Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste
Acties:
  • 196.917 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hij staat inmiddels ook op +1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:13
Bor schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:26:
Shaggy_NL in 'nieuws: Verzekeraar a.s.r. introduceert app die smartphone blokkeert tijdens rijden' staat momenteel op +2 echter zie ik geen reden waarom deze boven de +1 uit zou moeten komen. Wat vinden jullie?
Er zit geen onderbouwing of vergelijking, review, of iets van andere toevoegde waarde in deze reactie, behalve de link en een statement dat het al eerder op Windows Phone zat. Eigenlijk mist dat, wat men in de reacties daaronder wel aangeeft. Ik zou gewoon +1 geven, maar dat heeft de rest van de mods ook al ingezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Dit is maximaal een +1, zelfs eigenlijk een 0 omdat het niet juist is. Maar zijn opmerking is een mening en geen feit dus dat zou wat te streng zijn.

dgompie in 'nieuws: Britse National Crime Agency krijgt ddos-aanval van Lizard Squad te verduren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Qwerty-273 in 'nieuws: Asus voorziet laptop van waterkoeling'

Mag wat mij betreft van de +2 af naar een +1 aangezien het immers in het artikel is verwerkt ;)

l3p in 'nieuws: Asus voorziet laptop van waterkoeling'

Leuk dat ie het oppert maar ook dit is toch echt geen +2 ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Mrjraider op 02-09-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:50

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 17:48

https://erazerbrecht.wordpress.com/

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:26

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Die is weg. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Totalmind
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-07-2022

Totalmind

Division Brabant

freaq in 'nieuws: Computerkast met ruimte voor grote videokaarten moet achter monitor passen'

Heeft het artikel niet goed gelezen blijkt uit zijn reactie en krijgt te hoge moderaties daarvoor. Zou een 0 moeten zijn denk ik, mogelijk 1.

http://www.divisionbrabant.nl

Verwijderd

Totalmind schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:33:
freaq in 'nieuws: Computerkast met ruimte voor grote videokaarten moet achter monitor passen'

Heeft het artikel niet goed gelezen blijkt uit zijn reactie en krijgt te hoge moderaties daarvoor. Zou een 0 moeten zijn denk ik, mogelijk 1.
freaq staat gemiddeld op +1 (6* +1, 6 *0) (en valt m.i. terecht de reactie erboven over publiciteit bij); ik vermoed dat je doelt op de reactie eronder: Ayporos in 'nieuws: Computerkast met ruimte voor grote videokaarten moet achter monitor passen', die thans met +2 ook in mijn ogen te hoog gewaardeerd is?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 09:47 ]

• Jolke

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
InEtVa in 'nieuws: TCL demonstreert uhdtv die 90 procent van Rec. 2020-kleurruimte toont' is geen +2. Het klopt namelijk niet wat hij zegt. Films worden geschoten in het native kleurbereik van de camera. Output kleurstandaarden zoals Rec. 709, Rec. 2020 en DCI-P3 worden pas aan het eind van het post production proces, na het color graden, in de workflow opgenomen. Het is hooguit een +1, maar gezien de foute informatie zou een 0 ook nog kunnen.

EDIT: HellStorm666 in 'nieuws: TCL demonstreert uhdtv die 90 procent van Rec. 2020-kleurruimte toont' is om dezelfde reden ook een 0

[ Voor 19% gewijzigd door Kid Jansen op 03-09-2015 10:29 ]

• Totalmind
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-07-2022

Totalmind

Division Brabant

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:43:
[...]
freaq staat gemiddeld op +1 (6* +1, 6 *0) (en valt m.i. terecht de reactie erboven over publiciteit bij); ik vermoed dat je doelt op de reactie eronder: Ayporos in 'nieuws: Computerkast met ruimte voor grote videokaarten moet achter monitor passen', die thans met +2 ook in mijn ogen te hoog gewaardeerd is?
Klopt, my bad 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Totalmind op 03-09-2015 11:09 ]

http://www.divisionbrabant.nl

• Jeroen73
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jeroen73 in 'nieuws: Computerkast met ruimte voor grote videokaarten moet achter monitor passen'

Ik begrijp de 4x0 niet, imho moet dat 1 zijn...

edit: inmiddels is het per saldo 1: tnx anyway

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroen73 op 03-09-2015 12:50 ]

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Die tweede staat inmiddels goed ;)
Eerste nog niet.

• Riddos
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-01 09:08
computerjunky in 'nieuws: Intel geeft QuTech 50 miljoen dollar voor kwantumcomputeronderzoek'

Ik begrijp niet waarom deze op -1 staat. In mijn ogen is de reactie cynisch en staat die mij persoonlijk niet aan, maar ik geloof wel dat hij echt zo denkt over hoe het er aan toe gaat, dus is het in mijn ogen geen flamebait, troll, belediging richting een andere gebruiker of off-topic.

In een reactie daarvoor voert hij wel een aanval op de persoon uit, maar ontbreekt in deze reactie. Ik vermoed dat gebruikers daarom deze een -1 gegeven hebben om consistent te zijn met zijn reactie daar voor.

Verwijderd

Je kunt zijn 3 berichten nauwelijks los van elkaar zien. Dat hij sceptisch is ten aanzien van hoe gelden (die zijn persoonlijke bevattingsvermogen teboven lijken te gaan, zoveel is het nu ook weer niet, verdeeld over de looptijd) worden verdeeld is zijn goed recht, maar in deze context is het volkomen ongefundeerde zwartmakerij en lijken zijn reacties enkel bedoeld om de discussie naar zakkenvullerij te leiden.

