Dit is wéér zo jammer.
Boost9898 in 'nieuws: Ubisoft maakt systeemeisen Assassin's Creed: Syndicate ...
Moderatiegezeur in reacties is idd erg jammer ja. En ongewenst, vandaar dus een terechte -1 in dit geval
Virussen? Scan ze hier!
hackerhater in 'nieuws: Beveiligingsbedrijf: malware voor OS X maakt grote gr...
en
HMC in 'nieuws: Beveiligingsbedrijf: malware voor OS X maakt grote groei door'
lijken mij beide geen -1.
en
HMC in 'nieuws: Beveiligingsbedrijf: malware voor OS X maakt grote groei door'
lijken mij beide geen -1.
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd in 'reviews: Call of Duty: Black Ops III - Niet heel anders in de toe...
Pff, wat een reactie weer.
sanderinozie in 'reviews: Call of Duty: Black Ops III - Niet heel anders in d...
dehardstyler in 'reviews: Call of Duty: Black Ops III - Niet heel anders in d...
Beiden staan stevig op +2, maar niets informatiefs aan.
Pff, wat een reactie weer.
sanderinozie in 'reviews: Call of Duty: Black Ops III - Niet heel anders in d...
dehardstyler in 'reviews: Call of Duty: Black Ops III - Niet heel anders in d...
Beiden staan stevig op +2, maar niets informatiefs aan.
Kan een iemand hier verder in kijken, ik krijg -1 op mijn berichten wat echt nergens op slaat. Mismodden ten top, dit lijkt me niet een kwestie van een simpele mismod imo.
Benjamin- in 'nieuws: Blizzards Overwatch komt in de lente van 2016 naar pc, ...
Benjamin- in 'nieuws: Blizzards Overwatch komt in de lente van 2016 naar pc, ...
[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 06-11-2015 14:35 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Helixes in 'nieuws: GlobalFoundries maakt eerste AMD-testchip met finfets op ...
HMC in 'nieuws: GlobalFoundries maakt eerste AMD-testchip met finfets op 14nm'
En
Verwijderd in 'nieuws: GlobalFoundries maakt eerste AMD-testchip met finfets o...
Oh my goodness.
Dat zijn beiden dingen die al in het artikel staan.
Als ik de titel quote en zeg dat dat wel belangrijk is om te melden, dan dus +1?
Dat ik dat aanhaal krijgt zelfs zooi -1's. Dat snap ik niet.
Ik snap dat mijn reacties niet veel toevoegen, maar die reacties waar ik op reageer ook niet, want staat gewoon alemaal mooi in het artikel en de gelinkte news posts geschreven.
En
Verwijderd in 'nieuws: GlobalFoundries maakt eerste AMD-testchip met finfets o...
Oh my goodness.
Dat zijn beiden dingen die al in het artikel staan.
Als ik de titel quote en zeg dat dat wel belangrijk is om te melden, dan dus +1?
Dat ik dat aanhaal krijgt zelfs zooi -1's. Dat snap ik niet.
Ik snap dat mijn reacties niet veel toevoegen, maar die reacties waar ik op reageer ook niet, want staat gewoon alemaal mooi in het artikel en de gelinkte news posts geschreven.
Verwijderd
Grrrrrene in 'nieuws: Gerucht: Google wil samen met chipfabrikanten aan socs ...
Ik zie de +2 niet. Het moderatiebeklag mag hier ingediend worden, niet op frontpage nodig
Ik zie de +2 niet. Het moderatiebeklag mag hier ingediend worden, niet op frontpage nodig
Tegenover alle andere reacties in de tread vind ik deze twee niet echt iets toevoegen, en is daarmee naar mijn idee dan ook geen +2 maar gewoon +1.
Blokker_1999 in 'nieuws: Consumentenbond: bij 42 procent huidige laptops is a...
herbalx in 'nieuws: Consumentenbond: bij 42 procent huidige laptops is accu t...
Blokker_1999 in 'nieuws: Consumentenbond: bij 42 procent huidige laptops is a...
herbalx in 'nieuws: Consumentenbond: bij 42 procent huidige laptops is accu t...
[ Voor 25% gewijzigd door Zeehond op 07-11-2015 13:51 . Reden: Reactie van Blokker_1999 is wel een +2 ]
200 fish found!
Die tweede vind ik geen +2, maar de eerste wel.Zeehond schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:21:
Tegenover alle andere reacties in de tread vind ik deze twee niet echt iets toevoegen, en is daarmee naar mijn idee dan ook geen +2 maar gewoon +1.
Blokker_1999 legt uit waarom batterijen niet te verwisselen zijn, omdat ze in een custom vorm in de behuiznig zitten, om zo optimaal van de ruimte gebruik te maken, Dat vind ik wel informatief eigenlijk.
Klopt, ik vraag me alleen af of hij tenopzichte van de rest van de reacties in die tread wel boven het maaiveld uitsteekt. Of staat er te weinig op +2 daar?Jolke schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 07:14:
[...]
Die tweede vind ik geen +2, maar de eerste wel.
Blokker_1999 legt uit waarom batterijen niet te verwisselen zijn, omdat ze in een custom vorm in de behuiznig zitten, om zo optimaal van de ruimte gebruik te maken, Dat vind ik wel informatief eigenlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 07-11-2015 09:14 ]
200 fish found!
mutley69 in 'nieuws: EC wil binnen drie maanden nieuw akkoord met VS over dat...
Waarom staat dat op +3????
Meer dan een -1 of op zijn allerbest een krappe 0 wegens ranten kan ik er niet van maken hoor.
Meer dan een -1 of op zijn allerbest een krappe 0 wegens ranten kan ik er niet van maken hoor.
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind hem op zichzelf een netter +2, tenzij er veel andere zijn die hetzelfde verhaal vertellen, dan zou je hem als dubbelpost kunnen beoordelen en alleen de eerste extra punten geven. Wel geeft hij een heldere uitleg, ook iets om te overwegen als je een andere bovenaan wilt zetten die misschien minder helder is.Zeehond schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:13:
[...]
Klopt, ik vraag me alleen af of hij tenopzichte van de rest van de reacties in die tread wel boven het maaiveld uitsteekt. Of staat er te weinig op +2 daar?
Overigens zie ik niet eens andere met dezelfde argumenten, ook heeft hij al vrij vroeg gepost. Wel is het een redelijk lang draadje dus ik heb niet alles gelezen.
Ik heb niet alle posts gelezen in het nieuwsbericht - heb dus geen overzicht over de beste reacties - maar an sich is dit dus een prima +2. Boven het maaiveld zou ik dan eerder als +3 zien.Zeehond schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:13:
[...]
