Bij deze:Migrator schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:45:
Jouw reactie heeft helemaal niks te maken met het onderwerp van het nieuwsartikel en voegt niks toe. Je eerste zin gaat over moderatie en je tweede zin gaat over hoe mensen onder het nieuwsartikel reageren. Wat betreft meten met twee maten: Jammer dat je me daarvan beschuldigt, en op niks gebaseerd. Mocht je andere reacties zien die zwaar off-topic zijn en op de 0 staan, meld ze dan gerust.
Verwijderd in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet ve... niets inhoudelijks mbt nieuws artikel, feitelijk niets te bewijzen c.q. zwart makerij
CobraVE in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwijdere... niets inhoudelijks mbt nieuws, als ook zwart makerij
Verwijderd in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwij... niets inhoudelijks mbt nieuws, zelfs zeer off-topic
Verwijderd in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwij... propaganda, duidelijk aanzet tot e.e.a.
Shift in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwijderen ... olie? Artikel gaat over twitter?
Verwijderd in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verw... idem dito
Shift in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwijderen ... Nu zelfs Rusland erbij? Wut gaat toch echt om Twitter.
Verwijderd in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verw... idem dito
sekeroglan in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwijd... eehh? Olie IS? Twitter is toch echt het artikel waar het over gaat.
Verwijderd in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwijde... deze gebruiker geeft exact dezelfe inhoudelijk reactie maar dan met meer woorden?
Verwijderd in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwijdere... politici? internet? Ik zie BTK in het artikel staan ofwel een organisatie?
Verwijderd in 'nieuws: Turkije legt boete op aan Twitter vanwege niet verwi...
Zo kan ik nog wel doorgaan, doe ik niet want heel de 'topic' is vervuild.
Dit is overigens wat ik aangeven wil met "meten met twee maten" (in algemene zin)
Dat is al meer dan 15 jaar zo. Het installeren van .net is niet voor niets een vereiste... Het is letterlijk zo gemaakt (!). Natuurlijk is dat 15 jaar geleden niet door een stagiair gemaakt, toen was het state of the art