Het grote Volkswagen topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 89 Laatste
Acties:
  • 449.104 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:47
Net even de navi kaarten uitgepakt. Het is voor MIB1 en MIB2 (Discover Pro Gen1 en Pro Gen 2)

Gewoon een fat32 kaartje formatteren op 4k clustergrootte en dan updaten :)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:51:
Net even de navi kaarten uitgepakt. Het is voor MIB1 en MIB2 (Discover Pro Gen1 en Pro Gen 2)

M'n auto staat hier beneden in de parkeerkelder op m'n werk al te updaten 8)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
wimmel_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:56:
[...]

M'n auto staat hier beneden in de parkeerkelder op m'n werk al te updaten 8)
Mooi, jij bent hierbij ons proefkonijn :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:57:
[...]

Mooi, jij bent hierbij ons proefkonijn :9
Als ik straks niet meer thuis kom en/of een volle tank brandstof onnodig verstook dan zoek ik je adres wel even op voor de rekening... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
wimmel_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:58:
[...]

Als ik straks niet meer thuis kom en/of een volle tank brandstof onnodig verstook dan zoek ik je adres wel even op voor de rekening... >:)
Komt helemaal goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bron: Autoweek.
De 1.5 TSI is er als Style en als Sport en daarbij lijkt de naamloze basisuitvoering dus puur behouden te zijn aan de 115 pk sterke 1.0 TSI. Wie de Style wenst, is € 29.455 krijg. Liever de stoerder aangeklede Sport-versie? Reserveer dan een bedrag van € 31.195. Schakelen gaat bij de 1.5 in alle gevallen vooralsnog met een handgeschakelde zesbak.
Nu nog een automaat op de Style en dan komt hij ook op mijn lijstje (welke steeds langer wordt)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

heb je toevallig ook een linkje voor de Discover media ? (gen1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Shanquish schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:03:
[...]

heb je toevallig ook een linkje voor de Discover media ? (gen1)
Helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hmm, net een hyundai i30n gezien. Wat een alternatief voor golf gti. Dat gaat volgens mij wel een populair karretje worden hier. 250/275pk, ziet er goed uit van binnen en vanbuiten en 5 jaar garantie voor minder dan 30k. Enkel jammer van het hyundai logo en het babyblauwe kleur.

(Stond op een aanhanger, dit weekend eens van korter bij gaan bekijken.)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
Dus die kaarten zijn geschikt voor die nieuwe navigatie in de Golf 7 met dat grote scherm (fingerprintmagnet)?

[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 06-11-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 09:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik geloof dat mijn auto er iets meer dan een uur over deed om te updaten. Tsja, eerste keer dat ik dat deed dus alles uitgeschakeld om te voorkomen dat mijn accu de geest zou geven. :9

'Hou rekening met 1 1/2 tot 4 uur'.

Valt er verder nog iets te updaten aan de MIB1? Staat namelijk ook een mogelijkheid tot updaten in het menu van de boardcomputer. Ik ben namelijk van de software updates.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
azz_kikr schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:16:
Hmm, net een hyundai i30n gezien. Wat een alternatief voor golf gti. Dat gaat volgens mij wel een populair karretje worden hier. 250/275pk, ziet er goed uit van binnen en vanbuiten en 5 jaar garantie voor minder dan 30k. Enkel jammer van het hyundai logo en het babyblauwe kleur.

Ik zie een vanaf prijs van 40k? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rainesh
tiguan schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:17:
Dus die kaarten zijn geschikt voor die nieuwe navigatie in de Golf 7 met dat grote scherm (fingerprintmagnet)?
Ja
GerCor schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:18:
[...]

Ik geloof dat mijn auto er iets meer dan een uur over deed om te updaten. Tsja, eerste keer dat ik dat deed dus alles uitgeschakeld om te voorkomen dat mijn accu de geest zou geven. :9

'Hou rekening met 1 1/2 tot 4 uur'.

Valt er verder nog iets te updaten aan de MIB1? Staat namelijk ook een mogelijkheid tot updaten in het menu van de boardcomputer. Ik ben namelijk van de software updates.
Als je een recente kaart hebt en een high speed (80mb/s) kaartje dan duurt het ongeveer 35min tot 1,5uur. Op het achtergrond blijft je kopieer proces doorlopen, dus je kunt gewoon je auto uit doen.

Menu van je boordcomputer is er geen update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:44

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Jero_B schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:19:
[...]

BE vs. NL :P :'(

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Jero_B schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:19:
[...]

:)B :+

Edit: net paar filmpjes gezien...wat klinkt dat karretje best lekker :p

[ Voor 18% gewijzigd door SadisticPanda op 06-11-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Had laastst een yt filmpje zitten kijken, leek me ook wel interessant. Geluid en interieur/opties zagen er wel goed uit.

Echter, nog geen opties/prijzen of configuratie mogelijk, vanaf is 40k, heb je ook bijna een golf gti voor.
Optioneel zijn Electronic Limited Slip Differential (E-LSD) op de vooras
Denk dat de Golf GTI met een mechanisch sper-diff toch wat beter is.

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 06-11-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
tiguan schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:17:
Als het goed is heb je ook Connect diensten en dan kun je vanaf je auto updaten. Weet alleen niet hoe snel dat zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik vind de kleur juist prima passen bij de zeer sportieve uitstraling. Maar ja, dan kijk ik naar het interieur/dashboard en dan is het toch weer allemaal ........... plastic.

Ik heb me er nooit in verdiept want kijk nooit naar auto's die niet uit Duitsland komen maar restwaarde/inruilwaarde? Lijkt me geen optie voor mij.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mad-Matt schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:02:
Bron: Autoweek.

[...]

Nu nog een automaat op de Style en dan komt hij ook op mijn lijstje (welke steeds langer wordt)
https://www.autoweek.nl/n...met-150-pk-sterke-15-tsi/
Hier de link. Bedankt! Zat hier op te wachten. Staat nog helaas niet in de configurator. @Rainesh misschien ook interessant voor jou/je ouders?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Rainesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:
[...]

Als het goed is heb je ook Connect diensten en dan kun je vanaf je auto updaten. Weet alleen niet hoe snel dat zal gaan.
Uhm, ik heb een dataplan van 1GB, ik ga mijn telefoon niet gebruiken voor dat soort dingen :P De auto heeft zelf ook een internet verbinding maar die kan je niet gebruiken voor dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Gunner schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:33:
[...]

https://www.autoweek.nl/n...met-150-pk-sterke-15-tsi/
Hier de link. Bedankt! Zat hier op te wachten. Staat nog helaas niet in de configurator. @Rainesh misschien ook interessant voor jou/je ouders?
Had zaterdag van de dealer dezelfde prijzen te horen gekregen en voor DSG moet je 2k bij optellen.... :| Helemaal geconfigureerd (1.5tsi, DSG, Sport, Assist systemen, 18inch, getint glas, Beats Audio :+, rear view camera, auto kofferklep, stoelpakket, winterpakket etc) kwam ik dus uit op 37k.

Bestuurdershulpsystemen pakket is behoorlijk uitgebreid, ACC, LA, BS (blind spot), TJA, VZE (verkeersbordenherkenning). Kennelijk werkt Rear Cross Traffic nu ook zonder Blind Spot.....@GeeMoney heeft het al ondervonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
tiguan schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:38:
[...]

Uhm, ik heb een dataplan van 1GB, ik ga mijn telefoon niet gebruiken voor dat soort dingen :P De auto heeft zelf ook een internet verbinding maar die kan je niet gebruiken voor dat soort dingen.
Volgens mij wel, want ik had laatst een Golf die uit zichzelf ging updaten. Zonder een telefoon verbonden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Rainesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:38:
[...]

Had zaterdag van de dealer dezelfde prijzen te horen gekregen en voor DSG moet je 2k bij optellen.... :| Helemaal geconfigureerd (1.5tsi, DSG, Sport, Assist systemen, 18inch, getint glas, Beats Audio :+, rear view camera, auto kofferklep, stoelpakket, winterpakket etc) kwam ik dus uit op 37k.
Oh valt me nog mee (ook de DSG meerprijs, had op 2500 gerekend)! heb voor mezelf 40K budget maar minder is beter :) . Moet het ook nog 'verkopen' aan m'n vrouw :+

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 06-11-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@Rainesh Voor de meest simpele dingen moet je je telefoon inzetten als wifi hotspot. Zelfs voor uitgebreide verkeers info. Ik heb het volgens mij al eens geprobeerd de kaarten te updaten in de auto zelf, maar toen zei die dat ik een WLAN verbinding moest opzetten volgens mij.

En anders, moet ik ff een mailtje richting de dealer doen, want dan mis ik wat functionaliteiten.

[ Voor 15% gewijzigd door tiguan op 06-11-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:54
[...]

Bestuurdershulpsystemen pakket is behoorlijk uitgebreid, ACC, LA, BS (blind spot), TJA, VZE (verkeersbordenherkenning). Kennelijk werkt Rear Cross Traffic nu ook zonder Blind Spot.....@GeeMoney heeft het al ondervonden :P
Gek genoeg kan ik het nergens in de brochure vinden of beschrijvingen.
Echter vergis je je niet snel als hij inkicked :+ . Alsof ik achteruit tegen een betonnen plaat aanreed zo hard remde hij plots af met een waarschuwing in het AID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:
[...]

Had laastst een yt filmpje zitten kijken, leek me ook wel interessant. Geluid en interieur/opties zagen er wel goed uit.

Echter, nog geen opties/prijzen of configuratie mogelijk, vanaf is 40k, heb je ook bijna een golf gti voor.
Daar zit ik ook beetje op te wachten...Wat is optioneel/standaard en wat kost het? Nuja, zal ieder geval toch goedkoper zijn dan de VW. Daar kost extra bekerhouder al 700€ :D

Of je met met karige GTI rondrijden, dan is het helemaal zielig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

azz_kikr schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:46:
[...]
Daar zit ik ook beetje op te wachten...Wat is optioneel/standaard en wat kost het? Nuja, zal ieder geval toch goedkoper zijn dan de VW. Daar kost extra bekerhouder al 700€ :D
Zo, dat is flink aan de prijs. Ik zit namelijk zelf hier aan te denken; 9 tientjes erbij doen en inclusief montage. Maar kan nog geen filmpje vinden hoe het er dan uitziet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C7fQbM85Hl9YBym4CfkBnwoR/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 06-11-2017 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
dan komt dat vanzelf wel, heb altijd het idee dat de 'mei' update nieuwe wegen toevoegt en de 'november' update foutjes wegpoetst... maar dat is een aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 21:45
Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:

Denk dat de Golf GTI met een mechanisch sper-diff toch wat beter is.
Het is echt zo wat exact hetzelfde als de GTI, basismodel GTI en i30N hebben geen speciaal differentieel, maar doen wat met hun remmen op de vooras om een sper diff na te doen. De performance varianten van de GTI en de i30N hebben beiden een speciaal diff dat elektronisch aangestuurd wordt en de kracht tussen links en rechts kan verdelen. Denk haldex vierwielaandrijving maar dan tussen de voorwielen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
GerCor schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:59:
[...]

Zo, dat is flink aan de prijs. Ik zit namelijk zelf hier aan te denken; 9 tientjes erbij doen en inclusief montage. Maar kan nog geen filmpje vinden hoe het er dan uitziet.

[afbeelding]
Alleen als je een GTI hebt of een R moet je dit doen. Op de rest gewoon lekker laten liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

Poh, das best duur voor een Polo op hoge poten.
(Maar hij is wel leuk)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

RodeStabilo schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:28:
[...]
Alleen als je een GTI hebt of een R moet je dit doen. Op de rest gewoon lekker laten liggen :+
Hoezo? Ik vind het wel mooi, mooier dan wat ik nu heb. Mijn zoon heeft een tot R32 omgebouwde Golf 5. Ik vind die pijpjes bij hem in het midden wel erg mooi staan.

Maar ik liet het eerder zien omdat je voor 9 tientje meer voor een bekerhouder (geloof ik natuurlijk niks van) ook een dubbele uitlaat kunt laten in-/opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Mad-Matt schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:31:
[...]

Poh, das best duur voor een Polo op hoge poten.
(Maar hij is wel leuk)
Het is bijna net zo groot als een Golf 7, staat ook op hetzelfde platform dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
GerCor schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:38:
[...]

Hoezo? Ik vind het wel mooi, mooier dan wat ik nu heb. Mijn zoon heeft een tot R32 omgebouwde Golf 5. Ik vind die pijpjes bij hem in het midden wel erg mooi staan.
Dat snap ik het is wel fraai, alleen hoort het in mijn ogen meer bij een wagen die ook echt snel is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Rainesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:38:
[...]
Het is bijna net zo groot als een Golf 7, staat ook op hetzelfde platform dacht ik.
Staat inderdaad op het MQB-A platform net als de Golf, de Polo staat op MQB-A0.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

RodeStabilo schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:58:
[...]

Dat snap ik het is wel fraai, alleen hoort het in mijn ogen meer bij een wagen die ook echt snel is :)
Oké. In mijn ogen is het alleen maar optisch. Je verschuift de dubbele uitlaat, die ik nu ook al heb, van de bestuurderszijde naar het midden. Toch een mannendingtje, symmetrie.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 06-11-2017 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

GerCor schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:38:
[...]

Maar ik liet het eerder zien omdat je voor 9 tientje meer voor een bekerhouder (geloof ik natuurlijk niks van) ook een dubbele uitlaat kunt laten in-/opbouwen.
Die bekerhouder van 700euro is beetje sarcasme.... :+

Tis gewoon een feit dat opties op een vag wagen tering duur zijn ivg met andere merken.

Ps Liever een r32 die eruitzit als een base golf 5 dan een base golf 5 die eruit ziet als een r32..

Btw niemand idee waar je uitlaatdempers (standaardvervangers tot heel licht sportief ) voor een tiguan 4motion kan vinden. Liefst in roestvrijstaal. Heb al eens rondgekeken maar veel is er toch niet te vinden :(

Mijne begint echt lelijk te worden :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Update was om 11:30 uur al klaar met installeren maar vanwege wat "werk" (moet schijnbaar ook gebeuren :? ) nu pas een terugkoppeling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5TGwBpTPHR193cUrONHI63Qy/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/71mZNH428mS2t8N79LcVkD4q/medium.jpg

Werkt als een zonnetje op een MIB1 dus test geslaagd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
wimmel_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:18:
[...]

Update was om 11:30 uur al klaar met installeren maar vanwege wat "werk" (moet schijnbaar ook gebeuren :? ) nu pas een terugkoppeling.

[afbeelding]

[afbeelding]

Werkt als een zonnetje op een MIB1 dus test geslaagd :9
Hoe lang heeft het dus eigenlijk geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-02 21:45

Deze update is toch al een tijdje uit? Maand ongeveer? Ik heb die van mij 3 of 4 weken geleden geüpdatet, of is er inmiddels weer iets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:28:
[...]

Hoe lang heeft het dus eigenlijk geduurd?
Met downloaden + uitpakken + kopieren naar USB + Installeren in de auto iets minder dan 2 uur.
wimmel_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:42:
[...]

Had Skoda ze wéér eerder?/ :X :? :(

_/-\o_ _/-\o_
Daar starte ik de Download, om 11:30 uur was 'ie up-2-date in m'n auto _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 06-11-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
adis schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:44:
[...]

Deze update is toch al een tijdje uit? Maand ongeveer? Ik heb die van mij 3 of 4 weken geleden geüpdatet, of is er inmiddels weer iets uit?
Deze is in november uitgekomen. Dit is "2018", hiervoor was het "2017-2018".

Dus je mag weer gaan updaten :)

@wimmel_1

netjes. Wat voor kaartje heb je gebruikt?

[ Voor 4% gewijzigd door Rainesh op 06-11-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Als ik mijn ww wil resetten van Car-net en ik volg de link uit de email en geef een nieuwe wachtwoord op krijg ik de volgende melding:

Er is een fout opgetreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:50:
[...]

Deze is in november uitgekomen. Dit is "2018", hiervoor was het "2017-2018".

Dus je mag weer gaan updaten :)

@wimmel_1

netjes. Wat voor kaartje heb je gebruikt?
Géén :)

Gewoon een USB 3 stickje van 64GB dus gedeelte op de laptop (Ná download uitpakken van SSD naar USB) is dan lekker snel. De update in de auto duurt meestal iets van 30 á 35 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:51:
Als ik mijn ww wil resetten van Car-net en ik volg de link uit de email en geef een nieuwe wachtwoord op krijg ik de volgende melding:

Er is een fout opgetreden.
Car-net werkte bij mij plots vanochtend ook niet.
Ik heb nog geen resets gedaan maar ik heb dit 1 keer eerder gehad en de dag daarna werkte alles opeens weer. (opnieuw koppelen met Phone deed vanochtend niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ah, dan zal er wel een algehele storing zijn oid.

Ik wilde het chassisnr van de gte invoeren, klopt het dat je via car-net de climaatregeling automatisch kan starten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:06:

Ik wilde het chassisnr van de gte invoeren, klopt het dat je via car-net de climaatregeling automatisch kan starten ?
Ik niet in ieder geval, wellicht heb je daar een bepaalde optie voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Misschien dat dit ook alleen kan als hij via de laadpaal gekoppeld is ?

Ik dacht het wordt vannacht -3, dacht ff kijken of het kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:12:
Misschien dat dit ook alleen kan als hij via de laadpaal gekoppeld is ?

Ik dacht het wordt vannacht -3, dacht ff kijken of het kan :D
Bij de GTE kun je het starten als hij aan de laadpaal hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Waarom alleen via de laadpaal? Ik kan niet altijd laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:06:

Ja dat kan, al dan niet met een schedule. En je kan ook instellen of hij idd wel of niet aan de laadpaal moet staan, al ga ik nu van een e-Golf uit.

[ Voor 14% gewijzigd door tiguan op 06-11-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:16:
Waarom alleen via de laadpaal? Ik kan niet altijd laden.
Geen idee, nooit in verdiept maar volgens mij omdat je standkachel op stroom werkt ipv benzine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Is dat toevallig onder E-manager, basisinstellingen.
Ik dacht dat dit alleen van toepassing was als hij aan de laadpaal stond.
Rainesh schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:18:
[...]

Geen idee, nooit in verdiept maar volgens mij omdat je standkachel op stroom werkt ipv benzine.
Ja er zit een 8,8 kWh accu in, stroom genoeg zou ik zeggen :+

Ik ga het vanavond ff opzoeken mensen.
anders weer vanouds starten dan krabben :D

[ Voor 61% gewijzigd door Viper® op 06-11-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Heb je geen voorruitverwarming dan? Dat werkt ook ideaal.

[ Voor 23% gewijzigd door tiguan op 06-11-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Zo te zien niet

https://www.topgear.nl/au...-voorruit-van-volkswagen/
Verwarmbare en warmtewerende voorruit, die het interieur meer beschermd tegen opwarming dan een normale voorruit.
Wel bij de passat en golf GTD/GTI, niet de highline schijnbaar

[ Voor 138% gewijzigd door Viper® op 06-11-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:24
GTE kun je ook prima op de accu laten starten/voorverwarmen, zolang er maar genoeg prik in de accu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh da's weer wat anders, ik heb nog van die kleine draadjes in de voorruit zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:37
Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:26:
Zo te zien niet

https://www.topgear.nl/au...-voorruit-van-volkswagen/

[...]

Wel bij de passat en golf GTD/GTI, niet de highline schijnbaar
Als je de 1.5 kiest bij de golf staat hij er wel tussen. (Ik keek bij de highline)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Eddos schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:02:
GTE kun je ook prima op de accu laten starten/voorverwarmen, zolang er maar genoeg prik in de accu zit.
Ik heb het boekje verder niet gelezen, maar als je de auto start staat hij volgens mij standaard in e-mode.
Als de accu dan leeg is gaat hij over in hybride en laadt hij bij. Echter maar beperkt, dus je kan 5/6 km op de accu rijden.
Je moet dan handmatig aangeven dat je de accu wilt opladen. Ik snap dat de auto natuurlijk afgesteld is om de accu op te rijden en die relatief leeg te houden zodat je bij de laadpaal de meeste winst pakt.
Echter heb ik niet echt een instelling gevonden om aan te geven dat hij de accu rond 50% moet houden.
Ik laad de accu wel eens helemaal op maar uiteindelijk ook in hybride verbruikt hij hem langzaam op, ook in GTE mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik probeer die navigatie update op m'n SD kaart te zetten met Discover Care en net zoals vorige keer ziet ie de SD kaart niet :( Iemand enig idee wat hier fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haltec
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:05
Het zou mooi zijn als er in de Discover/navigatie een optie zou komen dat je zelf kunt bepalen of je een andere/snellere route wilt nemen. Vrees dat dit niet met de kaarten informatie mee zal komen maar eerder een systeem update van de Discover Pro unit zelf is? komen die ook uit of moet je hiervoor naar de dealer? en wanneer weet je of er zo'n update is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zou ook mooi zijn als je een contactpersoon kunt selecteren en dan; navigeren naar. En, hoewel ik hier nieuw ben, heb ik begrepen dat er in mei en november een update is. Maar kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

De prijzen voor de nieuwe Polo GTI (in NL) zijn bekend kennelijk, €29.590 voor 200 pk en een top van 237 km/u met de 100 km/u in 6,7 seconden. In eerste instantie alleen met DSG, in 2018 ook met de 6 handbak.

Wat vinden we, redelijk geprijsd voor wat je dan krijgt?

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4585/26443628899_fdeb376f68_z.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Weemism op 06-11-2017 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

tiguan schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:37:
Ik probeer die navigatie update op m'n SD kaart te zetten met Discover Care en net zoals vorige keer ziet ie de SD kaart niet :( Iemand enig idee wat hier fout gaat?
Als je er iets anders op zet, muziek bijvoorbeeld. Ziet de Discover Care de SD dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Weemism schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:39:
De prijzen voor de nieuwe Polo GTI (in NL) zijn bekend kennelijk, €29.590 voor 200 pk en een top van 237 km/u met de 100 km/u in 6,7 seconden. In eerste instantie alleen met DSG, in 2018 ook met de 6 handbak.

[afbeelding]
Poe persoonlijk vind ik het echt superdik dat ze er een 2.0 turboblok met 200pk inlepelen _/-\o_

Verder was de prijs al bekend; stond al in de folder maar niet wat de extra specs zijn behalve de motorisering.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 06-11-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

GerCor schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:05:
Zou ook mooi zijn als je een contactpersoon kunt selecteren en dan; navigeren naar. En, hoewel ik hier nieuw ben, heb ik begrepen dat er in mei en november een update is. Maar kan het mis hebben.
Dat werkt toch gewoon op de/je Discover Pro (GEN1)? Ik kan hier in ieder geval al m'n contact's gewoon met adres vinden in m'n Discover Pro én de autor er naar toe laten navigeren.

M'n iPhone heeft alle contacts incl. adressen in de iCloud staan én synced die gegevens keurig met de Discover Pro in m'n auto op het moment dat ik de iPhone koppel via BT (én nee: Ik heb géén Apple CarPlay
of zoiets, de MIB-1 had dat soort fancy dingen nog niet in 2014).Ik krijg ook altijd gewoon 3 route's voorgesteld, snelste, kortste en meest economische. Wijk ik af van de gekozen route dan herberekent 't ding ook zélf weer op basis van het gekozen type route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
tiguan schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:37:
Gebruik je een Mac of Windows?
Is je kaart FAT32 met een clustersize van 4k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

wimmel_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:27:
[...]
Dat werkt toch gewoon op de/je Discover Pro (GEN1)? Ik kan hier in ieder geval al m'n contact's gewoon met adres vinden in m'n Discover Pro én de autor er naar toe laten navigeren.
Inderdaad. Nooit geweten. We hebben dit systeem ook in de bedrijfswagens, morgen eens even kijken dan. Altijd handmatig ingevoerd .... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haltec
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:05
wimmel_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:27:
[...]

Ik krijg ook altijd gewoon 3 route's voorgesteld, snelste, kortste en meest economische. Wijk ik af van de gekozen route dan herberekent 't ding ook zélf weer op basis van het gekozen type route.
Bedoelde eigenlijk op basis van file informatie. Was gewend om altijd een voorstel te krijgen en dan kon ik zelf bepalen of het verstandig was om die route wel of niet te nemen. Nu kan ik alleen kiezen voor dynamische routes maar die past dit volgens mij automatisch aan en geeft mij geen keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

haltec schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:44:
[...]

Bedoelde eigenlijk op basis van file informatie. Was gewend om altijd een voorstel te krijgen en dan kon ik zelf bepalen of het verstandig was om die route wel of niet te nemen. Nu kan ik alleen kiezen voor dynamische routes maar die past dit volgens mij automatisch aan en geeft mij geen keuze...
Klopt, en da's inderdaad wel ooit een beetje (érg) irritant. Ik houd er hier gewoon rekening mee dat 't ding niet altijd gelijk heeft...

Beetje gelijk aan het rijden met een vrouw in de auto... NÉÉ, ik luister even BE-WUST niet naar je, je pakt de "discussie" maar weer op als je ziet dat er geen weg meer terug is naar je "eigen" route O-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Bij mij is de navigatiestem van een vrouw .... dus .... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

GerCor schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:52:
Bij mij is de navigatiestem van een vrouw .... dus .... 8)
Die stem staat hier sowieso op "alleen waarschuwingen" zodat er alleen in geval een omleiding of vertraging "gebabbeld" wordt door dat apparaat (en dan nog presteert "ze" 't ooit om door de muziek óf nieuwsberichten heen te gaan ouwehoeren met volstrekt zinloze meldingen).

Maar als jij deze apparaten ook in de bedrijfswagens hebt dan is 't misschien wel eens de moeite waard om een eigen "POI" database te maken met de adressen van klanten/vestigingen? Kon vrij simpel middels de "POI WEB Tool" op de duitse VW site maar ook daar kan ik dat spel helaas niet meer vinden.... 8)7

http://www.volkswagen.de/.../poi-listen-sammlung.html Die loopt nú dus "dood", helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 06-11-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

[afbeelding]
Als je dit filmpje bekijkt dan weet je alles over de details van deze GTI.

YouTube: VW Polo GTI Mk6 REVIEW Exterior/Interior/Facts - all-new Volkswagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
GeeMoney schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:39:
[...]

Gebruik je een Mac of Windows?
Is je kaart FAT32 met een clustersize van 4k ?
Ik had 'm opnieuw geformatteerd in Windows, clustersize weet ik ff niet meer. Maar heb maar direct de file gedownload en de inhoud gekopieerd naar 't kaartje. Zo ff kijken of de auto 't pakt.

Ik heb 't kaartje er in gestopt en op de update knop gedrukt, hij blijft vrij lang zoeken. Is dat normaal?

Hij kan de contents lezen, want als ik naar een ander deel van het systeem ga, zie ik wel de mappen er op staan.

[ Voor 22% gewijzigd door tiguan op 06-11-2017 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

tiguan schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:54:
[...]

Ik had 'm opnieuw geformatteerd in Windows, clustersize weet ik ff niet meer. Maar heb maar direct de file gedownload en de inhoud gekopieerd naar 't kaartje. Zo ff kijken of de auto 't pakt.
Formateren als FAT32 met de standaard setting (4K) werkt gewoon goed, wél kun je 't beste 7-ZIP gebruiken als package manager om 't spul uit te pakken, WIN-ZIP en de Windows Buid-In packagemanager vernachelen wel eens wat (net zoals een MAC dat helaas doet....).

P.S. Die download van @Rainesh van vanochtend is alleen voor de VW Discover PRO MIB-1 en MIB-2!! Niet dat je deze update voor een Discover Media aan 't gebruiken bent, hé? :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 06-11-2017 22:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rainesh
wimmel_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:05:
[...]

Formateren als FAT32 met de standaard setting (4K) werkt gewoon goed, wél kun je 't beste 7-ZIP gebruiken als package manager om 't spul uit te pakken, WIN-ZIP en de Windows Buid-In packagemanager vernachelen wel eens wat (net zoals een MAC dat helaas doet....).

P.S. Die download van @Rainesh van vanochtend is alleen voor de VW Discover PRO MIB-1 en MIB-2!! Niet dat je deze update voor een Discover Media aan 't gebruiken bent, hé? :*)
@tiguan heeft een 10.000watt stofzuiger als auto (E-Golf :P) die hebben standaard Discover Pro dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb de grote zonder echte knoppen zeg maar. Waar staat MIB voor dan? Zo heten de mappen op die SD kaart ook.

Vind al die namen die VW geeft aan die systemen niet echt makkelijk uit elkaar te houden.

En LOL @Rainesh _O-

Je kan grappies maken wat je wil, maar het is wel de toekomst dat elektrische rijden. ;) En ik ben heel erg blij dat VW de Golf in heeft gezet als één van hun eerste EV's, want ik had niet graag in zo'n retard mobieltje gereden.

[ Voor 95% gewijzigd door tiguan op 06-11-2017 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

[afbeelding]
Meh..
ik vind het te duur, paar opties en je zit zo op 40k. Het is en blijft een Polo.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:26
Ik kom me even melden hier.
Net de V60 ingeleverd en dus verhuis ik van topic.
Nieuwe (lease)auto:
Passat Variant Highline 1.6tdi dsg (helaas een CO2 grens, vandaar dit kleine motortje) in de kleur Mangaan Grijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

tiguan schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:25:
Ik heb de grote zonder echte knoppen zeg maar. Waar staat MIB voor dan? Zo heten de mappen op die SD kaart ook.

Vind al die namen die VW geeft aan die systemen niet echt makkelijk uit elkaar te houden.

En LOL @Rainesh _O-

Je kan grappies maken wat je wil, maar het is wel de toekomst dat elektrische rijden. ;) En ik ben heel erg blij dat VW de Golf in heeft gezet als één van hun eerste EV's, want ik had niet graag in zo'n retard mobieltje gereden.
Kijk eens in je dashboard kastje, zitten er daar twee "SD Card Sloten" waarbij 't éérste slot (linker slot) een SD kaartje bevat en als je dat kaartje er uit pakt je Navi écht niets meer weet (behalve de "E" wegen in de landen van de EU, die staan er dan geloof ik nog wel op).

De Discover Media heeft sinds 2015 overigens ook de mogelijkheid om met een "groot" scherm uitgerust te worden (en is dan alsnog afhankelijk van de SD Card omdat er geen interne SSD in 't apparaat zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Er zitten 2 sloten idd, maar geen kaartje. De navi draait vanaf 't interne geheugen.

Ik heb zelf een SD kaart gekocht speciaal om de navi te updaten.

[ Voor 28% gewijzigd door tiguan op 06-11-2017 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

tiguan schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:51:
Er zitten 2 sloten idd, maar geen kaartje. De navi draait vanaf 't interne geheugen.

Ik heb zelf een SD kaart gekocht speciaal om de navi te updaten.
Het is de bedoeling dat je download naar je PC, dan het programma 7-zip opstarten en daarmee de bestanden uitpakken op een volledig lege SD card als bestemming.

PC -> bestanden uitpakken met 7-zip -> sd card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Zo ver was ik ook al. Maar als ik 't kaartje in de auto stop en dan op update druk, blijft ie heel lang zoeken. Morgen nog maar ff kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
Belangrijk is de FAT32 met 4k clustersize heb ik gemerkt.
Vanaf een Mac kan ook maar je moet dan wel even alle ‘._*’ en de ‘.Spotlight*’ wegflikkeren voor het unmounten/verwijderen.

Vanaf een terminal kan dat met:
code:
1
2
3
4
5
6
cd /Volumes/<naam sd kaart>
find ./ -name ._* -exec ls -la {} \;

Als de lijst klopt kan ke ze definitief verwijderen:
find ./ -name ._* -exec rm -rf {} \;
find ./ -name .Spotlight* -exec rm -rf {} \;

Dan zet je het verdorie tussen code tags en nog interperteert hij mijn code :+

[ Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 06-11-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

GeeMoney schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:09:
Belangrijk os de FAT32 met 4k clustersize heb ik gemerkt.
Vanaf een Mac kan ook maar je moet dan wel even alle “._*” en de “.Spotlight*” wegflikkeren voor het unmounten/verwijderen.

Vanaf een terminal kan dat met:
code:
1
2
3
4
5
6
7
cd /Volumes/<naam sd kaart>
find ./ -name &#8220;._*&#8221; -exec ls -la {} \;

Als de lijst klopt kan ke ze definitief verwijderen:
find ./ -name &#8220;._*&#8221; -exec rm -rf {} \;
find ./ -name &#8220;.Spotlight*&#8221; -exec rm
-rf {} \;
Misschien moet de TS dat maar eens in de OP gaan vermelden, ik heb dat geloof ik al sinds 2012 een aantal keer geroepen.... ;)

Een MAC zet een paar extra-gratis attributen én bestanden op een SD kaartje waar VW niet mee overweg kan, ook niet als je dat kaartje voor muziek alléén gebruikt (je mist dan ooit zelfs spontaan mappen in de root).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@GeeMoney Ik heb de vorige keer het juist via een Mac gedaan en dat ging prima, zelfs met die spotlight folder. Maar mijn Macbook is 9 jaar oud (kwaliteit he) en 't duurde letterlijk een hele nacht om dat voor elkaar te krijgen. Vandaar dat ik 't liever op mijn Windows notebook doe :P die is wat nieuwer en sneller.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 06-11-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Inmiddels ook even de download aangezet. Morgen even een SD-card scoren nu ik weet dat er 2 updates per jaar zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tXlNXUrSCz6tLbxKRffY9MTL/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:24
Viper® schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:46:
[...]

Ik heb het boekje verder niet gelezen, maar als je de auto start staat hij volgens mij standaard in e-mode.
Als de accu dan leeg is gaat hij over in hybride en laadt hij bij. Echter maar beperkt, dus je kan 5/6 km op de accu rijden.
Je moet dan handmatig aangeven dat je de accu wilt opladen. Ik snap dat de auto natuurlijk afgesteld is om de accu op te rijden en die relatief leeg te houden zodat je bij de laadpaal de meeste winst pakt.
Echter heb ik niet echt een instelling gevonden om aan te geven dat hij de accu rond 50% moet houden.
Ik laad de accu wel eens helemaal op maar uiteindelijk ook in hybride verbruikt hij hem langzaam op, ook in GTE mode.
Klopt, hij start altijd in e-mode.
Ik rijd eigenlijk nooit de accu leeg bij vertrek, maar kijk naar mijn reis (stadsverkeer - snelweg -stadsverkeer) en gebruik dan de accu voor de stadsreizen.
Volgens mij is het programma qua laden ongeveer als volgt:
- In GTE laad hij de accu tot 20/22km accu-reserve op wanneer de reserve daaronder staat, anders 'snoept' hij stroom totdat hij op dat niveau zit. Hij houd de accu in GTE-modus op ongeveer dat elektrisch kilometrage.
- Hybrid tot 10/11km accu-reserve.
- Battery Charging: laden tot vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Eddos schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:30:
[...]

