Het grote Volkswagen topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 89 Laatste
Acties:
  • 449.110 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

nooberke schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:29:
Is bij bouwjaar 2013 een TSI met DSG nog steeds vragen om problemen?

Kijk naar een 1.2tsi dsg uit 2013 met behoorlijk wat kilometers op de teller. Omdat ik geen ervaring heb met de dsg vind ik het ook lastig aan te voelen wat normaal gedrag is.

Hij lijkt met wegrijden beetje te twijfelen tussen 1/2 bijvoorbeeld en als je eerst rustig gas geeft en vervolgens ruw gas geeft bij lage snelheid lijkt hij het even lastiger te hebben.
Dat is omdat de bak de volgende versnelling al klaar staan. Als jij vol gas gaat in lage snelheid...dan moet die terug en die zit nog niet gereed dus je hebt altijd beetje zoeken voor de bak. Is volgens mij nog steeds normaal. Jouw automatische bak kan niet voorspellen wat jij gaat doen en gaat het meeste normale klaarzetten. Doe je iets anders...ja dan moet bak reageren, ook al gaat bliksemsnel.
Daarvoor zitten de flippers erop om het zelf naar beneden te smijten alvorens op het gas te gaan..

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 07:44
azz_kikr schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:24:
[...]

Dat is omdat de bak de volgende versnelling al klaar staan. Als jij vol gas gaat in lage snelheid...dan moet die terug en die zit nog niet gereed dus je hebt altijd beetje zoeken voor de bak. Is volgens mij nog steeds normaal. Jouw automatische bak kan niet voorspellen wat jij gaat doen en gaat het meeste normale klaarzetten. Doe je iets anders...ja dan moet bak reageren, ook al gaat bliksemsnel.
Daarvoor zitten de flippers erop om het zelf naar beneden te smijten alvorens op het gas te gaan..
Flippers zijn niet standaard 😋

Maar een beetje ruw op lage snelheid hoef ik dus niet vreemd van op te kijken... Aangezien de motor/bak combinatie nogal berucht is uit het verleden ben ik al gauw angstig

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Afgelopen weekend de golf aangepakt, verschillende krassen verwijderd en de lak weer in top conditie.

Gebruik gemaakt van Menzerna en Koch Chemie polijstmiddelen.
Voor het gemak gekozen voor de Feynlab Ceramic Lite ceramische coating.

Meteen de naven ontdaan van de rode kleur en antraciet grijs gemaakt.

Verder nog een vraag voor mensen met een Discover Pro, als ik via de voice command een persoon wil bellen staat dit op achternaam.
Weet iemand hoe ik dit 1,2,3 aan kan passen?

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/1bhp8pgbrj/IMG_2885.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/6n9d7lb1v3/IMG_2886.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/4vgecorh9b/IMG_2887.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/87z4729rbz/IMG_2893.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/1fe2klfhbj/IMG_2894.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/7869fpzn1b/IMG_2906.jpg

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
nooberke schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:27:
[...]

Flippers zijn niet standaard 😋

Maar een beetje ruw op lage snelheid hoef ik dus niet vreemd van op te kijken... Aangezien de motor/bak combinatie nogal berucht is uit het verleden ben ik al gauw angstig
Als jij 'constant' rijdt moet je er niks aan merken. Of je nou 10% gas of 85% gas geeft.

Zoals Kikr aangeeft zet hij een volgende versnelling klaar op de manier waarop jij rijdt. Als jij met 85% gas de snelweg op rijdt zal die dus ook later schakelen. Laat je gas los schakelt hij direct op maar geef je dan weer 85% gas moet hij denken -> terugschakelen -> meer snelheid.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 19:08
Sinds anderhalve week kan ik me hier aansluiten:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5DofsnC.png

Een golf 5 1.9 tdi sportline uit 2005, met R36 velgjes :)

Edit:

Waar ik overigens wel last van heb (het is niet super super storend maar het hoort niet lijkt mij) is als ik mijn ramen omhoog wil doen als ze gedeeltelijk openstaan, dat ze vaak eerst naar beneden gaan (niet helemaal dicht, wel beide ramen op hetzelfde niveau) en dan pas willen de ramen weer omhoog. Voor de rest gaan de ramen gewoon soepel, geen vreemde geluiden o.i.d.

Klinkt het iemand bekend?

[ Voor 56% gewijzigd door 234FaTaLiTy op 26-10-2017 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:09
Zojuist contact gehad met Cartronic om een achteruitrijcamera te laten plaatsen. Tot mijn verbazing kost dit 449,- waar andere bedrijven gemakkelijk het dubbele willen rekenen. Het zou dezelfde werking hebben als af-fabriek, dus in de volkswagen logo. Ik lees positieve ervaringen over Cartronic, dus eind volgende week maar een afspraak maken met hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

234FaTaLiTy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:11:

[afbeelding]

Edit:

Waar ik overigens wel last van heb (het is niet super super storend maar het hoort niet lijkt mij) is als ik mijn ramen omhoog wil doen als ze gedeeltelijk openstaan, dat ze vaak eerst naar beneden gaan (niet helemaal dicht, wel beide ramen op hetzelfde niveau) en dan pas willen de ramen weer omhoog. Voor de rest gaan de ramen gewoon soepel, geen vreemde geluiden o.i.d.

Welk blokje? :p

Voor je ruiten. Knop in eerste stand helemaal tot beneden en 10 seconden houden. Dan omhoog in stand 1 en helemaal tot boven en daar terug 10s vasthouden. Dat zou je vensters terug moeten gecalibreerd zijn en kan je nog eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
@azz_kikr Ga ik na mijn werk proberen dank je wel!

Het is een 1.9 TDi, 105 pk :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Gisteren begonnen met het opbouwen van de caddy. Bijna klaar op de bumpers en grill na.

Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/64k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/65k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/66k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/67k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/68k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/69k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/70k.jpg

Zaterdag weer verder.

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand mij helpen, ik heb een Polo uit 2011 met een RNS310 erin. Ik wil graag de software updaten van 351 naar 357. Weet iemand hoe ik dit kan doen of kan laten doen?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
234FaTaLiTy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:11:

[afbeelding]

Edit:

Lekkere verblinders die koplampen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:53:
Hallo,

Kan iemand mij helpen, ik heb een Polo uit 2011 met een RNS310 erin. Ik wil graag de software updaten van 351 naar 357. Weet iemand hoe ik dit kan doen of kan laten doen?

:?
Je download of je zoekt iemand met 357. Je brandt het op een cdtje van deftige kwaliteit.
Je steekt dat cdtje in the rns en je wacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
azz_kikr schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:28:
[...]

Welk blokje? :p

Voor je ruiten. Knop in eerste stand helemaal tot beneden en 10 seconden houden. Dan omhoog in stand 1 en helemaal tot boven en daar terug 10s vasthouden. Dat zou je vensters terug moeten gecalibreerd zijn en kan je nog eens testen.
Heb dit geprobeerd en helaas geen effect gehad :(

@Famous Volgens mij vallen de koplampen wel mee, deze foto was om een uur of 11 's avonds voor een aardig verlicht gebouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 09:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik ben op zoek, heb net een Golf 1.4 Highline benzine gekocht, naar iemand die de dagrijverlichting kan programmeren. Ik wil namelijk dat, wanneer ik richting aangeef, de verlichting van die kant uitgeschakeld wordt. Geen idee wat dat kost en geen idee of de auto dan bij APK wordt afgekeurd.

Zoals op dit filmpje: YouTube: VW Golf 7 - LED DRL off with turn signal active - izključitev L...

