Was die goal met rechts?
Had PSV Legia maar geloot, 0-2 al
[ Voor 12% gewijzigd door Fleximex op 26-02-2015 19:13 ]
En BAM! 0-2!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
0-2

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
2-0 dus dit is over.
Wat kunnen we vanavond nog gaan doen.
Wat kunnen we vanavond nog gaan doen.
Nou, het is meteen klaar. En weer ziet de verdediging er heel, heel slecht uit. En dat beide uit spelhervattingen. Lekker, zo'n tegenstander
Volgens Radio 1 komt het geluid van een paar 1000 supporters die naast het stadion staan met grote schermen.
Dan kunnen die gasten wel hard zingen.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:15:
Volgens Radio 1 komt het geluid van een paar 1000 supporters die naast het stadion staan met grote schermen.
Tis dat Ajax voor staat maar het spel is echt heel slecht
Zo hoeven ze niet tegen een ander team te voetballen, liggen ze er zo uit
Volgens El Sierd was die actie van Guilherme op Milik een rode kaart, zo ernstig was dat ook weer niet..
⏩ PVOutput☀️
bij deze is de huidige rtl7 commentator de allerslechtste die ik ooit gehoord heb damn wat slecht 
also faal psv krijgen ze een pingel en missen ze

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Vond het ook wel meevallen, zo ernstig was het nou ook weer niet.
Hij raakt hem niet hard, maar volgens mij was het wel een schoppende beweging, van achteren. Rood was volgens het boekje geweest, en naar mijn mening eigenlijk ook wel terecht.Quad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:22:
Volgens El Sierd was die actie van Guilherme op Milik een rode kaart, zo ernstig was dat ook weer niet..
Ajax speelt behouden en hoeft niet. Vind het niet per de slecht maar eindelijk eens verstandig. Alles is prima te verdedigen. Op deze manier gaan ze gewoon door en dat is gewoon goed. Zuurpruimen is ook echt iets Nederlands hè? Het is nooit goed. Ze staan met 0-2 voor, totaal 0-3. Niks mis mee....Harribo schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:21:
Tis dat Ajax voor staat maar het spel is echt heel slecht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik vind Sierd de Vos anders nog wel relaxed normaal, maar dit is ook geen Spaanse wedstrijd, dan is hij ongenaakbaar namelijk.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:22:
bij deze is de huidige rtl7 commentator de allerslechtste die ik ooit gehoord heb damn wat slecht
Edit: 3-0 voor Zenith nu, gaat wel hard zo.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 26-02-2015 19:25 ]
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, de wedstrijd is op het moment gewonnen tenzij Legia er opeens 3 in schopt.Han schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:24:
[...]
Ajax speelt behouden en hoeft niet. Vind het niet per de slecht maar eindelijk eens verstandig. Alles is prima te verdedigen. Op deze manier gaan ze gewoon door en dat is gewoon goed. Zuurpruimen is ook echt iets Nederlands hè? Het is nooit goed. Ze staan met 0-2 voor, totaal 0-3. Niks mis mee....
Nu gewoon geen blessures oplopen, geen domme kaarten pakken en jezelf niet moe maken.
Waarom zit er geen publiek? Normaal gesproken altijd een heksenketel daar.
Omdat de supporters zich slecht gedragen hebben mogen ze een paar wedstrijden geen publiek hebben.Vlassie1980 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:26:
Wat een vies smerig schopploegje is dat Legia zeg. Ben benieuwd of iedereen heelhuids het veld zal verlaten. Wedstrijd is wel dood.
Die waren te laat en staan nu met z'n allen buiten het stadion te zingen voor de hekkenVlassie1980 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:26:
dutchgio schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:28:
[...]
Die waren te laat en staan nu met z'n allen buiten het stadion te zingen voor de hekken

⏩ PVOutput☀️
Ik kan wel genieten van El Sierd. Het is inderdaad 'anders' commentaar, maar er spreek wel passie voor het spel uit.
Het enige waar ik me kapot aan erger, maar dat geldt voor álle Nederlandse commentatoren, is hoe ze 'Copa del Rey' uitspreken. Echt iedereen zegt 'Copa del Rai', maar dat zou de Amsterdamse versie van de Jaarbeursstedenbeker zijn
. Je zegt 'Copa del rej' (Nederlandse J-klank)... Het is echt best simpel, maar iedereen neemt het van elkaar over.
Het enige waar ik me kapot aan erger, maar dat geldt voor álle Nederlandse commentatoren, is hoe ze 'Copa del Rey' uitspreken. Echt iedereen zegt 'Copa del Rai', maar dat zou de Amsterdamse versie van de Jaarbeursstedenbeker zijn
Om de beurten de microfoon vast houden, gekkenhuisdutchgio schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:28:
Die waren te laat en staan nu met z'n allen buiten het stadion te zingen voor de hekken
Maar volgens mij staat het grote scherm uit en weten ze de stand nog niet...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zo spreekt Sierd de Vos het ook wel uit hoor!don_jorg schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:31:
Je zegt 'Copa del rej' (Nederlandse J-klank)... Het is echt best simpel, maar iedereen neemt het van elkaar over.
⏩ PVOutput☀️
Potverdrie, wat word de ploeg die met 2 vingers in de neus in NL kampioen word, weggespeeld voor een ploeg in winterslaap
Er werd geloof ik niet gereageerd op de goals van Ajax.Han schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:31:
[...]
Om de beurten de microfoon vast houden, gekkenhuis
Maar volgens mij staat het grote scherm uit en weten ze de stand nog niet...Of het is toch stiekem een bandje, zou mij niks verbazen
En betreffende Sierd, tja het is niet alsof er veel zit te gebeuren op het veld.
Nee dusQuad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:32:
[...]
Zo spreekt Sierd de Vos het ook wel uit hoor!
Viel me ook tegen. Zit nu beide wedstrijden te streamen. Goed voetbal kun je het niet noemen in ieder gevalPWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:33:
Potverdrie, wat word de ploeg die met 2 vingers in de neus in NL kampioen word, weggespeeld voor een ploeg in winterslaap
Nee, merp!
Ze moeten dan ook niet tegen een ploegje uit de eredivisie maar tegen een kapitaal krachtige ploeg. Daar staat wat op het veld hoor, niet alleen qua geld maar ook qua fysiek geweld. Stuk voor stuk beter, feller, breder en fitter dan wat er nu bij PSV op het veld staat. Dat Zenit gaat nog wel ver komen in de EL, let maar op.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:33:
Ik heb het hem nooit anders horen uitspreken dan Rey ipv 'Rai'.don_jorg schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:34:
[...]
Nee dusHij heeft een A-klank, het is een E-klank, zoals het beest (ree) en dan een J erachter. Het is maar een detail, ik weet het. Maar irritant is het zeker (voor mij dan
).
En verdomme, net die bal van de lijn gehaald!
⏩ PVOutput☀️
Bij Ajax wilden ze Legia even helpen, maar Van Rhijn bedacht zich op het laatste moment
Respect dat ze met zijn allen buiten het stadion staan te zingen terwijl ze zo achter staan
Denk dat je bij dit soort momenten genoeg spelers hebt die gewoon blijven staan en kijken hoe de bal erin gaat.
Alles voor de tv-gelden hè?Fleximex schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:36:
Bij Ajax wilden ze Legia even helpen, maar Van Rhijn bedacht zich op het laatste moment
Ajax wint waarschijnlijk, PSV verliest. Ik denk dat zondag de ommekeer komt in de competitie!
Jammer voor de puntjes van PSV. Hopen dat Feyenoord wel doorgaat.
En dat was natuurlijk een penalty! En ook geel, wat zijn tweede zou zijn. Wat een schoppers.
Jammer voor de puntjes van PSV. Hopen dat Feyenoord wel doorgaat.
En dat was natuurlijk een penalty! En ook geel, wat zijn tweede zou zijn. Wat een schoppers.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 26-02-2015 19:38 ]
Dat is toch gewoon een pingel man..
(ja, ik kijk Ajax, PSV heb ik afgezet
)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ach, Ajax heeft letterlijk NOOIT de scheidsrechter mee Europees gezien, dus dan krijg je ook geen penalty's voor dit soort overtredingen. Kansloos is het

Zouden de snor en Kieft bij RTL7 nog aan het kijken zijn? Of zitten die nu een potje te kaarten?
Kieft zit aan zijn tweede whiskey en lijntje nu, de snor bladerd de derde Passie door en Genee verslijt zijn derde föhn van de avondDeadsy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:39:
Zouden de snor en Kieft bij RTL7 nog aan het kijken zijn? Of zitten die nu een potje te kaarten?
Ben benieuwd of Warschau met 11 man gaat eindigen vanavond...
Goalllllllll! Milik weer
[ Voor 13% gewijzigd door Han op 26-02-2015 19:42 ]
Hah! Wordt nog spannend zo! Die Milik maar weer.
⏩ PVOutput☀️
Tsjonge, ongekend... 0-3 in de eerste helft
Het was weer open huis achter in zeg.
0-3
Dit zou wel eens een schop partij kunnen worden in de 2e helft.
hoppaaa, Ajax neemt punten meer voor NL
Kun je ophouden met dit kleutergedrag?!?
Kun je ophouden met dit kleutergedrag?!?
[ Voor 46% gewijzigd door Ramzzz op 26-02-2015 21:33 ]
Is dat nu echt nodig???Leon Zwiers schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:42:
hoppaaa, Ajakkes neemt punten meer voor NL
Edit: nu kunnen die fans buiten wel naar huis heen

[ Voor 12% gewijzigd door bobsquad op 26-02-2015 19:44 ]
Mjah, vroege wedstrijd. De kleuters mogen wat langer opblijven...bobsquad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:43:
Is dat nu echt nodig???
Voor mijn gevoel is het bijna einde wedstrijd, niks geen sfeer zo.
Ik vind het wel heel bijzonder hoe de supporters daar staan te zingen, buiten het stadion, ongekend!
Ik vind het wel heel bijzonder hoe de supporters daar staan te zingen, buiten het stadion, ongekend!
⏩ PVOutput☀️
Nu je het daar over hebt.Han schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:44:
[...]
Mjah, vroege wedstrijd. De kleuters mogen wat langer opblijven...
Kunnen we na deze 1e helft niet gewoon stoppen en beginnen met Feyenoord?
Dan zetten ze in het stadion gewoon een bandje op van de 1e helft zodat de supporters buiten denken dat ze nog spelen.
Scheidsrechter had haast? Fluit de eerste helft al af bij minuut 44:55.
⏩ PVOutput☀️
Is toch nergens voor nodig om nog langer te spelen

[ Voor 76% gewijzigd door bobsquad op 26-02-2015 19:46 ]
Tja, ik heb het nu eenmaal absoluut niet op Ajax, ieder zijn ding toch? Ik gun ze die europese overwinningen absoluut wel, het liefst komen ze tot de finale.Han schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:44:
[...]
Mjah, vroege wedstrijd. De kleuters mogen wat langer opblijven...
Nee, laat Milik er nog maar een paar in knallen in de tweede helft. Wellicht raakt de Boer een klein beetje overtuigd van zijn klasse en ziet hij het licht. Staat Milik de rest van het seizoen waar hij moet staan in plaats van op de bank....Deadsy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:45:
Nu je het daar over hebt.
Kunnen we na deze 1e helft niet gewoon stoppen en beginnen met Feyenoord?
Dan zetten ze in het stadion gewoon een bandje op van de 1e helft zodat de supporters buiten denken dat ze nog spelen.
Kunnen worden? Het is een wonder dat Legia niet al twee rode kaarten heeftDeadsy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:42:
0-3
Nee, merp!
Die dingen waarvoor ze rood hadden kunnen krijgen vind ik nog vrij klein in vergelijking tot de dingen die je soms in dit soort wedstrijden ziet.PauseBreak schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:48:
[...]
Kunnen worden? Het is een wonder dat Legia niet al twee rode kaarten heeft
Voordeel is dat deze scheids denk ik wel kaarten gaat trekken als ze echt gaan schoppen.
Ja maar feit blijft dat er al 1 direct rode kaart had kunnen worden gegeven en die rechtsback had er met 2x geel af gekund. Het ís nu al een schoppartij.Deadsy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:50:
[...]
Die dingen waarvoor ze rood hadden kunnen krijgen vind ik nog vrij klein in vergelijking tot de dingen die je soms in dit soort wedstrijden ziet.
Voordeel is dat deze scheids denk ik wel kaarten gaat trekken als ze echt gaan schoppen.
Nee, merp!
Klopt maar stel je eens voor hoe erg deze pot wel niet zou zijn als er maar nog 9 spelers van Legia op het veld zouden staan.PauseBreak schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:53:
[...]
Ja maar feit blijft dat er al 1 direct rode kaart had kunnen worden gegeven en die rechtsback had er met 2x geel af gekund. Het ís nu al een schoppartij.
Nja vermakelijk voor ons maar niet echt leuk.
Och, niet veel anders dan nu. Ajax is niet goed, Legia is niet goed. Dat zou niet zijn veranderd gok ikDeadsy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:55:
[...]
Klopt maar stel je eens voor hoe erg deze pot wel niet zou zijn als er maar nog 9 spelers van Legia op het veld zouden staan.
Nja vermakelijk voor ons maar niet echt leuk.
Nee, merp!
Klopt. Ik heb nu wel het gevoel dat de meeste Legia spelers er ook wel klaar mee zijn.PauseBreak schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:05:
[...]
Och, niet veel anders dan nu. Ajax is niet goed, Legia is niet goed. Dat zou niet zijn veranderd gok ik
Om maar te zwijgen van de Ajacieden.... Tempo is weg, aanvallende intenties vanaf Amsterdamse kant is er ook niet meer. Nee, helaas, de tweede helft zal weinig vermaak bieden. Ajax gaat terecht krachten sparen voor aanstaand weekend.Deadsy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:06:
Klopt. Ik heb nu wel het gevoel dat de meeste Legia spelers er ook wel klaar mee zijn.
Sorry. Ik geloof niet dat een speler zo over kan schieten. De match fixing boeken hebben mij geen/wel goed gedaan.
Sowieso, de veldspelers kunnen op de bank gaan zitten, Cilissen doet het wel in z'n eentje 
Maar kan iemand naar Rotterdam bellen en vragen of ze eerder willen beginnen? Ik ben bang dat tegen de tijd dat Feyenoord-aroma begint ik al lang en breed in slaap ben gevallen..
Maar kan iemand naar Rotterdam bellen en vragen of ze eerder willen beginnen? Ik ben bang dat tegen de tijd dat Feyenoord-aroma begint ik al lang en breed in slaap ben gevallen..
Wat is die Ajax verdediging slecht zeg, je mag van geluk spreken dat Cillisen weer eens een wereldpartij staat te keepen, en dat de Poolse aanvallers falen.
Als dit niet beter gaat, kan dit volgende ronde zomaar eens de uitschakeling betekenen
Als dit niet beter gaat, kan dit volgende ronde zomaar eens de uitschakeling betekenen
El Ghazi begint echt een beetje Leonardo te worden. Kwaliteit genoeg, maar alleen maar met zijn eigen acties bezig, die keer op keer mislukken.
Misschien hebben ze het gehad met hun trainer ofzo. Zoals Sierd al ik weet niet hoevaak gezegd heeft, Legia heeft dit jaar nog geen wedstrijd gewonnen.PWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:30:
Sorry. Ik geloof niet dat een speler zo over kan schieten. De match fixing boeken hebben mij geen/wel goed gedaan.
Ik vond het ook ... opvallend. Eigenlijk nog het leukste aan de tweede helft is dat je De Boer kunt horen schreeuwen af en toePWM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:30:
Nee, merp!
Een assistExocet schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:44:
Kisha heeft de hele wedstrijd niks goeds gedaan.
XXXVI
Mooi resultaat voor Nederlands voetbal, nu Feyenoord nog zou mooi zijn!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hup Feyenoord! Maak er wat moois van! Mogelijkheden zijn er in elk geval al aanwezig!
⏩ PVOutput☀️
Echt he.. trekt bijna rood omdat omdat ie in zn verkeerde zak zit.
De charme van de EL zeg maar.
⏩ PVOutput☀️
Die De Rossi had al 2x geel en 1x rood mogen hebben?!?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Waarvoor lopen die 2 Melkertbanen nog bij het doel rond? Gewoon een elleboog op de keel.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat zijn keepers SjonSeñor Sjon schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:31:
Waarvoor lopen die 2 Melkertbanen nog bij het doel rond? Gewoon een elleboog op de keel.
Ik bedoel diegenen met dat tafelkleed als tenue.
Ai, hamstring...
Ai, hamstring...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat is VermeerSeñor Sjon schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:34:
Voor wie kan liplezen - pun intendedSeñor Sjon schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:34:
Ai, hamstring...
Maar dat is het natuurlijk ook wel.
Een sterkhouder die normaliter nu gewoon tot medio april buitenspel - wederom pun intended
[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 26-02-2015 21:38 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat is toch wel iets dat bij vrijwel iedere wedstrijd die hij speelt gebeurt, en toch wordt hij er vrijwel nooit afgestuurd. Hij doet blijkbaar iets goed.Ramzzz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:31:
Die De Rossi had al 2x geel en 1x rood mogen hebben?!?
Nee, merp!
Wat een clown man man man die gaat niet snel meer fluiten Europees denk ik...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bananasplit in de Kuip

Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015