@cerberusss Dat is meer vakantie vieren eigenlijk.
Maar in twee weken kun je ook wel een bijzondere plek opzoeken.
Echter, ga je gewoon twee weken lekker op het strand zitten, dan is dat wat meer uitwisselbaar met heel veel plekken, en kun je terecht zeggen dat het simpelweg een andere vorm van consumeren is.
Ik ben zelf meer van het reizen per auto/camper, en als je er dan 3 maanden op uit trekt, dan kun je rustig aan wat bijzondere plekken bezoeken. Ook zoals we eerder al een jaar op pad zijn geweest met de auto, buiten Europa getrokken.
Maar in grote lijnen is het wel wat flyingdutchboy zegt. Zelfs als het allemaal niet zo bijzonder is, is het gewoon genieten wat je nu al kunt doen ipv pas als je FO bent.
Maar in twee weken kun je ook wel een bijzondere plek opzoeken.
Echter, ga je gewoon twee weken lekker op het strand zitten, dan is dat wat meer uitwisselbaar met heel veel plekken, en kun je terecht zeggen dat het simpelweg een andere vorm van consumeren is.
Ik ben zelf meer van het reizen per auto/camper, en als je er dan 3 maanden op uit trekt, dan kun je rustig aan wat bijzondere plekken bezoeken. Ook zoals we eerder al een jaar op pad zijn geweest met de auto, buiten Europa getrokken.
Maar in grote lijnen is het wel wat flyingdutchboy zegt. Zelfs als het allemaal niet zo bijzonder is, is het gewoon genieten wat je nu al kunt doen ipv pas als je FO bent.
Mee eens.flyingdutchboy schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 03:20:
[...]
Ik vind het absoluut geen slecht idee. FO gaat toch gewoon om het kopen van TIJD. Als je FO bent, wat ga je dan doen? FO is niet het doel, het is een middel om je tijd naar keuze te besteden. Ik ga deze tijd invullen door ervaringen op te doen. Door nu ook te reizen doe ik ook nu al ervaringen op in plaats van alles uit te stellen.
Oh dan doe je je naam wel eer aanEn ja, het gaat ten koste van de spaar quota bij ons. Maar ben blij dat we het doen nu we nog gezond zijn. De laatste 3 jaar hebben we elk jaar 2x per jaar een intercontinentale vakantie gehad, en doen we minstens 1x per maand een stedentrip (binnen Europa).
[ Voor 3% gewijzigd door !null op 27-07-2017 09:51 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)