_David_ schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:24:
[...]
Klopt helemaal, maar het overgrote deel van die reacties (inclusief de gene die ik eerder linkte) gaan puur alleen over "Mensen met autisme" vs "Autisten", en dat is niet relevant.
De reactie van jouw die jij linkte is inderdaad een van de weinig die wel relevant is omdat het over autisme in het algemeen gaat (en niet gezeur over de term), vind het persoonlijk zonde dat je die reactie in die thread hebt gezet

hij was veel meer waard geweest als hij apart stond en daaruit een discussie ontstond i.p.v. dat hij verstopt (nu +2 dan) staat tussen gedoe over een term.
Ach ja, het gebruik van de term raakt mensen, dus ik denk dat het zeker een valide discussie is. Het meeste onbegrip over autisme leek te heersen in die thread en als ik zelfs maar één iemand wat waardevols heb mee kunnen geven ben ik al tevreden, want daar doe je het uiteindelijk voor

.
Ben tenminste blij dat hij niet meer op een 0 staat, want dat geeft dan weer het gevoel dat niemand de post serieus neemt. Ik zou beter moeten weten, vooral als hij toch wel een paar +1's en +2's had, maar dat was toch het gevoel dat je er bij krijgt soms

. Maar goed, sowieso blij te zien dat de comments die echt over app gaan nu hoger gesorteerd zijn

.
[
Voor 15% gewijzigd door
David Mulder op 20-06-2015 13:39
]