Klopt, ik vraag me alleen af of hij tenopzichte van de rest van de reacties in die tread wel boven het maaiveld uitsteekt. Of staat er te weinig op +2 daar?
Die staat inmiddels stevig en terecht op -1.wildhagen schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:28:
mutley69 in 'nieuws: EC wil binnen drie maanden nieuw akkoord met VS over dat...
Dorus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:30:
[...]
Ik vind hem op zichzelf een netter +2, tenzij er veel andere zijn die hetzelfde verhaal vertellen, dan zou je hem als dubbelpost kunnen beoordelen en alleen de eerste extra punten geven. Wel geeft hij een heldere uitleg, ook iets om te overwegen als je een andere bovenaan wilt zetten die misschien minder helder is.
Overigens zie ik niet eens andere met dezelfde argumenten, ook heeft hij al vrij vroeg gepost. Wel is het een redelijk lang draadje dus ik heb niet alles gelezen.
De informatie die Blokker_1999 geeft ben ik niet dubbel tegen gekomen jaJolke schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:06:
[...]
Ik heb niet alle posts gelezen in het nieuwsbericht - heb dus geen overzicht over de beste reacties - maar an sich is dit dus een prima +2. Boven het maaiveld zou ik dan eerder als +3 zien.
200 fish found!
player-x in 'nieuws: Motorola kondigt Moto G Turbo Edition in Mexico aan'
Misschien geen +2, maar zeker geen 0
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
CH4OS in 'downloads: Plex Media Server 0.9.12.18'
Staat op 0, maar moet +1 zijn. De reacties wijzen eerst naar iets anders, maar later word toch wel weer toegegeven dat de info uit deze post gewoon klopt.
Staat op 0, maar moet +1 zijn. De reacties wijzen eerst naar iets anders, maar later word toch wel weer toegegeven dat de info uit deze post gewoon klopt.
0, +1, kan allebei wel. Hij staat nu op +1, maar echt een zware mismod was het ook niet (met 4x 0 en 2x +1 had je hem ook iets meer tijd mogen geven).player-x schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:16:
player-x in 'nieuws: Motorola kondigt Moto G Turbo Edition in Mexico aan'
WhatsappHack in 'nieuws: Details mogelijke HTC One X9 met 23-megapixelcamera ...
+1, max een +2, maar staat nu op +3.
Niet meer, inmiddels heeft die +3 gever zijn moderatie gewijzigd. Staat nu stevig op +1.JanW schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:13:
WhatsappHack in 'nieuws: Details mogelijke HTC One X9 met 23-megapixelcamera ...
RagingRaven in 'video: Warcraft: The Beginning verschijnt op 26 mei in de bio...
Een +3, really? Ik kan er niet veel meer dan een +1, hooguit een +2 door de YT link van maken.
Een +3, really? Ik kan er niet veel meer dan een +1, hooguit een +2 door de YT link van maken.
Verwijderd
Lijkt me een nette +1. Om een +2 te verkrijgen moet minimaal de titel van de YT-video worden getoond. Het is vervelend dat de parser op de FP zulke verwijzingen niet automatisch omzet, maar een kale link nodigt mij niet uit om daarop te klikken. Of het moet zijn dat er een heldere toelichting bij staat die mij kan verleiden.
Met aardvark. Ook vind ik Mindflay in 'video: Warcraft: The Beginning verschijnt op 26 mei in de bioscoop' en Xtuv in 'video: Warcraft: The Beginning verschijnt op 26 mei in de bioscoop' geen +2. De eerste staat niks informatiefs in, de tweede linkt gewoon naar de bron die ook in de tekst onder de video staat.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Reactie erop:
Reactie daarop, die mijn reactie bevestigt:
watercoolertje in 'nieuws: GlobalFoundries maakt eerste AMD-testchip met finf...
Eerste 2 krijgen 0. De laatste, die bevestigt wat ik stel krijgt +1. Beetje vreemd.
Edit:
En dit is al helemaal geen +1
Cornelisjuh in 'nieuws: GlobalFoundries maakt eerste AMD-testchip met finfets...
Tijd van posts wordt trouwens ook steeds belangrijker om in de gaten te houden wanneer je mod.
Reactie erop:
Reactie daarop, die mijn reactie bevestigt:
watercoolertje in 'nieuws: GlobalFoundries maakt eerste AMD-testchip met finf...
Eerste 2 krijgen 0. De laatste, die bevestigt wat ik stel krijgt +1. Beetje vreemd.
Edit:
En dit is al helemaal geen +1
Cornelisjuh in 'nieuws: GlobalFoundries maakt eerste AMD-testchip met finfets...
Tijd van posts wordt trouwens ook steeds belangrijker om in de gaten te houden wanneer je mod.
[ Voor 18% gewijzigd door HMC op 08-11-2015 08:35 ]
Reacties zoals hierboven gemeld staan w.m.b. goed nu.
Probook8979 in 'video: Polderpioniers - Jeroen Tel en de opkomst van gamemuziek'
Is -1 vanwege zwaar off-topic (en bovendien heeft deze persoon precies dezelfde reactie geplaatst onder de vorige aflevering). Dat deze +1's gekregen heeft
Probook8979 in 'video: Polderpioniers - Jeroen Tel en de opkomst van gamemuziek'
Is -1 vanwege zwaar off-topic (en bovendien heeft deze persoon precies dezelfde reactie geplaatst onder de vorige aflevering). Dat deze +1's gekregen heeft
[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 08-11-2015 11:00 ]
Verwijderd in 'nieuws: AMD aangeklaagd wegens misleiding met aantal cores ...
Ik vind deze geen +2. Staat nu op 10x 0, 8x +2 en 6x +3.
Ik vind deze geen +2. Staat nu op 10x 0, 8x +2 en 6x +3.
Chotto Toire in 'nieuws: Amerikaans leger ontwikkelt manier om hersensignalen...
Geen +1, maar een 0. Heeft met het onderwerp van de newspost echt helemaal niks te maken. Net als voor die hele sub-thread (de overige posts staan wel netjes op 0).
Geen +1, maar een 0. Heeft met het onderwerp van de newspost echt helemaal niks te maken. Net als voor die hele sub-thread (de overige posts staan wel netjes op 0).
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Waarom krijgt dit een +2 ?
StefanDingenout in 'nieuws: EU-politica: Europese Commissie wil copyrightrege...
Het heeft eigenlijk zowat geen inhoud en wat er gesteld wordt is volgens mij ook niet eens correct.
StefanDingenout in 'nieuws: EU-politica: Europese Commissie wil copyrightrege...
Het heeft eigenlijk zowat geen inhoud en wat er gesteld wordt is volgens mij ook niet eens correct.
het is niet de bedoeling om reacties zo vroeg te melden in dit topic, zie de Topic Warning voor meer uitleg. De reactie is net 2 uur oud en staat zelfs alweer goed.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:51:
Waarom krijgt dit een +2 ?
