Migrator schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:08:
[...]
De reacties die je linkt en de gehele bijbehorende thread horen imo op 0. Ze zijn niet relevant voor de discussie over de telefooncamera's en bovendien is het betreffende twistpunt nu weggehaald. Dit is dus waarom GR-reacties op de 0 horen.
[...]
Die van drakiesoft mogen imho inderdaad op -1, en daar staat het gros ook. Die van jou vind ik ook niet meer dan een 0, waarom zou dat een +1 verdienen? Je begint met een sneer (hoe terecht die in jou ogen ook moge zijn) en quote iets wat in de review ook te lezen is. Ik zie echt de relevantie niet, behalve voor degenen die het artikel in het geheel niet gelezen hebben.
Fijne kerstdagen overigens

In de eerste instantie werd door Wout gezegd dat die info er niet uitgehaald kon worden, vandaar ook deze reactie:
WoutF in 'reviews: De zes beste smartphonecamera's: welke maakt de mooiste fo...
Als je bedenkt dat Tweakers voor veel verwarring zorgt omdat ze iets er in de eerste instantie niet uit konden halen, dan vind ik het wel ontopic wanneer mensen deze verwarring uit de wereld proberen te helpen. Maar jij bent het hier duidelijk niet mee eens.
En waarom die ander ontopic is? Die sneer is gewoon een feitelijk constatering, dat jij hier een ander gevoel bij krijgt, moet jij weten, hij zeikt Tweakers af zonder te lezen, ik vind dat je iemand dan gewoon duidelijk op de feiten mag wijzen. Verder heb ik het ook onderbouwd met een link naar het artikel die over de update gaat.
[
Voor 10% gewijzigd door
Benjamin- op 25-12-2015 11:49
]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900