Thalaron schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:12:
[...]
Minder dan, ben benieuwd...
Zal wel opgelost worden, alleen wel jammer dat ik de beamer nu 3.5/4 maanden heb en hij al 2 weken op de werkbank heeft moeten staan en dan het probleem van 1 dode pixel is vervangen met een ronde groene vlek...
Zal het hier ook up to date houden!
Het heeft even geduurd...
Mijn ervaring met projectors en screens is alles behalve vlekkeloos verlopen helaas...
Eerst een dikke vouw in mijn scherm, uiteindelijk netjes vervangen voor Kingpinscreens!
Door bovenstaande problemen viel er een dode pixel in het midden van het scherm bij mijn Epson Projector (de 7200) niet op.. na 2x opgestuurd te hebben maar MService was de dode pixel vervangen met een dikke vlek in het beeld... na 3e keer opgestuurd kreeg ik het advies niets te doen aan de filter maar deze 1x per jaar te vervangen... Buiten dat ik daar nog geeneens aan heb gezeten, nu perfect beeld!
Maandagavond voor het 1st dus een perfect plaatje op een strak scherm kunnen zien (GoT s05e09!) en eindelijk:
Ik ben nu bezig met een boekenkast te maken welke achter de bank komt. Wil hierbij de beamer van het plafond af halen en op de bovenste plank plaatsen. Zonde van de loze leiding in het plafond... maar dan is de beamer wel minder prominent aanwezig in de woonkamer. Ben benieuwd of de HDMI kabel van 20 meter beter stand zal houden dan de 12 meter lange HDMI naar mini HDMI door de loze leiding... Eerst maar testen voordat ik alles definitief aanpas

(kabel door leiding doet het verder prima, maar de connector was er niet heel gelukkig mee en was omgeknakt... Beetje Duc-Tape doet wonderen maar merk dat een BD-Rip problemen geeft (vreemd genoeg... 15+ MKV's geven geen problemen..)
Wanneer de boekenkast af is zal ik nog wel een keer nieuwe foto's posten!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW