[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.169 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
martinusz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:30:
[...]

PSV investeerde 5 jaar lang miljoenen en het leverde 1 kampioenschap op, wie is hier nu gek?
Overigens denk ik dat de selectie niet veel nodig heeft, als deze jongens nog verder ingespeeld raken en niet te veel blessures heb je gewoon een team voor de prijzen. Veel jonge talenten, met gudelj de extra ervaring op middenveld, achterin nog 1 ervaren iemand en je bent compleet.
Wat voor ervaring heeft Gudelj dan precies? 150 eredivisie wedstrijden, nou nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
Joster schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:53:
[...]

Wat voor ervaring heeft Gudelj dan precies? 150 eredivisie wedstrijden, nou nou.
+ International van Tsjechië en Europese wedstrijden, plus hij weet wat knokken is (NAC voetbal), en bij AZ de beste man op het veld vaak. Dan heb je denk ik meer ervaring dan de jonge middenvelders die pas net komen kijken toch?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
martinusz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:34:
[...]

+ International van Tsjechië en Europese wedstrijden, plus hij weet wat knokken is (NAC voetbal), en bij AZ de beste man op het veld vaak. Dan heb je denk ik meer ervaring dan de jonge middenvelders die pas net komen kijken toch?
Ik denk dat je het teveel romantiseert, op het niveau van kwalificeren voor CL + competitie beslissen heb je meer nodig. Ik vond hem bij AZ in de grote wedstrijden veel te vaak door het ijs zakken bijvoorbeeld. Maar goed, ik heb de waarheid ook niet in pacht, de toekomst zal het moeten uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het lijkt wel nooit goed... vorig seizoen werd er moord en brand geschreeuwd omdat er geen gif in zat en dat er te weinig ervaring binnen de lijnen stond om meer balans te brengen in een te jong elftal. Nu is Gudelj gehaald om zijn doorzettingsvermogen en 'gif' en zal Heitinga ervaring brengen in de achterhoede. Ik heb er tot nu toe weinig op aan te merken... Er begint een prima elftal te vormen voor volgend seizoen;

Fischer (Andersen)            Milik (???)          El Ghazi/Schöne

Klaassen/Serero       Gudelj/Schöne

Sinkgraven/Bazoer

Dijks (Viergever)     Heitinga (Viergever)    Veltman (v.d. Hoorn)   Van Rhijn (Ligeon)

Cillissen (Boer?)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
martinusz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:34:
[...]

International van Servië. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22

Fiber

Beaches are for storming.

gambieter schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 03:19:
Toch nog. De eerste grote kans van Oranje ging nog mis, maar gelukkig toch de 1-1. Daarmee zijn ze nog 3e, maar zo goed als zeker door. De nr 3 van groep B is staat al achter ze, en groep D of E lijkt het erop dat de nr 3 ook lager zal gaan eindigen gezien de nog te spelen wedstrijden. Hakken, sloot.
Toch knap gedaan, maar zal nog wel wat beter moeten volgende wedstrijd. Hopelijk tegen Duitsland op een wat normalere tijdstip. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
dutchgio schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:09:
[...]

International van Servië. ;)
oeps :D zullen ze in die regionen niet blij mee zijn met dit soort verwarringen 8)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Cillissen naar Manu als De Gea vertrekt, hadden we nou maar een goede 2de keeper. Niet dat ik Vermeer direct terug had willen zien in het doel.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Oooh, als Heitinga naar Ajax kan, kan ik ook wel naar Real Madrid. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:57:
Het lijkt wel nooit goed... vorig seizoen werd er moord en brand geschreeuwd omdat er geen gif in zat en dat er te weinig ervaring binnen de lijnen stond om meer balans te brengen in een te jong elftal. Nu is Gudelj gehaald om zijn doorzettingsvermogen en 'gif' en zal Heitinga ervaring brengen in de achterhoede. Ik heb er tot nu toe weinig op aan te merken... Er begint een prima elftal te vormen voor volgend seizoen;
ik ben het zeker niet oneens met je. Het punt is alleen dat het elftal afgelopen seizoen de grootste moeite had om kansen te creëren en ik vraag me af of dat met Gudelj/Heitinga als enige aankopen wel het geval zal zijn. Qua ervaring en balans zijn deze aankopen in mijn ogen wel treffend, de vraag is wel of dit voetballend gezien ook zo is.

Overigens blijkt Overmars 10 miljoen voor een spits uit te willen geven maar mag dit niet van de RvC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Joster schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Ik denk dat je het teveel romantiseert, op het niveau van kwalificeren voor CL + competitie beslissen heb je meer nodig. Ik vond hem bij AZ in de grote wedstrijden veel te vaak door het ijs zakken bijvoorbeeld. Maar goed, ik heb de waarheid ook niet in pacht, de toekomst zal het moeten uitwijzen.
Dat vond ik dus ook maar werd voor gek uitgemaakt door mijn Amsterdamse collega's. Volgens hen was het misschien wel de beste uit de eredivisie. Ik heb hem alleen goed zien spelen tegen mindere tegenstanders. Heb hem live tegen Feyenoord gezien en daar vond ik hem alles behalve bijzonder!

Gun die gast het wel maar laten we niet doen alsof hij de verlosser is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:20
chim0 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:01:
Oooh, als Heitinga naar Ajax kan, kan ik ook wel naar Real Madrid. :D
We zullen gaan zien hoe het gaat uitpakken, ik denk dat het best positief kan zijn. Die jongen weet hoe de club in elkaar steekt en voor de Nederlandse competitie is hij echt nog wel goed genoeg. Als hij in zijn ritme kan komen kan hij ons misschien nog wel verbazen. (schijnt hard aan het trainen te zijn op vakantie).

We moeten niet ineens doen als of we ons kunnen meten met de beste clubs van Europa en dat onze competitie zo geweldig is.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, wat lees ik nu weer allemaal inzake de beursgang van Ajax indertijd: http://www.quotenet.nl/Ni...ding-bij-beursgang-155622

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:48:
Pff, wat lees ik nu weer allemaal inzake de beursgang van Ajax indertijd: http://www.quotenet.nl/Ni...ding-bij-beursgang-155622
Denk dat dit met een sisser zal aflopen.
Toen was er geen informatieplicht, dus Ajax hoefde niet aan de spelers door te geven dat ze gratis mochten vertrekken, deze is pas een paar jaar later ingevoerd.