[ Voor 32% gewijzigd door GerCor op 27-10-2017 12:19 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:25
GerCor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:10:
Ik ben op zoek, heb net een Golf 1.4 Highline benzine gekocht, naar iemand die de dagrijverlichting kan programmeren. Ik wil namelijk dat, wanneer ik richting aangeef, de verlichting van die kant uitgeschakeld wordt. Geen idee wat dat kost en geen idee of de auto dan bij APK wordt afgekeurd.

Zoals op dit filmpje: YouTube: VW Golf 7 - LED DRL off with turn signal active - izključitev L...
gefeliciteerd! foto's?

Kan prima gecodeerd worden, is geen apk afkeur.

We hebben op GoT een mooi VCDS/Vagcom topic

Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS

Er zijn nog meer dingen mogelijk wat je kunt coderen, dus als je het laat doen...laat gelijk alles doen. Als je in de randstad woont, dan kan ik je prima mee helpen. Stuur maar een PM.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Rainesh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:44:
[...]
gefeliciteerd! foto's?

Kan prima gecodeerd worden, is geen apk afkeur.

We hebben op GoT een mooi VCDS/Vagcom topic

Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS

Er zijn nog meer dingen mogelijk wat je kunt coderen, dus als je het laat doen...laat gelijk alles doen. Als je in de randstad woont, dan kan ik je prima mee helpen. Stuur maar een PM.
Ik woon niet in de Randstad maar dat maakt niet uit. Ik had al gezocht in dit forum en kwam jouw naam al tegen maar dacht toch echt dat je in Noorwegen woont. Mooi man. Ik ga eerst nog wat YouTube filmpjes bekijken en stuur je dan wel even een DM. Ik zal even een foto maken van mijn nieuwe aanwinst. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3OSoyVNEA2TnAMmmbnHSh8Fh/full.png

Snel weer naar binnen, begint ineens te regenen. Maar goed, ook even naar jouw verwijzing gekeken en sommige dingen heb ik al op mijn auto zitten. Ik moet me nog even oriënteren wat allemaal mogelijk is. Dak gaat trouwens niet helemaal dicht als ik langdurig op de 'op slot knop' druk. Blijft in kantelstand staan. Dus, even alles uitproberen en een wenslijstje maken.

Wat een auto .... superblij mee. _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 27-10-2017 13:11 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
GerCor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

Ik woon niet in de Randstad maar dat maakt niet uit. Ik had al gezocht in dit forum en kwam jouw naam al tegen maar dacht toch echt dat je in Noorwegen woont. Mooi man. Ik ga eerst nog wat YouTube filmpjes bekijken en stuur je dan wel even een DM. Ik zal even een foto maken van mijn nieuwe aanwinst. :9

[afbeelding]

Snel weer naar binnen, begint ineens te regenen. Maar goed, ook even naar jouw verwijzing gekeken en sommige dingen heb ik al op mijn auto zitten. Ik moet me nog even oriënteren wat allemaal mogelijk is. Dak gaat trouwens niet helemaal dicht als ik langdurig op de 'op slot knop' druk. Blijft in kantelstand staan. Dus, even alles uitproberen en een wenslijstje maken.

Wat een auto .... superblij mee. _/-\o_
Haha nee ik woon in Den Haag / Voorburg :)

Mooie bak.

Gaat je dak niet goed dicht? Heb je volledige panoramadak? Zo ja, even de rubbers invetten.

Als je langskomt (maakt niet uit bij wie van ons GoT-ers), nemen we altijd een lijstje door met mogelijkheden. Zijn er altijd wel een aantal waarvan je niet wist of het mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Rainesh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Haha nee ik woon in Den Haag / Voorburg :)

Mooie bak.

Gaat je dak niet goed dicht? Heb je volledige panoramadak? Zo ja, even de rubbers invetten.

Als je langskomt (maakt niet uit bij wie van ons GoT-ers), nemen we altijd een lijstje door met mogelijkheden. Zijn er altijd wel een aantal waarvan je niet wist of het mogelijk was.
TOP, dak weer geprobeerd en nu wel volledig dicht. Dus, dat is opgelost. Ik woon in Overijssel, had al gezien dat er iemand in Twente beschikbaar is *O* :)F

In ieder geval dus:
4 i.p.v. 2 dagrijlichten
dagrijlichten gaan uit als ik richting aangeef.
Als ik de auto afsluit, en het is donker, dan moet de verlichting blijven branden (20 sec.) Nu moet ik steeds de grootlichtschakelaar gebruiken. Onbegrijpelijk eigenlijk.

En, wat me ook geinig lijkt: de VW logo's met een soort coating bewerken zodat het overdag niet zichtbaar is maar 's avonds, wanneer er licht op geschenen wordt, het oplicht. Soort neon/striping idee. Je kunt ook logo's kopen die verlicht zijn maar dat vind ik dan weer niet mooi.

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 28-10-2017 02:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Inmiddels zitten de bumpers erop. Nog niet af gemonteerd. Maar ik ben zeer tevreden. ;)

Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/71k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caddy-club.nl/fotos/caddyTDI/Spuiten2/Spuiten/72k.jpg

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

GerCor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:18:
[...]

En, wat me ook geinig lijkt: de VW logo's met een soort coating bewerken zodat het overdag niet zichtbaar is maar 's avonds, wanneer er licht op geschenen wordt, het oplicht. Soort neon/striping idee. Je kunt ook logo's kopen die verlicht zijn maar dat vind ik dan weer niet mooi.
Alsjeblieft -> Het Foute Tuningtopic deel 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nou nou, zo erg is het toch ook weer niet hoor. Ik rij regelmatig 's nachts langs het politiebureau. Zie je gelijk de reflecties van de politievoertuigen. Lijken wel kerstbomen tegenwoordig. Ik wil geen reflectiesticker plakken op het VW logo, want dat zie je duidelijk. Maar alleen een soort laag coating er overheen. En alleen de logo's. Overdag zie je er dus niks van, alleen als het donker is en er met licht op geschenen wordt.

Dit is dus NIET de bedoeling:

YouTube: Lighting Up Tokyo: Japan's Custom Supercar Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zou het mogelijk zijn om het schuifje van de bekerhouder, tussen de stoelen, zo te maken dat het een draadloos oplaadpunt wordt?

Ik heb mijn telefoon altijd hier liggen en dacht als daar nou simpel een laadpuntje van te maken.. ideaal. Iemand wel eens hierover nagedacht?

Bedoel hier;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lyqueB7dkbu2ItDDnZFPe1Mx/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:42
Mijn 7 plus past daar ook altijd zo perfect op :P

Weet niet of die draadloze laders ver reiken of door iets als plastic op kunnen laden met zon dikte maar denk het wel aangezien veel mensen ook hoesjes enzo gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

GerCor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:18:
[...]

TOP, dak weer geprobeerd en nu wel volledig dicht. Dus, dat is opgelost. Ik woon in Overijssel, had al gezien dat er iemand in Twente beschikbaar is *O* :)F

In ieder geval dus:
4 i.p.v. 2 dagrijlichten
dagrijlichten gaan uit als ik richting aangeef.
Als ik de auto afsluit, en het is donker, dan moet de verlichting blijven branden (20 sec.) Nu moet ik steeds de grootlichtschakelaar gebruiken. Onbegrijpelijk eigenlijk.

Die 4 i.p.v. 2 DRL LED's gaat 'm niet worden, de binnenste lampen hebben geen LED in die "U" zitten bij een Highline / XENON Plus variant ;) Als je dat wil zul je de lampen van een "R" moeten monteren en da's ook niet zo maar éven gedaan (is wel te doen, overigens).

De LED DRL'U" laten dimmen kan wel, ik heb ze hier naar 50% gezet, net zoals dat bij Audi gebeurt. Het schakelen van de Coming Home op de automatische lichtsensor/detectie kan ook gewoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 30-10-2017 00:09 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Famous schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:30:
Zou het mogelijk zijn om het schuifje van de bekerhouder, tussen de stoelen, zo te maken dat het een draadloos oplaadpunt wordt?

Ik heb mijn telefoon altijd hier liggen en dacht als daar nou simpel een laadpuntje van te maken.. ideaal. Iemand wel eens hierover nagedacht?

Bedoel hier;

[afbeelding]
Ja, heb ik op mijn tiguan ook. Wel niet in de beker houder. Bij de tiguan zit er op het dashboard boven aan een bakje. Daar heb ik onderaan een wireless charger geplakt.
Heb wel de lader moeten afbreken en de ringen eruit gehaalt. Die gewoon met ducttape op de onderkant van dat bakje geplakt. Anders werd de afstand te groot en wilde het niet laden.

Afstand mag niet meer zijn dan 5mm. Met nieuwe qi 30 tot 45 mm maar die vind je nog niet.

Leg je je telefoon op het schuifje of in het bakje? Als die in het bakje ligt. Dan moet het makkelijk gaan. Op het schuifje ook maar lastiger (en gaat nergens op lijken als je het open doet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Afgelopen weekend in een Golf 7 R 4Motion gereden... pfff wat een beest is dat zeg! Niet normaal. 8)7
Untouchablezz20 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:36:
Zojuist contact gehad met Cartronic om een achteruitrijcamera te laten plaatsen. Tot mijn verbazing kost dit 449,- waar andere bedrijven gemakkelijk het dubbele willen rekenen. Het zou dezelfde werking hebben als af-fabriek, dus in de volkswagen logo. Ik lees positieve ervaringen over Cartronic, dus eind volgende week maar een afspraak maken met hen.
Ik heb bij CarTronic cruisecontrol en multifunctioneel stuurwiel in laten bouwen. Super service en het werkt perfect, ziet er ook gewoon origineel uit. Zeker aan te raden.

Ik heb het op zaterdag laten doen, op tijd naar toe gereden. Met de tram naar Den Haag gegaan en de vrouw blij gemaakt met een dagje shoppen!

[ Voor 6% gewijzigd door Timo002 op 30-10-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Timo002 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:00:
Ik heb het op zaterdag laten doen, op tijd naar toe gereden. Met de tram naar Den Haag gegaan en de vrouw blij gemaakt met een dagje shoppen!
Dan is de montage toch duurder uitgevallen dan verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
azz_kikr schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:31:
[...]

Ja, heb ik op mijn tiguan ook. Wel niet in de beker houder. Bij de tiguan zit er op het dashboard boven aan een bakje. Daar heb ik onderaan een wireless charger geplakt.
Heb wel de lader moeten afbreken en de ringen eruit gehaalt. Die gewoon met ducttape op de onderkant van dat bakje geplakt. Anders werd de afstand te groot en wilde het niet laden.

Afstand mag niet meer zijn dan 5mm. Met nieuwe qi 30 tot 45 mm maar die vind je nog niet.

Leg je je telefoon op het schuifje of in het bakje? Als die in het bakje ligt. Dan moet het makkelijk gaan. Op het schuifje ook maar lastiger (en gaat nergens op lijken als je het open doet).
Ik leg hem altijd op het schuifje inderdaad, dat schuifje gaat niet open bij mij. Mede natuurlijk omdat mijn telefoon er altijd ligt.
Afstand 5mm zal het om hangen.. Zal eens zon ding bestellen om te kijken of het wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:55
Crosspost vanuit SJAT

Inmiddels 200k gereden, op naar de 250k km :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TPN97XyhRJP10GQHlCEO6qOn/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Famous schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

Ik leg hem altijd op het schuifje inderdaad, dat schuifje gaat niet open bij mij. Mede natuurlijk omdat mijn telefoon er altijd ligt.
Afstand 5mm zal het om hangen.. Zal eens zon ding bestellen om te kijken of het wil werken.
Je gaat wss de behuizing er ook moeten afhalen...anders verlies je snel paar mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
(jarig!)
Famous schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:30:

Bedoel hier;

[afbeelding]
Haha weer wat geleerd, vond het altijd al minder handig dat ik geen bekerhouder had in dat vakje en waarom in godsnaam er een flessenopener erin zat.... nu eerst die flessenopener zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Quantor schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:23:
[...]

Haha weer wat geleerd, vond het altijd al minder handig dat ik geen bekerhouder had in dat vakje en waarom in godsnaam er een flessenopener erin zat.... nu eerst die flessenopener zoeken :)
Echte mannen hebben geen flessenopener nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Iemand een idee hoe je kunt zien of je de nieuwste update kaarten van navigatie Discover Pro hebt? Ik heb gezocht maar vind niks over een versienummers o.i.d. In ieder geval, dat je eenvoudig kunt zien of je de nieuwste versie hebt.

En nog een vraag. Mijn START knop is niet helemaal je van het. Ik haalde van de week mijn vinger open (bloed) aan de letter 'N' toen ik mijn auto startte. Is zo'n knop eenvoudig te vervangen of wordt dan de hele middenconsole gedemoneerd (lees: dure grap)?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YJEUM0HUKz3KxYpJce8mrdpe/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@GerCor
Is een gekend probleem met die letter N ^^
Afbeeldingslocatie: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20150509/b48407b037c678942fc4cdf7ecc2017d.jpg

Is niet echt veel werk dacht ik die middenconsole verwijderen. In ieder geval bij een 6 toch niet. Ik zie niet in waarom een mk7 veeel meer werk zal zijn. Of het duur gaat zijn, hangt van je garage af?
Heb je geen garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 23:57

iichel

Gazoooo

Volgens ELSA kun je eerst de pook verwijderen en dan de onderste trim, en daarna de knoppen verwijderen. Er vanuit gaande van een Golf 7 iig.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

azz_kikr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:12:
@GerCor
Is een gekend probleem met die letter N ^^
[afbeelding]

Is niet echt veel werk dacht ik die middenconsole verwijderen. In ieder geval bij een 6 toch niet. Ik zie niet in waarom een mk7 veeel meer werk zal zijn. Of het duur gaat zijn, hangt van je garage af?
Heb je geen garantie?
Ik heb de auto in Assen gekocht. Vraag me af of garantie opweegt tegen de benzine en tijd die ik verbruik als ik daar weer naar toe moet. Ik bedoel, nieuwe knop bestellen, even wat dingen loshalen en nieuwe knop monteren? Tis wel een auto uit 2013. Bijna 2014 (12-12-2013). Kan ik misschien ook in mijn woonplaats laten doen bij de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:21:
[...]

Ik heb de auto in Assen gekocht. Vraag me af of garantie opweegt tegen de benzine en tijd die ik verbruik als ik daar weer naar toe moet. Ik bedoel, nieuwe knop bestellen, even wat dingen loshalen en nieuwe knop monteren? Tis wel een auto uit 2013. Bijna 2014 (12-12-2013). Kan ik misschien ook in mijn woonplaats laten doen bij de dealer.
Gewoon bij de lokale dealer doen.

Als je op menu drukt en dan naar instellingen, dan zie je software informatie staan. Daar kun je je versie/kaart gegevens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Rainesh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:29:
[...]

Gewoon bij de lokale dealer doen.

Als je op menu drukt en dan naar instellingen, dan zie je software informatie staan. Daar kun je je versie/kaart gegevens terug vinden.
Ja, dat had ik gevonden. Maar dan weet ik nog niet of het de nieuwste is want ik weet niet waar je dat aan kunt zien. Ik bedoel, welk versienummer is de update van mei 2017?

Ik zal even een foto maken van wat ik nu heb. Moment ........ (GerCor loopt naar zijn auto om een foto te maken). :9

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 31-10-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Ja, dat had ik gevonden. Maar dan weet ik nog niet of het de nieuwste is want ik weet niet waar je dat aan kunt zien. Ik bedoel, welk versienummer is de update van mei 2017?
Het zou er letterlijk bij moeten staan. Dan staat er ook kaart 2017-2018 dacht ik. Anders onderdeelnummer even intikken op google.

Anyway, als je de nieuwe verlengde A4 tussen den haag en rotterdam erop hebt staan (doorgetrokken weg naar rotterdam toe) dan heb je de nieuwste kaart. Zo niet, dan is het een oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Rainesh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:43:
[...]
Het zou er letterlijk bij moeten staan. Dan staat er ook kaart 2017-2018 dacht ik. Anders onderdeelnummer even intikken op google.

Anyway, als je de nieuwe verlengde A4 tussen den haag en rotterdam erop hebt staan (doorgetrokken weg naar rotterdam toe) dan heb je de nieuwste kaart. Zo niet, dan is het een oude.
O, wat dom van mij. Ik had eerder ook al een uitgebreid scherm met informatie gezien. Maar (schaamrood), er staat - als je naar Nav gaat en dan - versie: 2014.Oeps. :$

Nu even opzoeken hoe ik de nieuwste krijg. Heb in ieder geval een SD kaartje nodig van 32 gig. Of is dat de versie navigatie zonder kaarten?

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 31-10-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:50:
[...]

O, wat dom van mij. Ik had eerder ook al een uitgebreid scherm met informatie gezien. Maar (schaamrood), er staat - als je naar Nav gaat en dan - versie: 2014.Oeps. :$

Nu even opzoeken hoe ik de nieuwste krijg. Heb in ieder geval een SD kaartje nodig van 32 gig. Of is dat de versie navigatie zonder kaarten?
http://en.volkswagen.com/...hnology/discovercare.html

Alsjeblieft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Volkswagen Navigatie update.

Das ook wel een brakke link eigenlijk; Discover Pro is er niet eens te downloaden. Die naar navigation.com is dan aan te raden. Beetje eigen zoekwerk wordt wel op prijs gesteld :)

[ Voor 115% gewijzigd door Gunner op 31-10-2017 11:02 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Weet iemand wanneer de volgende kaart update komt? Ik zou zo graag die nieuwe A9 er op willen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gunner schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:54:
Volkswagen Navigatie update.

Das ook wel een brakke link eigenlijk; Discover Pro is er niet eens te downloaden. Die naar navigation.com is dan aan te raden. Beetje eigen zoekwerk wordt wel op prijs gesteld :)
Met alle respect Gunner maar ik word altijd een heel klein beetje agressief en moe van dit soort opmerkingen. Het voegt helemaal niks toe, reageer dan niet.

Ik ben al tijden op zoek. Wat weet jij nou van mij en waar ik allemaal al naar gezocht heb?

Ik heb de auto nu 1 1/2 week. Ik heb al heel wat ontdekt. Alle vrije uren steek ik in het ontdekken van mijn nieuwe aanwinst. Wat kan ik nog meer doen?

Het eerste dat ik ontdekt heb is dat er geen stoelverwarming in mijn auto zit. Ondanks dat de verkoper dat wel in zijn advertentie had staan. Maakt mij verder niks uit, maar toch.

Vervolgens deze topic en "Verborgen autofuncties .... ' gevonden. Toen begrepen dat je aan de auto functies kunt toekennen die er standaard niet op zitten. er Tweakers zijn die dat voor je kunnen aanpassen.

Heeel veul YouTube filmpjes bekeken. Ontdekt dan een R wel even iets anders is dan alles onder een R qua beschikbare opties. Alles bekeken van Gerritspreekt. Bijna alles wat daar genoemd wordt is me duidelijk op 1 ding na: 'Grootlicht assistent'. Zegt me helemaal niks.

De Volkswagensite uitgespit. Wat een slechte site is dat zeg. Zit geen logica in.

Me verdiept in dagrijverlichting. Vind ik belangrijk....

En ondertussen na nog veel meer ontdekkingen in anderhalve week aangekomen bij Navigatie. Programma opgestart, heb een orginele VW SD card nodig en daar houdt het even op. Want die heb ik niet (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

Met alle respect Gunner maar ik word altijd een heel klein beetje agressief en moe van dit soort opmerkingen. Het voegt helemaal niks toe, reageer dan niet.
Die drie termen in Google gooien en je bent er. Geen idee waarom je daar agressief van moet worden? Ik geef je de link en voeg dus wel wat toe ;)

Met alle respect :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 31-10-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gunner schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Die drie termen in Google gooien en je bent er. Geen idee waarom je daar agressief van moet worden? Ik geef je de link en voeg dus wel wat toe ;)

Met alle respect :)
Leg ik dat even uit.

Je bent op zoek naar een nieuwe auto. Stopt bij de Volkswagendealer en de verkoper komt naar je toe:
Meneer, kan ik iets voor u doen?
Ja, ik zoek een nieuwe auto en ben benieuwd wat u hier allemaal heeft staan.
O, dat weet u niet?
Nee, nog niet, daarom kom ik even kijken.

Verkoper: weet u wat u doet? Rechtsomkeer ... bij de voordeur weer naar buiten. We hebben een prachtige website. Google maar even. Daar gaat u even kijken wat wij hier allemaal hebben staan. Van elke auto zijn foto's en uitgebreide omschrijvingen. En dan maakt u een keuze en dat kunt u dan bij mij kenbaar maken en gaan we die auto samen bespreken. Want ik ben niet van plan veel tijd aan u te besteden. Doet u zelf ook maar uw best.

Tot ziens. Koffie staat klaar.

Zoiets Gunner. Zo kom je over bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

CeesKees

I rest my Kees

GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Leg ik dat even uit.

Je bent op zoek naar een nieuwe auto. Stopt bij de Volkswagendealer en de verkoper komt naar je toe:
Meneer, kan ik iets voor u doen?
Ja, ik zoek een nieuwe auto en ben benieuwd wat u hier allemaal heeft staan.
O, dat weet u niet?
Nee, nog niet, daarom kom ik even kijken.

Verkoper: weet u wat u doet? Rechtsomkeer ... bij de voordeur weer naar buiten. We hebben een prachtige website. Google maar even. Daar gaat u even kijken wat wij hier allemaal hebben staan. Van elke auto zijn foto's en uitgebreide omschrijvingen. En dan maakt u een keuze en dat kunt u dan bij mij kenbaar maken en gaan we die auto samen bespreken. Want ik ben niet van plan veel tijd aan u te besteden. Doet u zelf ook maar uw best.

Tot ziens. Koffie staat klaar.

Zoiets Gunner. Zo kom je over bij mij.
Dit lijkt een beetje de verkeerde kant op te gaan.

U komt hier, op dit openbare forum, niet bij volkswagen, met een vraag.
Dit heeft u waarschijnlijk gedaan nadat u zelf naar het antwoord heeft gezocht.

Behuplzame mensen hier geven aan dat u het antwoord echt wel zelf hadden kunnen vinden, en dragen de oplossing aan.

In plaats van ze te bedanken en na te gaan waarom u zelf het antwoord niet kunt vinden gaat u.... Doen wat u nu doet.

Ik snap dat niet.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

CeesKees schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:58:
[...]

Dit lijkt een beetje de verkeerde kant op te gaan.

U komt hier, op dit openbare forum, niet bij volkswagen, met een vraag.
Dit heeft u waarschijnlijk gedaan nadat u zelf naar het antwoord heeft gezocht.

Behuplzame mensen hier geven aan dat u het antwoord echt wel zelf hadden kunnen vinden, en dragen de oplossing aan.

In plaats van ze te bedanken en na te gaan waarom u zelf het antwoord niet kunt vinden gaat u.... Doen wat u nu doet.

Ik snap dat niet.
Dat kan. Die link van Grunner had ik ook al gevonden. Ik kan er niks mee want dan kom je op de Volkswagensite uit met allemaal leuke plaatjes van verschillende versies kaarten. En dan helpt een verwijt: je had zelf ook even kunnen zoeken niet. Want, nogmaals .... dat had ik (vorige week) al gevonden.

Dus: er wordt van je verwacht dat je zelf ook even zoekt, snap ik. Ben ik het ook mee eens. Maar het voegt niks toe als je niet weet waar ik al naar had gezocht. Dan zou je ook kunnen zeggen/schrijven: Had je dit al gevonden? En dan had ik kunnen schrijven: Ja, had ik al gevonden.

Maar nu wordt mij verweten dat ik Google had moeten gebruiken. Dat heb ik dus gedaan, allang.

Ik zeg ook niet dat ik iets tegen Grunner heb, want hij zal het vast goed bedoelen. Maar ja, bij schrijven is het toch altijd lastig om te bepalen hoe een ander het opvat.

En, ik stel me zo voor: er zitten hier experts die zonder te hoeven zoeken een nummer op een schroef van de ophanging van de uitlaat van een Golf 5 kunnen opnoemen tot mensen zoals mijn vriendin. Elke witte auto (die ik nu net gekocht heb) is een Golf 7 Highline. Al is het een Porsche Panamera. 'Die is toch ook wit'

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 31-10-2017 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

CeesKees

I rest my Kees

GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:08:
[...]

Dat kan. Die link van Grunner had ik ook al gevonden. Ik kan er niks mee want dan kom je op de Volkswagensite uit met allemaal leuke plaatjes van verschillende versies kaarten. En dan helpt een verwijt: je had zelf ook even kunnen zoeken niet. Want, nogmaals .... dat had ik (vorige week) al gevonden.

Dus: er wordt van je verwacht dat je zelf ook even zoekt, snap ik. Ben ik het ook mee eens. Maar het voegt niks toe als je niet weet waar ik al naar had gezocht. Dan zou je ook kunnen zeggen/schrijven: Had je dit al gevonden? En dan had ik kunnen schrijven: Ja, had ik al gevonden.

Maar nu wordt mij verweten dat ik Google had moeten gebruiken. Dat heb ik dus gedaan, allang.

Ik zeg ook niet dat ik iets tegen Grunner heb, want hij zal het vast goed bedoelen. Maar ja, bij schrijven is het toch altijd lastig om te bepalen hoe een ander het opvat.
Of.... misschien een heel gekke gedachte...

U draait het om:

- ik ben op zoek naar Q

- ik heb L, M, N, O, en P al gevonden (op plek 1, 2 en 3)

Weet iemand wat ik fout doe en waar ik nog meer zou kunnen kijken?

Ik heb trouwens al bij Volkswagen navraag gedaan, maar zij gaven ook niet het gewenste antwoord.

Het is met een vraag net zo lastig te bepalen welk deel van de kennis/ beschikbare informatie is gebruikt.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

CeesKees schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:18:
[...]
Het is met een vraag net zo lastig te bepalen welk deel van de kennis/ beschikbare informatie is gebruikt.
Precies. Of, zoals de Engelsen zeggen: 'don't judge a book by its cover'.

Ik kan, want het virtuele papier is geduldig, ook schrijven: ik heb overal gezocht, ben bij de dealer geweest maar kan het niet vinden. Maar in werkelijkheid lag ik niks te doen in mij luie stoel: Zo van ... zoeken jullie dat maar even voor mij op, ik heb er geen zin in. (die ben ik namelijk ook tegengekomen, want ze gaven dat ook gewoon toe).

----- streep eronder

Terug naar mijn vraag en nu met foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/F3HtUSL05Z1sVKO9ghSEB6Zk/full.jpg

Is dit de versie van kaarten of van mijn navigatiesysteem? (en uh .... het zegt mij, als leek, niks. Dus ja ... waar zou je dan op moeten zoeken?)

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 31-10-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Ok weer ontopic

Dat is de versie van je kaarten.

Als je het programmaatje installeert wat ik net stuurde dan download ie automatisch de nieuwste kaarten. Je hebt geen originele sd kaart nodig. Gewoon een 32gb die je moet formatteren op fat32 met 4K clustergrootte (!). Downloaden kan lang duren, want het is iets van 20+gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Rainesh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:31:
Ok weer ontopic

Dat is de versie van je kaarten.

Als je het programmaatje installeert wat ik net stuurde dan download ie automatisch de nieuwste kaarten. Je hebt geen originele sd kaart nodig. Gewoon een 32gb die je moet formatteren op fat32 met 4K clustergrootte (!). Downloaden kan lang duren, want het is iets van 20+gb
Tis dat je een heel eind bij me vandaan bent anders zou ik je zoenen. Thanks man. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:33:
[...]

Tis dat je een heel eind bij me vandaan bent anders zou ik je zoenen. Thanks man. _/-\o_
he bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 17:37
Vanmorgen op m'n infotainment kwam de melding 'component bescherming is actief' tevoorschijn voor enkele minuten.

Iemand enig idee wat dit betekent? Google maakt me niet veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Li1quid schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:56:
Vanmorgen op m'n infotainment kwam de melding 'component bescherming is actief' tevoorschijn voor enkele minuten.

Iemand enig idee wat dit betekent? Google maakt me niet veel wijzer.
Oei, dan kon de auto je infotainment niet herkennen en weigerde hij de koppeling. Compo bescherming is om te zorgen dat een unit niet zomaar in een andere auto geplaatst kan worden ivm diefstal etc. Moderne versie van bescherming. Alleen de dealer en paar bedrijven kunnen CP eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ontopic; m'n ouders hebben een akkefietje met het servicepunt waar ze hun up! (november 2015, 13.000km) in onderhoud hebben. Dit punt claimt dat de remschijven niet goed zijn o.a. omdat ze te weinig rijden. Frappante is dat ze bij hun vorige up! hetzelfde probleem hadden. Ongeveer even oud destijds.

Toen hebben ze hem ingeruild voor hun huidige auto om wederom met hetzelfde verhaal nu geconfronteerd te worden. Ze claimen dat het geen garantie is omdat het een slijtageonderdeel is. Dat zal wel juist zijn maar ik zou dan willen claimen dat het wel een redelijke verwachting is dat remschijven langer moeten meegaan dan die 13K kilometer.

Kan er erg boos om worden; al jaren vecht ik tegen het stigma dat VW geen garantie wil geven, maar ben er van overtuigd dat die erg dealerafhankelijk is om het door zo'n prutsdealer weer waarheid te zien worden die niets voor hun klanten wil doen. Maar ja, die dealer is al jaren bezig om de service in die regio zwaar uit te kleden.....

Zelf ben ik gelukkig met een paar dealers die wel weten hoe ze met klanten om moeten gaan en je ook netjes naar verwachting helpen. Helaas zijn deze voor hen een verschrikkelijk eind uit de richting anders wist ik het wel.

edit: na wat vijven en zessen heen en weer tussen verkoper etc etc krijgen ze 50% korting op de schijven. Waarom kan dat pas nadat je er moeilijk over doet....

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 31-10-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 17:37
Rainesh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:12:
[...]

Oei, dan kon de auto je infotainment niet herkennen en weigerde hij de koppeling. Compo bescherming is om te zorgen dat een unit niet zomaar in een andere auto geplaatst kan worden ivm diefstal etc. Moderne versie van bescherming. Alleen de dealer en paar bedrijven kunnen CP eraf halen.
Vreemd, aangezien ik de Golf een maand geleden nieuw bij de dealer ben gaan ophalen.

Ik vermoed dat het een software foutje was aangezien de error ook opnieuw verdween.

Nu kreeg ik vorige week wel elke mogelijke error op m'n dashboard te zien (van start-stop tot ACC die niet werkte). Hopen op het beste :P

[ Voor 10% gewijzigd door Li1quid op 31-10-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 17:01
Ik rijd een Polo uit 2015 met dat grootste navigatiesysteem. Deze heeft echter geen mirror link. Is dit dmv een software update uit te voeren? Zeer irritant om spotify steeds met telefoon te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:54
Gunner schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:17:
-knip-

edit: na wat vijven en zessen heen en weer tussen verkoper etc etc krijgen ze 50% korting op de schijven. Waarom kan dat pas nadat je er moeilijk over doet....
Een Up! van nog geen 2 jaar en 13.000 km oud waarvan de remschijven moeten worden vervangen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

GioStyle schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Een Up! van nog geen 2 jaar en 13.000 km oud waarvan de remschijven moeten worden vervangen? 8)7
Dat is het korte verhaal ja :+ ;w

Ik mocht die tent niet bellen anders had ik ze wel even laten vinden dat ik dat niet normaal vond maar zij blijkbaar wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 31-10-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 15:30

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ontopic; m'n ouders hebben een akkefietje met het servicepunt waar ze hun up! (november 2015, 13.000km) in onderhoud hebben. Dit punt claimt dat de remschijven niet goed zijn o.a. omdat ze te weinig rijden. Frappante is dat ze bij hun vorige up! hetzelfde probleem hadden. Ongeveer even oud destijds.

-KNIP-

Tante van me heeft CrossUp van januari 2014 met nog minder kilometers, en daar is niets mee aan de hand qua remschijven. Klinkt mij als verkoop verhaaltje... stukje bs.

Kun je eens naar een andere VW garage gaan voor alternatief inzicht? Of naar een andere stand-alone garage / bovag voor meer inzicht. Maar hoe remt de auto verder?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DerOllie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Tante van me heeft CrossUp van januari 2014 met nog minder kilometers, en daar is niets mee aan de hand qua remschijven. Klinkt mij als verkoop verhaaltje... stukje bs.

Kun je eens naar een andere VW garage gaan voor alternatief inzicht? Of naar een andere stand-alone garage / bovag voor meer inzicht. Maar hoe remt de auto verder?
Het is niet mijn auto, en gelukkig heb ik een betere dealer, maar in de halve provincie zit deze dealer. Volgens mij hebben ze het aanbod geaccepteerd en ik had niet het idee dat ze deze moeiten wilden doen. Zijn al wat oudere mensen he. Ikzelf zou het niet zo snel laten zitten nee, maar goed, vreemde zaak is het wel.

De auto remde verder wel goed maar er waren blijkbaar foto's waarin een 'hap uit de remschijf' te zien was.... of dat kan? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 31-10-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 21:13
Gunner schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Het is niet mijn auto, en gelukkig heb ik een betere dealer, maar in de halve provincie zit deze dealer. Volgens mij hebben ze het aanbod geaccepteerd en ik had niet het idee dat ze deze moeiten wilden doen. Zijn al wat oudere mensen he. Ikzelf zou het niet zo snel laten zitten nee, maar goed, vreemde zaak is het wel.

De auto remde verder wel goed maar er waren blijkbaar foto's waarin een 'hap uit de remschijf' te zien was.... of dat kan? :?
Geventileerde remschijven? :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net de T-Roc eens geconfigureerd, jezus wat een dure bak wordt dat zeg.
Pak je het top model, de SPORT met al z'n elektronische foefjes, digitaal dashboard etc.
Zit er geen navigatie op, kan je nog even apart aftikken in een "Executive pakket" á € 1271,00

Ik wil voor m'n volgende wagen een automaat, dus dan ben je op die uitvoering aangewezen, al hoop ik dat hier nog wat meer keuze in komt.

Maar goed, desondanks dat blijft hij op m'n "shortlist" staan, want ik vind hem wel leuk.

[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 31-10-2017 15:46 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Toen hebben ze hem ingeruild voor hun huidige auto om wederom met hetzelfde verhaal nu geconfronteerd te worden. Ze claimen dat het geen garantie is omdat het een slijtageonderdeel is. Dat zal wel juist zijn maar ik zou dan willen claimen dat het wel een redelijke verwachting is dat remschijven langer moeten meegaan dan die 13K kilometer.

Kan er erg boos om worden; al jaren vecht ik tegen het stigma dat VW geen garantie wil geven, maar ben er van overtuigd dat die erg dealerafhankelijk is om het door zo'n prutsdealer weer waarheid te zien worden die niets voor hun klanten wil doen. Maar ja, die dealer is al jaren bezig om de service in die regio zwaar uit te kleden.....

Zelf ben ik gelukkig met een paar dealers die wel weten hoe ze met klanten om moeten gaan en je ook netjes naar verwachting helpen. Helaas zijn deze voor hen een verschrikkelijk eind uit de richting anders wist ik het wel.

Hoor je vaker met die upjes. Dunne remshchijfjes en dan rijstijl als ze iets sportiever remmen, heb je minder kans.

Vaak gaan oudere mensen 2km op voorhand al zachtjes beginnen te remmen voor het stoplicht. En gaan dan blijven op de rem staan voor de lichten en blijven deze ingedrukt houden. Kunnen je remmen ook krom van trekken omdat ze ongelijkmatig afkoelen.

Valt onder zelfde noemer als vliegwiel bij vw....ook een “slijtageproduct”.

Toon es foto van de schade? Als die echt lang niet gebruikt worden, kunnen ze ook inroesten,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mad-Matt schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:45:
Net de T-Roc eens geconfigureerd, jezus wat een dure bak wordt dat zeg.
Pak je het top model, de SPORT met al z'n elektronische foefjes, digitaal dashboard etc.
Zit er geen navigatie op, kan je nog even apart aftikken in een "Executive pakket" á € 1271,00

Ik wil voor m'n volgende wagen een automaat, dus dan ben je op die uitvoering aangewezen, al hoop ik dat hier nog wat meer keuze in komt.

