Wat een eikel die scheidsrechter. Een banaan.... waar gaat het over?
Het publiek van Feyenoord mag zich gaan schamen nu. Dit hoort gewoon niet te gebeuren
Tomorrow is not today!
Dit is echt wel een belachelijk slechte scheidsrechter hoor. Wat een debiel
Nee, merp!
Kom niet alles hoef je te relateren aan racisme.Spacey23 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:46:
Het publiek van Feyenoord mag zich gaan schamen nu. Dit hoort gewoon niet te gebeuren
XXXVI
Die gaat straks ook met z'n respect bandje de show stelen, let maar op
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verder is Roma wel echt beter. Feyenoord kan geen vuist maken. Eerste 15 minuten waren goed, maar niet gevaarlijk
Tis spannend. Ik hoop niet dat feyenoord een tegendoelpunt krijgt want zelf zijn ze niet gevaarlijk in de aanval
Haha, een hele opblaasbanaan aan de zijkant van het veld! Een schandeSpacey23 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:46:
Ik vind ze eigenlijk niet zo geweldig spelen hoor, maar ik zie wel eerder een goal in het net vallen achter Vermeer.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:51:
Verder is Roma wel echt beter. Feyenoord kan geen vuist maken. Eerste 15 minuten waren goed, maar niet gevaarlijk
Edit: dus...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zo, als die scheidsrechter consequent is (
) dan zijn dat veel gele kaarten voor de wissels bij het vieren van het doelpunt zonet.
Nee, merp!
Oei oei oei, publiek. Doe eens normaal... belachelijk gedrag

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Knip - niet nodig Weet het niet meer precies.Han schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:54:
Oei oei oei, publiek. Doe eens normaal... belachelijk gedrag
Jammer dat Feyenoord net voor rust die 1-0 tegen krijgt. Hoop dat ze er nog 1 kunnen inprikken.
[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 26-02-2015 22:08 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gaat hem niet meer worden ben ik bang, Roma is veel meer gehaaid. Is ook geen schande natuurlijk en Feyenoord speelt de laatste 30 minuten als een natte krant.
Boetius erin en aanvallen via de vleugels is het enige probeersel wat je nog kunt doen.
Boetius erin en aanvallen via de vleugels is het enige probeersel wat je nog kunt doen.
Met Te Vrede ga je dit niet redden. Die beren achterin lachen om hem. Kazim had net die Mbia ingepakt maar moest daarna zelf het veld snel verlaten. Hopen op een bevlieging van Manu in de tweede helft maar ik heb er een hard hoofd in.
PSN: Finally_Chris
Gewoon een keer keihard straffen, thuiswedstrijd zonder publiek, bij herhaling, twee, etc. etc. Dan maar de goeden lijden onder de kwaden, tot dat er wordt ingegrepen door het eigen publiek en dat tuig de deur wijst.
[ Voor 20% gewijzigd door Ramzzz op 26-02-2015 22:09 ]
Dus jij was het eens met de straf voor Ajax destijds?
Potje gespeeld lijkt me, hopen op een bevlieging/geluk van feyenoord, maar ik denk niet dat Roma dit nog uit handen geeft. Jammer maar geen schande.
De Rossi had trouwens een donkerrode kaart moeten krijgen. Ongelooflijk dat niemand die elleboog zag.
Staafincident ofzo?D-e-n schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:02:
Dus jij was het eens met de straf voor Ajax destijds?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tuurlijk zagen ze hem wel. MaarjaCR1691 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:03:
De Rossi had trouwens een donkerrode kaart moeten krijgen. Ongelooflijk dat niemand die elleboog zag.
Ik begrjip gewoon niet waarom Boularouz voor een zacht 'armpje vasthouden' en Clasie voor een tijke allebei geel krijgen en De Rossi (elleboog, schoppen) niets, die Cholevas (etteren) niets... tjongejonge.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mooie wraakactie van Roma als de supporters zich netjes blijven gedragen en de spelers zelf Feyenoord uitschakelen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Behalve die opblaas banaan waren er ook oerwoudgeluiden te horen wanneer Gervinho de bal kreeg aangespeeld. Wat mij betreft mag dat nog wel een staartje krijgen. Geen best visitekaartje voor het Nederlands voetbal zo, maar dat was mogelijk al wat moeilijk na de heenwedstrijd
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dat heb ik toch echt niet gehoord, zelden in Nederland sowieso
Inderdaad, die heb ik ook niet gehoord
.
Ik heb de oerwoudgeluiden ook niet waar genomen als dat echt gebeurt is zou het wel heel triest zijn. Ook voor de spelers van Feyenoord, je schaamt je toch kapot voor zulke supporters. Is ook beetje jammer dat die het verpesten voor de veel grotere groep normale supporters.Herman schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:11:
Behalve die opblaas banaan waren er ook oerwoudgeluiden te horen wanneer Gervinho de bal kreeg aangespeeld. Wat mij betreft mag dat nog wel een staartje krijgen. Geen best visitekaartje voor het Nederlands voetbal zo, maar dat was mogelijk al wat moeilijk na de heenwedstrijd
Dat er dingen naar spelers worden gegooid is vrij normaal in de Kuip gebeurt elk seizoen bij Feyenoord- Ajax dat Ajax spelers bekogeld worden bij hoekschoppen etc.
Serieus. Negers, Turk, Marokkanen en een verdwaalde blanke als elftal. En dan claimen dat er oerwoudgeluiden zijn. Onzin
Was duidelijk te horen, maar dezelfde personen als normaal zullen de club wederom verdedigen en alles blijven ontkennen zelfs tegen beter weten in.Herman schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:11:
Omdat Feyenoord van de UEFA niet mag winnen na wat er in Rome door die idioten is gebeurd.Ramzzz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:06:
Ik begrjip gewoon niet waarom Boularouz voor een zacht 'armpje vasthouden' en Clasie voor een tijke allebei geel krijgen en De Rossi (elleboog, schoppen) niets, die Cholevas (etteren) niets... tjongejonge.
Nou.. tja.. het blijft wel Feyenoord publiek hePWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:17:
Serieus. Negers, Marokkanen en een verdwaalde blanke als elftal. En dan claimen dat er oerwoudgeluiden zijn. Onzin
ik heb het ook niet gehoord en het lijkt me heel sterk
Ik heb het ook niet gehoord, en ik ben PSV-fanOPSLAGHOND schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:18:
[...]
Was duidelijk te horen, maar dezelfde personen als normaal zullen de club wederom verdedigen en alles blijven ontkennen zelfs tegen beter weten in.
Nee, merp!
Scheer even lekker iedereen over 1 kam. Goed bezig.St@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:18:
[...]
Nou.. tja.. het blijft wel Feyenoord publiek he![]()
ik heb het ook niet gehoord en het lijkt me heel sterk
Wat is dit toch..
Rood?
Rood?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Je miste de smiley denk ik..CR1691 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:20:
[...]
Scheer even lekker iedereen over 1 kam. Goed bezig.
Omkoperij en er is weer bij de fifa bepaald wie er door gaat
En de scheids maakt de wedstrijd kapot. Wat een drama die vent. Gadverdamme.
Tja.. je kan er wel rood voor geven hoor.. ranzige overtreding vol op de enkel.
Ah kijk, het Feyenoord publiek doet nog harder z'n best.
Ah kijk, het Feyenoord publiek doet nog harder z'n best.
[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 26-02-2015 22:23 ]
Gestrekt been op de enkel, leek mij gewoon rood hoor.
Na de eerdere overtredingen was dit maximaal geel..St@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:22:
Tja.. je kan er wel rood voor geven hoor.. ranzige overtreding vol op de enkel.
En we gaan van het veld af, die scheids kan toch wel vrij weinig.... grrrr
Feyenoord scoort nog wel, let maar op!
Ja, kom op zeg. Wedstrijd staken?
Het was misschien wel erg donkergeel, maar waarom staat De Rossi nog op het veld?!?
Die scheids onderscheidt zich echt maar op 1 manier: onkunde.
Het was misschien wel erg donkergeel, maar waarom staat De Rossi nog op het veld?!?
Die scheids onderscheidt zich echt maar op 1 manier: onkunde.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Duidelijk opdracht gekregen van de UEFA. Wat is deze man is godsnaam aan het doen.
Ja, dat ben ik met je eens. Maar wil niet zeggen dat je er geen rood voor kunt geven. Scheidsrechter heeft blijkbaar andere overtredingen anders ingeschat.Famous schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:23:
[...]
Na de eerdere overtredingen was dit maximaal geel..
Is gewoon diep donkerrood. "ja maar voor die overtreding van hun werd ook geen rood gegeven!", klopt, maar dat maakt dit niet minder rood.
Wel lullig dat die andere overtreding niet zodanig werd beoordeeld, maar dat moet geen excuus zijn om 'm dan hier ook maar niet te geven.
Wel lullig dat die andere overtreding niet zodanig werd beoordeeld, maar dat moet geen excuus zijn om 'm dan hier ook maar niet te geven.
Dafuq did i just see..
Een of andere comedy show dit.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De Feyenoord supporters laten zich weer van hun beste kant zien dit zal wel weer grote gevolgen hebben voor Feyenoord. volgens mij staan ze er gezien het verleden niet best op bij de UEFA.
Maar de scheidsrechter staat er natuurlijk niet alleen voor.St@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:24:
[...]
Ja, dat ben ik met je eens. Maar wil niet zeggen dat je er geen rood voor kunt geven. Scheidsrechter heeft blijkbaar andere overtredingen anders ingeschat.
9/10 keer wordt hiervoor niet eens rood gegeven, dat het kan wilt niet zeggen dat het moet uiteraard.
Hoe kom je daar nou weer bijADDG schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:24:
De Feyenoord supporters laten zich weer van hun beste kant zien dit zal wel weer grote gevolgen hebben voor Feyenoord. volgens mij staan ze er gezien het verleden niet best op bij de UEFA.
De scheidsrechter was dit gewoon al van plan. Inconsistente lul
Voor de 10 supporters op het veld zijn er misschien wel gevolgen
De Rossi wuift hij weg maar Te Vrede pakt hij wel. Belachelijk.
Dit is gewoon maffia, waarom zou je dat niet mogen zeggen? Dit is gewoon vooropgezet van de UEFA.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, wat wil je nou dat ik zeg dan? Het is gewoon een rode kaart.. scheids kan hem zeker geven en na de herhalingen gezien te hebben moet hij hem ook geven. Dat hij andere overtredingen anders heeft ingeschat.. tja.. shit happens. Dit is gewoon een vieze overtreding.Famous schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:25:
[...]
Maar de scheidsrechter staat er natuurlijk niet alleen voor.
9/10 keer wordt hiervoor niet eens rood gegeven, dat het kan wilt niet zeggen dat het moet uiteraard.
Een extra zakcentje verdienenCR1691 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:24:
Duidelijk opdracht gekregen van de UEFA. Wat is deze man is godsnaam aan het doen.
Nee, merp!
De rode kaart was terecht... maar dan had AS Roma al met 9 man moeten staan. Feyenoord verliest vanavond op meerdere fronten, erg zonde dit.
Het kan allemaal hé dit. Gewoon, live op tv. In het hypothetische geval dat Feyenoord doorgaat, kan de uefa de stekker er uit trekken.
Je wilt denk ik niet weten hoeveel wedstrijden er vooraf door de Uefa al zijn beslist.
Is wel heel erg complot theorie, maar deze scheids is sowieso MEGA slecht, totaal niet geschikt voor zo'n beladen duel, hier hadden ze een top scheids op moeten zetten.ph4ge schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:27:
Dit is gewoon maffia, waarom zou je dat niet mogen zeggen? Dit is gewoon vooropgezet van de UEFA.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vertel? Wel handig voor de toto enzo.krissie100 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:28:
Je wilt denk ik niet weten hoeveel wedstrijden er vooraf door de Uefa al zijn beslist.
Gaan we weer met de complottheorieën
Is gewoon een slechte scheids, die bij PSV en Ajax waren ook niet al te best.
Is gewoon een slechte scheids, die bij PSV en Ajax waren ook niet al te best.
Ik wil helemaal niet dat je iets zegt wat ik wil hoorSt@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:27:
[...]
Ja, wat wil je nou dat ik zeg dan? Het is gewoon een rode kaart.. scheids kan hem zeker geven en na de herhalingen gezien te hebben moet hij hem ook geven. Dat hij andere overtredingen anders heeft ingeschat.. tja.. shit happens. Dit is gewoon een vieze overtreding.
Iedereen heeft zijn eigen mening uiteraard maar persoonlijk vond ik het zeker geen rood.
Daarnaast wordt er ook gewoon tegen Feyenoord gefloten.
Wat misdragen de Feyenoord fans zich weer. Dat wordt weer een uitsluiting voor Europees voetbal.
Ik vond het ook geen rood. Been was niet hoog en hij ging voor de bal. Een wedstrijd aanvoelen kan deze scheidsrechter i.i.g. niet.
Geld van de hogere mannen welFleximex schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:31:
Ik vond het ook geen rood. Been was niet hoog en hij ging voor de bal. Een wedstrijd aanvoelen kan deze scheidsrechter i.i.g. niet.
Klopt, been was laag, gestrekt en raakte de enkelFleximex schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:31:
Ik vond het ook geen rood. Been was niet hoog en hij ging voor de bal.
Gestrekt been op enkel is altijd rood, of zou dat altijd moeten zijn in ieder geval. Dat die niet altijd wordt gegeven is een ander verhaal en ja het is lullig dat de scheids hier inconsequent fluit.Fleximex schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:31:
In Rome lacht men steeds harder.
Volgens de regels was het rood, voor de bal gaan is misschien wel het idee geweest maar was een kansloze missie. Was gewoon een stomme onbeholpen overtreding.
Scheidsrechter is niet goed, heeft andere overtredingen gemist. Maar dat een scheidsrechter overtredingen mist is geen rechtvaardiging om een andere overtreding niet te bestraffen.
Daarbij, Feyenoord was al genomineerd voor een nieuwe UEFA straf door het gooien van spullen tijdens het vieren van het doelpunt door de Roma spelers.
Scheidsrechter is niet goed, heeft andere overtredingen gemist. Maar dat een scheidsrechter overtredingen mist is geen rechtvaardiging om een andere overtreding niet te bestraffen.
Daarbij, Feyenoord was al genomineerd voor een nieuwe UEFA straf door het gooien van spullen tijdens het vieren van het doelpunt door de Roma spelers.
Tsja, weer een geval klein deel die het voor de rest verpest. Dat gaat steeds vaker zo helaas.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:34:
Het heeft niet direct met het voetbal te maken.
Maar dit publiek, zo zonde.
Goede voorbeeldelijke post voor een mod... [/sarcasm]
[ Voor 27% gewijzigd door Krukar op 26-02-2015 22:36 ]
Het alom geroemde legioen loopt een flinke deuk op vanavond. Kansloos gedrag.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:34:
Het heeft niet direct met het voetbal te maken.
Maar dit publiek, zo zonde.
XXXVI
Dat is waarschijnlijk het plan. Maar stel je nou als niet Feyenoord supporters niet zo aan. Er is geen stadion ter wereld waar ze zo;n scheids als makke lammetjes accepteren. Als je zulke lange tenen heb dan moet je je niet voor het karretje van de maffia laten spannen.Niku schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:31:
Wat misdragen de Feyenoord fans zich weer. Dat wordt weer een uitsluiting voor Europees voetbal.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gunstig voor PEC
4e plek rechtstreekse plaatsing.
Verwijderd
Er zitten waarschijnlijk maar 100 zer0-brainers in die het verneuken voor de rest.ephymerous schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:35:
[...]
Het alom geroemde legioen loopt een flinke deuk op vanavond. Kansloos gedrag.
Maar Feyenoord hoort in Europa, maar niet op deze manier.
Wie er trouwens niet in Europa hoort is de scheidsrechter.
Maar ik ben bang, dat als de UEFA iets gaat beslissen,
Dat dat negatiever zal zijn voor Feyenoord dan voor de scheids.
Kom op, voor spullen op het veld word je toch nooit uitgesloten? Coruna kreeg ooit helemaal niks voor een staaf.
Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker op dit niveau.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:36:
Nouja. Uitspelen, uithuilen en over 2 seizoenen weet Europa in
al is mijn ervaring met een andere balsport
Een speler van Roma kan Manu nu in de 16 vierkant doormidden schoppen, die bal gaat nooit op de strip.
Uitgesloten wordt je ook niet. Waarschijnlijk meer iets in de trant van Legia (x aantal thuiswedstrijden zonder publiek).D-e-n schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:37:
Kom op, voor spullen op het veld word je toch nooit uitgesloten? Coruna kreeg ooit helemaal niks voor een staaf.
Er werd echt naar spelers gegooid, volgens mij zijn er genoeg boetes uitgedeeld voor minder, het hoort er sowieso niet bij.D-e-n schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:37:
die scheids lijkt ook ieder moment in janken uit te barsten. Kijkt niet goed uit zijn ogen.
Ik heb vandaag al zoveel wonderen gezien, allemaal wonderbaarlijke genezingen van Italianen, dan is alles nog mogelijk.
Absoluut (een paar honderd waarschijnlijk), maar die zitten er al tijden.. niemand die ze aanpakt. Ik vind het oprecht sneu voor de normale Feyenoord supporter. Zitten ook gewoon vrienden van me nu. Maar het is altijd het bagatelliseren van het gedrag van het tuig wat bij Feyenoord op de tribune zit.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:37:
[...]
Er zitten waarschijnlijk maar 100 zer0-brainers in die het verneuken voor de rest.
"Jah, je moet niet zeuren over dingen die op het veld gegooid worden, hoort bij de sfeer", "Ja, maar in Rome was de ME ook niet lief", "Ja, maar die scheidsrechter lokt het ook uit"
Enzovoort enzovoort.. Pak die lui nou gewoon eens kneiterhard aan als Feyenoord zijnde, maar dat doen ze niet/durven ze niet.
COME ON!!!!
Hahah die Manu, geweldig!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015