Uh ....ik moet verliefd zijn op een auto wil ik er geld aan uitgeven. Ik kocht in 2003 een splinternieuwe Opel Vectra, nadat ik de daarvoor splinternieuwe Astra GSI had gekocht. (Ook auto's waar ik verliefd op was)..
Opel? Ja, want kijk eens naar de kilometerstand waarmee ik de Vectra GTS 2.2 heb achtergelaten in Assen toen ik de VW Golf -en daar ben ik nu verliefd op- ophaalde.
Nog nooit de uitlaat hoeven vervangen, wel, uiteraard, nieuwe banden en 2 keer een Xenonlamp. (ja, die lampen die volgens de folder langer meegaan dan de auto zelf).
En op de Skoda Kodiaq of Seat Ateca kan ik, zelfs door te liegen, niet verliefd worden. Nee, Golf, wit met panoramadak was en is mijn droomauto. Motor, dus R, GTI, of wat ik nu heb, de TSI 1.4 maakt mij helemaal niks uit. (ik koop van mijn leven trouwens nooit een diesel)
Ik heb de Grandland X in Zwolle zien staan bij de dealer maar is me nu nog eventjes te duur. Nog mooier is de VW Tiguan maar je kunt ook overdrijven natuurlijk. Ik zag een 2e hands staan voor € 54.000,--
Als je bij de VW Golf, zoals ik die heb: wit met panormadak, kijkt, dan zie nogal wat uitvoeringen m.b.t. de voorkant, spoilers en koplampen. Nou, dan vind ik de spoiler van de R en GTI niet zo mooi als die ik nu heb. Zou de Golf zwart zijn, dan valt dat al veel minder snel op.
Details maar voor mij wel doorslaggevend wil ik er verliefd op worden. Ik zag gisteren op Autotrader een prachtige witte Golf met ABT pakket. Helemaal goed en helemaal mijn smaak. Alleen 1 dingetje waarmee ik problemen zou hebben en houden: Een TSI 1.4 motor en dan maar liefst 4 uitlaten. Kan eigenlijk niet. Maar voor de rest TOP.
http://www.autotrader.nl/...prijs-van-19500-tot-20000
[
Voor 31% gewijzigd door
GerCor op 05-11-2017 10:46
]