Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:19:
[...]
Ik bespreek 3 dingen, in de drie alinea's in de post.
- De al dan niet meerwaarde van 4G op het toestel.
- De verbeterde geheugen performance van android onder 5.1
- En maak een vergelijking met alternatieven in de markt.
[...]
4G hééft meerwaarde: down- en uploaden gaat sneller dan met 3G, ook is de latency lager en is het algehele gevoel van internetten met 4G aangenamer dan met 3G.
Komt bij dat bij veel grote providers tegenwoordig geen 3G bundels meer aangeboden wordt. Alle bundels (of het nu met telefoon os SIM-only is) zijn nagenoeg 4G bundels. Zo ook de Britse provider EE. Alleen een 4G bundel. Dus of het nu meerwaarde heeft of niet, is in dit artikel niet relevant, omdat je dus sowieso een 4G bundel krijgt. Waarom zou je dan nog een telefoon met 3G willen, als er een telefoon is die je voor 39 pond kan krijgen en tóch 4G ondersteunt?
En wauw, zelfs hier probeer je het te verbloemen..

Je zegt
iets over het geheugen performance, maar in dezelfde zin (of zelfs in dezelfde adem) zeg je dat je: "
zou ik in dit segment toch kiezen voor een WindowsPhone.". En dat is gewoon off-topic bij een artikel dat gaat over een Android telefoon.
Tot slot maak je geen vergelijking, maar 'kraak' je de genoemde telefoon in het artikel alweer af.
Die draaien vloeiender op lichte hardware, en hebben ook meer zekerheid van updates op de software dan 'unbranded' budget android telefoons voor dit geld.
Wat je hier doet is gewoon dom op Android bashen. Dat is het gewoon. En dus een 0.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:19:
[...]
Je kan het misschien niet eens zijn met mijn mening over 4G, het meegeleverde OS, of de uitkomst van mijn vergelijking. Maar inhoudelijk is er helemaal niets mis, om als er een nieuw product bekend wordt gemaakt, om dat te vergelijken met zijn omgeving en zelfde type producten of alternatieven.
Twee dingen vergelijken, zorgt voor naast een discussie die over 'absolute' zaken gaat. Ook een product relatief bespreekt tegenover zijn omgeving. En daar is ondanks frequentie niets onwenselijks of offtopics aan. Een discussie over producteigenschappen lijkt mij dan ook gewoon ontopic.
[...]
Ik ben het niet niet eens met je vergelijking, want er is domweg géén vergelijking aanwezig in je reactie. Je loopt gewoon weer te bashen op Android en je raadt mensen een ander OS aan, op zich prima, ware het niet dat je het nagenoeg altijd doet. En dat ben ik ondertussen gewoon beu. Het herhaaldelijk posten van eenzelfde link wordt ook niet gewaardeerd, dus een boodschap ook niet

.
Als je écht de behoefte hebt om een vergelijking te maken: schaf de telefoon dan aan en schrijf een review. Daar kan je ongestoord je mening over de telefoon geven en andere OS'en aanraden.
Succes daarmee