Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je ziet hopelijk dat het niet expres gaat. Of ben je nou echt zo'n regelridder.hupske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:18:
Hands is toch sowieso al geel? Waarom krijgt hij geen geel?
[ Voor 85% gewijzigd door Luxicon op 06-06-2015 22:18 ]
...
Alves ging daar even aggro tekeer zeg.
Aangeschoten handshupske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:18:
HIj had er wel voordeel bij maar het was niet expres.hupske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:18:
Hij ging niet met zijn hand naar de bal.
Geel, gewoon allemaal per direct weg sturen.
Hier zie je in één actie wat er mis is met het voetbal. Leugens en bedrog. En zelfs als je weet dat je fout zit, en je weet dat miljoenen mensen het zien hou je nog vol dat je geen hands maakt.
Dat is niet goed te praten. Juichen tuurlijk dat kan nog, maar als er dan terecht wordt gefloten moet je direct je verlies nemen.
Jammer dat zoiets niet wordt aangepakt. Het liefst zou ik zien dat ze in zo'n geval de ander gewoon een doelpunt erbij geven.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verder hopen dat Juventus nog scoort, lekkere snelheid zit er nu in!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
...
Je zou denken dat die na 70min wel weg aan het dromen zijn.krissie100 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:19:
Goh, dat mannetje achter doel heeft dan toch nog een keer een goede functie, uitstekende beslissing
Kan, moet niet. Bij spelbederf is het wel geel, dus expres de bal wegslaan oid.hupske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:18:
Niet normaal. Als je al verhaal gaat halen, doe het dan normaal, dit is F-jesgedrag. Was ooit geel volgens mij

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Het is wachten op de 3-1 voor Barca.
[ Voor 16% gewijzigd door Hupske op 06-06-2015 22:22 ]
*sluit browser snel en gaat lekker verder kijken*
Als de scheids voor protesteren kaarten zou geven dan zouden er nu nog maar 5 man op het veld staan ofzo.rik86 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:19:
Dat hands is wat mij betreft geen geel waard, 't protesteren wel
De man die nu in het veld komt is reden alleen al om de winst aan Barça te gunnenPWM schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:22:
Ik neem mijn woorden terug. Ik hoop dat Juventus wint. Kleine meisjes moeten maar op ballet gaan.
Omdat steeds meer blijkt dat het voetbal ziek is, wanneer acties als die van Neymar onbestraft blijven ben je gewoon verkeerd bezig. Niet de handsbal zelf, dat was eigenlijk gewoon pech want anders ging hij er ook wel in.albino71 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:21:
Mooie finale. Vanwaar alle zure reacties hier?
*sluit browser snel en gaat lekker verder kijken*
Maar de reactie erna van de barca spelers sloeg werkelijk nergens op.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De eerste weken wel, daarna zijn we er eindelijk vanaf.Deadsy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:22:
[...]
Als de scheids voor protesteren kaarten zou geven dan zouden er nu nog maar 5 man op het veld staan ofzo.
De Italianen kan ik me ook herinneren hoor voor allerlei sneu gedrag om tempo uit de wedstrijd te halen.hupske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:21:
Ik vind het dan bij deze spelbederf! Met name omdat die het niet zelf wilt toegevenGeen fairplay.
Het is wachten op de 3-1 voor Barca.
...
zo'n zelfde staat aan de andere kant, en die gun ik het ook wel... persoonlijk gun ik het hem zelfs meer...kenneth schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:23:
[...]
De man die nu in het veld komt is reden alleen al om de winst aan Barça te gunnen
(al helemaal mooi hoe Milan hem heeft laten gaan, en zijn trainer heeft weggestuurd, en kijk waar Juve nu staat en waar Milan nu staat).
Ja Pirlo heeft toch iets bijzonders, heel hoog charisma.P.O. Box schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:24:
[...]
zo'n zelfde staat aan de andere kant, en die gun ik het ook wel... persoonlijk gun ik het hem zelfs meer...
