Nee dubbelposts zijn het absoluut niet! Het is heel erg ver verwijderd van dubbelposts. Elke post is geheel uniek. En als dat wel zo gezien zou worden, dan zouden er een stuk meer -1's moeten staan; niet enkel de niet anti-facebook posts.

(Dan is het dus gewoon puur meningmodden, met een excuus dat nergens op slaat.)
De logica ontbreekt een beetje. Als je met meerdere mensen discussiert over hetzelfde onderwerp en je hebt een specifieke mening: dan is het logisch dat niet elke reactie een 100% ander verhaal heeft... Maarja.
De enige optie die je dan dus lijkt te hebben is dat je die vragen geheel moet negeren en NIET met meerdere mensen tegelijk in discussie mag, want dan krijg je een -1.

Je mag maar met 1 persoon in discussie: en dan klaar. Ik snap hem echt niet. Maar het moderatie systeem heb ik altijd al raar gevonden, dus 't zal wel.
Maar goed. Fine with me, ik zal de volgende keer eens linken naar andere reacties.
Dat leverde de vorige keren dat ik dat probeerde om vragen sneller te beantwoorden echter ook een -1 op omdat "linken naar je eigen post niet de bedoeling is", dus het zal er wel op neer komen dat het alsnog altijd een -1 wordt als je met mensen in discussie gaat met afwijkende mening.

En dan kom ik weer gezellig hier klagen.
[
Voor 26% gewijzigd door
WhatsappHack op 28-06-2015 18:34
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)