[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.186 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:36
Voor de wedstrijd die zo komt, Canada - China, blijkt het stadion met 60.000 plaatsen uitverkocht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:30:
Vorige week die wedstrijd van het vrouwenvoetbal gezien. Dat doet wel af aan het woord 'voetbal'. Ze speelden op een veld, nee, niet in een stadium, maar op een veredeld rugbyveld van de plaatselijke 'college'. Geen tribune te zien, achter in beeld een weg met voorbijrijdende auto's.
Naast dat het veld nog voorzien is van de rugby lijnen en kleuren, en de voetbalveld lijnen er dwars overheen zijn gezet is het niveau ook niet echt van je het.
Het doet niet onder voor de typische 'sunday league' filmpjes die je wel eens voorbij ziet komen.
Als het nou vanavond uitgezonden zou worden en er is niks anders op is het misschien leuk om te kijken, maar met deze tijdstippen zou Ik er niet voor wakker blijven. >:)
Dat was gewoon een trainingswedstrijd ... Canada v China moet wel interessant zijn, alvast een voorproefje van de rest van het WK. Canada is ook zo'n ploeg die het van het fysiek/loopvermogen moet hebben net als Amerika en Nieuw-Zeeland blijkbaar. Veel actie van ene naar ander doel de hele wedstrijd door iig normaal gesproken.

Grootste nadeel is nog dat er zo weinig aandacht voor het WK Onder 20 is op Eurosport }:| . RG is iig afgelopen, misschien wordt het nog wat vanaf nu ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 06-06-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Fleximex schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:43:
Voor de wedstrijd die zo komt, Canada - China, blijkt het stadion met 60.000 plaatsen uitverkocht te zijn.
Canada in eigen land, maar toch wel opmerkelijk. Veel Chinezen zullen er wel niet zitten, toch? ;)
3 uur later speelt Nederland in hetzelfde stadium blijkbaar. Kan gewoon. ;)
Wel benieuwd of het dan ook zo vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vond het trouwens geen saaie CL-finale vanavond. Er werd redelijk open gevoetbald, het ging snel heen en weer en beide ploegen creeerden kansen. Totaal anders dan die saaie tikitaka wedstrijden. De scheidsrechter maakte wel wat fouten (de Pogba-pingelsituatie de belangrijkste wmb, en het geen geel geven aan de klagers bij de handsbal van Neymar), maar hij liet het spel goed lopen en hield het verder goed in de hand.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:56:
[...]

Canada in eigen land, maar toch wel opmerkelijk. Veel Chinezen zullen er wel niet zitten, toch? ;)
3 uur later speelt Nederland in hetzelfde stadium blijkbaar. Kan gewoon. ;)
Wel benieuwd of het dan ook zo vol zit.
Vlgns mij zijn de kaartjes voor twee wedstrijden ;) . En er wonen aardig wat Chinezen in Canada (maar vast niet in Edmonton; toch 50.000 nog, 7.28% van de inwoners).
Anyhoo, zoals ik altijd zei als er weer kritiek op tiki-taka was: dan moet je vrouwenvoetbal gaan kijken voor actie :P

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 07-06-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
gambieter schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:58:
Ik vond het trouwens geen saaie CL-finale vanavond. Er werd redelijk open gevoetbald, het ging snel heen en weer en beide ploegen creeerden kansen. Totaal anders dan die saaie tikitaka wedstrijden. De scheidsrechter maakte wel wat fouten (de Pogba-pingelsituatie de belangrijkste wmb, en het geen geel geven aan de klagers bij de handsbal van Neymar), maar hij liet het spel goed lopen en hield het verder goed in de hand.
Vidal had ook wel rood mogen of kunnen krijgen, maar daar wou de scheids niet aan.
Lichtsteiner maakte ook nog hands. Waarschijnlijk net zo ongelukkig als Neymar dat deed.
Suarez kreeg geel, maar raakte de tegenstander niet..

[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 07-06-2015 00:21 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat een vrij trap van die Chinese. Komen de Canadezen erg goed weg!

En nu Canada op de lat! Het niveau is niet heel hoog (rechterrijtje Jupiler League?), maar de amusementswaarde is wel ruim voldoende.

[ Voor 50% gewijzigd door Fleximex op 07-06-2015 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En zo staat het 1-1 met goed wegkomen ;)

Leuk bij die ingooi, die Canadese speelster met de "Huh, ik?" kop :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik zie bij het vrouwenvoetbal toch ook 'wat langer blijven liggen', 'snelle vrije trap hinderen' en inderdaad wat acteerwerk :P
Ik denk trouwens dat het niveau onderling in één team bij de vrouwen erg verschilt waardoor het moeilijk is om het niveau met het mannenvoetbal te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 07 juni 2015 @ 00:23:
Wat een vrij trap van die Chinese. Komen de Canadezen erg goed weg!

En nu Canada op de lat! Het niveau is niet heel hoog (rechterrijtje Jupiler League?), maar de amusementswaarde is wel ruim voldoende.
Er zijn maar een paar teams die je nog enigszins van technisch goed niveau kan noemen. Duitsland en Frankrijk is wel redelijk goed modern voetbal te noemen, Spanje zit tiki-taka er goed in en Japan speelt ook zoals de heren met kort, technisch spel. Noord-Korea was altijd wel mooi om te zien, echt goed gedrild :D . Volgens mij op doping betrapt oid ergens in de laatste jaren ...
En dat laatste hierboven klopt zeker! (niveauverschil binnen team; bij Duitsland valt dat dan nog wel mee)

Tancredi doet toch automatisch aan Prison Break denken ;)

Pouleverdeling is wel heel erg scheef trouwens. Deze poule A is al vrij sterk, die van Amerika is echt een group of death maar die van Duitsland is met twee vingers in de neus door ...

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 07-06-2015 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Zo. Volgens Frank Snoeks heeft Canada de scheids afgekocht. Canada krijgt een penalty in een typische 0-0 wedstrijd, hoewel Canada wel beter was, scoort de 1-0 en wint daardoor.
Echter kan je hier gewoon een penalty voor geven. De Canadese speler werd kreeg gewoon een elleboog en werd ernstig gehinderd door die zwaaiende arm.
De penalty wordt overigens onberispelijk binnengeschoten.

Wat een verschil trouwens na de wedstrijd met het mannenvoetbal. Niemand klaagt. Iedereen schud elkaar netjes de hand. Zo ziet sportiviteit er dus uit ;)

edit1: Nieuw Zeeland - Nederland nu.

edit2: Het valt op dat het niveau van deze wedstrijd een stuk hoger is dan bij Canada - China. Waar het bij de vorig genoemde (en dan vooral die tweede helft) uniek was als een pass op maat was of een bal niet van de voet sprong, is het bij de wedstrijd van Nederland andersom. Weinig verkeerde passes en aannames.

edit3: 0-1 *O* :)F

edit4: Gewonnen!
Tweede helft speelde Nederland echt een stuk minder. Maar wel gewonnen en daar gaat het om :)F.
De Nieuw Zeelandse kwamen niet tot echte kansen. De verdediging van Nederland speelde erg overtuigend.

Zo...

En dan nu naar bed :z

[ Voor 41% gewijzigd door Fleximex op 07-06-2015 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Even korte samenvatting gekeken van de vrouwen. Wat je ziet zijn schwalbes, duwen/trekken en als iemand in zijn buik geraakt word, grijpt men naar het hoofd.

Geen verschil dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:51

Quad

Doof

PWM schreef op zondag 07 juni 2015 @ 07:53:
Even korte samenvatting gekeken van de vrouwen. Wat je ziet zijn schwalbes, duwen/trekken en als iemand in zijn buik geraakt word, grijpt men naar het hoofd.

_O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:23

Behalve dat de Nederlandse vrouwen wel weten wat winnen is :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:31:
[...]

Behalve dat de Nederlandse vrouwen wel weten wat winnen is :o
Schijnen de Nederlandse mannen op een WK ook al 8 jaar geen moeite mee te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
P.O. Box schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:54:
[...]

Schijnen de Nederlandse mannen op een WK ook al 8 jaar geen moeite mee te hebben ;)
Vergroot dat juist niet de ironie van de huidige situatie ? :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tja je moet je wel eerst plaatsen voor een WK/EK... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Schwalbes? Dat was gewoon dik een penalty tegen in de 85e minuut die niet gegeven wordt aan Nieuw-Zeeland. Een judoka zou er trots op zijn geweest ... ippon! :D
Aangezien die scheidsrechters nog een stukje slechter zijn over het algemeen moet je het wel verkopen natuurlijk ;)
Eerder overigens wel een schwalbe van de #9 van NZ ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 07-06-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 17:12
Bij deze feliciteer ik de Barca fans, maar het is geen van typische comment van mij als ik vergeet te zeggen, dat een CL finale toch wel iets beter had mogen zijn. Juve vond ik echt diep treurig op wat spelers na (ik was redelijk neutraal, dus dan is het niet zo snel spannend).
Barca heeft geluk dit jaar!

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 07-06-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex

Het tegengestelde is juist waar. Wat een sportiviteit. Als de dames gaan liggen dan worden ze ook wel echt geraakt. Maar geen één keer spelers op het veld een argument zien hebben.
De samenvatting gaf trouwens een slecht beeld van de wedstrijd. Er worden twee non kansen van Nederland getoond, terwijl er ook echte kansen waren die juist niet getoond werden. En een panna en een counter van Danielle van den Donk missen ook in de samenvatting (van de NOS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zojuist ook Juventus - Barcelona gezien, wel aardige wedstrijd. Als die overtreding van Alves op Pogba andersom was geweest had ik wel een penalty gewild. Maar over de hele 90 minuten was Barca zeker de (veel) betere ploeg.

Ook een beetje door de reacties hier gescrolled. Zoals verwacht veel haat op Barca voor theater, daar ben ik het niet helemaal mee oneens. Behalve dat er ook veel Barca spelers zijn die dat niet zoveel doen. Pique, Iniesta, Messi, Rakitic. Maar ik erger me (soms) ook aan Neymar en Alves, die twee zie ik liever gaan dan blijven.

Wat ik dan weer niet lees zijn de verschrikkelijke tackles van Juve. Allemachtig zeg, er waren wel een paar tackles van achter bij waar als een Barca speler pech had van het veld gedragen mocht worden.

Al met al, goeie finale. Terechte winnaar, al was het met een kleine zure smaak (de niet gegeven penal voor Pogba). Blij voor Barca en voor Xavi :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Mosin schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:38:
Bij deze feliciteer ik de Barca fans, maar het is geen van typische comment van mij als ik vergeet te zeggen, dat een CL finale toch wel iets beter had mogen zijn. Juve vond ik echt diep treurig op wat spelers na (ik was redelijk neutraal, dus dan is het niet zo snel spannend).
Barca heeft geluk dit jaar!
Dat laatste totaal niet mee eens, het is juist de klasse en teamgeest die doorslaggevend is geweest gedurende het seizoen. Natuurlijk heb je soms geluk en soms pech binnen een wedstrijd, maar ze hebben absoluut niet zo'n topseizoen vanwege extra geluk.

Ik vond Juve slechts 20 minuten beter, Barcelona wel de verdiende winnaar. Had iets meer spektakel mogen zijn, maar ik klaag niet. Mooi om te zien dat Xavi afscheid neemt met een treble, ergens ook wel jammer voor helden als Buffon en Pirlo de finale te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:12:
[...]

Dat laatste totaal niet mee eens, het is juist de klasse en teamgeest die doorslaggevend is geweest gedurende het seizoen. Natuurlijk heb je soms geluk en soms pech binnen een wedstrijd, maar ze hebben absoluut niet zo'n topseizoen vanwege extra geluk.

Ik vond Juve slechts 20 minuten beter, Barcelona wel de verdiende winnaar. Had iets meer spektakel mogen zijn, maar ik klaag niet. Mooi om te zien dat Xavi afscheid neemt met een treble, ergens ook wel jammer voor helden als Buffon en Pirlo de finale te verliezen.
Ach weetje, Barca heeft goed gespeeld en uiteraard zijn de meningen verschillend. Ik denk dat Bayern gewoon dik de CL had gewonnen als ze die schijterige blessures niet gehad zouden hebben, maar met ''wat als'' schieten we niks op. Barca heeft terecht gewonnen en ik vind het ook wel leuk voor Suarez.
Geniet er maar van dat ze gewonnen hebben, als ze het WK voor club teams winnen heb je tenminste weer zo'n leuke patch op je shirt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Mosin schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Ach weetje, Barca heeft goed gespeeld en uiteraard zijn de meningen verschillend. Ik denk dat Bayern gewoon dik de CL had gewonnen als ze die schijterige blessures niet gehad zouden hebben, maar met ''wat als'' schieten we niks op. Barca heeft terecht gewonnen en ik vind het ook wel leuk voor Suarez.
Geniet er maar van dat ze gewonnen hebben, als ze het WK voor club teams winnen heb je tenminste weer zo'n leuke patch op je shirt :D
Bayern heeft in principe alles om de CL te winnen, ze komen niet voor niets tot de halve finale. Zat ze tegen dit jaar, dat zeker. WK voor clubteams doet me eigenlijk vrij weinig, vind het maar een prijs van weinig waarde. Leuk om te winnen, zeker als je alle 6 de prijzen in een kalenderjaar kunt pakken. Maar uiteindelijk doen slechts de landstitel en de CL er écht toe. De rest is gewoon gaaf om te winnen.

Geruchten gaan dat Aleix Vidal van Sevilla naar Barcelona verkast, die zou wel pas in januari 2016 kunnen debuteren vanwege de ban... Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dat is vreemd zeg. Hiddink stuurt Veltman naar huis en Bruma mag blijven. Dat Pröpper en Chery naar huis mogen, kan ik me wel voorstellen. Veltman heeft gewoon een goed seizoen achter de rug, terwijl Bruma al meerdere wedstrijden laat zien dat hij vrij weinig van bakt in het Nederlands elftal.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Bruma is van PSV en daarom mag hij blijven. Wat een kansloze vertoning weer. Niet dat ik fan ben van Veltman, maar Bruma komt in alle opzichten tekort.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:30:
Bruma is van PSV en daarom mag hij blijven.
Dat zal er vast mee te maken hebben ja...

Een bondscoach die zijn carriere vastbindt aan een speler omdat die bij een bepaalde club speelt

Alsof Bruma geen goed seizoen achter de rug heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 07-06-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Napo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:46:
[...]

Dat zal er vast mee te maken hebben ja...

Een bondscoach die zijn carriere vastbindt aan een speler omdat die bij een bepaalde club speelt

Alsof Bruma geen goed seizoen achter de rug heeft?
Dat zal wel, maar Veltman en van Dijk zouden intussen voorkeur moeten krijgen.
Dan heb je ook nog:
- Gouweleeuw
- v. Beek
- Kongolo
- Hoedt
- Brouwers (van Borussia Mönchengladbach)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Van Bruma is nu wel gebleken dat hij tekort komt.
Propper/Chery waren stand-in voor de oefenwedstrijd aangezien Sneijder geen hele wedstrijd kon spelen.
Lijkt me dat Blind nu ook doorschuift naar het middenveld, daardoor zijn ze beiden overbodig.
Willems op linksback.
Daarnaast dan Vlaar, De Vrij en Van De Wiel/Janmaat.
Heb je verder keuze van 2 uit Wijnaldum/Clasie/Blind en Sneijder.
Verder Hubtelaar, Promes en Depay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:51:
[...]

Dat zal wel, maar Veltman en van Dijk zouden intussen voorkeur moeten krijgen.
Dan heb je ook nog:
- Gouweleeuw
- v. Beek
- Kongolo
- Hoedt
- Brouwers (van Borussia Mönchengladbach)
Dat is allemaal lood om oud ijzer. Uiteindelijk zal er niet veel verschil zijn maar dan had ik ook voor een speler met meer ervaring gegaan op een hoger niveau. En dan vallen spelers als Kongolo, Van Beek, Gouweleeuw, Veltman (Bundesliga stelt meer voor dan de eredivisie) en hoedt af.

Van Dijk speelt dan wel in het buitenland maar de schotse competitie is niet je van het.

Al met al is Bruma geen heel rare keuze zolang je niet veel betere spelers tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Met al die fouten die Bruma keer op keer maakt moeten anderen de kans krijgen om zijn plek in te nemen. Kongolo, Veltman, Hoedt, Van Dijk en Van Beek zouden het echt niet minder doen dan deze gozer.

Wat was het ook alweer? Wij zijn niet bang want Bruma is erbij? Nou ik hou iedere keer mijn hart vast als ik die imitatie Beckenbauer aan de bal zie.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Persoonlijk had ik van Dijk toch wel een oefenwedstrijdje gegunt.
Je kan hem altijd eens testen, zeker met de huidige selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tegenwoordig is het " Wij zijn bang want Bruma is erbij." :+
Maar inderdaad, als hij het niet laat zien of juist laat zien het niet aan te kunnen moet je gewoon iemand anders een kans geven en oproepen.

Hoedt voetbalt koment seizoen in Italië, die heeft blijkbaar wel potentie. Als die net zo'n groei als De Vrij doornaakt zou dat niet mis zijn, dan heb je er zo een solide verdediger bij.

In ieder geval moet Bruma plaats maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 12:59
Catorce schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Bayern heeft in principe alles om de CL te winnen, ze komen niet voor niets tot de halve finale. Zat ze tegen dit jaar, dat zeker. WK voor clubteams doet me eigenlijk vrij weinig, vind het maar een prijs van weinig waarde. Leuk om te winnen, zeker als je alle 6 de prijzen in een kalenderjaar kunt pakken. Maar uiteindelijk doen slechts de landstitel en de CL er écht toe. De rest is gewoon gaaf om te winnen.

Geruchten gaan dat Aleix Vidal van Sevilla naar Barcelona verkast, die zou wel pas in januari 2016 kunnen debuteren vanwege de ban... Ben benieuwd.
Die patch zou de enige reden zijn dat het 2015/2016 nog mooi wordt.
Toch loopt de halve stad met dit shirt rond (uitshirt gaat aankomende week pas de winkels in)..

Ik heb me gisteren in ieder geval goed vermaakt.
Op de Via Laietana een Irish pub die bekend staat om zijn goede sfeer (Dunne's Bar), samen met vader en vrienden de wedstrijd gekeken. Daarna zijn we in een stoet naar Plaza Catalunya gelopen, en hebben tot ongeveer 4:00 in de ochtend feest staan vieren (filmpjes kan ik nog wel eens posten).

Straks naar het Camp Nou waar de huldiging is, heb net nog wat kaarten kunnen kopen want die waren redelijk snel weg. Hoor hier op straat dat ze de Nord kant van Camp Nou hebben afgezet met grote schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Ja, het zat zeker niet mee. Ach ja, dalijk een nieuw seizoen met nieuwe kansen voor iedereen.
Ik vind die patch toch wel leuk en als je gewoon zorgt dat je hem wint, dan laat je gewoon netjes zien dat je de beste bent. Had Chelsea 3 jaar terug toevallig niet verloren van een b-cluppie? :+

Wat die speler betreft zou ik niet te warm lopen. Hij moet zich evengoed nog een half jaar keihard bewijzen.

Ik las ook nog eens dat Schalke04 Rakitic destijds verkocht voor 1 miljoen... en ik maar denken dat die club het vrij aardig deed :+ Beleid is nu ook niet je van het.

Nederlandse verdedigers zijn het gewoon niet. Dat is een discussie die wat mij betreft maar door een vraag beantwoord kan worden. Als je gewoonweg slechte kwaliteit verdedigers hebt, dan moet je dat met discipline en regels gaan compenseren (zie het WK maar ;)). Enige ervaring achter is ook niet verkeerd, dus dan heb je bijv. een Roel Brouwers zoals hierboven aangehaald wordt. Die speelde amper en als hij erin kwam, speelde hij gewoon weer fantastisch. Daar zouden die jochies wel iets van kunnen op pikken.
Er zijn wel een paar goede, dat zeker, alleen niet veel..

Waar ik dit bovenstaande vanaf haal is van onze oosterburen. Ik dacht dat ze in de eerste ronde van het WK hun spullen konden pakken en lekker met een pot bier op de bank konden zitten. Even buiten dat het toernooi voetballers zijn, is het wel gebleken dat zij door veel met dezelfde mensen te spelen een goed team hebben gecreëerd. In het begin, bijv. tegen Zweden, zet je jezelf compleet voor lul en nu winnen ze het WK.
Wij rouleren te veel uit hopeloosheid, omdat alles en iedereen perfect moet zijn. Nederland kan wel wat, maar dan moet je voor bepaalde dingen gaan compenseren en als die gasten dat niet kunnen.... tja, dan mag je wel eens af gaan vragen of het niet hun instelling is.

[ Voor 33% gewijzigd door Mosin op 07-06-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Een type als Brouwers is een leuke verdediger als je met je kont tegen de 16 staat, niet als je zo rond de middenlijn wil verdedigen.
Ik snap zelf niet waarom Douglas nog steeds geen kans heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:28:
Dat is vreemd zeg. Hiddink stuurt Veltman naar huis en Bruma mag blijven. Dat Pröpper en Chery naar huis mogen, kan ik me wel voorstellen. Veltman heeft gewoon een goed seizoen achter de rug, terwijl Bruma al meerdere wedstrijden laat zien dat hij vrij weinig van bakt in het Nederlands elftal.
Vind ik ook apart. Kunt denk ik toch echt beter Veltman hebben op die positie wanneer de Vrij en Vlaar onverhoopt geblesseerd raken. Veltman mag zijn spreekwoordelijke foutje maken maar dicht wel de gaten die opstomende backs laten ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

België veegde de vloer aan met Frankrijk tot de 55e minuut: 1-4 (elk een lichte penalty). Vanaf dan hebben ze niet meer op de gaspedaal geduwd om Frankrijk niet te vernederen en voornamelijk nog gewisseld en geëxperimenteerd tot de 90 minuten om waren. Scoort Frankrijk nog 2x in 2 minuten :F Enfin, eindstand 3-4 voor België, maar dat geeft geen beeld van de eenzijdige match. Twee opmerkingen toch:
1) De eerste goal van België was buitenspel
2) Frankrijk had een rode kaart moeten hebben voor de aanslag op Mertens (tackle met twee gestrekte benen op de knieën). Vermoedelijk hebben de scheidsrechters het niet gezien.
3) En nog een rode kaart om een doorgebroken man langs achter neer te halen. Het is mij nog steeds een raadsel waarom dat enkel geel was. Omdat ze geen rood willen geven in een oefenmatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat laatste blijkbaar, tot 2 keer toe.
Beide penalties werden wel erg makkelijk gegeven, maar die broodnodige rode kaarten bleven uit.
Met name die eerste overtreding, een doodtrap. Met 2 benen inkomen op Mertens door Tremoulinas. Kreeg nog niet eens geel volgens mij, het was niet gezien door de arbitrage.

