een ervaring uit bijvoorbeeld de Mediamarkt. Het lijkt mij gewenst dat een product op z'n minst in eigen bezit is (geweest) of langdurig (minimaal 1 dag) op het werk is getest/gebruikt.
Productreview melden? Gebruik daarvoor de nieuwe rapporteerknop bovenaan de review.