(al helemaal mooi hoe Milan hem heeft laten gaan, en zijn trainer heeft weggestuurd, en kijk waar Juve nu staat en waar Milan nu staat).
Mijn vriendin maakt ondertussen voor de 5de keer ofzo een opmerking over Messi zijn haar
Ja, Pirlo gun ik ook wel veel. Het is dat ik al ruim twintig jaar tegen beter weten in Barçafan benP.O. Box schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:24:
zo'n zelfde staat aan de andere kant, en die gun ik het ook wel... persoonlijk gun ik het hem zelfs meer...
Als Juve dan moet winnen, dan graag door twee goals van hem
In min ogen wel als je zo overduidelijk fout zit, steek je energie als voetballer in je spel in plaats van zoietsDeadsy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:22:
[...]
Als de scheids voor protesteren kaarten zou geven dan zouden er nu nog maar 5 man op het veld staan ofzo.
Je bedoelt precies dezelfde reactie als van de Juve spelers in de eerste helft?Kevinp schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:23:
[...]
Omdat steeds meer blijkt dat het voetbal ziek is, wanneer acties als die van Neymar onbestraft blijven ben je gewoon verkeerd bezig. Niet de handsbal zelf, dat was eigenlijk gewoon pech want anders ging hij er ook wel in.
Maar de reactie erna van de barca spelers sloeg werkelijk nergens op.
Aan beide kanten zijn er spelers die direct als kleine kinderen naar de scheids rennen en deze dan omsingelen en hun arm om hem heen doen zodat hij niet weg kan lopen.
Maar tevaak doen mensen zo alsof alleen de spelers van 1 partij zich hieraan schuldig maken.
Vind zo een handsgoal toch nog wel heel stuk kwalijker. Dat je het lef hebt als speler om daar niet eerlijk over te zijn.Luxicon schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:23:
[...]
De Italianen kan ik me ook herinneren hoor voor allerlei sneu gedrag om tempo uit de wedstrijd te halen.
Wellicht zal dit ook wel de reden zijn dat ik ook geen enkel noemenswaardig niveau heb gehaald.
Dat vind ik ook, maar tegenwoordig lijkt het wel cultuur om standaard om te protesteren, of het nou eerlijk is of niet. Zo vaak weten spelers dat het geen corner, ingooi of vrije trap is.hupske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:26:
[...]
Vind zo een handsgoal toch nog wel heel stuk kwalijker. Dat je het lef hebt als speler om daar niet eerlijk over te zijn.
Wellicht zal dit ook wel de reden zijn dat ik ook geen enkel noemenswaardig niveau heb gehaald.
...

maakte je ook schwalbes en lag je om de 3 minuten weer te kermen op de grond?Grindtegel schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:30:
Ach toen ik honderd jaar geleden zelf nog voetbalde riep ik (ook al schoot ik de bal zelf langs de lijn) dat ie voor "ons " was. Volgens mij is het van alle tijden
Misschien wel ja, maar naar mijn idee is het tegenwoordig wel zwaar overdreven. Om zelfs bij de kleinste momenten tegen de beslissing van de scheidsrechter te protesteren. Volgens mij hoor ik commentators dat ook regelmatig zeggen.Grindtegel schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:30:
Ach toen ik honderd jaar geleden zelf nog voetbalde riep ik (ook al schoot ik de bal zelf langs de lijn) dat ie voor "ons " was. Volgens mij is het van alle tijden
...
nee dat dan weer niet neeStrongArmLance schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:31:
[...]
maakte je ook schwalbes en lag je om de 3 minuten weer te kermen op de grond?
En dan stond te trainen weer tegen mij te schreeuwen dat ik de bal gewoon moet opeisen
Ik kan mij er dus ook erg aan storen van beide kanten. Protesteren mag van mij, zolang de reden ook echt valide is. 80% van vandaag is dat niet.
Nee commentator dat is geen kramp.
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 06-06-2015 22:34 ]
Nou, ik gok op 5 minuten.PWM schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:34:
6 minuten blessuretijd mag wel. Zullen er wel 3 worden.
...
Inderdaad, al zal de scheidsrechter er dan volgens mij 30 seconden bij op doen.PWM schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:37:
[...]
![]()
Uiteindelijk 4, want de eerste gebruikt Barca meteen voor een wissel.
...
#schumachereffect
Altijd al geweest. Paar jaar geleden speelde Barcelona op wonderschone wijze Real van de mat (5-0), Ramos maaide op schandelijke wijze Messi omver maar hier gaat het dan alleen maar over het overdreven rollen van Barcelonaspelers. Haters gonna hateDeadsy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:41:
De haat hier bij sommige mensen is best wel groot.
[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 06-06-2015 22:44 ]
Echter is de 3-1 niet meer dan dik verdiend! Barca was duidelijk beter dan Juventus.
Wel weer heeeeel erg jammer dat Neymar moet scoren en zijn shirt uit moet doen.
Kan iemand wellicht uitleggen waarom je je shirt uit zal doen als je scoort?
Inderdaad, ze zien alleen de dingen die 1 ploeg doet, dat de andere ploeg precies hetzelfde doet zien ze niet.kenneth schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:42:
[...]
Altijd al geweest. Paar jaar geleden speelde Barcelona op wonderschone wijze Real van de mat (5-0), Ramos maaide op schandelijke wijze Messi omver maar hier gaat het dan alleen maar over het overdreven rollen van Barcelonaspelers. Haters gonna hate
Ze beoordelen de spelers op hun kinderlijke gedrag terwijl ze zich zelf ook vrij kinderachtig gedragen.
Sorry maar ik vond de acties van Alves en Neymar echt weer tekenend voor hoe dat 'fair play' gezeik zo nep is..kenneth schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:42:
[...]
Altijd al geweest. Paar jaar geleden speelde Barcelona op wonderschone wijze Real van de mat (5-0), Ramos maaide op schandelijke wijze Messi omver maar hier gaat het dan alleen maar over het overdreven rollen van Barcelonaspelers. Haters gonna hate
Had eigenlijk wat meer verwacht van Pogba.
Is een goede speler maar het geld dat ervoor gevraagd word zie ik er niet in terug.
Nou, ik kan je garanderen dat Juventus precies hetzelfde had gedaan. Kijk maar wedstrijden op verleden hoe goed Italianen daarin zijn. Ook tegen het Nederlands elftal.StrongArmLance schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:45:
[...]
Sorry maar ik vond de acties van Alves en Neymar echt weer tekenend voor hoe dat 'fair play' gezeik zo nep is..
...
'Monsieur kansen missen' was hij toch wel een beetje vanavond.Deadsy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:46:
Minuut 45 t/m 70 waren het beste.
Had eigenlijk wat meer verwacht van Pogba.
Is een goede speler maar het geld dat ervoor gevraagd word zie ik er niet in terug.
Het zijn ook enorme aanstellers, en dan Busquets nog meer dan deze twee. Punt is dat op Barcelona buitensporig hard wordt gezeken hier. Mag van mij, ik vind het vooral grappigStrongArmLance schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:45:
[...]
Sorry maar ik vond de acties van Alves en Neymar echt weer tekenend voor hoe dat 'fair play' gezeik zo nep is..
Juventus heeft alleen in Lichtsteiner en Evra spelers met een 'barca mentaliteit'.Luxicon schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:46:
[...]
Nou, ik kan je garanderen dat Juventus precies hetzelfde had gedaan. Kijk maar wedstrijden op verleden hoe goed Italianen daarin zijn. Ook tegen het Nederlands elftal.
Eigenlijk had ik geen moment het gevoel dat de wedstrijd echt lekker op gang kwam. Maar dat komt ook omdat ik niet echt voor één van beide ploegen was.Fleximex schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:43:
Saai einde eigenlijk...
Gaat er nog iemand Nederland - Nieuw Zeeland kijken vannacht...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het is vooral zo zonde, ze kunnen zo goed voetballen en hebben het totaal niet nodig, maar toch doen ze het. Voor een groot dee van de wereld staat het spaanse voetbal en met name Barcelona en Real Madrid( wat ook logisch is, want ze komen vaak ver, dus zijn veel op tv) deels synoniem aan toneelspel, terwijl Barcelona synoniem zou moeten staan aan goed en mooi spel ( of saai rondtikken als t niet iemands type voetbal is) en dat is hun eigen schuldkenneth schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:42:
[...]
Je kan wel spelers vergelijken en dat is prima, maar zij of andere spelers van Juventus hadden 100% gegarandeerd hetzelfde gedaan. Dat hebben Italiaanse ploegen en het nationale elftal al erg vaak bewezen. Dat zal vanavond echt niet anders zijn.StrongArmLance schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:47:
[...]
Juventus heeft alleen in Lichtsteiner en Evra spelers met een 'barca mentaliteit'.
...
Maar dat gebeurd nu toch niet, dus dat is lastig commentaar gevenLuxicon schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:46:
[...]
Nou, ik kan je garanderen dat Juventus precies hetzelfde had gedaan. Kijk maar wedstrijden op verleden hoe goed Italianen daarin zijn. Ook tegen het Nederlands elftal.
Fair play is een slogan van een instituut genaamd FIFA, dat zegt al genoeg.StrongArmLance schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:45:
[...]
Ik irriteer me trouwens erg aan al die spelers en trainers die tijdens het praten het handje voor de mond houden.
Juve heeft netjes gespeeld. Zelfa Vidal bleef redelijk rustig. Het faken e.d. viel echt reuze mee deze wedstrijd en Juve was een waardige tegenstander in een spannende finale.
Its all in the eye of the beholder zullen we maar zeggen, maar een beetje zuur was het hier echt wel medetweakers.
Denk dat dit vooral kwam vanwege dat vroege doelpunt.Fiber schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:47:
[...]
Eigenlijk had ik geen moment het gevoel dat de wedstrijd echt lekker op gang kwam. Maar dat komt ook omdat ik niet echt voor één van beide ploegen was.
Juve wist daarna vrij lang niet wat ze moesten doen en probeerden te consolideren (geen 2e goal tegen krijge) en Barca nam gas terug.
De pot tegen Nieuw Zeeland ga ik net zo kijken als de vorige pot. Mocht er echt niets anders op de buis zijn dan ga ik kijken.
Als ik dan nog wakker ben (en die kans is aanwezig) zet ik het wel aan.Fiber schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:47:
[...]
Ik vind toneelspel sowieso erg irritant, maar de zuidelijk gelegen landen lijken hier gewoon een groter aandeel in te hebben. Ik heb niets met Barcelona, noch met Juventus..maar dat theatrale gedrag van sommige spelers doet veel teniet wat mij betreft.rik86 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:48:
[...]
Het is vooral zo zonde, ze kunnen zo goed voetballen en hebben het totaal niet nodig, maar toch doen ze het. Voor een groot dee van de wereld staat het spaanse voetbal en met name Barcelona en Real Madrid( wat ook logisch is, want ze komen vaak ver, dus zijn veel op tv) deels synoniem aan toneelspel, terwijl Barcelona synoniem zou moeten staan aan goed en mooi spel ( of saai rondtikken als t niet iemands type voetbal is) en dat is hun eigen schuld
Nouja lastig.rik86 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:49:
[...]
Maar dat gebeurd nu toch niet, dus dat is lastig commentaar geven
Het is lekker makkelijk om kritiek te geven, terwijl Italianen een kei zijn in onsportief de wedstrijd stil te leggen. Alsof Juventus bij een voorsprong niet enorm tijd zou gaan rekken.
...
Het ziet er vrij idioot uit maar ik zie het zelf wel gebeuren dat er clubs zijn die lip lezers in dienst hebben.Vlassie1980 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:49:
[...]
Fair play is een slogan van een instituut genaamd FIFA, dat zegt al genoeg.
Ik irriteer me trouwens erg aan al die spelers en trainers die tijdens het praten het handje voor de mond houden.
@Luxicon
Iedereen zou het doen.
Als Ajax/Feyenoord/PSV in de finale zou staan en met 2-1 voorstaat en dan tijd gaat rekken dan zitten we allemaal ervan te genieten.
[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 06-06-2015 22:53 ]
Halve finales waren leuker.Fleximex schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:53:
Maar even he. Barcelona mag de handjes wel dichtknijpen. Want Juventus, ondanks dat Barca beter was, had ook zomaar kunnen winnen. Ik vond de wedstrijd zelf wel aardig. Helemaal als je bedenkt dat finalewedstrijden saaier zijn dan normaal. Maar het niveau qua omgaan-met-kansen was wel erg laag.
De laatste jaren heb ik het gevoel dat ze in de finale vooral niet willen verliezen.
De scheids verdient wat meer krediet. Floot wel regelmatig maar hij had aan beide kanten aardig wat kaarten kunnen geven.
ja dat blijf je zeggen, maar ik wacht op concrete voorbeelden.Luxicon schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:48:
[...]
Je kan wel spelers vergelijken en dat is prima, maar zij of andere spelers van Juventus hadden 100% gegarandeerd hetzelfde gedaan. Dat hebben Italiaanse ploegen en het nationale elftal al erg vaak bewezen. Dat zal vanavond echt niet anders zijn.
Die ga je zelf maar opzoeken. Ik heb wel wat beters te doen. Als je in afgelopen 20 jaar nog niet doorhebt dat Italianen erg goed zijn in de wedstrijd met allerlei aanstellerij stil te leggen gaan zelfs voorbeelden niet helpen, want die zou je dan al tientallen keren gezien moeten hebben.StrongArmLance schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:55:
[...]
ja dat blijf je zeggen, maar ik wacht op concrete voorbeelden.
' Zelfs' Nederlandse ploegen doen dat. Dat hoort bij het spel, al hebben Italianen daar meer talent voor.
[ Voor 10% gewijzigd door Luxicon op 06-06-2015 22:59 ]
...
Eigenlijk wil ik hem wel zien, maar 3:00 uur 's nacht is echt een vreselijk tijdstip. Te laat om op te wachten en te vroeg om al op te staan...Deadsy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:49:
[...]
De pot tegen Nieuw Zeeland ga ik net zo kijken als de vorige pot. Mocht er echt niets anders op de buis zijn dan ga ik kijken.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Klopt, qua spelbeeld wel de terechte winnaar in mijn ogen maar vlak voor de 2-1 had die best wel een stip kunnen geven en dan was t een heel ander verhaal geweest.Fleximex schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:53:
Maar even he. Barcelona mag de handjes wel dichtknijpen. Want Juventus, ondanks dat Barca beter was, had ook zomaar kunnen winnen. Ik vond de wedstrijd zelf wel aardig. Helemaal als je bedenkt dat finalewedstrijden saaier zijn dan normaal. Maar het niveau qua omgaan-met-kansen was wel erg laag.
Ik heb slaap problemen. Dit is zo ongeveer het enige voordeel ervan.Fiber schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:58:
[...]
Eigenlijk wil ik hem wel zien, maar 3:00 uur 's nacht is echt een vreselijk tijdstip. Te laat om op te wachten en te vroeg om al op te staan...Op mijn leeftijd gaat dat eigenlijk niet meer...
Alhoewel een pot zoals Nederland - Nieuw Zeeland er wel eens voor zou kunnen zorgen dat ik snel in slaap val.
@StrongArmLance
Echt?
Alle ploegen zouden dit doen en het vooroordeel is dat de Italianen er meesters in zijn.
Luxicon schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:58:
[...]
Die ga je zelf maar opzoeken. Ik heb wel wat beters te doen. Als je in afgelopen 20 jaar nog niet doorhebt dat Italianen erg goed zijn in de wedstrijd met allerlei aanstellerij stil te leggen gaan zelfs voorbeelden niet helpen, want die zou je dan al tientallen keren gezien moeten hebben.
' Zelfs' Nederlandse ploegen doen dat. Dat hoort bij het spel, al hebben Italianen daar meer talent voor.
Kan Neymar nou niet dat bandje om zijn hoofd afdoen? Vind dat maar niks zo je overtuiging uiten naar anderen. Zijn ook nog genoeg andere culturen die dat niet op prijs kunnen stellen
Dat is waarom ik huldigingen meestal niet kijk.hupske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:05:
Ik heb nog altijd het gevoel dat de portugesen het ergste van alle zijn![]()
Kan Neymar nou niet dat bandje om zijn hoofd afdoen? Vind dat maar niks zo je overtuiging uiten naar anderen. Zijn ook nog genoeg andere culturen die dat niet op prijs kunnen stellen
Dat overdreven gedoe waar ik altijd het gevoel heb dat het nep is en dat ze aandacht nodig hebben.
Het komt meestal verre van authentiek over.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 06-06-2015 23:07 ]
Kon wel eens meevallen. Ik heb altijd het idee dat die vrouwen wat meer echt voetballen en wat minder op de grond liggen te janken en wat minder toneelspelen en tijdrekken en zo...Deadsy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:02:
[...]
Ik heb slaap problemen. Dit is zo ongeveer het enige voordeel ervan.
Alhoewel een pot zoals Nederland - Nieuw Zeeland er wel eens voor zou kunnen zorgen dat ik snel in slaap val...
En ik ben dan natuurlijk wel partijdig en fan van een ploeg.
Ja ik wilde nog wel even graag zien hoe de huldiging was voor Xavi. Mooi dat die de beker als eerste omhoog mocht houden. Alleen zat er toch nog een vervelend hoofd voor.Deadsy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:07:
[...]
Dat is waarom ik huldigingen meestal niet kijk.
Dat overdreven gedoe waar ik altijd het gevoel heb dat het nep is en dat ze aandacht nodig hebben.
Het komt meestal verre van authentiek over.
Laat me nou niet in spanning. Wiens hoofd?hupske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:12:
[...]
Ja ik wilde nog wel even graag zien hoe de huldiging was voor Xavi. Mooi dat die de beker als eerste omhoog mocht houden. Alleen zat er toch nog een vervelend hoofd voor.
@Fiber
Heeft geloof ik te maken met jezelf willen bewijzen.
Des te hoger het niveau des te vaker zie je dat soort gedrag.

100% jesus Neymar. Zal het toeval geweest zijn?

Op naar SBS 6 volgens seizoen. Hopelijk krijgt SBS het ook voor elkaar om zulke mooie fimpjes te maken op het eind van de aflevering.
De korte sfeerbeelden van de wedstrijd vond ik altijd wel mooi
Naast dat het veld nog voorzien is van de rugby lijnen en kleuren, en de voetbalveld lijnen er dwars overheen zijn gezet is het niveau ook niet echt van je het.
Het doet niet onder voor de typische 'sunday league' filmpjes die je wel eens voorbij ziet komen.
Als het nou vanavond uitgezonden zou worden en er is niks anders op is het misschien leuk om te kijken, maar met deze tijdstippen zou Ik er niet voor wakker blijven.
Dit topic is gesloten.
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015