Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste
Acties:
  • 196.950 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dannydekr in 'nieuws: Nederland wil tegen afgezwakte Europese netneutraliteitsvoorstellen stemmen'

En ook dat is geen +3. Maximaal +1, zie de reacties eronder over het waarom.

Puur meningmodden dat, zonder de materie te kennen.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 30-06-2015 16:45 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Octavian in 'nieuws: Uitvinder van sms overleden'
Geen +3, +2 kan nog maar toch echt geen +3 waard.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zit een tikfoutje in je link (gaat naar het artikel zelf), dit is de goede volgens mij: Octavian in 'nieuws: Uitvinder van sms overleden'

En idd, dat is geen +3. Een +2 vind ik ook wel erg hoog, ik ga voor de +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Het spijt me zeer voor de beste man, maar dit is geen +3
Wilbert de Vries in 'plan: Wout volgt Wilbert op als hoofdredacteur Tweakers'

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zegt iets op niks gebaseerd. Zeker geen +2: burgt in 'nieuws: Supreme Court neemt beroep Google in ruzie met Oracle niet in behandeling'
Mijn antwoord voorzien van correcte informatie krijgt een 0 :/ : Verwijderd in 'nieuws: Supreme Court neemt beroep Google in ruzie met Oracle niet in behandeling'

Dit moet een -1 zijn: ronaldvr in 'nieuws: Uber neemt delen Bing Maps van Microsoft over'

Enkel een link droppen geen +2: Verwijderd in 'nieuws: Uber neemt delen Bing Maps van Microsoft over'

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij een +1. Geen flame en de informatie kan correct zijn.: Alfa1970 in 'nieuws: Supreme Court neemt beroep Google in ruzie met Oracle niet in behandeling'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 08:18
Volgens mij een +3 gezien dit weinig tot niet wordt vermeld bij Apple.

Verwijderd in 'nieuws: Apple geeft iOS 8.4 met Apple Music vrij'

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen +3. Het is bekende informatie die tevens nu van toepassing is op Apple Music. Dit geldt al voor andere iTunes abonnementen. Ik vind het ook wel nuttig alleen de eerste link die ik met Google vind is de uitleg van Apple: https://support.apple.com/en-us/HT202039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 08:28

watercoolertje

Untertitel

Zavantas in 'nieuws: Gerucht: iPhone 6S krijgt alleen wijzigingen aan de binnenkant'

Deze post doet op sommige vlakken toch echt een aan -1 moderatie lijkt me, net als de persoon waar hij op reageert? Een twijfelgeval tussen 0 en -1 volgens mij dus :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Dannydekr in 'nieuws: OnePlus 2 krijgt vingerafdrukscanner ingebouwd'
Tja, uhm, ik weet het niet. Een krappe 0?
Sommige informatie die hij aanhaalt klopt niet eens. Laat staan de moderator opmerking op het eind, toch maar een -1 doen dan?

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

MenN in 'nieuws: LG presenteert zijn goedkoopste oled-tv tot nu toe'
Geen +2, mensen lijken het vooral met hem eens te zijn.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Idd, dat is niks meer waard dan een +1, puur meningmoderatie die +2's en +3's

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Sorry, maar waarom is dit Offtopic en de reactie op mij (die vrijwel nergens op slaat) niet?

supersnathan94 in 'nieuws: Gerucht: iPhone 6s heeft ondersteuning 4g+ bij KPN en Vodafone'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Mrjraider in 'nieuws: 'Warner Bros wist al maanden van problemen Batman: Arkham Knight''

Hoe is dit in vredesnaam op +2 gekomen?

Engelse quotes die vrijwel al in het artikel staan, verder 60% van zijn post is quotes en nog eens 50% volstrekt offtopic (ja dat kan, want sommige quotes zijn ook nog eens offtopic). Maximaal +1 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelestis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-04 12:34
Caelestis in 'nieuws: Nederlandse game Renowned Explorers verschijnt 2 september via Steam'

Ik kan me enigszins voorstellen dat dit voor sommige mensen niet echt een populaire uitspraak zou zijn maar om nou met 12 punten op -1 gezet worden vindt ik wel heel erg overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Het commentaar van Lothiriel in 'reviews: Sony X85C met Android TV: prachtige uhdtv met buggy software' is nu al gefixeerd door een moderator? Of hangt e.e.a. samen met een (herstelde) vroegtijdige publicatie? Of hebben zowel Lothiriel als de auteur van de firstpost een bijzondere positie (buiten dat het twee :)B zijn, redactieleden/stagiairs)?