Maar goed, desondanks dat blijft hij op m'n "shortlist" staan, want ik vind hem wel leuk.
T-roc prijslijst is zeker nog niet compleet. De 1.5 motoren staan er nog niet in alsmede bv R-line pakketten.
Aan de andere kant; Skoda heeft de karoq al maanden geleden geïntroduceerd maar Skoda NL lijkt alle moeite te hebben om überhaupt een prijslijst te maken. Echte dikke buzzkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 12:37
Stel, je nieuwe auto kan in de eerste week van december 2017 geleverd worden.
Zouden jullie dan proberen om hem dan in de eerste week van 2018 laten leveren, om 2018 op het kentekenbewijs te hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
yamahabest schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:54:
Zouden jullie dan proberen om hem dan in de eerste week van 2018 laten leveren, om 2018 op het kentekenbewijs te hebben staan?
Als t een prive bak is wel, als t lease is : "Lekker boeiend"

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Uhmm, als je je nieuwe wagen niet zo spannend vind, dan ja :P Ik zou echt geen maand wachten om alleen maar 2018 erop te hebben staan :) Als het een of twee weken was, oke, maar een(!) maand, neuh, nooit...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yamahabest
DennusB schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:00:
[...]

Als t een prive bak is wel, als t lease is : "Lekker boeiend"
Zakelijk gekocht via eigen zaak. "Praktisch" prive dus.
pwillemske schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:35:
[...]

Uhmm, als je je nieuwe wagen niet zo spannend vind, dan ja :P Ik zou echt geen maand wachten om alleen maar 2018 erop te hebben staan :) Als het een of twee weken was, oke, maar een(!) maand, neuh, nooit...
Haha, dat is het niet. Spannend genoeg. Maar vraag mij ook af wat het doet met de inruil over 3/4 jaar.

[ Voor 47% gewijzigd door yamahabest op 31-10-2017 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 13:22
Even een tussentijdse update; morgen naar TVS Engineering (DSG Dokter) in Varsseveld, om de Mechatronic unit te laten vervangen voor een nieuw exemplaar. Afgelopen twee weken praktisch niet mee gereden, eergisteren een rondje gedaan om te kijken of ik er wel mee naar Varsseveld zou komen, reed als normaal maar na 10-15 minuten wel dezelfde knipperende letters in beeld.

Ik ben benieuwd naar morgen, klap geld onverwacht maar tja even slikken en weer door!

Ander nieuws: volgende maand mag ik een lease auto uitzoeken :*) , moet wel een diesel worden. Nu zat ik te kijken naar de nieuwe Polo want ik kan een volledig aangeklede Polo met DSG in het budget passen of een net aan Comfortline Golf handbak. Maar wanneer ik een Highline Polo wil samenstellen met diesel en DSG kan ik die combinatie helemaal niet online kiezen, huh? Autoweek vermeldt deze combinatie namelijk wel in hun autokiezer dus het bestaat wel?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Robehr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:51:
Ik rijd een Polo uit 2015 met dat grootste navigatiesysteem. Deze heeft echter geen mirror link. Is dit dmv een software update uit te voeren? Zeer irritant om spotify steeds met telefoon te bedienen.
De dealer zou dit moeten kunnen activeren.
ik zou em in 2018 op kenteken laten zetten. Voor latere verkoop levert dat toch meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Rainesh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:16:
[...]

ik zou em in 2018 op kenteken laten zetten. Voor latere verkoop levert dat toch meer op.
Je bedoelt waarschijnlijk eind 2017 kenteken aan laten vragen en 2018 tenaamstelling laten doen. Scheelde mij destijds toch nog de bpm verhoging van een euro of 800 :)
bokkow schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:00:

wanneer ik een Highline Polo wil samenstellen met diesel en DSG kan ik die combinatie helemaal niet online kiezen, huh? Autoweek vermeldt deze combinatie namelijk wel in hun autokiezer dus het bestaat wel?
Net zoals met de T-Roc; de prijslijsten van de Polo zijn wellicht nog niet compleet. Zo is de GTI ook nog niet te configureren.

[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 31-10-2017 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
Gunner schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:45:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk eind 2017 kenteken aan laten vragen en 2018 tenaamstelling laten doen. Scheelde mij destijds toch nog de bpm verhoging van een euro of 800 :)
Wat is precies het verschil?

[ Voor 18% gewijzigd door yamahabest op 01-11-2017 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

yamahabest schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:30:
[...]

Wat is precies het verschil?
Waarschijnlijk bedoelde @Rainesh ook wat ik schreef maar kenteken aanvragen en tenaamstellen zijn feitelijk twee verschillende acties. Door het eerste in 2017 te doen en het tweede in 2018 bespaar je op de BPM en heb je toch een '2018 auto' wat de meerwaarde positief beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 16:10
Mijn wagen (ex-lease) is van 30 december, en valt dus buiten de boot als mensen op jaartal zoeken, vergis je daar niet in. Klinkt achterlijk, maar je zal echt aanzienlijk verschil merken in de hoeveelheid hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Gunner schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:32:
[...]

Waarschijnlijk bedoelde @Rainesh ook wat ik schreef maar kenteken aanvragen en tenaamstellen zijn feitelijk twee verschillende acties. Door het eerste in 2017 te doen en het tweede in 2018 bespaar je op de BPM en heb je toch een '2018 auto' wat de meerwaarde positief beïnvloed.
Maar in 2017 op kenteken betekent toch ook dat het een 2017 wagen is? Ik bedoel echt in 2018 op kenteken zetten, bpm verschil dan maar voor lief nemen...je auto is dan wel 1 jaar jonger :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Rainesh schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:13:
[...]

Maar in 2017 op kenteken betekent toch ook dat het een 2017 wagen is? Ik bedoel echt in 2018 op kenteken zetten, bpm verschil dan maar voor lief nemen...je auto is dan wel 1 jaar jonger :)
Nee; zoals ik zei het zijn twee verschillende dingen. Mijn auto kwam eind december binnen, hebben na kerst het kenteken aangevraagd zodat er over die datum BPM berekend moest worden en is de factuur gemaakt.

Ik heb de auto pas begin januari opgehaald en is op dat moment tenaamgesteld. Daardoor heb ik en BPM-voordeel en ook nog eens een 2016 auto. Dubbel winst dus.

Maar ik dacht ook altijd dat hij gelijk tenaamgesteld moest worden en dat ik dan alsnog een 2015 auto zou hebben maar ze vertelden dat dat niet tegelijk hoefde.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 01-11-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Gunner schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:17:
[...]

Nee; zoals ik zei het zijn twee verschillende dingen. Mijn auto kwam eind december binnen, hebben na kerst het kenteken aangevraagd zodat er over die datum BPM berekend moest worden en is de factuur gemaakt.

Ik heb de auto pas begin januari opgehaald en is op dat moment tenaamgesteld. Daardoor heb ik en BPM-voordeel en ook nog eens een 2016 auto. Dubbel winst dus.
duidelijk verhaal :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wellicht zie je nog wel eens nieuwe GTE's aangeboden zien worden met 15% bijtelling. Daar is hetzelfde verhaal van toepassing; die kentekens zijn allemaal geregistreerd voordat de bijtelling veranderde. Maar ze zijn nog niet tenaamgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb zelf net een andere auto gekocht. 12-12-13 met 61.000 km op de teller. Vind ik zelf, maar daar zal iedereen anders over denken, belangrijker dan een auto van bijvoorbeeld 2015 met 150.000 op de teller voor ongeveer dezelfde prijs. Ja, hoe zoekt iemand? Ik zocht een witte Golf 7 met panoramadak. En of dat nu een 1.4 of GTI is, is voor mij dan weer niet belangrijk. Ik denk dat veel mensen kijken naar hoeveel maanden een auto oud is dan of het december 2017 of 2018 januari is.

Dus, wat is je budget en hoeveel gereden kilometers accepteer je?