Verwijderd
Het gebeurt vaak genoeg dat een reactie na 2 uur al tientallen moderaties heeft.Ircghost schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:26:
[...]
het is niet de bedoeling om reacties zo vroeg te melden in dit topic, zie de Topic Warning voor meer uitleg. De reactie is net 2 uur oud en staat zelfs alweer goed.
Zeker een moderatie die als tweede reactie is op een artikel zichtbaar is.
Ik kan niet zien hoeveel moderaties er al zijn dus ik meld ze gewoon hier.
Als je dat anders wilt moet tweakers maar zorgen dat niet-moderators wel gewoon de moderaties kunnen bekijken.
Als een reactie op een gegeven moment echt fout staat, dan kun je het hier melden en dan kan er bijna altijd wel wat aan gedaan worden door het gewicht van de stemmen van de frequente bezoekers hier. Dat is dus geen reden om de Topic Warning te negeren.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:40:
[...]
Het gebeurt vaak genoeg dat een reactie na 2 uur al tientallen moderaties heeft.
Zeker een moderatie die als tweede reactie is op een artikel zichtbaar is.
Ik kan niet zien hoeveel moderaties er al zijn dus ik meld ze gewoon hier.
Als je dat anders wilt moet tweakers maar zorgen dat niet-moderators wel gewoon de moderaties kunnen bekijken.
Het feit dat jij niet kan modereren betekent niet dat jij je kunt onttrekken van de regels die voor iedereen gelden.
yoshiwa in 'nieuws: 'R&d-uitgaven groeien in internet- en softwaresector het ...
Een lmgtfy-linkje en dan de hele toon, ik vind het (eerste gedeelte) een duidelijke -1, de tweede alinea is daarentegen wel on-topic.
Hoe denkt men hier over deze reactie?
Een lmgtfy-linkje en dan de hele toon, ik vind het (eerste gedeelte) een duidelijke -1, de tweede alinea is daarentegen wel on-topic.
Ik kijk meestal naar een gehele reactie en maak er dan een rekensom van. In dit geval op zich ontopic verhaal maar eigenlijk onjuist (R&D gaat juist in zijn algemeen omhoog dus de rest van zijn verhaal gaat al niet op). Daar zou je als je heel streng bent nu ook een punt voor kunnen aftrekken. Ik zou het nog wel op +1 kunnen laten en de rest aan de discussie overhouden. Die LMGTFY is sowieso een punt aftrek, en moderatiegezever ook. Dus voor mij in dit geval een -1.Jolke schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:03:
yoshiwa in 'nieuws: 'R&d-uitgaven groeien in internet- en softwaresector het ...
Duidelijk, hij staat nu ook stevig op -1.
Vickiieee in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Dit is geen -1.. ¬¬ Het is een vergelijking met een Ultrabook waar de iPad Pro duidelijk het een en ander van weg heeft. Om maar even aan te geven in wat voor sectie Apple zich begeeft met de iPad Pro.
Dit is geen -1.. ¬¬ Het is een vergelijking met een Ultrabook waar de iPad Pro duidelijk het een en ander van weg heeft. Om maar even aan te geven in wat voor sectie Apple zich begeeft met de iPad Pro.
[ Voor 29% gewijzigd door Vickiieee op 09-11-2015 16:28 ]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Huidige mods:Vickiieee schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:27:
Vickiieee in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
+1 On-topic 13
0 Off-topic / Irrelevant 1
-1 Ongewenst 4
Hij staat dus gewoon goed, overigens is de post een uur geleden geplaatst, geef het de tijd.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dan zullen er in de tussentijd een paar lezers van hier langsgeweest zijn, want toen ik hem plaatste had hij 4x -1 en die ene off-topiccorset schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:43:
[...]
Huidige mods:
+1 On-topic 13
0 Off-topic / Irrelevant 1
-1 Ongewenst 4
Hij staat dus gewoon goed, overigens is de post een uur geleden geplaatst, geef het de tijd.
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Verwijderd
De topic warning zegt keihard:Ircghost schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:49:
[...]
Als een reactie op een gegeven moment echt fout staat, dan kun je het hier melden en dan kan er bijna altijd wel wat aan gedaan worden door het gewicht van de stemmen van de frequente bezoekers hier. Dat is dus geen reden om de Topic Warning te negeren.
Het feit dat jij niet kan modereren betekent niet dat jij je kunt onttrekken van de regels die voor iedereen gelden.
Dat kan ik onmogelijk beoordelen want ik zie geen 1e foute moderatie of wat dan ook.en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Wat ik wel degelijk kan beoordelen is dat hier in dit topic regelmatig wordt gesteld dat gemismodereerde reacties die bovenaan staan onder een artikel niet meer verandert kunnen worden doordat er al snel veel moderaties op zijn. Ik ga ervanuit dat een reactie die gewoon overdag een uur bovenaan de reacties heeft gestaan inmiddels al 5 of 10 moderaties gehad heeft.
Dat is volgens mij heel redelijk
Als ik bijvoorbeeld 4 uur wacht (of een ander heel arbitrair aantal uren) dan is de kans dat de bovenste paar moderaties van een artikel nog gewijzigd kunnen worden veel kleiner.
Zeker ook omdat er niet elke dag evenveel moderators hier in dit topic actief zijn.
Ik vind dit gewoon een rare insinuatie.Het feit dat jij niet kan modereren betekent niet dat jij je kunt onttrekken van de regels die voor iedereen gelden.
------
p.s. volgens mij is dit geen +3
FreezeXJ in 'nieuws: EU-politica: Europese Commissie wil copyrightregels toep...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 17:50 ]
Nou nou, hier ben ik het niet helemaal mee eens. 2 uur is een redelijke tijd, en sommige staan dan al 40x fout gemodereerd. Dat kan hAl dan weer niet zien zoals hij aangeeft. We zie ook wel mensen langskomen die hun eigen reactie omhoog gemodereerd willen hebben terwijl hij er nog maar 10 minuten met 3 moderaties staat, daar heb ik dan meer problemen mee.Ircghost schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:49:
[...]
@hAl Volgende keer gewoon iets langer wachten, maar ik waardeer de inzet. Ik weet niet wanneer of waarom je mod status uitgezet is, maar als het al een tijdje terug is (en niet al herhaaldelijk uitgezet), kun je altijd een verzoek in dienen deze weer aan te zetten, na het lezen van de modFaq uiteraard.
Ik reageer dan ook heel specifiek op hal, als hij nog modrechten had dan had hij kunnen zien dat op het moment van melden er slechts nog enkele moderaties waren en er weinig voor nodig was om die recht te zetten. Zoals de praktijk ook onmiddellijk uit wees.Dorus schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:42:
[...]
Nou nou, hier ben ik het niet helemaal mee eens. 2 uur is een redelijke tijd, en sommige staan dan al 40x fout gemodereerd. Dat kan hAl dan weer niet zien zoals hij aangeeft. We zie ook wel mensen langskomen die hun eigen reactie omhoog gemodereerd willen hebben terwijl hij er nog maar 10 minuten met 3 moderaties staat, daar heb ik dan meer problemen mee.
@hAl Volgende keer gewoon iets langer wachten, maar ik waarder de inzet. Ik weet niet waneer of waarom je mod status uitgezet is, maar als het al een tijdje terug is (en niet al herhaaldelijk uitgezet), kun je altijd een verzoek in dienen deze weer aan te zetten, na het lezen van de modFaq uiteraard.
Als zijn reactie inderdaad al zwaar verkeerd stond door vele moderaties, al is het na 1 minuut, dan is het echt geen probleem om dat te melden.
Ja, maar dat is een hypothetische situatie. Hij heeft die modrechten niet, dus kan hij het niet zien.Ircghost schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:46:
Ik reageer dan ook heel specifiek op hal, als hij nog modrechten had dan had hij kunnen zien dat op het moment van melden er slechts nog enkele moderaties waren en er weinig voor nodig was om die recht te zetten. Zoals de praktijk ook onmiddellijk uit wees.
Zo simpel is dat.
Ik ben ook van mening dat dit een probleem is.
Ik heb toevallig m'n modrechten recent laten her-activeren, maar ook mij stoorde het dat ik niet kon zien hoeveel moderaties elke willekeurige reactie, inclusief die van mijzelf, hadden.
Dan wordt het lastiger om dingen te melden, want je weet niet hoe erg ze fout staan; en je kan ook geen patronen bekijken. (Zit er iemand constant te minnen/plussen (met boost), of zijn het werkelijke moderaties?)
De code die dit kan regelen is al aanwezig volgens mij.
Jullie behandelen immers eigen posts al als "hier mag je niet op modereren", maar die laat vervolgens wel zien hoeveel moderaties er uitgevoerd zijn op je post.
Als dit voor mensen met de modstatus "uit" gewoon ook wordt doorgevoerd en zij zo kunnen zien "Je mag niet modereren, maar hier zijn de moderaties:": dan lost dat al aardig wat problemen op!
Dat lost meerdere problemen op.
Misschien dat dit gesplit moet worden naar een feature request ofzo, maar het is wel degelijk een valide klacht, en het veroorzaakt problemen... En dat terwijl dit toch relatief simpel op te lossen moet zijn.
Gewoon moderatie niet toestaan (zoals bij eigen posts/reacties op eigen posts), maar wél het aantal moderaties laten zien... Dat scheelt een hoop.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
4x -1 en 1x 0 maakt nog maar 5 moderaties maximaal. Als je zo'n klein aantal moderaties hebt in een uur ben je echt te vroeg met melden.Vickiieee schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:50:
[...]
Dan zullen er in de tussentijd een paar lezers van hier langsgeweest zijn, want toen ik hem plaatste had hij 4x -1 en die ene off-topic. Daarnaast heb ik het de tijd gegeven door nagenoeg een uur te wachten, papegaaimods bleven gelukkig uit
.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Deze mag wel naar 0. Heeft één zetje nodig om hier op te komen.
musje83 in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Mamoulian in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
two in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Ruudjah in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
BobJung in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Loller1 in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
bilgy_no1 in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
LeLo in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Deze reacties zijn off-topic
LOTG in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
geen +2
Deze mag wel naar 0. Heeft één zetje nodig om hier op te komen.
musje83 in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Mamoulian in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
two in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Ruudjah in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
BobJung in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
LeLo in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Deze reacties zijn off-topic
LOTG in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
geen +2
[ Voor 147% gewijzigd door Zeehond op 09-11-2015 22:27 ]
200 fish found!
daredevil__2000 in 'nieuws: Apples iPad Pro is vanaf woensdag te bestellen'
Blokker_1999 in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tr...
Geen +3
Hans C in 'nieuws: Microsoft maakt eerste 104 Xbox 360-games bekend die werke...
Rockvee2 in 'nieuws: Microsoft maakt eerste 104 Xbox 360-games bekend die wer...
Geen +2
Blokker_1999 in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tr...
Geen +3
Hans C in 'nieuws: Microsoft maakt eerste 104 Xbox 360-games bekend die werke...
Rockvee2 in 'nieuws: Microsoft maakt eerste 104 Xbox 360-games bekend die wer...
Geen +2
[ Voor 11% gewijzigd door Jolke op 10-11-2015 09:52 ]
Verwijderd in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tracking...
Geen +3. Staat niet eens iets informatiefs. Als je "waar heb je het over?" zegt, kan je maar beter uitleggen waarom dat een terechte vraag is. Er staat echter niets.
Ik zou kunnen begrijpen dat door "mee eens"-mods dit (foutief) op op +2 terecht komt, maar ik denk dat het gewoon +1 is.
Het enige informatieve aan die post ZOU nog kunnen zijn die samengevatte link die er 20 minuten later bijgedaan is. Maar die info staat ook in het artikel.
Bovendien gaat de post ook niet in op hetgeen WAhack zegt niet te snappen; waarom de EU regelgeving niet al voldoende is.
Edit:
Na die thread nog wat verder doorgespit te hebben: daar staan veel veels te hoge scores in.
Geen +3. Staat niet eens iets informatiefs. Als je "waar heb je het over?" zegt, kan je maar beter uitleggen waarom dat een terechte vraag is. Er staat echter niets.
Ik zou kunnen begrijpen dat door "mee eens"-mods dit (foutief) op op +2 terecht komt, maar ik denk dat het gewoon +1 is.
Het enige informatieve aan die post ZOU nog kunnen zijn die samengevatte link die er 20 minuten later bijgedaan is. Maar die info staat ook in het artikel.
Bovendien gaat de post ook niet in op hetgeen WAhack zegt niet te snappen; waarom de EU regelgeving niet al voldoende is.
Edit:
Na die thread nog wat verder doorgespit te hebben: daar staan veel veels te hoge scores in.
[ Voor 5% gewijzigd door HMC op 10-11-2015 10:46 ]
Ben ik met je eens, een +3 is wel erg gortig voor een reactie die slechts een paar vragen stelt en een een linkje geeft. Als ik naar de parent reactie kijk, zie ik niet waarom deze zo veel hoger zou moeten staan.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Yamotek in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tra...
En neem deze twee dan gelijk mee, die ook geen +3 zijn.
En neem deze twee dan gelijk mee, die ook geen +3 zijn.
Tweakjur in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje'
Moet +1 zijn.
Deze moet juist +2 zijn, want was bijna een kwartier eerder.
Siebsel in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje'
Ik begrijp AUTEURbonus, maar staat toch niet goed.
Moet +1 zijn.
Beiden hebben dezelfde inhoud, maar ik vind die van Tweakjur net wat fijner lezen. Daarom van mijn kant een lichte voorkeur hem ook +2 te geven.HMC schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:53:
Moet +1 zijn.
Verwijderd
Modstatus zichtbaar ook voor niet moderators.WhatsappHack schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:13:
[...]
Misschien dat dit gesplit moet worden naar een feature request ofzo, maar het is wel degelijk een valide klacht, en het veroorzaakt problemen... En dat terwijl dit toch relatief simpel op te lossen moet zijn.![]()
Gewoon moderatie niet toestaan (zoals bij eigen posts/reacties op eigen posts), maar wél het aantal moderaties laten zien... Dat scheelt een hoop.
stuffie123 in 'nieuws: Xiaomi brengt 20.000mAh-powerbank uit'
Het is mij een raadsel waarom dit op +2 staat. Ik vind het ongewenst en kan er misschien met heel veel goodwill een 0 inzien.
Het is mij een raadsel waarom dit op +2 staat. Ik vind het ongewenst en kan er misschien met heel veel goodwill een 0 inzien.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Om eerlijk te zijn vind ik geen van beide een +2, net als dat ik LankHoar in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje' geen +2 vind. Ik snap dat men een bevestiging van mate van spoiler wil, maar voor de discussie over het spel lijkt het me verder niet relevant en vind ik een 0 eigenlijk de juiste score.HMC schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:53:
Moet +1 zijn.
Een drietal van mijn kant:
Redneckerz in 'video: Polderpioniers - Jeroen Tel en de opkomst van gamemuziek' - Al zeer blij met de +2, maar zou deze in aanmerking komen voor een +3? Ik zie namelijk dat een andere gebruiker dit wel krijgt, maar dit lijkt voornamelijk gebaseerd op het gegeven dat hij destijds in de scene actief was en dus zijn eigen kijk op het wereldje van destijds geeft. Zeker een +3 waard, dat wel. (Al ben ik zeer vereerd dat de heer Tel himself erg blij was met die post.)
Redneckerz in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - up... - Heeft nog geen moderatie, lijkt mij +1?
Redneckerz in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - up... - Een enkele grapjas waardeert met een 0, wat het m.i. niet is?
Redneckerz in 'video: Polderpioniers - Jeroen Tel en de opkomst van gamemuziek' - Al zeer blij met de +2, maar zou deze in aanmerking komen voor een +3? Ik zie namelijk dat een andere gebruiker dit wel krijgt, maar dit lijkt voornamelijk gebaseerd op het gegeven dat hij destijds in de scene actief was en dus zijn eigen kijk op het wereldje van destijds geeft. Zeker een +3 waard, dat wel. (Al ben ik zeer vereerd dat de heer Tel himself erg blij was met die post.)
Redneckerz in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - up... - Heeft nog geen moderatie, lijkt mij +1?
Redneckerz in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - up... - Een enkele grapjas waardeert met een 0, wat het m.i. niet is?
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Hm, ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar als dan ëën informatief moet zijn, dan de eerste natuurlijk.Migrator schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:35:
[...]
Om eerlijk te zijn vind ik geen van beide een +2,
Ik pas mijn mod op die van eerder aan naar ook +1.
Fermion in 'nieuws: Nergens betalen abonnees zoveel aan Vodafone als in Ned... lijkt mij geen +2. Deze reactie lijkt mij eerder in GR thuishoren.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Eerder 0 of zelfs -1_Peter2_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:09:
Fermion in 'nieuws: Nergens betalen abonnees zoveel aan Vodafone als in Ned... lijkt mij geen +2. Deze reactie lijkt mij eerder in GR thuishoren.
HMC in 'nieuws: EVGA brengt 80Plus Gold-voedingen uit in nieuwe GQ-serie'
Really? Maar even op 0 gezet door een iemand?
Perfect on, en de info over wat 80PLUS eigenlijk betekent is zelfs info.
Want dat lijkt niet iedereen te snappen.
Ja, het is nog net geen uur, maar de papegaaien liggen vast al weer op de loer. (net geen rijm
)
Ja, het is nog net geen uur, maar de papegaaien liggen vast al weer op de loer. (net geen rijm
Na 4 minuten staat-ie alweer netjes op +1 joh.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Hier is het mismoderatietopic dus niet voor bedoeld. We gaan hier geen individuele moderaties bespreken, zie ook de topicwaarschuwing.HMC schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:20:
HMC in 'nieuws: EVGA brengt 80Plus Gold-voedingen uit in nieuwe GQ-serie'
Ja, het is nog net geen uur, maar de papegaaien liggen vast al weer op de loer. (net geen rijm)
Dat weet ik. Sorry daarvoor. Maar gezien het lage aantal mods daar, en het fenomeen dat ik eerder beschreef) was er een grote kans dat 'ie er op zou blijven staan.RoD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:34:
[...]
Hier is het mismoderatietopic dus niet voor bedoeld. We gaan hier geen individuele moderaties bespreken, zie ook de topicwaarschuwing.
Ik kan het dan morgen melden, met nog steeds die enkele 0, of enkelen erbij, of nu even, zodat er misschien nog wat meer correcte mods bijkomen.
Ik zal het niet meer doen.
Ik heb hem juist een 0 gegeven omdat er een onwaarheid zit over 80PLUS en doordat je bericht naar mijn idee gewoon offtopic is. Ik vind het weinig interessant om te lezen wat pietje, keesje of jantje voor voeding heeft gekocht onder een nieuwsbericht welke over een hele andere fabrikant en voeding gaat.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Die onwaarheid moet je dan uitleggen in het topic zelf.-The_Mask- schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:02:
Ik heb hem juist een 0 gegeven omdat er een onwaarheid zit over 80PLUS en doordat je bericht naar mijn idee gewoon offtopic is. Ik vind het weinig interessant om te lezen wat pietje, keesje of jantje voor voeding heeft gekocht onder een nieuwsbericht welke over een hele andere fabrikant en voeding gaat.
Jouw goed recht om het 0 te vinden.
Gunner in 'nieuws: Minister: voor juni 2017 afschaffen roamingkosten in Benel...
Verwijderd in 'nieuws: Minister: voor juni 2017 afschaffen roamingkosten in Benelux...
Beiden geen +2 of zelfs +3, maar eerder een 0 lijkt me.
mashell in 'nieuws: Minister: voor juni 2017 afschaffen roamingkosten in Bene...
mashell in 'nieuws: Minister: voor juni 2017 afschaffen roamingkosten in Bene...
Beiden geen -1.
Zijn weer wat meningmodders bezig....
Verwijderd in 'nieuws: Minister: voor juni 2017 afschaffen roamingkosten in Benelux...
Beiden geen +2 of zelfs +3, maar eerder een 0 lijkt me.
Beiden geen -1.
Zijn weer wat meningmodders bezig....
[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 10-11-2015 16:23 ]
Virussen? Scan ze hier!
KoploperMau in 'nieuws: Twitch introduceert two-factor-authenticatie'
Ik weet niet of het is toegestaan, maar mijn eigen reactie hier wordt op -1 gezet. Het is geen troll of flame, ik ben gewoon blij dat het er is. 0 of in een goede bui hooguit 1, maar -1 is onzin.
Ik weet niet of het is toegestaan, maar mijn eigen reactie hier wordt op -1 gezet. Het is geen troll of flame, ik ben gewoon blij dat het er is. 0 of in een goede bui hooguit 1, maar -1 is onzin.
Verwijderd in 'nieuws: Minister: voor juni 2017 afschaffen roamingkosten in ...
Ik zie hier geen +2 in, helaas staat de reactie daar wel vrij stevig op.
Ik zie hier geen +2 in, helaas staat de reactie daar wel vrij stevig op.
Op zich zou het een 0 zijn denk ik maar door het specifiek noemen van jouw eigen account lijkt het een beetje op spam. Je hebt nog maar een paar moderaties gekregen.KoploperMau schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:38:
KoploperMau in 'nieuws: Twitch introduceert two-factor-authenticatie'
Lijkt me geen +3, eerder richting +1.
satya in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tracking ...
Edit: Idem. Xubby in 'nieuws: EU-politica: Europese Commissie wil copyrightregels toepass...
satya in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tracking ...
Edit: Idem. Xubby in 'nieuws: EU-politica: Europese Commissie wil copyrightregels toepass...
[ Voor 31% gewijzigd door witeken op 10-11-2015 21:03 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Vayra in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje' - Dit is geen +1, beetje flamen op consoleusers als zijnde schapen. En die 2x +2 en 6x! +3 zijn natuurlijk mismoderaties/mee eens moderaties die graag hun modrechten willen verspelen.
Blijf mij verbazen waarom elke keer het argument van ''Zie je nou wel! Consoles hebben zwakke hardware en schaapjes kopen het maar!'' naar boven komt. Er zijn zat exclusives die dit keer - op - keer weerleggen, maar nee, we pakken er een multiplatform release bij van een ontwikkelaar die een geschiedenis heeft met bedenkelijke consoleversies om het punt kracht bij te zetten
Het beperkt zich niet alleen tot exclusives - Batman: Arkham Knight weerlegt dit argument ook.
Kunnen allemaal op de +1:
Redneckerz in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - up...
Verwijderd in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - update'
Redneckerz in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - up...
sprankel in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - update'
!mark in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - update'
En nog een hele reeks aldaar.
Blijf mij verbazen waarom elke keer het argument van ''Zie je nou wel! Consoles hebben zwakke hardware en schaapjes kopen het maar!'' naar boven komt. Er zijn zat exclusives die dit keer - op - keer weerleggen, maar nee, we pakken er een multiplatform release bij van een ontwikkelaar die een geschiedenis heeft met bedenkelijke consoleversies om het punt kracht bij te zetten
Het beperkt zich niet alleen tot exclusives - Batman: Arkham Knight weerlegt dit argument ook.
Kunnen allemaal op de +1:
Verwijderd in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - update'
sprankel in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - update'
!mark in 'nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op consoles - update'
En nog een hele reeks aldaar.
@Redneckerz
Dit topic is voor het melden van mismods, en niet voor het melden van ongemoddereerde reacties en welke score dezen vervolgens moeten krijgen.
Dit topic is voor het melden van mismods, en niet voor het melden van ongemoddereerde reacties en welke score dezen vervolgens moeten krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeehond op 10-11-2015 23:35 ]
200 fish found!
Als een reactie grijs is, betekend het dat deze nog geen moderatie heeft gehad.
Dat is dus per definitie al geen mismoderatie. Even geduld hebben is wel zo handig.
Ze krijgen vanzelf moderaties, en welke score dat wordt bepalen de mensen die het lezen. (Mocht er *na* moderatie iets fout staan (en geef ook dat ff de tijd...!), dan kan je hier aankloppen.)
Dat is dus per definitie al geen mismoderatie. Even geduld hebben is wel zo handig.
Ze krijgen vanzelf moderaties, en welke score dat wordt bepalen de mensen die het lezen. (Mocht er *na* moderatie iets fout staan (en geef ook dat ff de tijd...!), dan kan je hier aankloppen.)
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Richh in 'nieuws: KPN introduceert twee 'vast internet'-abo's via 4g voor afg...
andreetje in 'nieuws: KPN introduceert twee 'vast internet'-abo's via 4g voor...
Geen +2
Crystal007 in 'nieuws: KPN introduceert twee 'vast internet'-abo's via 4g voo...
+3 vind ik wat veel voor deze. Lijkt mij max een +2.
--------------------------------------
HyperBart in 'nieuws: Intel breidt Xeon D-lijn van microserver-socs uit'
geen +2
Gamebuster in 'nieuws: Intel breidt Xeon D-lijn van microserver-socs uit'
Deze kan naar 0
andreetje in 'nieuws: KPN introduceert twee 'vast internet'-abo's via 4g voor...
Geen +2
Crystal007 in 'nieuws: KPN introduceert twee 'vast internet'-abo's via 4g voo...
+3 vind ik wat veel voor deze. Lijkt mij max een +2.
--------------------------------------
HyperBart in 'nieuws: Intel breidt Xeon D-lijn van microserver-socs uit'
geen +2
Gamebuster in 'nieuws: Intel breidt Xeon D-lijn van microserver-socs uit'
Deze kan naar 0
[ Voor 40% gewijzigd door Zeehond op 11-11-2015 01:12 ]
200 fish found!
mutley69 in 'nieuws: EU-politica: Europese Commissie wil copyrightregels toep...
-1 is nog teveel voor deze reactie.
Deze hebben nog een paar zetjes nodig om van +2 af te komen:
laptopleon in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tracki...
DaemonAngel in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tra...
-1 is nog teveel voor deze reactie.
Deze hebben nog een paar zetjes nodig om van +2 af te komen:
laptopleon in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tracki...
DaemonAngel in 'nieuws: Belgische rechter beveelt Facebook te stoppen met tra...