Aha, artikel was te vroeg vrijgeschakeld: Sony X85C met Android TV review. Edoch, mijn verbazing inzake de fix blijft staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 07:59 . Reden: Kijk eens verder dan je neus lang is. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Laatst online: 20-09 10:03
Dekar in 'nieuws: Path of Exile wordt op 10 juli uitgebreid met The Awakening'

Ik krijg hier een -1, maar vind het op zijn laagst een 0. Het is namelijk absoluut geen flame/troll,

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22
MarcoC in 'nieuws: Gerucht: iPhone 6s heeft ondersteuning 4g+ bij KPN en Vodafone'

Dit is absoluut geen -1. Ik probeer gewoon antwoord op een (redelijk triviale) vraag te geven. Mijn antwoord is kort, bondig en prima onderbouwd, en zeker geen flame, en verdient in ieder geval een hogere score dan de vraag zelf. De anti-Apple brigade is weer eens gearriveerd hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door MarcoC op 02-07-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

MarcoC schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:53:
MarcoC in 'nieuws: Gerucht: iPhone 6s heeft ondersteuning 4g+ bij KPN en Vodafone'

Dit is absoluut geen -1. Ik probeer gewoon antwoord op een (redelijk triviale) vraag te geven. Mijn antwoord is kort, bondig en prima onderbouwd, en zeker geen flame, en verdient in ieder geval een hogere score dan de vraag zelf. De anti-Apple brigade is weer eens gearriveerd hoor.
Nee, gezeur over de nieuwswaarde is offtopic en hoort in GR, dus 0 is een correcte score (-1 niet natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben wat snel, ik weet het, maar heb zo het idee dat er wat meningmodders actief zijn.
Geen idee waarom CH4OS in 'nieuws: Testers zetten gameplaybeelden van pc-versie Star Wars: Battlefront online' 0 is, terwijl de reactie +2 krijgt: mdrop in 'nieuws: Testers zetten gameplaybeelden van pc-versie Star Wars: Battlefront online'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Rabelais in 'reviews: Wat mogen de geheime diensten straks?'

Een oproep om bezwaar te maken, maar zelf geen enkele onderbouwing geven waarom dat nodig zou zijn. De link staat bovendien ook al in het artikel.

Ik zie niet in waarom deze reactie meer waard zou zijn dan +1. +3 lijkt me echt overrated.

Aanvulling: ook echt tekenend dat van de 50 moderaties er 25 +3 zijn, maar er geen enkele keer een +2 is uitgedeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door StephanVierkant op 02-07-2015 16:14 . Reden: Geen +2? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

StephanVierkant schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:10:
Rabelais in 'reviews: Wat mogen de geheime diensten straks?'

Een oproep om bezwaar te maken, maar zelf geen enkele onderbouwing geven waarom dat nodig zou zijn. De link staat bovendien ook al in het artikel.

Ik zie niet in waarom deze reactie meer waard zou zijn dan +1. +3 lijkt me echt overrated.
Dankzij mijn +1 in ieder geval al gezakt naar +2, wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Nee, maar dat is weer een artikel waarvan je weet dat er weer een heleboel gemeningmod wordt.

De meeste staan goed. (Voor nu dan)

Blue-eagle in 'reviews: Wat mogen de geheime diensten straks?'
Geen +3

jdh009 in 'reviews: Wat mogen de geheime diensten straks?'
Ook geen +3, +2 kan nog

Rossi46 in 'nieuws: Malafide website kan adresbalk spoofen in Chrome'
Geen +2.

[ Voor 16% gewijzigd door _David_ op 02-07-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01

jdh009

FP ProMod
_David_ schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:20:
Nee, maar dat is weer een artikel waarvan je weet dat er weer een heleboel gemeningmod wordt.

De meeste staan goed. (Voor nu dan)

Blue-eagle in 'reviews: Wat mogen de geheime diensten straks?'
Geen +3

Ook geen +3, +2 kan nog

Rossi46 in 'nieuws: Malafide website kan adresbalk spoofen in Chrome'
Geen +2.
Die van mij staat nog niet goed:

Of is zo'n reactie tegenwoordig +2 waard :P 8)7

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilbo.Balings
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben van mening dat LopendeVogel in 'nieuws: TU Eindhoven presenteert nieuwe gezinszonneauto'
JeroenC
2 juli 2015 18:55

Hier een relevante mening uit. Ik heb zelf toen ik kinderen kreeg ook bewust een auto met 5 sterren veiligheid gekocht en de fijne maar minder veilige YouTube: Crash test Fiat Seicento - Euro NCAP - 2000 ingeruild. Dus lijkt mij een goed argument; crash veiligheid is een belangrijk kenmerk voor een gezinsauto.

Wellicht had hij iets minder haha kunnen roepen, maar goed, dat is een kwestie van stijl denk ik.
Ik zie het in dit geval niet als een spottende/ongewenste schrijfstijl.

[ Voor 7% gewijzigd door djwice op 02-07-2015 21:23 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
djwice schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:22:
Ik ben van mening dat LopendeVogel in 'nieuws: TU Eindhoven presenteert nieuwe gezinszonneauto'
JeroenC
2 juli 2015 18:55

Hier een relevante mening uit. Ik heb zelf toen ik kinderen kreeg ook bewust een auto met 5 sterren veiligheid gekocht en de fijne maar minder veilige YouTube: Crash test Fiat Seicento - Euro NCAP - 2000 ingeruild. Dus lijkt mij een goed argument; crash veiligheid is een belangrijk kenmerk voor een gezinsauto.

Wellicht had hij iets minder haha kunnen roepen, maar goed, dat is een kwestie van stijl denk ik.
Ik zie het in dit geval niet als een spottende/ongewenste schrijfstijl.
het maakt zijn reactie wel irritant om te lezen en daar voor geven sommige mensen ook een punt aftrek. Nu met het modcommentaar eronder is de 0 vrij normaal...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Blokker_1999 in 'nieuws: Uber stopt in Frankrijk met UberPop'

Geen +3.

Over het algemeen allemaal "mee eens" moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

+3 is idd wat overdreven, gewoon een nette +2.

Meeste staat nu goed in die newspost overigens, alleen Pathogen in 'nieuws: Uber stopt in Frankrijk met UberPop' mag imho nog naar -1 wegens allerlei niet-onderbouwde beschuldigingen etc.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
wildhagen schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:38:
+3 is idd wat overdreven, gewoon een nette +2.

Meeste staat nu goed in die newspost overigens, alleen Pathogen in 'nieuws: Uber stopt in Frankrijk met UberPop' mag imho nog naar -1 wegens allerlei niet-onderbouwde beschuldigingen etc.
Wilde net hetzelfde gaan tikken wildhagen _/-\o_ , toen ik daar langs liep stond ie netjes op +2

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ATS in 'nieuws: Providers moeten inkomenstoets doen voor 'gratis' high-end telefoon bij abo's'

Een wat oudere reactie, maar ik zie hier geen +2 in, en over die 20x +3 zullen we maar zwijgen denk ik? Gewoon een +1 lijkt me.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
k1n8fisher schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:07:
[...]
Nu
het maakt zijn reactie wel irritant om te lezen en daar voor geven sommige mensen ook een punt aftrek. Nu met het modcommentaar eronder is de 0 vrij normaal...
Voordat ik hier postte was het -1. Dat vond ik ongepast.

Zeker gezien de goede reactie die hij er onder mee heeft opgewekt bij Xanhou2 in 'nieuws: TU Eindhoven presenteert nieuwe gezinszonneauto' was het naar mijn idee dus relevant voor de discussie en zeker geen -1. :)
Zonder was die aanvulling er wellicht niet gekomen.

[ Voor 39% gewijzigd door djwice op 03-07-2015 17:12 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Inspector in 'plan: Tweakers zoekt een reviewer: word jij onze nieuwe smartphonegoeroe?'
Ruudjah in 'plan: Tweakers zoekt een reviewer: word jij onze nieuwe smartphonegoeroe?'
Allebei geen +2

Paul Hulsebosch in 'plan: Tweakers zoekt een reviewer: word jij onze nieuwe smartphonegoeroe?'
idem geen +2

[ Voor 21% gewijzigd door SRich op 04-07-2015 00:19 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

drogeworst in 'nieuws: Belgische veiligheidsdienst wil glasvezelkabels aftappen'

Lijkt me geen +3. En niet alleen door het gevloek waarin hij met zijn allereerste woord al begint.

Max +1, niet meer.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Volgens is het meningmodden ook weer aan de gang, ik zie niet direct waarom ik hier een -1 zou moeten anders dan omdat mensen het er niet mee eens zijn dat iemand ook zelf wat verantwoording behoord te dragen.

Dennism in 'reviews: Komt er een einde aan 'gratis' telefoons?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zeara in 'reviews: Batman: Arkham Knight - de versie die het wel doet', er staan meer reacties als deze niet goed.

Wat snel, I know, maar er zijn duidelijk meningmodders actief, over een offtopic discussie in de review.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 05-07-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:50 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:37

Tribits

Onkruid vergaat niet

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Benjamin- in 'nieuws: Afbeelding van BlackBerry-toestel met Android komt naar buiten'

De voorganger noemt mijn en tevens de jarenlange strategie van Blackberry basisschool rekenen, maar blijkbaar vinden mensen het dan nodig om mij een -1 te geven omdat ik aangeef dat hij dan maar als CEO moet aantreden met zulke belachelijke uitspraken.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat iemand het ongewenst vindt, maar doe de rest van hem dan ook als ongewenst, constant zeggen dat je het beter weet dan BB, het feit dat de strategie van BB om al die jaren door te gaan met hun eigen OS, dat alleen maar tot een verkleining van het marktaandeel heeft geleidt, en dit dan weg te zetten als basisschool rekenen, vind ik niet alleen stomzinning, maar zeer ongewenst. Dan vind ik mijn opmerking nog heel netjes.

[ Voor 32% gewijzigd door Benjamin- op 06-07-2015 02:07 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
nieuws: Grootste deel op private gezette subreddits is weer toegankelijk

Ik zie meerdere 0 moderaties voorbij komen bij ontopic reacties... prima dat men het niet eens is met elkaar, maar 0 is voor offtopic/irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 07:39
max222 in 'nieuws: Russische ruimtecapsule meert met succes aan bij internationale ruimtestation'

Een -1 is nog aan de hoge kant voor deze reactie. Met name het laatste zinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Hackers publiceren interne data omstreden beveiligingsbedrijf Hacking Team'

een grapjas oid vind het nodig om vanalles en nog wat onterecht "off-topic" te voten
de hele rits naar boven

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Lijkt mij correct voor die jij post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorus schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:38:
Verklaar dat eens dan?
Ik ga namelijk gewoon in op de gedeelde bestanden.

Volgens mij gewoon on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Nou ja, 0 staat ook voor irrelevant, en
torrent is corrupt [...] even zoeken [...] linux werkt prima [...] ben toch benieuwd of [helpdeskvraag/betekenisloze opmerking]
is nou niet echt relevant.

[ Voor 5% gewijzigd door Dorus op 06-07-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorus schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:06:
Nou ja, 0 staat ook voor irrelevant, en
[...]
is nou niet echt relevant.
volgens mij is het wel relevant als de torrent eventueel vervangen geweest zou zijn

maar goed het zal mij tbh verder totaal niet bommen ook
tweakers is 1 en al mismoderatie en het ging mij vooral om het feit dat een joker het nodig vond de helft van alle comments te nullen
maar aan posts te lezen in deze thread word er vooral opgereden wanneer er onterecht positief gevote is
schijnbaar ligt de focus in het neerhalen van mensen en niet het kwalitatief verbeteren van content
lelijke karakterspasmen zijn dat

zoals je ziet ging een ander wel verder in op de content naar aanleiding van wat ik schreef
voor mij is de hoed er mee af

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 07:39
Dorus schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:38:
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Zit een beetje reacties te checken in dit forum en zo te zien heeft het TMF echt geen nut bij 90% van reacties met een foute score... 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door MrFax op 06-07-2015 23:38 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
MrFax schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:38:
Zit een beetje reacties te checken in dit forum en zo te zien heeft het TMF echt geen nut bij 90% van reacties met een foute score... 8)7
Verklaar je nader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Waar moet ik me voor verklaren? Ik zie het na een tijdje dit topic gevolgd te hebben. Het heeft bij veel reacties geen nut omdat er al veel te veel gemodereerd is.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Wat op deze pagina gerapporteerd is staat voor 9 vd 12 goed, en de laatste 3 schele maar enkele moderaties (kan ze niet meer fixen, 48 uur regel).

Ik merk wel dat rapporteren hier minder effectief is de laatste weken, denk dat het aan de vakantie periode ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Oke er zijn hier een paar keihard aan het mismodden. Hoe is dit offtopic? Benjamin- in 'nieuws: Afbeelding van BlackBerry-toestel met Android komt naar buiten'

Zo ook diverse andere reacties die gewoon ontopic zijn. De gehele discussie gaat over de keuze voor Android en de economische belangen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdient het schaamteloos (!) kopiëren van de tekst onder de eerste link uit het artikel zonder ook maar enig commentaar, verhelderende tekst of persoonlijke noot eraan toe te voegen vandaag de dag een +2?
Verwijderd in 'nieuws: Reddit-directeur Ellen Pao biedt excuses aan voor 'gebrekkige communicatie''

Ja, ik reageer vroegtijdig maar 6* +3 & 12* +2 maken dat zelfs een nul met boost al niets meer uithaalt. Waarmee door papegaaimoddden van deze bijdrage de score heel snel niet meer daar vanaf is te brengen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 09:44 . Reden: Leesbaarheid eerste zin. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:36:
Verdient het schaamteloos (!) kopiëren van de tekst onder de eerste link uit het artikel zonder ook maar enig commentaar, verhelderende tekst of persoonlijke noot vandaag de dag een +2?
Verwijderd in 'nieuws: Reddit-directeur Ellen Pao biedt excuses aan voor 'gebrekkige communicatie''

Ja, ik reageer vroegtijdig maar 6* +3 & 12* +2 maken dat zelfs een nul met boost al niets meer uithaalt. Waarmee door papegaaimoddden van deze bijdrage de score heel snel niet meer daar vanaf is te brengen.
Daar kun je maar beter vroeg bij zijn, kwam hem net zelf rapporteren maar je was me voor ;)
Benjamin- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:22:
Oke er zijn hier een paar keihard aan het mismodden. Hoe is dit offtopic? Benjamin- in 'nieuws: Afbeelding van BlackBerry-toestel met Android komt naar buiten'

Zo ook diverse andere reacties die gewoon ontopic zijn. De gehele discussie gaat over de keuze voor Android en de economische belangen.
Verbaast mij niks dat een halve flame op 0 komt. Verbaast mij wel dat de hele rits er om heen:
RaJitsu in 'nieuws: Afbeelding van BlackBerry-toestel met Android komt naar buiten'
RaJitsu in 'nieuws: Afbeelding van BlackBerry-toestel met Android komt naar buiten'
niet op 0 of -1 staan. Wat een niveau zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:36:
Verdient het schaamteloos (!) kopiëren van de tekst onder de eerste link uit het artikel zonder ook maar enig commentaar, verhelderende tekst of persoonlijke noot eraan toe te voegen vandaag de dag een +2?

0 gegeven.. copy paste uit het artikel +2 geven? kansloos, maar te verwachten bij deze poster.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:49:
[...]

0 gegeven.. copy paste uit het artikel +2 geven? kansloos, maar te verwachten bij deze poster.
Zelfde. Heb een +0 boost gegeven, staat ondertussen op een +1, maar kan nog een 0-boost gebruiken ;). Gratis Karma scoren is er niet bij, daar moet je serieus voor werken :9.

Volgende reacties allen geen +2:
klonic in 'nieuws: Clean Space One-project ruimt ruimte op met conisch net'
pe1dnn in 'nieuws: Clean Space One-project ruimt ruimte op met conisch net'
ThaStealth in 'nieuws: Clean Space One-project ruimt ruimte op met conisch net'

Daarnaast is onze 'grote vriend' nul weer heerlijk aan het sidetracken:
Verwijderd in 'nieuws: Britse provider toont 4g-smartphone met Android 5.1 voor omgerekend 55 euro'

Ik neig naar een krappe 0. Het gaat namelijk weer compleet off-topic, hoewel hij met de eerste zin nog zó zijn best doet. Maar gezien de geschiedenis van de gebruiker en het Altijd. Over. Andere. Merken. Beginnen. Bij artikel van fabrikant X, is een -1 misschien ook te rechtvaardigen? :X

Je hebt ook echt precies nét iets meer dan een half uur gewacht om te posten he? :D Haha. Heb hem geboost met een +1 naar de +1. Daar staat hij naar mijn mening goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Vickiieee op 07-07-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ook een 0 gegeven.. wordt er aardig moe van "ja maar dit andere merk" is gewoon irritant.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vickiieee schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:31:

Daarnaast is onze 'grote vriend' nul weer heerlijk aan het sidetracken:
Verwijderd in 'nieuws: Britse provider toont 4g-smartphone met Android 5.1 voor omgerekend 55 euro'

Ik neig naar een krappe 0. Het gaat namelijk weer compleet off-topic, hoewel hij met de eerste zin nog zó zijn best doet. Maar gezien de geschiedenis van de gebruiker en het Altijd. Over. Andere. Merken. Beginnen. Bij artikel van fabrikant X, is een -1 misschien ook te rechtvaardigen? :X
Ik bespreek 3 dingen, in de drie alinea's in de post.
  • De al dan niet meerwaarde van 4G op het toestel.
  • De verbeterde geheugen performance van android onder 5.1
  • En maak een vergelijking met alternatieven in de markt.
Je kan het misschien niet eens zijn met mijn mening over 4G, het meegeleverde OS, of de uitkomst van mijn vergelijking. Maar inhoudelijk is er helemaal niets mis, om als er een nieuw product bekend wordt gemaakt, om dat te vergelijken met zijn omgeving en zelfde type producten of alternatieven.

Twee dingen vergelijken, zorgt voor naast een discussie die over 'absolute' zaken gaat. Ook een product relatief bespreekt tegenover zijn omgeving. En daar is ondanks frequentie niets onwenselijks of offtopics aan. Een discussie over producteigenschappen lijkt mij dan ook gewoon ontopic.

Over het als ongewenst modereren van een inhoudelijke vergelijking die je niet welgevallig kan ik eigenlijk alleen maar zeggen wat ik eerder heb gezegd.
Verwijderd in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII"
Daarbij opzetten dat 'een post naar '0' moet omdat hij het 'weer' heeft over een bepaald [..]OS' is enkel en alleen een reinste vorm van meningmodden.
Als je het niets eens bent met een mening, dan is discussie een beter antwoord dan moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:32:
ook een 0 gegeven.. wordt er aardig moe van "ja maar dit andere merk" is gewoon irritant.
Het is toch eigenlijk helemaal niet gek om nieuwe producten te vergelijken op eigen functionaliteit en met wat er al in de markt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Probleem is, je doet dit alleen bij android, constant klagen, zeuren en blijven pushen dat Windows en BB gewoon beter is. We snappen de hint, echt.. maar fanboyisme is gewoon geen nuttige informatie. En dat er alternatieven zijn weet iedereen, en is dus ook niet nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:19:
[...]

Ik bespreek 3 dingen, in de drie alinea's in de post.
  • De al dan niet meerwaarde van 4G op het toestel.
  • De verbeterde geheugen performance van android onder 5.1
  • En maak een vergelijking met alternatieven in de markt.
[...]
4G hééft meerwaarde: down- en uploaden gaat sneller dan met 3G, ook is de latency lager en is het algehele gevoel van internetten met 4G aangenamer dan met 3G.
Komt bij dat bij veel grote providers tegenwoordig geen 3G bundels meer aangeboden wordt. Alle bundels (of het nu met telefoon os SIM-only is) zijn nagenoeg 4G bundels. Zo ook de Britse provider EE. Alleen een 4G bundel. Dus of het nu meerwaarde heeft of niet, is in dit artikel niet relevant, omdat je dus sowieso een 4G bundel krijgt. Waarom zou je dan nog een telefoon met 3G willen, als er een telefoon is die je voor 39 pond kan krijgen en tóch 4G ondersteunt?

En wauw, zelfs hier probeer je het te verbloemen.. :') Je zegt iets over het geheugen performance, maar in dezelfde zin (of zelfs in dezelfde adem) zeg je dat je: "zou ik in dit segment toch kiezen voor een WindowsPhone.". En dat is gewoon off-topic bij een artikel dat gaat over een Android telefoon.

Tot slot maak je geen vergelijking, maar 'kraak' je de genoemde telefoon in het artikel alweer af.
Die draaien vloeiender op lichte hardware, en hebben ook meer zekerheid van updates op de software dan 'unbranded' budget android telefoons voor dit geld.
Wat je hier doet is gewoon dom op Android bashen. Dat is het gewoon. En dus een 0.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:19:
[...]
Je kan het misschien niet eens zijn met mijn mening over 4G, het meegeleverde OS, of de uitkomst van mijn vergelijking. Maar inhoudelijk is er helemaal niets mis, om als er een nieuw product bekend wordt gemaakt, om dat te vergelijken met zijn omgeving en zelfde type producten of alternatieven.

Twee dingen vergelijken, zorgt voor naast een discussie die over 'absolute' zaken gaat. Ook een product relatief bespreekt tegenover zijn omgeving. En daar is ondanks frequentie niets onwenselijks of offtopics aan. Een discussie over producteigenschappen lijkt mij dan ook gewoon ontopic.
[...]
Ik ben het niet niet eens met je vergelijking, want er is domweg géén vergelijking aanwezig in je reactie. Je loopt gewoon weer te bashen op Android en je raadt mensen een ander OS aan, op zich prima, ware het niet dat je het nagenoeg altijd doet. En dat ben ik ondertussen gewoon beu. Het herhaaldelijk posten van eenzelfde link wordt ook niet gewaardeerd, dus een boodschap ook niet ;).
Als je écht de behoefte hebt om een vergelijking te maken: schaf de telefoon dan aan en schrijf een review. Daar kan je ongestoord je mening over de telefoon geven en andere OS'en aanraden.

Succes daarmee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deel de noodzakelijkheid van het vernauwen naar een discussie naar alleen Android niet, budgetair zijn er ook weinig recente androids onder de €70.

Ook negatieve producteigenschappen ook al worden ze al langere tijd niet opgelost, lijken mij ontopic en plaats hebben in een gezonde discussie. Als iemand vind dat de product eigenschappen die iemand benoemd, niet een volledig beeld geven, dan is de thread bij de nieuwspagina zelf, en niet hier de ideale plek om zo'n inhoudelijke discussie te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
laat ik het opnieuw proberen:

1.) Je bent van je privacy spam naar android bash spam gegaan
2.) Er is geen enkele vorm van discussie in je bericht
3.) Het enige wat er staat:
Die draaien vloeiender op lichte hardware, en hebben ook meer zekerheid van updates op de software dan 'unbranded' budget android telefoons voor dit geld.
Is een wilde gok, daar weet je niks van op dit moment.

Hoewel ik het met je eens ben, is het gewoon zwaar off topic om te beginnen met "koop windows!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Zullen we de discussie verder laten voor wat hij is en weer terug gaan met verdere mismods?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Over mismods gesproken:

De enige genuanceerde post hier staat op +1, terwijl hij zelfs de auteur heeft weten te overtuigen dat de vork iets anders in de steel zit:
Creesch in 'nieuws: Reddit-CEO Ellen Pao biedt excuses aan voor 'gebrekkige communicatie' - update' minimaal +2 (als het nou puur een GR vraag was geweest niet, maar hij komt ook met relevante informatie, linkjes en verdere argumenten).
De one-liner daarop van de auteur is natuurlijk netjes, maar +1 is meer dan voldoende Mark_88 in 'nieuws: Reddit-CEO Ellen Pao biedt excuses aan voor 'gebrekkige communicatie' - update'

Daarentegen deze alu-hoedje linkdump die vooral op de community gevoelens inspeelt komt op +2 terwijl hij wmb maximaal 0 is kwakzalver in 'nieuws: Reddit-CEO Ellen Pao biedt excuses aan voor 'gebrekkige communicatie' - update' (of +1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dorus schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:47:

Daarentegen deze alu-hoedje linkdump die vooral op de community gevoelens inspeelt komt op +2 terwijl hij wmb maximaal 0 is kwakzalver in 'nieuws: Reddit-CEO Ellen Pao biedt excuses aan voor 'gebrekkige communicatie' - update' (of +1)
Met dat '''artwork''' waar hij naar linkt is het zeker geen +2,

Edit:
Verwijderd in 'nieuws: ACM: twee vaste netwerken is onvoldoende'
Geen +2

[ Voor 15% gewijzigd door _David_ op 07-07-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:19

Umbrah

The Incredible MapMan

drogeworst in 'nieuws: Aanvallers misbruiken ongepatcht Flash-lek van Hacking Team' -- technisch zwak onderbouwd, en behoorlijk populistisch qua oneliner. Ik zou de opmerking zelfs gevaarlijk willen noemen, en op die manier vind ik hem hooguit een +0 waard. Het "advies" is gewoon erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtendedCaesar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 11:57
Umbrah schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:31:
drogeworst in 'nieuws: Aanvallers misbruiken ongepatcht Flash-lek van Hacking Team' -- technisch zwak onderbouwd, en behoorlijk populistisch qua oneliner. Ik zou de opmerking zelfs gevaarlijk willen noemen, en op die manier vind ik hem hooguit een +0 waard. Het "advies" is gewoon erg slecht.
Het is echter niet offtopic of irrelevant. Het is een ontopic reactie, naar mijn bescheiden menig :) Of je het er mee eens bent is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Geen 0, maar een +1 gewoon imo.
Vickiieee in 'nieuws: LogiVickiieee in 'Logi''
Een zéér krappe +1 of een 0?
Mezz0 in 'nieuws: LogiMezz0 in 'Logi''
Een 0.
jpsch in 'nieuws: Logijpsch in 'Logi''

En tot slot, compleet niet toegestaan eigenlijk en staat ook goed: maar hoezo krijg ik 4x een -1 en een (gebooste?) 0 op mijn reactie? :') Staat er iets in wat mensen op kunnen vatten als off-topic o.i.d.? Zou dit graag willen weten (en dit is niet sarcastisch bedoeld) zodat ik er in het vervolg rekening mee kan houden met mijn reacties! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vickiieee op 08-07-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vickiieee schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:38:

En tot slot, compleet niet toegestaan eigenlijk en staat ook goed: maar hoezo krijg ik 4x een -1 en een (gebooste?) 0 op mijn reactie? :') Staat er iets in wat mensen op kunnen vatten als off-topic o.i.d.? Zou dit graag willen weten (en dit is niet sarcastisch bedoeld) zodat ik er in het vervolg rekening mee kan houden met mijn reacties! :)
Ik denk voor:
Kijk, zoals het hier staat in dit stuk, kan ik het begrijpen. Wat ik dan weer mis in het artikel van Tweakers.
Etc, dat hoort thuis in GR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Umbrah in 'nieuws: Aanvallers misbruiken ongepatcht Flash-lek van Hacking Team'

Trieste manier van discussiëren met opmerkingen als:
Heb je je uberhaubt ingelezen in de architectuur of blaat je maar wat aan de hand van de koppen?
Tsja, nogmaals, je post is een beetje 'nujij.nl' niveau.
Kijk eens verder dan je neus lang is,
maakt voor mij sowieso al dat deze reactie geen +3 is. Bovendien vind ik de argumenten ook niet bepaald sterk, hele technische verhandeling die grotendeels voorbij gaat aan de problemen die gebruikers ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

densoN in 'nieuws: Lizard Squad-ddos'er krijgt twee jaar voorwaardelijke celstraf'

De info die de poster plaatst is al niet +2, en met de sneer naar Tweakers al helemaal geen +2 waard, +1 is imo voldoende. Voor de sneer een punt aftrek laat ik aan jullie over, ik heb hem zelf +1 gegeven.
Tribits schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:42:
Umbrah in 'nieuws: Aanvallers misbruiken ongepatcht Flash-lek van Hacking Team'

maakt voor mij sowieso al dat deze reactie geen +3 is. Bovendien vind ik de argumenten ook niet bepaald sterk, hele technische verhandeling die grotendeels voorbij gaat aan de problemen die gebruikers ondervinden.
En bovendien vooral offtopic, 0 gegeven dus. Maar goed, met 90 keer +3 en 28 keer +2 zal deze moeilijk nog gaan zakken denk ik. Wellicht maar even een fixed score geven?

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 08-07-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Supermario16 in 'nieuws: Eneco verkoopt Toon ook aan niet-klanten'

+2 lijkt me erg overdreven, gewoon +1.

Moosenl in 'nieuws: Eneco verkoopt Toon ook aan niet-klanten'

Geen +2, max een 0 door het negatieve toontje.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Tribits in 'nieuws: 'Belastingdienst toonde interesse in software Hacking Team''

Zucht, waarom staat dit nu weer op -1? Het argument van Zer0 is dat je je email adres op tal van plaatsen achterlaat en mijn argument is dat een professional daar zorgvuldig mee om hoort te gaan (en er dus geen sprake is van toeval). Daarmee lijkt het me niet meer dan logisch dat beide reacties dezelfde score ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Rhylian in 'nieuws: AMD introduceert Radeon R9 Fury-videokaart'

Vind ik nou niet bepaald een +3 waard. Hooguit een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Laatst online: 31-08 11:57

DeComponeur

♫ KLNKRWG

productreview: HP ProBook 4310s (NX571EA) review door Verwijderd
De reacties op deze review zijn misschien terecht maar vooral erg sneu en de moderatie evenzo...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

LorDofLoL in 'plan: Tweakers Express Update: het definitieve schema en extra winacties'

Lijkt me geen +2 maar een +1. Ik weet ook niet waar al die +3 moderaties vandaan komen...

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:03
Ik zie niet in waarom dit ongewenst is:
Toppe in 'nieuws: 'FTC start antitrustonderzoek naar beleid Apple omtrent muziekstreaming''
Ja, hij heeft het over muggenziften, maar verder geeft hij on-topic z'n mening zonder te flamen of te trollen.

+1 of minstens een 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Was dan ook met 5 extra mods al gecorrigeerd. Lijkt me niet zinvol om een post met 2-3 mods al hier te posten, dan zijn de vandaag nog wel even zoet met een apple-thread waar men weer lekker losgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Lijkt me ook niks mis met de titel want ze zijn ooit wel de beheerders van die site geweest. De rechtzaak ging puur over een bepaalde periode. Post is gewoon waardeloos en daarom max een 0 waard.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem