Omdat het geen flame is, maar een grap. En geslaagde grappen mogen volgens de modfaq maximaal op +1.
Er zijn zeker wel voorbeelden te vinden waar het modsysteem tekort schiet (Admin edits van Titan Fox en 0 fixatie van +3 post door The Mask staan mij helaas nog maar al te helder bij als klinkende voorbeelden) maar voor het overgrote deel doet het systeem wat het moet doen. Soms ook niet, en die moeten dan ook aan de kaart worden gesteld en actie op ondernomen worden.
Daarom had deze gewoon gefixeerd moeten worden naar een +1 max en er een heel zooitje mails wegens mismodden de deur uit moeten gaan. Want geheid dat als ik zoiets had gemaakt, deze in notime op 0, of +1 zou staan. Want waarom krijgt Arnoud al die +3tjes dan? De enige reden die ik kan bedenken is omdat het een staflid betreft.
Maar blijkbaar vonden veel mensen de reactie grappig en besloten ze een hoge score te geven.
En dat mogen ze vinden, maar dan moet hun score ook gewoon realistisch zijn en volgens de regels. +3 geven is volkomen buiten elke proportie, en gewoon een enorme mismod.
En ergens vind ik het nog irritant ook dat er in al die tijd bewust of onbewust niks mee is gedaan, want er werd wel in andere, gelijkaardige gevallen wel als de kippen ingegrepen als er 100den +3tjes werden uitgedeeld.
Die reactie gaan we niet meer rechtgezet krijgen
Ik zet even mijn aluhoed op en ik claim dat dit bewust is gedaan.

Even afwachten tot de 48 uur zijn verstreken, dan kan deze ook niet meer gefixeerd worden. En het is niet alsof het niet op tijd is gemeld, want dat was het wel.
In plaats daarvan houden we een hele discussie of het woord kankeren beledigend is of niet

maar ik kan er nou ook niet echt wakker van liggen ofzo.
Same, maar dit zijn gewoon 270+ mismods die een onderzoekje waard zijn. Dat dit heel veel werk kan wezen is begrijpelijk, maar moet geen reden zijn om dergelijke grappen zo hoog te waarderen en dan de andere kant op kijken als er melding van wordt gemaakt.
Het is een zeldzaam geslaagde grap waarvan je er niet veel ziet, imo.
Hij is leuk, zeker. Maar technisch wel een reactie op een offtopic post, dus 0. De grap is echter dermate leuk in elkaar geknutseld dat er ook makkelijk een +1 voor kan worden gegeven, overeenkomend met de modfaq. Dat gebeurt echter niet, we krijgen bijna 30 +2 moderaties en bijna 250 +3 moderaties op de post.
Edit: typo