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jeroenneman in 'nieuws: Acer en Asus kondigen monitors met G-Sync-ondersteuning aan'

Een nou niet geweldig onderbouwde mening over het uiterlijk van een scherm lijkt me gaan +2.
Riddos schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:05:
computerjunky in 'nieuws: Intel geeft QuTech 50 miljoen dollar voor kwantumcomputeronderzoek'

Ik begrijp niet waarom deze op -1 staat. In mijn ogen is de reactie cynisch en staat die mij persoonlijk niet aan, maar ik geloof wel dat hij echt zo denkt over hoe het er aan toe gaat, dus is het in mijn ogen geen flamebait, troll, belediging richting een andere gebruiker of off-topic.

In een reactie daarvoor voert hij wel een aanval op de persoon uit, maar ontbreekt in deze reactie. Ik vermoed dat gebruikers daarom deze een -1 gegeven hebben om consistent te zijn met zijn reactie daar voor.
Zonder enige onderbouwing mensen beschuldigen van diefstal (uit wat jaloezie lijkt te zijn), lijkt me prima een -1.

[ Voor 60% gewijzigd door Sissors op 03-09-2015 20:19 ]

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: FTC: Machinima maakte misleidende en illegale reclame voor Xbox One'

Maakt een volstrekt offtopic opmerking over een artikel wat Tweakers ooit misschien kan doen. Wordt op +3 en +2 gemod.

Vastzetten op 0 lijkt me gepast.

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:51:
Verwijderd in 'nieuws: FTC: Machinima maakte misleidende en illegale reclame voor Xbox One'

Maakt een volstrekt offtopic opmerking over een artikel wat Tweakers ooit misschien kan doen. Wordt op +3 en +2 gemod.

Vastzetten op 0 lijkt me gepast.
Vastzetten voor 6x +3 en 3x +2 lijkt me totaal onnodig. Staat inmiddels al weer op +1, en heeft maar twee zetjes nodig naar de 0.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

Dat mijn review niet +3 is, is nog wel te begrijpen. Maar dat het als oppervlakking wordt gezien slaat echt alles.

productreview: Asus N551JQ-CN020H review door CyberDonky

Kunnen jullie deze voor mij checken? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
CyberDonky schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:47:
Dat mijn review niet +3 is, is nog wel te begrijpen. Maar dat het als oppervlakking wordt gezien slaat echt alles.

productreview: Asus N551JQ-CN020H review door CyberDonky

Kunnen jullie deze voor mij checken? Bij voorbaat dank.
Die staat vrij stevig op +2, dus ik snap niet waar je het over hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

Jolke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:17:
[...]

Die staat vrij stevig op +2, dus ik snap niet waar je het over hebt. :)
Als je een review maakt, dan wil je dat deze de pan uitrijst. Omdat een review een stabiele karma is, wil niet zeggen dat deze de kans van +3 ontnomen mag worden door een aantal 0-karma te geven.

Maar dat is hoe ik er over denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

CyberDonky schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:32:
[...]

Als je een review maakt, dan wil je dat deze de pan uitrijst. Omdat een review een stabiele karma is, wil niet zeggen dat deze de kans van +3 ontnomen mag worden door een aantal 0-karma te geven.

Lees ook de Topicwarning: Het gaat hier niet om verdwaalde mismoderaties (zoals die twee nullen, die overigens niks met karma te maken hebben), maar om verkeerde eindscores. Daarvan is hier, zoals je zelf zegt, geen sprake, dus hoef je het eigenlijk niet hier te melden. Ben het met je eens overigens dat het raar en jammer is dat er zulke mods bij zijn, maar het gebeurt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
CyberDonky schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:32:
[...]

Leg mij eens uit wat 2x 0 voor een invloed heeft op de overige 24x +2 en 16x +3. :?

spoiler:
Nu is je gemiddelde score 2.23
Als de 2x 0 naar 2x +1 extra gaan, wordt het gemiddelde voor je review +2.27
2x 0 naar +2: +2.32
2x 0 en 2x 1 naar +2: +2.36
2x 0 en 2x 1 naar +3: +2.45

Niets.

En verder dus wat evest zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Mismoderatie alert;
ShellGhost in 'nieuws: Toezichthouder haalt hard uit naar voorstel nieuwe bevoegdheden AIVD en MIVD'

Deze krijgt veelvuldig +3 op dit moment wat vermoedelijk "mee eens " stemmers zijn. Als we deze snel op een acceptabele score krijgen lukt het wellicht deze netto goed uit te laten komen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:52

Boost9898

Software developer

En dit krijgt twee keer een +3?

buzzin in 'nieuws: 'Nederlandse laptop bevat gemiddeld 18 bloatware-programma's''

buzzin
4 september 2015 13:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

matthewk in 'nieuws: Apple opent zijn eerste winkel in België op 19 september'

Eerste reactie is on topic, en redelijk uitgebreid. Reactie 2 is net off topic en gericht op de racist, en die krijgt +1. Ik denk dat die twee omgewisseld moeten worden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door matthewk op 04-09-2015 14:34 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Zulke moderaties gebeuren nou eenmaal, maar zolang de reactie per saldo goed staat hoef je ze niet hier te melden :)
matthewk schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:34:
matthewk in 'nieuws: Apple opent zijn eerste winkel in België op 19 september'

Eerste reactie is on topic, en redelijk uitgebreid. Reactie 2 is net off topic en gericht op de racist, en die krijgt +1. Ik denk dat die twee omgewisseld moeten worden ;)
De eerste behoeft nog één zet naar de +1, de tweede nog één naar de -1.

De reacties van [Verwijderde gebruiker] zijn overigens niet meer dan kansloos te noemen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Ik excuseer me voor deze belg, we zijn niet allemaal zo :P

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:22

Tribits

Onkruid vergaat niet

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Bor schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:37:
Mismoderatie alert;
ShellGhost in 'nieuws: Toezichthouder haalt hard uit naar voorstel nieuwe bevoegdheden AIVD en MIVD'

Deze krijgt veelvuldig +3 op dit moment wat vermoedelijk "mee eens " stemmers zijn. Als we deze snel op een acceptabele score krijgen lukt het wellicht deze netto goed uit te laten komen.
Dat is niet de enige reactie daar die aardig wat mee eens stemmen krijgt...

Heb er al aardig wat weet naar de goeie score gebracht maar nog niet alles staat goed.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ook niet. Totaal niet relevant voor het artikel, en er is niet eens een bronvermelding.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ik vraag mij serieus af waarom ik hier zo zwaar in de min wordt gebracht. Mag je tegenwoordig niet meer posten dat je niet tevreden bent met bepaalde winkel? Voelt mij beetje als mening mod aan.

vali in Apple opent zijn eerste winkel in België op 19 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Kan imo prima op +1, staat inmiddels op 0 naar mijn moderatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:49

botoo

💀 too old to die young

vali schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:55:
Ik vraag mij serieus af waarom ik hier zo zwaar in de min wordt gebracht. Mag je tegenwoordig niet meer posten dat je niet tevreden bent met bepaalde winkel? [/url]
Het vele minnen mag je ws de Apple jehova's aanrekenen, net zo goed als dat je de +2'S en +3'S op het conto van de bashers mag bijschrijven. Helaas gaat dat zo in Apple nieuws, onterecht maar ook onvermijdbaar.
Inhoudelijk vraag ik me af wat je met je post wilt: je ongenoegen over Apple spuien? echt ontopic is het mi niet, je zou het bij elk Apple nieuws kunnen ventileren. * botoo doet 0

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
botoo schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:25:
[...]

Het vele minnen mag je ws de Apple jehova's aanrekenen, net zo goed als dat je de +2'S en +3'S op het conto van de bashers mag bijschrijven. Helaas gaat dat zo in Apple nieuws, onterecht maar ook onvermijdbaar.
Inhoudelijk vraag ik me af wat je met je post wilt: je ongenoegen over Apple spuien? echt ontopic is het mi niet, je zou het bij elk Apple nieuws kunnen ventileren. * botoo doet 0
oww dat vermoeden had ik wel hoor, dat het mening mod zou zijn. Daarbij ben ik niet ontevreden over Apple producten, maar wel hoe de garantie is geregeld in de officiële Apple winkels. Vandaar mijn posted. Ben in ieder geval blij dat hij nu weer normaal staat :)

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 06-09-2015 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 01:29
VOODOO_WILLIE in 'nieuws: 'Topambtenaar ict-onderzoek mogelijk zelf betrokken bij belangenverstrengeling''

Ik strooi niet met bakkies thee maar wat is hier exact zo enorm ongewenst aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het is niet bepaald de beste reactie die ik ooit gezien heb, maar een 0 kan inderdaad nog wel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Die laatste regel, daarom -1.

Titan_Fox in 'poll: Bloatware, bloatware everywhere '
Deze blijft imo te hoog staan. Meer dan +1 vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
Want feiten worden niet meer gewaardeerd? ;) Anyways. Bedankt voor de moeite Dirk. De meerderheid is het niet met je eens blijkbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik zie daar geen feiten staan, alleen een mening die niet al te best is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Misschien is het een idee om eens een gevangenisstraf van 40 jaar op dit soort praktijken te zetten, inclusief inbeslagname van werkelijk alle bezittingen en een verbod ooit nog meer dan 70% van het minimumloon te ontvangen.
Alles een idee, dus geen feiten.
Ik zet de reactie op 0.
Walgelijk stelletje parasitaire uitvreters. :r
En hierdoor op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
Een idee om dit soort praktijken mede tegen te gaan (een enorme straf doet je namelijk wel even een keer extra op je hoofd krabben, me dunkt) is on-topic, lijkt me.

Mensen die zich schuldig maken aan belangenverstrengeling en de boel oplichten met als resultaat een enorm financieel gewin, hetgeen betaald wordt door de belastingbetaler (mensen die vaak krom liggen om rond te komen en deze belasting betalen in de veronderstelling dat er ook wat nuttigs met dit geld gedaan wordt) en dus van vrijwel de gehele nederlandse bevolking een slachtoffer maken kunnen volgens de definitie gewoon bestempeld worden als "stelletje parasitaire uitvreters". Als je daadwerkelijk die docu van Zembla hebt gezien kan je niets anders concluderen. En hier doelde ik op met "feiten". ;)

Het enige dat dan redelijkerwijs misschien nog overblijft als "mening" is het woordje "walgelijk" maar zelfs daar durft mijn maag de discussie nog over aan te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Buiten het feit dat ik me in basis wel kan vinden in hetgeen je zegt, is de manier van schrijven en de voorgestelde strafmaat wel heel erg van Fok/GS/Dumpert niveau en daardoor maak je je reactie best wel een beetje onbenullig. Zou je het verwoorden zoals je het hierboven gedaan hebt dan klinkt het ineens een stuk verstandiger.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

En in dat licht:

RaJitsu in 'nieuws: Fok biedt Chinese webshops platform voor webcare'

Gewoon ontopic lijkt me. Kritisch, dat wel, maar dat ben ik in mijn post ook en die staat gewoon netjes op +1. Aangezien Danny hier een account heeft (Nogal logisch) zou mooi de gegeven punten kunnen meenemen :) Of niet, maar dan moet hij ook niet verrast zijn dat de problemen blijven bestaan :)

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:29

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

runelaenen in 'nieuws: Noorse Piratenpartij omzeilt Pirate Bay-blokkade met nieuwe dns-service'

Geen +3, lijkt me eigenlijk sowieso niet zo'n goed idee, zie ook mijn reactie. Tevens lijkt het me niet zo zinvol voor een Nederlandse gebruiker (afgezien van de alternatieve domains, maar daar zijn genoeg andere DNS servers voor) en zullen DNS lookups waarschijnlijk trager verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoe is dit in godesnaam off-topic?

Thomas in 'reviews: Philips AmbiLux - Ambilight deluxe'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

+3 voor een op zich goede +2 post ware het niet dat er geklaagd wordt over de nieuwswaarde op tweakers en daardoor niet meer dan een +1?
BAMMER in 'nieuws: Kabinet overweegt uitzondering telecomsector op stellen van kredieteisen'

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Het persoonlijke commentaar mbt de Tweakers nieuwswaarde is minimaal en ook nog een een uiterst klein deel van de post. Wmb mag íe gewoon op +2 blijven.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Ik ben vereerd met de +3 die mijn post ontvangt, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling :)

Redneckerz in 'plan: Abonnee-update: nieuws rond het Tweakers-abonnement'

Vind het wel een +1 sowieso waard, een +2 kan je ook nog overwegen daar het een kritische ader blootlegt. Laat mij aub niet de 2de Titan_Fox worden :+ (Straks heb ik ook 800x +3 wegens teveel mee eens)

Edit: Denk zelf dat een +2 wel aannemelijk is daar het ook de andere kant van de aboshop goed belicht. Plus is de kritiek ook geef niet te zwaar, maar wel onderbouwd.

PPS: Ik weet dat het kort dag is (45 min na de post) maar ik dacht, laat ik maar een waarschuwing uitgaan dat een +3 leuk staat voor mezelf, maar dat misschien iets teveel van het goede is.

PPPS: Zo, die is snel naar de +1 gegaan :P en nu verder ontopic.

EDIT zoveel: Welke moderator heeft het fantastische besluit genomen de hele post te fixeren op een 0? :( Dat gaat echt helemaal nergens over. Je kan het oneens zijn met de post, te kritisch vinden, maar fixeren op een 0 omdat het een redelijk punt aanstipt vind ik echt bijzonder ongelukkig overkomen. Nu lijkt het net alsof onderbouwde kritiek op de aboshop niet mag.

[ Voor 45% gewijzigd door Redneckerz op 08-09-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een fixatie voor die reactie lijkt me idd niet terecht nee. Die is niet zodanig gemoderated dat hij niet op een normale manier op het juiste niveau te krijgen zou zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Redneckerz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:18:
EDIT zoveel: Welke moderator heeft het fantastische besluit genomen de hele post te fixeren op een 0? :(
Het modden naar +3 is natuurlijk gevoelsmodden. Zeer zeker is dit on-topic en zeer zeker minimaal een +1 waard. Dat een admin dit corrigeert prima; +3 is duidelijk een mismoderatie.

Edoch een admin interventie met waardering 0 Off-topic/Irrelevant is mijns inziens ook een mismoderatie.
De post is duidelijk on topic en weergeeft de wens van de auteur met een onderbouwing.
Ga ervanuit dat hier bij het modden even verkeerd is geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:32

LankHoar

Langharig tuig

Kan iemand die mismoderatie van een modereter even recht zetten dan :+

Dit komt in mijn over alsof T.net liever niet heeft dat je kritiek hebt. Nu weet ik dat dit doorgaans niet zo is, en ze juist erg goed met kritiek omgaan, maar dan moet deze gefixeerde 0 wel even op zijn plaats gezet worden.

Zelf vind ik het een +2 (niet om mening, maar toegevoegde waarde), maar dat kan het gewone modereren wel naar boven brengen.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Redneckerz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:18:
"]

EDIT zoveel: Welke moderator heeft het fantastische besluit genomen de hele post te fixeren op een [b]0? :(
Dat is idd een zeldzaam slechte fixatie, wmb een brevet van onvermogen en een 'geweldige' blijk van willekeur. Ik betwijfel of deze mod er vooruit durft te komen maar behoudens een misklik/vergissing is deze mod niet in staat om deze rechtenset te hebben.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

botoo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:07:
[...]

Dat is idd een zeldzaam slechte fixatie, wmb een brevet van onvermogen en een 'geweldige' blijk van willekeur. Ik betwijfel of deze mod er vooruit durft te komen maar behoudens een misklik/vergissing is deze mod niet in staat om deze rechtenset te hebben.
Ik ben nogal kritisch op bepaalde elementen van het beleid, en ik snap wel dat dit bij sommige stafleden nogal wat irritatie kan opwekken (''Heb je hem weer''). Echter mag dat nooit een excuus zijn om dan maar uit rancune een dergelijke post te fixeren naar 0. Ik ga dan ook uit van een misklik, al zou het degene die de post fixeerde sieren als hij/zij zichzelf bekend maakt en tekst en uitleg geeft.

Immers, het is aannemelijk dat de post ''preventief'' is gefixeerd na ik had aangegeven dat deze al 17x+3 had ontvangen en dat dit niet de bedoeling kon zijn. Een fixatie op 0 is dan, behoudens een misklik of vergissing, zwaar misplaatst, en dan ga ik inderdaad ook denken dat een bepaald staflid dit uit rancune heeft gedaan.

Ik ben benieuwd of diegene zichzelf bekendmaakt, maar op zn minst zou het mooi zijn als die fixatie ongedaan kan worden gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Redneckerz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:28:
[...]

Ik ben nogal kritisch op bepaalde elementen van het beleid, en ik snap wel dat dit bij sommige stafleden nogal wat irritatie kan opwekken (''Heb je hem weer''). Echter mag dat nooit een excuus zijn om dan maar uit rancune een dergelijke post te fixeren naar 0.
Ik ga hier niet zeggen wie die fixatie gedaan heeft aangezien ik dat niet netjes vind, maar ik ga wel zeggen dat dat niet de reden is dat je reactie gefixeerd is, dan zou het nog belachelijker maken dat het nu al is. (dat je reactie überhaupt gefixeerd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

_David_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:33:
[...]

Ik ga hier niet zeggen wie die fixatie gedaan heeft aangezien ik dat niet netjes vind, maar ik ga wel zeggen dat dat niet de reden is dat je reactie gefixeerd is, dan zou het nog belachelijker maken dat het nu al is. (dat je reactie überhaupt gefixeerd is)
De enige andere reden die ik kan bedenken is dat het teveel af zou leiden van het werkelijke nieuws of dat de post wordt gezien als een bepaalde poging om een agenda voort te stuwen (Die van mij, hoewel ik geen agenda heb) :? Het zou diegene wel sieren als hij zich bekendmaakt en dat het gewoon ongedaan wordt gemaakt, zodat het hier ook weer ontopic kan gaan. Het zou NIETS bijdragen als dit maar blijft sneeuwballen terwijl de oplossing voor de hand ligt. (En dat jij het niet ''netjes'' vind om het te vertellen is van jouw kant wel te begrijpen, tegelijkertijd denk ik dan ook met enige ongerustheid terug naar de basisschool, waar we als goede vriendjes van elkaar, elkaar niet ''verklikken''. Een post zo fixeren en er dan stil over blijven is ook niet netjes te noemen. Tenminste, zo komt het over, maar goed. No harm done uiteraard.)

[ Voor 9% gewijzigd door Redneckerz op 08-09-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit gewoon een +1. Beetje kritisch en vervelend, maar het is wel netjes verwoord.: Verwijderd in 'reviews: Gebruikersreview van de maand - Augustus 2015'

Typische censuur fixatie. Ben benieuwd wie deze fixatie heeft geplaatst zeker als je ziet dat laatst bij het grapje van Wokke nog een fixatie totaal niet mogelijk was.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Redneckerz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:43:
[...]

(En dat jij het niet ''netjes'' vind om het te vertellen is van jouw kant wel te begrijpen, tegelijkertijd denk ik dan ook met enige ongerustheid terug naar de basisschool, waar we als goede vriendjes van elkaar, elkaar niet ''verklikken''. Een post zo fixeren en er dan stil over blijven is ook niet netjes te noemen. Tenminste, zo komt het over, maar goed. No harm done uiteraard.)
Het zeker niet netjes om zo maar deze reactie te fixeren en ik ben het ook absoluut niet eens met de fixatie, maar ik vind het persoonlijk niet netjes om namen te noemen die in een privé gesprek genoemd zijn, of ik nou "vriendjes" ben met de gene in kwestie of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:22:
Ik vind dit gewoon een +1. Beetje kritisch en vervelend, maar het is wel netjes verwoord.: Verwijderd in 'reviews: Gebruikersreview van de maand - Augustus 2015'
Naar mijn idee is het een reactie met een vileine ondertoon, vanwege de insinuatie in de tweede helft van de laatste zin. Die aantijging wordt niet verder onderbouwd, dus van een +1 kan geen sprake zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:51:
[...]
Naar mijn idee is het een reactie met een vileine ondertoon, vanwege de insinuatie in de tweede helft van de laatste zin. Die aantijging wordt niet verder onderbouwd, dus van een +1 kan geen sprake zijn.
Bij dit soort community berichten geldt een soepeler modbeleid. Anders zou de helft van de reacties op 0 moeten. Een +1 vind ik daarom prima kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk wat betreft de soepeler moderatie, dat was me even ontgaan. Desondanks ben ik het hartelijk oneens met je. Ik vind dat een grote uitspraak best fatsoenlijk onderbouwd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Als een moderator/adim er niet vooruit durft te komen dat hij/zij een fixatie heeft gedaan betekent in feite niets anders dan dat die fixatie niet verklaarbaar en/of verdedigbaar is

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:22:

Typische censuur fixatie. Ben benieuwd wie deze fixatie heeft geplaatst zeker als je ziet dat laatst bij het grapje van Wokke nog een fixatie totaal niet mogelijk was.
Die post van Pinobot is niet gefixeerd :? Of refereer je naar mijn posts?
_David_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:45:
[...]

Het zeker niet netjes om zo maar deze reactie te fixeren en ik ben het ook absoluut niet eens met de fixatie, maar ik vind het persoonlijk niet netjes om namen te noemen die in een privé gesprek genoemd zijn, of ik nou "vriendjes" ben met de gene in kwestie of niet.
Nee, dat snap ik. Maar nu weten we ook niet wie het heeft gedaan en er is geen tekst, uitleg of een oplossing. Nogmaals, ik roep degene die deze heeft gefixeerd graag op om tekst en uitleg te geven (Het kan immers ook gewoon een misklik zijn geweest) van de gemaakte fixatie. Dat mag ook in een PM o.i.d. Maar de fixatie zoals hij nu staat is imo niet terecht en ik lijk niet alleen in deze ;)

EDIT:
botoo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:01:
Als een moderator/adim er niet vooruit durft te komen dat hij/zij een fixatie heeft gedaan betekent in feite niets anders dan dat die fixatie niet verklaarbaar en/of verdedigbaar is
Misschien is hij/zij nog niet online geweest. Maar als er geen verklaring komt zou ik dat wel als een gebrek aan verantwoordelijkheid durven te beschouwen. Zo ver is het nog echter niet, al hoop ik zeer spoedig op een mogelijke verklaring van deze in mijn ogen onterechte fixatie.

[ Voor 16% gewijzigd door Redneckerz op 08-09-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Voor zover ik weet heeft de betreffende persoon nog nooit in dit topic gereageerd, dus dat zie ik hem nu ook niet doen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

pcgek schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:23:
Voor zover ik weet heeft de betreffende persoon nog nooit in dit topic gereageerd, dus dat zie ik hem nu ook niet doen.
Blijkbaar weten meer mensen wie het is :? In ieder geval, we zijn nu een kleine 7 uur verder nadat de post binnen een uur werd gefixeerd op de 0, en er is nog geen enkel staflid geweest die even de fixatie weg kon halen :? Moet ik soms iemand PMen voor dit gebeurt?

Als het een staflid is die helemaal niet hier reageert ben ik alleen maar meer benieuwd hoe hij/zij op het idee kwam deze zo snel te fixeren, tenzij, uiteraard, het een vergissing was. In dat geval neem ik mijn woorden terug :)

Kan dit gewoon even worden opgehelderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Tenzij de persoon die de fixatie heeft geplaatst die zelf weghaalt, wordt hij niet weggehaald. Hoewel de fixatie wat aan de strenge kant is, zie ik hier geen reden om andere powermods te gaan overrulen. Verdere discussie heeft dus ook geen zin, je merkt vanzelf of de fixatie wordt verwijderd, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:06
Redneckerz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:33:
[...]

Blijkbaar weten meer mensen wie het is :? In ieder geval, we zijn nu een kleine 7 uur verder nadat de post binnen een uur werd gefixeerd op de 0, en er is nog geen enkel staflid geweest die even de fixatie weg kon halen :? Moet ik soms iemand PMen voor dit gebeurt?

Als het een staflid is die helemaal niet hier reageert ben ik alleen maar meer benieuwd hoe hij/zij op het idee kwam deze zo snel te fixeren, tenzij, uiteraard, het een vergissing was. In dat geval neem ik mijn woorden terug :)

Kan dit gewoon even worden opgehelderd?
Ja hoor, mijn fout en die is hersteld.

Qua inhoud: Ik vind de reactie zeker wel een 0 waard omdat het niets toevoegt aan de discussie. Het is oude koeien uit de sloot halen op de verkeerde plek. Als je nou de discussie over de verschillende vormen van abonnementen (opnieuw) wil voeren, doe dat dan op de aangewezen plek: Tweakers vernieuwt abonnementen - Nieuwe abo's met mooie ext

Fixatie is inderdaad niet nodig en die fout geef ik ruiterlijk toe. Daarvoor mijn oprechte excuses.

[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 08-09-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Dirk schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:57:
Tenzij de persoon die de fixatie heeft geplaatst die zelf weghaalt, wordt hij niet weggehaald.
Ik weet niet eens wie het heeft gedaan, en die checkt dit topic niet lijkt me, dus wie kan ik dan PMen hierover? Waarom kan iemand anders het dan niet weghalen dan? Iedereen die hierover heeft gereageerd zegt dat de fixatie totaal niet overeenkomstig is met wat er in de post staat? Fixaties waren toch altijd een ''laatste redmiddel''? Die post is zonder pardon op 0 gezet terwijl de inhoud dat absoluut niet is.
Dirk schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:57:
Hoewel de fixatie wat aan de strenge kant is, zie ik hier geen reden om andere powermods te gaan overrulen.
Dus dit is gewoon normaal gedrag? Er wordt inhoudelijke kritiek geleverd, een powermod besluit dit te fixeren naar 0 met een totaal onbegrijpelijke reden, en jij zegt ''Tenzij hij het zelf weghaalt doen we er niks mee, deal with it''? Inhoudelijke kritiek op de aboshop = een 0 scoren?
Verdere discussie heeft dus ook geen zin,
Waarom nu (weer) zon starre houding? Je hebt 4 promods (waaronder zelfs Wildhagen) die de fixatie compleet misplaatst vinden en nog wordt er gezegd ''We laten het gewoon staan tenzij de powermod, wiens naam onbekend blijft, het zelf doet''? Ik wil gewoon een uitleg waarom die post op 0 wordt gezet. Maar roepen ''We gaan niet verder debateren'' komt neer op ''We gaan het niet uitleggen voor je''.
je merkt vanzelf of de fixatie wordt verwijderd, of niet.
Hoe moet ik dat opmerken dan? Ik krijg daar geen bericht over.

EDIT:
zeef schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:20:
Ja hoor, mijn fout en die is hersteld.
Kijk, dat is alles wat ik wilde weten. Mijn woorden neem ik dan ook terug.
Ik vind de reactie zeker wel een 0 waard omdat het niets toevoegt aan de discussie.
Dat mag je vinden. Ik vroeg mij alleen maar af waarom er niets aan die perks werd besteed en onderbouwde dat dan ook. Want al is het een 0, er is nergens uitleg daarover gegeven, en dat spreekt andere users wel aan.
Het is oude koeien uit de sloot halen op de verkeerde plek.
Ik vind van niet. Ik vind dat het bepaalde pijnpunten aanhaalt die zeer relevant zijn. Dat jullie het niet leuk vinden om het te lezen is iets anders. Niet alles kan met de mantel der liefde bedekt worden, onderbouwde kritiek moet er gewoon zijn :)
Fixatie is inderdaad niet nodig en die fout geef ik ruiterlijk toe. Daarvoor mijn oprechte excuses.
Excuses aanvaard. Maar waarom gebeurde het? Een misklik?

EDIT 2:
Als je nou de discussie over de verschillende vormen van abonnementen (opnieuw) wil voeren, doe dat dan op de aangewezen plek: Tweakers vernieuwt abonnementen - Nieuwe abo's met mooie ext
Verwijzen naar een dood topic komt niet heel erg sterk over imo. Strekking van dat laatste topic volgens je eigen reactie van [Juli!!!]:
Dank voor je input. We gaan er over nadenken. :)
Er heeft sindsdien niemand meer gereageerd. We zijn ruim een maand verder, geen oplossingen? (Niet de eerste keer dat ik dit zie gebeuren, maar dat is zwaar offtopic lijkt me)

[ Voor 10% gewijzigd door Redneckerz op 08-09-2015 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:31:
Ik vind van niet. Ik vind dat het bepaalde pijnpunten aanhaalt die zeer relevant zijn. Dat jullie het niet leuk vinden om het te lezen is iets anders. Niet alles kan met de mantel der liefde bedekt worden, onderbouwde kritiek moet er gewoon zijn :)
Je mag best kritiek hebben hoor, maar daar is een andere plek voor. Hier gaat het om aankondiging van onderdelen van het abonnement. Jij hebt kritiek op de structuur van de abonnementen in het algemeen. En dat mag. Echt waar. Alleen is daar een andere plek voor en die is hier: Tweakers vernieuwt abonnementen - Nieuwe abo's met mooie ext.

Het is jammer dat ik een FP bericht niet naar een topic kan verplaatsten, want dat zou veel beter zijn. Daar ga ik graag de discussie met je aan.
Excuses aanvaard. Maar waarom gebeurde het? Een misklik?
Onhandigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

zeef schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:44:
[...]
Je mag best kritiek hebben hoor, maar daar is een andere plek voor. Hier gaat het om aankondiging van onderdelen van het abonnement. Jij hebt kritiek op de structuur van de abonnementen in het algemeen. En dat mag. Echt waar. Alleen is daar een andere plek voor en die is hier: Tweakers vernieuwt abonnementen - Nieuwe abo's met mooie ext.
Mijn edit hierover blijft gewoon staan. Verwijzen naar een dood topic werkt niet echt, en ik vraag mij dan af of er al oplossingen zijn.

Punt van opmerking: Zeggen ''Dat mag. Echt waar'' komt totaal niet over, klinkt een beetje als PR gebral. Dat zal je wel eens nodig moeten hebben gezien je publieke functie maar doe dat aub niet hier :)

Ik zal voor de grap die post ook maar in dat topic plaatsen.
zeef schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:44:
Het is jammer dat ik een FP bericht niet naar een topic kan verplaatsten, want dat zou veel beter zijn. Daar ga ik graag de discussie met je aan.
Misschien iets voor de devs om te implementeren?
Zeef toch, met al zijn jaren ervaring >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:51:
[...]

Mijn edit hierover blijft gewoon staan. Verwijzen naar een dood topic werkt niet echt, en ik vraag mij dan af of er al oplossingen zijn.
F5
Punt van opmerking: Zeggen ''Dat mag. Echt waar'' komt totaal niet over, klinkt een beetje als PR gebral. Dat zal je wel eens nodig moeten hebben gezien je publieke functie maar doe dat aub niet hier :)
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Ik ben meer van de school die de discussie aangaat op inhoud ipv stijlfiguren. Dat ben ik. Echt waar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Redneckerz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:31:
Waarom nu (weer) zon starre houding?
Omdat ik jou ken als iemand die alleen de antwoorden accepteert die jou bevallen, in alle andere gevallen blijf je eindeloos doorzeuren. Aangezien ik geen zin heb in een eindeloze discussie probeer ik hem af te kappen. Overigens is dit topic geen plek om daar verder op in te gaan, als je dat wel wil, stuur een DM.

Voor de rest, zie de reactie van zeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Modbreak:Doorzeuren, eindeloos je gelijk proberen te halen, dat is dus niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door Dirk op 09-09-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Zeef, fouten maken we allemaal en ik vermoed dat je wat veel op je bordje hebt waardoor sommige acties wat al te rap genomen worden. Je bent iig niet te flauw om het te herstellen. d:)b

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
botoo schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:29:
Zeef, fouten maken we allemaal en ik vermoed dat je wat veel op je bordje hebt waardoor sommige acties wat al te rap genomen worden. Je bent iig niet te flauw om het te herstellen. d:)b
Ja, ook ik ben soms gewoon een ........ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp kampte met vcard-lek in webclient' staat momenteel op +2 wat in mijn ogen te hoog is. Het is een reactie op de reactie ervoor maar echt inzichtvol of nieuwe inzichten geeft deze niet.

+1 zou een betere score zijn in deze.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Dirk schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:58:
[...]

Omdat ik jou ken als iemand die alleen de antwoorden accepteert die jou bevallen, in alle andere gevallen blijf je eindeloos doorzeuren. Aangezien ik geen zin heb in een eindeloze discussie probeer ik hem af te kappen. Overigens is dit topic geen plek om daar verder op in te gaan, als je dat wel wil, stuur een DM.

Voor de rest, zie de reactie van zeef.
'Ken' je hem dan? Of is dat jouw beeld van de persoon 'Redneckerz'? Voor zover ik het kan zien is Redneckerz iemand die gerichte vragen stelt, die gesteld horen te worden en waar men op mag/kan antwoorden. Dat jij dat ziet als 'doorzeuren' omdat je geen antwoord hebt is wat anders. Als je daarnaast geen zin hebt in een discussie, zeg dat dan gewoon. Dan weten wij dat ook weer en hoef je niet te reageren, laat dan Cloud reageren, die gaat tenminste op reacties in en beargumenteerd deze :Y.
Daarnaast ontgaat het sturen van een DM eigenlijk een beetje het discussiëren, niet? Dat moet openlijk kunnen, transparant, zodat andere mensen hun zegje kunnen doen.

zeef schreef op woensdag 09 september 2015 @ 01:13:
[...]

Ja, ook ik ben soms gewoon een ........ :+
Haha, net zo veel puntjes als dat het woord rijk is aan letters, hulde! :D _/-\o_

Bor schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:30:
Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp kampte met vcard-lek in webclient' staat momenteel op +2 wat in mijn ogen te hoog is. Het is een reactie op de reactie ervoor maar echt inzichtvol of nieuwe inzichten geeft deze niet.

+1 zou een betere score zijn in deze.
Staat momenteel op +1 :).

Absoluut geen -1, maar gewoon een nette +1. On-topic, beargumenteerd, noemt u maar. Hij staat daar nu ook op. Zijn vast twee personen met auto's met een V8/V12 geweest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Loller1 in 'nieuws: Microsoft voegt ondersteuning voor VP9-videocodec toe aan Edge'

Heb ik net naar -1 gemod, omdat het een flame is. Maar blijft hangen op 0 en kan dus nog wel wat tikjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

CptChaos schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:29:
Loller1 in 'nieuws: Microsoft voegt ondersteuning voor VP9-videocodec toe aan Edge'

Heb ik net naar -1 gemod, omdat het een flame is. Maar blijft hangen op 0 en kan dus nog wel wat tikjes gebruiken.
Naar mijn mening meer ene 0 dan een -1. Een echt flame vind ik het niet, maar wel hartstikke off-topic. Voor een flame moet je imo wel echt wat meer op de man spelen.

zeef in 'plan: Abonnee-update: nieuws rond het Tweakers-abonnement'
zeef in 'plan: Abonnee-update: nieuws rond het Tweakers-abonnement'
Beide geen +2, maar gewoon een +1. Net zoals de rest van de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die laatste vind ik zelfs niet meer dan een 0, net ff te aanvallend op de persoon, vind ik een extra punt aftrek wel waard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Soms is niet alleen de eindscore van een reactie wat teleurstellend, maar vooral de manier waarop die tot stand komt. Onderstaande krijgt eerst een onterechte +3 (beginnend mod), daarna een paar andere beoordelingen en wordt uiteindelijk naar de 0 gedrukt door een onterechte -1. Ook mijn andere reactie in hetzelfde topic krijgt dezelfde twee mismods en ook bij sommige andere reacties op dit topic zag je soms de beoordeling heen en weer schieten tussen de +2 en -1. De meerderheid zal het wel goed doen, maar er zitten er naar mijn nog steeds teveel tussen die de verantwoordelijkheid niet aankunnen. Vooral bij reacties die weinig beoordelingen ontvangen heeft dat uiteindelijk toch nog vrij snel invloed op de eindscore.

Tribits in 'nieuws: Russische providers moeten PornHub en tien andere pornosites blokkeren'

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem