Modstatus zichtbaar ook voor niet moderators.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Topicstarter
Ik kan de moderaties bij reacties niet openklappen omdat mijn modstatus ooit eens is weggenomen.
Aangezien ik veel last heb van mismoderaties op mijn reacties wil ik toch wel graag zien hoe er gemodereerd wordt ook al kan ik zelf niet modereren.
Kan het uitklappen van de moderatiestatus van een reactie dus gewoon weer aangezet worden ongeacht of je kan modereren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien wel, even topic openen in Mooie Features zodat de devvers er op attent gemaakt worden? :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dan is het makkelijker om dit topic gewoon een schop te geven. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Topicstarter
een direct message aan de topicstarter als zijn thread wordt verplaatst zou ook niet slecht zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat kan, Ik had het idee dat jij lang genoeg meeloopt om het topic ook zonder dat weer terug te vinden... Zoals uit bovenstaande reactie ook blijkt. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 80466 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:01:
een direct message aan de topicstarter als zijn thread wordt verplaatst zou ook niet slecht zijn ;-)
De link naar een topic blijft toch hetzelfde, ondanks een verplaatsing?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1