TheGhostInc schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:22:
[...]
Ik denk dat 2 dingen je mogelijk weerhouden van een +3 in mijn optiek (ik heb je wel een +3 gegeven

)
"Less is more", misschien iets teveel 'randzaken' en bijvoorbeeld 4 foto's van een powersupply is gewoon teveel. Als je echt zo graag zover in detail wilt gaan kun je ook foto's 'in elkaar' plakken.
Dus 1 mooie overzichtsfoto en dan 3 detail foto's aan de zijkant iets kleiner in hetzelfde plaatje. Dan kun je het plaatje 2x zo groot maken zonder extra 'bits' te gebruiken en je helpt Google ook een beetje. Stel ik zoek op dit type met google search, dan krijg ik een voedingskabel te zien?
En ik vind je score van 5 sterren wat hoog. Ik ken de spullen van Acer en die zijn zelden echt 5 sterren waardig. Ik mis dan ook het woord bouwkwaliteit in je review.
Buiten dat, super review en zeker voor mensen die deze monitor niet 'live' hebben gezien heel informatief!
Ik heb inderdaad geprobeerd om het een beetje kort maar krachtig te houden, maar dat schiet er toch al snel bij in als je iets wel goed wilt beschrijven, dat lukt vaak niet in een korte zin. Dat van die powersupply kan ik inkomen, dat was misschien een beetje overdone. Aan de andere kant heb ik juist door de foto's geprobeerd dingen zo duidelijk mogelijk te maken, foto's zeggen meer dan 1.000 worden hé

.
Verder veel gekloot gehad met de tabellen en de foto's erin, was al lang blij dat ik het voor elkaar kreeg.. Voor een volgende keer zal ik daar eens naar kijken!
Wat betreft die waardering: je zegt het zelf, mensen die de monitor niet 'live' gezien hebben, heb ik geprobeerd zo goed mogelijk te informeren. En geloof me, dit ding zit goed in elkaar. De vijf sterren is hij naar mijn mening dan ook echt waard.
Met deze Z35 en de X34 zijn ze een geheel nieuwe weg ingeslagen en ook de X34 zit zeer degelijk in elkaar. Zie ook:
productreview: Acer Predator X34 Aluminium, Zilver, Zwart review door GerhardBurger
Bedankt voor je reactie verder!