Migrator schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:36:
[...]
Of je het er wel of niet mee eens bent heeft niks te maken met of het een flame is of niet. Gewoon een flame jegens Beats gebruikers, waarvoor zou het dan relevant zijn of wel of geen Beats hebt?
[...]
Of je wel of geen beats hebt is voor de flame niet interessant, maar het maakt de stelling van Titan_Fox wel een stuk begrijpelijker. Je betaald namelijk voor de naam, niets meer. De koptelefoon heeft een overload aan bas en de mid's en high's vallen daarbij grotendeels weg. En ik zie het niet als een flame richting Beats gebruikers, maar naar het product zelf. Of een gebruiker zich aangesproken voelt moet die persoon zelf weten

.
Ahum? Lees de modFAQ nog eens door zou ik zeggen.
.Plans en Reviews
Reacties op .plans en reviews kunnen heel soepel gemodereerd worden. In principe kan iedereen hier zijn mening ventileren en hoeven alleen de ergste reacties weggemodereerd te worden. Voor de rest kunnen deze reacties hoger gemodereerd worden naarmate de inhoud sterker en/of interessanter is.
Bron:
Tweakers ModFAQ - Richtlijnen.
Terecht dus dat de reacties op +2 en +3 staan, want naar mijn mening is dit zeker interessante informatie. Vind het zelf ook onbegrijpelijk dat Tweakers bepaalde keuzes in de 'review' gemaakt heeft. Erg selectief met een zeer klein aantal games.
Migrator schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:36:
[...]
Dat er inderdaad nog veel gemismod wordt. Ik vind trouwens "is een nuttige aanvulling/essentiële toevoeging op het artikel" niet de correctste term voor +3. Het gaat om extra informatie (aanvulling als in toevoeging) over het onderwerp die vooral +2/+3 verdienen, niet aanvullingen als in correcties ookal vinden sommigen die essentieël. Zie ook modFAQ.
"Ik kan echt geen enkele fatsoenlijke reden verzinnen waarom er niet met Mantle is getest anders dan het met opzet manipuleren van de uitkomst." Is gewoon een flame naar de redactie toe, of de redactie nou wat fout gedaan heeft of niet, dit hoort niet zo op de FP. Overigens is de reactie meer ontopic dan die ervoor, want CaptainPinda haalt wel degelijk andere dingen aan dan alleen "de redactie heeft het fout".\
[...]
Zie gedeeltelijk mijn punt hierboven.
Wat betreft de reden waarom er niet met Mantle getest is: er zou geen tijd zijn. Bullshit imo. Het kan best zo zijn dat er geen tijd is. Maar neem dan alsjeblieft een regel op dat door tijdsdruk niet met Mantle getest is en dat dit gezien het testsysteem weinig uit maakt. Neem vervolgens een poll op aan het einde van de review met de vraag naar de lezers of Mantle nog getest moet worden (dit zijn slechts de AMD kaarten, die hoeven dus niet terug en kan later toegevoegd worden). Maandag 1 juni is de review online gegaan. Neem op bij de poll dat er op Woensdag (of weet ik veel welke dag) gekeken zal worden naar de uitslag en dat er dan wel of niet nog extra met Mantle getest zal worden. Test de kaarten met o.a. Mantle en pas de review aan, neem dit op in de frontpage en zet hier duidelijk bij dat het om een toevoeging gaat. Probleem opgelost.
Puur ook om het voor de lezers objectief te houden. Je ziet jezelf als reviewers of niet. Als je vind dat je een reviewer bent, doe er dan ook alsjeblieft een beetje moeite voor.. Ben na deze discussie (hier en bij de review) érg benieuwd wat Tweakers gaat doen als de R9 390(X) uit komt evenals de rest van die kaarten. Wel of geen Mantle? Ik zeg het je bij deze:
Het zal mij niets verbazen als daar niks met Mantle gedaan wordt. - Vickiieee, 11.33 - 04-06-2015. Maar dat terzijde.

Waar zeg ik dan dat er niet meer over gediscussieerd mag worden? Ik zeg dat er in principe weinig nog te discussiëren valt omdat dit topic gericht is op het aanpakken van mismoderaties. De gewone modder hier kan hier niets meer aan veranderen, in dat licht heeft verdere discussie dan ook weinig nut (ook voor toekomstige lezers) omdat er toch niks aan gedaan kan worden. En om nu dit topic te kapen voor een hele discussie over wel of geen mismoderatie...