Vervolgens later een doorgebroken speler als enige verdediger neerhalen, daar kan ik me dan nog wel een beetje in vinden om geel te geven en geen rood. Het is vriendschappelijk en de wedstrijd was er daar ook niet naar om rood te geven.

Maar wel een mooie wedstrijd, ze kregen nog even hoop op een gelijkspel bij Frankrijk, terwijl het ook een beste afgang voor Frankrijk had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ondanks de twee goals in het laatste kwartier was dit toch wel één van de betere wedstrijden in tijden. Radja Nainggolan was terecht man of the match, want holy shit die goal! _/-\o_ Alleen jammer dat een scheidsrechter alweer belabberd werk heeft gedaan, want die aanval op Mertens was gewoon rood en die penalty die Frankrijk kreeg was allesbehalve terecht. In de herhaling was het duidelijk zichtbaar dat de fout door de andere partij werd gemaakt en niet door die Belgische verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:15:
Vind ik ook apart. Kunt denk ik toch echt beter Veltman hebben op die positie wanneer de Vrij en Vlaar onverhoopt geblesseerd raken. Veltman mag zijn spreekwoordelijke foutje maken maar dicht wel de gaten die opstomende backs laten ontstaan.
Vreemde beslissing inderdaad. Veltman is veel beter en ontwikkelt zich prima.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
ph4ge schreef op maandag 08 juni 2015 @ 01:21:
[...]

Vreemde beslissing inderdaad. Veltman is veel beter en ontwikkelt zich prima.
Precies dat.
Veltman en de diverse andere opties laten zien dat ze zich nog ontwikkelen en dat ze nog niet aan hun max zitten.
Bruma zit al pakweg 3 of 4 jaar op zijn huidige niveau. Daardoor acht ik de kans vrij klein dat hij ooit nog beter word.

Neem dan gewoon iemand op in de groep die nu minstens even goed is als Bruma maar wel laat zien dat hij nog beter kan worden. Die zal meer hebben aan de ervaring die hij opdoet in Oranje dan iemand die al jaren stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:03
dutchgio schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:58:
Van Bruma is nu wel gebleken dat hij tekort komt.
Eens met iedereen. Ik geloof niet dat van Dijk en Douglas nu de heilige oplossing zijn maar ik had in elk geval nu wel voor Veltman gekozen. Zeker opbouwend is dat gewoon de betere stand-in voor De Vrij.
Propper/Chery waren stand-in voor de oefenwedstrijd aangezien Sneijder geen hele wedstrijd kon spelen.
Lijkt me dat Blind nu ook doorschuift naar het middenveld, daardoor zijn ze beiden overbodig.
Dat vind ik dus juist een domme beslissing. De spoeling wordt wel erg dun op het middenveld. Ik had Propper en in een eerder stadium zelfs Fer erbij gehouden. Er zitten wat dat betreft nu veel te veel buitenspelers in de groep nog.
Heb je verder keuze van 2 uit Wijnaldum/Clasie/Blind en Sneijder.
Ik vrees dat Hiddink slechts twee van genoemde namen opstelt. En dan zou hij wat mij betreft zijn eigen seniliteit bevestigen. Als je niet gezien hebt dat daar het probleem lag vrijdag ben je als coach nog ongeschikt voor zelfs de meest simpele derdeklasser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Is er ergens nog een samenvatting van Nederland te zien?
Heb het gemist vrijdag.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Eigenlijk zie ik gewoon heel graag een Italiaanse club weer eens de CL winnen. Had het Juve dan ook echt gegund. Inter en AC waren bijvoorbeeld écht grote clubs ooit, en nu lijkt t vooral alsof ze slechts een bijrol vertolken. ..

Real en Barca vind ik vooral van die zijkclubjes geworden, en wat ik al bijna helemaal niet meer begrijp is dat die 2 behoren tot de rijkste clubs , hey het land is in crisis, maar we leggen graag 100 miljoen neer voor mr. Bale. :/

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 07:53:
Is er ergens nog een samenvatting van Nederland te zien?
Heb het gemist vrijdag.
Google Youtube is your friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Sorry, dank je wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Bruma was inderdaad drama, maar Martins Indi is toch ook volledig de weg kwijt. Er zat eigenlijk totaal geen automatisme in en dat is voornamelijk wat er aan ontbrak. Wat me verder op viel is dat Clasie ook slecht speelde. Beide (ook Wijnaldum) werden gewoon totaal overlopen door het amerikaanse middenveld. Dat is natuurlijk ook lekker counteren met 5 tegen 4.

In ieder geval is nu ook bewezen dat Clasie niet de reddende engel op het middenveld is. Hij speelde gewoonweg zwak. Clasie is leuk in een goed draaiend team maar mist gewoon power, ik zie hem nog met die kleine beentjes achter die amerikanen aan rennen. Wijnaldum speelde nog enigzins redelijk maar schoof te vaak te ver door naar voren en liet daarbij zijn verdedigende taken te veel liggen. Al had je van te voren kunnen bedenken dat Amerika een team is dat tot de laatste minuut bikkelt. Zelfs als ze helemaal geen kans hadden gehad om nog te winnen waren die blijven vegen.. Maarja de Jong is te verdedigend en Nederland is zo goed dat we zonder verdedigende middenvelder kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:56

Fiber

Beaches are for storming.

Chrosser schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:05:
[...] en Nederland is zo goed dat we zonder verdedigende middenvelder kunnen spelen.
Twee middenvelders is gewoon niet genoeg, maakt niet uit welke twee dat zijn.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bruma was inderdaad drama, maar Martins Indi is toch ook volledig de weg kwijt. Er zat eigenlijk totaal geen automatisme in en dat is voornamelijk wat er aan ontbrak. Wat me verder op viel is dat Clasie ook slecht speelde. Beide (ook Wijnaldum) werden gewoon totaal overlopen door het amerikaanse middenveld. Dat is natuurlijk ook lekker counteren met 5 tegen 4.

In ieder geval is nu ook bewezen dat Clasie niet de reddende engel op het middenveld is. Hij speelde gewoonweg zwak. Clasie is leuk in een goed draaiend team maar mist gewoon power, ik zie hem nog met die kleine beentjes achter die amerikanen aan rennen. Wijnaldum speelde nog enigzins redelijk maar schoof te vaak te ver door naar voren en liet daarbij zijn verdedigende taken te veel liggen. Al had je van te voren kunnen bedenken dat Amerika een team is dat tot de laatste minuut bikkelt. Zelfs als ze helemaal geen kans hadden gehad om nog te winnen waren die blijven vegen.. Maarja de Jong is te verdedigend en Nederland is zo goed dat we zonder verdedigende middenvelder kunnen spelen.
Laten we beginnen met een vaste basis. Gewoon 4-3-3 met de punt naar voren:

Goal: Cillessen.
RV: Janmaat / Vd Wiel
RCV: De Vrij
LCV: Hier moet je gaan kijken welke CB je neerzet. Geen Bruma. Voorkeur gaat uit naar Vlaar.
LV: Willems
CVM-R: Clasie
CVM-L: Blind
CAM: Sneijder
LA: Depay
RA: Berghuis
CA: Huntelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Dan zie ik liever Wijnaldum + de Jong. (al is die laatste niet opgeroepen) dus dan Blind
en gewoon Promes i.p.v. Berghuis.

