Gerechtigheid.
JA!
GERECHTIGHEID!
GERECHTIGHEID!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is dan toch het wonder in de maak?ph4ge schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:40:
Ik heb vandaag al zoveel wonderen gezien, allemaal wonderbaarlijke genezingen van Italianen, dan is alles nog mogelijk.
Waarbij de tegenpartij van de club (lees: supporters) die zich niet kunnen gedragen ook benadeeld is, in mijn ogen de domste straf ooit.Krukar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:39:
[...]
Uitgesloten wordt je ook niet. Waarschijnlijk meer iets in de trant van Legia (x aantal thuiswedstrijden zonder publiek).
Laat dan de andere club twee thuiswedstrijden spelen zonder "uitvoordeel" voor de gestrafte club.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dit is wraak nemen. Heerlijk!
PSN: Finally_Chris
Haha wtd dit zag niemand aankomen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Mooi voor feyenoord.krissie100 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:41:
Wowowowowowowowwowowwowowowowow
Als je dit nog wint, dan boeit die pauze niets meer.
Was dit ook door de Uefa van tevoren bepaald? 
Wel gefeliciteerd overigens, hopelijk kan Feyenoord nog winnen.
Wel gefeliciteerd overigens, hopelijk kan Feyenoord nog winnen.
[ Voor 41% gewijzigd door Krukar op 26-02-2015 22:42 ]
Wat loopt die scheids nu weer met rood?!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Scheids gaat Manu rood geven voor het verpesten van de matchfixing?
Oh de reserve doelman
Oh de reserve doelman

Scheidsrechter ziet zn carrière in rook op gaan met de goal van Manu.kwiebus schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:41:
Is dan toch het wonder in de maak?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Haha Mulder rood. Wat een lul van een vent joh. Dit is echt niet meer normaal.
Ik zei het toch zostraks? :-)
feyenoord gaat dit winnen
feyenoord gaat dit winnen
Mulder rood? Ik geloof nooit in complotten maar dit wordt wel heel raar....
Jullie weten niet eens wat er is gebeurd.. hoe kan de scheids dan nu al fout zitten
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Manu maakt zich onsterfelijk voor Feyenoord.
Maar Mulder, daar ben ik erg benieuwd naar
Rood vanaf de bank, dat is toch ook knap.
Oi oi oi, 1-2...
Maar Mulder, daar ben ik erg benieuwd naar
Oi oi oi, 1-2...
[ Voor 27% gewijzigd door Arjan90 op 26-02-2015 22:44 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wie geeft aan dat de scheids fout zit?St@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:43:
Jullie weten niet eens wat er is gebeurd.. hoe kan de scheids dan nu al fout zitten
We vragen alleen af wat er gebeurd is. Ik ben geen Feyenoord supporter maar jij..
Haha, iets te vroeg blij gedaan.
[ Voor 72% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-02-2015 22:44 ]
Omdat een keer een slechte scheidsrechter hebben bewijs is voor een complot tegen Feyenoord.St@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:43:
Bizarre wedstrijd zo.
En 1x Roma en 1-2..
En 1x Roma en 1-2..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zullen we inzetten op het aantal rode kaarten vandaag?
Pfff......
Pfff......
Geef die keeper van Roma dan ook rood. Ik spreek geen Italiaans maar hij riep geen goedemorgen naar het Legioen, wat een mongool.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tjemig
Dat was heeeeeel simpel wegegeven
ik denk niet dat feyenoord nog wint
Dat was heeeeeel simpel wegegeven
ik denk niet dat feyenoord nog wint
Geez wat stond die verdediger daar te doen? Verdedigen was het niet in ieder geval.
Ik gok 10 rode kaarten aangezien we al op 2 zitten
Verwijderd
Vandaag is rood.. de kleur van...PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:45:
En, hoeveel kaarten waren dat?
En de spelers van roma krijgen nu natuurlijk helemaal niks. Zucht.
Famous schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:44:
[...]
Wie geeft aan dat de scheids fout zit?
We vragen alleen af wat er gebeurd is. Ik ben geen Feyenoord supporter maar jij..
CR1691 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:42:
Haha Mulder rood. Wat een lul van een vent joh. Dit is echt niet meer normaal.
Ik weet het niet, maar blijkbaar heeft de scheids een verkeerde beslissing genomen bij het wegsturen van Mulder.Russel88 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:42:
Mijn god. Wat een scheids
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De aanval is de beste verdediging. Morgen gelijk een klacht indienen tegen die man.
Dat was al niet zo bij de 0-1. Daar liepen ook allemaal wisselspelers van Roma vol over het veld heen.CR1691 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:45:
Nee, merp!
Dat uiteraard gezien het bij Roma niet gebeurdSt@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:45:
[...]
[...]
[...]
Ik weet het niet, maar blijkbaar heeft de scheids een verkeerde beslissing genomen bij het wegsturen van Mulder.

Verwijderd
En dat 2xADDG schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:45:
Helaas er moet nu wel een heel groot wonder gaan gebeuren als Feyenoord hier nog wat van wil maken.
Nou ja. Mocht Fredje twijfelen over wie hij zondag in de spits moet zetten is het wel duidelijk. Toch nog een winstpunt
Wel benieuwd wat Mulder nou precies gedaan heeft waarom die rood kreeg.
Ongelooflijk wat een mongolen. En dan krijgt de club straks een boete omdat de fans daarop reageren. De profs moeten hier boven staan en daar staan ook straffen op.CR1691 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:45:
Hoe weet je nou wat Mulder heeft gedaanFamous schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:47:
[...]
Dat uiteraard gezien het bij Roma niet gebeurd
Volgens mij lees ik verkeerd
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 26-02-2015 22:49 ]
Die scheids meer meer wallen dan Wim Kok na deze wedstrijd
Omg je ziet weelderig de aanstekers op het veld komen vliegen. Sorry maar dit lijkt totaal nergens op en dat noemt zich "supporter"

Verwijderd
Misschien willen ze stoppen met roken?bobsquad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:48:
Omg je ziet weelderig de aanstekers op het veld komen vliegen. Sorry maar dit lijkt totaal nergens op en dat noemt zich "supporter"
Trouwens. Immers kreeg vorige wedstrijd geel omdat hij de hekken in klom. Gervinho sprong over de hekken maar krijgt niks. Nou ja ik kap er maar mee want ik zit mezelf echt op te vreten hier.
Nee joh, dat mocht bij Kazim ookSt@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:48:
[...]
Hoe weet je nou wat Mulder heeft gedaanMisschien heeft hij de 4e man wel op z'n bek gemept. Zou terecht zijn als je er een rode kaart voor krijgt.
Als het iets ernstig was lieten ze het wel zien.
Treurige avond. In resultaat, in scheidsrechtelijk gedrag en afgrijselijk dom publiek.
Had feestje kunnen zijn
Had feestje kunnen zijn
Is maar 1 woord voor om dat op te lossen en dat is voetbalwet. Heel simpel, hoge boete 20.000 euro en levenslang stadionverbod is het zo klaar, kijk naar Engeland werkt prima!bobsquad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:48:
FTFYPWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:49:
Treurige avond. In resultaat, in scheidsrechtelijk gedrag en afgrijselijk dom publiek.
Moest een feestje zijn.
Ga dan liggen Toornstra.. sjonge jonge.. Als je blijft staan fluit hij echt niet als je valt misschien ook niet
Nah, als hij valt dan krijgt hij gegarandeerd geel.St@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:50:
Ga dan liggen Toornstra.. sjonge jonge.. Als je blijft staan fluit hij echt niet als je valt misschien ook niet![]()
Nee, merp!
Oef, als Manu die ook nog erin schoot..
Inderdaad erg klote voor de goedwillende supporters, ik hoop dat jullie club leiding een keer die mensen gaat aanpakken die dit het verpesten voor de rest.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:49:
Had feestje kunnen zijn
Het irritante is dat zelfs met 10 man dit roma te kloppen is. Wat spelen die slecht zeg.
Wat een kans ... en dan zegt die droeftoeter nog dat het geen grote kans was ...
Feyenoord speelt beter met 10 man, we moeten de scheids bedanken!!
Het kinderachtige tijdrekken begint ook alweer, bah!
Tsja als de wedstrijd net gestaakt is geweest en je gaat vervolgens wéér met aanstekers gooien ben je niet heel erg slim bezig, maar goed dat zijn de gasten die dat doen sowieso niet waarschijnlijk.
Hoe moeilijk kan het met 214312423 camera's in het stadion zijn om ze eruit te pikken en zo bij de uitgang direct te arresteren?
Hoe moeilijk kan het met 214312423 camera's in het stadion zijn om ze eruit te pikken en zo bij de uitgang direct te arresteren?
Allemaal een stadionverbod voor 25 jaar, scheelt meteen aanzienlijk in bouwkosten voor het nieuwe stadion.ADDG schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:52:
[...]
Inderdaad erg klote voor de goedwillende supporters, ik hoop dat jullie club leiding een keer die mensen gaat aanpakken die dit het verpesten voor de rest.
Is niet moeilijk. Is onwil...Krukar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:53:
Oef, Manutje toch!
Is wel moeilijk, kan namelijk niet. Wie gaat ze arresteren? Feyenoord?
Als je antwoord: de politie is, ken je de regels sowieso niet.
Het team kan je niks kwalijk nemen vanavond. Die vechten er wel echt voor. Jammer dat Manu net een paar centimeter tekort komt.
Ach, er is nog geen man uit het stadion vertrokken ondanks de onmogelijke opgave. Daar hoor ik de trollen niet over.
Gewoon controleren of iemand wel peuken, maar geen aansteker heeft.Krukar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:53:
Tsja als de wedstrijd net gestaakt is geweest en je gaat vervolgens wéér met aanstekers gooien ben je niet heel erg slim bezig, maar goed dat zijn de gasten die dat doen sowieso niet waarschijnlijk.
Ach, het publiek past zich aan aan het niveau van de scheids.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik zou niet graag na deze wedstrijd iemand uit het publiek willen plukken voor het gooien van een aansteker, denk dat je meteen meerdere kansloze figuren tegenover je hebt staan die mogelijk ietwat opgefokt zijn.
Arresteren.. groot woord. Volgens mij kan Feyenoord deze mensen gewoon een boete opleggen hoor. Staat vast wel in de huisregels dat ze geen spullen op het veld mogen gooien.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:56:
[...]
Want? het gooien van een aansteker naar een ander persoon is gewoon een overtreding van de wet en op basis daarvan kan je lijkt mij gewoon door de politie worden gearresteerd.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:56:
[...]
Hoezo trollenph4ge schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:56:
Ach, er is nog geen man uit het stadion vertrokken ondanks de onmogelijke opgave. Daar hoor ik de trollen niet over.

Of zie jij alleen wat jij wil zien en is er ook helemaal niks op het veld gegooid.
Dat zeg ik toch niet?bobsquad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:57:
Hoezo trollen![]()
Of zie jij alleen wat jij wil zien en is er ook helemaal niks op het veld gegooid.
Niet op happen
Nope, er gaat geen agent een arrestatie verrichten voor een gegooide aansteker.Krukar schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:57:
[...]
Want? het gooien van een aansteker naar een ander persoon is gewoon een overtreding van de wet en op basis daarvan kan je lijkt mij gewoon door de politie worden gearresteerd.
Je moet als club de beelden pakken. Uit 3 hoeken. Dossier opbouwen, voorkomen dat men kan zeggen "ik gooide mijne in de gracht" en dan een zaak aanhangig maken, per persoon.
Was het maar zo makkelijk. Verder hoor je altijd het aantal stadionverboden, maar nooit het grote aantal nietig verklaarde zaken na het eerste beroep.
Voor een club is het anders vrij simpel, huisregels waar iedereen aan moet voldoen, doe je dat niet kom je er niet meer in. Zo simpel kan het zijn, hoeft geen politie aan te pas te komen.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:00:
[...]
Nope, er gaat geen agent een arrestatie verrichten voor een gegooide aansteker.
Je moet als club de beelden pakken. Uit 3 hoeken. Dossier opbouwen, voorkomen dat men kan zeggen "ik gooide mijne in de gracht" en dan een zaak aanhangig maken, per persoon.
Was het maar zo makkelijk. Verder hoor je altijd het aantal stadionverboden, maar nooit het grote aantal nietig verklaarde zaken na het eerste beroep.
Denk dat het juist tijd is dat die arrestaties wél gaan plaatsvinden. Verder zeker met je eens dat de club ook actie moet ondernemen.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:00:
[...]
Nope, er gaat geen agent een arrestatie verrichten voor een gegooide aansteker.
De wettelijke status van "huisregels" is beperkt. Of, nihil.martinusz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:02:
[...]
Voor een club is het anders vrij simpel, huisregels waar iedereen aan moet voldoen, doe je dat niet kom je er niet meer in. Zo simpel kan het zijn, hoeft geen politie aan te pas te komen.
Dat betekent niet dan je niets moet doen. Wel dat je uren per persoon bezig bent. Uren pp * 100 /2 medewerkers. Tel maar hoever je komt.
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 26-02-2015 23:06 ]
Volgens mij is het net als bij een café. Als ze niet willen dat je er niet inkomt, kom je er niet in. Feyenoord kan gewoon dat tuig weren.. maar dat kost tijd, geld en moeite. Vraag is wat uiteindelijk meer geld kost.. Boetes van de UEFA en KNVB of dat tuig eruit filteren.martinusz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:02:
[...]
Voor een club is het anders vrij simpel, huisregels waar iedereen aan moet voldoen, doe je dat niet kom je er niet meer in. Zo simpel kan het zijn, hoeft geen politie aan te pas te komen.
Clubs doen dat niet en durven dat niet. Individueel aanpakken is kennelijk moeilijk en gewoon eens een heel vak sluiten durft men niet
Nou.. nog 10 minuten.. alles of niets!
Niets....St@m schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:05:
Nou.. nog 10 minuten.. alles of niets!
Zal wel 1 minuut blessuretijd bij komen...

Nee hij fluit direct af. Let maar op.krissie100 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:06:
[...]
Niets....
Zal wel 1 minuut blessuretijd bij komen...
Nou vind ik dat Manu er nog wel 2 in mag tikken
Rotterdam
Bij Barcelona hebben ze dat wel gedaan met Boixos Nois, die komen al dik 10 jaar het stadion niet meer in.D-e-n schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:04:
Clubs doen dat niet en durven dat niet. Individueel aanpakken is kennelijk moeilijk en gewoon eens een heel vak sluiten durft men niet
Is dit ook gewoon geen geel? Hij is er langs en wil schieten.
Dat komt omdat de wetgeving hier rondom nog erg lastig is.D-e-n schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:04:
Helaas is de NL staat gewoon te lief.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zag op twitter eentje voorbij komen die ik jullie niet wil onthouden:
"Graham Poll is de enige scheids ooit die in één wedstrijd drie keer geel aan dezelfde speler gaf. Maar #feyrom is nog niet afgelopen"
"Graham Poll is de enige scheids ooit die in één wedstrijd drie keer geel aan dezelfde speler gaf. Maar #feyrom is nog niet afgelopen"
Hop kom maar met je rood..
Vind het wel mooi om te zien dat Feyenoord nu wel 200% inzet laat zien. Ben wel bang dat dat te laat is.
wat een *** scheids dat was gewoon donker rood
wat een *** scheids dat was gewoon donker rood
Haha en dit is ook geen rood. Wat een clown.
Mafifa als je 't mij vraagt!
Grrr!
Rotterdam
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015