@Gynnad
Ik hoop ook dat hij ons zal verbazen maar na hem in Duitsland gezien te hebben twijfel ik hier aan.

Mensen zeggen altijd dat hij zoveel ervaring heeft maar in het veld zag het afgelopen seizoen gewoon slecht uit.
Er zijn bepaalde eigenschappen die vaak met de ervaring komen zoals overzicht en keuzes maken. Maar dit zat ik bij hem niet echt terug.

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsy op 16-06-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:19

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:48:
Het ontgaat me een beetje wat nou precies de grond van de aanklacht zou zijn. Als dat het niet informeren van de spelers over hun (potentieel) transfervrije status is: dat was niet verplicht tot 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je spelers onder valse voorwendselen een handtekening laat plaatsen kan dat verstrekkende gevolgen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:19

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:02:
Wanneer je spelers onder valse voorwendselen een handtekening laat plaatsen kan dat verstrekkende gevolgen krijgen.
edit:
nvm

[ Voor 20% gewijzigd door Koppensneller op 16-06-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

loewie1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:13:
Cillissen naar Manu als De Gea vertrekt, hadden we nou maar een goede 2de keeper. Niet dat ik Vermeer direct terug had willen zien in het doel.
Stekelenburg.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:02:
Hangt er van af of ze gevraagd hebben wat het voor papieren zijn en van wat men toen tegen hun heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Aghanim schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:03:
Overigens blijkt Overmars 10 miljoen voor een spits uit te willen geven maar mag dit niet van de RvC.
Los van de reden dat het niet doorgaat, wie moet die spits in hemelsnaam zijn? Luuk de Jong (25 jaar) kostte PSV de helft 8)7

Spitsen met ervaring die echt 10 miljoen waard zijn verdienen dermate veel dat ze qua salaris onbetaalbaar zijn en zeker niet naar de eredivisie komen. Dus dan moet het een exceptioneel talent zijn. Maar Ajax heeft Milik al rondlopen, ook een redelijk talent van slechts 21 jaar en daar achter Zivkovic, 18 jaar. Waarom een dure spits aantrekken? Wat een wanbeleid zo langzamerhand.

Waarom geen oudere spits die aan het afbouwen is? Een soort pinchhitter die genoegen neemt met een plek achter Milik? En sowieso, wat is er mis met een speler als Menig of een Hendriks? Die kunnen mooi ervaring gaan op doen als tweede spits in het eerste. In dit geval moet in Jonk gelijk geven... als je een basisspeler aantrekt, ala, maar een speler voor een bezette positie kun je prima de jeugd een kans geven.

10 miljoen voor een spits? 8)7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het gerucht ging eerst van Cardozo, van Trabzonspor.
Maar dat is al van even terug.
Door het waarschijnlijke vertrek van Kolbeinn Sigthorsson na dit seizoen is Ajax op zoek naar een vervanger. Naast de 31-jarige Cardozo is ook Obbi Oulare (19) van Club Brugge in beeld.

"Zij staan net als een aantal andere spitsen op de lijst", aldus Overmars. Cardozo, die sinds dit seizoen voor Trabzonspor uitkomt, maakte in Turkije tot dusver 18 doelpunten in 37 wedstrijden.

Tussen 2007 en 2014 speelde Cardozo 287 officiële duels voor Benfica, waarin hij 165 keer scoorde. Daarnaast maakte de Paraguayaan negen treffers in 48 interlands.
Maar die hoeft geen 10 miljoen te kosten lijkt me. Wel benieuwd wie dat dan zou zijn waar Overmars 10 miljoen voor over zou hebben. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 16-06-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:14:
Het gerucht ging eerst van Cardozo, van Trabzonspor.
Maar dat is al van even terug.

[...]

Maar die hoeft geen 10 miljoen te kosten lijkt me. Wel benieuwd wie dat dan zou zijn waar Overmars 10 miljoen voor over zou hebben. >:)
Misschien is die 10mln het totaal bedrag. Transfer+tekengeld+salaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:24:
Misschien is die 10mln het totaal bedrag. Transfer+tekengeld+salaris
Dan nog... Een Cardozo komt echt niet om vervolgens plaats te nemen achter Milik. Het feit dat Overmars bereid is dergelijke bedragen neer te tellen voor een spits betekend maar één ding; er is geen vertrouwen genoeg in Milik als eerste spits. En dat vind ik onbegrijpelijk. Laat het team gewoon spelen in dienst van Milik, het is prima spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:36:
[...]

Dan nog... Een Cardozo komt echt niet om vervolgens plaats te nemen achter Milik. Het feit dat Overmars bereid is dergelijke bedragen neer te tellen voor een spits betekend maar één ding; er is geen vertrouwen genoeg in Milik als eerste spits. En dat vind ik onbegrijpelijk. Laat het team gewoon spelen in dienst van Milik, het is prima spits.
Hij is toch al weer 32, dus misschien heeft hij er geen probleem mee dat hij niet elke wedstrijd zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:39:
Hij is toch al weer 32, dus misschien heeft hij er geen probleem mee dat hij niet elke wedstrijd zal spelen.
Maar dan blijft het feit dat je daar geen 10 miljoen voor neertelt.. Zelfs niet inclusief salaris en tekengeld. Dan zou Overmars per direct uit functie moeten worden gezet en worden opgenomen in een gekkenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:49:
[...]

Maar dan blijft het feit dat je daar geen 10 miljoen voor neertelt.. Zelfs niet inclusief salaris en tekengeld. Dan zou Overmars per direct uit functie moeten worden gezet en worden opgenomen in een gekkenhuis.
In het artikel word ook niet gezegd dat de spits die Overmars wilde 10mln zou kosten.
Er staat dat hij hoopte 10mln te kunnen besteden.

Overmars had dus op een budget gehoopt van 10mln voor de nieuwe spits (goedkoper kan dus ook).

En als je een beetje naam wilt dan lopen de prijzen vlug op.
Met transfer, tekengeld en salaris ben je er nog niet. Een speler met naam zal ook premies willen vangen voor het behalen van doelstellingen. En die bedragen moet je gewoon begroten.
Zoals bv een bonus voor mocht hij 20 goals maken, voor mochten ze de groepsfase CL halen, overwinteren in de CL, kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Precies. Een spits van 5M + tekengeld + 750 per jaar voor drie jaar salaris. ga je al gauw naar 10M. Het is net hoe je het wilt lezen, die informatie uit 'tigste hand. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En met betrekking tot Milik hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat deze speler een echte spits is.
Misschien is een speler die in de spits en op de vleugel kan. Dan klinkt de aankoop al een stuk logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:08:
[...]

Hangt er van af of ze gevraagd hebben wat het voor papieren zijn en van wat men toen tegen hun heeft gezegd.
Wanneer er miljoenen euro's schade ten nadele van de toenmalige selectiespelers mee gemoeid is kun je op je vingers natellen dat er spelers zijn die daarvoor alsnog naar de rechter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Deadsy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:06:
En met betrekking tot Milik hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat deze speler een echte spits is.
Misschien is een speler die in de spits en op de vleugel kan. Dan klinkt de aankoop al een stuk logischer.
Want Ajax heeft nog niet genoeg vleugelspelers; Kishna, die het overigens bijgelegd lijkt te hebben met Frank en daardoor van een vetrek ineens geen sprake meer is, El Ghazi, Fisher, Schone, Andersen, etc. >:)
Beide vleugels dubbel bezet.

Het zou natuurlijk kunnen dat ze (een speler als) Cardozo zouden willen halen, maar die moet er dan wel mee kunnen leven in een 'routinier' rol en dus niet de eerste keus, ondanks zijn staat van dienst.
Bij Trabzonspor misschien iets minder, maar bij Benfica was het een doelpuntenmachine.

Verder is het gissen voor wie Ajax anders 10 miljoen zou willen neerleggen, jammer dat die naam dan ook niet even bekend wordt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

dutchgio schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:44:
Want Ajax heeft nog niet genoeg vleugelspelers; Kishna, die het overigens bijgelegd lijkt te hebben met Frank en daardoor van een vetrek ineens geen sprake meer is, El Ghazi, Fisher, Schone, Andersen, etc. >:)
Beide vleugels dubbel bezet.
Toch vraag ik mij af in hoeverre Kisha zelf een conflict had of dat de heer Raiola gewoon weer extra munten probeerde binnen te halen.
Het zou natuurlijk kunnen dat ze (een speler als) Cardozo zouden willen halen, maar die moet er dan wel mee kunnen leven in een 'routinier' rol en dus niet de eerste keus, ondanks zijn staat van dienst.
Bij Trabzonspor misschien iets minder, maar bij Benfica was het een doelpuntenmachine.

Verder is het gissen voor wie Ajax anders 10 miljoen zou willen neerleggen, jammer dat die naam dan ook niet even bekend wordt. :o
Van der Vaart. >:)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet je in ieder geval al vanaf augustus dat je geen kampioen wordt, bespaart je toch de teleurstelling later in het seizoen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 11-09 22:50
Als je Heitinga kan terughalen, waarom ook niet! Beetje gelouterde spelers tussen je ploeg kan prettig zijn. Men neme Guardado bijv.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
10 miljoen voor een 2e spits is geen probleem en 7 ton voor een linksback nog teveel? Geen idee waar Overmars allemaal mee bezig is, maar in ieder geval niet met de juiste posities.
Dat ie die 10 miljoen eens steekt in de verbetering van je defensie of een ervaren controlerende middenvelder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Gaius schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:54:
[...]

Weet je in ieder geval al vanaf augustus dat je geen kampioen wordt, bespaart je toch de teleurstelling later in het seizoen. :P
:'(

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 07:22
loewie1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:23:
[...]

Als je Heitinga kan terughalen, waarom ook niet! Beetje gelouterde spelers tussen je ploeg kan prettig zijn. Men neme Guardado bijv.
Idd, ik snap de negatieve reacties mbt VdV ook helemaal niet. Volgens mij word er vaak even vergeten dat Ajax tegenwoordig niveau Europa League is.

Omgekeerd vind ik het juist zorgwekkend dat Ajax niet eens in staat is om hem aan te trekken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Ik ga zo eventjes Zwitserland - Kameroen kijken, zou het beste voor NL zijn als 1 van deze twee winnen. Tribunes wel aardig leeg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27

Shabbaman

Got love?

loewie1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:23:
[...]

Zo oud is Guardado toch niet?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
Bossie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:23:
[...]

Idd, ik snap de negatieve reacties mbt VdV ook helemaal niet. Volgens mij word er vaak even vergeten dat Ajax tegenwoordig niveau Europa League is.

Omgekeerd vind ik het juist zorgwekkend dat Ajax niet eens in staat is om hem aan te trekken.
Kijk uit wat je zegt. HSV speelt niet beter dan Ajax.. Bij Ajax had hij sowieso europa league kunnen spelen en eventueel mee kunnen werken aan een sterke opbouw.
Voor hem persoonlijk is Betis vast de betere kwa competitie en $.$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Met de huidige stand van zaken doet Nederland goede zaken voor de volgende ronde. Zwitserland dus 1-0 voor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:39:
Met de huidige stand van zaken doet Nederland goede zaken voor de volgende ronde. Zwitserland dus 1-0 voor.
Nederland is toch al zo goed als zeker door. In de andere poule is AUS v ZWE de laatste wedstrijd en die staan op 3 en 2 punten resp. na twee wedstrijden ... Ben eerder benieuwd of ze tegen Japan of Duitsland moeten hierna. Japan wordt de beste nr.1 neem ik aan zoals het nu staat dus of dat wel of niet gunstig is ... :? (heb het schema niet voor mn neus en voorkeur gaat uit naar Japan; hele jaar al niet echt in vorm)

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 16-06-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Shabbaman schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:54:
[...]

Zo oud is Guardado toch niet?
Hij is pas 28 jaar oud, de topjaren van een middenvelder meestal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
'Gelouterd' staat dan ook niet gelijk aan oud :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

apis29 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:45:
[...]

Nederland is toch al zo goed als zeker door. In de andere poule is AUS v ZWE de laatste wedstrijd en die staan op 3 en 2 punten resp. na twee wedstrijden ... Ben eerder benieuwd of ze tegen Japan of Duitsland moeten hierna. Japan wordt de beste nr.1 neem ik aan zoals het nu staat dus of dat wel of niet gunstig is ... :? (heb het schema niet voor mn neus en voorkeur gaat uit naar Japan)
Qua tijdstip is Duitsland in ieder geval een stuk gunstiger...: Tien uur 's avonds of vier uur 's nachts...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zal Japan dan idd worden.

Edit: En Kameroen komt begin 2e helft al terug op gelijke hoogte.
Edit2: Oké lol, vrije trap van Zwitserland sloeg nergens op. :+

[ Voor 82% gewijzigd door Quad op 17-06-2015 00:06 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Quad schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:56:
Zal Japan dan idd worden.

Edit: En Kameroen komt begin 2e helft al terug op gelijke hoogte.
Hopen dat er nog een doelpuntje valt. Maakt niet uit aan welke kant, al heb ik een lichte voorkeur voor de Zwitserse dames...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Doelpuntje komt er nog wel bij, gezien het spel van beide ploegen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:11:
[...]

Kijk uit wat je zegt. HSV speelt niet beter dan Ajax.. Bij Ajax had hij sowieso europa league kunnen spelen en eventueel mee kunnen werken aan een sterke opbouw.
Voor hem persoonlijk is Betis vast de betere kwa competitie en $.$
Denk dat het vooral de $$ is.
Misschien zal hij top spelen bij Betis maar ik betwijfel het, hij heeft in de wedstrijden die ik gezien heb bizar weinig laten zien. Hij zegt dan wel altijd dat hij terug wil in Oranje maar dat zag ik niet terug in zijn spel.

Hebben ze Betis soms beelden uit zijn eerste periode bij HSV laten zien en hun verteld dat die beelden van dit seizoen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Laatst online: 27-10-2024
Haha wat heerlijk dat Kameroen! 1-2 dus :P

[ Voor 15% gewijzigd door Yemoke op 17-06-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Quad schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:08:
Doelpuntje komt er nog wel bij, gezien het spel van beide ploegen.
1-2 voor Kameroen!
Deadsy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:15:
[...]

Ik denk het niet, al zal het vast wel helpen. Maar z'n moeder komt ook uit Spanje en z'n grootouders wonen er nu op bereisbare afstand van het stadion. Prachtige presentatie overigens vanmiddag. Ik hoop dat hij het gaat waarmaken. Ook voor het Nederlands elftal, ik denk dat die een fitte Van der Vaart in vorm nog best goed kunnen gebruiken. We gaan het zien, volgend seizoen.

P.S.

Gaat Feyenoord nog een spits kopen? Dat is toch het voornaamste wat er aan ontbrak afgelopen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zie op teletekst qua scenarios niks over AUS v ZWE trouwens, vreemd genoeg ... Brazilie was ik nog vergeten, die worden vast de beste nr.1 en daarmee tegelijk het scenario dat Costa Rica niet wint van Brazilie en Nederland daarmee door is ...
Zwitserland aan het kloten, Kameroen was best zwak tegen Japan voor zover ik die gezien had en Zwitserland had wel met 15, zo niet 20, tegen 1 kunnen winnen van Ecuador. Heb vlgns mij eerder in het jaar nog een oefenwedstrijd oid van ze gezien en zag er toen ook vrij aardig uit net als op het WK tot de 1-1 hier :+ . Niet gewend aan zulke snelle aanvallers zeker :D
Commentator zei wel heel stellig dat ze met dit resultaat eruit liggen, ben benieuwd: genoeg teams die op 3 punten kunnen eindigen met slechter doelsaldo.

Misschien is Duitsland nog wel te prefereren over Japan qua spel aangezien China ze al niet lag ...

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 17-06-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nederlandse dames dus zeker door. Zo zie je maar hoe belangrijk die gelijkmaker was ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

gambieter schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:56:
Nederlandse dames dus zeker door. Zo zie je maar hoe belangrijk die gelijkmaker was ;)
Inderdaad, prachtig! Nou hopen op een mooie kraker tegen Duitsland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Messi staat bij Argentinie centraal in de spits (volgens mij als diepste man). Aguero staat meer rechtsvoor. Wat me daarbij opvalt is dat Messi een beetje onzichtbaar wordt. Bij Barca zie ik hem meestal ergens op het middenveld (wel voor de middenveld spelers) rondzwerven (vooral aan de rechterkant). Hij kan dan steeds acties maken. Dat mis ik nu helaas.

Ah... hij is nu geswitched naar de positie waar hij bij Barca ook te vinden is. Dat gaat al een stuk beter zo, omdat hij kansen creeert. Uruguay staan met z'n allen achter de bal..

Al met al echt een spannende (en harde) wedstrijd gezien met een mooi uitgespeelde goal van Argentinië (Aguero).

[ Voor 40% gewijzigd door Luxicon op 17-06-2015 03:29 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Messi in het Argentijnse elftal is bijna altijd "onzichtbaar" vergeleken bij Barca. Op één of andere manier kan hij niet zijn stempel op dat elftal drukken zoals hij bij zijn club vaak doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
rikoos schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:21:
Messi in het Argentijnse elftal is bijna altijd "onzichtbaar" vergeleken bij Barca. Op één of andere manier kan hij niet zijn stempel op dat elftal drukken zoals hij bij zijn club vaak doet.
Dat was allang niet meer het geval sinds Sabella de coach was geworden en Tevez niet meer in de weg liep. Die is echter weg en vervangen door 'Tata' Martino, de ex-barca coach onder wie Messi z'n meest beroerde seizoen had (vanwege z'n pizza ontbijt eerder dan de coach zelf). Was wel weer degene die hem (terug) op rechts begon te zetten ...

Maar ondertussen in Nieuw-Zeeland:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/muk2no.jpg

Servie inmiddels (terecht) door met 2-1 na verlenging (1-1 regulier). Finale Europa - Zuid-Amerika ...
Portugal blijkbaar de betere ploeg tegen Brazilie maar na penalties eruit (schakelde Jong Oranje nog uit in de kwalificatie playoffs). Volgens mij niet op Eurosport geweest die wedstrijd |:(

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 17-06-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:15:
[...]

Misschien zal hij top spelen bij Betis maar ik betwijfel het, hij heeft in de wedstrijden die ik gezien heb bizar weinig laten zien. Hij zegt dan wel altijd dat hij terug wil in Oranje maar dat zag ik niet terug in zijn spel.

Hebben ze Betis soms beelden uit zijn eerste periode bij HSV laten zien en hun verteld dat die beelden van dit seizoen zijn?
Het is echt waardeloos als je hem nog op die leeftijd moet vragen. Hij speelt natuurlijk in een leuke competitie, maar nu mag de jeugd wel eens op hun verantwoordelijk gewezen worden.

Ik moest wel even een grijns trekken wat je daar zegt. Je zou bijna denken van wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:55:
[...]

Het is echt waardeloos als je hem nog op die leeftijd moet vragen. Hij speelt natuurlijk in een leuke competitie, maar nu mag de jeugd wel eens op hun verantwoordelijk gewezen worden.

Ik moest wel even een grijns trekken wat je daar zegt. Je zou bijna denken van wel :+
Leeftijd is het probleem niet, Ajax zou een ervaren speler die ze over de moeilijke punten kan helpen best wel gebruiken.
Maar Vdv heeft afgelopen seizoen totaal niets laten zien en is vanwege het kostenplaatje het risico niet waard.
Datzelfde vind ik trouwens ook van Heitinga en de kans is groot dat hij wel komt.

Weet iemand trouwens wat Vdv bij Betis gaat verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:33:
[...]

Leeftijd is het probleem niet, Ajax zou een ervaren speler die ze over de moeilijke punten kan helpen best wel gebruiken.
Maar Vdv heeft afgelopen seizoen totaal niets laten zien en is vanwege het kostenplaatje het risico niet waard.
Datzelfde vind ik trouwens ook van Heitinga en de kans is groot dat hij wel komt.

Weet iemand trouwens wat Vdv bij Betis gaat verdienen?
Ja, dat is ook waar. Hij heeft alleen geen vorm en dat is het probleem. Robben wordt in tegenstelling tot hem gewoon beter. Ik wil ze niet vergelijken, maar als hij echt goed was, dan had Ajax hem toch niet kunnen halen. De kosten waren dan onbetaalbaar geworden of het past niet in hun beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:07:
[...]

Ja, dat is ook waar. Hij heeft alleen geen vorm en dat is het probleem. Robben wordt in tegenstelling tot hem gewoon beter. Ik wil ze niet vergelijken, maar als hij echt goed was, dan had Ajax hem toch niet kunnen halen. De kosten waren dan onbetaalbaar geworden of het past niet in hun beleid.
Dat klopt ook. Als hij nog zo goed was als pakweg 2 jaar geleden dan had hij denk ik bij vrij veel leuke clubs op de shortlist gestaan.
Hij mist iets wat een Robben en Sneijder wel nog hebben. Die laatste 2 zijn nog gretig en willen het onderste uit de kan halen. Bij Vdv zie ik geen gretigheid, op het veld zie ik hem op de automatische piloot.

Neem Kuyt, technisch gezien een stuk minder dan Vdv en een paar jaar ouder. Maar die gast is nog zo gretig. Je kunt er gewoon van uit gaan dat hij elke wedstrijd 90min lang alles zal geven. Hij zal proberen de ploeg over de moeilijke momenten te helpen.

Maar ik heb het gevoel dat Vdv financieel gezien nu ook niet haalbaar is geweest voor Ajax en dat hij eigenlijk ook geen zin had in Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Het verschilt ook gewoon per persoon. De ene speler is op zijn 30e nog superfit en een ander wordt vanaf 29 al minder. Valt niet altijd wat aan te doen. Kuyt is denk ik vrij uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:35:
Het verschilt ook gewoon per persoon. De ene speler is op zijn 30e nog superfit en een ander wordt vanaf 29 al minder. Valt niet altijd wat aan te doen. Kuyt is denk ik vrij uitzonderlijk.
Dat klopt en bij de een word het elk jaar iets minder en de ander zakt na een zomer volledig weg en weet nooit meer een goed niveau te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Pfff nee he. Neymar was al voor de volgende wedstrijd (Venezuela) geschorst. Net kreeg hij samen met Bacca ook nog eens rood na het einde van de speeltijd. Beide vind ik rood niet waard. Geel was prima geweest. Ik vraag me af of Neymar nu meerdere wedstrijden geschorst wordt, maar ik hoop van niet. Het WK mocht hij ook al missen helaas.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Misschien moet hij zich afvragen waarom hij die kaarten krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
Op de één of andere manier lijkt bij een hoop topvoetballers de genialiteit hand in hand te gaan met een klein steekje los. Toch vaak opgewonden standjes/ te fanatiek, zie een Neymar, Suarez, Ronaldo, Ibrahimovic.

Waarbij een Messi een positief opvallende uitzondering is, dus het kan prima ook wel goed gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Luxicon schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 04:09:
Pfff nee he. Neymar was al voor de volgende wedstrijd (Venezuela) geschorst. Net kreeg hij samen met Bacca ook nog eens rood na het einde van de speeltijd. Beide vind ik rood niet waard. Geel was prima geweest. Ik vraag me af of Neymar nu meerdere wedstrijden geschorst wordt, maar ik hoop van niet. Het WK mocht hij ook al missen helaas.
Een bal tegen iemand aanschieten en een kopstoot geven is geen rood?

Daarnaast had Neymar al geel.

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 18-06-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
StrongArmLance schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:56:
[...]

Een bal tegen iemand aanschieten en een kopstoot geven is geen rood?

Daarnaast had Neymar al geel.
Hm, was dat tegen zijn hoofd? Ik dacht dat hij tegen de rug aanschoot. Onsportief en kinderachtig natuurlijk, maar hij kreeg daarvoor direct rood zonder eerst een gele kaart. Rood vind ik wel heel streng bestraft. Die kopstoot heb ik niet gezien, maar het was sowieso een felle bezigheid op het einde. Heel veel spelers waren fout bezig.

Bijvoorbeeld dat incident met Suarez zwaar bestraffen vind ik ook niet terecht. Alsof dat bijtje in de schouders zo dramatisch is. Het is wel apart, maar lang niet zo erg als al die (potentiele) doodschoppen die uitgedeeld worden. Het is vaak geluk hebben dat ze niet een paar benen breken. Bijvoorbeeld Juventus was zo bezig tegen Barcelona en gister ook Uruguay tegen Argentinie. Dat lijkt me allemaal veel erger dan die paar indicenten waar vanavond direct rood voor gegeven wordt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:44
Luxicon schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Hm, was dat tegen zijn hoofd? Ik dacht dat hij tegen de rug aanschoot. Onsportief en kinderachtig natuurlijk, maar hij kreeg daarvoor direct rood zonder eerst een gele kaart. Rood vind ik wel heel streng bestraft. Die kopstoot heb ik niet gezien, maar het was sowieso een felle bezigheid op het einde. Heel veel spelers waren fout bezig.

Bijvoorbeeld dat incident met Suarez zwaar bestraffen vind ik ook niet terecht. Alsof dat bijtje in de schouders zo dramatisch is. Het is wel apart, maar lang niet zo erg als al die (potentiele) doodschoppen die uitgedeeld worden. Het is vaak geluk hebben dat ze niet een paar benen breken. Bijvoorbeeld Juventus was zo bezig tegen Barcelona en gister ook Uruguay tegen Argentinie. Dat lijkt me allemaal veel erger dan die paar indicenten waar vanavond direct rood voor gegeven wordt.
Nou dat incident (zijn er 3 volgens mij dan kan je het niet eens een incident noemen) met Suarez is natuurlijk goed afgehandeld vind ik. Bijten heeft totaal niks met voetballen te maken. Die doodschoppen helaas wat meer. Ik heb meer het idee dat ze die doodschoppen ook wat harder moeten aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Luxicon schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Sorry hoor maar je gaat nu zaken minder erg vinden omdat er ergens anders een zwaardere overtreding minder is bestraft. BS natuurlijk ..... Een bal bewust naar iemand schieten met als doel hem te raken vind ik gelijk staan aan slaan en dus rood. Daarna nog een kopstoot proberen te geven dus diep donker rood voor deze gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
rikoos schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:31:
[...]

Sorry hoor maar je gaat nu zaken minder erg vinden omdat er ergens anders een zwaardere overtreding minder is bestraft. BS natuurlijk ..... Een bal bewust naar iemand schieten met als doel hem te raken vind ik gelijk staan aan slaan en dus rood. Daarna nog een kopstoot proberen te geven dus diep donker rood voor deze gek.
Wie zegt dat ik iets niet erg vind? Ik vind de aandacht en straf aan bepaalde overtredingen overdreven. Dat is een ander verhaal. Persoonlijk vind ik dat hypocriet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Luxicon schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 04:09:
Zou me niks verbazen als dit nog een gevolg was van die wedstrijd op t WK. Die gast die hij nu raakt was degene die hem toen zo hard in zn rug raakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Fiber schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:58:
[...]

Inderdaad, prachtig! Nou hopen op een mooie kraker tegen Duitsland!
Helaas, toch Japan. Lastige tegenstander en lastig tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Fiber schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:26:
[...]

Helaas, toch Japan. Lastige tegenstander en lastig tijdstip.
Nou ja tegen Japan zie ik nog een kans groter dan nul, dus zo erg vind ik het ook weer niet. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:19:
[...]

Dat klopt ook. Als hij nog zo goed was als pakweg 2 jaar geleden dan had hij denk ik bij vrij veel leuke clubs op de shortlist gestaan.
Hij mist iets wat een Robben en Sneijder wel nog hebben. Die laatste 2 zijn nog gretig en willen het onderste uit de kan halen. Bij Vdv zie ik geen gretigheid, op het veld zie ik hem op de automatische piloot.

Neem Kuyt, technisch gezien een stuk minder dan Vdv en een paar jaar ouder. Maar die gast is nog zo gretig. Je kunt er gewoon van uit gaan dat hij elke wedstrijd 90min lang alles zal geven. Hij zal proberen de ploeg over de moeilijke momenten te helpen.

Maar ik heb het gevoel dat Vdv financieel gezien nu ook niet haalbaar is geweest voor Ajax en dat hij eigenlijk ook geen zin had in Ajax.
Ik ben het helemaal met je eens, alleen onder je post heeft iemand het over je fysieke kunnen en dat speelt inderdaad mee. Het is ook wel een combinatie van beiden. Kuyt had ook allang af kunnen gaan als hij een slechte mentaliteit zou hebben. Je moet als voetballer toch sterk in je schoenen blijven staan en het seizoen erop weer dat beetje meer dan de rest geven. Hoe Robben terug kwam na 2012 is in principe het onmogelijke doen en dat moet je mentaal maar kunnen. Vdv moet lekker zijn wedstrijden spelen en tegen Barca en Real even krachtig uitpakken. Alles geven en eventueel nog een leuke goal maken.

Ik vraag me ook nog altijd af waarom Ronaldo bij Real speelt. Hij is zo onmogelijk sterk, maar hij wint amper iets. Zonde vind ik het. Op het moment van beslissing heeft Barca gewoon de betere team spirit en ik hoop dat hij nog een terug keer maakt naar United.

Kuyt is ook een klasse apart. Hij scoorde veel hoger dan mijn verwachting tijdens het WK. Ik hoop dat Feyenoord dit jaar eens ballen kan laten zien tegen Ajax en PSV. Die twee clubs lopen je ook niet eventjes omver zoals Bayern dat in de Bundesliga dat wel vaak doet. Dortmund geeft een keer tegen gas en je bent uit de beker geknikkerd. Hier gaat dat net zo makkelijk.

Financieel hoop ik dat Ajax zich eens verandert. Hoe hard het ook klinkt, maar dat Heitinga komt is een hopeloze verwachting. Het hele team moet kwaliteit en sterkte hebben, Heitinga kan veel oplossen, maar niet dat een speler niet weet te scoren in een CL of EL wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Mosin schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:39:
[...]

Ik vraag me ook nog altijd af waarom Ronaldo bij Real speelt. Hij is zo onmogelijk sterk, maar hij wint amper iets.
Ronaldo heeft bij Madrid de CL, het WK voor clubs de UEFA Super Cup, een landstitel, een nationale supercup en twee nationale bekers gewonnen. Het is maar wat je amper iets noemt.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:39:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens, alleen onder je post heeft iemand het over je fysieke kunnen en dat speelt inderdaad mee. Het is ook wel een combinatie van beiden. Kuyt had ook allang af kunnen gaan als hij een slechte mentaliteit zou hebben. Je moet als voetballer toch sterk in je schoenen blijven staan en het seizoen erop weer dat beetje meer dan de rest geven. Hoe Robben terug kwam na 2012 is in principe het onmogelijke doen en dat moet je mentaal maar kunnen. Vdv moet lekker zijn wedstrijden spelen en tegen Barca en Real even krachtig uitpakken. Alles geven en eventueel nog een leuke goal maken.

Financieel hoop ik dat Ajax zich eens verandert. Hoe hard het ook klinkt, maar dat Heitinga komt is een hopeloze verwachting. Het hele team moet kwaliteit en sterkte hebben, Heitinga kan veel oplossen, maar niet dat een speler niet weet te scoren in een CL of EL wedstrijd.
Ze hebben bij Betis blijkbaar nogal hoge verwachtingen van hem en ik betwijfel dat hij deze kan waarmaken. Mja misschien zal hij zich weer herpakken en er weer zin in krijgen.
Maar Oranje moet hij vind ik vergeten en zelfs als hij lekker speelt dan moet hij niet meer geselecteerd worden. Andere spelers moeten de kans krijgen.

Wat verwacht je dan dat Heitinga wel zal oplossen? Verdedigend zal hij Ajax denk ik niet beter maken.
Misschien dat hij in de kleedkamer handig zal zijn en misschien dat hij bij Ajax wel in staat zal zijn om de lijnen uit te zetten en spelers te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
argro schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:01:
[...]
Ronaldo heeft bij Madrid de CL, het WK voor clubs de UEFA Super Cup, een landstitel, een nationale supercup en twee nationale bekers gewonnen. Het is maar wat je amper iets noemt.
Hij speelt er sinds 2008/2009 als het goed is. Ja, dan vind ik het voor een team als Real nog erg weinig. Vind jij dat niet, prima, menings verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Mosin schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:12:
[...]

Hij speelt er sinds 2008/2009 als het goed is. Ja, dan vind ik het voor een team als Real nog erg weinig. Vind jij dat niet, prima, menings verschil.
Hij speelt bij Real sinds 2009/2010. Wat is het alternatief. Het is niet zo dat legio clubs in die periode meer prijzen hebben gewonnen. Had hij meer prijzen gewonnen als hij bij ManU was gebleven bijvoorbeeld. Ik betwijfel het.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
argro schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:16:
[...]
Hij speelt bij Real sinds 2009/2010. Wat is het alternatief. Het is niet zo dat legio clubs in die periode meer prijzen hebben gewonnen. Had hij meer prijzen gewonnen als hij bij ManU was gebleven bijvoorbeeld. Ik betwijfel het.
Ja, hij had bij Real meer kunnen winnen denk ik. Alleen in de competitie enz. Zie je dat Barca net iets sterker is veel momenten (of ander team). Het zijn in ieder geval goede prijzen en je hoeft echt niet 10 jaar achter elkaar elk seizoen iets te winnen, maar ik had wel met een team zoals hun verwacht dat ze meer lands titels zouden hebben of al iets eerder de CL zouden pakken.
Alternatief... tja dan heb je Bayern in zoverre ik me dat naar voren kan halen. Alleen United probeert wel de weg weer omhoog te vinden. Hij zou later een leuke toevoeging kunnen zijn, alleen speelt hij dan alweer PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Feyenoord is bezig met het halen van Vejinovic. Zou een hele mooie versterking zijn als Clasie van de zomer vertrekt. Toch 8 goals gemaakt en 12 assists gegeven. Bovendien een speler die goed is in spelhervattingen. Dit zijn het soort versterkingen waar Feyenoord mee moet komen als het komend seizoen echt weer een rol van betekenis wil gaan spelen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
CR1691 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 00:14:
Feyenoord is bezig met het halen van Vejinovic. Zou een hele mooie versterking zijn als Clasie van de zomer vertrekt. Toch 8 goals gemaakt en 12 assists gegeven. Bovendien een speler die goed is in spelhervattingen. Dit zijn het soort versterkingen waar Feyenoord mee moet komen als het komend seizoen echt weer een rol van betekenis wil gaan spelen.
Dat is een goede vervanger ja. Wat ik wel jammer vind is dat Hahn waarschijnlijk terug naar Feyenoord gaat. Als hij nog een seizoen bij PEC speelt kan hij dat jaar erop door als eerste keeper bij Feyenoord . Straks zit hij daar een beetje op de bank.

PEC wil nu Lars Veldwijk van Nottingham (voorheen Excelsior) aantrekken (huur) als vervanger van Necid. Janssen was financieel niet haalbaar en PSV wilde niet meewerken aan een deal met Locadia. Ik ben benieuwd of Veldwijk wel komt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wilden ze hem niet kopen?
Zou dacht ik het te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

CR1691 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 00:14:
Vejinovic is echt waardevolle speler... en mijn in ziens een dragende speler van Vitesse het afgelopen seizoen. Ik schat hem zelfs hoger in dan Clasie. Mocht Feyenoord het lukken om hem binnen te halen dan gaan ze daar veel plezier aan beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 00:43
Ik las ergens dat ze hem ook willen als Clasie nog niet weg gaat. Dat lijkt me dan weer vreemd. Met hoeveel controleurs wil Feyenoord gaan spelen?

Vejinovic is een hele goede speler maar als ze hem halen moet naast Clasie eigenlijk ook El Ahmadi weg. In de huidige samenstelling heeft Feyenoord juist behoefte aan meer gevaar voor de goal. Dan was Ziyech logischer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
2, de kans is dat zowel Clasie als Vilhena vertrekt, dan heb je sowieso vervanging nodig.
En zelfs al zouden ze blijven is het een goede aanwinst.

Vejinovic heeft 10 keer gescoord dacht ik, dat is ook niet niks.
Desnoods slachtoffer je Immers, zet je Bilal op rechts en Toornstra op z'n favoriete positie, op 10.

[ Voor 37% gewijzigd door dutchgio op 19-06-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:14:
Ik las ergens dat ze hem ook willen als Clasie nog niet weg gaat. Dat lijkt me dan weer vreemd. Met hoeveel controleurs wil Feyenoord gaan spelen?

Vejinovic is een hele goede speler maar als ze hem halen moet naast Clasie eigenlijk ook El Ahmadi weg. In de huidige samenstelling heeft Feyenoord juist behoefte aan meer gevaar voor de goal. Dan was Ziyech logischer geweest.
8 à 10 doelpunten is toch al 8 à 10 meer in de pocket? :+

Scorend vermogen is nou precies wat Feyenoord ontbeert.

Ook weinig afvallende ballen, domweg omdat er te weinig gevaarlijk op doel wordt geschoten.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 19-06-2015 09:23 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Volgens mij scoort hij veel uit spelhervattingen. Maar kijkend naar het veldspel is het probleem van Feyenoord dat zowel El Ahmadi als Clasie amper gevaarlijk zijn in de zestien. Dat los je zo niet op.

Ik vind Vejinovic en Clasie elkaar wat dat betreft niet goed aanvullen. Naast één van deze twee zou ik graag een box to box speler met doelgerichtheid (kan Toornstra zijn) en een linkshalf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb je Vejinovic wel eens zien spelen?
Goede trap, van ver buiten de 16. Andere speler als Clasie hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Van ver buiten de zestien zeg je dus al terecht. Goede speler ja, verdedigend misschien minder dan Clasie maar aanvallend beter. Maar wél vanuit dezelfde positie voor de defensie. Hij is bij Vitesse doorgebroken "op zes". En dat is nu ook al het geliefde terrein van Clasie en El Ahmadi.

Naast Vejinovic hoort iemand als Toornstra te lopen: iemand die vuil werk op wil knappen en ook nog eens lekker in de zestien komt. Bij Vitesse heeft hij Propper voor zijn neus. Ik vind het altijd zo schrikbarend dat de balans die je daarin moet vinden zowel door trainers als volgers totaal over het hoofd gezien wordt. Recent zag je het ook bij Hiddink met zijn belachelijk stupide middenveld bezettingen.

Ik vind dat Feyenoord Clasie gewoon moet verkopen eigenlijk, juist om andere aankopen te kunnen halen. Maar als je dan Vejinovic begint dan gaat El Ahmadi wat mij betreft het elftal uit. Als ik iets niet meer wil zien bij Feyenoord is die eeuwige controle zonder dat we er wat mee doen.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 19-06-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Nou het middenveld van PSV is ook echt alleen aanvallend. Maher, Wijnaldum en Guardado (Ook al stond hij op VCM) zijn eigenlijk allemaal aanvallend ingestelde middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Guardado heeft meer de verdedigende rol, maar niet als in 'het vuile werk opknappen' maar meer vanuit zijn aandeel in de opbouw van achteruit.
Heeft verder ook maar 1 keer gescoord dacht ik, niet echt een aanvallende kracht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
dutchgio schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:01:
Guardado heeft meer de verdedigende rol, maar niet als in 'het vuile werk opknappen' maar meer vanuit zijn aandeel in de opbouw van achteruit.
Heeft verder ook maar 1 keer gescoord dacht ik, niet echt een aanvallende kracht dus.
Klopt zo werd hij opgesteld. Hij had wel nog nooit op VCM gespeeld voordat hij bij PSV kwam. Hij is meer een linksmidden of linksbuiten. (kan ook spelen als linksback, maar wil dat niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
kimiferrari schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:58:
Nou het middenveld van PSV is ook echt alleen aanvallend. Maher, Wijnaldum en Guardado (Ook al stond hij op VCM) zijn eigenlijk allemaal aanvallend ingestelde middenvelders.
Maar Wijnaldum en zelfs Maher worden in één wedstrijd gevaarlijker in de zestien dan Clasie en El Ahmadi in een heel seizoen. Mijn punt is dat El Ahmadi, Vejinovic en Clasie drie spelers zijn die spelen in hetzelfde gebied op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

dutchgio schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:45:
Wilden ze hem niet kopen?
Zou dacht ik het te lezen.
Natuurlijk gaat Feyenoord Hahn niet verkopen. Verwacht dat hij na komend seizoen de eerste keeper van Feyenoord 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als hij echt de kans krijgt kan hij Vermeer er zelfs uitspelen. Maar beter lijkt me nog een jaar Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Allemaal leuk en aardig, die (verdedigende) middenvelders en zo. Maar heeft Feyenoord niet vooral een (scorende) spits nodig...? Het veldspel was toch niet onaardig vorig seizoen, maar ze maakten het voorin niet af, mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CR1691 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:31:
[...]

Natuurlijk gaat Feyenoord Hahn niet verkopen. Verwacht dat hij na komend seizoen de eerste keeper van Feyenoord 1 is.
Bedoelde Veldwijk, Hahn mag al niet meer worden verhuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-09 17:04
Transfer Dijks naar Ajax is intussen rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En eerste bod op Wijnaldum vanuit Zenith is ook binnen, 10 miljoen. En gelijk afgewezen door PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Feyenoord heeft zich inmiddels officieel bij Vitesse gemeld. Op Twitter had de vader van Vejinovic al gesteld dat hij op de drempel van een transfer stond. Een persoonlijk akkoord tussen club en speler lijkt dus zeker.

Het schijnt om een bedrag van 3,5 miljoen te gaan. Best een koopje als je het mij vraagt.

Ook enorm fijn dat Feyenoord nu wel snel en daadkrachtig handelt. Vorig seizoen was het natuurlijk dramatisch hoe laat er spelers aangekocht werden. Ze zijn wakker en regeren vooruit in plaats van afwachtend.

Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015