[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.162 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hoe kan je die rebound van penalty nou missen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Tijd zat om m rustig in de andere hoek te trappen, maar nee, meneer moet m koppen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die was mooi :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Gynnad schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:19:
Ondertussen ook nieuws uit Hamburg

[...]

Benieuwd wat hij gaat doen, kan zeker nog mee in Nederland. Maar ga je het risico nemen is toch vaak geblesseerd/niet fit.
Van der Vaart terug naar Ajax.
Kuijt (en Kalou) terug naar Feyenoord.
Kan een seizoen vol oude bekenden worden dan ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 22:42
Beetje jammer van die tweede rode kaart. Had gehoopt op een offensief van ManC, bam rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dat zie je toch wel vaker dat de penalty gemist wordt door de speler waarop de overtreding was gemaakt. echt doodzonde, ook als je Messi heet kan je em beter niet nemen dan?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Allemachtig, dat had toch echt een score van 5-2 moeten zijn oid. Barcelona vergeet zichzelf in de eerste helft te belonen, City komt prima terug in de tweede helft. Denk dat Barcelona wel door gaat, maar ze maken het zich onnodig lastig in de tweede wedstrijd door hier met maar 1-2 te winnen... Frustrerende avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Terryb47 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:46:
Dat zie je toch wel vaker dat de penalty gemist wordt door de speler waarop de overtreding was gemaakt. echt doodzonde, ook als je Messi heet kan je em beter niet nemen dan?
Ligt daar niet zozeer aan denk ik, bij Barca gaan ze maar al te graag liggen, dat heeft niet zoveel met de ernst van de overtreding te maken en het daarna niet goed kunnen nemen van een penalty. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:17
Jammer dat Juventus dit gewonnen heeft, wat hebben die toch een aantal smerige overtredingen gemaakt zeg... Vooral Vidal en Pogba, man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Uberhaupt moet het niet een gegeven zijn dat Messi hem neemt. Zou me niets verbazen als anderen betere penalty statistieken op de mat leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24
Sowieso, Suarez had er al 2 inliggen, dan zeg je toch van "hey Luis, neem em en pak je hattrick".
Afvalzak schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:45:
[...]

Van der Vaart terug naar Ajax.
Kuijt (en Kalou) terug naar Feyenoord.
Kan een seizoen vol oude bekenden worden dan ;)
Mogen ze wel voor voldoende rollators en inhalators zorgen met al die opa's :+

[ Voor 62% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-02-2015 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gynnad schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:19:
Ondertussen ook nieuws uit Hamburg

[...]

Benieuwd wat hij gaat doen, kan zeker nog mee in Nederland. Maar ga je het risico nemen is toch vaak geblesseerd/niet fit.
Gezien zijn keuze in vrouwen zal het wel Qatar o.i.d. moeten worden. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Catorce schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:07:
Uberhaupt moet het niet een gegeven zijn dat Messi hem neemt. Zou me niets verbazen als anderen betere penalty statistieken op de mat leggen.
Ik denk dat je dat bij Suarez, Neymar of Rakitic uit gaat komen.
Statistieken van Messi zijn zeker niet best (laatste 10 penalties er 5 gemist), al zijn ze niet slecht ingeschoten.

Maar wie gaat Messi vertellen dat hij geen strafschop meer mag nemen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=43805857,noline]

Maar wie gaat Messi vertellen dat hij geen strafschop meer mag nemen... 8)7
Haha precies dit. Een trainer kan Messi al amper wisselen laat staan geen penalty's meer laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:18
(jarig!)
Hij was zeker mooi naast gekopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

rik86 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:16:
Hij was zeker mooi naast gekopt ;)
Hij kan natuurlijk niet scoren tegen zijn nieuwe club:
http://www.ad.nl/ad/nl/10...oen-vrij-voor-Messi.dhtml ;)
*waarschuwing, gerucht dat waarschijnlijk allang niet meer van toepassing is* :9

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:42

Vos

AFCA

Capacitor schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:03:
Jammer dat Juventus dit gewonnen heeft, wat hebben die toch een aantal smerige overtredingen gemaakt zeg... Vooral Vidal en Pogba, man man man
Die van Vidal op de enkel van Piszczek(?) mag toch zeker nog bestraft gaan worden! Heb van Pogba alleen een 'elleboog' gezien, die vond ik wel meevallen. Maar hij schijnt nog meer gedaan te hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 25-02-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:53:
Die van Vidal op de enkel van Piszczek(?) mag toch zeker nog bestraft gaan worden! Heb van Pogba alleen een 'elleboog' gezien, die vond ik wel meevallen. Maar hij schijnt nog meer gedaan te hebben.
Ik zie vaker overtredingen in de CL die niet worden waargenomen en dus niet worden bestraft. Bestaat er in die competitie niet de mogelijkheid om een speler aan de hand van televisiebeelden achteraf als nog te straffen/schorsen? Ik hoor of lees daar nooit iets over.

En nog een vraag als we het toch over achteraf straffen hebben aan de hand van tv beelden;

Ibrahimovic heeft laatst een gele kaart gekregen voor een overtreding. Nu wordt aan de hand van tv beelden besloten om hem als nog een zwaardere straf op te leggen:
Schorsing dreigt voor Ibrahimovic ondanks gele kaart

Zlatan Ibrahimovic moet vrezen dat hij op basis van tv-beelden alsnog wordt geschorst voor de overtreding die hij zondagavond maakte op Saint-Étienne-middenvelder Romain Hamouma. Hoewel de Zweedse spits een gele kaart kreeg, moet hij zich toch melden bij de Franse tuchtcommissie.

Hangende de strafzaak is de gele kaart van Ibrahimovic voorlopig ingetrokken. De 33-jarige aanvaller moet zich op donderdag 19 februari verantwoorden voor zijn daden. Een eventuele schorsing zou dan pas de daaropvolgende week ingaan, waardoor hij mogelijk de uitwedstrijd tegen AS Monaco (28 februari) mist.
Het is sowieso al opvallend dat er überhaupt nog wordt gekeken naar een zwaardere straf aangezien hij al een gele kaart had ontvangen voor die overtreding. Maar wat voor mij nog opvallender is, is dat zijn gele kaart klaarblijkelijk wordt ingetrokken. Is zoiets überhaupt mogelijk? Verschilt dat per competitie? Ik zou het sowieso een goede zaak vinden als zoiets mogelijk is, maar ik lees in Nederland altijd dat na waarneming van de scheidsrechter achteraf zwaarder straffen niet mogelijk is, net als het kwijtschelden of intrekken van een gele kaart.

Dus mijn vraag:

Mag dat dan wel in Frankrijk en niet in Nederland? Mag een voetbalbond die lid is van de UEFA dat zelf bepalen? Zo ja, wordt het dan niet eens tijd dat de KNVB dit ook gaat invoeren? Immers is een waarneming van een scheidsrechter een momentopname en kan er aan de hand van camerabeelden achteraf een betere beslissing worden genomen.

Ook het intrekken van gele kaarten, die soms grote gevolgen heeft, zou in mijn ogen gewoon mogelijk moeten zijn. Helemaal wanneer er sprake is van een schwalbe en de gele kaart wordt aangesmeerd. Of dat de beslissing van de scheidsrechter achteraf gezien onterecht is. Dit komt regelmatig voor en alleen bij een rode kaart mag je hopen op kwijtschelding, bij geel heb je pech, ook al is die kaart het gevolg voor een automatische schorsing...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:05
Ik kan niet spreken voor Frankrijk, maar in Nederland mag het inderdaad gewoon niet. Dit simpelweg omdat de KNVB dan elke week om zou komen in het werk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:27:
[...]Dit simpelweg omdat de KNVB dan elke week om zou komen in het werk.
Mocht dat een echt argument zijn dan zou dat te zot voor woorden zijn. Immers, de KNVB heeft een betaalde commissie van beroep. Laat die maar eens gaan werken voor hun geld. Het is niet dat die commissie van beroep welke enkel zaken uit het betaald voetbal behandeld nu om komt in het werk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:30:
Bedoeling is dan in de winterstop lijkt me, blijkbaar kun je daar dus een WK tussenin plannen ;)
De grootste competitie ter wereld met de meeste topspelers heeft niet eens een winterstop. Hoe gaan ze dat daar dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 17:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Boxing day afschaffen, dat wordt nog wat. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Kaap schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 06:51:
Mogen ze wel voor voldoende rollators en inhalators zorgen met al die opa's :+
Die Kalou is nog geen 30 volgens mij, die kan echt nog wel 4/5 jaar mee op hoog niveau bij Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gonadan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:54:
Boxing day afschaffen, dat wordt nog wat. :D
Boxing day met Pasen, en dan de wedstrijden die niet gespeeld zijn door het WK laten spelen in de zomer ;)
Nee, dan kun je beter gewoon een zomers WK aanhouden in een ander land, maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Kritiek op het WK in Qatar kan ik nog wel volgen, maar het gezeur dat over 7 jaar eventueel een WK in de winter zal worden gehouden, gaat mij erg ver.

Het WK zal echt niet langer duren, schort de competitie in de winter een paar maanden op, hou het WK en speel in de zomer een paar maanden langer door. Zie eigenlijk meer voor- dan nadelen. In de zomer lekker hier in het stadion zitten en in de winter warm in de kroeg/thuis het WK volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 18:47
lateef schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:15:
Kritiek op het WK in Qatar kan ik nog wel volgen, maar het gezeur dat over 7 jaar eventueel een WK in de winter zal worden gehouden, gaat mij erg ver.
Probleem is dat Qatar het WK gekregen heeft op basis van organisatie in de zomer. Wanneer het nu in de winter wordt gehouden lijkt mij dat de aanwijzing over moet. Want het zou wellicht de aanwijzing beinvloeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Zag hem ook langskomen, lijkt er wel heel veel op :o
D-e-n schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:29:
[...]

Probleem is dat Qatar het WK gekregen heeft op basis van organisatie in de zomer. Wanneer het nu in de winter wordt gehouden lijkt mij dat de aanwijzing over moet. Want het zou wellicht de aanwijzing beinvloeden
Heel die aanwijzing is een probleem, dan nog echt moeilijk gaan doen over de periode, de andere kandidaten voor '22 krijgen naar mijn idee ook geen beter papieren door het WK in de winter te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

lateef schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:46:
Zag hem ook langskomen, lijkt er wel heel veel op :o
Beetje ver gezocht dit... Suarez krijgt een hand richting zijn keel, kijkt omlaag en that's it volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Han schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:57:
[...]

Beetje ver gezocht dit... Suarez krijgt een hand richting zijn keel, kijkt omlaag en that's it volgens mij
Misschien wat far-fetched, maar hij lijkt wel toch wel met zijn gezicht/mond naar die hand te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Catorce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:37:
[...]
De Engelse pers, wat een figuren... :')
Wat heeft de Engelse pers daarmee te maken? :') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
lateef schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:13:
[...]

Misschien wat far-fetched, maar hij lijkt wel toch wel met zijn gezicht/mond naar die hand te gaan.
Verdedigers gaan ook bijna altijd met hun mond richting de doelman van de tegenstander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Napo schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:02:
[...]

Verdedigers gaan ook bijna altijd met hun mond richting de doelman van de tegenstander!
hu???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Inderdaad....1000 camera's in dat stadion, en het enige wat de Engelse Pers kan vinden, zijn beelden geschoten met een broodrooster op de 2e ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
lateef schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:47:
[...]

Wat heeft de Engelse pers daarmee te maken? :') :') :')
Sensatiezoekers pur sang, de Engelse sportkaternen. Natuurlijk zijn die er in elk land, maar zeker met de geschiedenis van Suarez in Engeland waren ze overduidelijk op zoek naar wat sappig materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

De RB van Zenit heeft bij de persco gezegd dat hij voor de wedstrijd van vorige week niemand van PSV kende. Hoe kan dat nu weer als profvoetballer, zouden ze het WK niet uitzenden in Rusland? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Niku schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:02:
De RB van Zenit heeft bij de persco gezegd dat hij voor de wedstrijd van vorige week niemand van PSV kende. Hoe kan dat nu weer als profvoetballer, zouden ze het WK niet uitzenden in Rusland? :+
Hoezo, welke Braziliaan?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Catorce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:50:
[...]

Sensatiezoekers pur sang, de Engelse sportkaternen. Natuurlijk zijn die er in elk land, maar zeker met de geschiedenis van Suarez in Engeland waren ze overduidelijk op zoek naar wat sappig materiaal.
Ja, vast. Zie alleen de link niet tussen een bericht op een Amerikaanse site en de Engelse pers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
lateef schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:09:
[...]

Ja, vast. Zie alleen de link niet tussen een bericht op een Amerikaanse site en de Engelse pers :')
Dan heb je een bord voor je kop. Of het is zo dat je graag de Engelse pers verdedigt, maar zij staan er bekend om verhalen te verzinnen, van niets een enorm artikel te maken en heel ver te gaan om een verhaal te krijgen. Nu dus het zoveelste voorbeeld, een paginagroot artikel met een slechte foto om te speculeren op een beet van Suarez. Als je een beetje de moeite doet de bewegende beelden op te zoeken zie je dat er niet gebeurt. Kortom, de Engelse pers is weer lekker triest bezig.

En nee, wat ik al zei: elk land heeft dergelijke sportkaternen. Echter zijn een aantal Engelse bladen er wel erg fanatiek in. Of wil je dat ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:45

Quad

Doof

Nou Arsenal, ze hebben wel heel erg veel moeite met AS Monaco, ze staan zelfs met 0-2 achter, thuis dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Pff, die Giroud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Atletico Madrid staat ook achter, tegen Leverkusen. Toch heel verrassend zo vanavond.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Goede timing voor een offday Arsenal! Zucht... Zelden zo alles zien mislukken. Die tweede goal was hilarisch slecht verdedigd.

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 25-02-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wenger, koop een echt goede spits. Man man man aan Giroud heb je echt niks. :X

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 25-02-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dutchgio schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:01:
Doet het in de competitie prima, vandaag complete offday.

Ik vind hem prima passen als aanspeelpunt en afmaker in een systeem met creatieve snelle spelers om hem heen.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 25-02-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:28
dutchgio schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:01:
Ik zou Arsenal een andere trainer gunnen, ze hebben ieder jaar een heel aardig elftal maar presteren ho maar.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ephymerous schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:02:
[...]

Ik zou Arsenal een andere trainer gunnen, ze hebben ieder jaar een heel aardig elftal maar presteren ho maar.
Presteren op welk gebied, CL of competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ephymerous schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:02:
[...]

Geld zat ook, maar sinds City, United en Chelsea ook geld hebben kunnen ze alleen de afdankertjes kopen die 'de grote 3' niet hoeven, het is het allemaal net niet.

Misschien tijd om De Boer eens te polsen in de zomer, die lijkt wel klaar voor een stap hoger en Wenger een stap terug. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het zit Arsenal niet echt mee.. Die kans van Welbeck had er ook ingemoeten maar op Walcott schiet. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dutchgio schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:05:
[...]

Geld zat ook, maar sinds City, United en Chelsea ook geld hebben kunnen ze alleen de afdankertjes kopen die 'de grote 3' niet hoeven, het is het allemaal net niet.

Misschien tijd om De Boer eens te polsen in de zomer, die lijkt wel klaar voor een stap hoger en Wenger een stap terug. >:)
Je Arsenal (of Engeland) kennis is niet helemaal aanwezig merk ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Quad schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:06:
Het zit Arsenal niet echt mee.. Die kans van Welbeck had er ook ingemoeten maar op Walcott schiet. :/
Het is inderdaad zo'n avond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 22:42
dutchgio schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:05:
[...]

De Boer bij Arsenal? Sorry, maar het spel van Ajax de laatste jaren geeft echt geen enkele rechtvaardiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Quad schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:06:
Wel illustratief. Het is echt ongelofelijk dat ze het presteren om nu nog op 0-2 te staan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:07:
[...]

Je Arsenal (of Engeland) kennis is niet helemaal aanwezig merk ik ;).
Mwa, ergens heeft hij wel een punt. Hoelang is het nu al wel niet geleden dat Arsenal tot op het einde mee deed voor het kampioenschap? Laat staan de CL. Uiteraard is het beleid van Arsenal daarentegen noemenswaardig en een voorbeeld voor elke club, maar prijzen pakken lukt er niet echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Droeftoeter amateurs daar in London :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Niku schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:09:
[...]

Mwa, ergens heeft hij wel een punt. Hoelang is het nu al wel niet geleden dat Arsenal tot op het einde mee deed voor het kampioenschap? Laat staan de CL. Uiteraard is het beleid van Arsenal daarentegen noemenswaardig en een voorbeeld voor elke club, maar prijzen pakken lukt er niet echt mee.
Dat weet ik maar al te best, maar als hij begint met 'Geld zat ook, maar sinds City, United en Chelsea ook geld hebben' dan klopt er al niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze doen elk seizoen misschien wel mee, maar winnen lukt nooit.
Net als in de CL. Komen altijd wel ver, maar niet ver genoeg.

Alleen de FA cup een keer gewonnen de laatste jaren.
Niet echt heel goede prestraties lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:11:
[...]

Dat weet ik maar al te best, maar als hij begint met 'Geld zat ook, maar sinds City, United en Chelsea ook geld hebben' dan klopt er al niks meer van.
True.

Ze blijven ook rommelen achterin zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Atletico doet het niet veel beter, Arsenal hoeft zich dus niet te schamen. :+
De 0-1 was wel lullig btw, de 0-2 was een prima goal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Spelen wel tegen een betere ploeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:13:
Atletico doet het niet veel beter, Arsenal hoeft zich dus niet te schamen. :+
De 0-1 was wel lullig btw, de 0-2 was een prima goal.
Atletico uit 1-0 achter, dat is niet erg :). Thuis 0-2 is heel erg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ga alvast pitten, genoeg van die specialists in failure >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Prachtgoal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

1-2! En wat een lekkere goal!
Kaap schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:26:
Ik ga alvast pitten, genoeg van die specialists in failure >:)
Als je nu eens een uur eerder ging pitten.. :P

[ Voor 79% gewijzigd door Quad op 25-02-2015 22:33 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fijne goal, toch nog. Ook wel zo prettig voor de neutrale toeschouwer, want de return wordt er net even een tikje spannender van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou nou, eerst is die Monaco speler egoistisch waardoor het geen 0-3 wordt, en ze betalen de prijs met de mooie goal van Oxlade. Maar die bange speler van Monaco mag wel een tijdje getraind worden op pijn lijden :+

Zou Kaap het nog gezien hebben? :p

Edit: toch maar beter als hij al op een oor ligt :$

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 25-02-2015 22:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

O o o 1-3!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

RoD schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:33:
Fijne goal, toch nog. Ook wel zo prettig voor de neutrale toeschouwer, want de return wordt er net even een tikje spannender van.
Nou... laat maar zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Au au.. Arsenal toch..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
Holy fuck, en toch nog de 1-3 er overheen :o Dat is nog een betere tussenstand dan 0-2 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat een slot, en wat is die 1-3 lekker afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Laatst online: 02-10-2024
Monaco, heerlijk. Dag Wenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Niku schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:36:
Wat een slot, en wat is die 1-3 lekker afgemaakt.
En veroorzaakt door Ox, door al het gehaast om de 2-2 nog te maken. Wel prima schuiver in uiterste hoek ja.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 25-02-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:38:
[...]

En veroorzaakt door Ox, door al het gehaast om de 2-2 nog te maken. Wel prima schuiver in uiterste hoek ja.
Ja klopt, die draaide zich daar compleet vast. Maar kun je hem niet echt verwijten, zoals je zelf al zegt: probeert nog de 2-2 te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Niku schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:40:
[...]

Ja klopt, die draaide zich daar compleet vast. Maar kun je hem niet echt verwijten, zoals je zelf al zegt: probeert nog de 2-2 te forceren.
Er werd door iedere speler teveel gehaast na 1-2, gingen voor Ox al meer de fout in.

Wat is die Youri Mulder een droeftoeter zeg, wat vermoeiend!

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 25-02-2015 22:51 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Als je het graag wil kan ik een afbeelding voor je fabriceren die deze theorie ondersteunt

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, me aan het opmaken voor de wedstrijd zo :p De kans is er, maar ik vrees nog steeds de defensie snijdende aanvallen van Roma. Ik zeg 1-2, maar hoop het beste.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Nou PSV is zo goed als klaar, scheids tegen, en die Russen zijn gewoon beter. Dubbel gevoel als Feyenoord liefhebber, ik gun ze die uitschakeling van harte, maar dit is wel jammer voor het Nederlands voetbal/coefficiënten

• krissie100
  • Laatst online: 17:10
De boer is echt de weg kwijt zeg...
Viergever... boilessen... Geen moisander die moest blijven???
Schöne ook maar niet ;(

• LZ86
  • Nu online
krissie100 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:47:
De boer is echt de weg kwijt zeg...
Viergever... boilessen... Geen moisander die moest blijven???
Schöne ook maar niet ;(
ja en nee, besef wel dat de Boer gewoon erg matige spelers heeft, howoel ik het met je eens ben dat Schöne niet opstellen niet erg handig is

• krissie100
  • Laatst online: 17:10
Leon Zwiers schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:50:
[...]

ja en nee, besef wel dat de Boer gewoon erg matige spelers heeft, howoel ik het met je eens ben dat Schöne niet opstellen niet erg handig is
klopt, maar ik kan ook geen enkele reden bedenken om Boilesen aanvoerder te maken _/-\o_

• Vos

Vos

AFCA

Schöne in deze vorm voegt weinig toe anders. Maarjah, wie is er wel in vorm...

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 26-02-2015 18:57 ]

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:47

PauseBreak

derp!

Leon Zwiers schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:46:
Nou PSV is zo goed als klaar, scheids tegen, en die Russen zijn gewoon beter. Dubbel gevoel als Feyenoord liefhebber, ik gun ze die uitschakeling van harte, maar dit is wel jammer voor het Nederlands voetbal/coefficiënten
Ja, die scheids doet gewoon ook geen moeite om ook maar een béétje onpartijdig over te komen zeg. Bizar. Nou ja, als PSV-fan maar hopen dat de andere twee clubs ons falen recht zetten.

Nee, merp!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
leeg stadion bij Legia maar wie zit daar te zingen?

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wel leuk dat ze stadion geluiden toevoegen aan de uitzending :+

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:58:
leeg stadion bij Legia maar wie zit daar te zingen?
Dat zijn de reserve spelers van Legia ;)

• dutchgio
bobsquad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:58:
Wel leuk dat ze stadion geluiden toevoegen aan de uitzending :+
Beetje net als dat gelach in Amerikaanse comedies :+

• Quad

Quad

Doof

Dat is over en uit voor PSV, jammer.. Nog 2 teams te gaan!

PVOutput☀️

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
Schijnbaar staan er speakers in het stadion met geluiden. Vind het belachelijk. Ze spelen vast niet voor niets zonder publiek..

Zou trouwens wel wat zijn voor die trieste bende in Arnhem :+

• Deadsy
Aghanim schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:04:
[...]

Dat zijn de reserve spelers van Legia ;)
Dus als die in het veld komen zijn ze dood moe van het zingen.

Vraag me af of het geluid ook mee gaat als er een doelpunt valt. Vraag me wel af voor wie ze dit geluid erbij doen. Voor de mensen die de wedstrijd op hebben staan maar niet naar het scherm kijken?

• dutchgio
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:07:
Schijnbaar staan er speakers in het stadion met geluiden. Vind het belachelijk. Ze spelen vast niet voor niets zonder publiek..

Zou trouwens wel wat zijn voor die trieste bende in Arnhem :+
Misschien kunnen ze in Arnhem ook grote spandoeken voort de tribunes hebben, dan zie je al die lege stoeltjes ook niet. :)

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind het wel prettig met dat geluid erbij. Anders is het wel heel droevig.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

was dat natrappen net gewoon geen rood :X ? (bij ajax)

en raak :D

wat een TE-NEN-KROM-MEND slecht commentaar toch weer op rtl7 :X :X :X :X :X :X

[ Voor 47% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 26-02-2015 19:11 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Deadsy
dutchgio schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:05:
[...]

Beetje net als dat gelach in Amerikaanse comedies :+
Ik las ooit dat deze geluid opnames zo oud zijn dat de mensen die erop staan waarschijnlijk al dood zijn.

GOAL

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:19
Mooi zo. Ajax is wel door.

• Quad

Quad

Doof

Jemig, lekkere goal van Milik!

PVOutput☀️

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hoppa Ajax scoort :)

• dutchgio
MILIK!
Ajax is wel door nu.

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat ongelofelijk slecht verdedigd zeg, van Legia... maargoed, prima zo :P
Pagina: 1 ... 6 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015