Veltman maakt gewoon net zo veel fouten als Bruma. Hij heeft toch ook een behoorlijk aantal wedstrijden liggen prutsen. Hoop dat Hoedt zich goed gaat ontwikkelen dat zou samen met De Vrij een mooi duo voor de toekomst kunnen zijn. In de tussentijd kan Vlaar het dan nog 2 jaartjes volhouden.

Kongolo en Verbeek zijn ook geen echte opties. Die jongens komen net pas kijken en gezien de laatste wedstrijden van Feyenoord niet eens in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige die de tegengoals ook vooral afrekend op de aanvallers en middenvelders. Op de wat minder, dan Tweakers, onderbouwde reactiesystemen/fora lees je vooral krachttermen als: "Kut Hiddink/Bruma/BMI, rot op!"

Je kan wel Bruma en BMI als schuldige aanwijzen, maar als je goals terugkijkt is dat niet het enige. Alleen bij de tweede tegengoal lopen ze als zoutzakken mee terug.
De eerste goal is fout Janmaat en misschien had Cillessen iets meer kunnen doen. Derde goal is gewoon pure pech.
En die vierde goal is geheel de schuld van de middenvelder. Moet je eens kijken hoe Sneijder mee terugloopt. Dat is schijnlopen. Hij is net een kwartiertje in het veld.Zo ook Wijnaldum en Blind. Loop wel of niet mee, maar niet half. Dat veroorzaakt verdedigende onrust. En Pröpper? Wat is dat voor sliding? Hij mist gewoon de bal.

Verder moet je ook bedenken dat de verdedigers van Feyenoord, PSV en Ajax heel weinig in een situatie met een gelijk aantal of minder man situatie komen te staan in de Eredivisie.

Het maakt voor mij dus helemaal niet uit wie je er neerzet tegen Letland. Al zijn Vlaar en de Vrij wel de beste verdedigers die we op dit moment hebben. Maar je moet zorgen dat iedereen meeverdedigt. En als ze mee teruglopen daadwerkelijk ook iets doen en niet meelopen om het meelopen.

Want Pröpper die je totaal niet ziet en als een slapjanus speelt. Wijnaldum en Clasie die vermoeid lijken. Depay en Narsingh die niet goed meevededigen. Dat heb ik in de Eredivisie eigenlijk niet gezien dit seizoen. Dan kun je alle opstellingen verzinnen die je wilt, maar dan lijkt er iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
In ieder geval is nu ook bewezen dat Clasie niet de reddende engel op het middenveld is. Hij speelde gewoonweg zwak.
Erg flauw om Clasie dit aan te rekenen. Ik zag die opstelling en wist gelijk: twee middenvelders met die voorhoede is zelfmoord. Als het nu nog Clasie met pakweg Fer was dan had je nog power maar dit sloeg gewoon nergens op. De voorsprong werd ook pas weggegeven nadat de enige verdedigende middenvelder (Clasie) eruit was.

We hebben het op het WK gezien: Clasie in een middenveld dat in balans is kan wel degelijk van toegevoegde waarde zijn. En we hebben tegen Spanje gezien dat je zonder De Jong (met toen Blind en Klaassen) veel meer aan voetballen toekomt. Dus ook De Jong is niet de oplossing. Het gaat om balans.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 08-06-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik reken het Clasie absoluut niet alleen aan. Maar je geeft het voorbeeld al met Klaassen. Die wel overal onderin schoffelt als het moet. Clasie en Wijnaldum hebben dat minder die missen duelkracht.

Iedereen is de voorbije tijden wel keihard aan het schreeuwen om Clasie in het elftal. Ik vond het gewoon tegenvallen wat hij bracht. Hij is onderdeel van het team en net als ook andere was hij een van de slechtere of minder goede spelers op het veld.

Veel had ook met vermoeidheid te maken (althans zo leek het). De alternatieven die er in kwamen waren van mindere kwaliteit en qua spel werd het alleen maar gezapiger. Van Hiddink zijn kant waren de vele wissels nog wel te begrijpen, hij wilde enkel de vermoeide spelers vervangen voor fittere. het spel leek echter nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Clasie kan echt wel schoffelen hoor. Hij gaat daar bij Feyenoord ook in voorop. Maar zoals ik zeg moet je wel aan de balans denken. Als je bijvoorbeeld Clasie én Sneijder opstelt moet er een fysieke speler bij, bijvoorbeeld Klaassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Clasie speelt volgens mij wel oke? Ik heb eigenlijk geen idee. Net keek ik de samenvatting en zag toevallig wel dat hij bij de 3-2 totaal niet meeliep met iemand van de USA, dus die konden vrij simpel scoren.
Zie vanaf 3:49. Volgens mij werd Blind daar best hard onderuit gebeukt, maar dat is niet goed te zien.
Dat met Clasie kan gebeuren, maar hij hoort wel meer te doen daar.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
don_jorg schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:23:
[...]

Yep, volgende week op De Berg! Ik baal er zooooooooooo ongelooflijk van dat ik dan op een beurs in Frankfurt sta :(. De week daarna in Schiedam en de 24e op de Langeleegte.

Eerste wedstrijd op De Berg: 19:30u.
en ik baal er nu zooooooooooo ongelooflijk van dat het geannuleerd is omdat er aanwijzingen waren dat Rotterdamse en Amsterdamse Hooligans (de clubnaam erbij verdienen ze niet) een vechtafspraak hadden gepland.... had er echt zin in... grrr...

af en toe heb ik echt zin om die hooligans helemaal in elkaar te beuken omdat ze zoveel verpesten in deze wereld.. maar ja, das een beetje de boel in stand houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
P.O. Box schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:05:
[...]

en ik baal er nu zooooooooooo ongelooflijk van dat het geannuleerd is omdat er aanwijzingen waren dat Rotterdamse en Amsterdamse Hooligans (de clubnaam erbij verdienen ze niet) een vechtafspraak hadden gepland.... had er echt zin in... grrr...

af en toe heb ik echt zin om die hooligans helemaal in elkaar te beuken omdat ze zoveel verpesten in deze wereld.. maar ja, das een beetje de boel in stand houden ;)
Dat soort idioten zijn geen supporters, ds club naam is ook niet nodig.

Ik vind dat de Nederlandse politiek mijn idee moet op pikken en ermee naar het Europees Parlement moet gaan.

We krijgen allemaal nog geld van de Grieken en de Grieken hebben dat geld niet.
Maar de Grieken hebben wel flink wat eilanden. Dus ik zou zeggen, geef ons een eiland en we schelden de schuld kwijt. Op dat eiland dumpen we dan al dat tuig en de Grieken moeten de bewaking doen.

Dan laten we de yanks er een muur omheen bouwen (daar zijn ze geloof ik best goed in).
En je zult zien dat in heel West-Europa de misdaad cijfers dalen en we geen last meer zullen hebben van hooligans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Luxicon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:48:
Clasie speelt volgens mij wel oke? Ik heb eigenlijk geen idee. Net keek ik de samenvatting en zag toevallig wel dat hij bij de 3-2 totaal niet meeliep met iemand van de USA, dus die konden vrij simpel scoren.
Zie vanaf 3:49. Volgens mij werd Blind daar best hard onderuit gebeukt, maar dat is niet goed te zien.

[video]
Als ik de juiste (Clasie) op het scherm zie tijdens dat moment, kan hij niks doen. Ja, hij loopt slapjes mee, maar volgens mij staat Bruma daarachter juist uit zijn neus te vreten. Die kijkt niet eens wie achter hem loopt. Clasie kon ik dit geval niet veel doen of juist wel iets wat niet zijn taak is.

Het is dat ik het niet zag, maar dit mag je vrijwel slecht noemen. Je moet meer kijken, dan je zelf in de gaten hebt. Mocht ik de verkeerde voor me hebben, dan is het natuurlijk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Mosin schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:47:
[...]

Als ik de juiste (Clasie) op het scherm zie tijdens dat moment, kan hij niks doen. Ja, hij loopt slapjes mee, maar volgens mij staat Bruma daarachter juist uit zijn neus te vreten. Die kijkt niet eens wie achter hem loopt. Clasie kon ik dit geval niet veel doen of juist wel iets wat niet zijn taak is.

Het is dat ik het niet zag, maar dit mag je vrijwel slecht noemen. Je moet meer kijken, dan je zelf in de gaten hebt. Mocht ik de verkeerde voor me hebben, dan is het natuurlijk anders.
Wat bedoel je met de laatste alinea? Bruma laat ook daar inderdaad iedereen van de USA weer lopen. Bizar eigenlijk. Dat gebeurt eigenlijk continu. Bij dat schot op de paal met de rebound was dat bijvoorbeeld ook het geval. Dat gaat de hele wedstrijd (en overige wedstrijden) zo.

Als voorbeelden bij deze wedstrijd: zie bij 0:09 , 0:32 , 3:55. Wat dat betreft komt Bruma net zo knullig over als Hiddink.

Clasie houdt op de 16 in, trekt dan even aan en houdt weer in. Als hij direct doorloopt met de speler die naar de eerste paal gaat (want waarom niet?) dan had hij de voorzet er waarschijnlijk uit gehaald. Maarja, ik ben wel voorstander van Clasie, al heb ik niet zo'n goed beeld van zijn prestaties bij het Nederlands elftal.

[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 08-06-2015 19:58 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Luxicon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:49:
[...]

Wat bedoel je met de laatste alinea? Bruma laat ook daar inderdaad iedereen van de USA weer lopen. Bizar eigenlijk. Dat gebeurt eigenlijk continu. Bij dat schot op de paal met de rebound was dat bijvoorbeeld ook het geval. Dat gaat de hele wedstrijd (en overige wedstrijden) zo.

Als voorbeelden bij deze wedstrijd: zie bij 0:09 , 0:32 , 3:55. Wat dat betreft komt Bruma net zo knullig over als Hiddink.

Clasie houdt op de 16 in, trekt dan even aan en houdt weer in. Als hij direct doorloopt met de speler die naar de eerste paal gaat (want waarom niet?) dan had hij de voorzet er waarschijnlijk uit gehaald. Maarja, ik ben wel voorstander van Clasie, al heb ik niet zo'n goed beeld van zijn prestaties bij het Nederlands elftal.
Met de laatste alinea bedoel ik dat een goede voetballer uit zijn doppen kijkt. Nu kun je wel een keer een foutje maken, maar dit is echt amateur niveau. Het is schandalig dat Clasie mee moet verdedigen voor Bruma en Martens Indi, die houden allebei in en Clasie ook, maar dat zeg je zelf al. Ik denk dat Clasie die 2 ook wel verwacht had, vandaar dat hij later even kort aanzet.
Ik wist niet heel zeker of het Clasie was, ik ging uit op de lengte van de speler :+ Wat mij betreft had Clasie rustig een sneer naar die 2 mogen gooien, want dit lijkt me toch echt niet de bedoeling.

Het lijkt wel of die jongens er geen zin in hebben. Ik gok dat er een paar miljoen amateurs zijn die je er beter neer kunt planten. Nogmaals, men-ta-li-teit. Je komt er niet onderdoor, maar een verdediger hoort zijn man of de inkomende compleet op te vreten.
Het komt nu een beetje over zovan: ''het is dat we achter de bal aan moeten gaan'' Heujjj.. Dit idee heb ik niet alleen bij Nederlandse verdedigers. Je ziet af en toe op internationaal niveau dit nog wel eens.

Met als voorbeeld. Schalke04 - Real Madrid. Ronaldo scoort met zijn hoofd en ik weet niet wat Matip op dat moment aan het doen was, maar het leek totaal nergens op.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 08-06-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ondertussen in Canada ... 86e minuut: Nigeria scoort de gelijkmaker 3-3. De groep des doods maakt zijn naam meer dan waar >:) (Nigeria had zelfs al voor mogen staan gezien de kansen). Niet verwacht dat ze zo vroeg ook al spelen, later in de week nog Engeland v Frankrijk om 1900u. al iirc. (morgen dus)
Vanaf woensdag ook week WK Onder 20 vanuit Nieuw-Zeeland (achtste finales) met op Eurosport Oekraine v Senegal en Servie v Hongarije (en Nederland is er niet bij :+ ). Argentinie is niet eens uit de groep als regerend Zuid-Amerikaans kampioen (Ghana #1 en goed spelend Oostenrijk #2) |:( ... heb ze niet eens kunnen zien spelen dankzij #Eurosport

Eindstand Zweden - Nigeria: 3-3 (andere landen in poule USA en Australie; maar zes van de acht nrs. 3 gaan ook nog door)

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 08-06-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Hiddink houdt vast aan Huntelaar/RvP. Eindelijk een bondscoach die een manier vindt om ze samen te laten spelen! Hulde!

Alleen om er nu opnieuw 424 van te maken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja of 4-3-3 met RvP vanaf rechts, ik zie hem er voor aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:00:
Ja of 4-3-3 met RvP vanaf rechts, ik zie hem er voor aan. :+
Dat zou met onze backs nog niet zo'n slechte oplossing zijn. Promes/Narsingh voegen momenteel ook te weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
4-4-1 toch volgens Giddink? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Vlaar haakt geblesseerd af. Martins Indi de logische vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:29
Luxicon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:48:

[video]
Communicatie probleem.

Huntelaar lijdt (te makkelijk?) balverlies, Clasie dekt niet door op de man met de bal (zou BMI moeten coachen) vervolgens communiceren Bruma & Clasie niet naar met elkaar voor het overgeven van de tegenstander waardoor er 2 vrij komen voor de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
apis29 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:52:
Eindstand Zweden - Nigeria: 3-3 (andere landen in poule USA en Australie; maar zes van de acht nrs. 3 gaan ook nog door)
Dat is een gigantische verrassing. Zweden is in het vrouwenvoetbal een top team en Nigeria een kleintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Chrosser schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:07:
Vlaar haakt geblesseerd af. Martins Indi de logische vervanger?
Kan Hiddink niet nog iemand last-minute oproepen? Douglas, van Dijk, Brouwers, Veltman.. genoeg backups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
FiXeR.nl schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:06:
[...]

Kan Hiddink niet nog iemand last-minute oproepen? Douglas, van Dijk, Brouwers, Veltman.. genoeg backups.
Die zitten allemaal lekker op Ibiza of Bali :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
FiXeR.nl schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:06:
[...]

De genoemde verdedigers lijken mij van hetzelfde niveau als BMI en de wedstrijd tegen Letland lijkt mij niet het moment om te gaan experimenteren.

Voordeel(tje) voor BMI is dat hij linksbenig is, dan heb je een links- en een rechtspoot in het centrum, dat verruimt de optie tijdens het opbouwen.

Moet overigens wel toevoegen dat BMI geen overtuiging uitstraalt op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
-Bonalds schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:35:
[...]

De genoemde verdedigers lijken mij van hetzelfde niveau als BMI en de wedstrijd tegen Letland lijkt mij niet het moment om te gaan experimenteren.

Voordeel(tje) voor BMI is dat hij linksbenig is, dan heb je een links- en een rechtspoot in het centrum, dat verruimt de optie tijdens het opbouwen.

De verdediger hoeft ook niet direct in de basis, maar volgens mij heeft Hiddink alleen nog Bruma achter de hand? Wat als BMI of De Vrij uitvalt, dan heb je niemand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Karim Re-Ki-kik ook nog lijkt me, is een PSV-er dus zal wel bij de selectie zitten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
FiXeR.nl schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:39:
[...]

De verdediger hoeft ook niet direct in de basis, maar volgens mij heeft Hiddink alleen nog Bruma achter de hand? Wat als BMI of De Vrij uitvalt, dan heb je niemand..
Rekik zit inderdaad ook nog bij de selectie, dan kan er gekozen worden uit 4 centrum verdedigers, qua aantal heb je dan voldoende voor 1 wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Fleximex schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Dat is een gigantische verrassing. Zweden is in het vrouwenvoetbal een top team en Nigeria een kleintje.
Op zich vind ik het nog wel mee vallen. Nigeria staat gewoon veels te laag op de ranking, makkelijk een top 16 land. En Zweden is ook allang niet meer wat het 10+ jaar geleden was nu de competities in Duitsland en Frankrijk sterk gegroeid zijn (Zweden en Engeland waren ooit de topcompetities, naast Amerika dan).
Maar ze hebben nu natuurlijk wel al een paar jaar weer de (zweedse) coach die Amerika daarvoor tot grote successen heeft geleid. Bij de Algarve Cup zagen ze er echt goed uit, misschien te vroeg gepiekt :D .

Engeland staat echt stil, wordt wel een leuke pot tegen Frankrijk zo mag ik hopen (om 1900u.; met Frankrijk als winnaar natuurlijk) #lavogez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Oja natuurlijk, die was ik vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

-Bonalds schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:35:
[...]

Gewoon één simpele opdracht geven: De spits van Letland uitschakelen. Verder niks en de bal inleveren bij iemand anders.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Fleximex schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Nigeria was beter en Zweden kwam nog goed weg volgens mij. Als de keeper van Nigeria wat beter was hadden ze wel gewonnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
Fiber schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:55:
[...]

Gewoon één simpele opdracht geven: De spits van Letland uitschakelen. Verder niks en de bal inleveren bij iemand anders.
Dat zijn al twee opdrachten. Laat ze eerst maar eens een bal aannemen, want zelfs dat kunnen ze niet.

Serieus, het centrum wat er nu staat is toch gewoon Oranje-onwaardig? Als je Bruma en Martins Indi achterin hebt, zegt dat alles over de "voetbaltalenten" in Nederland. En om maar over de rest te zwijgen. Ik kijk daarom ook niet naar Nederland. Als er weer echte voetballers komen, die ook daadwerkelijk kunnen voetballen, ga ik weer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
Als Vlaar en de Vrij geblesseerd zijn dan kan je niet anders. Bruma, Rekik, Veltman, van Beek, BMI, van Dijk, Douglas enz zijn allemaal een pot nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, wat een systeem Hiddink. Ga lekker 4-2-4 spelen met Wijnaldum als 1 van die 2 middenvelders tegen een van de fitste teams ter wereld (Klinsmann is een goeroe op dat gebied). Dan word je overlopen ja.

Alleen Depay maakte wat klaar. De rest was huilen met de pet achterstevoren.

Omdat we niet kunnen verdedigen, ging Van Gaal op het WK met 5 verdedigers spelen. Ik zou dat gewoon blijven doen. We hebben immers 2 CV's van enig niveau: Vlaar (niet fit) en De Vrij. De rest is nog lang niet klaar voor het internationale niveau. Zorg dan dat je aanvallende backs neerzet: Willems en Wheels.

Ook Clasie en Wijnaldum wil ik niet in Oranje zien, ten opzichte van pakweg De Jong en Sneijder lever je dan wel HEEL veel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:35:
Man man man, wat een systeem Hiddink. Ga lekker 4-2-4 spelen met Wijnaldum als 1 van die 2 middenvelders tegen een van de fitste teams ter wereld (Klinsmann is een goeroe op dat gebied). Dan word je overlopen ja.

Alleen Depay maakte wat klaar. De rest was huilen met de pet achterstevoren.

Omdat we niet kunnen verdedigen, ging Van Gaal op het WK met 5 verdedigers spelen. Ik zou dat gewoon blijven doen. We hebben immers 2 CV's van enig niveau: Vlaar (niet fit) en De Vrij. De rest is nog lang niet klaar voor het internationale niveau. Zorg dan dat je aanvallende backs neerzet: Willems en Wheels.

Ook Clasie en Wijnaldum wil ik niet in Oranje zien, ten opzichte van pakweg De Jong en Sneijder lever je dan wel HEEL veel in.
Vind dat ze beiden sowieso bij de selectie moeten zitten, zeker Wijnaldum heeft op het WK bewezen van belang te kunnen zijn.

En ter verdediging, elke middenvelder wordt overlopen in 424 met backs die er 226 van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Niku schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:56:
[...]

Vind dat ze beiden sowieso bij de selectie moeten zitten, zeker Wijnaldum heeft op het WK bewezen van belang te kunnen zijn.

En ter verdediging, elke middenvelder wordt overlopen in 424 met backs die er 226 van maken.
Als je dat niet wil moet je geen aanvallende backs opstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
kimiferrari schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:13:
Als Vlaar en de Vrij geblesseerd zijn dan kan je niet anders. Bruma, Rekik, Veltman, van Beek, BMI, van Dijk, Douglas enz zijn allemaal een pot nat.
Een pot nat klopt niet helemaal.
Op het moment zijn ze min of meer hetzelfde niveau, maar in een paar van die spelers zit nog potentie.
Dan is het logisch dat je de spelers waar nog rek in zit de voorkeur geeft boven spelers die al een paar jaar stilstaan in hun ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Clasie en Wijnaldum zijn prima middenvelders. Ze zijn uiteraard geen Sneijder maar juist het middenveld Clasie-Wijnaldum-de Guzman functioneerde prima op het WK. Het laat zien dat alles draait om de balans: wie speelt met wie.

De verdedigende balans tegen de USA was compleet afwezig maar zowel de pot tegen Spanje als die tegen USA lieten zien dat je opbouwend veel beter af bent met Clasie of Blind dan met De Jong.

Probleem met de centrumverdedigers is dat ze vooral jong zijn. Rekik, Kongolo, v Beek, van Dijk: allemaal erg talentvol maar voor verdedigers nog erg jong. Alleen bij Bruma heb ik wel twijfels. Die wordt maar niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

D-e-n schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:43:
Clasie en Wijnaldum zijn prima middenvelders. Ze zijn uiteraard geen Sneijder maar juist het middenveld Clasie-Wijnaldum-de Guzman functioneerde prima op het WK. Het laat zien dat alles draait om de balans: wie speelt met wie.

De verdedigende balans tegen de USA was compleet afwezig maar zowel de pot tegen Spanje als die tegen USA lieten zien dat je opbouwend veel beter af bent met Clasie of Blind dan met De Jong.

Probleem met de centrumverdedigers is dat ze vooral jong zijn. Rekik, Kongolo, v Beek, van Dijk: allemaal erg talentvol maar voor verdedigers nog erg jong. Alleen bij Bruma heb ik wel twijfels. Die wordt maar niet beter.
Die 3 waren niet het middenveld op het WK? Of bedoel je gewoon individueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ajax heeft blijkbaar een oriënterend gesprek met Heitinga gepland. Volgens mij had Overmars eerder aangegeven dat Heitinga niet (meer) goed bij Ajax zou passen. Waarschijnlijk vanwege zijn skills of zijn prijs. Ben wel benieuwd waarom dat nu dan anders zou zijn. De enige reden die ik me kan voorstellen is dat andere versterkingen weer te duur zijn. Het is nu niet zo dat Heitinga de afgelopen maanden beter is gaan spelen, aangezien hij op de bank zat. Wellicht voor een rol als Ooijer, maar dan moet hij niet 1mln per jaar gaan verdienen.