[ Voor 59% gewijzigd door Jolke op 11-11-2015 10:11 ]
Met excuses. Al heb ik er wel 1 mismod in geplaatstZeehond schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:34:
@Redneckerz
Tja, wat is geduld? Ik wacht meerdere uren voordat ik zoiets postWhatsappHack schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:31:
En dit is een vroege post (Voordat hierop wordt gewezen) maar volgens mij mocht je deze melden als er zwaar wordt gemismod, dus bij deze:
avec_style in 'nieuws: Ubisoft maakt systeemeisen Rainbow Six Siege bekend' - 28x +3?
Verwijderd
Die reactie, die niet meer is dan een knip-en-plak-actie, krijgt van mij zelfs een 0. Er is geen eigen inbreng in de vorm van commentaar of een mening en zelfs de bronvermelding ontbreekt. Omdat in het artikel al een link naar de specificaties was opgenomen is het m.i. nutteloze bladvulling.
Deze was offtopic in mijn ogen zonder de edit. Zonder extra informatie totaal niet interessant (niemand kan een antwoord geven op de vraag "of doe ik iets verkeerd"). Nu er ook nog moderatieklachten staan is een -1 de juiste score.
atlaste in 'nieuws: 'Europol wil zelf bij bedrijven persoonsgegevens op gaan ...
Hoe kan dit op +3 staan behalve door 'mee eens' stemmers?
Hoe kan dit op +3 staan behalve door 'mee eens' stemmers?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Atmosfeer in 'nieuws: Facebook test sharingtool die gezichten scant in alle f...
Oneliner, geen +2.
Verwijderd in 'nieuws: Facebook test sharingtool die gezichten scant in alle foto...
Geen +2
Wil deze nog een keer melden:
mutley69 in 'nieuws: EU-politica: Europese Commissie wil copyrightregels toep...
IS erbij halen is echt not done.
Oneliner, geen +2.
Verwijderd in 'nieuws: Facebook test sharingtool die gezichten scant in alle foto...
Geen +2
Wil deze nog een keer melden:
IS erbij halen is echt not done.
[ Voor 22% gewijzigd door Jolke op 11-11-2015 13:17 ]
Intussen inmiddels 41x! +3, maar ook 20x +2 waardoor hij als zodanig uitkomt. Volgens mij kan je niet modereren met een 20x weging, alleen maximaal +6, toch? Zijn dus aardig wat mismodders als ik het zo lees.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:40:
Die reactie, die niet meer is dan een knip-en-plak-actie, krijgt van mij zelfs een 0. Er is geen eigen inbreng in de vorm van commentaar of een mening en zelfs de bronvermelding ontbreekt. Omdat in het artikel al een link naar de specificaties was opgenomen is het m.i. nutteloze bladvulling.
Het is sowieso wel een leuke case hoe die reactie wordt gemod. Om de hoge mismods tegen te gaan heb je op dit moment van schrijven ook 20x 0 staan. Bijzonder is vooral dat er maar heel weinig mensen de +1 kiezen, 6x. De reactie trekt globaal dus vooral extreme moderatie waarderingen aan, maximaal 61 mods. Zou een leuk onderzoek wezen wie dergelijke reacties zo waardeert zeg
InderdaadRedneckerz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:26:
[...]
Met excuses. Al heb ik er wel 1 mismod in geplaatst
200 fish found!
Deze heeft nog wat zetjes nodig.Redneckerz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:26:
En dit is een vroege post (Voordat hierop wordt gewezen) maar volgens mij mocht je deze melden als er zwaar wordt gemismod, dus bij deze:
avec_style in 'nieuws: Ubisoft maakt systeemeisen Rainbow Six Siege bekend' - 28x +3?Misschien dat de systeemeisen niet in het oorspronkelijke bericht stonden, maar hoe is het herkauwen van de systeemeisen, met het enigste verschil dat je nu ook de ondersteunde kaarten ziet een +3 waard? Zijn mensen nu echt te makkelijk om op de gegeven link in het bericht te klikken? Ik zie er zoals hij nu staat eerder een +1 in.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
HMC in 'reviews: Crucial BX200-ssd: nieuwe inzet op de budgetmarkt'
Mijn reactie was inderdaad vrij laat. Dus dubbel, dus off.
Ik zit helaas in een andere tijdszone.
Maar wie geeft mij toch steeds die friggin' -1?
Echt irritant.
Echt irritant.
Wat had je er staan voor de edit? Alleen de eerste regel?HMC schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:25:
HMC in 'reviews: Crucial BX200-ssd: nieuwe inzet op de budgetmarkt'
Echt irritant.
Inderdaad alleen eerste regel.
Tweede regel is edit na ander spul te doen, en (ik geef toe) meer van de tekst van de review te lezen.
Dus daar ging dikke 20 minuten overheen.
Ik weet dat het off is, niets op tegen, maar de -1's zijn vervelend.
Tweede regel is edit na ander spul te doen, en (ik geef toe) meer van de tekst van de review te lezen.
Dus daar ging dikke 20 minuten overheen.
Ik weet dat het off is, niets op tegen, maar de -1's zijn vervelend.
Alleen de eerste regel is wel erg oninteressant voor wie dan ook. Ik kan mij voorstellen dat mensen dat als "zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde" zien. Een 0 is sowieso het max haalbare bij alleen de eerste regel.
Ik ben het dan ook niet oneens met 0 voor mijn reactie, zoals ik al zei.Bor schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:42:
Alleen de eerste regel is wel erg oninteressant voor wie dan ook. Ik kan mij voorstellen dat mensen dat als "zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde" zien. Een 0 is sowieso het max haalbare bij alleen de eerste regel.
Maar ik ben het wel oneens met die mensen die mij maar standaard -1 blijven geven. Zowat iedere reactie die ik doe, zit er 2x, of zelfs 4x -1 tussen.
Ah well, ok...
Iets anders:
Hoe kan dit dan wel +1 krijgen: Edit niet meer +1
mugenmarco in 'reviews: Crucial BX200-ssd: nieuwe inzet op de budgetmarkt'
Noemt zichzelf een (mede)-tweaker, maar heeft klaarblijkelijk totaal geen verstand van hardware.
Dus zo'n vraag is +1, en alle antwoorden erop ook.
Is nu reeds aangepast.
Voordat het te veel +3's heeft:
Johan9711 in 'nieuws: Tweetrapsauthenticatie in PayPal kan al geactiveerd wor...
Johan9711 in 'nieuws: Tweetrapsauthenticatie in PayPal kan al geactiveerd wor...
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Je moet je ook niet al te druk maken om die enkeling die je -1 geeft. Ikzelf zorg er liever voor dat ik kwaliteitsposts maak, en dat blijkt ook welHMC schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:48:
Maar ik ben het wel oneens met die mensen die mij maar standaard -1 blijven geven. Zowat iedere reactie die ik doe, zit er 2x, of zelfs 4x -1 tussen.
Was al daarvoor gewoon 14x +0?HMC schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:48:
Iets anders:
Hoe kan dit dan wel +1 krijgen: Edit niet meer +1
mugenmarco in 'reviews: Crucial BX200-ssd: nieuwe inzet op de budgetmarkt'
Noemt zichzelf een (mede)-tweaker, maar heeft klaarblijkelijk totaal geen verstand van hardware.
Dus zo'n vraag is +1, en alle antwoorden erop ook.
Is nu reeds aangepast.
Wow, u d man!Redneckerz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:09:
[...]
Je moet je ook niet al te druk maken om die enkeling die je -1 geeft. Ikzelf zorg er liever voor dat ik kwaliteitsposts maak, en dat blijkt ook wel
[...]
Was al daarvoor gewoon 14x +0?Of iemand heeft die +1s vervangen..
Ik ga je kwaliteitsposts bekijken en lezen.
Ik maak me op Tnet wel druk om persistente -1-gevers. Daar zit iets mis.
En op je tweede quote/reactie: Precies mijn punt. Die is goed aangepast.
Ik bedoelde daar overigens niets persoonlijks mee. Je klinkt nogal geagiteerd door de opmerking, alsof ik zou suggereren dat je geen kwaliteitsposts maakt.HMC schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:15:
Wow, u d man!
Ik ga je kwaliteitsposts bekijken en lezen.
Precies, maar je post ging over een enkele -1 en je lijkt je daar nogal over op te winden. Nergens voor nodig lijkt me, maar het is maar waar je je druk om wilt maken.Ik maak me op Tnet wel druk om persistente -1-gevers. Daar zit iets mis.
Een beetje offtopic, maar het is dus mogelijk dat +1tjes in het menu compleet kunnen verdwijnen en er in de plaats daar voor een 14x 0 kan worden ingezet?En op je tweede quote/reactie: Precies mijn punt. Die is goed aangepast.
sylvester79 in 'nieuws: KPN introduceert twee 'vast internet'-abo's via 4g vo...
Is deze -1 niet iets te overdreven?
Volgens mij krijgt ie die meer omdat ie toevallig op Femme reageert dan vanwege de inhoud. Ja, die eerste zin verdient geen schoonheidsprijs; maar is ook niet dusdanig erg om een -1 te verdienen; en de rest van de post (of het nou 100% klopt of niet) is niet bepaald slecht ofzo... Ik vind het net iets té overdreven om hem een -1 te geven. But that's me.
Is deze -1 niet iets te overdreven?
Volgens mij krijgt ie die meer omdat ie toevallig op Femme reageert dan vanwege de inhoud. Ja, die eerste zin verdient geen schoonheidsprijs; maar is ook niet dusdanig erg om een -1 te verdienen; en de rest van de post (of het nou 100% klopt of niet) is niet bepaald slecht ofzo... Ik vind het net iets té overdreven om hem een -1 te geven. But that's me.
Ja, dat kan door slechts je score aan te passen, na tot nader inzien te zijn gekomen.Een beetje offtopic, maar het is dus mogelijk dat +1tjes in het menu compleet kunnen verdwijnen en er in de plaats daar voor een 14x 0 kan worden ingezet?
Jortio in 'nieuws: Analist: Samsung maakt Galaxy S7 goedkoper dan Galaxy S6'
Op z'n minst deels ontopic (waarom Samsung wellicht lagere prijzen gaat hanteren), zeker geen ongewenst. Idem voor de eerdere berichten in dat draadje die als offtopic zijn gemodereerd terwijl het onderbouwde meningen zijn t.a.v. de moordende concurrentie en USP's in smartphone land, specifiek ook voor Samsung:
Alvast dank voor de aandacht.
Op z'n minst deels ontopic (waarom Samsung wellicht lagere prijzen gaat hanteren), zeker geen ongewenst. Idem voor de eerdere berichten in dat draadje die als offtopic zijn gemodereerd terwijl het onderbouwde meningen zijn t.a.v. de moordende concurrentie en USP's in smartphone land, specifiek ook voor Samsung:
Alvast dank voor de aandacht.
^ Heb van je -1 een 0 gemaakt, maar dat was ook erg simpel: er was nog maar 1 moderatie.
Ik sta hier naar mijn mening onterecht op -1:
http://tweakers.net/reacties/bekijk/8005704/
Er is maar één moderatie geweest van die post, dus het is makkelijk te corrigeren naar een 0 of een +1.
Ik denk dat iemand op de tenen was getrapt door mijn post, waarschijnlijk een console-gebruiker. Maar dat was zeker niet de bedoeling van m'n post. Het is echt zo dat een 750ti i.c.m. een i3-processor FallOut 4 al stukken beter draait dan de PS4 en Xbox One. En het is ook echt zo dat de game bij mij tot nu toe nooit onder de 60 fps is gezakt. Al die hitches en stutters die er op de Xbox One zijn heb ik op mijn PC nog nooit gezien. Dat is gewoon de waarheid. M'n PC kostte dan ook 1600 euro vorig jaar. Al met al is het echt een onterechte -1.
http://tweakers.net/reacties/bekijk/8005704/
Er is maar één moderatie geweest van die post, dus het is makkelijk te corrigeren naar een 0 of een +1.
Ik denk dat iemand op de tenen was getrapt door mijn post, waarschijnlijk een console-gebruiker. Maar dat was zeker niet de bedoeling van m'n post. Het is echt zo dat een 750ti i.c.m. een i3-processor FallOut 4 al stukken beter draait dan de PS4 en Xbox One. En het is ook echt zo dat de game bij mij tot nu toe nooit onder de 60 fps is gezakt. Al die hitches en stutters die er op de Xbox One zijn heb ik op mijn PC nog nooit gezien. Dat is gewoon de waarheid. M'n PC kostte dan ook 1600 euro vorig jaar. Al met al is het echt een onterechte -1.
Dat topic mag sowieso wel eens nagekeken worden. Het is echt een enorme rotzooi aan meningmoderaties daar. PC vs Console. Positief over het spel VS negatief over het spel. Niet te filmen.
Hier ook zo'n reactie: Hephaestos in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje'
+3: 13
+2: 19
+1: 19
0: 2
-1: 11
Alsof je op een achtbaan zit...
Hier ook zo'n reactie: Hephaestos in 'reviews: Fallout 4 - prima inhoud in een oud jasje'
+3: 13
+2: 19
+1: 19
0: 2
-1: 11
Alsof je op een achtbaan zit...
Lampje4life in 'nieuws: Eerste smartphonegames van Nintendo worden free-to-play' is geen +2 waard. +1 is echt meer dan voldoende.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem