[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.227 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:47
Geeft het niveau van de EL wel aan.
Dat een Dnipro dniprovetisk in de finale zou staan, als het zo blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:11

Barbas

Gallego!

dutchgio schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:25:
Geeft het niveau van de EL wel aan.
Vreemd opzich dat een Ajax of een PSV nooit doorkomt tot de finale, terwijl de kansen er opzich wel zijn. Blijkbaar klote voetballen tegen zulke ploegen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:29
Barbas schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:31:
Vreemd opzich dat een Ajax of een PSV nooit doorkomt tot de finale, terwijl de kansen er opzich wel zijn. Blijkbaar klote voetballen tegen zulke ploegen.
Ajax was gewoon beter dan Dnjepro, die verloren van zichzelf. Het is ook vreemd dat we zo slecht presteren in Europa. Ja, er is een financieel gaat met de top van Europa, maar op EL niveau zijn Ajax en PSV financieel geen kleintjes.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dnipro had het al af kunnen maken met een paar grote kansen. Al zie ik Napoli ook niet meer scoren, het zit er niet echt meer in. Dnipro is stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
Lees net dat Feyenoord en az Dijks zouden willen hebben, toch wel hilarisch dat Ajax hem weg deed en zelf met een boilissen zitten...die achten ze dan beter.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

Koppensneller

winterrrrrr

martinusz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:09:
Lees net dat Feyenoord en az Dijks zouden willen hebben, toch wel hilarisch dat Ajax hem weg deed en zelf met een boilissen zitten...die achten ze dan beter.
Zo goed vind ik Dijks anders niet (Boilesen speelt trouwens ook niet best hoor).

Maar goed dat Ajax een doorkooppercentage van 50% heeft bedongen, kunnen ze dat mooi in het potje voor een nieuwe linksback stoppen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Koppensneller op 15-05-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:23
martinusz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:09:
Vind Dijks ook niet het niveau wat Ajax na zou moeten streven. Maar goed Feyenoord en AZ zijn momenteel dan ook nog een stapje lager dan Ajax en PSV.

Ik zal niet zeggen dat hij er niet komt, maar hij is nu echt nog niet goed genoeg voor de top van Nederland. En nee dat was Boilessen dit seizoen ook niet.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 02:14
Gynnad schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:33:
[...]

Ik zal niet zeggen dat hij er niet komt, maar hij is nu echt nog niet goed genoeg voor de top van Nederland.
Vind jij op dit moment iemand wel Ajax waardig dan? Gijp maakt weleens grapjes dat Frank de Boer Spongebob aanzet in de bus als ze naar Groningen moeten, maar het is ook gewoon zo. Het is gewoon een kleuterklas. Daarmee wil je niet Europa in. Enige die ik graag naar Ajax zie komen, is Clasie, maar dat zal nooit gebeuren. Ik denk dat hij daar veel beter tot zijn recht komt, als ze het Ajax spel zouden spelen zoals het hoort. Dan wordt het een soort Sneijder, lekker die balletjes links en rechts uitdelen.

Gisteren stukje Dnjepr - Napoli zitten kijken. Het zag er niet uit, maar was het vechtvoetbal? Echt niet normaal hoe die erop gingen in de stromende regen. Dat heb ik onze clubs nog niet zien doen, maar alleen zo red je het in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:53:
[...]

Vind jij op dit moment iemand wel Ajax waardig dan? Gijp maakt weleens grapjes dat Frank de Boer Spongebob aanzet in de bus als ze naar Groningen moeten, maar het is ook gewoon zo. Het is gewoon een kleuterklas. Daarmee wil je niet Europa in. Enige die ik graag naar Ajax zie komen, is Clasie, maar dat zal nooit gebeuren. Ik denk dat hij daar veel beter tot zijn recht komt, als ze het Ajax spel zouden spelen zoals het hoort. Dan wordt het een soort Sneijder, lekker die balletjes links en rechts uitdelen.

Gisteren stukje Dnjepr - Napoli zitten kijken. Het zag er niet uit, maar was het vechtvoetbal? Echt niet normaal hoe die erop gingen in de stromende regen. Dat heb ik onze clubs nog niet zien doen, maar alleen zo red je het in Europa.
Boetius mag van mij ook zo komen, Kongolo idem. Maar dan houdt het wel op zo'n beetje. Niet dat de rest minder is dan bij Ajax, meer dat het allemaal niet het gewenste niveau is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-10 20:22
[...]
Als je er dan ook nog bij nadenkt hoeveel risico die lui nemen, door "letterlijk" overal op de glijden, heb je gelijk. Maar voetbal is het echt niet meer. 't is echt dat die keeper (zowel 1e als 2e wedstrijd) zo goed keept en dat er een paar arbitrale dwalingen zijn gemaakt waardoor Dnjepr nu door is: Eerste wedstrijd die "lekkere" buitenspelgoal. Het was ook geen kwestie van centimeters/ milimeters, had gewoon gezien moeten worden.
Daarnaast gisteren een moment dat het (voor Napoli) niet buitenspel was, een speler doorkon en er toch gevlagd werd, dat had er ook zomaar 1 kunnen zijn voor Napoli, waarna je een heel andere situatie krijgt.

Ach, mogelijk dat het heel iets eerlijker verdelen van de gelden tussen EL en CL ervoor kan zorgen dat die competitie wat serieuzer wordt genomen. VOor mijn part mogen de halve finalisten van de EL zelfs "meedoen in de voorrondes champions league", waardoor er via de EL toch echt wat te halen valt voor clubs, mits ze zover komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:23
[...]

Cillessen heeft het niet verkeerd gedaan afgelopen seizoen. De rest van het team was inderdaad matig. Aan de andere kant heeft Ajax wel de beste verdediging van dit seizoen (gezien het aantal tegendoelpunten). En moet ik zeggen dat ik het centrale duo niet heel erg slecht vond, natuurlijk er waren zo nu en dan wel fouten, maar dat gebeurd op elk niveau. En we hebben in Nederland niet het budget om verdedigers van wereldniveau aan te trekken.

Verder is er genoeg potentie bij Ajax, maar kwam het er dit seizoen allemaal niet uit. Zoals je zelf ook al aangeeft hebben we wat meer 'mannen' nodig i.p.v. schoonzonen, daarmee heb je met Gudelj toch wel een goede aankoop gedaan, qua mentaliteit. En al speelden we zo ongelooflijk slecht en staan we maar liefst 14 punten achter de kampioen, we staan nog steeds 12 punten voor op de nummer 3, wat zegt dat dan wel niet over hun?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:31

ST10©DE

Dus.............

Gynnad schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:34:
[...]

Cillessen heeft het niet verkeerd gedaan afgelopen seizoen. De rest van het team was inderdaad matig. Aan de andere kant heeft Ajax wel de beste verdediging van dit seizoen (gezien het aantal tegendoelpunten). En moet ik zeggen dat ik het centrale duo niet heel erg slecht vond, natuurlijk er waren zo nu en dan wel fouten, maar dat gebeurd op elk niveau. En we hebben in Nederland niet het budget om verdedigers van wereldniveau aan te trekken.

Verder is er genoeg potentie bij Ajax, maar kwam het er dit seizoen allemaal niet uit. Zoals je zelf ook al aangeeft hebben we wat meer 'mannen' nodig i.p.v. schoonzonen, daarmee heb je met Gudelj toch wel een goede aankoop gedaan, qua mentaliteit. En al speelden we zo ongelooflijk slecht en staan we maar liefst 14 punten achter de kampioen, we staan nog steeds 12 punten voor op de nummer 3, wat zegt dat dan wel niet over hun?
Vorig jaar was Ajax nog de beste van heel de wereld volgens een aantal. Dit jaar halen ze minimaal evenveel punten maar komt het het er niet uit?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Dat klopt, toen speelden ze bij vlagen ook ontzettend goed voetbal. Vergeleken met dit jaar behoorden ze toen voetballend tot de 10 beste clubs van de wereld. Dit jaar is het veel minder helaas, al zie je dat niet terug in de punten. Maar dat komt voornamelijk doordat de rest ook veel minder speelt dan vorig jaar, dan compenseert dat weer.

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
[...]

Het gaat me ook meer om het spel. Overal wordt gecommentarieerd dat het allemaal zakelijk, voorgeprogrammeerd en alleen maar balletje links en rechts is. Er is geen verassing, geen lef, niemand die een bal door het midden durft te spelen, het is allemaal op safe. Paar weken terug waren Hasselbaink en Davids bij de Tafel van Kees en die vonden ook van mwa mwa Ajax speelt nog niet eens zo slecht. Nou, ik vind van wel. Het sprankelende is eraf en dat mis ik bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:37:
Het sprankelende is eraf en dat mis ik bij Ajax.
Dan zeg je het nog netjes ;) Het is gewoon verrekte saai >:)
Meer druk naar voren als je de bal niet hebt en wat meer risico in het spel als je em wel hebt, dus niet als 1e oplossing kijken of de centrale verdedigers aanspeelbaar zijn. Zou in de Eredivisie toch niet al te lastig moeten zijn om te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Wanneer ze dan wél een keer een paar minuten druk naar voren zetten zie je ook meteen dat de tegenstander niet meer 3x achter elkaar kan overspelen (in de ED in ieder geval). Waarom ziet De Boer dat niet? Waarom altijd dat afwachtende? Vindt 'ie dat de selectie niet genoeg (conditionele) inhoud heeft om dat vaker/langer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:31
[...]
Verder is er genoeg potentie bij Ajax, maar kwam het er dit seizoen allemaal niet uit.
Potentie is ook zn dooddoener, daar pak je nu geen punten mee.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Bospa01 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:41:
[...]

Potentie is ook zn dooddoener, daar pak je nu geen punten mee.
Maar volgend seizoen wel :)

Hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Koppensneller schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:08:
Wanneer ze dan wél een keer een paar minuten druk naar voren zetten zie je ook meteen dat de tegenstander niet meer 3x achter elkaar kan overspelen (in de ED in ieder geval). Waarom ziet De Boer dat niet? Waarom altijd dat afwachtende? Vindt 'ie dat de selectie niet genoeg (conditionele) inhoud heeft om dat vaker/langer te doen?
volgens mij gaat het bij Ajax al fout als ze de bal hebben... als de tegenstander de bal heeft weten ze dat nog wel aardig te verdedigen meestal... maar als ze de bal hebben.. pff...

mijn advies aan Ajax in zijn geheel is: leer vanaf de jongste jeugd die jongens een bal zo hard mogelijk naar elkaar toe te spelen... te hard... Boeien dat je dat kreng niet meteen onder controle krijgt.. dat gaat met de tijd beter... met strak inspelen en een goede geoefende controle van de bal daarna kun je het spel zo razendsnel verplaatsen dat je de tegenstander heel snel een keer een paar stappen voor bent en een kans creëert.... als ik op zondag Ajax heb gekeken en kijk daarna op dinsdag naar de Champions League dan kwijl ik alleen al van de strakke passing die ik op dinsdag wel zie... en als ik zie hoe Ajax dat op zondag oppakt dan lopen de tranen in mijn broek als ik Overmars hoor zeggen dat CL-winst mogelijk moet zijn in de toekomst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi nieuws, Poulsen transfervrij naar PSV als vervanger van Tamata. Publiekslieveling van AZ.

Lijkt me eigenlijk overkill als backup voor Willems en eigenlijk hoort zo'n jongen gewoon 30 wedstrijden te spelen in de Eredivisie, maar wel geinig dat we nu de beste 2 linksbacks van de Eredivisie onder contract hebben staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ondertussen haalt PSV dé AZ speler binnen die ze bij Ajax wel nodig zouden hebben; Poulsen.
Nog transfervrij ook, dus kost verder niks.

Spelen dus vooraf in op een mogelijk vertrek van Willems.
Op dit moment de speler achter Willems, de 2e linksachter gaat volgens mij ook weg dus dan is Poulsen een goede stand-in mocht Willems niet vertrekken.

Maar als Ajax zijnde sla je hier wel de plank mis; Boilesen is al niet best, is volgens mij zelfs Spaans aan het leren werd laatst bekend dus die wil eigenlijk weg.
Haal je zoveel spelers van AZ, vergeet je om misschien wel de belangrijkste wel gratis op te halen... :o

Edit: hierboven was me net voor, ik was al even bezig met typen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 15-05-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:03

Niku

Alagaesii

(Weer) een prima aankoop van Brands lijkt me. Ben alleen benieuwd hoe hij staat tegenover het zijn van stand-in, maar dat zal wel duidelijk gecommuniceerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Niku schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:20:
(Weer) een prima aankoop van Brands lijkt me. Ben alleen benieuwd hoe hij staat tegenover het zijn van stand-in, maar dat zal wel duidelijk gecommuniceerd zijn.
Denk dat dit een teken is dat er echte interesse is in Willems en dat de kans groot is dat hij deze zomer vertrekt.

VInd ik zelf de beste speler van PSV en ik hoop dat hij de juiste club kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fijne scheids en grens bij vvv - top oss, bal een meter over de doellijn maar geen goal toegekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:39
toolkist schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:07:
Fijne scheids en grens bij vvv - top oss, bal een meter over de doellijn maar geen goal toegekend
Klopt, was inderdaad een goal, al had de scheids al lang af moeten fluiten omdat er twee ballen in het veld lagen en dat zelfs binnen de 16 meter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Capacitor schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:10:
[...]

Klopt, was inderdaad een goal, al had de scheids al lang af moeten fluiten omdat er twee ballen in het veld lagen en dat zelfs binnen de 16 meter :p
Die bal had een speler van VVV vast, die liet em spontaan los toen het uitkwam. Dan hef je dat toch wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:39
toolkist schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:19:
[...]

Die bal had een speler van VVV vast, die liet em spontaan los toen het uitkwam. Dan hef je dat toch wel op
Bal lag eerst in het veld en toen pakte iemand hem op om aan de scheids te laten zien. Toen die niks deed, liet de speler de bal weer vallen. Dus ik vind dat toch zwak van Liesveld, maar niet zo zwak als de bal over de lijn natuurlijk :+

Verder vond ik dat VVV wel een penalty had moeten krijgen, maar niet gegeven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Penalty had zeker gegeven kunnen worden ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Haha, alsof er een error was in het systeem. Zoveel overtredingen? Wow.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achahbar sud bij getekend bij Feyenoord. Nu De Vilhena en Boëtius nog. Met name de eerste moet je als Feyenoord natuurlijk nooit laten gaan. Gozer speelde onder Koeman al als een speler van tussen de 25 en 30 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Almere City gewoon door in de volgende ronde door mooi de 1-2 er in te leggen in 90+3. Fantastisch.

Gelukkig is daar het scheidsrechterskorps wat graag ook deze wedstrijd een stempel wil drukken :/

Speel je een heel seizoen voor, met voorbereiding een wedstrijd of 40-50, en dan mag je op deze manier naar huis.
Capacitor schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:24:
[...]

Bal lag eerst in het veld en toen pakte iemand hem op om aan de scheids te laten zien. Toen die niks deed, liet de speler de bal weer vallen. Dus ik vind dat toch zwak van Liesveld, maar niet zo zwak als de bal over de lijn natuurlijk :+

Verder vond ik dat VVV wel een penalty had moeten krijgen, maar niet gegeven dus.
Wat mij betreft mogen ze die speler de rest van het seizoen schorsen. Wat een nitwit.

De keeper (van zijn team dus) heeft de bal in handen. Die gooit de bal de 16 in. Dan pakt hij hem snel op. en in plaats van gewoon achter de lijnen te gooien, gaat ie er mee rond lopen, totdat de de voorzet komt, en dan gooit ie hem weer de 16 in.

Spelbederf van de bovenste plank, en ook geen reden om af te fluiten.

Wel knap dat je als scheidsrechter na de beelden zegt "ik kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen". Nee, de keeper ligt zelf achter de lijn :+

EDIT

Beelden

http://foxsports.nl/video...f-fc-oss-is-bestolen.html

[ Voor 64% gewijzigd door PWM op 16-05-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:12
Poulsen is een goede voor naast Rekik en Bruma te zetten. Die kunnen nog wel iets van hem leren. Ik vind die 2 namelijk niet echt heel erg goed. Ik kijk niet elke week PSV, maar soms maakten zij een niet erg zelfverzekerde indruk op mij.

Bruma heeft toen een pak slaag van Bayern gekregen waarin hij rampzalig verdedigde, maar misschien heeft hij zich een stuk beter ontwikkelt nu. Poulsen kan zijn ervaring wel aan hun toevoegen. Vanuit PSV een super goede transfer, alleen wil ik wel eens weten wat die Steward nu gaat doen. Al zijn super spelers lopen de deur uit en om die te vervangen is toch wel de moeilijkste klus. Die hebben namelijk met AZ kwart finale europa league gespeeld.

Aan de andere kant maakt het mij wel blij, dat er goede spelers bij AZ vandaan komen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Feyenoord zou achter Dijks(Willem 2) aanzitten. Wellicht voor AZ ook een optie.
Verder hebben ze sinds kort de beste jeugdopleiding van Nederland, dus wellicht loopt er daar wat rond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:55:
Feyenoord zou achter Dijks(Willem 2) aanzitten. Wellicht voor AZ ook een optie.
Verder hebben ze sinds kort de beste jeugdopleiding van Nederland, dus wellicht loopt er daar wat rond. ;)
Ja, dat zou kunnen. Bij AZ, heb je toch nog een Berghuis, Haye en nog een aantal leuke spelers rond rennen.

Ik kreeg laatst mee dat bij Nederland u17 of u18 heel veel spelers van AZ zaten. Die gedachte maakt me blij! Met alles respect naar de Ajax fans, maar veel talenten uit hun jeugd zijn niet verbazingwekkend.

Had het er nog gister over met iemand waarmee ik moest werken. Die zat bij VVV of Fortuna en toen kwam Mark van Bommel bij hem in het team en ik zeg tegen hem, dat het spel (wat mij betreft) een stuk minder is, omdat veel jongens alleen maar willen pingelen. Ik heb liever een figuur Philip Lahm die een wereldklasse inzicht heeft, snelheid en een super pass. Tuurlijk moet je geluk hebben met zulke gasten en de jeugd is nog zo kwetsbaar.

Laatst zat ik in de fitness op school met een jeugd talent van Fortuna, die zag ik later tegen FC Emmen voetballen. Die gast raakte geen bal goed. Als je ziet wat er vaak door de jeugd teams heen gaat, dan kun je je wel schamen. Voetbal is wat mij betreft: vriendjes politiek, veel mensen kennen die hogerop staan en redelijk kunnen voetballen (nog steeds niet genoeg dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleegers gaat terug naar Feyenoord. Maar waar gaan Vincent Janssen en Daen Koolhof spelen aankomend seizoen?

Vincent Janssen kreeg indertijd geen profcontract bij Feyenoord al maakte hij in de A1 tig doelpunten. Van Geel vond wellicht Te Vrede beter. :|

Koolhof werd aan het begin van dit seizoen ook al menigmaal genoemd als zijnde rijp voor een transfer. Maakte zijn talent waar gedurende dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:16:
[...]

Had het er nog gister over met iemand waarmee ik moest werken. Die zat bij VVV of Fortuna en toen kwam Mark van Bommel bij hem in het team en ik zeg tegen hem, dat het spel (wat mij betreft) een stuk minder is, omdat veel jongens alleen maar willen pingelen. Ik heb liever een figuur Philip Lahm die een wereldklasse inzicht heeft, snelheid en een super pass. Tuurlijk moet je geluk hebben met zulke gasten en de jeugd is nog zo kwetsbaar.
heb je gedronken? Ik snap echt niet wat je bedoelt....

laatste alinea: niet 100% mee eens, maar gedeeltelijk ook wel... neem bijvoorbeeld Patrick Zwaanswijk aan de ene kant, of aan de andere kant een familielid van mij die bij 11+ wedstrijden in het eerste van een eerste divisieclub een B-contract zou krijgen. Na 5 invalbeurten en 6 basisplekken op rij heeft hij geen wedstrijd meer in het eerste gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 08:09:
Almere City gewoon door in de volgende ronde door mooi de 1-2 er in te leggen in 90+3. Fantastisch.

Gelukkig is daar het scheidsrechterskorps wat graag ook deze wedstrijd een stempel wil drukken :/

Speel je een heel seizoen voor, met voorbereiding een wedstrijd of 40-50, en dan mag je op deze manier naar huis.

[...]

Wat mij betreft mogen ze die speler de rest van het seizoen schorsen. Wat een nitwit.

De keeper (van zijn team dus) heeft de bal in handen. Die gooit de bal de 16 in. Dan pakt hij hem snel op. en in plaats van gewoon achter de lijnen te gooien, gaat ie er mee rond lopen, totdat de de voorzet komt, en dan gooit ie hem weer de 16 in.

Spelbederf van de bovenste plank, en ook geen reden om af te fluiten.

Wel knap dat je als scheidsrechter na de beelden zegt "ik kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen". Nee, de keeper ligt zelf achter de lijn :+

EDIT

Beelden

http://foxsports.nl/video...f-fc-oss-is-bestolen.html
Je zou bijna gaan geloven dat de kleine teams niet door mochten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
P.O. Box schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:21:
[...]

heb je gedronken? Ik snap echt niet wat je bedoelt....

laatste alinea: niet 100% mee eens, maar gedeeltelijk ook wel... neem bijvoorbeeld Patrick Zwaanswijk aan de ene kant, of aan de andere kant een familielid van mij die bij 11+ wedstrijden in het eerste van een eerste divisieclub een B-contract zou krijgen. Na 5 invalbeurten en 6 basisplekken op rij heeft hij geen wedstrijd meer in het eerste gespeeld.
Laat ik het direct zeggen: Er lopen jeugd spelers rond bij clubs, terwijl het niveau 0,0 niks is. Het gaat zich erom dat je voornamelijk veel vriendjes hebt. Het begint al bij de amateurs.
Kijk, als je het talent van Ronaldo, Messi, Ronaldinho hebt dan wordt het een ander verhaal.

Het is allemaal niet fair. De betere voetballer is de dupe van de slechtere speler met vriendjes. Ik denk dat er nog verrektes veel misgaat in vele jeugd opleidingen. Fortuna Sittard kan niet eens spelers kopen en als je spelers van je eigen jeugd inbrengt die mentaal, fysiek en kwalitatief matig zijn, dan zorg je voor problemen. De man waarmee ik praatte was ook bij jong Ajax - Jong PSV geweest en hij zij dat het allemaal geen reet voorstelde. Een mede-trainer en oud speler van Fortuna liet me dat ook nog eens horen. Hij zij dat de kwaliteit vroeger veeeel beter was.

Nederland hoeft helemaal geen opleidings land te zijn. Ik ben al blij dat PSV een beetje spelers probeert aan te trekken en ook wat eigen spelers erbij stopt. Aan Memphis hebben ze al een aardige cent verdient.

[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 16-05-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Geen idee wat je nou wil vertellen, erg wazig verhaal en geen enkel concreet voorbeeld. Leuk dat iemand vertelt dat vroeger alles beter was, nou en? Is dat dan meteen de waarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:18:
[...]

Laat ik het direct zeggen: Er lopen jeugd spelers rond bij clubs, terwijl het niveau 0,0 niks is. Het gaat zich erom dat je voornamelijk veel vriendjes hebt. Het begint al bij de amateurs.
Kijk, als je het talent van Ronaldo, Messi, Ronaldinho hebt dan wordt het een ander verhaal.

Het is allemaal niet fair. De betere voetballer is de dupe van de slechtere speler met vriendjes. Ik denk dat er nog verrektes veel misgaat in vele jeugd opleidingen. Fortuna Sittard kan niet eens spelers kopen en als je spelers van je eigen jeugd inbrengt die mentaal, fysiek en kwalitatief matig zijn, dan zorg je voor problemen. De man waarmee ik praatte was ook bij jong Ajax - Jong PSV geweest en hij zij dat het allemaal geen reet voorstelde. Een mede-trainer en oud speler van Fortuna liet me dat ook nog eens horen. Hij zij dat de kwaliteit vroeger veeeel beter was.

Nederland hoeft helemaal geen opleidings land te zijn. Ik ben al blij dat PSV een beetje spelers probeert aan te trekken en ook wat eigen spelers erbij stopt. Aan Memphis hebben ze al een aardige cent verdient.
Wat een hak op de tak verhaal. Geen structuur, geen onderbouwing. Zeker dat vriendjes verhaal lijkt me volledig uit de lucht gegrepen.

Dat oud-spelers vinden dat de kwaliteit in "hun tijd" veel beter was, is van alle tijden. Ze praten graag hun eigen prestaties omhoog. Zie ook van der Gijp, die in het huidige voetbal helemaal niet mee zou kunnen komen. Het is sneller en veel atletischer, als je geen trainingsarbeid levert lopen ze rondjes om je heen. Het is veel professioneler geworden, vooral bij de kleinere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:37
Het lijkt me sowieso onzin om te beweren dat Nederland geen opleidingsland hoeft te zijn. Volgens mij is dat namelijk gewoon realiteit. Jonge spelers, al dan niet gekocht uit bijvoorbeeld Scandinavie, klaar stomen voor de Europese (sub) top is de enige manier om nog iets van niveau op de mat te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
EK Onder 17 bezig deze week. Frankrijk speelt met Italie, scoort net de 3-0. Nederland, vorig jaar finalist, was vrij kansloos bezig tegen Italie gister of eergisteren. Werd wel 1-1 en eigenlijk nog 2-1 (onterecht afgekeurd uit zo'n beetje de enige gecreerde kans. 1-1 was eigen doelpunt iirc). Verder nog 0-0 tegen Ierland en 1-1 tegen Engeland in de poule maar dus niet verder in het toernooi. Nr's 1-4 mogen naar het WK, Spanje gisteren verloren van Duitsland in de kwartfinale na penalties (80 minuten wedstrijd, geen verlenging). Waren wel de betere ploeg maar het kwam er van beide kanten niet echt uit. Het veld in dat stadion (in Bulgarije) is ook vrij beroerd te noemen voor een eindtoernooi.
FRA - ITA is vlgns mij een/het andere stadion ... blijkbaar hetzelfde veld, zeker onderhoud op gepleegd vandaag :+ . Ander stadion had nog wel beroerder veld.

Rusland wint van titelverdediger Engeland met 0-1 in de andere kwart van vandaag.
In de halve finale:
  • Belgie v Frankrijk
  • Duitsland v Rusland
Selectie Nederland:
2014 http://en.wikipedia.org/w...onship_squads#Netherlands
2015 http://en.wikipedia.org/w...onship_squads#Netherlands

Zie/realiseer nu ook pas dat het dit jaar met 16 teams is ipv 8 zoals vorig jaar nog :+

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 16-05-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:43
D-e-n schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:13:
Het lijkt me sowieso onzin om te beweren dat Nederland geen opleidingsland hoeft te zijn. Volgens mij is dat namelijk gewoon realiteit. Jonge spelers, al dan niet gekocht uit bijvoorbeeld Scandinavie, klaar stomen voor de Europese (sub) top is de enige manier om nog iets van niveau op de mat te leggen.
Dit is helemaal waar naar mijn mening.

Als je eigenlijk objectief gaat kijken naar het hedendaagse voetbal gaat kijken, draait het alleen nog maar om geld. Van mij zou er weer een regel geintroduceerd mogen worden, dat je bijvoorbeeld nog maar vijf spelers in je club mag hebben met een andere nationaliteit, dan die van het land waarin de club gevestigd is. Hoe denken jullie over dit soort regels?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Jumpman schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:07:
[...]

Als je eigenlijk objectief gaat kijken naar het hedendaagse voetbal gaat kijken, draait het alleen nog maar om geld. Van mij zou er weer een regel geintroduceerd mogen worden, dat je bijvoorbeeld nog maar vijf spelers in je club mag hebben met een andere nationaliteit, dan die van het land waarin de club gevestigd is. Hoe denken jullie over dit soort regels?
Ik ben er een voorstander van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In de VS hebben ze al een systeem om het een en ander in te perken; spelers als Gerrard, Villa en Lampard vertrekken nu wel die kant op, maar als club zijnde wordt verder wel vrij beperkt, weet niet precies hoe dat zit maar op die aanwinsten na kunnen ze verder niet veel nieuwe spelers halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:04:
In de VS hebben ze al een systeem om het een en ander in te perken; spelers als Gerrard, Villa en Lampard vertrekken nu wel die kant op, maar als club zijnde wordt verder wel vrij beperkt, weet niet precies hoe dat zit maar op die aanwinsten na kunnen ze verder niet veel nieuwe spelers halen.
Bedoel je de regel dat je maar 1 speler mag hebben die meer verdient dan de cap?

Wil je meer dan 1 uitzondering hebben dan moet je de uitzondering overnemen van een andere club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Jumpman schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:07:
[...]

Dat is tegen de EU wetgeving vlgns mij ;) . Daar is al zovaak over gesproken ...
dutchgio schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:04:
Zoiets werkt alleen in een gesloten systeem met allerlei regels en garanties. In veel van de leagues worden ook opbrengsten onder alle teams verdeeld (revenue sharing). Inkopen in de MLS kost tegenwoordig al 100 miljoen dollar maar het is niet al te lang geleden dat het voortbestaan onzeker was. Alle teams spelen ook in Adidas tenues, de officiele kledingsponsor van de MLS, het is echt een collectief product.
Onmogelijk is het niet in Europa, bijv. als de grote clubs zich losmaken van de UEFA en een pan-europese competitie starten zonder promotie/degradatie systeem ...

[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 17-05-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
apis29 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:55:
Dat is tegen de EU wetgeving vlgns mij ;) . Daar is al zovaak over gesproken ...
Clubs kunnen het vrijwillig invoeren natuurlijk. Uiteindelijk zien zelfs de grote rijke clubs dat het een probleem is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:21:
[...]
Clubs kunnen het vrijwillig invoeren natuurlijk. Uiteindelijk zien zelfs de grote rijke clubs dat het een probleem is.
Nope, dat mag ook niet. Verander in onderstaande quote speler door vrouw, en club door bedrijf en je ziet de reden waarom
een regel geintroduceerd mogen worden, dat je bijvoorbeeld nog maar vijf spelers in je club mag hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
"Vrij verkeer van" en "discriminatie / gelijke behandeling" zijn hele andere juridische begrippen. "Vrij verkeer van" slaat op het maken van regels die het vrije verkeer in de weg staan, maar kan niet tegen individuen gebruikt worden. Een juridische discussie is off topic, maar neem van mij aan dat het niet hetzelfde is als discrimineren op geslacht.

Overigens zijn er ook geen regels die verbieden dat vrouwen in de Premier League spelen en toch heeft geen enkele club een vrouw bij de selectie. Zo kunnen clubs ook gewoon geen buitenlanders meer aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 13:58
Misschien moeten ze een max bedrag komen die men mag gebruiken voor transfers en als men d'r over gaat dat ze bijvoorbeeld geschorst worden van internationale wedstrijden. Kwestie van het verhinderen dat bepaalde teams keer op keer winnen doordat ze genoeg geld hebben om de beste spelers aan te schaffen. In de bedrijfswereld worden de bedrijven met een monopolie-positie aangepakt, dus waarom ook niet ploegen in de competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Maar hoe stel je dat bedrag vast en hoe voorkom je onderhandse betalingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, AZ virtueel derde nu na een mooie goal (en belachelijk verdedigen).

Bij Twente lag hij na 20 seconden al in het net.

Edit: Mathijsen ziet er nu al moe uit.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 17-05-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Laatst online: 08:21
Heerlijk dat schakelprogramma op Fox. Gelukkig dat de livestream op niet nader genoemde website zonder gebuffer werkt.
Iemand een idee wat er met livetv.sx aan de hand is?

Edit:
Vitesse op voorsprong, Feyenoord virtueel 5e :')

[ Voor 14% gewijzigd door mad-dog op 17-05-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

4e of 5e maakt geen bal uit. Ze zullen zelf gewoon moeten winnen. Maar aangezien Rutten nog nooit zijn laatste competitiewedstrijd gewonnen heeft heb ik daar niet zoveel vertrouwen in :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
CR1691 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:49:
4e of 5e maakt geen bal uit. Ze zullen zelf gewoon moeten winnen. Maar aangezien Rutten nog nooit zijn laatste competitiewedstrijd gewonnen heeft heb ik daar niet zoveel vertrouwen in :+
Weet ik, maar de afgang van Feyenoord is gewoon heerlijk om te zien(aldus een Ajacied :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Er hangt weer een fout-van-de-arbitrage dag in de lucht .De bal gaat bij Feyenoord een stuk of 5 cm over de achterlijn en de arbitrage weet van niks. Feyenoord speelt wel erg sterk trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 17-05-2015 14:53 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Luxicon schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:53:
Er hangt weer een fout-van-de-arbitrage dag in de lucht .De bal gaat bij Feyenoord een stuk of 5 cm over de achterlijn en de arbitrage weet van niks. Feyenoord speelt wel erg sterk trouwens.
Sterk... Ze hebben meer aanvallen ja, maar slechts 1 gevaarlijke bal (Boeitius). Hij hangt nou niet in de lucht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Luxicon schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:53:
Wat wil je met een scheidsrechter die de schijn niet tegen zich wil hebben doordat ie ook uit het oosten van het land komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
PWM schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:56:
[...]

Sterk... Ze hebben meer aanvallen ja, maar slechts 1 gevaarlijke bal (Boeitius). Hij hangt nou niet in de lucht ofzo.
Dat klopt, maar qua druk zetten gaat het wel lekker zo dacht ik. :)
mad-dog schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:56:
[...]

Wat wil je met een scheidsrechter die de schijn niet tegen zich wil hebben doordat ie ook uit het oosten van het land komt :/
Haha, ja dat zal wel. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Luxicon op 17-05-2015 14:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Luxicon schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:57:
[...]

Dat klopt, maar qua druk zetten gaat het wel lekker zo dacht ik. :)
Op de afgelopen 4 potten na, zie ik al een heel seizoen druk van Feyenoord :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

1-0 ADO, blundertje van Zoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Lekkere aanval Vitesse. En PSV zit nog in z'n hoofd bij Ibiza :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eigenlijk best onzinnig zo'n schakelprogramma als het hoofdzakelijk Pec-Feyenoord is die ook nog eens volledig te zien is op een ander kanaal.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Niku schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:59:
1-0 ADO, blundertje van Zoet?
Doet Zoet wat anders dan? Meest overschatte keeper van de eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

mad-dog schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:00:
[...]

Doet Zoet wat anders dan? Meest overschatte keeper van de eredivisie
Niet overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Nou vooruit, goede 2e na ten Grabbelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LoneRanger schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:59:
Eigenlijk best onzinnig zo'n schakelprogramma als het hoofdzakelijk Pec-Feyenoord is die ook nog eens volledig te zien is op een ander kanaal.
Het feit dat ze 10 keer ongestraft kunnen schakelen, zegt wel genoeg over de wedstrijd in Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Excelsior is wel erg druk bezig Europees voetbal te halen, schandalig dat dit op deze manier kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 12:38
Bij de slidings van Mathijsen doe ik mijn ogen dicht, hij is steeds net aan op tijd omdat hij niet zo snel is... Moet een keer fout gaan!

Ik hoop overigens echt dat Boëtius scoort, die jongen gun ik het wel. Na zo'n seizoen mag hij wat mij betreft de beslissende goal scoren!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik hou dan juist niet mijn hart vast. Positioneel is hij altijd heel erg goed. Zijn snelheid zit hem nu wel in de weg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Arjan90 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:10:
Bij de slidings van Mathijsen doe ik mijn ogen dicht, hij is steeds net aan op tijd omdat hij niet zo snel is... Moet een keer fout gaan!

Ik hoop overigens echt dat Boëtius scoort, die jongen gun ik het wel. Na zo'n seizoen mag hij wat mij betreft de beslissende goal scoren!
Met zo'n reactie op die overtreding op hem zojuist gun ik hem dat absoluut niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:40

StrongArmLance

Endless flow

CR1691 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:11:
Ik hou dan juist niet mijn hart vast. Positioneel is hij altijd heel erg goed. Zijn snelheid zit hem nu wel in de weg ja.
Inderdaad, met de rug tegen de muur (of gewoon wat meer ingezakt) is matthijsen een bron van rust.
Kan zeker nog van waarde zijn voor enkele eredivisie clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat staat Zwolle compact te verdedigen. Gelukkig probeert Feyenoord gewoon continu er doorheen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PWM schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Het feit dat ze 10 keer ongestraft kunnen schakelen, zegt wel genoeg over de wedstrijd in Zwolle.
Precies, op de rest van de wedstrijden gebeurt het, moet PEC weer zo nodig er een saaie wedstrijd van maken thuis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 12:38
Utrecht schiet er opeens 2 in! Gaat snel zo!

En Mathijsen staat positioneel goed, maar zijn snelheid is toch wel een mank in de slidings. Hij zit er een paar keer net op tijd bij, slidings zelf gaan natuurlijk ook traag. Scheelt m.i. paar keer niet veel of je hebt een overtreding te pakken. Maar tot nu toe gaat het goed!

[ Voor 18% gewijzigd door Arjan90 op 17-05-2015 15:22 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
mad-dog schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:01:
[...]

Nou vooruit, goede 2e na ten Grabbelaar
Geheel onterecht beeld heb jij van Zoet. Hij heeft 2 blunders gemaakt dit seizoen en die van vandaag is zeer twijfelachtig. Gewoon slecht verdedigd door met meerdere man precies in de lijn te staan van de bal te staan maar de bal niet te blokken.
Dit seizoen keept hij niet slechter dan Cillessen bijvoorbeeld: http://www.tussendelinies...annen-een-interim-rapport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Manmanman, Zwolle komt er ook eens uit.

Lekker jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Te triest voor woorden dit. Al het werk van Koeman dit seizoen vakkundig de nek omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Zwolle _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mag Mathijsen nog blij zijn dat Rienstra niet voor de penalty gaat en valt, dan was ie er met rood afgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zou Martin van Geel nou ook zijn conclusies trekken? Hij heeft Feyenoord weinig goeds gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
PWM schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:49:
Zou Martin van Geel nou ook zijn conclusies trekken? Hij heeft Feyenoord weinig goeds gebracht.
Ik mag hopen dat Gudde zelf die beslissing al maakt voordat v Geel dat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waarom dan precies? Omdat je nu op de laatste speeldag 4e wordt in plaats van 3e? Ik geloof niet dat de ambitie van Feyenoord hoger was dan plek 3 dit jaar, althans dat zou ik persoonlijk niet realistisch vinden. Ajax is ook 1 plek lager geëindigd dan de doelstelling dit jaar, moet Overmars dan ook direct opstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
v Geel zal dat nooit zelf doen.

Zoveel als hij bij Feyenoord vangt zal geen andere club hem betalen. En ik denk niet dat hij vind dat hij gefaalt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 15:42
Ik zei in het begin van het seizoen al: Ah, Fred Rutten is trainer van feyenoord. Dan wordt dat in ieder geval geen concurrent van PSV voor de titel.

Ik had in zijn PSV tijd echt een hekel aan Rutten en vind het een slechte trainer. Hij heeft geen winnaarsmentaliteit. Alles wat hij uit in de media heeft de lading dat sub-top goed genoeg is. Ook toen hij bij PSV trainer was.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:37
Omdat er verkeerd is ingekocht, deels op de verkeerde posities. En de jeugd loopt straks voor een prikkie de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aghanim schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:52:
[...]

Waarom dan precies? Omdat je nu op de laatste speeldag 4e wordt in plaats van 3e? Ik geloof niet dat de ambitie van Feyenoord hoger was dan plek 3 dit jaar, althans dat zou ik persoonlijk niet realistisch vinden. Ajax is ook 1 plek lager geëindigd dan de doelstelling dit jaar, moet Overmars dan ook direct opstappen?
Omdat hij een verkeerde coach heeft aangesteld. Getreuzeld heeft deze zomer waardoor Kazim de vervanger van Pele werd.

Omdat er geen enkele speler progressie maakt en er geen chemie is. Allemaal zaken voor de TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:56:
[...]

Omdat hij een verkeerde coach heeft aangesteld. Getreuzeld heeft deze zomer waardoor Kazim de vervanger van Pele werd.

Omdat er geen enkele speler progressie maakt en er geen chemie is. Allemaal zaken voor de TD.
Dat ze zich zo lang aan het lijntje hebben laten houden door Dost vind ik eigenlijk het ergste.

Iedereen ziet dat hij te duur is en toch blijven ze zo ongeveer de hele zomer met hem bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Onvoorstelbaar dat hij hier rood voor geeft. Ik heb zwaardere overtredingen gezien die niet eens bestraft zijn met geel. Bezopen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zo die knalt Necid er hard in.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 20:46

Vuvuzela

My spire is forming

!*@&#^!(@*#^&!@ die Kut Jelle ten Rouwelaar.. Als Nac een normale keeper had stonden ze waarschijnlijk gewoon in de middenmoot. Geen idee waarom Maaskant hem op blijft stellen en ook al geeft gezegd dat Jelle de NC gaat keepen 8)7 -O-

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol @ rode kaart

Verder balen dat er play-offs bestaan, 2* afzien nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Nouja Rutten kan met vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Kazim waarschijnlijk naar de kant gehaald om te voorkomen dat ie weer iemand voor zn bek ramt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

ph4ge schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:04:
Nouja Rutten kan met vakantie.
Dat is het enige positieve aan vandaag. Wat een waardeloze trainer is dat zeg.

Spelers constant op hun verkeerde positie zetten. Het zelfvertrouwen van Vilhena en Boetius compleet verwoest terwijl die spelers je veel geld op zouden moeten leveren. Compleet verkeerd gehandeld in zake Ziyech. Die moest maar op de vleugel want Lexie is altijd zeker van zijn plek. Kansloos. En telkens vasthouden aan lamballen die wekelijks niks presteren zoals Nelom, Immers en Kazim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het is nu in ieder geval niet te zeggen dat de arbitrage voor de top 3 fluit.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vuvuzela schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:01:
!*@&#^!(@*#^&!@ die Kut Jelle ten Rouwelaar.. Als Nac een normale keeper had stonden ze waarschijnlijk gewoon in de middenmoot. Geen idee waarom Maaskant hem op blijft stellen en ook al geeft gezegd dat Jelle de NC gaat keepen 8)7 -O-
Idd, heel zwak dit seizoen maar een paar van de verdedigers is niet veel beter. Echt zelden zo'n slechte verdediging gezien :N . In de playoffs heb je grote kans dat ze er uit vliegen ...
ph4ge schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:11:
"Vrij verkeer van" en "discriminatie / gelijke behandeling" zijn hele andere juridische begrippen. "Vrij verkeer van" slaat op het maken van regels die het vrije verkeer in de weg staan, maar kan niet tegen individuen gebruikt worden. Een juridische discussie is off topic, maar neem van mij aan dat het niet hetzelfde is als discrimineren op geslacht.

Overigens zijn er ook geen regels die verbieden dat vrouwen in de Premier League spelen en toch heeft geen enkele club een vrouw bij de selectie. Zo kunnen clubs ook gewoon geen buitenlanders meer aantrekken.
Hier staat genoeg leesvoer in :)
Lloyd Freeburn, European Football's Home-Grown Players Rules and Nationality Discrimination Under the European Community Treaty, 20 Marq. Sports L. Rev. 177 (2009)
Available at: http://scholarship.law.marquette.edu/sportslaw/vol20/iss1/8
http://scholarship.law.ma...le=1013&context=sportslaw

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 17-05-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor de wedstrijd maakt het niet uit, maar net Broerse is dus imho wel een pingel. Hij houdt zijn armen wel tegen het lichaam, naar springt zelf in de baan van het schot.

Doordat Vitesse ook verzuimd te winnen l, mag Feyenoord tegen Heerenveen. Nooit een lekkere tegenstander.
Pagina: 1 ... 56 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015