Goedemorgen mede tweakers en audiologen
Gezien ik al een geruime tijd (een jaar of 5) het idee heb om een dedicated HT te bouwen ben ik er nu ook daadwerkelijk mee begonnen.
Een paar weken geleden had ik de muren al geïsoleerd, maar omdat mijn zus het idee had om in Turkije te gaan trouwen en ik daar verplicht naar toe moest komen (ook geen hele slechte zaak, want het werd tenslotte betaald en met een graadje of 25 is dat best uit te houden) en ik nog hoop andere dingen moest doen ben ik nu eeeiiiindelijk in volle gang.
Hieronder wat foto's van de ruimte. De ruimte is 5x3.5 meter.

Hieronder is te zien dat ik een extra groep heb aangemaakt waar 4 apparaten op aangesloten kunnen worden. Het witte blokje met groen lampje is de dimmer met afstandbediening

Dit moet het uiteindelijk worden zo ongeveer. Althans dit is het streven
Hieronder een lijstje met apparatuur wat al in mijn bezit is :
Versterking : Cambridge Audio 651r 7.1
Blueray: Cambridge Audio 650BD
Cd speler: Cambridge Audio 651c
Front: Klipsch F2
Surround: Quadral M20 platinum
Center: Kef Q9c
Subwoofer: Kef PSW2500
Beamer: Panasonic PTAE4000
Hieronder een wenslijst:
Front: Quadral M40/50 platinum ( beluisterd
Surround: Quadral M20 ( al in bezit)
Surround Back: Quadral M20
Subwoofer: Puur afgaande van de specs en lovende recensies de SVS SP1000 of 2000 (ligt eraan of de SP1000 sterk genoeg is om een ruimte van 40 kuup te vullen) Sowieso is deze al beter dan mijn kef bas boxje en is daarom al een hele vooruitgang.
Scherm: Vast 21.9 projectiescherm
Ik zal hier en daar wat vragen stellen in dit topic als ik ergens niet uitkom of om advies te winnen.
Als ik iets fout doe sta ik helemaal open voor feedback dus schroom niet om mij op mn vingers te tikken. Gelieve niet te hard, want ik heb mn handjes nog nodig om dit project tot een mooi einde te brengen
Groeten,
Audione0
Gezien ik al een geruime tijd (een jaar of 5) het idee heb om een dedicated HT te bouwen ben ik er nu ook daadwerkelijk mee begonnen.
Een paar weken geleden had ik de muren al geïsoleerd, maar omdat mijn zus het idee had om in Turkije te gaan trouwen en ik daar verplicht naar toe moest komen (ook geen hele slechte zaak, want het werd tenslotte betaald en met een graadje of 25 is dat best uit te houden) en ik nog hoop andere dingen moest doen ben ik nu eeeiiiindelijk in volle gang.
Hieronder wat foto's van de ruimte. De ruimte is 5x3.5 meter.

Hieronder is te zien dat ik een extra groep heb aangemaakt waar 4 apparaten op aangesloten kunnen worden. Het witte blokje met groen lampje is de dimmer met afstandbediening

Dit moet het uiteindelijk worden zo ongeveer. Althans dit is het streven

Hieronder een lijstje met apparatuur wat al in mijn bezit is :
Versterking : Cambridge Audio 651r 7.1
Blueray: Cambridge Audio 650BD
Cd speler: Cambridge Audio 651c
Front: Klipsch F2
Surround: Quadral M20 platinum
Center: Kef Q9c
Subwoofer: Kef PSW2500
Beamer: Panasonic PTAE4000
Hieronder een wenslijst:
Front: Quadral M40/50 platinum ( beluisterd
Surround: Quadral M20 ( al in bezit)
Surround Back: Quadral M20
Subwoofer: Puur afgaande van de specs en lovende recensies de SVS SP1000 of 2000 (ligt eraan of de SP1000 sterk genoeg is om een ruimte van 40 kuup te vullen) Sowieso is deze al beter dan mijn kef bas boxje en is daarom al een hele vooruitgang.
Scherm: Vast 21.9 projectiescherm
Ik zal hier en daar wat vragen stellen in dit topic als ik ergens niet uitkom of om advies te winnen.
Als ik iets fout doe sta ik helemaal open voor feedback dus schroom niet om mij op mn vingers te tikken. Gelieve niet te hard, want ik heb mn handjes nog nodig om dit project tot een mooi einde te brengen

Groeten,
Audione0
[ Voor 5% gewijzigd door Audione0 op 31-03-2015 12:21 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt