Ik ben blij dat ik een partner heb die nu ongeveer evenveel in het laatje brengt en haar eigen carrière aan het opbouwen is; ze staat ook grotendeels hetzelfde tegenover FO. Eigenlijk ook een reden naast het sociaal-emotionele aspect om vertrouwen te hebben in een duurzame toekomst samen; als je hetzelfde tegen de aard van plezier en geluk aankijkt (als in: niet per se gecorreleerd met materieel bezit of veel uitgeven) dan is het weer een potentiële strubbeling minder
Uiteraard is het aan éénieder om dat in goed overleg binnen de relatie te beslissen. Ik weet niet hoe ik ermee om zou gaan als ze daar niet in mee was gegaan. Aan de ene kant valt te beargumenteren dat het secundair is, maar afhankelijk van je karakter kan het ook veel zeggen over hoe je in het leven staat. En als dat niet matcht...
soms wel grappig om dat soort meuk te bekijken, maar vaak hersendodend.
Uiteraard is het aan éénieder om dat in goed overleg binnen de relatie te beslissen. Ik weet niet hoe ik ermee om zou gaan als ze daar niet in mee was gegaan. Aan de ene kant valt te beargumenteren dat het secundair is, maar afhankelijk van je karakter kan het ook veel zeggen over hoe je in het leven staat. En als dat niet matcht...
Wel apart, ik heb sinds enige tijd mijn TV-abonnement opgezegd (nu internet-only), maar ontvang analoog nog steeds alles!null schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:03:
[...]
Wat is dat? Oh dat kan ik niet ontvangenScheelt weer in de maandelijkse lasten, en scheelt ook een hoop ellendige TV
2k per maand zou objectief gezien (modaal/mediaan/gemiddeld inkomen) voor de meesten relatief veel moeten zijn inderdaad en dat is juist een (netto) inkomen waarbij alle toeslagen wegvallen.2000 eu per maand is wellicht niet veel voor mensen hier, maar voor vele andere mensen wel.
Al wordt het wel aangevuld met allerlei toeslagen natuurlijk.