"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
-3 is geen score, maar het totaal aantal van de weging die jou de score -1 hebben gegeven. -1 is echter een onterechte score, het is wel on-topic, en het staat nu goed. Al moet ik wel zeggen dat zulke korte one-liners weinig toevoegen en ik dus een 0 ook goed zou kunnen begrijpen.
Lijkt me geen +2, een +1 is wel het maximale denk ik.
Virussen? Scan ze hier!
stin00 in 'nieuws: Xbox One-versie Fallout 4 hapert niet bij gebruik van ssd'
MartenBE in 'nieuws: ProtonMail haalt genoeg geld op om dienst een jaar te be...
drdelta in 'nieuws: Microsoft wil Europeanen tegen meerprijs opslag in Duitse...
drdelta in 'nieuws: Eerste smartphonegames van Nintendo worden free-to-play'
Geen +2
Johan9711 in 'nieuws: Tweetrapsauthenticatie in PayPal kan al geactiveerd wor...
Geen +3
Wat heeft de lengte van een zin hier nou mee te maken? Ik geef in die zin precies aan waarom het opgegeven antwoord waarop ik reageer niet per se de juiste of beste (oplossing) is.Ircghost schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:30:
[...]
Al moet ik wel zeggen dat zulke korte one-liners weinig toevoegen en ik dus een 0 ook goed zou kunnen begrijpen.
Een oneliner is vaak een losse opmerking, die niet zelden ongerelateerd is aan het onderwerp. Men kan er dus makkelijk overheen lezen zonder echt aan informatie te verliezen, hence 0.PcDealer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:34:
[...]
Wat heeft de lengte van een zin hier nou mee te maken? Ik geen in die zin precies aan waarom het opgegeven antwoord waarop ik reageer niet per se de juiste of beste (oplossing) is.
Zullen we de algemeenheden achter ons laten en het specifiek hebben over deze?Jolke schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:38:
[...]
Een oneliner is vaak een losse opmerking, die niet zelden ongerelateerd is aan het onderwerp. Men kan er dus makkelijk overheen lezen zonder echt aan informatie te verliezen, hence 0.
Na opnieuw bekijken van de faq enige aanvulling gedaan. Om te voorkomen dat de 0 terecht is.
Het draait stukken beter, zeker, maar roepen dat er geen framerate problemen zijn is niet correct. De Digital Foundry PC draait de titel op console equivalent settings tussen 30 en 50 fps. Dat is behoorlijk fluctuerend en dat zal je merken. Tel daarbij op dat je de titel niet kan locken op framerate, en ondanks dat het soepeler speelt dan de console releases, zou ik niet zeggen dat het geen framerate problemen kent gezien de fluctuaties.dusty-2011 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 00:30:
Ik sta hier naar mijn mening onterecht op -1:
http://tweakers.net/reacties/bekijk/8005704/
Er is maar één moderatie geweest van die post, dus het is makkelijk te corrigeren naar een 0 of een +1.
Ik denk dat iemand op de tenen was getrapt door mijn post, waarschijnlijk een console-gebruiker. Maar dat was zeker niet de bedoeling van m'n post. Het is echt zo dat een 750ti i.c.m. een i3-processor FallOut 4 al stukken beter draait dan de PS4 en Xbox One. En het is ook echt zo dat de game bij mij tot nu toe nooit onder de 60 fps is gezakt. Al die hitches en stutters die er op de Xbox One zijn heb ik op mijn PC nog nooit gezien. Dat is gewoon de waarheid. M'n PC kostte dan ook 1600 euro vorig jaar. Al met al is het echt een onterechte -1.
Helaas weer een gebruiker die de performance van de consoleversie wijdt aan de consoles. Het ligt helemaal niet aan de hardware in dit geval, maar aan Bethesda's bedenkelijke reputatie als het om console versies van diens titels gaat. En misschien ook wel aan de gebruikte tech, Creation. Maar zeker niet de consoles. Dat is inmiddels zon dood argument dat alleen console bashers zulke onbehouwen argumenten durven aan te dragen.WhatsappHack schreef op donderdag 12 november 2015 @ 02:34:
Dat topic mag sowieso wel eens nagekeken worden. Het is echt een enorme rotzooi aan meningmoderaties daar. PC vs Console. Positief over het spel VS negatief over het spel. Niet te filmen.
Hier ook zo'n reactie: Hephaestos in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje'
+3: 13
+2: 19
+1: 19
0: 2
-1: 11
Alsof je op een achtbaan zit...
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Dit is geen -1. 0 ten minste, omdat het off topic is. Ik zou graag eens een systeem willen zien waarbij mensen die te vaak -1 geven gemonitord worden, ik zie zo vaak -1 gegeven omdat mensen niet snappen dat als je het ergens niet mee akkoord bent dat het dan automatisch voor iedereen een ongwenste reactie is.
Als ik het ergens niet mee akkoord ben, maar het is on topic dan modereer ik gewoon niet...
Kol Nedra in 'nieuws: Xbox One-versie Fallout 4 hapert niet bij gebruik van ssd'
[ Voor 22% gewijzigd door matthewk op 12-11-2015 12:27 ]
Consultant - Autogek
Geeft aan een modmisbruiker te zijn wegens meningmodden. Misschien even bijsturen?
Virussen? Scan ze hier!
Daar kijk ik even naar. Dank voor de melding.wildhagen schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:00:
SB[NL] in 'nieuws: Nederlandse filmmakers stellen staat aansprakelijk voor sc...
Geeft aan een modmisbruiker te zijn wegens meningmodden. Misschien even bijsturen?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Deze reactie staat nu goed. En wat doet je denken dat er momenteel geen manier is om mismodders (die al geruime tijd een probleem zijn) op te sporen? Een dergelijk systeem is er wel degelijk.matthewk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:24:
matthewk in 'nieuws: Xbox One-versie Fallout 4 hapert niet bij gebruik van ssd'
Dit is geen -1. 0 ten minste, omdat het off topic is. Ik zou graag eens een systeem willen zien waarbij mensen die te vaak -1 geven gemonitord worden, ik zie zo vaak -1 gegeven omdat mensen niet snappen dat als je het ergens niet mee akkoord bent dat het dan automatisch voor iedereen een ongwenste reactie is.
Waarom niet, als ik vragen mag? Als je objectief kunt vaststellen dat iets ontopic is is een score aanklikken toch niet zo'n moeite?Als ik het ergens niet mee akkoord ben, maar het is on topic dan modereer ik gewoon niet...
Dat lijkt mij gewoon een -1 vanwege de sneer in de laatste zin.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
NEO256 in 'nieuws: Nederlandse filmmakers stellen staat aansprakelijk voor sc... Een +2 vind ik voor deze reactie voldoende, ik mis wat objectiviteit voor een +3.
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse filmmakers stellen staat aansprakelijk voor sch... Idem.
DennusB in 'nieuws: Nederlandse filmmakers stellen staat aansprakelijk voor s... Geen +2.
Amasik in 'nieuws: Apple werkt aan betaalsysteem voor gebruikers onderling' Een 0, geen +1/+2.
D-D-dubbelpostMigrator schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:40:
pineapple23 in 'nieuws: Renders van tweede Android-toestel van BlackBerry ver... Ad Hominem -> -1.
NEO256 in 'nieuws: Nederlandse filmmakers stellen staat aansprakelijk voor sc... Een +2 vind ik voor deze reactie voldoende, ik mis wat objectiviteit voor een +3.
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse filmmakers stellen staat aansprakelijk voor sch... Idem.
DennusB in 'nieuws: Nederlandse filmmakers stellen staat aansprakelijk voor s... Geen +2.
Amasik in 'nieuws: Apple werkt aan betaalsysteem voor gebruikers onderling' Een 0, geen +1/+2.
Het Nederlandse filmmakers bericht heeft voor meerdere berichten nog flink wat zetjes nodig!
zeker geen +2 waard.
Wat mij betreft een 0, omdat het gewoon een aanval op Tweakers is.
Staat nu krapjes op +1, mag nog wel wat zetjes hebben.PdeBie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:02:
FramesPerSecond in 'reviews: Need for Speed: aardige racer maakt rare keuzes'
zeker geen +2 waard.
Freekers in 'reviews: Need for Speed: aardige racer maakt rare keuzes'
Heeft nog één zetje nodig van de +2 af, want daar hoort deze reactie niet.
Madrox in 'nieuws: Minister: voor juni 2017 afschaffen roamingkosten in Benel...
Deze reactie is geen +3, maar strikt genomen niet eens ontopic. Ben zelf voor de +1 gegaan vanwege ontopic op de reactie erboven.
PdeBie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:02:
FramesPerSecond in 'reviews: Need for Speed: aardige racer maakt rare keuzes'
zeker geen +2 waard.
Ik vind dit stukje gewoon -1.Jullie geloofwaardigheid was al aangetast toen jullie begonnen te zeuren over "We gebruiken geen Mantle voor AMD videokaarten want dan is het eerlijker vergelijken met Nvidia" en dit is weer een schepje er boven op.
En dit is dan een reden voor jou om -1 te modden? In dat geval kunnen de moderaters het beste eens gaan kijken naar hoe jij modRedneckerz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:38:
[...]
Het draait stukken beter, zeker, maar roepen dat er geen framerate problemen zijn is niet correct. De Digital Foundry PC draait de titel op console equivalent settings tussen 30 en 50 fps. Dat is behoorlijk fluctuerend en dat zal je merken. Tel daarbij op dat je de titel niet kan locken op framerate, en ondanks dat het soepeler speelt dan de console releases, zou ik niet zeggen dat het geen framerate problemen kent gezien de fluctuaties.
Verder: ik weet niet of je het weet, maar een i3 processor i.c.m. een 750ti is echt een low-end build. Als je daarmee console settings kunt evenaren i.c.m. betere performance dan is het spel gewoon goed geoptimaliseerd voor de PC. Ja, de framerate fluctueert tussen de 30 en de 50, maar als je je daar aan stoort, sorry, dan moet je geen 750ti kopen. Dat is nou niet bepaald het kaliber kaart waarbij je een constante 60 fps kan verwachten. Dan zit je op z'n minst naar een GTX 960 kaliber kaart te kijken. Met een GTX 960 is het prima mogelijk om de instellingen zo te zetten dat je een constante 60 fps behaald.
Dat mogen ze doen. Ik mod namelijk nietdusty-2011 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:36:
En dit is dan een reden voor jou om -1 te modden? In dat geval kunnen de moderaters het beste eens gaan kijken naar hoe jij mod
Ik vind het roepen van ''geen framerateproblemen'' terwijl de DF PC tussen 30 tot 50 fps fluctueert niet strekken met dat gegeven. Dat is namelijk ook een framerate probleemJe bent het gewoon niet eens met m'n verhaal, dat is geen reden voor een -1. Een -1 is bedoeld voor posts onder de categorie: flamebait, troll of belediging.
En een locked 60 fps kan je voorlopig niet verwachten - http://www.eurogamer.net/...rdware-for-fallout-4-4023
Je zegt dus indirect dat er framerate problemen zijn op dergelijke hardware?dusty-2011 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:36:
Verder: ik weet niet of je het weet, maar een i3 processor i.c.m. een 750ti is echt een low-end build. Als je daarmee console settings kunt evenaren i.c.m. betere performance dan is het spel gewoon goed geoptimaliseerd voor de PC. Ja, de framerate fluctueert tussen de 30 en de 50, maar als je je daar aan stoort, sorry, dan moet je geen 750ti kopen.
Op medium/high lijkt me als ik de gegevens in de link zou interpoleren. In ieder geval, het wordt nu heel offtopic zo, mocht je nog een opmerking hierover hebben, stuur even een PMdusty-2011 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:36:
Dat is nou niet bepaald het kaliber kaart waarbij je een constante 60 fps kan verwachten. Dan zit je op z'n minst naar een GTX 960 kaliber kaart te kijken. Met een GTX 960 is het prima mogelijk om de instellingen zo te zetten dat je een constante 60 fps behaald.
EDIT: Welke grapjas beoordeelt onderstaande posts met steevast 2x 0?
Redneckerz in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje'
Hephaestos in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje'
Redneckerz in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje'
[ Voor 14% gewijzigd door Redneckerz op 12-11-2015 17:54 ]
Dat kan me eerlijk gezegd echt helemaal niets boeien, no offense.Redneckerz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:38:
Helaas weer een gebruiker die de performance van de consoleversie wijdt aan de consoles. Het ligt helemaal niet aan de hardware in dit geval, maar aan Bethesda's bedenkelijke reputatie als het om console versies van diens titels gaat. En misschien ook wel aan de gebruikte tech, Creation. Maar zeker niet de consoles. Dat is inmiddels zon dood argument dat alleen console bashers zulke onbehouwen argumenten durven aan te dragen.
Het ging mij echt puur om de bizar uiteenlopende meningmoderaties, die hele discussie tussen PC Master Race en Console Master Race ga ik me echt niet in mengen.
De post waar het om ging kreeg van mij een +1, al had een 0 nog gekund vanwege z'n agressieve "review het maar opnieuw!" toevoeging. Maar al die moderaties (tig +3, tig +2, tig -1) slaan gewoon allen helemaal nergens op en zijn puur meningmoderaties; net als vele andere reacties onder dat topic.
Dat het wel of niet klopt wat iemand zegt, wat jij beargumenteert, is geen reden om een -1 te geven zolang de discussie an sich on-topic is...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Idem dito. Die hoge moderaties zijn echt op geen enkele manier te rechtvaardigen.WhatsappHack schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:53:
De post waar het om ging kreeg van mij een +1, al had een 0 nog gekund vanwege z'n agressieve "review het maar opnieuw!" toevoeging. Maar al die moderaties (tig +3, tig +2, tig -1) slaan gewoon allen helemaal nergens op en zijn puur meningmoderaties; net als vele andere reacties onder dat topic.
Je bent nu al de tweede die het idee heeft dat op basis van de gemelde post ik oproep tot het geven van -1. (EDIT: Verkeerd gelezen, dit ging over het tweede gedeelte van mijn post, welke over een andere reactie gaat) Ten eerste mod ik helemaal niet en ten tweede was het een toelichting over de post, geen oproep voor -1WhatsappHack schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:53:
Dat het wel of niet klopt wat iemand zegt, wat jij beargumenteert, is geen reden om een -1 te geven zolang de discussie an sich on-topic is...
Not sure if troll or serious. Framerateproblemen op de PC zijn altijd vrij gemakkelijk te creëren. Zet alle settings op ultra en besteedt lekker weinig aan je hardware en voilà, er zijn framerateproblemen. Dat wil echter niet zeggen dat het SPEL op de PC framerateproblemen heeft. Dat is alleen maar het geval indien de hardware onderpresteert. Stel een GTX 960 zou op console-equivalente settings minder goed presteren dan de consoles. Dan zou de GTX 960 onderpresteren, aangezien de kaart aanzienlijk krachtiger is dan de consoles. Bij Fallout 4 echter presteert de GTX 960 volkomen in lijn of zelfs beter dan wat je mag verwachten, gezien de prestaties van de PS4 en Xbox One. Datzelfde geldt voor de 750ti, ook die presteert in lijn of zelfs beter dan wat je mag verwachten, gezien de prestaties van de PS4 en Xbox One. Om die reden heeft de game dan ook geen framerate problemen op de PC. Punt.Redneckerz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:52:
[...]
Je zegt dus indirect dat er framerate problemen zijn op dergelijke hardware?Het is low-end, maar de 750 Ti is een populaire kaart lijkt me, gezien deze zovaak wordt opgevoerd in tests.
Nu ik wat verder in het spel ben zakt de framerate op de ultra-preset af en toe wel wat in, maar ik heb nu gewoon de Godrays op Medium Quality gezet (staan standaard op high quality bij de ultra-preset), en de rest op de ultra-preset gelaten. Grafisch is er niet veel verschil, en de meeste drops zijn hiermee opgelost. De framerate zakt af en toe nog wel eens in de 50, maar het is niet storend, en zit dicht in de buurt van een locked 60 fps.
Ik wil het hier bij laten. Een verdere discussie is voor deze thread niet relevant, dit is voldoende info om te bepalen of mijn post een -1 is of niet. Of ik nu gelijk heb of niet is eigenlijk niet relevant voor de vraag of mijn post een -1 moet zijn.
Je komt zelf met de suggestie dat ik je een -1 zou geven en ik heb je uitgelegd dat ik dat niet doe. Ik vind het dan ook wat flauw om met het woord trol te gaan strooien omdat je dit niet snapt.dusty-2011 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:25:
Not sure if troll or serious.
Ik denk dat we beiden een ander begrip hebben bij het woord ''framerate problemen''. In dat geval is je oorspronkelijke post onvoldoende duidelijk gebleken.Framerateproblemen op de PC zijn altijd vrij gemakkelijk te creëren. Zet alle settings op ultra en besteedt lekker weinig aan je hardware en voilà, er zijn framerateproblemen. Dat wil echter niet zeggen dat het SPEL op de PC framerateproblemen heeft. Dat is alleen maar het geval indien de hardware onderpresteert. Stel een GTX 960 zou op console-equivalente settings minder goed presteren dan de consoles. Dan zou de GTX 960 onderpresteren, aangezien de kaart aanzienlijk krachtiger is dan de consoles. Bij Fallout 4 echter presteert de GTX 960 volkomen in lijn of zelfs beter dan wat je mag verwachten, gezien de prestaties van de PS4 en Xbox One. Datzelfde geldt voor de 750ti, ook die presteert in lijn of zelfs beter dan wat je mag verwachten, gezien de prestaties van de PS4 en Xbox One. Om die reden heeft de game dan ook geen framerate problemen op de PC. Punt.
Het is dus niet mijn probleem dat je nog steeds niet door hebt dat ik A niet mod en B je ook geen -1 zou geven (Dat heb je erzelf bij bedacht toen ik een toelichting plaatste over je opmerking, niets meer en niets minder). Ik roep nergens op om een -1 te geven.Ik wil het hier bij laten. Een verdere discussie is voor deze thread niet relevant, dit is voldoende info om te bepalen of mijn post een -1 is of niet. Of ik nu gelijk heb of niet is eigenlijk niet relevant voor de vraag of mijn post een -1 moet zijn.
De lage ook niet...Redneckerz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:12:
Idem dito. Die hoge moderaties zijn echt op geen enkele manier te rechtvaardigen.
Ja hoe zou dat nou komen he?Redneckerz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:12:
Je bent nu al de tweede die het idee heeft dat op basis van de gemelde post ik oproep tot het geven van -1. (EDIT: Verkeerd gelezen, dit ging over het tweede gedeelte van mijn post, welke over een andere reactie gaat) Ten eerste mod ik helemaal niet en ten tweede was het een toelichting over de post, geen oproep voor -1
Maar ik wil je best uitleggen waarom ik dat idee heb, en waarschijnlijk ook waarom dusty-2011 dat idee krijgt, want misschien helpt dat verwarring te voorkomen in de toekomst:
Er wordt een -1 reactie als mismoderatie gemeld, vervolgens kom jij hier beargumenteren wat je allemaal fout vindt aan die post. Dat riekt er dan naar dat je vindt dat ie kennelijk terecht op -1 staat, of dat de melder in dit topic blijkbaar niet zou moeten klagen over de score. Waarom zou je hier anders met argumenten gaan strooien in reactie op verzoek tot alternatieve moderatie?
Immers is dit topic totaal niet bedoeld voor discussies over of je het met de inhoud van een post eens bent of niet; tenzij dat relevant is voor de beoordeling. (Bijv: "Nou omdat hij het hier en hier over heeft, is het wel erg off-topic hoor!" of "Hij klaagt maar over dit en dit terwijl dat niet waar is, en is heel agressief, daarom is een -1 terecht!") Discussies over de inhoud van een post worden in dit topic normaal gesproken uitsluitend gehouden als er argumenten gegeven moeten worden om een bepaalde score te rechtvaardigen.
Als jij dan op iemand reageert die dus een (vermeende) mismoderatie meld, en met het oog op waar dit topic voor bedoeld is, wek je dan heel erg sterk de suggestie dat je het daarom *eens* bent met de, in dit geval -1, moderatie. Dat leest men dus zo: "Je staat terecht op -1, want je verhaaltje slaat gewoon nergens op; console's zijn niet slecht etc. etc.". Immers is puur het discussieren over of ie nou wel of niet gelijk heeft hier niet de bedoeling: dat moet je onder het nieuwsartikel in de reacties doen.
En als je dan op mij reageert met een beargumentering wat er allemaal mis is met die post en dan ook nog opmerkt "die hoge moderaties slaan nergens op", waarmee je de suggestie wekt "maar de lage wel", dan is het verhaaltje al snel compleet.
Snapje?
Je zegt nu dus zelf al dat je niet reageerde over de foute moderatie, maar uitsluitend over de inhoud van z'n post en dat je het daarmee niet eens bent; maar kennelijk had dat dus geen hol te maken met de score van de post... Dan hoorde je reactie dus gewoon niet in dit topic thuis, maar onder het artikel.
Zonder autoritair te willen klinken ofzo, en excuses als het zo overkomt; ik herhaal slechts wat de modbreak ook duidelijk maakt:
Reacties moeten dus in de reactie panelen onder het artikel geplaatst worden, tenzij je goede argumenten moet geven om een score van een post te rechtvaardigen; dan krijg je ook niet dat mensen denken dat je een -1 (of juist een +3) een terechte score vindt.
Hoop dat het je zo wat duidelijker is waarom mensen dit idee kunnen krijgen over jou post, je gebruikt het topic naar mijn mening voor andere zaken dan de bedoeling is.
Misschien dat de tweakers crew en frontpage moderators het daar niet mee eens zijn, then I'll stand corrected; maar naar mijn weten is dit topic absoluut niet bedoeld om reacties die onder het artikel horen hier te gaan plaatsen; hier wordt enkel gepraat over mismoderaties (aldanniet met (uitgebreide) argumenten.).
Gegroet!
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nee, maar ik ga ervan uit dat Tweakers zelf kunnen nadenken en dat je niet alles moet vermelden. Blijkbaar wel dus.WhatsappHack schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 06:58:
De lage ook niet...
Omdat ik dit blijkbaar niet duidelijk heb aangegeven. Met excuus.
Omdat het geen verzoek was voor een lagere score, slechts een toelichting. En volgens mij mag dat gewoon. Anders had ik wel geroepen ''-1, want:''.WhatsappHack schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 06:58:
Waarom zou je hier anders met argumenten gaan strooien in reactie op verzoek tot alternatieve moderatie?
Agreed
CH4OS in 'nieuws: Ontwikkelaar Nvizzio schuift Rollercoaster Tycoon World ... Prima +2 maar imo geen +3
arnoudwokke in 'reviews: Cyanogens Steve Kondik over CM13, OnePlus en de toek... Is een 0, geen +1
Audione0 in 'nieuws: Hoge Raad vraagt Europees Hof om advies in zaak rond blo... Laten we deze reactie op de -1 zetten zoals in de reactie zelf ook gevraagd wordt. Niks ontopics aan, toon van de reactie en inhoud maken het al een -1, modgezeur al helemaal.
Tijger in 'nieuws: Hoge Raad vraagt Europees Hof om advies in zaak rond blokk...
Geen +2.
Ik vind van niet in ieder geval. Kan iemand effe kijken?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 16:00 . Reden: Verduidelijking. ]
Ik vind het een vrij irrelevante post, ik heb je daarom een 0 gemod. Ook een 0 omdat er voor iedere legale link zo 100 illegale te vinden zijn, dus je post geeft naar mijn mening een verkeerd beeld. Verder ben ik het 100% met je eens dat een -1 niet terecht is. Toen ik je een 0 modde veranderde de totaalscore van -1 naar 0. Hopelijk blijft ie daar.krosis schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:19:
Is deze -1 voor mij terecht? krosis in 'nieuws: Hoge Raad vraagt Europees Hof om advies in zaak rond blokk...
Zonder verdere informatie waar die links naar toe verwijzen, voegt de reactie niets toe en denk ik niet meteen aan een serieuze reactie. Daarom ook van mij 0.krosis schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:19:
Is deze -1 voor mij terecht? krosis in 'nieuws: Hoge Raad vraagt Europees Hof om advies in zaak rond blokk...
Verder goeie reactie, maar in zin één zegt hij dat hij aan compensatie modden doet.
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
Copy-Paste uit blogpost waar artikel naar linkt, geen +3
Zonder context niets waard en expres offtopic.
Ik weet dat het geen +3 is maar deze -1 vind ik een beetje jammer.
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Nederlandse filmmakers stellen staat aansprakelijk v...
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Galinsky in 'nieuws: Googles autonoom rijdende auto staande gehouden wegens t...
Verwijderd in 'nieuws: Hoge Raad vraagt Europees Hof om advies in zaak rond blokkade...
MadEgg in 'nieuws: Security-expert Schneier: e-mail is in beginsel niet te be...
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft stelt Insider-programma ook open voor Office'
Benjamin- in 'nieuws: Microsoft stelt Insider-programma ook open voor Office'
Verwijderd in 'nieuws: Facebook werkt aan zoekmachine om gebruikersprofiele...
Allemaal geen +2 imo.
[ Voor 8% gewijzigd door Jolke op 14-11-2015 16:53 ]
spokje in 'nieuws: Benchmark: SteamOS presteert in games minder goed dan Wind...
Geen +2
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
+3 is nogal overdreven, gewoon een goede +1.
Virussen? Scan ze hier!
Inmiddels +2, en heeft dus nog een zetje nodig.wildhagen schreef op zondag 15 november 2015 @ 05:07:
SKiLLa in 'nieuws: Fox-IT: stel commissaris aan voor beveiliging digitale inf...
+3 is nogal overdreven, gewoon een goede +1.
Sowieso heel veel berichten die de discussie aangaan hoe we in het algemeen moeten reageren, ipv de actie die MS en Google hier neerzetten, maar daarbij ook heel veel mismods op basis van meningen.
Zoiets is als dit vind ik daar een goed voorbeeld van: analfabeet in 'nieuws: Bellen naar Frankrijk met Skype en Hangouts is tijdeli...
Het is een reactie op mijn bericht, wat op neer komt dat ik het een publiciteitsstunt vind, nu is dat bericht nou niet bepaald inhoudelijk, maar wel een terechte opmerking, echter staat die op -1, terwijl dit gewoon 0 of max 1 zou moeten zijn.
EDIT: Massale mismods op mijn bericht ook Benjamin- in 'nieuws: Bellen naar Frankrijk met Skype en Hangouts is tijdelij...
[ Voor 14% gewijzigd door Benjamin- op 15-11-2015 13:19 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
13x +3? Dat mag wel even grondig nagekeken worden, want verder dan een -1 kom ik toch echt niet.
tago673 in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit'
Verwijderd in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit'
Geen +1, maar een 0. Compleet offtopic (zoals de hele thread). Krijgen ook diverse +3's, mag imho ook wel gechecked worden!
iNFiNiTY- in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit'
Geen +1 of zelfs +3 (bergen ervan...), maar een 0 of max een krappe +1.
Q in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit'
Geen +2 (mag nagekeken worden...) maar een -1 wegens trollen en schoolmeesteren.
Q in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit'
Geen 0 maar een -1 imho, wegens generaliseren en trollen.
[ Voor 88% gewijzigd door wildhagen op 15-11-2015 17:10 ]
Virussen? Scan ze hier!
Er wordt daar gelukkig beter gemodereerd dan het vorige artikel wat te maken had met Turkije, dat was al helemaal een ramp.
TJRef in 'nieuws: Android Wear 1.4 bevat manier om smartwatch met de pols te ...
Absoluut geen +3, imo niet hoger dan een 0.
[ Voor 53% gewijzigd door _David_ op 15-11-2015 19:17 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Wat is hier aan de hand? 1 gebruiker haalt steeds de +3, terwijl personen die pro-Linux zijn en dat goed beargumenteren steeds op 0 blijven steken. De +3 is al niet heel common, laat staan van een gebruiker, 5 keer op rij, terwijl het niks unieks toevoegt dat het artikel miste.
Daar was iemand flink aan het meningmodden inderdaad, staat nu weer goediChaos schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:40:
nieuws: Benchmark: SteamOS presteert in games minder goed dan Windows 10
Wat is hier aan de hand? 1 gebruiker haalt steeds de +3, terwijl personen die pro-Linux zijn en dat goed beargumenteren steeds op 0 blijven steken. De +3 is al niet heel common, laat staan van een gebruiker, 5 keer op rij, terwijl het niks unieks toevoegt dat het artikel miste.
Zoveel -1 en slechts een enkele op +1.
Dat mag van mij wel naar -1_David_ schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:16:
TJRef in 'nieuws: Android Wear 1.4 bevat manier om smartwatch met de pols te ...
Absoluut geen +3, imo niet hoger dan een 0.
enomiss in 'nieuws: 'Microsoft staakt ontwikkeling Android-app-ondersteuning ...
Weinig +2 aan. Ook het artikel waar naar gelinkt wordt vind ik niet echt iets toevoegen op het onderwerp van het nieuwsbericht.
calvinturbo in 'nieuws: 'Microsoft staakt ontwikkeling Android-app-ondersteun...
Wat is een goeie score voor deze? Ik zelf denk aan 0 of -1.
edit linkjes vergeten
[ Voor 52% gewijzigd door Zeehond op 15-11-2015 22:44 ]
200 fish found!
Het stond goed op het moment dat jij het poste, linkte je wel naar het juiste bericht?
Ow, dat is toevallig. Dan is die net rechtgezet tijdens het posten.Ircghost schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:38:
[...]
Het stond goed op het moment dat jij het poste, linkte je wel naar het juiste bericht?
Nee hoor, die stond wel degelijk op de +2 op het moment van posten en een tijdje erna. Ik heb er 6x +1 bij gedrukt om hem op die score te krijgenIrcghost schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:38:
[...]
Geen +1, maar een 0. Is offtopic.
Virussen? Scan ze hier!
Geen 0, maar -1.
SkyStreaker in 'nieuws: Android Wear 1.4 bevat manier om smartwatch met de po...
Hier zie ik geen +1 in.
jaquesparblue in 'downloads: Driver-update: AMD Catalyst 15.11 bèta'
Tja, die is van 13 november, kunnen de gewone zieltjes hier niet meer modererenIrcghost schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:41:
Met schelden met kanker en alu hoed theorieën geen +2
Maar van mij mag hij wel wat extra hulp richting de -1 krijgen van de pro en power-mods.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Uiteraard -1, maar hij scheldt niet met kanker.Ircghost schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:41:
Met schelden met kanker en alu hoed theorieën geen +2
We hebben het hier ook al eens gehad over het werkwoord "kankeren".
Hij scheldt niet. Hij gebruikt woorden om nVidia in een kwaad daglicht te stellen.
Het is niet dat hij "kk nvidea!1!" of zo, zegt.
Houd me ten goede, verder inderdaad ongewenst, maar het woord kanker is niet altijd meteen schelden.
Gaarne onderscheid maken.
Ik ben mij terdege bewust van het feit dat mensen kankeren kunnen gebruiken voor iemand die zeurt. Maar dat is hier niet het geval, hij geeft hier aan dat het gaat over het kanker dat Nvidia is.HMC schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:37:
[...]
Uiteraard -1, maar hij scheldt niet met kanker.
We hebben het hier ook al eens gehad over het werkwoord "kankeren".
Hij scheldt niet. Hij gebruikt woorden om nVidia in een kwaad daglicht te stellen.
Het is niet dat hij "kk nvidea!1!" of zo, zegt.
Houd me ten goede, verder inderdaad ongewenst, maar het woord kanker is niet altijd meteen schelden.
Gaarne onderscheid maken.
"techsites staan weer vol met de ongelijke resultaten van het Nvidia kanker"
Als hij had bedoeld dat mensen er over aan het zeuren waren, dan had hij moeten zeggen; "techsites staan weer vol met gekanker over de ongelijke resultaten van Nvidia".
Verder hoeft de belerende toon niet zo.
Zijn of mijn belerende toon?Ircghost schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:43:
[...]
Ik ben mij terdege bewust van het feit dat mensen kankeren kunnen gebruiken voor iemand die zeurt. Maar dat is hier niet het geval, hij geeft hier aan dat het gaat over het kanker dat Nvidia is.
"techsites staan weer vol met de ongelijke resultaten van het Nvidia kanker"
Als hij had bedoeld dat mensen er over aan het zeuren waren, dan had hij moeten zeggen; "techsites staan weer vol met gekanker over de ongelijke resultaten van Nvidia".
Verder hoeft de belerende toon niet zo.
Als hij vindt dat nVidia een onevenredig, oneerlijk snel groeiend iets is, dan is kanker of gezwel toch het aangewezen woord?
Ik bedoel slechts dat dat woord niet meteen een -1 op zou moeten leveren.
Verder is, ik herhaal. die reactie volop -1.
Terechte -1 maar daar waren we het allemaal al roerend over eens.
beyazz06 in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit - update'
De rest van de reactie is onderbouwd een reactie op ".oisyn", een -1 vind ik daarom niet terecht, graag rechttrekken
Tevens snap ik niet waarom deze post een -1 heeft:
tago673 in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit - update'
De betreffende user geeft onderbouwd en al een toelichting.
[ Voor 30% gewijzigd door beyazz06 op 16-11-2015 15:51 ]
Een extra -1 van mij erbij.beyazz06 schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:48:
post aangepast, persoonlijke deel weggelaten:
beyazz06 in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit - update'
De rest van de reactie is onderbouwd een reactie op ".oisyn", een -1 vind ik daarom niet terecht, graag rechttrekken
Tevens snap ik niet waarom deze post een -1 heeft:
tago673 in 'nieuws: Turkse overheid blokkeert toegang tot Reddit - update'
De betreffende user geeft onderbouwd en al een toelichting.
Je eerdere spul is gewoon nog zichtbaar in de reactie erop (quotes) en verder heeft het 0-waarde.
HMC schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:55:
[...]
Een extra -1 van mij erbij.
Je eerdere spul is gewoon nog zichtbaar in de reactie erop (quotes) en verder heeft het 0-waarde.
Same thoughts here. Ik vind er geen inhoud aanzitten en het neigt naar FP vervuiling, die hele discussie eigenlijk.
Ik ben blij dat je het met me eens bent, het heeft een 0-waardeHMC schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:55:
[...]
Een extra -1 van mij erbij.
Juist maar dan zou dus de hele discussie op -1 moeten te staan en niet alleen die van mijJolke schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:56:
[...]
Same thoughts here. Ik vind er geen inhoud aanzitten en het neigt naar FP vervuiling, die hele discussie eigenlijk.
[ Voor 32% gewijzigd door beyazz06 op 16-11-2015 16:02 ]
Leuk, maar hij geeft zelf al aan dat de helft van zijn argumentatie niet klopt, de rest vind ik niet onderbouwd, waardoor je een mening overhoudt met een link die niet over het nieuwsbericht gaat. Dit moet gewoon +1 zijn.
Zelfde met dit: Verwijderd in 'nieuws: Fietsslot met vingerafdrukscanner verschijnt op Kick...
Zie hier niet de toegevoegde waarde in.
[ Voor 29% gewijzigd door Benjamin- op 16-11-2015 16:40 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Het is zeker mooi spul wat Nvidia levert, en ik snap heel goed dat developers, of voornamelijk de bazen van de developers, hier gebruik van maken. Het is immers makkelijk geld, een product wat levert wat het zegt en ze hoeven er zelf geen manuren in te proppen. Maar er zijn genoeg kanttekeningen te plaatsen. Ook al heb je fans die liever de oogkleppen op doen.
Het is algemeen bekend dat Nvidia geld en mankracht biedt om Gameworks geintegreerd te krijgen, dit geeft ze ook een streepje voor op het ontwikkelen van de nodige driver, waar de post over ging.
Het is ook al meermaals aangetoond dat Gameworks zodanig werkt dat de performance hit AMD hardware een stuk harder raakt dan Nvidia hardware, vaak onnodig en bewust (het onnodige tesselation veld in Crysis 3, Hairworks tesselation onnodig op 64x in the Witcher 3, ook de genoemde godrays gebruikt een bepaalde mate van tesselation (voor...?)). Developers mogen niet met AMD samenwerken. Er zijn genoeg bewijzen dat Nvidia er praktijken op na houdt die bewust een gedeelte van de gamers benadeelt, en zijn concurrent buitenspel zet. Het hikt tegen oneerlijke concurrentie aan, wat in Nederland gewoon een strafbaar feit is.
Kanker wordt gedefinieerd als "groep ziekten die gekarakteriseerd wordt door een snelle, ongecontroleerde en abnormale celgroei die gezond weefsel aantast, en kan uitzaaien naar andere plaatsen in het lichaam", waardoor het lichaam niet meer fatsoenlijk kan functioneren. Tot het helemaal niet meer kan functioneren.
Ik heb bewust het woord "kanker" gebruikt als een metafoor. Nvidia beweegt zich dusdanig, haast ongecontroleerd kun je zeggen, dat consumenten haast geforceerd moeten overstappen, Je ziet vaak, ook hier op T.net, dat gamers een Nvidia kaart aanschaffen, niet omdat ze vinden dat Nvidia zo goed is of AMD zo slecht, maar omdat er steeds meer spellen komen met Gameworks komen en AMD kaarten in die spellen altijd onevenredig benadeeld worden. Sommige noemen dat slim spelen, ik noem dat vieze praktijken. AMD heeft het geld, de middelen noch de policy om het spel mee te spelen. Alles wat ze doen is immers open en Nvidia maakt daar net zo goed gebruik van. Dat is in mijn ogen bewust de markt verzieken, of om dramatisch te zijn, tot een punt te brengen dat het helemaal niet meer functioneert.
ergo, -1 onterecht, je kunt beargumenteren dat het an sich niks met de driver te maken heeft wat dan een 0 zou zijn.
Verwijderd
Als je maar begrijpt dat zoals jij het bewust hebt gebruikt de moderatie altijd naar -1 zal neigen.jaquesparblue schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:52:
Ik heb bewust het woord "kanker" gebruikt als een metafoor.
Noem het dan ook gewoon smerige praktijken, vuil spel of iets dergelijks. Je kiest er zelf voor om de term kanker te gebruiken. Er zijn voldoende mogelijkheden om je punt duidelijk te maken zonder dat soort termen te gebruiken. De discussie is hier al eens eerder gevoerd en toen was de conclusie vrijwel unaniem dat het ongewenst was. Het argument dat het woord vroeger een andere betekenis had doet daar verder weinig aan af.jaquesparblue schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:52:
Sommige noemen dat slim spelen, ik noem dat vieze praktijken. AMD heeft het geld, de middelen noch de policy om het spel mee te spelen. Alles wat ze doen is immers open en Nvidia maakt daar net zo goed gebruik van.
In zijn algemeenheid komen dit soort discussies hier regelmatig terug. Gebruikers die het normaal vinden om iemand klootzak te noemen, omdat dat in hun vriendenkring gebruikelijk is of die het wel vinden kunnen om te zeggen dat iemand de kogel verdient omdat ze dat niet letterlijk bedoelen.
Als je er voor kiest om dergelijk provocerend taalgebruik te bezigen dan is het ook weinig verrassend dat je daardoor een lagere score krijgt. Je kan hier dan wel verhaal komen halen dat het wel normaal taalgebruik is, maar als het merendeel van de lezers het daar niet mee eens is dan wordt dat een discussie die hooguit nog interessant is voor taalkundigen. Als je weet welke connotatie het woord heeft snap je ook waarom je het beter kunt vermijden, als je dat niet wist (wat me eigenlijk nog al onwaarschijnlijk lijkt) dan weet je het nu en begrijp je hopelijk ook waarom je het beter kunt vermijden. Dat een woord met een bepaalde omschrijving in het woordenboek staat wil nog niet zeggen dat het logisch of verstandig is om het op die manier te gebruiken.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Daar aan toegeven en dan zeggen dat het *altijd* een scheldwoord is, vind ik eigenlijk alleen maar bijdragen aan het omzetten van het woord naar een vloek... Wat eigenlijk heel jammer is, want dan geef je die mafketels die het wel als scheldwoord gebruiken juist nog ff een steuntje in de rug omdat het 't nog erger maakt als ze het woord dan gebruiken.
"Klootzak" valt dan ook niet te vergelijken, want dat heeft werkelijk enkel functie als scheldwoord. Iemand zou kunnen beargumenteren dat ze het over een balzak hebben, maar "Jij bent een klootzak!" roepen neemt enige twijfel daarover toch wel weg. Net als dat "Jij bent een kanker mongool" heel duidelijk dit woord zou gebruiken als scheldwoord. Maar een zin als "Het snel groeiend aantal overlastgevende drugsverslaafden zijn als een kanker binnen de samenleving" is hoe je het wend of keert echt geen scheldwoord...
Al kan je gaan twijfelen, semantics, over of je dan niet het woord "tumor" of "gezwel" zou moeten gebruiken.
Maarja.
[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 17-11-2015 01:30 ]
Beetje irrationeel. Wat de term "kanker" nu betekend is zoals ik het defineerde, dat is niet iets "uit het verleden". Natuurlijk weet ik ook dat de term op andere manieren gebruikt wordt, maar zo zijn er tig andere woorden die op een manier gebruikt worden dan waar ze voor bedoeld waren. Of is het de bedoeling dat die worden ook per definitie ongewenst zijn? Om jouw voorbeeld van "klootzak" aan te pakken, ook al zal ie niet veel voorkomen op deze frontpage, maar zou het in de volgende zin ook ongewenst zijn "iemand schopte me vervolgens in mijn klootzak", ik chargeer een beetje, maar is dat in die context ook ongewenst?
Dat die discussie al eens, hier, eerder is gevoerd is grotendeels irrelevant. Bij mijn weten is er niks opgenomen hierover in de regels en is er geen officiele blacklist. Als die er wel is, dan zijn de heren van Tweakers savvy genoeg om deze automatisch te filteren.
Als het zo'n groot probleem was geweest dan had het ook niet dagen geduurd voordat er actie op ondernomen werd. De meeste in het topic leken te snappen waar ik op doelde of lazen er overheen, het was in ieder geval voor de meesten duidelijk dat het niet kwetsend bedoeld was. Sowieso, als het woord het enige probleem was, aangezien de post verder gewoon relevant is, dan lijkt me een modbreakje voldoende.
Niet echt +3, eerder +1 lijkt me. Het is meer een rant (met feiten weliswaar) dan heel inzichtvol.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Ik zie er zelf niet veel meer dan een 0 in, bijna die hele thread is imo niet ontopic te noemen.Ger schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:23:
obimk1 in 'nieuws: Tsinghua Unigroup wil met miljardeninvestering derde groot...
Niet echt +3, eerder +1 lijkt me. Het is meer een rant (met feiten weliswaar) dan heel inzichtvol.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Jongeren? Vroeger?WhatsappHack schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 01:25:
Moet je hem wel nageven dat de enige reden dat je dat niet meer naar de werkelijke betekenis kan gebruiken is omdat veel, vooral jongeren, het woord tegenwoordig te pas en te onpas laten vallen als scheldwoord; terwijl het gebruik van bijvoorbeeld "kankeren" vroeger super normaal was.
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben zelf 30 en bij ons thuis werd het nooit getolereerd, ook bij vrienden e.d. werd dit niet getolereerd.
In Nederland wordt kanker al heel lang als ergste scheldwoord gezien, met die realisatie zou je dus ook bewust er voor kunnen kiezen om dit woord niet te gebruiken, tenzij je het werkelijk over de ziekte hebt.
Offtopic reactie die er niets te zoeken heeft. Lijkt me gewoon een 0.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Virussen? Scan ze hier!
Punt 1 heeft hij een fout antwoord op.
Punt 2 niet informatief.
Max +1
Deze reactie van een half uur eerder heeft het dan wel weer bij het rechte einde, op beide punten, en is informatief, dus +2
Djonny in 'nieuws: Nvidia verlaagt prijs Shield Tablet naar 200 euro'
Zo te zien is het een reactie op de post van Dacu en niet van arnoud_h. Maar hij is geen 0 maar een +1.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dit gezeur is max een 0
AlfABetA in 'nieuws: '75 procent van Windows Phone-bezitters stapt over naar ...
En dit is absoluut geen +3, ook max 0.
Dit is de eerste keer dat ik me verbaas: waarom hier twee keer -1?
Crap, klopt inderdaadk1n8fisher schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:44:
[...]
Zo te zien is het een reactie op de post van Dacu en niet van arnoud_h. Maar hij is geen 0 maar een +1.
Omdat iemand niet netjes modereert en je een -1 heeft gegeven. Dit is overigens niet het topic om zo een enkele foute moderatie te melden, zie ook de topicwarning.rud schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:00:
rud in 'nieuws: '75 procent van Windows Phone-bezitters stapt over naar Andro...
Dit is de eerste keer dat ik me verbaas: waarom hier twee keer -1?
Deze reactie kaapt de reactie erboven om bovenop te komen, hoort in GR en bevat bovendien zaken die gewoon in het artikel staan (nuance uit tweede alinea) en in mijn ogen is de post daarom een 0. Heeft nog flink wat zetjes nodig aangezien hij momenteel op +3 staat
Six9 in 'nieuws: '75 procent van Windows Phone-bezitters stapt over naar Andr...
Imo geen +1 maar een 0 vanwege irrelevantie in de thread. De +2 en +3 gevers zijn sowieso fout bezig.
MPJK in 'nieuws: '75 procent van Windows Phone-bezitters stapt over naar Andr...
Benjamin- in 'nieuws: '75 procent van Windows Phone-bezitters stapt over naar...
Geen +2, niet echt informatief imo.
Dit zijn de opvallendste foute scores, er staat gezien het onderwerp waarschijnlijk wel meer fout, maar geen tijd om daar nu naar te kijken.
Nike007 in 'nieuws: HTC introduceert nieuwe One M9-variant in Taiwan'
Verwijderd in 'nieuws: HTC introduceert nieuwe One M9-variant in Taiwan'
Die laatste...hoe heet dat ook al weer?
Geeft een voorzet, ktijgt reactie, en gaat dan los. Max +1, zeker geen +2.
Edit:
Ook geen +2:
Frozen in 'reviews: Gebruikersreview van de maand - Oktober 2015'
Was een leuke discussie, maar ten hoogste on, niet informatief.
[ Voor 16% gewijzigd door HMC op 18-11-2015 16:28 ]
Waarom quote je nou al die berichten? Die eerste 2 staan prima, is gewoon een kleine discussie / gesprek in mijn ogen. En die laatste is niet het meest interessante bericht van het jaar, maar is op zich nog best interessant om te lezen en staat wel enigszins boven anderen in dat artikel. Ik kan best leven met een +2 score.HMC schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:22:
Nike007 in 'nieuws: HTC introduceert nieuwe One M9-variant in Taiwan'
Die laatste...hoe heet dat ook al weer?
Geeft een voorzet, ktijgt reactie, en gaat dan los. Max +1, zeker geen +2.
Ik quote die berichten vanwege context. Die inkopper (die laatste dus) is gewoon geen +2.Ircghost schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:34:
[...]
Waarom quote je nou al die berichten? Die eerste 2 staan prima, is gewoon een kleine discussie / gesprek in mijn ogen. En die laatste is niet het meest interessante bericht van het jaar, maar is op zich nog best interessant om te lezen en staat wel enigszins boven anderen in dat artikel. Ik kan best leven met een +2 score.
Soms is de historie van de thread (zeker met het "nieuwe" systeem en tijd van posten) interessant.
Vreemd dat je het een +2 vindt, want er staat niets informatiefs in. Slechts een mening. Geen feiten en zeker geen onderbouwing.
Het plaatsen van context is voor zover ik weet overbodig gezien de berichten er boven staan gezien ze verbonden aan elkaar zijnHMC schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:41:
[...]
Ik quote die berichten vanwege context. Die inkopper (die laatste dus) is gewoon geen +2.
soms is de historie van de thread (zeker met het "nieuwe" systeem en tijd van posten) interessant.
Vreemd dat je het een +2 vindt, want er staat niets informatiefs in. Slechts een mening. Geen feiten en zeker geen onderbouwing.
Ik zeg nergens dat het een +2 waard is, ik stel alleen dat ik er mee kan leven als het een +2 blijft. Het zijn een hoop meningen, maar het is wel interessant voor de discussie. Dat met het oog op deze discussie.
Een +3 lijkt me eerlijk gezegd een beetje overdreven?
Virussen? Scan ze hier!
bramseltje in 'nieuws: Fairphone 2 haalt maximale score voor repareerbaarheid...
Dit topic is gesloten.
![]()
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem