Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Geen idee, maar de reactie staat nu op +1, en dat is wat mij betreft een prima score
Beetje naief, maar geen -1. Beter 0
xFeverr in 'downloads: BurnAware 8.3'
Spreekt zichzelf tegen, dus ook 0
Eat the bugs, live in a pod
2x -1 ongewenst op nuttige informatie ? Lijkt me niet correct.
Geef het wat tijd. Er zijn veel mensen die slechts even langskomen om -1's te gevenaan alles en iedereen. En ja, ze zijn vaak de eersten.marcop82 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:13:
marcop82 in 'downloads: AMD Catalyst 15.7'
2x -1 ongewenst op nuttige informatie ? Lijkt me niet correct.
Of soms voordat iemand op je ingaat geven ze eerst ff een -1.
Staat al weer goed.
[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 13-07-2015 10:45 ]
Verwijderd in 'nieuws: Amsterdamse start-up wil gebruik wifi-hotspots veiliger maken met router'
Stond eerst niets meer dan "kijk naar m'n VPN topic! dat is zo veel beter!!!" qua niveau, toen gewoon een -1 gegeven. Constante spam ervan wordt gewoon beetje vermoeiend.
Nu heeft hij het aangepast naar een +1
Moet ik mijn score nu wijzigen? De ene kant zeg ik "ja, doen" de andere kant "nee, was een duidelijke fipo poging, en dat moet ik niet gaan promoten"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
FIPO's zijn op dit moment niet zo interessant meer door de nieuwe sorteer methode, maar het plaatsen van een reactie om daarna de content erin te editten blijft een vervelende gewoonte. Zal wel niet de bedoeling zijn om er een punt aftrek voor te geven, maar ik begrijp de ergernis wel.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Van de andere kant wordt ik altijd blij als er een -1 minder is, dus als iemand zijn leven betert moeten we dat ook belonen. Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen moedig genoeg waren om te denken 'dat had ik wel anders kunnen opschrijven' en hun -1 in een +1 editen, dat kunnen we toch alleen maar toejuichen en belonen met een +1?
Verwijderd
Het grote verschil is dat er hier geen leven gebeterd is. De spam staat er nog steeds in.Dorus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:54:
Van de ene kant helemaal met je eens, het is irritant. Precies ook de rede waarom ik terughoudend ben met opnieuw modereren na een edit.
Van de andere kant wordt ik altijd blij als er een -1 minder is, dus als iemand zijn leven betert moeten we dat ook belonen. Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen moedig genoeg waren om te denken 'dat had ik wel anders kunnen opschrijven' en hun -1 in een +1 editen, dat kunnen we toch alleen maar toejuichen en belonen met een +1?
Moedig of laf? Net zolang blijven pielen aan een reactie, tot het positieve waardering oplevert? In het algemeen -en nadrukkelijk niet betrekking hebbend op de hier besproken post, die ik nog niet gezien heb- ben ik van mening dat je eerst moet denken en dan op de verstuur-knop moet drukken.Dorus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:54:
Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen moedig genoeg waren om te denken 'dat had ik wel anders kunnen opschrijven' en hun -1 in een +1 editen, dat kunnen we toch alleen maar toejuichen en belonen met een +1?
Een post achteraf wijzigen kan er bovendien toe leiden dat de reacties erop in een ander licht komen te staan en soms zelfs offtopic lijken. Eventuele aanpassingen of toevoegingen zouden danook, in mijn visie, duidelijk aangegeven dienen te worden, d.m.v. doorhalingen of in een nieuwe alinea, voorafgaand aan "edit" of toevoeging" o.i.d.
Verwijderd
In tegenstelling tot het beeld dat 'corset' hier schets, is het helemaal nooit zo geweest, dat het enige dat er stond een bespreking van VPN, of de url naar "kijk naar m'n VPN topic! dat is zo veel beter!!! stond.
De eerste alinea's en de verwijzingen naar beide relevante topics hebben er altijd gestaan. Ook altijd in dezelfde volgorde. Tekstueel en dus ook qua inhoud met wat er nu daarin staat is er ook niets aan veranderd. *Waarom zou je het punt dat je maakt ook wijzigen binnen 7 minuten zonder dat iemand erop gereageerd heeft:?
Wel zijn informatie zoals de verwijzing naar de instellingen, wifi-ac router van xiaomi en de externe vpn server later toegevoegd. Maar ook geplaatst voor de eerste reactie of moderatie zichtbaar was.
Ik vind dit eigenlijk geen -1 waard:
WhatsappHack in 'nieuws: Telegram: ddos-aanval kwam onder meer van LeaseWeb- en NFOrce-servers'
Zeker niet na de update in het artikel van 16:00, die bevestigd dat ik gelijk had met m'n twijfels of Telegram niet weer een spectaculair verhaal uit hun duim zat te zuigen, zoals we ondertussen wel van ze gewend zijn.
Het is een behoorlijk negatief bericht over Telegram, maar volgens mij is negatief zijn geen reden voor een -1.
Dit is waarschijnlijk een van de grootste problemen.Toff schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:41:
[...]
Een post achteraf wijzigen kan er bovendien toe leiden dat de reacties erop in een ander licht komen te staan en soms zelfs offtopic lijken. Eventuele aanpassingen of toevoegingen zouden danook, in mijn visie, duidelijk aangegeven dienen te worden, d.m.v. doorhalingen of in een nieuwe alinea, voorafgaand aan "edit" of toevoeging" o.i.d.
Mensen reageren er op, dan wijzigt iemand de post compleet; en moeten die mensen hun reactie opeens gaan weghalen of wijzigen (terwijl ze geen notificatie krijgen van de wijziging.). Wat je dan nog wel eens ziet gebeuren is dat niet de persoon die in eerste instantie fout zat een -1 krijgt, maar de persoon wiens reactie er opeens totaal niet uitziet of die een "-edit- Laat maar, verwijderd." heeft moeten doen.
Een post een beetje finetunen na het posten geeft niets, dus een paar kleine wijzigingen: prima.
Ik doe dat zelf ook nog weleens, voornamelijk bij langere posts als ik spellingfouten er tussen uit wil slopen of zie dat ik iets vergeten ben of op een manier heb neergeschreven dat het open is voor interpretatie.
... De beste remedie om dat te voorkomen is echter om je posts te proof-readen *voordat* je ze plaatst.
En eerlijk is eerlijk, hoewel ik ze proofread ben ik soms ook nog wel lichtelijk te lui om het aandachtig door te lezen in die tekst editor. (Preview mode idd ftw!)
Als je dan later nog iets te binnen schiet: prima. Maar imho is het wel zaak dat je eerst kijkt voordat je post; en niet eerst gaat posten om daarna pas heel je reactie neer te kwakken. Zeker niet bij FIPO.
[ Voor 57% gewijzigd door WhatsappHack op 14-07-2015 02:50 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Jammer dat ik de screenshot dan niet gemaakt heb.. zat er nog over na te denken omdat ik dit eigenlijk wel zo'n beetje verwachtte. Je eerste post was letterlijk je standaard copy paste VPN post. Niks meer, niks minder.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:19:
In tegenstelling tot het beeld dat 'corset' hier schets, is het helemaal nooit zo geweest, dat het enige dat er stond een bespreking van VPN, of de url naar "kijk naar m'n VPN topic! dat is zo veel beter!!! stond.
Dat ik dat dan maar allemaal zit te bedenken en niet klopt, tsja.. we kunnen allebei de originele post niet meer zien, dus daar gaan we niet meer uit komen.
Mijn idee, en wat ik vaak doe;
gewoon [edit] ervoor gooien en dan pas posten wat je erbij wilde zetten, dan weet iedereen gelijk wat er anders is. En voorkom je lage scores.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik heb de post en de alinea's in de volgorde geschreven zoals die altijd gestaan heeft. Ook ik heb geen kopie van wat ik origineel heb gepost.
Wat ik wel heb, is mijn browser geschiedenis waarin ik zie dat ik eerst de url van het wrt topic, dan van 't vpn. In de volgorde waarin ik de post geschreven heb en beiden voor eerste moment van posten.
Ik schrijf veel posts, waar altijd wel een spijker op laagwater bij te vinden is. Maar in m'n posts zit altijd een wel verhaal of informatie, een mening en een richting van discussie. Alleen linkdumpen zonder verhaal is niet mijn stijl.
Edit: Een preview knop voor posts ook op de fp zou ik nog altijd graag zien. Zeker als je je tekst volzet met lange url's van bronnen is die handig. Ook een teller van percentage gewijzigde tekst was mooi geweest in deze.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 08:54 ]
Verwijderd
Dograver in 'nieuws: Microsoft gaat iso's Windows 10-preview offline halen'
Al ondersteun in de oproep Android de deur uit te doen voor wp informatief is het niet heel informatief.
Ook deze eigen analyse kan ik volledig onderschrijven:
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Facebook ontwikkelt persoonlijke assistent 'Moneypenny''
Maar steekt ook niet zo hoog boven het koren uit dat die informatief is.
Awesomehobo in 'nieuws: Chinees staatsbedrijf doet bod op geheugenfabrikant Micron'
Dit is wel een echte linkdump.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 09:56 . Reden: alinea 3 ]
Leuke post.. maar de gehele eerste facebook bash regel is nutteloos erin, en is redelijk off topic.
Dograver in 'nieuws: Microsoft gaat iso's Windows 10-preview offline halen'
inderdaad +1
Awesomehobo in 'nieuws: Chinees staatsbedrijf doet bod op geheugenfabrikant Micron'
Lastig.. +1 gegeven, +2 als hij ook echt wat met de info had gedaan. maar helaas
(also, waarom constant double posts? laatste bericht gewoon aanpassen)
Dit krijg 3+ omdat?
Weg
keiharde mismods, gewoon +1
Verwijderd
"Hmm.. paar dagen voor de iPhone 6S.. al ben ik meer benieuwd naar de iPhone.
4GB heb je inderdaad nodig bij Android, terwijl de 6S volgens rumours 'maar' 2GB heeft. 5,67 inch lijkt zo groot maar 't is niet heel veel meer tegenover de iPhone Plus.. wel bijzonder dat nu Apple 'plus' gebruikt dat Samsung opeens '+' gaat gebruiken.""
Ik vind dit één grote flame, van mij een -1. Wat zeggen jullie?
Het spijt me dat ik de mening heb dat universal apps geen succes gaan worden en dit post in een thread over Windows Phone. Ik ben duidelijk een flamer en spammer.
TROLOLOL
[ Voor 40% gewijzigd door Enai op 14-07-2015 15:02 ]
Integendeel zou het beter zijn voor de appdevs indien WP faalt en verdwijnt;Enai schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:59:
http://tweakers.net/reacties/bekijk/7786475/
Het spijt me dat ik de mening heb dat universal apps geen succes gaan worden en dit post in een thread over Windows Phone. Ik ben duidelijk een flamer en spammer.
