Ja, zoals eerder gepost één van de weinige teams met weinig niveauverval tussen de beste en slechtste van de 11. En één van die vijf teams die ik eerder noemde die je nog als technisch vrij goed mag noemen.
Veel jonge spelers ook vlgns mij, veel namen van een bepaalde selectie die ik op een Onder 17/19 EK zag wat jaren terug zoals die Marozsan en Popp. Nog een aantal andere spelers van rond de 1988 die ook vast bijelkaar in eenzelfde selectie zaten op een of ander jeugd ek ...
Lekkere vrije trap van Noorwegen en daarmee op 1-1. Op de ARD 'Der Klassiker' genoemd deze wedstrijd maar Noorwegen is ook allang niet meer wat het ooit voorstelde in het vrouwenvoetbal*. Duitsland hoort gewoon te winnen ... Duitse tv is ook gewoon aanwezig in Canada met presentator en analysten, BBC zat gewoon in een studio in Londen net als de NOS.
* op het laatste EK zat er wel al duidelijk verbetering in (qua spel, resultaten EK constant goed eigenlijk maar nog niet zoveel concurrentie als tegenwoordig), zie net dat de huidige coach sinds 2012 in dienst is. EK was in 2013 dus die heeft daar wel een hand in ...
[
Voor 24% gewijzigd door
apis29 op 11-06-2015 23:45
]