Ondertussen wordt er al weken over Dijks onderhandeld, ook vanwege prijs. De verhoging van de prijzen van de seizoenskaarten zou die paar ton toch wel moeten dekken lijkt me :+

[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 09-06-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Overmars :') Ajax moet creatief zijn, bla bla bla, ondertussen is er niks creatiefs te ontdekken. Dijks, Van Der Vaart, Heitinga. De eerste was niet goed genoeg en nu ineens wel, de andere twee zijn over hun top heen en zouden alleen terug komen op basis van hun verleden, anders kwamen ze nu echt niet in aanmerking voor Ajax of een andere club in Nederland die ambieert kampioen te worden :X

Als dit echt het beste is wat ze kunnen verzinnen dan vraag ik me af of Overmars wel de juiste man op de plek is. Er zijn toch wel scouts en ook medewerkers die zeggen tegen Marc dat ie wellicht even verder moet kijken. Wanhoopsacties kan je op 31 augustus wel uitvoeren, het is nu pas juni, ga eens kijken naar spelers die Ajax direct beter maken, niet naar spelers die vroeger bij Ajax speelden en nu op basis daarvan terug zouden mogen komen. Wat een wanbeleid :n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
JanW schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:17:
Overmars :') Ajax moet creatief zijn, bla bla bla, ondertussen is er niks creatiefs te ontdekken. Dijks, Van Der Vaart, Heitinga. De eerste was niet goed genoeg en nu ineens wel, de andere twee zijn over hun top heen en zouden alleen terug komen op basis van hun verleden, anders kwamen ze nu echt niet in aanmerking voor Ajax of een andere club in Nederland die ambieert kampioen te worden :X

Als dit echt het beste is wat ze kunnen verzinnen dan vraag ik me af of Overmars wel de juiste man op de plek is. Er zijn toch wel scouts en ook medewerkers die zeggen tegen Marc dat ie wellicht even verder moet kijken. Wanhoopsacties kan je op 31 augustus wel uitvoeren, het is nu pas juni, ga eens kijken naar spelers die Ajax direct beter maken, niet naar spelers die vroeger bij Ajax speelden en nu op basis daarvan terug zouden mogen komen. Wat een wanbeleid :n
Ik vind het lastig te zeggen, hij speelde dit seizoen pas 14 wedstrijden en vorig seizoen 19, de seizoenen daarvoor altijd minimaal 30 wedstrijden. En hij is pas 31 en hij kan toch niet zo heel veel slechter zijn geworden. Wat ervaring bij Ajax achterin zou niet verkeerd zijn, sowieso praten we hier maar over de Nederlandse competitie, we moeten niet ineens doen als of we ons kunnen meten met de Premier League of de Bundesliga.

Mocht hij nog goed fit zijn, een niet al te hoog salaris willen en niet mokken wanneer hij niet in de basis zou staan. Dan zou het een welkome versterking zijn en wie weet wel gewoon voor de basis. Het is alleen jammer dat hij rechts in de verdediging speelt en niet links, zie Veltman eigenlijk graag gewoon daar staan.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gynnad schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:41:
[...]

Ik vind het lastig te zeggen, hij speelde dit seizoen pas 14 wedstrijden en vorig seizoen 19, de seizoenen daarvoor altijd minimaal 30 wedstrijden. En hij is pas 31 en hij kan toch niet zo heel veel slechter zijn geworden. Wat ervaring bij Ajax achterin zou niet verkeerd zijn, sowieso praten we hier maar over de Nederlandse competitie, we moeten niet ineens doen als of we ons kunnen meten met de Premier League of de Bundesliga.

Mocht hij nog goed fit zijn, een niet al te hoog salaris willen en niet mokken wanneer hij niet in de basis zou staan. Dan zou het een welkome versterking zijn en wie weet wel gewoon voor de basis. Het is alleen jammer dat hij rechts in de verdediging speelt en niet links, zie Veltman eigenlijk graag gewoon daar staan.
Bij Hertha en Fulham is hij vrij vlug reserve geworden. Hij mocht bij Hertha spelen in geval van schorsing of blessures. Of voor wanneer de deur op slot moest.

Qua handelings snelheid of sprint was hij nooit de snelste maar dat is de afgelopen paar jaar nog een stuk minder geworden. Zijn overzicht is ook vrij slecht voor iemand van zijn ervaring.
Bij Hertha zag ik hem vaak in situaties waar hij een keuze moest maken tussen 1 van 2 spelers dekken of de speler met de bal onder druk zetten. Maar in plaats van dat te doen ging hij op een paar meter van beide spelers staan, wat dus vrij nutteloos was.

Dat het conditioneel en fysiek wat minder is kan ik begrijpen. Maar er zijn bepaalde dingen die je verwacht van iemand met zijn ervaring en die brengt hij niet.
Dat probleem heeft vd Vaart ook, in hun spel zie je niet de ervaring die ze zouden moeten hebben.

Als hij gratis is , geen dikke teken bonus vraagt en ook een stuk onder de salaris cap wil blijven dan is het een risico dat je kunt nemen. Maar als hij 7 cijfers wil als teken bonus en dan ook nog 1mln per jaar dan moet je er ver van weg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vos schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:59:
[...]

Die 3 waren niet het middenveld op het WK? Of bedoel je gewoon individueel?
Tegen Brazilië vormden ze het middenveld en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:10:
[...]

Tegen Brazilië vormden ze het middenveld en dat ging prima.
werd op het WK het middenveld niet zeer vaak overgeslagen qua opbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat vond ik tegen Brazilië dus beter gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:14:
Telt die wedstrijd wel mee als we praten over hoe goed een linie het gedaan heeft? Als je bekijkt wat hun een paar dagen ervoor overkomen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
D-e-n schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:14:
Terugkijkend op het WK is het sowieso belachelijk dat Guus niet teruggrijpt op 5-3-2.
Het is niet alsof de spelersgroep opeens veranderd is.

Ben benieuwd wat Hiddink verzint voor Vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Naar 532 zou ik niet teruggaan. Dat werkte alleen tegen tegenstanders die zelf de bal willen hebben. V Gaal speelde in de kwalificatie ook gewoon 433, maar wel met een degelijk middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het wk was een enorme uitschieter mede met dank aan een weergaloze Robben. Iedereen vergat daardoor dat de selectie feitelijk gewoon nog steeds ruk is. Maakt weinig uit waar Hiddink doet, het materiaal is gewoon niet op elke linie goed genoeg.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Gonadan schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:34:
Het wk was een enorme uitschieter mede met dank aan een weergaloze Robben. Iedereen vergat daardoor dat de selectie feitelijk gewoon nog steeds ruk is. Maakt weinig uit waar Hiddink doet, het materiaal is gewoon niet op elke linie goed genoeg.
Dat is wel zo, maar tegen de USA is er ook vaak gescoord en toch weten we nog te verliezen. Bij van Gaal was het verdedigend beter voor elkaar.

Trouwens, als het verdedigend allemaal niet zo lekker loopt, zou ik toch maar weer met 5 verdedigers gaan spelen. Aanvallend is er wel snelheid om dat te gaan doen. Met iemand als Willems lijkt me dan nog wel effectief in aanvallend opzicht.

[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 09-06-2015 22:55 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gonadan schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:34:
De kwalificatie liep onder v Gaal ook prima. En dan hebben we geen ploeg als Spanje of Duitsland maar Tsjechie of IJsland moet je gewoon hebben.
Pagina: 1 ... 66 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015