TROLOLOL
Sorry, maar dat is dus gelijk -1..
de rest negeer ik maar, want dat is ook redelijk onzinnig
[ Voor 24% gewijzigd door corset op 14-07-2015 15:06 ]
Wat heb je liever: twee versies van een app maken voor 96% van de userbase of twee versies van een app maken voor 99% van de userbase (1% BB)?corset schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:06:
Integendeel zou het beter zijn voor de appdevs indien WP faalt en verdwijnt;
Sorry, maar dat is dus gelijk -1..
Ik zeg niet dat men WP daarom zal saboteren hé, enkel dat de appdevs geen moeite gaan doen om een derde speler in stand te houden voor de schone ogen van Microsoft. Zoals ze nu ook al niet doen trouwens.
kom aub even met je "3% Windows userbase" En nee, geen info van 2012, maar van nu.Enai schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:13:
[...]
Wat heb je liever: twee versies van een app maken voor 96% van de userbase of twee versies van een app maken voor 99% van de userbase (1% BB)?
Ik zeg niet dat men WP daarom zal saboteren hé, enkel dat de appdevs geen moeite gaan doen om een derde speler in stand te houden voor de schone ogen van Microsoft. Zoals ze nu ook al niet doen trouwens.
En als dat zo is, zullen we dan maar stoppen met developen voor:
Blackberry
Sailfish
Firefox
Ubuntu
allemaal kleine markt share...
En dus mag er niks nieuws komen, en blijft Apple/Android alleen aan de top. Waar is dat precies een goed idee?
niet om off topic te gaan overigens, maar puur om aan te geven hoe onzinnig dat idee is.
[ Voor 5% gewijzigd door corset op 14-07-2015 15:18 ]
linkjedump is geen +2
--Andre-- in 'nieuws: HP onthult Elitebook Folio 1020-laptop'
Tazzios in 'nieuws: HP onthult Elitebook Folio 1020-laptop'
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Samsung brengt Galaxy S6 Edge+ en Note 5 op 21 augustus uit'
Ook geen +2
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
Flame moet -1 zijn: defixje in 'downloads: Avast Antivirus 2015 10.3.2223 R3'
Moet -1 zijn. WhatsApp fanboy loopt alleen maar te flamen op Telegram: WhatsappHack in 'nieuws: Telegram: ddos-aanval kwam onder meer van LeaseWeb- en NFOrce-servers'
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 21:56 ]
Tja je begint al erg negatief, daar scoor je natuurlijk geen punten mee. Je kunt hetzelfde zeggen zonder negatief te zijn. Echter vind ik -1 te laag, het is eerder een 0 of +1.Enai schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:54:
Dus je bent het niet eens met mij. En mijn reactie is daarom spam?
Ik heb hem 0 gegeven vanwege de negatieve insteek en de twijfelachtige uitspraken. Onjuiste uitspraken mogen namelijk gewoon op 0.
Een diverser eco-systeem is altijd al bewezen gezonder doordat de concurrentie positie van app-devs beter wordt.WP heeft een laag marktaandeel en dit zal nooit veranderen. Hoe eenvoudig het porten ook is, het blijft noodzakelijk om de app te onderhouden, te supporten en te updaten, en dat alles voor een platform met 3% marktaandeel. Integendeel zou het beter zijn voor de appdevs indien WP faalt en verdwijnt; dan hebben ze die 3% erbij zonder enige moeite te doen.
Beetje een kip-ei probleem, je doet alsof het een nadeel is terwijl het hooguit geen voordeel is.En zolang WP geen succes is, zullen universal apps dit ook niet zijn, want wat is het nut om een PC-applicatie te (her)schrijven binnen een strak keurslijf enkel om op de paar Windows Phones in het wild te kunnen draaien?
.... Waar gaat dit over? Hopeloze ongefundeerde speculatie.En omgekeerd, maar dit biedt in veel gevallen geen meerwaarde. Je hebt toch je telefoon bij de hand, dus waarom zou je ooit een Uber bestellen vanop je desktop, en waarom zou Uber hier geld tegenaan moeten gooien? De weinige apps die wel zinvol zijn op een PC (Spotify) bestaan allang op PC, als Win32-applicaties.
Geen universal apps betekent geen inkomsten via de Windows Store, waardoor de enige inkomsten voor Windows uit de verkoop aan OEM's komen. Dit terwijl niemand hun PC nog vervangt totdat hij kapot is en men best tevreden is met Windows 7. Enkele kwartalen van tegenvallende inkomsten later zal de techpers zich afvragen waarom Microsoft niet gewoon Windows opdoekt en zich bezighoudt met businessoplossingen en apps voor succesvolle platformen. Men zal opnieuw de post-pc-wijn uit de kast halen.
Waar heb je het nu over? Het WP ecosysteem is alleen een success als WP dat is? Dôh. Of bedoel je dat windows op de desktop alleen een succes is als WP dat ook is? Eeeeeeh, volgensmij is Windows daar al behoorlijk dominant.Loop ik nu voor op de feiten? Misschien, maar het is een feit dat het Windows-ecosysteem enkel en alleen van de grond raakt indien WP een succes is. En het jaar van Windows on the phone lijkt even dichtbij maar is wellicht even ver weg als het jaar van Linux on the desktop.
Ik ben geen WP or Microsoft fan, maar meer dan 0 kan ik er niet van maken
[ Voor 3% gewijzigd door Dorus op 14-07-2015 23:25 ]
Geen -1, 0 op z'n laagst
Dit is zo'n "Dit is niet waar" moderatie, maar het gaat er niet om of het waar is of niet, het is gewoon on-topic. En geen troll, spam of flamebait.
[ Voor 27% gewijzigd door MrFax op 15-07-2015 00:58 ]
That's it, I'm done.
Verwijderd
Het is een kansloze FP en je zou het ook kunnen zien als een troll. Dus snap die -1's wel.MrFax schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:57:
Vidra in 'nieuws: Gerucht: AMD heeft voorrang bij afname HBM2 van Hynix'
Geen -1, 0 op z'n laagst
Dit is zo'n "Dit is niet waar" moderatie, maar het gaat er niet om of het waar is of niet, het is gewoon on-topic. En geen troll, spam of flamebait.
Denk niet dat het als troll is bedoeld though, heeft 24K karma.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 01:04:
[...]
Het is een kansloze FP en je zou het ook kunnen zien als een troll. Dus snap die -1's wel.
That's it, I'm done.
Haha, ik had hem juist ietsjes terug in dit topic neergezet om van -1 naar +1 gehaald te worden.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:03:
Moet -1 zijn. WhatsApp fanboy loopt alleen maar te flamen op Telegram: WhatsappHack in 'nieuws: Telegram: ddos-aanval kwam onder meer van LeaseWeb- en NFOrce-servers'
Aldus geschiedde, waarvoor dank.
Het is geen flame. Behoorlijk negatief jegens Telegram? Ja. Onredelijk negatief/flame/troll? Verre van. Feitelijk onjuist? Neen.
Het begon met de verdenking dat Telegram weer eens sterk overdrijft, het eindigt zo te zien als feit gezien meerdere providers al aangeven van niets te weten; zie update aan artikel van 16:00.
Misschien iets minder snel met -1 oordelen?
"WhatsApp fanboy" is wel weer zoiets dat een -1 zou moeten krijgen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Ook de eindeloze sarcastische smileys zijn niet echt handig voor een goede score.
Verwijderd
Mwah, er lopen hier wel meer trolls rond met het dubbele van dat.MrFax schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 01:07:
[...]
Denk niet dat het als troll is bedoeld though, heeft 24K karma.
Verwijderd
Die aanval krijgt natuurlijk een +1
Verwijderd
Verwijderd in 'geek: Wetenschappers ontwikkelen systeem dat kledingadvies geeft'
Zijn einde drukt een positieve score definitief.
Kortom, het hele concept mode en wat bij iemand zou passen is een volkomen achterlijke en willekeurige en onpraktische gang van zaken en elke idioot die daar modellen en systemen voor wil gaan ontwikkelen zou naakt de stad uitgejaagd moeten worden vanwege crimineel verwijtbare achterlijkheid en geld verkwisting.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 14:25 ]
Hij schrijft leuk, heeft ook wel wat punten etc. Maar uiteindelijk is het wel een grote rant en 100% offtopic. Jammer dat hij geen connectie maakt met het AI systeem waarom dat wel/niet zou werken etc. Kan er nu ook niet meer dan 0 van maken.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:08:
Voor mij voegt deze reactie niets toe aan het artikel, ik heb dan ook een 0 gegeven. Het is vooral een lang verhaal en dat op zichzelf is geen +3 waard. Het is meer een essay over mode en de nutteloosheid daarvan.
Verwijderd in 'geek: Wetenschappers ontwikkelen systeem dat kledingadvies geeft'
[...]
Edit: Hij schrijft vaker van dit soort boeken: Verwijderd in 'nieuws: Hoogleraar wint prijs met ziektevoorspellend systeem'
en nog een: Verwijderd in 'nieuws: Hoogleraar wint prijs met ziektevoorspellend systeem'
Mijn god, kan hij zijn alu-hoedje niet afdoen of een andere site zoeken voor zijn verhalen? Ik heb een aantal van zijn reacties bekeken, en het verbaast mij sterk dat ze voorbij de 0 komen, toch staan er een aantal op +1-+3

Hoe komt hij in vredesnaam aan 'Vendar is karmakeizer van 7 onderwerpen en karmakoning van 13 onderwerpen:'??? Eerder een top spammer dan karmakoning of keizer.
[ Voor 33% gewijzigd door Dorus op 15-07-2015 14:49 ]
Ik wist wel dat die naam mij bekend voorkwamVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:00:
@Dorus
Hier een apart topic over hem:
Onterechte PowerMod E-Mail Kritiek en Suggesties

Verwijderd
Dit draadje uitklappen. Nagenoeg geen enkele post hoort op -1 maar worden wel met 6x-1 gemodereerd. eelco_weert in 'nieuws: Gerucht: 5,7"-Nexus-toestel van Huawei heeft Snapdragon 820-soc'
Door dat gevloek en getroll is het idd maximaal een 0. Die +3's mogen nagekeken worden.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:08:
Voor mij voegt deze reactie niets toe aan het artikel, ik heb dan ook een 0 gegeven. Het is vooral een lang verhaal en dat op zichzelf is geen +3 waard. Het is meer een essay over mode en de nutteloosheid daarvan.
[...]
Virussen? Scan ze hier!
GeoBeo in 'nieuws: Solar Impulse 2-zonnevliegtuig staat tot april 2016 aan de grond'
Meer dan een 0 kan ik er niet van maken als ik eerlijk ben, als je ieder onderzoek zo afdoet en denkt dat betere accu's de enige optie is waar iedereen zich op moet storten?GeoBeo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:53:
En zoals 100% van al mijn posts die enigszins kritisch zijn op sommige alternatieve energie projecten, weer een onterechte overweldigende -1:
GeoBeo in 'nieuws: Solar Impulse 2-zonnevliegtuig staat tot april 2016 aan de grond'
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Verwijderd
Je onderbouwt dan ook helemaal niets. Ik zou er ook niet meer dan een 0 aan geven.GeoBeo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:53:
En zoals 100% van al mijn posts die enigszins kritisch zijn op sommige alternatieve energie projecten, weer een onterechte overweldigende -1:
Redneckerz in 'reviews: AMD Radeon R9 Fury: meer bang-for-buck dan zijn grote broer' - Gewoon ontopic lijkt me?
Redneckerz in 'reviews: AMD Radeon R9 Fury: meer bang-for-buck dan zijn grote broer' - 0 wegens opmerking vendor pesten?
Redneckerz in 'reviews: AMD Radeon R9 Fury: meer bang-for-buck dan zijn grote broer' - Gewoon inhoudelijke reactie, maar wegens kritiek op Nvidia/AMD een 0?
Ik zal inderdaad wel spoken zien, vind het slechts opvallend.
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Apple komt voor het eerst in jaren met nieuwe iPods'
Verwijderd
Nietszeggende FP. Mensen die hier een +2 voor geven snappen er weinig van.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 17:14:
waarom ongewenst, offtopic kan ik begrijpen maar ongewenst?
Verwijderd in 'nieuws: Apple komt voor het eerst in jaren met nieuwe iPods'
Flame/ troll heeft nog wat zetjes nodig: Verwijderd in 'nieuws: Apple komt voor het eerst in jaren met nieuwe iPods'
Moet -1 zijn ook nog een paar zetjes. Paar duidelijke misdmods.: MuVo in 'nieuws: Samsung presenteert zijn dunste smartphone tot nu toe'
Gebruiker is alleen maar aan het trollen en flamen: o.a. Verwijderd in 'nieuws: Samsung presenteert zijn dunste smartphone tot nu toe' Verwijderd in 'nieuws: Samsung presenteert zijn dunste smartphone tot nu toe' Gebruiker voegt niets toe.
Iemand is met +2's aan het strooien bij dit bericht: nieuws: 'Microsoft heeft rtm-versie Windows 10 klaar'
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 18:49 ]
Geen +2
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Oprechte vraag toch?
Iemand het antwoord zonder me in -1's te begraven?
Verwijderd
De vraag is prima, de manier waarop hij gesteld wordt niet. En volgens mij weet jij dat ook wel, zo dom ben je nietHMC schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:41:
HMC in 'nieuws: 'Microsoft heeft rtm-versie Windows 10 klaar''
Oprechte vraag toch?
Iemand het antwoord zonder me in -1's te begraven?
Edit:
HMC in 'nieuws: Goat Simulator komt volgende maand uit op PS3 en PS4'
Iedereen spreekt in de verleden tijd, maar ik krijg weer een off. Schiet mij maar dood. Waarom blijf ik het toch maar proberen op de FP. No more...
[ Voor 73% gewijzigd door HMC op 15-07-2015 21:52 ]
Wat betreft die keylogger geef je zelf twee links die aangeven dat het eigenlijk allemaal op een misverstand berust. Dan is het toch op zijn minst irrelevant om die kwestie nog een keer op te rakelen, hoewel ik ook de irritatie van sommige gebruikers wel kan begrijpen.
Wat betreft die tweede denk ik dat het de stelligheid is waarmee je Goat Simulator tot verleden tijd verklaart. Ik weet niet of dat eerlijk is, het is in dit geval niet geheel onterecht, maar positieve reacties worden nu eenmaal over het algemeen wat positiever ontvangen dan negatieve reacties.
Maar goed, zie het niet als een aanval, ik probeer gewoon even een beetje mee te denken. Af en toe kan ik de beoordelingen op de FP ook niet echt doorgronden en dan is het wel prettig om een beetje toelichting te krijgen.
Dat klopt, omdat ik hem hier gepost had om naar +1 te halen; gezien het een onterechte -1 was.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 02:23:
Het was al een +1 toen ik hem hier neerzette voor een -1. Je loopt een berg onzin te verkondigen naast de nodige flames richting Telegram, dat alles zonder enige onderbouwing. Voeg daar ook nog een hoopjesmileys aan toe en je komt niet verder dan een -1.
Toen is de moderatie gerepareerd naar +1.
En nu is ie weer terug op de onterechte -1.
Ik verkondig helemaal geen onzin, ik verkondig niets anders dan feiten. That's it.
Onderbouwing heb ik keurig gegeven, en wordt later in het hoofdartikel zelf ook nog eens bevestigd.
Als jij het als onzin beschouwt vanwege TG, dan is je -1 dus niets meer dan een meningmod verpakt in een alternatieve beredenatie... o0
Beejte onzin om het een -1 te geven omdat er een paar smileys in staan.
Meer het idee dat het een drogreden is om toch maar een -1 toe te kennen aan een inhoudelijk geheel correcte post.
Maarja, 't zal wel.
Het is maar 1 post met de verkeerde moderatie, niet iets om wakker van te liggen.
Dat is al helemaal onzin natuurlijk.corset schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:28:
Met Chicane eens.. als het een ander bedrijf is, is het allemaal de schuld van de hacker, maar nu opeens is het Telegram's schuld en zijn ze incompetent... werkt niet echt
Ik benader elk bedrijf objectief. Ik verdedig hier vele bedrijven en opensource software oplossingen; zeggen dat ik dat niet zou doen en de een voortrek over de ander is gewoon nonsens; Telegram heeft nu eenmaal extreem veel problemen, don't shoot the messenger.
Het is frappant dat elke keer als de mening/feiten iemand niet aanstaan het wordt gegooid op "je trekt andere bedrijven voor, fanboy". Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje triest.
In de tijd dat WhatsApp hun zaakjes niet op orde hadden, heb ik die ook behoorlijk zitten afzeiken hier. Ik kan er weinig aan doen dat veel andere bedrijven dan Telegram tegenwoordig de zaakjes wel op orde hebben...
Maar goed, dat gaat te ver offtopic I guess.
Het zal allemaal wel met die imho behoorlijk onterechte -1, kennelijk is 1 smiley teveel tegenwoordig reden om een hele post op -1 te donderen; maar dat even terzijde: valse beschuldigingen er bij gaan posten vind ik niet zo netjes van je... Ik zou dan ook verzoeken dat in het vervolg voor je te laten.
Als je een post van mij een -1 waard vindt: prima, dat mag. Ik spring er soms hard in. Maar ga er geen leugens bij proppen als reden.
Thanks in advance!
Fijne avond verder, en excuus voor de semi-offtopic!
Opmerkingen over de nieuwswaarde horen in GR, daarom krijg je een 0HMC schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:49:
Hoe moet zo'n vraag anders gesteld worden dan? Zonder de smiley?
Edit:
HMC in 'nieuws: Goat Simulator komt volgende maand uit op PS3 en PS4'
Iedereen spreekt in de verleden tijd, maar ik krijg weer een off. Schiet mij maar dood. Waarom blijf ik het toch maar proberen op de FP. No more...
Jaahp in 'nieuws: Google komt met functie om producten te kopen vanuit mobiele zoekresultaten'
Geen +2.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Tweaker1234 in 'nieuws: Microsoft pusht 'rtm-build' Windows 10 naar Insiders'
Henk Poley in 'nieuws: Microsoft pusht 'rtm-build' Windows 10 naar Insiders'
Wat is +2 aan deze reacties?
[ Voor 61% gewijzigd door Jolke op 16-07-2015 11:18 ]

Rudie_V in 'nieuws: Europese Commissie onderzoekt of Qualcomm concurrenten van de markt drukte'
Alleen maar -1 terwijl het volgens mij toch gewoon on topic is.
[ Voor 14% gewijzigd door Tjolk op 16-07-2015 15:52 ]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Moderatie geklaag is al snel een -1Ger schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:50:
exmatproton in nieuws: Apple komt voor het eerst in jaren met nieuwe iPods
Alleen maar -1 terwijl het volgens mij toch gewoon on topic is.
(3*1) + (1*0) = -1
Ik moet blijkbaar toch maar eens terug naar mijn rekenklasje...
Virussen? Scan ze hier!
Dat is niet wat er in de FAQ staat:
Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen.
N-Freak in 'nieuws: Amerikaanse tak van HBO brengt streaming-only dienst naar Android'
Lijkt me geen +2 of zelfs +3, puur meningmodden.
[ Voor 82% gewijzigd door wildhagen op 16-07-2015 17:29 ]
Virussen? Scan ze hier!
Een vraag is geen +2.
TimMer in 'nieuws: Chrome gaat vaker waarschuwen voor ongewenste software'
En dit is gewoon flamen, -1.
[ Voor 33% gewijzigd door _David_ op 16-07-2015 19:04 ]
Een goede vraag kan dat wel zijn, maar dat is deze vraag inderdaad niet
Hoewel het echt niets toevoegt aan de discussie vind ik het zeker geen flame en ook niet zo storend dat een -1 nodig is. Wat mij betreft staat ie wel goed op 0 nu.TimMer in 'nieuws: Chrome gaat vaker waarschuwen voor ongewenste software'
En dit is gewoon flamen, -1.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Probeer het opnieuw
[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 17-07-2015 10:29 ]
Ik maak mij eerder zorgen om deze lijst: Maximaal 0 of eigenlijk -1 vanwegen de veelvoudige dubbelpost, toch komen een aantal op +2 (hoort gewoon in GR thuis).
jetzekooistra in 'nieuws: Google: fabrikanten maken momenteel 4000 verschillende Android-telefoons'
pennenlikker in 'nieuws: Google: fabrikanten maken momenteel 4000 verschillende Android-telefoons'
db I Delirium in 'nieuws: Google: fabrikanten maken momenteel 4000 verschillende Android-telefoons'
stx in 'nieuws: Google: fabrikanten maken momenteel 4000 verschillende Android-telefoons'
jetzekooistra in 'nieuws: Google: fabrikanten maken momenteel 4000 verschillende Android-telefoons'
TheTeek in 'nieuws: Google: fabrikanten maken momenteel 4000 verschillende Android-telefoons'
db I Delirium in 'nieuws: Google: fabrikanten maken momenteel 4000 verschillende Android-telefoons'
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Het is totaal niet +2 waardig. Ook staat het artikel argument compleet mank met een verkeerd argument "toestellen krijgen maar 1 update".
+1 geen probleem. maar +2 is te hoog.
Een +2 is wellicht wat aan de hoge kant maar een 0 vind ik bijzonder streng. Zelf heb ik deze op +1 gemodereerd.
De enige échte mismod die ik zie is een -1. Een +2 is, als je erg positief bent, wel degelijk te verdedigen.corset schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:29:
redelijk vroeg gepost, maar mee eens.. de +2 mismods zijn weer geweldig.
Ok, +2 als je echt, heel, sociaal bent kan ik mee inkomen, dat het volgens de modfaq totaal geen +2 is (de post is niet informatief genoeg daarvoor) is dan een 2e.Cloud schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:35:
[...]
Een +2 is wellicht wat aan de hoge kant maar een 0 vind ik bijzonder streng. Zelf heb ik deze op +1 gemodereerd.
[...]
De enige échte mismod die ik zie is een -1. Een +2 is, als je erg positief bent, wel degelijk te verdedigen.
Klopt, je zou dat puur moeten doen omdat je het een inzichtelijke opmerking vindt. Maar als iets elke keer terugkomt wordt het vanzelf gemeengoed en wordt de meerwaarde ook kleiner. Denk zelf dat +1 wel de juiste score is, +2 is wel wat hoogcorset schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:52:
[...]
Ok, +2 als je echt, heel, sociaal bent kan ik mee inkomen, dat het volgens de modfaq totaal geen +2 is (de post is niet informatief genoeg daarvoor) is dan een 2e.
Verwijderd
Ach, het is een klassieke nul07 reactie: eerst een deel wat het ontopic maakt, en daarna een stuk waar "casual" even wat steken onder water worden uitgedeeld en wat halve leugens/ onderbuikgevoelens neer worden gezet. Het bashen op Google/ Android hebben we van zijn kant ook vaak zat gezien. Ik vind een 0 te rechtvaardigen in dit geval.Cloud schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:35:
[...]
Verwijderd
De post is bedoeld als constructieve post, voor een inhoudelijke discussie over een nieuw update model, met een OS en aparte drivers. Dat is vind ik een logische oplossing voor de fragmentatie en vergroten van de update-zekerheid. Halve waarheden zie ik er ook niet uitspringen in m'n post.
Verwijderd
Geen +1 door de sarcastische ondertoon: drdelta in 'nieuws: Oculus koopt start-up voor hand-tracking'
Positief zijn is nu juist erg subjectief. Dat is nou net hoe men niet zou moeten modereren.Cloud schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:35:
De enige échte mismod die ik zie is een -1. Een +2 is, als je erg positief bent, wel degelijk te verdedigen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 13:33 ]
Hier wordt Titan_Fox heel vaak naar beneden gemodereerd door een paar tweakers terwijl hij goede punten heeft in de discussie. Het is wel heel toevallig dat degene die op hem reageren allemaal +2 hebben en hij overal -1. Terwijl de argumenten die ze geven allebei even goed (of slecht) zijn.
AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)
[ Voor 99% gewijzigd door Enai op 17-07-2015 15:02 ]
Viel me ook op, volgens mij is t meestal allemaal +1.tijmenvn schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:50:
nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen
Hier wordt Titan_Fox heel vaak naar beneden gemodereerd door een paar tweakers terwijl hij goede punten heeft in de discussie. Het is wel heel toevallig dat degene die op hem reageren allemaal +2 hebben en hij overal -1. Terwijl de argumenten die ze geven allebei even goed (of slecht) zijn.
edit: al zijn reacties worden stelselmatig op -1 gezet...neem aan dat er gecheckt kan worden welke modders dit doen en hun rechten (tijdelijk) afgenomen kunnen worden?
[ Voor 12% gewijzigd door Cartman! op 17-07-2015 15:08 ]
Klopt. gewoon een normale discussie waarbij ze allebie +1 of 0 verdienen, niet de een -1 en de ander +2Cartman! schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:06:
[...]
Viel me ook op, volgens mij is t meestal allemaal +1.
AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)
Titan_Fox in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
Gewoon een +1 (meningmodden, yay

Foute informatie is een 0, geen -1
Geen -1, eerder een 0.
Risath in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
Zenomyscus in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
Geen +2
Joop in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
Met die toon is dit imo geen eens een +1, en al zeker geen +2.
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
Met die eerste zin is dit geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
Benne in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
Geen +2 (deze een aardig wat andere reacties hebben 6x +2, leuk die boost punten (not)

Ircghost in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
SunnieNL in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen'
Geen +2
Diavire in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
sun0000 in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
Gezeur over de nieuwswaarde en titel is niks +2 aan
yakmak in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
Goderic in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
Diavire in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
heuveltje in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
Adion in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
dennisvalk in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
Geen +2, niks informatief aan.
Sgreehder in 'nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google'
Geen +2, is niet eens ontopic
Verwijderd in 'nieuws: Hacking Team had backdoor-app in Play Store'
Geen +2, niet informatief.
hvandrie in 'nieuws: Apple, Samsung en providers overleggen over ingebouwde simkaart'
EasyBoarder in 'nieuws: Apple, Samsung en providers overleggen over ingebouwde simkaart'
Geen +2.
[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 17-07-2015 18:41 ]
Verwijderd
Met die laatste zin is dit echt geen +2 of zelfs +3
Oh ik wilde dit ook net melden. Heel raar dit, alsof meerderen hekel aan hem hebben en zo consequent naar beneden modden. Nogal wtf vond ik, al zie je dat best vaak gebeuren ook bij anderen. Vraag me soms af wanneer het modsysteem weer wordt veranderd naar beter. pffftijmenvn schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:50:
nieuws: Microsoft gaat Windows 10 op usb-sticks verkopen
Zal de linkjes van David ook nog even langsfietsen.
Verwijderd
Zo extreem op een gebruiker, of een bepaalde kritische opvattingen mismodden heb ik heel lange tijd niet gezien. Ik wist niet dat MsWindows, ook zo'n grote sweetheart-darling was onder schijnbaar zo'n groot getal aan modders._David_ schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:32:
Gewoon een +1 (meningmodden, yay!)
Alle post horen op plus+1 meer dan de helft staat er nog niet op.
Weer zo'n zeurpiet (imo), omdat er gespoiled wordt vanuit vorige deel, wat in maart 2014 was gereleased. Dan is het naar mijn idee al geen spoilen meer, users kunnen ook ervoor kiezen om een preview niet te bekijken.
In die hoedanigheid, kan het imo niet zo zijn, dat deze reactie +2 verdiend, dankzij de mening modders.
In de reacties worden meerdere Tweakers (Nieuwevolger, Rossi) en waaronder ik, gedownmod met -1's als een gek, terwijl er antwoord word gegeven op vragen door andere Tweakers.
Ik vermoed dat iemand net moderatorschap heeft verworven en niet weet hoe mee om te gaan daarmee.
Ricepuppet in 'reviews: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'
Nieuwevolger in 'reviews: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'
Ricepuppet in 'reviews: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Ik vermoed eerder dat jij de mod FAQ niet gelezen hebtRicepuppet schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 18:42:
Ik vermoed dat iemand net moderatorschap heeft verworven en niet weet hoe mee om te gaan daarmee.
http://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem
Klachten over moderaties
Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen.
Het Is voor mij geen wedstrijd? Scores? Alsjeblieft.RoD schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:23:
Inderdaad. Als je je reacties nou niet zou voorzien van moderatiegeklaag, dan zou ik er best een hogere score voor willen geven. Nu niet.
Dat geklaag heb ik erbij gezet omdat blijkbaar iemand het leuk vond om mensen zomaar een - 1 te geven.
Overigens zie ik het vaak genoeg dat Tweakers hetzelfde doen als ik - klagen in de comment dat ze worden gedownmod - en terecht ook.
Als ik zo graag hoge scores wilde behalen ging ik wel van een duikplank springen met een jury erbij.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
En dat geklaag zorgt er ook voor dat die downmods terecht zijn.Ricepuppet schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:49:
[...]
Dat geklaag heb ik erbij gezet omdat blijkbaar iemand het leuk vond om mensen zomaar een - 1 te geven.
Overigens zie ik het vaak genoeg dat Tweakers hetzelfde doen als ik - klagen in de comment dat ze worden gedownmod - en terecht ook.
Doe eens rustig zeg. Aan posts worden scores toegekend, zo noemen we dat. Verder impliceert dat niets. Hoe dan ook is de klagerige toon in je posts, die je hier ook duidelijk laat blijken, de reden dat je een -1 krijgt.Ricepuppet schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:49:
[...]
Het Is voor mij geen wedstrijd? Scores? Alsjeblieft.
Als ik zo graag hoge scores wilde behalen ging ik wel van een duikplank springen met een jury erbij.
Het heeft niks met rustig te maken, noch vatten jullie mijn opmerking buiten proportie.RoD schreef op zondag 19 juli 2015 @ 00:43:
[...]
Doe eens rustig zeg. Aan posts worden scores toegekend, zo noemen we dat. Verder impliceert dat niets. Hoe dan ook is de klagerige toon in je posts, die je hier ook duidelijk laat blijken, de reden dat je een -1 krijgt.
Mijn comments waren normaal, totdat ik een uur later terug kwam en zag dat vrijwel al mijn comments op - 1 zaten.
Ja, dan ga ik klagen.
edit: Ik zal mijn comments wijzigen omdat dat het beleid is.
Echter, ik ben van mening dat een moderator zich ook vriendelijker mag opstellen.
Ten eerste - en neem dit mee als tips - is het nogal raar dat er op de man word gespeeld. Tegen iemand zeggen dat hij rustig moet zijn/blijven is nergens voor nodig; ik gebruik geen CAPS LOCK of uitroeptekens. Ook tegen iemand zeggen 'doe eens rustig/blijf eens rustig' - terwijl hij rustig is in zijn ogen, werkt averechts -
Daarnaast zou ik, en waarschijnlijk meerdere mensen, het fijn vinden om op een andere manier aangesproken te worden. Ik geef even een voorbeeld.
'Hey Ricepuppet, de reden van de je downmod is dat je zelf kritiek hebt gegeven in je comments. Het beleid staat dat niet toe. Als je dit veranderd, krijg je ook een hogere score'
'Ook hebben wij de persoon die zoveel -1's heeft uitgedeeld aangesproken op zijn gedrag en hebben wij deze gewaarschuwd zodat dit niet meer zal voor komen'.
En wat gebeurt er dan? Een blije Ricepuppet die een snippertje vertrouwen krijgt in dit moderator sectie.
[ Voor 45% gewijzigd door Ricepuppet op 19-07-2015 09:43 ]
Recon24 in Microsoft brengt feature uit om Xbox One-games te streamen naar Windows 10'
Andere posten zijn ook nogal op de man af spelend, maar deze sprong er nogal uit.
[ Voor 12% gewijzigd door vali op 19-07-2015 11:15 ]
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem