Videootje dames voetbal

:
FREAKJAM schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 03:15:
[...]
En terecht. Ik denk dat Gini wel meer waard is dan dat. Ik denk dat hij daarnaast toch niet geïnteresseerd is
om te spelen in Ruslandd. Ik hoop dat Gini blijft, anders moet PSV toch zijn best doen om Pröpper zo snel mogelijk in te lijven. Cocu heeft schijnbaar al een eerste gesprek gehad met Davy.
Wat betreft de spitsenrol:
Volgens Brands zoeken ze nu buiten Nederland naar een vervanger voor Depay.
Wat betreft de achterste linie:
Rekik heeft toch oren naar het buitenland (hoewel hij niet terug wil naar Man City) en grote kans dat Isimat toch gaat tekenen bij PSV. #comeonpeesjevee
En als ie al niet-onwelwillend tegenover in Rusland spelen was dan toch zeker niet bij die nazi club, waarvan de 'ultras' met gepaste trots kunnen melden dat er nog nooit 'afrikaanse' spelers voor gespeeld hebben (zuid-amerika was eigenlijk ook not-done). Dan hebben Hulk en Witsel op zich nog wel een barriere doorbroken (al zijn ze wat lichter getint) maar een M'Vila* kreeg ook allerlei doodsbedreigingen naar zich toe geslingerd en is er nooit naar toe gegaan. Voor Hulk was er nog een foto met een of andere bom erbij gemaakt

. Nou kan je zeggen dat dit x-aantal jaar geleden ook voor een Lazio Roma goldt waar inmiddels ook al spelers van allerlei afkomsten spelen (Aaron Winter was ooit de eerste gekleurde speler daar iirc) maar de supporters zijn nog steeds vrij hardleers ...
* ironisch/grappig genoeg speelt ie nu alsnog in Rusland alleen voor Rubin Kazan en komend seizoen bij Dynamo Moskou (
Wikipedia: Yann M'Vila)
Was blijkbaar niemand vroeg wakker

Servie Onder 20 wereldkampioen , laat in de tweede helft van de verlenging scorend uit een uitbraak. Brazilie was wel beter maar het is ook weer niet zo dat Servie met de dubbeldekker bus op de proppen kwam. Ze vielen gewoon aan wanneer ze daar de kans voor kregen en eigenlijk al het hele toernooi niet per se op de verdediging leunend.
Zelfde generatie die Europees kampioen Onder
1719 was zeker; die keeper zat er toen iig bij en ook één van de spelers van het toernooi toen [Rajkovic].Nu keeper van het toernooi ...
Vraag me af wanneer die Andreas Pereirra bij PSV is weggegaan, zie 2011. Wat moet Man U uberhaupt met Depay als je hem al hebt, was ie bij PSV gebleven had Depay de rol van Maher kunnen hebben

(edit: scheelt wel twee jaar in leeftijd natuurlijk).
[
Voor 25% gewijzigd door
apis29 op 20-06-2015 19:59
]