Klopt, hij start altijd in e-mode.
Ik rijd eigenlijk nooit de accu leeg bij vertrek, maar kijk naar mijn reis (stadsverkeer - snelweg -stadsverkeer) en gebruik dan de accu voor de stadsreizen.
Volgens mij is het programma qua laden ongeveer als volgt:
- In GTE laad hij de accu tot 20/22km accu-reserve op wanneer de reserve daaronder staat, anders 'snoept' hij stroom totdat hij op dat niveau zit. Hij houd de accu in GTE-modus op ongeveer dat elektrisch kilometrage.
- Hybrid tot 10/11km accu-reserve.
- Battery Charging: laden tot vol.
Ah ok, handig om te weten.

Ik vind het wel apart dat wanneer je 's ochtends weg rijdt hij in e-mode blijft, ook al rij je 135 op de snelweg. Als de accu dan leeg is slaat de koude motor aan en deze moet direct 3500+ toeren draaien, niet optimaal. Zet hem nu in hybrid zodat de motor al warm draait.

Gisteren via de E-manager een laadpaal (klimatiseren) en rijtijd ingesteld van 07:30, bij basis instellingen aangezet dat klimatiseren vanaf de accu mocht en vanmorgen direct wegrijden, niks meer krabben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adis
wimmel_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:12:
[...]

Misschien moet de TS dat maar eens in de OP gaan vermelden, ik heb dat geloof ik al sinds 2012 een aantal keer geroepen.... ;)

Een MAC zet een paar extra-gratis attributen én bestanden op een SD kaartje waar VW niet mee overweg kan, ook niet als je dat kaartje voor muziek alléén gebruikt (je mist dan ooit zelfs spontaan mappen in de root).
Pff, ik heb het zelf ook flink wat keren geprobeerd voordat ik hierachter kwam 8)7

@Rainesh

Na deze update zie ik nog steeds versie 2017/2018, meer mensen die dit ook hebben? Ik had hier eigenlijk alleen 2018 verwacht :?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kdR6oG/e6777850_cc0d_4762_b1ff_e244d56f5357.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
adis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:06:
[...]

Pff, ik heb het zelf ook flink wat keren geprobeerd voordat ik hierachter kwam 8)7

@Rainesh

Na deze update zie ik nog steeds versie 2017/2018, meer mensen die dit ook hebben? Ik had hier eigenlijk alleen 2018 verwacht :?

[afbeelding]
Heb je wel de juiste gedownload en is je update wel klaar? Er hoort 2018 te staan. Kennelijk heeft ie niks geupdate, want er staat nog 0161 ipv 0166

@wimmel_1 wat staat er bij jou

[ Voor 8% gewijzigd door Rainesh op 07-11-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adis
Rainesh schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:17:
[...]

Heb je wel de juiste gedownload en is je update wel klaar? Er hoort 2018 te staan.
Apart, ik heb jouw linkje gedownload en update was helemaal uitgevoerd incl melding dat update afgerond is. Als je zegt dat er echt 2018 moet staan ga ik het nogmaals proberen, vanaf scratch, dit linkje toch: Volkswagen update pagina

En ik download dan het complete bestand: Linkje naar complete bestand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
adis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:21:
[...]

Apart, ik heb jouw linkje gedownload en update was helemaal uitgevoerd incl melding dat update afgerond is. Als je zegt dat er echt 2018 moet staan ga ik het nogmaals proberen, vanaf scratch, dit linkje toch: Volkswagen update pagina

En ik download dan het complete bestand: Linkje naar complete bestand
Je moet het linkje van mij gebruiken, welke jij niet linkt zijn de 2017-2018 (0161) kaarten.

[ Voor 81% gewijzigd door Rainesh op 07-11-2017 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adis
Rainesh schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:22:
[...]

Je moet het linkje van mij gebruiken, welke jij niet linkt zijn de 2017-2018 (0161) kaarten.
|:( 8)7 Sorry, ik heb idd de verkeerde link gebruik, juist link is P166_N60S5MIBH3_EU_NT.7z en dus niet de P161_N60S5MIBH3_EU_NT.7z

[ Voor 8% gewijzigd door adis op 07-11-2017 09:26 . Reden: update link url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik wil deze gaan halen. Lukt het hiermee of moet ik een snellere gaan halen?

https://www.expert.nl/samsung-evo-microsdhc-32gb-sd-adapter

of deze;

https://www.expert.nl/sam...hc-uhs-i-32gb-met-adapter

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 07-11-2017 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Vanmorgen ging de update opeens wel goed, geen idee wat nou precies het probleem is van gisteren. Misschien wil die alleen updaten als de auto echt aan staat? Gisteren had ik alleen de navi unit aan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

tiguan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:30:
Vanmorgen ging de update opeens wel goed, geen idee wat nou precies het probleem is van gisteren. Misschien wil die alleen updaten als de auto echt aan staat? Gisteren had ik alleen de navi unit aan gezet.
Bij de vorige versie, de 2017/2018 had ik mijn auto op contact staan en ging het probleemloos. De nieuwste download kan ik nog niks over zeggen. Morgen pas mee bezig want dan komt mijn SD binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:17:
[...]

Heb je wel de juiste gedownload en is je update wel klaar? Er hoort 2018 te staan. Kennelijk heeft ie niks geupdate, want er staat nog 0161 ipv 0166

@wimmel_1 wat staat er bij jou
Zie: wimmel_1 in "Het grote Volkswagen topic - Deel 3"

Onderste plaatje :+

Pagina: 1 ... 68 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.