Ik zocht bij Autotrader op:

Merk: VW
Type: Golf
Kleur: Wit
Brandstof: benzine
Bedrag van/tot

En dan filtert Autotrader precies naar wat ik zocht.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 01-11-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
Heren, bedankt. Ik ga even met de dealer overleggen.
GerCor schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:36:
Ik heb zelf net een andere auto gekocht. 12-12-13 met 61.000 km op de teller. Vind ik zelf, maar daar zal iedereen anders over denken, belangrijker dan een auto van bijvoorbeeld 2015 met 150.000 op de teller voor ongeveer dezelfde prijs. Ja, hoe zoekt iemand? Ik zocht een witte Golf 7 met panoramadak. En of dat nu een 1.4 of GTI is, is voor mij dan weer niet belangrijk. Ik denk dat veel mensen kijken naar hoeveel maanden een auto oud is dan of het december 2017 of 2018 januari is.

Dus, wat is je budget en hoeveel gereden kilometers accepteer je?

Ik zocht bij Autotrader op:

Merk: VW
Type: Golf
Kleur: Wit
Brandstof; benzine
Bedrag van/tot

En dan filtert Autotrader precies naar wat ik zocht.
Dit is bij mij niet echt van toepassing. Bij mij gaat om een nieuwe auto, oftewel 0 km op teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

yamahabest schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:44:
Heren, bedankt. Ik ga even met de dealer overleggen.

[...]

Dit is bij mij niet echt van toepassing. Bij mij gaat om een nieuwe auto, oftewel 0 km op teller.
Nee, nu niet van toepassing maar wel als je de auto weer gaat verkopen misschien. En waar je ook rekening mee moet houden, denk ik, is dat diverse opties voor veel mensen helemaal geen rol speelt. Maar vast veel plezier van je nieuwe auto, altijd erg leuk ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yamahabest
Een auto is altijd meer waard voor jezelf, dan voor een ander, dat is inderdaad waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 17:01
Rainesh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:16:
[...]

De dealer zou dit moeten kunnen activeren.

[...]

Mbt mirrorlink. Dealer zei tijdje terug dat het niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Handige link! Is het gewoon een kwestie van de update downloaden, SD kaart in je laptop en het programma doet de rest? Ik heb een discover media gen 2

[ Voor 4% gewijzigd door Untouchablezz20 op 01-11-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
Er zit een complete handleiding bij, he? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:42
Snap uberhaupt niet waarom je een programma zou moeten hebben hiervoor.. even de oude data tijdelijk backuppen, sd kaart leeg gooien en nieuwe data er op kopieren, klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Untouchablezz20 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:02:
[...]

Handige link! Is het gewoon een kwestie van de update downloaden, SD kaart in je laptop en het programma doet de rest? Ik heb een discover media gen 2
jap

Programma maakt ook een backup van je oude kaart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:21
Als het lease bak is maakt het niks uit. Particulier, dan zou ik hem persoonlijk altijd naar het volgende jaar trekken!

Zoals al aangegeven win je daar een heel jaar mee op kenteken. Is voor de verkoopwaarde alleen maar gunstiger. Hoe raar het ook klinkt, als jij in de 2e week van December je nieuwe auto ontvangt, is hij na 2 weken al 1 jaar oud. Zo wordt er gewoon gekeken.

De dealer kan de BPM regels van dit jaar nog hanteren, maar er wel een 2018 auto van maken. Heb ik met mijn vorige auto ook laten doen. Was December 2015 binnen, zou 2800 euro extra BPM op komen voor 2016. De dealer heeft hem op 2016 gezet, maar toch de BPM regels van 2015 aangehouden. Dikke win win. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Rainesh schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:20:
[...]

jap

Programma maakt ook een backup van je oude kaart :)
Gisteren dus aan de slag gegaan. Ik heb een SD kaart gepakt, en het programma de rest laten doen, maar werkt helaas niet. Geeft aan dat er geen navigatiebestanden op de kaart staan. Nu zag ik dat ik onderstaand kaartje in mijn auto heb zitten. Moet ik deze dan gebruiken met het programma? Ik ben bang dat die dadelijk bestanden erop zet, en dat het alsnog niet werkt. Dan zit ik zonder navigatie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2LCEanl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Untouchablezz20 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:34:
[...]

Gisteren dus aan de slag gegaan. Ik heb een SD kaart gepakt, en het programma de rest laten doen, maar werkt helaas niet. Geeft aan dat er geen navigatiebestanden op de kaart staan. Nu zag ik dat ik onderstaand kaartje in mijn auto heb zitten. Moet ik deze dan gebruiken met het programma? Ik ben bang dat die dadelijk bestanden erop zet, en dat het alsnog niet werkt. Dan zit ik zonder navigatie.

[afbeelding]
Je moet inderdaad dat kaartje gebruiken. Geen zorgen, het maakt eerst een backup van je huidige kaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gisteren een T-Roc in het echt gezien. Ik had er al wat filmbeelden van gezien maar de T-Roc oogt opvallend klein. Had ik niet verwacht nadat ik de filmbeelden had gezien. Verder, je moet van de voorkant houden, maar interieur weer helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

GerCor schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:10:
Gisteren een T-Roc in het echt gezien. Ik had er al wat filmbeelden van gezien maar de T-Roc oogt opvallend klein. Had ik niet verwacht nadat ik de filmbeelden had gezien. Verder, je moet van de voorkant houden, maar interieur weer helemaal perfect.
Waar heb je hem gezien en in welke kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hij oogt idd niet groot, maar op zich is het wel een aardig design. Valt ook onder de Tiguan (denk ik) dus het formaat is begrijpelijk.

Heb hem zelf op de IAA gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gunner schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:43:
[...]
Waar heb je hem gezien en in welke kleur?
In Dedemsvaart en kleurloos want zwart. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ik juich dit soort leuke, maar niet noodzakelijkerwijs praktische, modellen van VW toe tussen al de middle of the road modellen waarop ze altijd zo verguisd worden, maar ik vrees dat zeker in NL de T-Roc weer een flop gaat worden net als de Passat CC, Scirocco, Beetle, Golf Cabrio, kortom alle echt leuke modellen.

De NL markt met z'n hoge BPM en buitenproportioneel aandeel leaseauto's is wat dat betreft toch erg kleurloos vind ik, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik vind het meer een auto voor oude mensen. Dat idee heb ik ook bij de Mercedes B waar de politie in gaat rijden. Ziet er allemaal een beetje suf en futloos uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

GerCor schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:49:
Ik vind het meer een auto voor oude mensen. Dat idee heb ik ook bij de Mercedes B waar de politie in gaat rijden. Ziet er allemaal een beetje suf en futloos uit.
Mwah, ik vind het van binnen en van buiten toch wel een speels design op zich, meer iig dan de laatste generaties Tiguan en Touraeg:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4510/38112543171_a12c1393ff_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4453/38112543311_017229b329_c.jpg

Zie hier toch niet echt het gemiddelde oudje in rondrijden, die kopen dan maar een Qashqai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Euh, zoals ik al schreef: op de filmpjes ziet het allemaal net iets anders uit dan in het echt. Zo op de plaatjes lijkt het inderdaad een 'beest'.

Kijk, bij deze foto denk je: zo .... A1 best aardige wagen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nhkMKyxX6xnWwCHmWQG9pt6U/full.png

Maar bij deze denk je: wie past daar in zeg .... fiat 500 van vroeger?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pq6p3KI63Gnnm7pF7FmGChzb/full.png

[ Voor 50% gewijzigd door GerCor op 02-11-2017 14:16 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.