Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vanochtend weer op 6 chars een follower genomen van de inn, een mix van treasure hunter en scavanger followers. ben nu echt per char aan het uitzoeken welke abilities ik nog mis en welke ik nog moet om optimaal resultaat te krijgen in resources en gold.

Ben me op 3 alts vooral even aan het richten op scangers zodat ik straks genoeg resources binnen krijg om uit te geven op de trade post.

Moet ook nog even kijken naar followers om traits te veranderen die ik niet gebruik of ik daar geluk heb voor treasure of scavanger.

Wel hebben al mijn chars al ruim 4k resources, dus ben op de goede weg, kunnen straks alles upgraden als ze level 100 dingen.

Heb nog 1 blackrock missie op mijn main op 96%, krijg het niet voor elkaar om hem op 100% te krijgen, Moet nog even in deze missie duiken waar ik iets mis. Met 25 followers zou je zeggen dat ik alles wel heb..

Planning voor komende zaterdag is Warlock(94) naar 96 en druid(95) naar 96. Weer 2 herbs erbij, en dan krijg ik ook extra xp voor hun erbij. Dan laat ik de mine en herb op mijn 3 mains even zitten en doe ik alleen de 3 alts voor de xp.

Gisteravond ook de 500gold missie gekregen, helaas had ik nog maar 1 treasure op die missie, dus krijg er 1k voor. Op deze missie ga ik me focussen op al mijn chars, met 3 treasure zou ik 2k krijgen. Dat is toch wel lekker!

[ Voor 9% gewijzigd door MarcHealthy op 01-04-2015 10:18 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
EJSchuiteman schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:41:
Tja, ik heb twee alts die ruim boven de 2000 resources zitten op level 91. Voordeel van Trading Post is dat je weet wat er gegarandeerd binnen komt.

En op de Mage heb ik ook nog de plans voor Barrack level twee klaar staan die 900 resources kosten. Maar die laat ik even voor wat het is.
Ik zou persoonlijk nooit de inn eruit gooien, heb me helemaal verdiept in de inn,
1: de scangers followers zullen je resources snel omhoog helpen.
2: je investeerd in de toekomst en je kan abilities kiezen die je nog mist om al je highmaul en blackrock missies op 100% te krijgen. Op dit manier krijg je leuke ilvl655 en ilvl665 items binnen en kom je dus al veel sneller lfr in of hc dungeons ;)

Kies gewoon een ability uit de top5:
Rank ------- Ability ------------------ Level 90-99 Missions (# of GR) ---------- Level 100 Missions (# of GR)
-- 1 ----- Group Damage ---------------------- 3 (48,44,32) ---------------------------------- 3 (175,130,100)
-- 2 ----- Massive Strike ----------------------- 3 (46,42,20) ---------------------------------- 3 (175,175,130)
-- 3 ----- Magic Debuff ------------------------ 3 (38,34,32) ---------------------------------- 2 (175,100)
-- 4 ----- Danger Zones ----------------------- 1 (36) ------------------------------------------ 3 (175,130,100)
-- 5 ----- Timed Battle ------------------------- 1 (30) ------------------------------------------ 3 (175,175,130)
-- 6 ----- Minion Swarms --------------------- 2 (40,30) -------------------------------------- 1 (130)
-- 7 ----- Wild Agression ---------------------- 1 (20) ------------------------------------------ 1 (130)
-- 8 ----- Powerful Spell ----------------------- 0 ----------------------------------------------- 2 (175,100)
Deadly Minions has NONE

Enige nadeel van de inn vind ik, dat ik vaak juist de ability krijg die ik niet wil, keuze uit 3, krijg je er 2 met Deadly minions.

[ Voor 4% gewijzigd door MarcHealthy op 01-04-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek:
Frustrerende nacht gehad zeg.
Wat haat ik de dungeon HC's zeg als healer. Gisteravond laat na mijn werk thuis gekomen om half 12 en dan denk je dat je wel ff een kwartiertje HC kan pakken voor de heirloom upgrades quest.

Krijg ik een party in vol blues die rond de 615-620 ilvl waren voor HC Skyreach die niet weten wat ze doen en niet wilden luisteren en vonden dat de healer de party maar in leven moest houden ook al zorgden zij er niet voor dat ze avoidable damage uit de weg gingen.
Vinden ze het gek dat de 2e baas zoveel damage doet als ze de zonnestralen niet blokkeren (deed er zelf 1 altijd) en bijv de QUILS bij de vogel baas compleet negeren.
Ik zou het begrijpen als ze in vol 680+ gear zaten want dan gingen de bazen sneller dood maar als je net dinged naar 100 en dan zo een grote attitude hebt met 8k dps...

Achja vandaag reset dus lekker alle legendaries (Thunderfury/Shadowmourne/Valany'r/Sulfuras) farmen.
Hopelijk dat mijn legendary healing mace met 26/30 shards vandaag voltooid is.
De 715 ring zal ook deze week voltooid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm.... TINDR voor followers in je garrison! :)

http://eu.battle.net/wow/...-for-followers-01-04-2015

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
Welke datum is het vandaag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idanue schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:11:
[...]

Welke datum is het vandaag? :P
I know... :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
GokuSsj schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:12:
[...]

Ik zou persoonlijk nooit de inn eruit gooien, heb me helemaal verdiept in de inn,
1: de scangers followers zullen je resources snel omhoog helpen.
2: je investeerd in de toekomst en je kan abilities kiezen die je nog mist om al je highmaul en blackrock missies op 100% te krijgen. Op dit manier krijg je leuke ilvl655 en ilvl665 items binnen en kom je dus al veel sneller lfr in of hc dungeons ;)
Ik ben zelf ook een voorstander van de inn, maar eer je de HM/BRF missions succesvol kan afronden zit je waarschijnlijk al lang en breed in de LFR of HM/BRF normal/hc runs :)

Een en ander is natuurlijk afhankelijk van de RNG, maar eer je een team van equipped minions hebt om die missions af te ronden ben je toch al een paar weken verder schat ik zo.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Kapoen schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:23:
[...]

Ik ben zelf ook een voorstander van de inn, maar eer je de HM/BRF missions succesvol kan afronden zit je waarschijnlijk al lang en breed in de LFR of HM/BRF normal/hc runs :)

Een en ander is natuurlijk afhankelijk van de RNG, maar eer je een team van equipped minions hebt om die missions af te ronden ben je toch al een paar weken verder schat ik zo.
Ja dat is waar, waarschijnlijk komt het omdat ik al mijn chars al op level 92 een inn level 2 had. Dus toen ik level 100 dingde had ik al minstens 2 scavangers en dus al ruim genoeg resources zodat ik alles in 1 keer kon upgraden. Als je pas op level 100 een inn zou nemen is het wellicht toch sneller om via de trade post aan resources te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Zijn er trouwens nieuwe voorwaarden om aan de 'goredrenched' items te komen? Dat zijn de ilevel 645 follower upgrades. Ik weet dat Blizzard de droprate van deze dingen generfed heeft door ze niet meer via de salvage yard te leveren, maar op mijn DK heb ik er echt nog geen enkele gekregen (via de dwarven bunker/war mill).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien nu iemand online die ik als vriend mag toevoegen? Ben net een uurtje begonnen met wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:20:
Is er misschien nu iemand online die ik als vriend mag toevoegen? Ben net een uurtje begonnen met wow.
Ik ben helaas niet thuis, maar je kan je vragen mailen of anders op dit forum zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:27:
[...]

Ik ben helaas niet thuis, maar je kan je vragen mailen of anders op dit forum zetten ;)
Bedankt, ben op moment bezig met zoveel mogelijk quests. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:33:
[...]

Bedankt, ben op moment bezig met zoveel mogelijk quests. :)
Dat is inderdaad een goed begin!. Je kan als je in de buurt bent van een grote stad ook al 2 proffs erbij leren. mines geven bijvoorbeeld extra xp. en als je bijvoorbeeld plate draagt dan is bijvoorbeeld mining en BS een goede combi. Maar je kan ook gaan voor mining en herbing voor de extra xp, en op level 100 overstappen naar andere proffs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
En geef geen goud uit aan gear. Tijdens het levelen wissel je zo snel van gear, dat is zonde van je goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:14:
[...]

Ik heb het voor de grap bij onze guild gemeld. Ben benieuwd hoeveel reacties er komen voordat men de datum ziet :p
Hehe. Ik heb het ook even op de FB pagina gegooid. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
Eindelijk mijn healing UI klaar, je bent zo een paar uur verder als je er mee begint. :P
Vooral blij met de HoT timers bij de namen. *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eYfETssl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Sinds een paar dagen heb ik last van vervelende lag binnen World of Warcraft. Het is heel vreemd, want voor de rest heb ik geen internet problemen. Ik heb het ziggo modem + m'n Belkin Wireless Router allebei al een keer gereboot.

Het vreemde is dat mijn Home Latency niet hoger gaat dan 50ms en wordt ook vermeld als goed binnen WoW. Mijn FPS liggen ook gewoon rond de 50/60. Vooral tijdens het casten van spells heb ik last van haperingen. Bij een hapering loop ik meestal 2 seconden door zonder dat ik spells kan casten. Na die 2 seconden wordt alles versneld zodat ik weer bij ben. Ontzettend vervelend tijdens raiden & PvPen.

Ik gebruik Wifi op mijn Macbook Pro, het 5GHz kanaal. De volgende informatie zie ik bij mijn verbinding:
- Ruis meestal rond -90dBm
- RSSI meestal rond -64dBm
- TX Snelheid schommelt tussen de 100 en 300 Mbps

Volgens mij is er met mijn verbinding niks mis. Zoals ik eerder al aangaf heb ik met andere applicaties nergens last van..... Heeft iemand misschien nog een tip over wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft aan dat de Home Latency wel in orde is,

Heb je toevallig toen ook gekeken hoe hoog Server Latency was?

Instance servers ondervinden de laatste tijd wel meer problemen namelijk.

BFR heeft veel last van lagpikes wanneer mensen in en uitzonen (al is dit geen ramp op bosses omdat iedereen er dan toch is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
DragonXZ schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:06:
Sinds een paar dagen heb ik last van vervelende lag binnen World of Warcraft. Het is heel vreemd, want voor de rest heb ik geen internet problemen. Ik heb het ziggo modem + m'n Belkin Wireless Router allebei al een keer gereboot.

Het vreemde is dat mijn Home Latency niet hoger gaat dan 50ms en wordt ook vermeld als goed binnen WoW. Mijn FPS liggen ook gewoon rond de 50/60. Vooral tijdens het casten van spells heb ik last van haperingen. Bij een hapering loop ik meestal 2 seconden door zonder dat ik spells kan casten. Na die 2 seconden wordt alles versneld zodat ik weer bij ben. Ontzettend vervelend tijdens raiden & PvPen.

Ik gebruik Wifi op mijn Macbook Pro, het 5GHz kanaal. De volgende informatie zie ik bij mijn verbinding:
- Ruis meestal rond -90dBm
- RSSI meestal rond -64dBm
- TX Snelheid schommelt tussen de 100 en 300 Mbps

Volgens mij is er met mijn verbinding niks mis. Zoals ik eerder al aangaf heb ik met andere applicaties nergens last van..... Heeft iemand misschien nog een tip over wat ik nog kan proberen?
Vind 50 ms nog aardig hoog. Zit zelf met KPN glasvezel rond 3/4ms home/world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Laatst online: 10-03 15:29
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:06:
Je geeft aan dat de Home Latency wel in orde is,

Heb je toevallig toen ook gekeken hoe hoog Server Latency was?

Instance servers ondervinden de laatste tijd wel meer problemen namelijk.

BFR heeft veel last van lagpikes wanneer mensen in en uitzonen (al is dit geen ramp op bosses omdat iedereen er dan toch is).
Kan ik dat op dezelfde plek vinden als Home Latency? Of kan ik via een command binnen WoW deze gegevens oproepen? Addons uitschakelen heb ik al gedaan, dit zorgde helaas voor geen verbetering.

Zal vanavond even op de kabel met mijn laptop i.p.v. Wifi. Dan kan ik in ieder geval weer wat uitsluiten. Bedankt voor het meedenken.

@ramon, tuurlijk kan het beter. Maar ik heb altijd tussen de 5-50ms gezeten en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DragonXZ schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:23:
[...]

Kan ik dat op dezelfde plek vinden als Home Latency? Of kan ik via een command binnen WoW deze gegevens oproepen? Addons uitschakelen heb ik al gedaan, dit zorgde helaas voor geen verbetering.

Zal vanavond even op de kabel met mijn laptop i.p.v. Wifi. Dan kan ik in ieder geval weer wat uitsluiten. Bedankt voor het meedenken.

@ramon, tuurlijk kan het beter. Maar ik heb altijd tussen de 5-50ms gezeten en nooit problemen gehad.
Als je bij je minimenu op het computertje gaat staan zie je als het goed is 3 dingen staan:

- Home Latency
- World Latency
- FPS

weet dit echter niet zeker - gezien ik zelf een custom ui gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 12-09 14:23
Ik had laatst ook last van microstutters. elke zoveel seconden even 2 seconden stilstaand beeld en dan weer verder. Dat met prima FPS en MS. Bij mij was toen de oplossing om mn WTF en addons te wissen en vanaf daar opnieuw op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:28
Was er niet iets in de elvui release notes hierover? Laatste versie had in ieder geval een fix dat met dit onderwerp te maken heeft. Dus als je elvui gebruikt, even updaten en misschien is dat genoeg.

Zelf gisteren eindelijk de eerste mythic boss neer in BRF, Beastlord Darmac. Al meerdere avonden hadden we hem op ~5% etc, maar nu is ie dan echt neer. Meteen een nieuwe trinket erbij :)

Nu op naar Gruul. Na een paar pulls waren we in ieder geval door p1 en p2 heen, dus nu nog even optimaliseren, niet dood gaan en dan moet ie snel neer gaan.

Verder zouden Oregorger en Flamebender ook niet al te moeilijk moeten zijn, dus die komen daarna wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Blizzard heeft wel moeite gedaan met 1/4. Leuke post op mmochamp:
General
•In addition to the items you forgot to pick up, the Postmaster will now mail you special offers on great deals from various vendors around Azeroth.
•In addition to the recent inclusion of account-wide ignore, the game will now also present a series of flashes and symbols to make you forget the ignored user ever existed. We promise not to use this for any other reason, as far as you know.
•To curb confusion over whether to call them Undead or Forsaken, Sylvanas's faction is now simply referred to as Walkers.
•We accidentally put The Dance Studio back in the game for a little while, but it's been removed again. That was a close one.
•Twitter integration now has a 50% increased chance of making you feel out of touch with whatever the hell kids are doing these days.
•Patches will now be given titles that are more appropriate for today's internet audience, beginning with Patch 6.2: Conquer the Iron Horde Using This One Weird Old Trick.
•All active World of Warcraft subscribers are now also game design interns. Please be sure to use the correct cover sheets for your DPS reports. Also, we're gonna need you to come in on Saturday, mm'kay?
•We've checked on the members of the band Fun, and they are alive and well despite forum claims to the contrary.
•The Hybrid Tax has been reworked and is now a Hybrid Rebate, providing state funded incentives and cash back at participating dealerships on approved credit.
•These patch notes were written by lead game designers, producers, engineers, and artists, instead of having them work on important new changes and features.

Of mijn pala:
•Empowered Seals no longer causes the user to belt out "Kiss From A Rose" at the top of their lungs.
•After several years of deliberations, the Templar has finally reached a Verdict.
•Inquisition is back. Isn't that surprising? No one expects Inquisition!
•Blinding Light now causes affected players to rev up like a deuce, whatever that means.
•Execution Sentence has been commuted and replaced with Life Imprisonment.
•In an effort to provide a friendlier image, the Order of the Silver Hand has designated several Raids, Dungeons, and Battlegrounds as "Judgment-Free Zones." While in one of these zones, all Paladins will have their Judgment spells disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik zit er aan te denken om WoW weer op te pakken.
Ben ooit eind van Lich King begonnen en heb toen ICC (tm 11/12 HC) geraid. De groep was verbaasd dat ik pas net speelde. Vervolgens met start cata wel gespeeld, maar raid crew viel uit elkaar en toen gestpot.

Vervolgens een tijd gestopt en in MoP weer begonnen met een brewmaster monk, erg leuk!
Ook daar weer lekker kunnen raiden tot de groep weer uit elkaar viel. Waar ik me daar ook aan ergerde was de casual mentaliteit en gear wolven. Die liever een normal clearen dan een avond wipen op HC.

Raiden vind ik het leukste wat er is (progression, een boss hoeft voor mij maar 3x plat: normal / HC / achievement) (zal nu anders zijn met die nieuwe namen etc, maar ik hoef niet dingen vaker te doen voor gear, tenzij die gear echt nodig is om de volgende boss te halen, maar dat is vaak niet het geval).

Ik heb geen behoefte aan week op week dezelfde normals clearen omdat iemand nog 1 item zou kunnen gebruiken.

Gear boeit me helemaal niks, al zal ik best een nieuw item aantrekken als we daardoor een boss wel halen natuurlijk :) maar dat gedoe om ilvls boeit me niet.

Wel ben ik zelf iemand die me helemaal inleest, vids kijkt etc. Avondje wipen vind ik leuk, mits ik het gevoel heb dat we wel vooruit komen. Dus niet 3x wipen omdat pietje in vuur blijft staan omdat hij DPS DPS wil doen. Ook ben ik niet bang om te communiceren tijdens een raid.

Levelen doe ik altijd al via dungeons, ook daar tank ik continue. Quests / farmen / gold schrapen boeien me niet zo. Die garrisons klinken me ook vooral als 'werk.' Alts vind ik ook niet erg interessant.

LFR vond ik bv een DRAAK, veel te simpel, maar voelde wel haast ' verplicht' om gear te krijgen.
HCs vond ik eigenlijk het leukste, kon het tenminste ook goed mis gaan.

Dus nu de vraag:
met bovenstaande informatie: zou WoD wat voor mij zijn?
Of ga ik mij binnen de kortste keren weer vervelen/ergeren? Bied WoD genoeg content om dingen niet vaker te hoeve doen?

[ Voor 4% gewijzigd door JBplap op 02-04-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik aan ervaring heb opgedaan in de beide raids is; dat over het algemaan voor de meeste guilds
gear toch echt net dat ene beetje extra geeft om een boss te downen.

Al moet ik wel eerlijk toegeven - met de huidige enrage timers - zijn niet heel veel fights DPS based meer, maar correct uitvoeren van de tactics.

En afhankelijk hoe snel jij door de content heen gaat - zou ik zeggen - dat er opzich genoeg content om jezelf mee te kunnen vermaken. Hier zijn de meningen echter gigantisch over verdeeld binnen de wow-community zelf.

Naast het raiden, pvp ik vrij veel, dus content boeit me eigenlijk vrij weinig, misschien iemand anders daarvoor als graadmeter nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kwa moeilijkheidsgraad is Mythic best wel een uitdaging geworden en zeker de moeite waard om terug te keren. De eerste bosses in BRF zal je mss op een avond wipen wel neer hebben met de juiste gear die erna zullen een werk van enkele avonden worden.

Het is wel een feit als je nu begint je redelijk achter loopt op mensen die al vanaf het begin van de expansion gear aan het verzamelen zijn. Je zal iedere tier moeten doorlopen/farmen om de nodige items te bemachtigen om een moeilijkere versie te kunnen/mogen doen. Dit is nu eenmaal onderdeel van het spel en ga je niet snel omzeilen. Wij zoeken ook steeds mensen met de juiste ingesteldheid en ervaring maar heb je de gear echt niet dan gaan we je echt niet speciaal lopen gearen. En zo denken de meeste guilds die mythic doen erover.

In het begin is er heel veel te doen, levelen, garrisons, beetje world content maar eenmaal je de gear hebt en op mythic zit is er nog weinig te doen in de game op dit moment. Daardoor merk ik toch dat de laatste tijd heel wat mensen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteravond een lekker raid avondje gehad. Eerst een nieuwe guild gevonden, daarna kon ik mee met een semi guild run voor BRF normal. Voor mij een van de weinige keren dat ik BRf normal heb gedaan, maar toch een paar upgrades kunnen meepikken.

Op dezelfde avond heeft de nieuwe guild van mij gelijk Blackhand mythic neer gekregen als server first. Met een beetje geluk mag ik eens mee om te kijken hoe dat in zijn werking gaat. met zo een chaotische battle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:03:
Gisteren weer eens wat anders gedaan dan current content. Had even geen zin om heroics/raids te doen.
Dus besloten om alle vanilla dungeons doorheen te lopen in een first person view (helemaal inzoomen) en jeetje wat zijn de dungeons dan groot zeg :P
Kwam gisteren ineens tegen dat Dire Maul in 3 instances zijn opgesplitst. Kan me niet herinneren dat dit vroeger zo was en Maraudon is een doolhof als je niet weet waar je moet beginnen zeg.

Verder de waarde van de meeste greens in de klassieke dungeons zijn echt wat waard zeg!
Volgens de TradeSkillMaster (TSM) addon heb ik in totaal een waarde van 30k aan greens opgepikt.
Meteen in de AH gegooid en uurtje later meteen 4k gold binnen :D Gaat me wel lekker sinds ik in januari weer was begonnen met wow. Kan me nu in ieder geval richten op de 300k gold en vanavond maar eens alle TBC dungeons doen.
Zit er aan te denken om vanaf volgende week mijn mage (level25) of Shammy (level40) weer op te pakken, heb echt het gevoel alsof ik al jaren niet meer in kalimdor en Eastern Kingdoms ben geweest, begin zelfs de gebieden daar al een beetje te vergeten terwijl het echt super leuk was.

Beperk mijn mains dan alleen even tot de missies en mijn pala 1 keer per week raiden, die pug gaat vanaf volgende week maandag hc doen, dus ben er blij mee, hopelijk 3 weken ongeveer 5 bazen, krijg ik ook mythic missions. Mats heb ik onderhand zoveel dat minen/herben niet zoveel zin meer heeft. Behalve op de chars waar ik xp voor krijg. En vind questen op dit moment weer leuk.

Morgen alleen mijn druid van 95 naar 96 voor de extra herb, en dus extra xp komende tijd. Eventueel ook warlock 94 naar 96. Samen met monk (96) gaan deze dan heel rustig naar level 100. En haal elke week scavangers of treasure binnen via de inn.

Wat ik wel jammer vind is dat je niet van een afstand op je wowarmor kan zien welke followers je hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door MarcHealthy op 03-04-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer eens wat anders gedaan dan current content. Had even geen zin om heroics/raids te doen.
Dus besloten om alle vanilla dungeons doorheen te lopen in een first person view (helemaal inzoomen) en jeetje wat zijn de dungeons dan groot zeg :P
Kwam gisteren ineens tegen dat Dire Maul in 3 instances zijn opgesplitst. Kan me niet herinneren dat dit vroeger zo was en Maraudon is een doolhof als je niet weet waar je moet beginnen zeg.

Verder de waarde van de meeste greens in de klassieke dungeons zijn echt wat waard zeg!
Volgens de TradeSkillMaster (TSM) addon heb ik in totaal een waarde van 30k aan greens opgepikt.
Meteen in de AH gegooid en uurtje later meteen 4k gold binnen :D Gaat me wel lekker sinds ik in januari weer was begonnen met wow. Kan me nu in ieder geval richten op de 300k gold en vanavond maar eens alle TBC dungeons doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Hey, laatst had je het over TSM, kan jij een korte samenvatting geven wat voor addon het is. Is het een addon dat alle items op waarde kan zien ?. Krijg heel veel greenies binnen via salvage en eigenlijk gooi ik daar heel veel van weg omdat het volgens mij geen waarde heeft. Ga morgen wel even de addon instaleren.

[ Voor 20% gewijzigd door MarcHealthy op 03-04-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Nou, gisterenavond heb ik gezeten met mijn mond open. De OpenRaid BRF HC waar ik me voor had aangemeld ging niet door (leader kwam niet opdagen). Daarom samen met mijn vriendin maar gekeken voor een LFG PuG. Mijn god, mijn god... we hadden zowaar een goede pug... We hebben in totaal 9/10N gecleared met 3 tries op Blackhand, de rest was ook allemaal 1-shot. Mijn eigen 'progress' was pas 5/10N, dus ik heb 4 nieuwe bosses mogen downen. In totaal 'maar' twee items gewonnen, waar er maar 1 echt nuttig voor me was. All in all wel een fijne run en ben nu 670, dus helemaal klaar om samen met mijn nieuwe guild volgende week de BRF HC in te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Prx schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:18:
Nou, gisterenavond heb ik gezeten met mijn mond open. De OpenRaid BRF HC waar ik me voor had aangemeld ging niet door (leader kwam niet opdagen). Daarom samen met mijn vriendin maar gekeken voor een LFG PuG. Mijn god, mijn god... we hadden zowaar een goede pug... We hebben in totaal 9/10N gecleared met 3 tries op Blackhand, de rest was ook allemaal 1-shot. Mijn eigen 'progress' was pas 5/10N, dus ik heb 4 nieuwe bosses mogen downen. In totaal 'maar' twee items gewonnen, waar er maar 1 echt nuttig voor me was. All in all wel een fijne run en ben nu 670, dus helemaal klaar om samen met mijn nieuwe guild volgende week de BRF HC in te duiken.
Gelukkig mag je via openraid gewoon aanklikken: Leader didnt show up. Dan krijgt hij maar een negatieve beoordeling. Wel balen dat hij niet door ging!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

GokuSsj schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:20:
[...]

Gelukkig mag je via openraid gewoon aanklikken: Leader didnt show up. Dan krijgt hij maar een negatieve beoordeling. Wel balen dat hij niet door ging!.
Hij had al wel een zut mensen geaccepteerd maar nog veel meer niet. Pas na de 'start' gooide een guildie van hem in de comment dat het niet door ging. Omdat ik niet accepted was op dat punt mag ik dus ook geen review achterlaten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dire Maul is altijd al opgesplitst geweest in 3 aparte dungeons.

Alleen werden er vroeger alleen maar tribute runs gedaan, want dat leverde meer gold + betere gear op.
West deed men voornamelijk voor Warlock/paladin mount.

East werd het minste gedaan.

En je had vroeger die rare mobs staan voor de instances waar je toen Orb of Deception van dropte of Quel'Serrar quest / epic cooking book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:23:
[...]

Alleen werden er vroeger alleen maar tribute runs gedaan, want dat leverde meer gold + betere gear op.

En je had vroeger die rare mobs staan voor de instances waar je toen Orb of Deception van dropte of Quel'Serrar quest / epic cooking book.
DM East was heerlijk als mage in den beginne, daar stonden vlak na de ingang een stuk of 10/15 normal mobs die je zo makkelijk kon solo'en als mage waardoor je ontzettend hard kon powerlevelen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:09:
[...]

Hey, laatst had je het over TSM, kan jij een korte samenvatting geven wat voor addon het is. Is het een addon dat alle items op waarde kan zien ?. Krijg heel veel greenies binnen via salvage en eigenlijk gooi ik daar heel veel van weg omdat het volgens mij geen waarde heeft. Ga morgen wel even de addon instaleren.
Het is een grote ruime addon met verschillende modules, met voornamelijk gericht om je wow leven makkelijker te maken om winst te maken.

Een onderdeel van TSM is dat ze de waarden bijhouden per realm, per region en ook nog eens wat de huidige laagste buyout is tov de laatste update die je hebt doorgegeven. Deze updates kan je doorgeven door een AH scan te maken (duurt 10-15min) of je gebruikt een TSM app buiten WoW die in principe bij elke update de waarden bijhoudt (aanrader).

Wat er ook leuk is dat je auctions snel kunt plaatsen. Het bekende AH fenomeen 1000 stacks van 1 kun je hier ook gebruiken :P Zo kun je dus 1000 auctions binnen enkele minuten plaatsen :)

En je kunt de AH doorzoeken op meerdere items ipv de standaard 1 item per zoek opdracht zo kun je dus items vergelijken of ze op marktwaarde zijn (denk bijvoorbeeld aan de herbs en sorcerous elementen).

En als je echt geavanceerd bent kun je de TSM Sniper optie gebruiken. Deze scant real time de AH en geeft de laatste geplaatste AH items binnen.
Zo kun je dus AH afkopen die mensen per ongeluk plaatsen, denk bijvoorbeeld als iemand een item ter waarde van 10k gold voor 1k gold per ongeluk plaatst. TSM Sniper (mits je condities goed zijn) zal dit oppikken waardoor de verkoper meestal geen tijd heeft om dit te annuleren.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:23:
[...]

Sorry niet helemaal duidelijk van mij :P Ik bedoelde je kon toch in de instances zelf naar de volgende instance doorlopen? Dat had ik dus gisteren toen ik in DM West begon en naar North geloof ik wilde, maar niet kon (of omgekeerd) omdat de deur dicht was dus ik moest helemaal naar het begin van de dungeon uitlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:53
Een vraagje, ben benieuwd of dit mogelijk is.

Ik heb twee wow accounts in mijn bnet account.
Een bevriende speler heeft in vanilla zijn account aan mij afgestaan en die heb ik jaren geleden een keer gemerged onder mijn eigen bnet.

Echter ik doe er niks mee omdat ik ook twee accounts actief moet houden en expansions voor moet kopen.
Is het mogelijk dat ik de warrior van de ene account naar de andere trek zodat ik de characters onder mijn main account kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lynx schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:23:

Een bevriende speler heeft in vanilla zijn account aan mij afgestaan en die heb ik jaren geleden een keer gemerged onder mijn eigen bnet.

Echter ik doe er niks mee omdat ik ook twee accounts actief moet houden en expansions voor moet kopen.
Is het mogelijk dat ik de warrior van de ene account naar de andere trek zodat ik de characters onder mijn main account kan gebruiken?
Als ik het goed heb begrepen kan je een paid character transfer doen van de ene account naar de andere als ze allebei onder dezelfde hoofd account vallen. Dit heb ik namelijk waardoor ik altijd Wow1 en Wow2 krijg als ik direct inlog op wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knc
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-08 20:48

knc

Dit is mogenlijk Lynx, echter gaat blizzard moeilijk doen als beide accounts niet onder de zelfde achternaam vallen. Je kunt het natuurlijk altijd proberen, en als het niet lukt een ticket maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Gevonden!

€20.... eikels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:55:
[...]

Het is een grote ruime addon met verschillende modules, met voornamelijk gericht om je wow leven makkelijker te maken om winst te maken.
Thanks voor de uitleg!!, ga erin duiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry niet helemaal duidelijk van mij :P Ik bedoelde je kon toch in de instances zelf naar de volgende instance doorlopen? Dat had ik dus gisteren toen ik in DM West begon en naar North geloof ik wilde, maar niet kon (of omgekeerd) omdat de deur dicht was dus ik moest helemaal naar het begin van de dungeon uitlopen.
A ja, dat klopt, je kon vroeger van west naar noord lopen en vise versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:16:
[...]

Thanks voor de uitleg!!, ga erin duiken :)
Ook een tip als je TSM gaat gebruiken om de video's van PhatLewtsGold te bekijken.
TSM opzetten is erg moeilijk en ingewikkeld zonder guide. Veel mensen stoppen daardoor.
Ik had er zelf enkele uren mee moeten stoeien voordat ik het door had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lynx schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:23:

knc schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:30:
Dit is mogenlijk Lynx, echter gaat blizzard moeilijk doen als beide accounts niet onder de zelfde achternaam vallen. Je kunt het natuurlijk altijd proberen, en als het niet lukt een ticket maken
Ik heb hetzelfde. Ik heb destijds ook 3 characters van het account van een vriend van me getransferred naar mijn eigen account. Geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:58:
[...]

http://openraid.eu/ is een website/community waar je als speler kan inschrijven voor georganiseerde raids.
Openraid is wat dat betreft qua drempel lager om in te schrijven voor raids tov premades.
ligt openraid momenteel op zijn gat ?
Ik heb een account aangemaakt, maar er wordt geen activation mail verstuurd dus kan nu niet verder.
Tevens wordt ik naar een site gestuurd als je problemen hebt die ik niet ge-opened wordt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:13:
[...]

ligt openraid momenteel op zijn gat ?
Ik heb een account aangemaakt, maar er wordt geen activation mail verstuurd dus kan nu niet verder.
Tevens wordt ik naar een site gestuurd als je problemen hebt die ik niet ge-opened wordt.
Check je spam? Ik kan op het moment inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik was zojuist in een battleground en aan einde van de battleground leek de verbinding weg te zijn.
Spel reageerd nergens meer op.

Met andere toons hetzelfde probleem. er is nog 1.4 cm over van de laadbalk als ik de wereld in wil
alle addons uitgezet maar zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Heb ik nu ook last van. "Character not found".

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Kan al 30 min niet meer inloggen, zie mijn chars wel, en als ik er dan 1 probeer dan blijft hij bij laden op 80% steken. Blizzard geeft ook aan dat er problemen zijn..

https://twitter.com/Blizz...status/584304020707237888
We're still investigating the connection issues that are affecting some players, we'll keep you updated as we get more information.

[ Voor 37% gewijzigd door MarcHealthy op 04-04-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 16:24
GokuSsj schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:43:
Kan al 30 min niet meer inloggen, zie mijn chars wel, en als ik er dan 1 probeer dan blijft hij bij laden op 80% steken. Blizzard geeft ook aan dat er problemen zijn..

https://twitter.com/Blizz...status/584304020707237888
We're still investigating the connection issues that are affecting some players, we'll keep you updated as we get more information.
Heerlijk.. Ik heb de afgelopen dagen al last van disconnects, dus ik heb alles geprobeerd. Nu ook een reinstall.. Nergens voor nodig geweest dus. :/

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
De server problemen duren best lang moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 16:24
patrickos85 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:17:
De server problemen duren best lang moet ik zeggen...
Deel van de realms zijn weer online, zo ook Defias Brotherhood.

[ Voor 6% gewijzigd door Xerox op 04-04-2015 14:23 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Xerox schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:22:
[...]

Deel van de realms zijn weer online, zo ook Defias Brotherhood.
Yes, de mijne ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Weet iemand waar ik de character progress in de Proving Grounds kan zien?

Ik heb namelijk een aantal alts and I kinda lost track...
Bijvoorbeeld op mijn Shaman heb ik gold unlocked, maar ik weet dus niet of ik hem ook daadwerkelijk gehaald heb!
Achievement info is account wide, dus daar heb ik niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij staat dat onder Proving Grounds of Legacy.

Heerlijke dienstverlening weer vandaag trouwens. Alleen vanmorgen even snel garrison kunnen doen. Sinds uur of 12 niet meer kunnen spelen.

[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-04-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Hele dag al last van dat ik niet op draenor kon komen.
Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja same, Draenor is gewoon offline ook.

Alt op Frostmane krijg ik ook niet ingelogd, loadingscreen gaat tot 90% en na minuut of 5 kom ik terug op character not found.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-04-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Nee onder proving grounds en legacy staan alleen de achievements, die dus account wide zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
Na zeven jaar ben ik weer eens begonnen aan WoW, helaas heb ik me door Blizzard voor een 'New Players' server laten strikken, waarop dus geen hond te vinden is. Driekwart van de population blijkt ook nog eens Horde, terwijl ik Alliance speel. Ik overweeg een character transfer naar een andere (PvE) server, waarop zou ik moeten letten? Weet iemand een server waar het leuk is voor een casual speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:28
Groever schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:42:
Na zeven jaar ben ik weer eens begonnen aan WoW, helaas heb ik me door Blizzard voor een 'New Players' server laten strikken, waarop dus geen hond te vinden is. Driekwart van de population blijkt ook nog eens Horde, terwijl ik Alliance speel. Ik overweeg een character transfer naar een andere (PvE) server, waarop zou ik moeten letten? Weet iemand een server waar het leuk is voor een casual speler?
Defias Brotherhood, waar de GoT guild zit, is best actief. Het is echter geen PvE, maar RPPVP server. Heb je ook meteen een plaatsje in een guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Hij speelt alliance en GoT is horde.

Zoek even in het topic, er zijn meerdere servers waar je terecht kunt en waar gezellige mensen van GoT zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Iron Maidens Mythic ook vandaag neer gekregen :). Rond de 100 wipes dus dat viel wat tegen.
Nu op naar Blast Furnace!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond mijn wekelijkse openraid BRF run gehad, en hij was weer super, eindigde weer met 9/10. En 2 items rijker. Hoef nu alleen eventueel tier hands nog. Maar ben verder helemaal klaar met normaal kwa items.

Zit alleen in dubio, ga ik voor de 4set bonus, alleen dan draag ik 2 items zonder mijn beste stat mastery. Of ga ik voor de 2set bonus en dan heb ik iets hogere ilvl items met wel mastery. Neig toch eerder naar de 2set bonus. Moet het maar een keer gaan uitproberen.

Vanaf volgende week gaan we hc’s doen, super veel zin in!, ben er wel aan toe eigenlijk ook, erg benieuwd hoe moeilijk het is. Kan niet wachten totdat ik mythic missies krijg :). Voor mijn gebruikelijke run opgegeven en 1 extra, mocht ik beide approved worden, doe ik hem gewoon 2 keer, heb de nodige ervaring nog nodig op hc.

Gisteravond achter gekomen dat je met een level 2 herb en een herb follower zelf de herb kan uitkiezen. Dacht dat ik alles wist.. Oftewel geen tekort aan frostweed meer voor mijn alchemisten.

Verder morgen weer kijken naar al mijn chars en welke scavanger of treasure ik erbij ga nemen. Neig toch eerder naar treasure omdat ik wel wat extra gold kan gebruiken. En ga er vanuit dat deze ooit generft word, dus kan er nu nog optimaal gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Groever schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:42:
Zelf speel ik al jaren op Aszune, dat is een prima server. Maar volgens mij is Silvermoon de top alliance realm. Er is ergens een site waar je dit soort informatie kan opvragen (hoe betrouwbaar dit dan weer is...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:38:
[...]

Zelf speel ik al jaren op Aszune, dat is een prima server. Maar volgens mij is Silvermoon de top alliance realm. Er is ergens een site waar je dit soort informatie kan opvragen (hoe betrouwbaar dit dan weer is...).
Misschien bedoel je wowprogress.com (http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik dacht ik kan wel een tijdje zonder WoW en dat is ook een aantal dagen gelukt (wel 7).
Abo was verlopen en ik zat de laatste tijd steeds meer te balen van de LFR queue die voor dps altijd lang is en voor de rest alleen mijn garrison missions te doen en nog meer alts te levelen.
Dus tijd voor een break......aaaaand it's gone... we zijn weer terug ;) Damn you WoW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LFR is idd vermoeiend. Toch wel leuker om daar voorbij in een chill guildje normals te doen ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:39:
LFR is idd vermoeiend. Toch wel leuker om daar voorbij in een chill guildje normals te doen ofzow.
Ja probleem van mij is dat ik mij daar niet echt aan kan verbinden. Mijn 1 jarige dochtertje is niet zo'n geweldige slaper en het kan dus zijn dat ik regelmatig naar boven moet en dan langere tijd weg ben.

Ik kan niet echt van een guild verwachten steeds op mij te wachten.
Met LFR ga ik er gewoon uit en ga weer in de queue zodra het uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:39:
Of lekker zoals ik raids te doen via openraid.eu. Kan je zo casual blijven als je zelf wilt. Zie in wekelijkse run op maandag avond elke keer weer nieuwe mensen die een kans krijgen om te raiden in blackrock normaal. Enige wat je hoeft te doen is ilvl iets omhoog schroeven en dan lekker openraid events inschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die al op de hoogte zijn van de nieuwe wow token? Vandaag / morgen op de US servers beschikbaar.
Ziet er naar uit dat het binnen enkele weken ook op de EU servers zal komen.
Op de US server is het initiële startprijs $20 voor 30k gold voor 1 maand speeltijd.

Denk dat ik wel een aantal zal inkopen. Ik tik nu de 250k gold aan dus dat wordt voorlopig gratis speeltijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:51:
[...]

Of lekker zoals ik raids te doen via openraid.eu. Kan je zo casual blijven als je zelf wilt. Zie in wekelijkse run op maandag avond elke keer weer nieuwe mensen die een kans krijgen om te raiden in blackrock normaal. Enige wat je hoeft te doen is ilvl iets omhoog schroeven en dan lekker openraid events inschrijven :)
Ikzelf nu naar een hc casual guild gegaan. Veel beter, verveelde me stierlijk in me vorige guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:54:
Mensen die al op de hoogte zijn van de nieuwe wow token? Vandaag / morgen op de US servers beschikbaar.
Ziet er naar uit dat het binnen enkele weken ook op de EU servers zal komen.
Op de US server is het initiële startprijs $20 voor 30k gold voor 1 maand speeltijd.

Denk dat ik wel een aantal zal inkopen. Ik tik nu de 250k gold aan dus dat wordt voorlopig gratis speeltijd :D
mja dat word idd fijn... zelfs voor 50k had ik ze gekocht.. zelf zit ik ongv op 900k over alle chars dus ja ook ik ga even mijn sub stopzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 12-09 14:23
En het is weer zo ver! Character not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Jwlb schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:03:
En het is weer zo ver! Character not found
Ja, had het ook, maar zie dat ik net weer in kan loggen met de hunter.

O, en een prachtige blue post van Tiogaradh hierover.
Hey again guys,
Following up from my earlier post, for those that are still receiving the "Character Not Found" error or stuck on a 90% loading screen this should be resolved with the weekly restarts this Wednesday April 8th beginning at 05:00 CEST.

Thanks again for your patience.
Realm restarts van morgen zouden het oplossen. Seriously? Morgen? }:O

[ Voor 50% gewijzigd door Neelon op 07-04-2015 12:10 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Video van onze Iron Maidens Mythic kill:

De bonus clip aan het einde is ook wel grappig ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:08:
Video van onze Iron Maidens Mythic kill:

[video]

De bonus clip aan het einde is ook wel grappig ;).
Grats,

welke addon is het waarin wordt bij gehouden wie welke cooldowns wanneer gebruikt? Ik doe dat nu met pen en papier, maar dat moet toch makkelijker kunnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
errr Bloodlegion CD's

[ Voor 81% gewijzigd door ramon1984 op 07-04-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:14:
[...]

Grats,

welke addon is het waarin wordt bij gehouden wie welke cooldowns wanneer gebruikt? Ik doe dat nu met pen en papier, maar dat moet toch makkelijker kunnen :-)
Angry Assignments
Aanrader voor de raidleader/healing assignments :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Deze bedoelde ik inderdaad :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Neelon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:08:
[...]

Ja, had het ook, maar zie dat ik net weer in kan loggen met de hunter.

O, en een prachtige blue post van Tiogaradh hierover.

[...]

Realm restarts van morgen zouden het oplossen. Seriously? Morgen? }:O
Ze lopen flink te kloten (pardon my french) bij Blizzard EU. De armory en ilvl upgrade is ook nog niet aangepast. En dat is wel handig als je een raid zoekt met openraid.eu.

En dan die vele netwerk problemen. Volgens mij komt er binnenkort weer een grote server/network upgrade aan zoals een paar jaar geleden.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
junglebeast schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:40:
[...]

Ze lopen flink te kloten (pardon my french) bij Blizzard EU. De armory en ilvl upgrade is ook nog niet aangepast. En dat is wel handig als je een raid zoekt met openraid.eu.

En dan die vele netwerk problemen. Volgens mij komt er binnenkort weer een grote server/network upgrade aan zoals een paar jaar geleden.
Zag een bericht van customer service over de ilvl upgrade:
I'm afraid there is no ETA on the armory updates, all these armory issues are being looked at on a broader term but we don't yet have a time frame on a a solution, you should however find that the armory does eventually update with the correct info.

Oftewel, het kan nog weken duren voordat ze die upgraden, niks bekend over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een ander addon is zoals:

http://www.curse.com/addons/wow/action-bar-saver

Deze werkt helaas niet meer voor mij sinds van het weekend, geen idee waar het aan ligt.
WTF en Addon folders al geheel verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:50:
Weet iemand of er ook een ander addon is zoals:

http://www.curse.com/addons/wow/action-bar-saver

Deze werkt helaas niet meer voor mij sinds van het weekend, geen idee waar het aan ligt.
WTF en Addon folders al geheel verwijderd.
Kijk eens naar de optie Bartender of Domino's

Bartender: http://www.curse.com/addons/wow/bartender4
Dominos: http://www.curse.com/addons/wow/dominos

Beide zijn goede addons die je kunt gebruiken. Ik zelf geef de voorkeur aan Bartender.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf Bartender al, heb een aangepaste versie van Kaitui (http://www.wowinterface.com/downloads/info23439-KaitUI.html)

Maar gebruikte (uit gemakzucht) ABS om zelf niet steeds al mijn spells te hoeven te herplaatsen als ik van spec verander via respeccen.
Als er geen andere addon is - zal ik wel screenshots maken hoe ik al mijn buttons heb in 1 van de 3 specs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:05:
Ik gebruik zelf Bartender al, heb een aangepaste versie van Kaitui (http://www.wowinterface.com/downloads/info23439-KaitUI.html)

Maar gebruikte (uit gemakzucht) ABS om zelf niet steeds al mijn spells te hoeven te herplaatsen als ik van spec verander via respeccen.
Als er geen andere addon is - zal ik wel screenshots maken hoe ik al mijn buttons heb in 1 van de 3 specs :P
Ik gebruik ElvUI en daar zit deze functionaliteit standaard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Bartender onthoudt je button keuze per specc, alleen als je dan een derde specc pakt zal deze opnieuw ingesteld moeten worden.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Dominos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap